Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretær.

Holmegaardshuset søger en erfaren sekretær 30 timer ugentlig.

Holmegaardshuset er et opholdssted for børn, unge og familier.
Vi søger en sekretær til at løse administrative opgaver samt servicerer ledelsen ved møder.
Du har gåpåmod, proaktiv og kan lide at arbejde i et hus, hvor der hele tiden er aktivitet

Vi søger dig, som er kontoruddannet, og som selvstændigt kan tilrettelægge arbejdsdagen ud fra beskrevne opgaver. Vi ser gerne, at du har godt styr på IT og kan hjælpe med opsætning af projektorer og computere til møder og uddannelsesdage. Du spreder god stemning og kan begå dig blandt vore beboere, som er både voksne, børn og unge.

Dine opgaver vil b.la omfatte forberede vagtplaner, styre kalendere, skrive kontrakter, oprettet nye beboere i kartoteket, vejledning og registrering af medicin, tage telefoner og videregive beskeder samt holde dig orienteret om alle husets aktiviteter.
Opgaverne som sekretær omfatter samarbejde med bogholder, økonomisk administration, bogholderi, budget og regnskabslægning, fakturering, løn, ferieregnskab, telefonbetjening, bestilling af vare, m.m.

Lyder det som en stilling for dig?

Send en ansøgning, udtalelser samt CV til sf@holmegaardshuset.dk senest d. 20. februar.

For yderligere information læs på www.holmegaardshuset.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329757363Phoenix-b98e032312018-02-08T11:03:01.840Sekretær.Holmegaardshuset søger en erfaren sekretær 30 timer ugentlig.

Holmegaardshuset er et opholdssted for børn, unge og familier.
Vi søger en sekretær til at løse administrative opgaver samt servicerer ledelsen ved møder.
Du har gåpåmod, proaktiv og kan lide at arbejde i et hus, hvor der hele tiden er aktivitet

Vi søger dig, som er kontoruddannet, og som selvstændigt kan tilrettelægge arbejdsdagen ud fra beskrevne opgaver. Vi ser gerne, at du har godt styr på IT og kan hjælpe med opsætning af projektorer og computere til møder og uddannelsesdage. Du spreder god stemning og kan begå dig blandt vore beboere, som er både voksne, børn og unge.

Dine opgaver vil b.la omfatte forberede vagtplaner, styre kalendere, skrive kontrakter, oprettet nye beboere i kartoteket, vejledning og registrering af medicin, tage telefoner og videregive beskeder samt holde dig orienteret om alle husets aktiviteter.
Opgaverne som sekretær omfatter samarbejde med bogholder, økonomisk administration, bogholderi, budget og regnskabslægning, fakturering, løn, ferieregnskab, telefonbetjening, bestilling af vare, m.m.

Lyder det som en stilling for dig?

Send en ansøgning, udtalelser samt CV til sf@holmegaardshuset.dk senest d. 20. februar.

