Scrum Master

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Scrum Master med minimum 3 års erhvervserfaring som Scrum Master.

Om dig:

  • Har erfaring med agil udvikling, og kan rådgive og agere agil coach for dit team
  • Du har min. 3 års erfaring som Scrum Master

Om Jobbet:

  • Agilt miljø med nem adgang til informationer og viden 
  • Dygtige og hjælpsomme kolleger, som står klar med sparring og tæt samarbejde 
  • Stor mulighed for selv at sætte dagsordenen og udvikle hele teamet
  • Stor, agil IT-organisation, der forstår og værdsætter din scrum master faglighed, og som giver dig mulighed for at udvikle den 
  • Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog – men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger – og med håndtering af interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19113)


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031347Phoenix-d36467e112019-06-04T00:00:00Scrum Master

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Scrum Master med minimum 3 års erhvervserfaring som Scrum Master.

Om dig:

  • Har erfaring med agil udvikling, og kan rådgive og agere agil coach for dit team
  • Du har min. 3 års erfaring som Scrum Master

Om Jobbet:

  • Agilt miljø med nem adgang til informationer og viden 
  • Dygtige og hjælpsomme kolleger, som står klar med sparring og tæt samarbejde 
  • Stor mulighed for selv at sætte dagsordenen og udvikle hele teamet
  • Stor, agil IT-organisation, der forstår og værdsætter din scrum master faglighed, og som giver dig mulighed for at udvikle den 
  • Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog – men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger – og med håndtering af interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19113)

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Scrum Master med minimum 3 års erhvervserfaring som Scrum Master. Om dig: Har erfaring med agil udvikling, og kan rådgive og agere agil coach for dit team Du har min. 3 års erfaring som Scrum Master Om Jobbet: Agilt miljø med nem adgang til informationer og viden Dygtige og hjælpsomme kolleger, som står klar med sparring og tæt samarbejde Stor mulighed for selv at sætte dagsordenen og udvikle hele teamet Stor, agil IT-organisation, der forstår og værdsætter din scrum master faglighed, og som giver dig mulighed for at udvikle den Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger og med håndtering af interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19113)11jobnetd36467e1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-19T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3534599Work Supply IVS11Høvedstensvej 222300København SDKDanmark0ak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767398JobNet4994978499497810024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d36467e1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d36467e1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d36467e1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d36467e1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgMed et job indenfor Ledelse bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som IT-projektleder lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale213135IT-projektleder6Ledelse361891234A. Kanwarak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark330015322Scrum Master & Agil CoachRobot Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Scrum Master med minimum 4 års erhvervserfaring som Scrum Master. Om dig: Har erfaring med agil udvikling, og kan rådgive og agere agil coach for dit team Du har min. 4 års erfaring som Scrum Master Om Jobbet: Agilt miljø med nem adgang til informationer og viden Dygtige og hjælpsomme kolleger, som står klar med sparring og tæt samarbejde Stor mulighed for selv at sætte dagsordenen og udvikle hele teamet Stor, agil IT-organisation, der forstår og værdsætter din scrum master faglighed, og som giver dig mulighed for at udvikle den Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger og med håndtering af interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19112)

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Scrum Master med minimum 4 års erhvervserfaring som Scrum Master.

Om dig:

  • Har erfaring med agil udvikling, og kan rådgive og agere agil coach for dit team
  • Du har min. 4 års erfaring som Scrum Master

Om Jobbet:

  • Agilt miljø med nem adgang til informationer og viden 
  • Dygtige og hjælpsomme kolleger, som står klar med sparring og tæt samarbejde 
  • Stor mulighed for selv at sætte dagsordenen og udvikle hele teamet
  • Stor, agil IT-organisation, der forstår og værdsætter din scrum master faglighed, og som giver dig mulighed for at udvikle den 
  • Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog – men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger – og med håndtering af interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19112)

Work Supply IVSKøbenhavn K2019-06-04T00:00:002019-06-27T00:00:00
330014646Product Owner (Teknisk stærk)Robot Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren og Teknisk stærk Product Owner der kan implementere agile udviklingsmetoder (Scrum). Firmaet skal have opbygget et nyt DevOps-miljø for deres digitale platforme, med nye web-grænseflader og apps oven på en Service Orienteret Arkitektur. Om dig: Har erfaring med agil udvikling Har erfaring med at styre en backlog i JIRA og løse både store og små udviklings-opgaver Du har min. 4 års erfaring med Scrum, DevOps og Service Orienteret Arkitektur, SOA og API er Du taler dansk Om Jobbet: Du vil primært fokusere på at skabe nye og gode selvbetjeningsløsninger, produkt-information, kommunikation til kunderne i vores selvbetjeningsunivers (også som mobil-app) Du indgår i den digitale afdeling med projektledere, UX ere, forretningsudviklere, og front- og back-end udviklere med det primære ansvar for backend-udvikling af vores kundevendte digitale løsninger Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger og med håndtering ag interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med. http: worksupply.dk jobs product-owner-teknisk-staerk Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1933)

