Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretær CPop

Sekretær til Interdisciplinary Centre on Population Dynamics (CPop)

Vil du være ledernes samarbejdspartner, og motiveres du af ansvar, udfordrende opgaver og af at være tæt på beslutningsprocessen. Er du serviceminded, udadvendt, har talent for administration, økonomi og udvikling, og har du lyst til at være en central administrativ person ved Interdisciplinary Centre on Population Dynamics (CPop), centre of excellence ved Syddansk Universitet (SDU)?

Stillingsbeskrivelse:

Interdisciplinary Centre on Population Dynamics (CPop) søger en ny kollega til administrativ koordination til en bred vifte af opgaver i tæt samarbejde med Centerets ledelse.

De primære opgaver ligger inden for ledelsesunderstøttelse og administrativ koordination. Du skal kunne forberede og koordinere mange forskellige typer af opgaver under til tider vanskelige og foranderlige vilkår.

Vi ønsker en person med relevant uddannelse, og gerne erfaring med administrativt arbejde i store organisationer, hvor kommunikation, samarbejde og netværk er vigtige elementer.

CPop har 40 medarbejdere på tværs af fire af SDUs fakulteter (Samfundsvidenskab, Naturvidenskab, Humaniora og Sundhedsvidenskab).

De videnskabelige medarbejdere er fordelt på 5 forskningsgrupper, og da de fleste af medarbejderne er internationale, er arbejdssproget engelsk.

Personlige forudsætninger:
•Selvstændig, selvkørende, ansvarsbevidst, initiativrig og nysgerrig – sørger for at opgaverne bliver løst!
•Fleksibel, omstillingsparat og i stand til at håndtere og prioritere blandt mange arbejdsopgaver for at kunne overholde deadlines.
•Sikker og rolig i kommunikation.
•Imødekommende og med gode samarbejds- og koordineringsevner på tværs af organisationer.
•Systematisk og god til at skabe overblik, men også detaljeorienteret og struktureret omkring løsning af opgaver.
•Har kvalitets- og ordenssans.
•Bevarer overblikket og det gode humør i en travl og udfordrende hverdag.
•Flair for IT, og et indgående kendskab til Office programmerne. incl web-redigering.
•Flydende i dansk og engelsk i skrift og tale.
•Kendskab til og erfaring fra arbejdet ved et dansk universitet vil være en fordel.
•Evne til og erfaring med at arbejde med fortroligt materiale under fuld diskretion.

Dine arbejdsopgaver vil omfatte:
•Administrativ support til CPops ledelse og medarbejdere incl talentprogrammet “Radical Rethink”.
•Varetage og vedligeholde kontorets arbejdsprocesser og korrespondance.
•Koordinere arrangementer, møder og forskningsbesøg.
•Økonomistyring, incl. external grants management.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Center Administrator Jana Vobecká tlf. 65503918, mobil 93507311 e-mail jana@sdu.dk.

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019 eller efter nærmere aftale.

Ansættelse finder sted efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007548Phoenix-3837a2f012019-04-15T00:00:00Sekretær CPop

Sekretær til Interdisciplinary Centre on Population Dynamics (CPop)

Vil du være ledernes samarbejdspartner, og motiveres du af ansvar, udfordrende opgaver og af at være tæt på beslutningsprocessen. Er du serviceminded, udadvendt, har talent for administration, økonomi og udvikling, og har du lyst til at være en central administrativ person ved Interdisciplinary Centre on Population Dynamics (CPop), centre of excellence ved Syddansk Universitet (SDU)?

Stillingsbeskrivelse:

Interdisciplinary Centre on Population Dynamics (CPop) søger en ny kollega til administrativ koordination til en bred vifte af opgaver i tæt samarbejde med Centerets ledelse.

De primære opgaver ligger inden for ledelsesunderstøttelse og administrativ koordination. Du skal kunne forberede og koordinere mange forskellige typer af opgaver under til tider vanskelige og foranderlige vilkår.

Vi ønsker en person med relevant uddannelse, og gerne erfaring med administrativt arbejde i store organisationer, hvor kommunikation, samarbejde og netværk er vigtige elementer.

CPop har 40 medarbejdere på tværs af fire af SDUs fakulteter (Samfundsvidenskab, Naturvidenskab, Humaniora og Sundhedsvidenskab).

De videnskabelige medarbejdere er fordelt på 5 forskningsgrupper, og da de fleste af medarbejderne er internationale, er arbejdssproget engelsk.

Personlige forudsætninger:
•Selvstændig, selvkørende, ansvarsbevidst, initiativrig og nysgerrig – sørger for at opgaverne bliver løst!
•Fleksibel, omstillingsparat og i stand til at håndtere og prioritere blandt mange arbejdsopgaver for at kunne overholde deadlines.
•Sikker og rolig i kommunikation.
•Imødekommende og med gode samarbejds- og koordineringsevner på tværs af organisationer.
•Systematisk og god til at skabe overblik, men også detaljeorienteret og struktureret omkring løsning af opgaver.
•Har kvalitets- og ordenssans.
•Bevarer overblikket og det gode humør i en travl og udfordrende hverdag.
•Flair for IT, og et indgående kendskab til Office programmerne. incl web-redigering.
•Flydende i dansk og engelsk i skrift og tale.
•Kendskab til og erfaring fra arbejdet ved et dansk universitet vil være en fordel.
•Evne til og erfaring med at arbejde med fortroligt materiale under fuld diskretion.

Dine arbejdsopgaver vil omfatte:
•Administrativ support til CPops ledelse og medarbejdere incl talentprogrammet “Radical Rethink”.
•Varetage og vedligeholde kontorets arbejdsprocesser og korrespondance.
•Koordinere arrangementer, møder og forskningsbesøg.
•Økonomistyring, incl. external grants management.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Center Administrator Jana Vobecká tlf. 65503918, mobil 93507311 e-mail jana@sdu.dk.