For yderligere information læs på www.holmegaardshuset.dk
2018-02-21T01:04:00.363 Holmegaardshuset søger en erfaren sekretær 30 timer ugentlig. Holmegaardshuset er et opholdssted for børn, unge og familier. Vi søger en sekretær til at løse administrative opgaver samt servicerer ledelsen ved møder. Du har gåpåmod, proaktiv og kan lide at arbejde i et hus, hvor der hele tiden er aktivitet Vi søger dig, som er kontoruddannet, og som selvstændigt kan tilrettelægge arbejdsdagen ud fra beskrevne opgaver. Vi ser gerne, at du har godt styr på IT og kan hjælpe med opsætning af projektorer og computere til møder og uddannelsesdage. Du spreder god stemning og kan begå dig blandt vore beboere, som er både voksne, børn og unge. Dine opgaver vil b.la omfatte forberede vagtplaner, styre kalendere, skrive kontrakter, oprettet nye beboere i kartoteket, vejledning og registrering af medicin, tage telefoner og videregive beskeder samt holde dig orienteret om alle husets aktiviteter. Opgaverne som sekretær omfatter samarbejde med bogholder, økonomisk administration, bogholderi, budget og regnskabslægning, fakturering, løn, ferieregnskab, telefonbetjening, bestilling af vare, m.m. Lyder det som en stilling for dig? Send en ansøgning, udtalelser samt CV til sf@holmegaardshuset.dk senest d. 20. februar. For yderligere information læs på www.holmegaardshuset.dk11Jobnetb98e0323100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-20T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxe3104930HOLMEGAARDSHUSET ApS11Holmegaardsvej 44684HolmegaardDKDanmark0
sf@holmegaardshuset.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent522819JobNet47663611000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b98e0323https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b98e0323https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b98e0323&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b98e0323&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgØnsker du et spændende job som Kontorassistent? Hos HOLMEGAARDSHUSET ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration352891336Gerda Bejdersf@holmegaardshuset.dkDKDanmarkDKDanmark329926685KontorassistentBasic Er du fleksibel og gerne vil arbejde 32 timer, er det dig vi søger til et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse. Vi søger en person der er serviceminded, engageret og har en positiv indstilling. Arbejdsopgaver: Administrative opgaver Bogholderi opgaver - debet kredit Kundeservice Oprettelse af kontrakter Løbende fakturering for sælgerne Faglige kompetencer: • Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring forståelse med leasing kontrakter • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver • Du er rutineret IT-bruger • Du har erfaring med SAP • Har du kendskab til engelsk, er det en fordel Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.
Er du fleksibel og gerne vil arbejde 32 timer, er det dig vi søger til et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse.
 
Vi søger en person der er serviceminded, engageret og har en positiv indstilling.

Arbejdsopgaver:
  • Administrative opgaver
  • Bogholderi opgaver - debet/kredit 
  • Kundeservice
  • Oprettelse af kontrakter
  • Løbende fakturering for sælgerne
  • Faglige kompetencer:
    • Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring/forståelse med leasing kontrakter
    • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
    • Du er rutineret IT-bruger
    • Du har erfaring med SAP
    • Har du kendskab til engelsk, er det en fordel

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    JKS A/SRoskilde2018-12-12T16:00:14.5502018-12-31T00:00:00
    329925557Alsidig kontormedarbejder til Tybjerggaards godskontorRobot Som kontoransat på Tybjerggaard indgår du i et dynamisk miljø. Vi er et fleksibelt team, og alt efter dine kvalifikationer og ønsker kan vi i store træk sammensætte en stilling, der matcher din profil. Vi søger en ny kollega, til at varetage nogle af følgende arbejdsområder: HR Ansættelser, løn, personalesamtaler, MUS-samtaler. Arbejde med miljøkontroller, Danish kontroller, sikkerhedsrepræsentantopgaver, gødningsregnskaber mv. Super bruger i CloudFarms udarbejdelse af E-kontroller mv. kendskab til CloudFarms eller AgroSoft vil være en fordel. Kendskab til svineproduktion er ikke et krav, men en fordel. Mulighed for fuldtid eller deltid efter ønske. Yderligere oplysninger: Kontoret er beliggende på Tybjergvej 20, 4160 Herlufmagle. Tybjerggaard er Danmarks førende avlsbesætning indenfor svineavl med i alt ca. 6000 søer. Virksomheden er en familieejet virksomhed med hovedsæde i Tybjerg og med svineproduktion fordelt over flere enheder på Sjælland og Lolland. Vi er ca. 70 ansatte heraf 6 på kontoret. Du kan læse mere om vores virksomhed på På vores hjemmeside: www.tybjeggaard.dk I vores profilfilm http: profilfilm2.nord-ad.dk Vis.aspx?id 3229 Hvis du er interesseret i denne stilling, send da din ansøgning til elev@tybjerggaard.dk. Ansøgningsfrist 16. januar 2019 Ansættelsessamtaler vil blive afholdt 24. og 25. januar. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale, noter venligst mulig startdato i ansøgningen.

    Som kontoransat på Tybjerggaard indgår du i et dynamisk miljø. Vi er et fleksibelt team, og alt efter dine kvalifikationer og ønsker kan vi i store træk sammensætte en stilling, der matcher din profil.