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren og Teknisk stærk Product Owner der kan implementere agile udviklingsmetoder (Scrum). Firmaet skal have opbygget et nyt DevOps-miljø for deres digitale platforme, med nye web-grænseflader og apps oven på en Service Orienteret Arkitektur.

Om dig:

  • Har erfaring med agil udvikling
  • Har erfaring med at styre en backlog i JIRA og løse både store og små udviklings-opgaver
  • Du har min. 4 års erfaring med Scrum, DevOps og Service Orienteret Arkitektur, SOA og API'er
  • Du taler dansk

Om Jobbet:

  • Du vil primært fokusere på at skabe nye og gode selvbetjeningsløsninger, produkt-information, kommunikation til kunderne i vores selvbetjeningsunivers (også som mobil-app)
  • Du indgår i den digitale afdeling med projektledere, UX'ere, forretningsudviklere, og front- og back-end udviklere med det primære ansvar for backend-udvikling af vores kundevendte digitale løsninger
  • Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog – men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger – og med håndtering ag interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med.   

http://worksupply.dk/jobs/product-owner-teknisk-staerk/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1933)

Work Supply IVSKøbenhavn V2019-05-01T00:00:002019-06-26T00:00:00
330031345Technical Product OwnerRobot Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren og Technical Product Owner der kan implementere agile udviklingsmetoder (Scrum). Firmaet skal have opbygget et nyt DevOps-miljø for deres digitale platforme, med nye web-grænseflader og apps oven på en Service Orienteret Arkitektur. Om dig: Har erfaring med agil udvikling Har erfaring med at styre en backlog i JIRA og løse både store og små udviklings-opgaver Du har min. 3 års erfaring med Scrum, DevOps og Service Orienteret Arkitektur, SOA og API er Du taler dansk Om Jobbet: Du vil primært fokusere på at skabe nye og gode selvbetjeningsløsninger, produkt-information, kommunikation til kunderne i vores selvbetjeningsunivers (også som mobil-app) Du indgår i den digitale afdeling med projektledere, UX ere, forretningsudviklere, og front- og back-end udviklere med det primære ansvar for backend-udvikling af vores kundevendte digitale løsninger Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger og med håndtering ag interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med. http: worksupply.dk jobs product-owner-teknisk-staerk Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19331)

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren og Technical Product Owner der kan implementere agile udviklingsmetoder (Scrum). Firmaet skal have opbygget et nyt DevOps-miljø for deres digitale platforme, med nye web-grænseflader og apps oven på en Service Orienteret Arkitektur.

Om dig:

  • Har erfaring med agil udvikling
  • Har erfaring med at styre en backlog i JIRA og løse både store og små udviklings-opgaver
  • Du har min. 3 års erfaring med Scrum, DevOps og Service Orienteret Arkitektur, SOA og API'er
  • Du taler dansk

Om Jobbet:

  • Du vil primært fokusere på at skabe nye og gode selvbetjeningsløsninger, produkt-information, kommunikation til kunderne i vores selvbetjeningsunivers (også som mobil-app)
  • Du indgår i den digitale afdeling med projektledere, UX'ere, forretningsudviklere, og front- og back-end udviklere med det primære ansvar for backend-udvikling af vores kundevendte digitale løsninger
  • Du kommer til at arbejde med ny-udvikling af den digitale kundedialog – men også fejlrettelser af eksisterende services og løsninger – og med håndtering ag interessenter, chefer, kolleger og al den kommunikation der følger med.   

http://worksupply.dk/jobs/product-owner-teknisk-staerk/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19331)