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019 eller efter nærmere aftale.

Ansættelse finder sted efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

2019-05-20T00:50:26.127 Sekretær til Interdisciplinary Centre on Population Dynamics (CPop)Vil du være ledernes samarbejdspartner, og motiveres du af ansvar, udfordrende opgaver og af at være tæt på beslutningsprocessen. Er du serviceminded, udadvendt, har talent for administration, økonomi og udvikling, og har du lyst til at være en central administrativ person ved Interdisciplinary Centre on Population Dynamics (CPop), centre of excellence ved Syddansk Universitet (SDU)?Stillingsbeskrivelse:Interdisciplinary Centre on Population Dynamics (CPop) søger en ny kollega til administrativ koordination til en bred vifte af opgaver i tæt samarbejde med Centerets ledelse.De primære opgaver ligger inden for ledelsesunderstøttelse og administrativ koordination. Du skal kunne forberede og koordinere mange forskellige typer af opgaver under til tider vanskelige og foranderlige vilkår.Vi ønsker en person med relevant uddannelse, og gerne erfaring med administrativt arbejde i store organisationer, hvor kommunikation, samarbejde og netværk er vigtige elementer.CPop har 40 medarbejdere på tværs af fire af SDUs fakulteter (Samfundsvidenskab, Naturvidenskab, Humaniora og Sundhedsvidenskab).De videnskabelige medarbejdere er fordelt på 5 forskningsgrupper, og da de fleste af medarbejderne er internationale, er arbejdssproget engelsk.Personlige forudsætninger:•Selvstændig, selvkørende, ansvarsbevidst, initiativrig og nysgerrig sørger for at opgaverne bliver løst!•Fleksibel, omstillingsparat og i stand til at håndtere og prioritere blandt mange arbejdsopgaver for at kunne overholde deadlines.•Sikker og rolig i kommunikation.•Imødekommende og med gode samarbejds- og koordineringsevner på tværs af organisationer.•Systematisk og god til at skabe overblik, men også detaljeorienteret og struktureret omkring løsning af opgaver.•Har kvalitets- og ordenssans.•Bevarer overblikket og det gode humør i en travl og udfordrende hverdag.•Flair for IT, og et indgående kendskab til Office programmerne. incl web-redigering.•Flydende i dansk og engelsk i skrift og tale.•Kendskab til og erfaring fra arbejdet ved et dansk universitet vil være en fordel.•Evne til og erfaring med at arbejde med fortroligt materiale under fuld diskretion.Dine arbejdsopgaver vil omfatte:•Administrativ support til CPops ledelse og medarbejdere incl talentprogrammet Radical Rethink .•Varetage og vedligeholde kontorets arbejdsprocesser og korrespondance.•Koordinere arrangementer, møder og forskningsbesøg.•Økonomistyring, incl. external grants management.Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Center Administrator Jana Vobecká tlf. 65503918, mobil 93507311 e-mail jana@sdu.dk.Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019 eller efter nærmere aftale. Ansættelse finder sted efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online .Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobnet3837a2f0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10374300EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3508953Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense MDKDanmark0
jana@sdu.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset745961JobNet4975667497566710015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3837a2f0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3837a2f0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3837a2f0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3837a2f0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgSom Overassistent hos Syddansk Universitet bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale343113Overassistent5Kontor og administration361482605Janajana@sdu.dkDKDanmarkDKDanmark330023408Akademisk medarbejder med registerkompetencer søges til OPENBasic Registre, datamanagement og epidemiologi - lyder det spændende for dig? Så er du måske den person, vi søger til understøttelse af registerforskningsprojekter i Region Syddanmark.Registre, datamanagement og epidemiologi - lyder det spændende for dig? Så er du måske den person, vi søger til understøttelse af registerforskningsprojekter i Region Syddanmark. OPEN oplever stor efterspørgsel af forskerstøtte inden for registerforskning og datamanagement. Derfor søger vi en dygtig og engageret medarbejder til vores registerteam. Stillingen er tidsbegrænset af 2 års varighed, men kan eventuelt forlænges. Du skal bidrage til konkrete forskningsprojekter med forberedelse og klargøring af datasæt samt statistiske og epidemiologiske analyser. Interesse for lægemiddelanvendelse farmakoepidemiologi vil være en fordel og måske har du allerede praktisk erfaring i at arbejde med registerdata på forskermaskinerne ved DST eller SDS. I stillingen vil du arbejde tæt sammen med OPEN Registry-teamet, som består af klinikere, epidemiologiske forskere, registerdatamanagere og biostatistikere. Desuden vil du have tæt kontakt til andre sundhedsforskere i Region Syddanmark. Alt efter kompetencer kan der være mulighed for at assistere i processen med at omsætte klinikernes forskningsideer til konkrete registerforskningsprojekter og herigennem hjælpe med at optimere det forskningsmæssige udbytte af de danske sundhedsregistre og kliniske databaser. Endvidere kan der, for den rigtige kandidat, blive tale om deltidstilknytning til Syddansk Universitet. Dine arbejdsområder bliver, at... udføre datamanagement på registerdata udføre deltage i epidemiologiske og statistiske analyser arbejde på forskermaskinerne ved Danmarks Statistik og Sundhedsdatastyrelsen assistere og rådgive forskerne i deres registerforskningsprojekter bidrage til publicering af forskningsresultater indgå i OPENs team af dedikerede medarbejdere Vi forventer, at du... har erfaring i at arbejde med epidemiologisk sundhedsforskning på basis af data fra de store nationale sundhedsregistre (herunder gerne kendskab til håndtering af de registre, der bruges til famakoepidemiologiske analyser og evalueringer) er god til at strukturere og dokumentere datasæt har erfaring med statistisk software (gerne Stata) har en vis erfaring i at lave statistiske dataanalyser har videnskabelig erfaring uddannelse behersker dansk og engelsk i skrift og tale er serviceminded, udadvendt og en god formidler Vi tilbyder En meningsfuld hverdag på en arbejdsplads i vækst. Du bliver en del af et dynamisk hold af engagerede kollegaer med forskellig baggrund. Vi værdsætter et uformelt, positivt og engageret arbejdsklima, med en flad struktur, hvor du får stor indflydelse på, hvordan du strukturerer din arbejdsdag og løser dine opgaver. Tidsbegrænset 2 årig stilling, eventuelt med mulighed for forlængelse. Om OPEN OPEN er en unik forskerstøtteenhed i det danske forskningslandskab. Vi understøtter den sundhedsvidenskabelige forskning i hele Region Syddanmark, lige fra projektidé, administration og jura over databaser og dataindsamling, til datamanagement og statistisk analyse. OPENs 26 faste medarbejdere servicerer over 700 forskningsprojekter og bedriver desuden egen registerforskning sammen med et netværk af associerede forskere. Interesseret? Kontakt: Katrine Rubin tlf.: 2126 1966, e-mail: katrine.rubin@rsyd.dk Hvis du er interesseret i at læse mere, kan du besøge OPENs hjemmeside på Syddansk Universitet: www.sdu.dk ki open Din ansøgning Modtages elektronisk via Søg nu knappen på Region Syddanmarks jobportal senest den 9. juni 2019. Samtaler afholdes d. 19. juni 2019.Registre, datamanagement og epidemiologi - lyder det spændende for dig? Så er du måske den person, vi søger til understøttelse af registerforskningsprojekter i Region Syddanmark.
Registre, datamanagement og epidemiologi - lyder det spændende for dig? Så er du måske den person, vi søger til understøttelse af registerforskningsprojekter i Region Syddanmark.
 