    Vi søger en ny kollega, til at varetage nogle af følgende arbejdsområder:

    • HR – Ansættelser, løn, personalesamtaler, MUS-samtaler.
    • Arbejde med miljøkontroller, Danish kontroller, sikkerhedsrepræsentantopgaver, gødningsregnskaber mv.
    • Super bruger i CloudFarms – udarbejdelse af E-kontroller mv. kendskab til CloudFarms eller AgroSoft vil være en fordel.

    Kendskab til svineproduktion er ikke et krav, men en fordel.

    Mulighed for fuldtid eller deltid efter ønske.

    Yderligere oplysninger:

    Kontoret er beliggende på Tybjergvej 20, 4160 Herlufmagle.

    Tybjerggaard er Danmarks førende avlsbesætning indenfor svineavl med i alt ca. 6000 søer. Virksomheden er en familieejet virksomhed med hovedsæde i Tybjerg og med svineproduktion fordelt over flere enheder på Sjælland og Lolland. Vi er ca. 70 ansatte heraf 6 på kontoret.

    Du kan læse mere om vores virksomhed på

    • På vores hjemmeside: www.tybjeggaard.dk
    • I vores profilfilm http://profilfilm2.nord-ad.dk/Vis.aspx?id=3229

    Hvis du er interesseret i denne stilling, send da din ansøgning til elev@tybjerggaard.dk. Ansøgningsfrist 16. januar 2019 – Ansættelsessamtaler vil blive afholdt 24. og 25. januar. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale, noter venligst mulig startdato i ansøgningen.

    Tybjerggaard v/Susanne Jeppesen2018-12-12T00:00:002019-02-06T00:00:00
    329923825Retsassistent, Retten i Nykøbing F.Robot Ved Retten i Nykøbing F. er 1-2 fuldtidsstilling er som retsassistent ledig til besættelse snarest muligt. Vi er i retten pt. 55 ansatte, heraf 35 kontormedarbejdere fordelt på administrationen, retsafdelingen, skifte- og fogedretten samt Infocentret. Arbejdsområde: Arbejdsområdet er overordnet set retten i Nykøbing F., og stillingen etableres i relation til den kommende Familieret som en del af civilretten. Vi vil lægge vægt på tidligere ansættelse ved en byret og kendskab til arbejdet med vores opgaver og eller erfaring med familieretlige sager. Vi forventer, at du • er kontoruddannet (er et krav) og fortrolig med it • har kendskab til selvstændig sagsbehandling • har erfaring med at yde en kyndig kundebetjening • kan smile i en telefon og give vores brugere en professionel modtagelse • kan arbejde effektivt og ansvarsbevidst både selvstændigt og i teams • er omstillingsparat og kan holde hovedet koldt i pressede situationer • har gode samarbejdsevner og humor • kan leve op til ansvaret om høj informationssikkerhed datasikkerhed Vi tilbyder: • en alsidig stilling med selvstændig sagsbehandling • en afvekslende hverdag med et godt arbejdsklima blandt gode kolleger • flexordning • mulighed for deltagelse på Domstolsstyrelsens interne kurser Løn og ansættelsesvilkår: Ansættelsen sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisation samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat. Stillingen er lønmæssigt indplaceret i løngruppe 2 eller løngruppe 3, afhængig af kvalifikationer og erfaringsbaggrund. Hvis du vil vide mere Er du velkommen til at kontakte administrationschef Janne Lund Frederiksen på telefon 99 68 44 03. Du kan også læse mere om Retten i Nykøbing F. på vores hjemmeside: www.domstol.dk nykoebingfalster Ansøgning Send ansøgningen online via vores e-rekrutteringssystem på vores hjemmeside. Du vil blive guidet igennem processen, når du trykker på knappen Søg stillingen nederst på siden. Alene ansøgninger modtaget via e-rekrutteringssystemet vil komme i betragtning. Ansøgningen bedes vedhæftet CV, kopi af eksamensbevis, dokumentation for tidligere ansættelser samt eventuelle udtalelser og anbefalinger. Ansøgningsfristen er den 20. december 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 17. januar 2019, og indkaldelsen sker med kort varsel. Som led i domstolenes ligestillingspolitik opfordres alle uanset personlig baggrund til at søge stillingenVed Retten i Nykøbing F. er 1-2 fuldtidsstilling/er som retsassistent ledig til besættelse snarest muligt.