Work Supply IVSKøbenhavn S2019-06-04T00:00:002019-07-19T00:00:00
330039030Driftsansvarlig for Statens HR-løsning med blik for etablering, eksekvering og procesudviklingRobot Vil du være en central spiller i etableringen af den optimale driftsorganisation Statens nye digitale HR-løsningen baseret på Oracle s Fusion HCM, og dermed være med til at skabe den optimale service for HR-medarbejdere, samt ledere og medarbejdere på tværs af staten? Din vigtigste opgave bliver at omsætte det solide fundament, som projektorganisationen har etableret til en stærk driftsorganisation, derudover at levere support og udvikling så Statens HR kan levere HR-services til mere end 60.000 brugere i staten ved udgangen af 2020. Statens HR leverer digital procesunderstøttelse for kerne HR-serviceydelser på tværs af staten. Som team skal vi, som en del af kontoret Løn- og HR-systemer være med til at levere digital systemunderstøttelse og HR-services, der sikrer statens ansatte både løn, pension, kompetenceudvikling og stabil medarbejderadministration til HR-medarbejdere, ledere og medarbejdere. Som en del af teamet Statens HR får du en medvirkende rolle i at levere de optimale services på kerne HR-ydelser og sikre drift og support på systemet. Vil du være med til at etablere os som en effektiv serviceudbyder? I driften skal vi håndtere både løbende udviklingsønsker fra kunderne, teste og udrulle nye komponenter, og sikre at løsningen samlet leverer de forventede services til kunderne på tværs af staten. Samtidig vil der løbende være behov for at løse incidents og faste driftsopgaver, som enten kommer direkte fra kunderne eller fra 1. level support. Da antallet af brugere og kunder fortsat stiger, har vi travlt med at skabe den bedste ramme for den fremtidige drift, og vi er sikre på, at du kommer til at forme fremtiden i din stilling. Du kan regne med bl.a. at skulle løfte flg. arbejdsopgaver: • Lede og fordele de daglige driftsopgaver: Du prioriterer opgaver og giver konstruktiv feedback fx på tavlemøder, så alle yder deres bedste og lykkes sammen. Du refererer til teamlederen i team Statens HR, hvis rolle som personaleleder for hele teamet, du understøtter. • Sikre effektiv anvendelse af ressourcer: Du bringer de rette kompetencer i spil, så vi får succes gennem fælles opgave- og problemløsning frem for individuelle præsentationer og opgaveansvar. • Styrke opgaveløsningen i driften: Det gør du ved at implementere standardisere leane driftsprocesser baseret på de eksisterende erfaringer og planlagte processer • Samarbejde om nye løsninger: Du etablerer et tæt samarbejde med Statens Administration, Statens IT, kunderne og andre fagkontorer i Moderniseringsstyrelsen, samt udvikler services, der matcher kundernes forretningsmæssige behov. 3 ting, du er skrap til Du har formentlig en akademisk baggrund og eller erfaring, der gør dig i stand til at arbejde med kompleks problemløsning. Vi ser også frem til at høre om din erfaring. Vi har fokus på flg. tre faglige kompetencer: • Du kan operationaliser planlagte processer, så de giver værdi i driften og skaber grundlag for, at teamet eksekverer • Du har solid forståelse for drift, gerne med afsæt i ITIL og fokus på praktiske løsninger • Du kan facilitere problemløsning med inddragelse af fagligt funderede videns personer og sikre prioritering af driftsopgaverne. Dine menneskelige egenskaber gør en positiv forskel Det motiverer dig at skabe resultater til tiden i samspil med andre. Du er drivkraft i implementeringen af vores nye driftsprocesser og den efterfølgende drift og support af Statens HR. Du trækker på dine kollegaers viden og solide forarbejde, og du bringer dig selv i spil: Din energi, nysgerrighed og dit drive smitter af på hele teamet. Du vækker tillid gennem tale og handling og går forrest, når det er nødvendigt. Og du husker at kommunikere, så dine budskaber giver god mening for dine modtagere. What is in it for you? Vi vil rigtig gerne have, at du trives og udvikler dig i din nye rolle som driftsansvarlig i Statens HR i spændingsfeltet mellem drift og udvikling. Udover at sidde for bordenden, stå i spidsen og gå forrest i forhold til alle vores kunder, kan du forvente at få hjælp og sparring i et stærkt fagligt miljø i teamet i kontoret Løn- og HR-systemer og bredere i Moderniseringsstyrelsen. Det mere formelle Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer. Du skal kunne tiltræde den 1. august 2019. Her står dit skrivebord klar til dig i Moderniseringsstyrelsen, nærmere bestemt Landgreven 4, 1017 København K. Samtaler planlægges løbende og første samtaler forventes senest afholdt den 21 juni. Vil du vide mere om os eller stillingen? Du er meget velkommen til at kontakte teamleder Mads Jakobsen på 20272568. Du kan også læse om Moderniseringsstyrelsen på www.modst.dk. Vil du stå i spidsen for driften af Statens HR? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning med CV, eksamensbevis og øvrige relevante dokumenter senest den 18. juni 2019. Du skal søge stillingen via linket Søg stillingen . Vi opfatter mangfoldighed i medarbejdergruppen som en styrke. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.Vil du være en central spiller i etableringen af den optimale driftsorganisation Statens nye digitale HR-løsningen baseret på Oracle’s Fusion HCM, og dermed være med til at skabe den optimale service for HR-medarbejdere, samt ledere og medarbejdere på tværs af staten? Din vigtigste opgave bliver at omsætte det solide fundament, som projektorganisationen har etableret til en stærk driftsorganisation, derudover at levere support og udvikling så Statens HR kan levere HR-services til mere end 60.000 brugere i staten ved udgangen af 2020.