OPEN oplever stor efterspørgsel af forskerstøtte inden for registerforskning og datamanagement. Derfor søger vi en dygtig og engageret medarbejder til vores registerteam. Stillingen er tidsbegrænset af 2 års varighed, men kan eventuelt forlænges. Du skal bidrage til konkrete forskningsprojekter med forberedelse og klargøring af datasæt samt statistiske og epidemiologiske analyser. Interesse for lægemiddelanvendelse/farmakoepidemiologi vil være en fordel og måske har du allerede praktisk erfaring i at arbejde med registerdata på forskermaskinerne ved DST eller SDS.
 
I stillingen vil du arbejde tæt sammen med OPEN Registry-teamet, som består af klinikere, epidemiologiske forskere, registerdatamanagere og biostatistikere. Desuden vil du have tæt kontakt til andre sundhedsforskere i Region Syddanmark. Alt efter kompetencer kan der være mulighed for at assistere i processen med at omsætte klinikernes forskningsideer til konkrete registerforskningsprojekter og herigennem hjælpe med at optimere det forskningsmæssige udbytte af de danske sundhedsregistre og kliniske databaser. Endvidere kan der, for den rigtige kandidat, blive tale om deltidstilknytning til Syddansk Universitet. 
 
Dine arbejdsområder bliver, at... 
  • udføre datamanagement på registerdata 
  • udføre / deltage i epidemiologiske og statistiske analyser 
  • arbejde på forskermaskinerne ved Danmarks Statistik og Sundhedsdatastyrelsen 
  • assistere og rådgive forskerne i deres registerforskningsprojekter 
  • bidrage til publicering af forskningsresultater 
  • indgå i OPENs team af dedikerede medarbejdere 
 
Vi forventer, at du... 
  • har erfaring i at arbejde med epidemiologisk sundhedsforskning på basis af data fra de store nationale sundhedsregistre (herunder gerne kendskab til håndtering af de registre, der bruges til famakoepidemiologiske analyser og evalueringer) 
  • er god til at strukturere og dokumentere datasæt 
  • har erfaring med statistisk software (gerne Stata) 
  • har en vis erfaring i at lave statistiske dataanalyser 
  • har videnskabelig erfaring/uddannelse 
  • behersker dansk og engelsk i skrift og tale 
  • er serviceminded, udadvendt og en god formidler 
 
Vi tilbyder 
En meningsfuld hverdag på en arbejdsplads i vækst. Du bliver en del af et dynamisk hold af engagerede kollegaer med forskellig baggrund. Vi værdsætter et uformelt, positivt og engageret arbejdsklima, med en flad struktur, hvor du får stor indflydelse på, hvordan du strukturerer din arbejdsdag og løser dine opgaver.  
 
Tidsbegrænset 2 årig stilling, eventuelt med mulighed for forlængelse. 
 
Om OPEN 
OPEN er en unik forskerstøtteenhed i det danske forskningslandskab. Vi understøtter den sundhedsvidenskabelige forskning i hele Region Syddanmark, lige fra projektidé, administration og jura over databaser og dataindsamling, til datamanagement og statistisk analyse. OPENs 26 faste medarbejdere servicerer over 700 forskningsprojekter og bedriver desuden egen registerforskning sammen med et netværk af associerede forskere. 
 
Interesseret? 
Kontakt: Katrine Rubin tlf.: 2126 1966, e-mail: katrine.rubin@rsyd.dk  
Hvis du er interesseret i at læse mere, kan du besøge OPENs hjemmeside på Syddansk Universitet: www.sdu.dk/ki/open   
 
Din ansøgning 
Modtages elektronisk via "Søg nu" knappen på Region Syddanmarks jobportal senest den 9. juni 2019. 
 