    Vi er i retten pt. 55 ansatte, heraf 35 kontormedarbejdere fordelt på administrationen, retsafdelingen, skifte- og fogedretten samt Infocentret.

    Arbejdsområde:
    Arbejdsområdet er overordnet set retten i Nykøbing F., og stillingen etableres i relation til den kommende Familieret som en del af civilretten. Vi vil lægge vægt på tidligere ansættelse ved en byret og kendskab til arbejdet med vores opgaver og/eller erfaring med familieretlige sager.

    Vi forventer, at du
    • er kontoruddannet (er et krav) og fortrolig med it
    • har kendskab til selvstændig sagsbehandling
    • har erfaring med at yde en kyndig kundebetjening
    • kan ”smile” i en telefon og give vores brugere en professionel modtagelse
    • kan arbejde effektivt og ansvarsbevidst både selvstændigt og i teams
    • er omstillingsparat og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
    • har gode samarbejdsevner og humor
    • kan leve op til ansvaret om høj informationssikkerhed/datasikkerhed


    Vi tilbyder:
    • en alsidig stilling med selvstændig sagsbehandling
    • en afvekslende hverdag med et godt arbejdsklima blandt gode kolleger
    • flexordning
    • mulighed for deltagelse på Domstolsstyrelsens interne kurser

    Løn og ansættelsesvilkår:
    Ansættelsen sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisation samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat. Stillingen er lønmæssigt indplaceret i løngruppe 2 eller løngruppe 3, afhængig af kvalifikationer og erfaringsbaggrund.

    Hvis du vil vide mere
    Er du velkommen til at kontakte administrationschef Janne Lund Frederiksen på telefon 99 68 44 03. Du kan også læse mere om Retten i Nykøbing F. på vores hjemmeside:
    www.domstol.dk/nykoebingfalster

    Ansøgning
    Send ansøgningen online via vores e-rekrutteringssystem på vores hjemmeside. Du vil
    blive guidet igennem processen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” nederst på
    siden. Alene ansøgninger modtaget via e-rekrutteringssystemet vil komme i betragtning.
    Ansøgningen bedes vedhæftet CV, kopi af eksamensbevis, dokumentation for tidligere
    ansættelser samt eventuelle udtalelser og anbefalinger.

    Ansøgningsfristen er den 20. december 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 17. januar 2019, og indkaldelsen sker med kort varsel.

    Som led i domstolenes ligestillingspolitik opfordres alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen


    Retten i Nykøbing FalsterGuldborgsund2018-12-06T00:00:002018-12-20T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Kontorassistent

    JKS A/S

    Roskilde
    Er du fleksibel og gerne vil arbejde 32 timer, er det dig vi søger til et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse. Vi søger en person der er serviceminded, engageret og har en positiv indstilling. Arbejdsopgaver: Administrative opgav...
    Indrykket:12. december 2018
    Udløbsdato:31. december 2018

    Alsidig kontormedarbejder til Tybjerggaards godskontor

    Tybjerggaard v/Susanne Jeppesen

    Som kontoransat på Tybjerggaard indgår du i et dynamisk miljø. Vi er et fleksibelt team, og alt efter dine kvalifikationer og ønsker kan vi i store træk sammensætte en stilling, der matcher din profil. Vi søger en ny kollega, til at varetage nogle a...
    Indrykket:12. december 2018
    Udløbsdato:6. februar 2019

    Retsassistent, Retten i Nykøbing F.

    Retten i Nykøbing Falster

    Guldborgsund
    Ved Retten i Nykøbing F. er 1-2 fuldtidsstilling er som retsassistent ledig til besættelse snarest muligt. Vi er i retten pt. 55 ansatte, heraf 35 kontormedarbejdere fordelt på administrationen, retsafdelingen, skifte- og fogedretten samt Infocentre...
    Indrykket:6. december 2018
    Udløbsdato:20. december 2018