Statens HR leverer digital procesunderstøttelse for kerne HR-serviceydelser på tværs af staten. Som team skal vi, som en del af kontoret Løn- og HR-systemer være med til at levere digital systemunderstøttelse og HR-services, der sikrer statens ansatte både løn, pension, kompetenceudvikling og stabil medarbejderadministration til HR-medarbejdere, ledere og medarbejdere. Som en del af teamet Statens HR får du en medvirkende rolle i at levere de optimale services på kerne HR-ydelser og sikre drift og support på systemet.

Vil du være med til at etablere os som en effektiv serviceudbyder?
I driften skal vi håndtere både løbende udviklingsønsker fra kunderne, teste og udrulle nye komponenter, og sikre at løsningen samlet leverer de forventede services til kunderne på tværs af staten. Samtidig vil der løbende være behov for at løse incidents og faste driftsopgaver, som enten kommer direkte fra kunderne eller fra 1. level support. Da antallet af brugere og kunder fortsat stiger, har vi travlt med at skabe den bedste ramme for den fremtidige drift, og vi er sikre på, at du kommer til at forme fremtiden i din stilling.

Du kan regne med bl.a. at skulle løfte flg. arbejdsopgaver:
• Lede og fordele de daglige driftsopgaver: Du prioriterer opgaver og giver konstruktiv feedback fx på
tavlemøder, så alle yder deres bedste og lykkes sammen. Du refererer til teamlederen i team Statens
HR, hvis rolle som personaleleder for hele teamet, du understøtter.
• Sikre effektiv anvendelse af ressourcer: Du bringer de rette kompetencer i spil, så vi får succes
gennem fælles opgave- og problemløsning – frem for individuelle præsentationer og opgaveansvar.
• Styrke opgaveløsningen i driften: Det gør du ved at implementere standardisere/leane
driftsprocesser baseret på de eksisterende erfaringer og planlagte processer
• Samarbejde om nye løsninger: Du etablerer et tæt samarbejde med Statens Administration,
Statens IT, kunderne og andre fagkontorer i Moderniseringsstyrelsen, samt udvikler services,
der matcher kundernes forretningsmæssige behov.

3 ting, du er skrap til
Du har formentlig en akademisk baggrund og/eller erfaring, der gør dig i stand til at arbejde med kompleks problemløsning. Vi ser også frem til at høre om din erfaring.

Vi har fokus på flg. tre faglige kompetencer:
• Du kan operationaliser planlagte processer, så de giver værdi i driften og skaber grundlag for,
at teamet eksekverer
• Du har solid forståelse for drift, gerne med afsæt i ITIL og fokus på praktiske løsninger
• Du kan facilitere problemløsning med inddragelse af fagligt funderede videns personer og
sikre prioritering af driftsopgaverne.

Dine menneskelige egenskaber gør en positiv forskel
Det motiverer dig at skabe resultater – til tiden – i samspil med andre. Du er drivkraft i implementeringen af vores nye driftsprocesser og den efterfølgende drift og support af Statens HR. Du trækker på dine kollegaers viden og solide forarbejde, og du bringer dig selv i spil:
Din energi, nysgerrighed og dit drive smitter af på hele teamet. Du vækker tillid gennem tale og handling og går forrest, når det er nødvendigt. Og du husker at kommunikere, så dine budskaber giver god mening for dine modtagere.

“What is in it for you?”
Vi vil rigtig gerne have, at du trives og udvikler dig i din nye rolle som driftsansvarlig i Statens HR – i spændingsfeltet mellem drift og udvikling. Udover at sidde for bordenden, stå i spidsen og gå forrest i forhold til alle vores kunder, kan du forvente at få hjælp og sparring i et stærkt fagligt miljø i teamet i kontoret Løn- og HR-systemer og bredere i Moderniseringsstyrelsen.