Samtaler afholdes d. 19. juni 2019. 
ORS/Small/0d138245_logo.pngKlinisk Immunologisk AfdelingOdense C2019-05-13T18:01:12.5332019-06-09T00:00:00
330024561Vil du være med til at understøtte arbejdsmiljøet på OUH ?Basic Er du en fisk i vandet i forhold til administrative opgaver, er du god til at omsætte idé til handling, er du skrap i skriftelig kommunikation og har du lyst til at være med til at understøtte arbejdsmiljøarbejdet i en stor og vigtig organisation? Så modtager vi gerne en ansøgning fra dig!Stærk administrator og kommunikator til Arbejdsmiljøfunktionen barselsvikariat. Er du en fisk i vandet i forhold til administrative opgaver, er du god til at omsætte idé til handling, er du skrap i skriftelig kommunikation og har du lyst til at være med til at understøtte arbejdsmiljøarbejdet i en stor og vigtig organisation? Så modtager vi gerne en ansøgning fra dig! Dine opgaver Vi søger nu en kollega, der kan løse et bredt spektrum af administrative og kommunikative opgaver i HR-Arbejdsmiljøfunktionen. Du kan fx se frem til at: Arbejde med administrative opgaver, herunder afrapportering referent ifm. gennemførelse af interne arbejdsmiljøaudits Nytænke hvordan vi kommunikerer relevant information til OUH s ca. 255 arbejdsmiljøgrupper Gøre vores intranet-sites mere brugervenlige, dynamiske og interessante Arbejde med kampagner om arbejdsmiljøemner Udvikle og ajourføre inspirations- og informationsmateriale Understøtte planlægning af uddannelses- og kursusaktiviteter Din profil Du har en relevant mellemlang eller lang videregående uddannelse og har gode kompetencer inden for administrative og kommunikative arbejdsopgaver. Herudover: Er du til teamsamarbejde, men agerer også gerne selvstændigt Er du en stærk formidler i skrift og andre kommunikative redskaber Har du udpræget gode relationelle færdigheder Har du forståelse for eller viden om kommunikation i en stor og kompleks organisation Det er desuden en fordel - men ikke et krav-, at du har viden om arbejdsmiljø. Vi tilbyder Et spændende og udfordrende job i en åben og uformel kultur, hvor vi lægger vægt på engagement og frihed under ansvar. Du kommer til at indgå i et stærkt samarbejdende team med høj faglighed, god energi og rimelig ok humor. Løn- og ansættelsesforhold Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Danske Regioner og AC eller HK, alt afhængig af din uddannelsesbaggrund. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Du får hovedarbejdssted i Arbejdsmiljøfunktionen i Odense, men vi løser også opgaver på sygehusets øvrige enheder. Ansøgningsfrist, samtaler og tiltrædelse Ansøgningsfrist er den 9. juni. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag d. 21. juni 2019. Tiltrædelse 1. september 2019. Der er tale om en begivenhedsbestemt ansættelse (barselsvikariat) m. forventet varighed på ca. 9 måneder. Hvis du vil vide mere Er du velkommen til at kontakte Funktionsleder Mads Trier Munk på: tlf.: 51 64 43 76 eller via mail: mads.munk@rsyd.dk Hvem er vi ellers? Stillingen er organisatorisk placeret i Arbejdsmiljøfunktionen, der er en del af HR-afdelingen på OUH. I HR-afdelingen er vi i alt cirka 70 medarbejdere opdelt i fire funktioner: Arbejdsmiljøfunktionen, HR-funktionen, Lønfunktionen og Fællesfunktionen. HR-afdelingen er en stabsafdeling med reference til direktionen. Læs mere om Arbejdsmiljøfunktionen her http: www.ouh.dk wm394931 Læs mere om OUH her www.ouh.dkEr du en fisk i vandet i forhold til administrative opgaver, er du god til at omsætte idé til handling, er du skrap i skriftelig kommunikation og har du lyst til at være med til at understøtte arbejdsmiljøarbejdet i en stor og vigtig organisation? Så modtager vi gerne en ansøgning fra dig!
Stærk administrator og kommunikator til Arbejdsmiljøfunktionen – barselsvikariat.  
 
Er du en fisk i vandet i forhold til administrative opgaver, er du god til at omsætte idé til handling, er du skrap i skriftelig kommunikation og har du lyst til at være med til at understøtte arbejdsmiljøarbejdet i en stor og vigtig organisation? Så modtager vi gerne en ansøgning fra dig! 
 
Dine opgaver 
Vi søger nu en kollega, der kan løse et bredt spektrum af administrative og kommunikative opgaver i HR-Arbejdsmiljøfunktionen. Du kan fx se frem til at: 
  • Arbejde med administrative opgaver, herunder afrapportering/referent ifm. gennemførelse af interne arbejdsmiljøaudits  
  • Nytænke hvordan vi kommunikerer relevant information til OUH’s ca. 255 arbejdsmiljøgrupper  
  • Gøre vores intranet-sites mere brugervenlige, dynamiske og interessante 
  • Arbejde med kampagner om arbejdsmiljøemner  
  • Udvikle og ajourføre inspirations- og informationsmateriale 
  • Understøtte planlægning af uddannelses- og kursusaktiviteter    

Din profil 
Du har en relevant mellemlang eller lang videregående uddannelse og har gode kompetencer inden for administrative og kommunikative arbejdsopgaver

 
Herudover: 
  • Er du til teamsamarbejde, men agerer også gerne selvstændigt 
  • Er du en stærk formidler i skrift og andre kommunikative redskaber   
  • Har du udpræget gode relationelle færdigheder  
  • Har du forståelse for eller viden om kommunikation i en stor og kompleks organisation 
 
Det er desuden en fordel - men ikke et krav-, at du har viden om arbejdsmiljø. 
 
Vi tilbyder 
Et spændende og udfordrende job i en åben og uformel kultur, hvor vi lægger vægt på engagement og frihed under ansvar. Du kommer til at indgå i et stærkt samarbejdende team med høj faglighed, god energi og rimelig ok humor.  
 
Løn- og ansættelsesforhold 
Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Danske Regioner og AC 
eller HK, alt afhængig af din uddannelsesbaggrund. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Du får hovedarbejdssted i Arbejdsmiljøfunktionen i Odense, men vi løser også opgaver på sygehusets øvrige enheder. 
 
Ansøgningsfrist, samtaler og tiltrædelse 
Ansøgningsfrist er den 9. juni. 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag d. 21. juni 2019. 
Tiltrædelse 1. september 2019. Der er tale om en begivenhedsbestemt ansættelse (barselsvikariat) m. forventet varighed på ca. 9 måneder.  
 
Hvis du vil vide mere 
Er du velkommen til at kontakte Funktionsleder Mads Trier Munk på: 
 tlf.: 51 64 43 76 eller via mail:  mads.munk@rsyd.dk  
 
Hvem er vi ellers? 
Stillingen er organisatorisk placeret i Arbejdsmiljøfunktionen, der er en del af HR-afdelingen 
på OUH. I HR-afdelingen er vi i alt cirka 70 medarbejdere opdelt i fire funktioner: 
Arbejdsmiljøfunktionen, HR-funktionen, Lønfunktionen og Fællesfunktionen. HR-afdelingen er en stabsafdeling med reference til direktionen. 
 
Læs mere om Arbejdsmiljøfunktionen her http://www.ouh.dk/wm394931   
Læs mere om OUH her www.ouh.dk  

ORS/Small/e31d8f2e_logo.pngHR-afdelingenOdense C2019-05-15T09:00:42.6532019-06-09T00:00:00
330023392AC-fuldmægtig til D-IASRobot Det Samfundsvidenskabelige Fakultet søger en medarbejder til at varetage kommunikations- og sekretariatsopgaver for SDU s tværfakultære forskningsenhed Danish Institut for Advanced Study (D-IAS). Stillingen, der er tidsbegrænset, løber frem til d. 31. marts 2020 og ønskes besat snarest.Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte: Markedsføring og afvikling af D-IAS events Løbende vedligeholdelse af D-IAS hjemmeside samt kommunikation om D-IAS på udvalgte sociale medier Opsøgende arbejde ift. nyhedsstof om D-IAS-affilierede samt udarbejdelse af artikler og nyhedstekster Diverse sekretariatsbetjening Personlige forudsætninger: Selvstændig, selvkørende, ansvarsbevidst, initiativrig og nysgerrig Fleksibel og omstillingsparat Bevarer overblikket og det gode humør i en travl og udfordrende hverdag. Faglige forudsætninger: Kommunikationsfaglig baggrund og mindst 2-3 års relevant erhvervserfaring Flydende i dansk og engelsk i skrift og tale. Erfaring med hjemmesideplatformene WordPress og Sitecore Kendskab til og erfaring fra arbejdet ved et dansk universitet vil være en fordel. Om D-IAS Danish Institute for Advanced Study (D-IAS) is a research centre at University of Southern Denmark (SDU) that aims to inspire groundbreaking ideas through the meeting of minds within all disciplines. D-IAS was launched in a scaled-up form in 2016 and today it includes chairs from all five faculties at SDU, an extensive program of different lectures and a team of very promising Assistant Professors all dedicated to excellent research. Mission D-IAS brings outstanding researchers together in an interdisciplinary centre for fundamental research and intellectual inquiry. We exist to encourage and support curiosity-driven research in fields of science and humanities and thereby unlock new revolutionary ideas. Mere information om D-IAS kan findes på hjemmesiden www.danish-ias.dk. For mere information om stillingen kan du kontakte D-IAS koordinator Trine Demkjær (mail: tnd@sam.sdu.dk eller tlf. 20585093). Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Det Samfundsvidenskabelige Fakultet søger en medarbejder til at varetage kommunikations- og sekretariatsopgaver for SDU’s tværfakultære forskningsenhed Danish Institut for Advanced Study (D-IAS).

Stillingen, der er tidsbegrænset, løber frem til d. 31. marts 2020 og ønskes besat snarest.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Markedsføring og afvikling af D-IAS events
  • Løbende vedligeholdelse af D-IAS hjemmeside samt kommunikation om D-IAS på udvalgte sociale medier
  • Opsøgende arbejde ift. nyhedsstof om D-IAS-affilierede samt udarbejdelse af artikler og nyhedstekster
  • Diverse sekretariatsbetjening

Personlige forudsætninger:

  • Selvstændig, selvkørende, ansvarsbevidst, initiativrig og nysgerrig
  • Fleksibel og omstillingsparat
  • Bevarer overblikket og det gode humør i en travl og udfordrende hverdag.

Faglige forudsætninger:

  • Kommunikationsfaglig baggrund og mindst 2-3 års relevant erhvervserfaring
  • Flydende i dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Erfaring med hjemmesideplatformene WordPress og Sitecore
  • Kendskab til og erfaring fra arbejdet ved et dansk universitet vil være en fordel.

Om D-IAS

Danish Institute for Advanced Study (D-IAS) is a research centre at University of Southern Denmark (SDU) that aims to inspire groundbreaking ideas through the meeting of minds within all disciplines.

D-IAS was launched in a scaled-up form in 2016 and today it includes chairs from all five faculties at SDU, an extensive program of different lectures and a team of very promising Assistant Professors – all dedicated to excellent research.

Mission

D-IAS brings outstanding researchers together in an interdisciplinary centre for fundamental research and intellectual inquiry. We exist to encourage and support curiosity-driven research in fields of science and humanities – and thereby unlock new revolutionary ideas.