Det mere formelle
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.
Du skal kunne tiltræde den 1. august 2019. Her står dit skrivebord klar til dig i Moderniseringsstyrelsen, nærmere bestemt Landgreven 4, 1017 København K.
Samtaler planlægges løbende og første samtaler forventes senest afholdt den 21 juni.

Vil du vide mere om os eller stillingen?
Du er meget velkommen til at kontakte teamleder Mads Jakobsen på 20272568. Du kan også læse om Moderniseringsstyrelsen på www.modst.dk.
Vil du stå i spidsen for driften af Statens HR?
Så glæder vi os til at modtage din ansøgning med CV, eksamensbevis og øvrige relevante dokumenter senest den 18. juni 2019.
Du skal søge stillingen via linket ”Søg stillingen”.

Vi opfatter mangfoldighed i medarbejdergruppen som en styrke. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.







ModerniseringsstyrelsenKøbenhavn K2019-06-06T00:00:002019-06-20T00:00:00
330029947Implementering af ClickLearn (Learning Technology) samt udarbejdning af governance for drift af systemetRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8508 Vi har for nylig investeret i nyt læringssystem ClickLearn. Derfor står vi nu overfor en udrulning og implementering af systemet i hele organisationen. Det har vi brug for en ressource til. Meget gerne en som har implementeret ClickLearn tidligere og forstår hvad sådan et projekt indebærer. Du skal selv kende systemet og du skal være parat til at undervise resten af teamet i hvordan systemet virker. Derfor er det klart en fordel, hvis du før har arbejdet med ClickLearn. Ud over undervisning skal du bygge governance struktur for ClickLearn hvilket eksempelvis inkluderer: Samarbejde med IT omkring struktur for lagering af filer Tag beslutning omkring naming convention på filer Tag beslutning omkring hvordan gamle kurser guides skal håndteres, opdateres og evt. slettes etc. Vi forventer at opgaven tager fuld tid - ca. 2 måneder. Vi ser frem til at modtage din ansøgning på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8508

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8508

 

Vi har for nylig investeret i nyt læringssystem ClickLearn. Derfor står vi nu overfor en udrulning og implementering af systemet i hele organisationen. Det har vi brug for en ressource til. Meget gerne en som har implementeret ClickLearn tidligere og forstår hvad sådan et projekt indebærer.

Du skal selv kende systemet og du skal være parat til at undervise resten af teamet i hvordan systemet virker. Derfor er det klart en fordel, hvis du før har arbejdet med ClickLearn.

Ud over undervisning skal du bygge governance struktur for ClickLearn hvilket eksempelvis inkluderer:
· Samarbejde med IT omkring struktur for lagering af filer
· Tag beslutning omkring naming convention på filer
· Tag beslutning omkring hvordan gamle kurser/guides skal håndteres, opdateres og evt. slettes
· etc.

Vi forventer at opgaven tager fuld tid - ca. 2 måneder.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning på Worksome.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8508

Worksome ApSAarhus N2019-05-23T00:00:002019-06-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Scrum Master & Agil Coach

Work Supply IVS

København K
Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Scrum Master med minimum 4 års erhvervserfaring som Scrum Master. Om dig: Har erfaring med agil udvikling, og kan rådgive og agere agil coach for dit team Du har min. 4 års erfaring som Scrum Mast...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Product Owner (Teknisk stærk)

Work Supply IVS

København V
Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren og Teknisk stærk Product Owner der kan implementere agile udviklingsmetoder (Scrum). Firmaet skal have opbygget et nyt DevOps-miljø for deres digitale platforme, med nye web-grænseflader og apps o...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Technical Product Owner

Work Supply IVS

København S
Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren og Technical Product Owner der kan implementere agile udviklingsmetoder (Scrum). Firmaet skal have opbygget et nyt DevOps-miljø for deres digitale platforme, med nye web-grænseflader og apps oven ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:19. juli 2019

Driftsansvarlig for Statens HR-løsning med blik for etablering, eksekvering og procesudvikling

Moderniseringsstyrelsen

København K
Vil du være en central spiller i etableringen af den optimale driftsorganisation Statens nye digitale HR-løsningen baseret på Oracle s Fusion HCM, og dermed være med til at skabe den optimale service for HR-medarbejdere, samt ledere og medarbejdere ...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Implementering af ClickLearn (Learning Technology) samt udarbejdning af governance for drift af systemet

Worksome ApS

Aarhus N
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8508 Vi har for nylig investeret i nyt ...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:23. juni 2019