Mere information om D-IAS kan findes på hjemmesiden www.danish-ias.dk. For mere information om stillingen kan du kontakte D-IAS koordinator Trine Demkjær (mail: tnd@sam.sdu.dk eller tlf. 20585093).

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-05-13T00:00:002019-05-27T00:00:00
330022102Forretningsudvikler til Syddansk Universitet (barselsvikariat)Robot SDU Research Innovation Organisation søger en forretningsudvikler med fokus på biotek. Vi søger en kollega til at varetage og udvikle den kommercielle nyttiggørelse af forskningsresultater indenfor biotek, lægemiddeludvikling og kemi. Der er tale om et 12-måneders barselsvikariat med opgaver indenfor ét af universitets vækstområder. Du vil være ansat i universitets tværgående kommercielle enhed med et dagligt samarbejde med forskere og teknikere fra forskningsgrupper fra SDU og hospitalerne i Region Syddanmark. Dine opgaver vil inkludere: • Evaluering og projektledelse af en gruppe projekter i vores portefølje • Foretage markedsundersøgelser og forestå markedsføringsaktiviteter på dine projekter • Koordinere udvikling og forskning i samarbejde med forskere og assistere i fundraising til kommerciel modning af sådanne projekter • Forhandle licens-, og samarbejdsaftaler med virksomheder i samarbejde med SDUs jurister • Planlægge IPR-strategi i samarbejde med SDUs eksterne patentrådgivere. Din baggrund: Du har særlig fokus på og interesse for sammenspillet mellem bioteknologisk faglighed og kommerciel anvendelse. Du ved, hvad der rører sig indenfor biotek og life science og brænder for at være med helt fremme, hvor det næste årtis teknologiske udvikling foregår. Det kan være vist igennem din uddannelse og tidligere erhvervserfaring. Du har en relevant kandidatgrad eller tilsvarende videregående uddannelse i et biotek start-up, etableret life science virksomhed eller som konsulent herfor. Det er særlig relevant, såfremt du har erfaring fra præ-kliniske forsknings- eller udviklingsprojekter. Du har gennem din erhvervskarriere været i direkte kontakt med kunder og samarbejdspartnere, hvilket giver dig et godt udgangspunkt for at lykkedes i stillingen. Du kan bruge MS Office pakken, CRM programmer og business intelligence databaser, og du kan oversætte og formidle og teknologisk tungt materiale til ikke-eksperter. Det er afgørende, at du er flydende i engelsk på forhandlingsniveau i både skrift og tale. Erfaring indenfor et eller flere af følgende områder gennem uddannelse eller arbejde vil være en fordel: • Vurdering af opfindelsers anvendelsesmuligheder • Arbejde effektivt og professionelt med og i udviklingsafdelinger • Produkt- og markedsanalyse • Erfaring med skabelse af netværk og partnerskaber • Patentering og lignende IPR-arbejde • Strukturen i og forhandling af juridiske aftaler • Salgs- og markedsføring af højteknologiske produkter eller løsninger • Forretningsmodeller og etablering af opstartsvirksomheder. Du vil komme til at samarbejde med fremragende og ambitiøse forskere om kommercialisering af fremtidens life science virksomheder. Denne stilling vil give dig mulighed for at videreudvikle dine egenskaber som forretningsudvikler og du vil få værdiful erfaring i at arbejde med en række varierede og dynamiske arbejdsopgaver i et innovativt og interdisciplinært miljø. Villighed til at tilegne sig ny viden og færdigheder gennem sidemandsoplæring er et vigtig element i denne stilling og en naturlig del af teamets arbejdsmiljø. Team: Dine kollegaer vil inkludere fem øvrige forretningsudviklere med forskellige erhvervsmæssige baggrunde og faglige arbejdsområder samt en patentadministrator. Dine kollegaer har forskellige uddannelsesmæssige baggrunde herunder cand.scient., cand. polyt., ph.d., og har arbejdet med produktudvikling, markedsføring, klinisk udvikling og projektledelse. På det personlige plan bibringer alle noget forskelligt til teamet, hvilket giver et godt og nært arbejdsmiljø. Vi er optaget af at finde en ny kollega, der får energi af et samarbejdende og dynamisk arbejdsmiljø, og den rette kandidat vil passe godt ind i teamet på både det faglige og personlige plan. Der afholdes samtaler i Odense den 20. og 21. juni 2019. Samtaler kan afholdes på engelsk hvis ønsket. Ansættelse: 15. august 2019 eller snarest muligt derefter. Tjenestested er Odense. Rejseaktivitet til SDUs campusser og til samarbejdspartnere i DK og udland skal forventes. Yderligere oplysninger fås hos afdelingsleder Thomas Schmidt, telefon 21 17 79 92 eller e-mail thos@sdu.dk. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap. Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjobSyddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

SDU Research & Innovation Organisation søger en forretningsudvikler med fokus på biotek.

Vi søger en kollega til at varetage og udvikle den kommercielle nyttiggørelse af forskningsresultater indenfor biotek, lægemiddeludvikling og kemi. Der er tale om et 12-måneders barselsvikariat med opgaver indenfor ét af universitets vækstområder. Du vil være ansat i universitets tværgående kommercielle enhed med et dagligt samarbejde med forskere og teknikere fra forskningsgrupper fra SDU og hospitalerne i Region Syddanmark.

Dine opgaver vil inkludere:

• Evaluering og projektledelse af en gruppe projekter i vores portefølje
• Foretage markedsundersøgelser og forestå markedsføringsaktiviteter på
   dine projekter
• Koordinere udvikling og forskning i samarbejde med forskere og
   assistere i fundraising   til kommerciel modning af sådanne projekter
• Forhandle licens-, og samarbejdsaftaler med virksomheder i samarbejde
   med SDUs jurister
• Planlægge IPR-strategi i samarbejde med SDUs eksterne
   patentrådgivere.

Din baggrund:

Du har særlig fokus på og interesse for sammenspillet mellem bioteknologisk faglighed og kommerciel anvendelse. Du ved, hvad der rører sig indenfor biotek og life science og brænder for at være med helt fremme, hvor det næste årtis teknologiske udvikling foregår. Det kan være vist igennem din uddannelse og tidligere erhvervserfaring. Du har en relevant kandidatgrad eller tilsvarende videregående uddannelse i et biotek start-up, etableret life science virksomhed eller som konsulent herfor. Det er særlig relevant, såfremt du har erfaring fra præ-kliniske forsknings- eller udviklingsprojekter. Du har gennem din erhvervskarriere været i direkte kontakt med kunder og samarbejdspartnere, hvilket giver dig et godt udgangspunkt for at lykkedes i stillingen.

Du kan bruge MS Office pakken, CRM programmer og business intelligence databaser, og du kan oversætte og formidle og teknologisk tungt materiale til ikke-eksperter. Det er afgørende, at du er flydende i engelsk på forhandlingsniveau i både skrift og tale.

Erfaring indenfor et eller flere af følgende områder gennem uddannelse eller arbejde vil være en fordel:

• Vurdering af opfindelsers anvendelsesmuligheder
• Arbejde effektivt og professionelt med og i udviklingsafdelinger
• Produkt- og markedsanalyse
• Erfaring med skabelse af netværk og partnerskaber
• Patentering og lignende IPR-arbejde
• Strukturen i og forhandling af juridiske aftaler
• Salgs- og markedsføring af højteknologiske produkter eller løsninger
• Forretningsmodeller og etablering af opstartsvirksomheder.

Du vil komme til at samarbejde med fremragende og ambitiøse forskere om kommercialisering af fremtidens life science virksomheder. Denne stilling vil give dig mulighed for at videreudvikle dine egenskaber som forretningsudvikler og du vil få værdiful erfaring i at arbejde med en række varierede og dynamiske arbejdsopgaver i et innovativt og interdisciplinært miljø. Villighed til at tilegne sig ny viden og færdigheder gennem sidemandsoplæring er et vigtig element i denne stilling og en naturlig del af teamets arbejdsmiljø.

Team:

Dine kollegaer vil inkludere fem øvrige forretningsudviklere med forskellige erhvervsmæssige baggrunde og faglige arbejdsområder samt en patentadministrator. Dine kollegaer har forskellige uddannelsesmæssige baggrunde herunder cand.scient., cand. polyt., ph.d., og har arbejdet med produktudvikling, markedsføring, klinisk udvikling og projektledelse. På det personlige plan bibringer alle noget forskelligt til teamet, hvilket giver et godt og nært arbejdsmiljø. Vi er optaget af at finde en ny kollega, der får energi af et samarbejdende og dynamisk arbejdsmiljø, og den rette kandidat vil passe godt ind i teamet på både det faglige og personlige plan.

Der afholdes samtaler i Odense den 20. og 21. juni 2019. Samtaler kan afholdes på engelsk hvis ønsket.

Ansættelse: 15. august 2019 eller snarest muligt derefter.

Tjenestested er Odense. Rejseaktivitet til SDUs campusser og til samarbejdspartnere i DK og udland skal forventes.

Yderligere oplysninger fås hos afdelingsleder Thomas Schmidt, telefon 21 17 79 92 eller e-mail thos@sdu.dk. 

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Syddansk UniversitetOdense M2019-05-10T00:00:002019-06-02T00:00:00
330021463AC-fuldmægtig til studieadministrationRobot Det Naturvidenskabelige Fakultetssekretariat søger en AC-fuldmægtig pr. 1. juni til en fuldtidsstilling med arbejdsopgaver knyttet til fakultetets studieadministration. Du vil således primært skulle beskæftige dig med studieadministrative opgaver vedrørende de naturvidenskabelige uddannelser og Det Naturvidenskabelige Studienævn. Studienævnet er ansvarligt for fakultetets uddannelser og beskæftiger sig med udvikling, implementering og evaluering af vores uddannelser. Desuden er det studienævnets opgave at behandle dispensations- og meritansøgninger fra de studerende. Opgaveløsningen vil forudsætte et bredt samarbejde på tværs af sekretariatet, fakultetets institutter og SDU s centrale administrative enheder.En væsentlig opgave for stillingen er at fungere som bindeled mellem studienævn, uddannelser og administrationen samt vejlede studienævnet i de administrative procedurer, regler og bekendtgørelser. Dit arbejde er således at medvirke til at kvalitetssikre studienævnets arbejde og rent administrativt føre studienævnets beslutninger ud i livet. Endvidere skal du i samarbejde med fakultetets studievejledere kunne vejlede de studerende om mulighederne for at søge om dispensation samt i studienævnets praksis. Du vil i samarbejde med fakultetets øvrige studieadministrative medarbejdere være ansvarlig for opgaveløsning inden for områder som:- Sagsbehandling af dispensations- og meritansøgninger.- Betjening af Det Naturvidenskabelige Studienævn, herunder indgå i udfærdigelse af dagsorden og referat i samarbejde med studienævnsformanden, forberedelse af og deltagelse i studienævnsmøder.- Opfølgning på og formidling af studienævnets beslutninger til fakultetsadministrationen samt øvrige udvalg og nævn.- Deltage i og understøtte processen for kursus- og studieordningsændringer samt overgangsordninger.- Inddateringsopgaver i forbindelse med kursus- og uddannelsesudbud.- Udviklingen af studieadministrationens administrative praksis, herunder implementering og brug af studieadministrative IT-systemer samt ajourføring af forretningsgange.Vi forventer, at du har:- En kandidatuddannelse.- Interesse for de videregående uddannelser og gerne kendskab til de gældende regler og bekendtgørelser for området.- Administrativ flair og lyst til at arbejde med administration.- Lyst og evne til at indgå i brede samarbejder.- Evnen til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for at identificere og løse opgaver.- Evnen til at kommunikere målrettet og korrekt på skrift og i tale.- Et godt humør og er serviceminded.Det vægtes, at du besidder personlige egenskaber som engagement, robusthed, empati og evnen til at tale med mange forskellige mennesker samt flair for kommunikation. Gode IT-kundskaber samt kendskab til de SDU s administrative systemer såsom STADS, ACADRE, SAGA og ODIN er en fordel.Få mere at vide om stillingen hos sekretariatschef Niels Kring, nik@sdu.dk, 65502276.Ansøgningsfrist: 26. maj 2019. Samtaler forventes afholdt den 29. maj.Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online .Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Det Naturvidenskabelige Fakultetssekretariat søger en AC-fuldmægtig pr. 1. juni til en fuldtidsstilling med arbejdsopgaver knyttet til fakultetets studieadministration.

Du vil således primært skulle beskæftige dig med studieadministrative opgaver vedrørende de naturvidenskabelige uddannelser og Det Naturvidenskabelige Studienævn. Studienævnet er ansvarligt for fakultetets uddannelser og beskæftiger sig med udvikling, implementering og evaluering af vores uddannelser. Desuden er det studienævnets opgave at behandle dispensations- og meritansøgninger fra de studerende.

Opgaveløsningen vil forudsætte et bredt samarbejde på tværs af sekretariatet, fakultetets institutter og SDU’s centrale administrative enheder.

En væsentlig opgave for stillingen er at fungere som bindeled mellem studienævn, uddannelser og administrationen samt vejlede studienævnet i de administrative procedurer, regler og bekendtgørelser. Dit arbejde er således at medvirke til at kvalitetssikre studienævnets arbejde og rent administrativt føre studienævnets beslutninger ud i livet. Endvidere skal du i samarbejde med fakultetets studievejledere kunne vejlede de studerende om mulighederne for at søge om dispensation samt i studienævnets praksis.

Du vil i samarbejde med fakultetets øvrige studieadministrative medarbejdere være ansvarlig for opgaveløsning inden for områder som:

- Sagsbehandling af dispensations- og meritansøgninger.
- Betjening af Det Naturvidenskabelige Studienævn, herunder indgå i udfærdigelse af dagsorden og referat i samarbejde med studienævnsformanden, forberedelse af og deltagelse i studienævnsmøder.
- Opfølgning på og formidling af studienævnets beslutninger til fakultetsadministrationen samt øvrige udvalg og nævn.
- Deltage i og understøtte processen for kursus- og studieordningsændringer samt overgangsordninger.
- Inddateringsopgaver i forbindelse med kursus- og uddannelsesudbud.
- Udviklingen af studieadministrationens administrative praksis, herunder implementering og brug af studieadministrative IT-systemer samt ajourføring af forretningsgange.

Vi forventer, at du har:

- En kandidatuddannelse.
- Interesse for de videregående uddannelser og gerne kendskab til de gældende regler og bekendtgørelser for området.
- Administrativ flair og lyst til at arbejde med administration.
- Lyst og evne til at indgå i brede samarbejder.
- Evnen til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for at identificere og løse opgaver.
- Evnen til at kommunikere målrettet og korrekt på skrift og i tale.
- Et godt humør og er serviceminded.

Det vægtes, at du besidder personlige egenskaber som engagement, robusthed, empati og evnen til at tale med mange forskellige mennesker samt flair for kommunikation. Gode IT-kundskaber samt kendskab til de SDU’s administrative systemer såsom STADS, ACADRE, SAGA og ODIN er en fordel.

Få mere at vide om stillingen hos sekretariatschef Niels Kring, nik@sdu.dk, 65502276.

Ansøgningsfrist: 26. maj 2019. Samtaler forventes afholdt den 29. maj.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-05-10T00:00:002019-05-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Akademisk medarbejder med registerkompetencer søges til OPEN

Klinisk Immunologisk Afdeling

Odense C
Registre, datamanagement og epidemiologi - lyder det spændende for dig? Så er du måske den person, vi søger til understøttelse af registerforskningsprojekter i Region Syddanmark.Registre, datamanagement og epidemiologi - lyder det spændende for dig?...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:9. juni 2019

Vil du være med til at understøtte arbejdsmiljøet på OUH ?

HR-afdelingen

Odense C
Er du en fisk i vandet i forhold til administrative opgaver, er du god til at omsætte idé til handling, er du skrap i skriftelig kommunikation og har du lyst til at være med til at understøtte arbejdsmiljøarbejdet i en stor og vigtig organisation? S...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:9. juni 2019

AC-fuldmægtig til D-IAS

Syddansk Universitet

Odense M
Det Samfundsvidenskabelige Fakultet søger en medarbejder til at varetage kommunikations- og sekretariatsopgaver for SDU s tværfakultære forskningsenhed Danish Institut for Advanced Study (D-IAS). Stillingen, der er tidsbegrænset, løber frem til d. 3...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Forretningsudvikler til Syddansk Universitet (barselsvikariat)

Syddansk Universitet

Odense M
SDU Research Innovation Organisation søger en forretningsudvikler med fokus på biotek. Vi søger en kollega til at varetage og udvikle den kommercielle nyttiggørelse af forskningsresultater indenfor biotek, lægemiddeludvikling og kemi. Der er tale om...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

AC-fuldmægtig til studieadministration

Syddansk Universitet

Odense M
Det Naturvidenskabelige Fakultetssekretariat søger en AC-fuldmægtig pr. 1. juni til en fuldtidsstilling med arbejdsopgaver knyttet til fakultetets studieadministration. Du vil således primært skulle beskæftige dig med studieadministrative opgaver ve...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019