Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretær og vagtplanlægger

Friplejehjemmet Sct. Kjeldsgården søger en sekretær med løn og regnskabserfaring til at varetage administrative opgaver i forbindelse med plejehjemmets drift.

Der er tale om en fast stilling på 30 timer om ugen.

Friplejehjemmet Sct. Kjeldsgården er et special-plejehjem for mennesker med demenssygdomme.

Plejehjemmet har 54 boliger fordelt på to etager og er beliggende på en dejlig grund tæt på Viborgs centrum.

På Sct. Kjeldsgården hersker der en ånd af en stærk værdibaseret dedikation, høj faglighed, godt humør, fleksibilitet og aktiv involvering fra alle medarbejdere.

Sct. Kjeldsgården er en del af Danske Diakonhjem. Vi arbejder tæt sammen med forskellige konsulenter på vores hovedkontor i Vejle, indenfor løn, bolig og regnskab.

Vi har aktuelt en sekretær ansat på 12 timer om ugen.

 

Du vil få følgende arbejdsopgaver/ansvarsområder:

  • Vagtplanlægning for plejehjemmets 65 medarbejdere i plejen – herunder sigte mod at implementere og administrere medarbejdernes selvtilrettelæggelse heraf
  • Varetage oprettelse af nye medarbejdere i Silkeborg Dataløn, samt holde data ajour
  • Forestå den ugentlige indberetning af vagtafvigelser samt sikre godkendelse heraf
  • Varetage indkaldelse af personale ved sygdom
  • Varetage sygefraværsstatistik

 

  • Sikre at de administrative opgaver omkring beboerindflytning varetages, herunder rekvirering af lejekontrakt, serviceydelser m.m.
  • Bogføring af leverandørfakturaer
  • Kontakt med forskellige leverandører
  • Udfærdigelse af de månedlige fakturaer til husets beboere

 

  • Pasning af reception/omstilling i de perioder hvor denne funktion ikke er dækket
  • Øvrige sekretærmæssige ad-hoc opgaver

 

Vi ønsker at du har:

  • En kontoruddannelse og/eller relevant erfaring med lignende opgaver
  • Erfaring med brug af lønsystem, meget gerne Silkeborg Dataløn
  • Erfaring med brug af økonomisystem – Navision
  • Gerne kendskab til de overenskomstmæssige arbejdstidsaftaler indenfor plejeområdet
  • God talforståelse
  • Gode forhandlingsevner
  • Er omhyggelig og selvstændig i arbejdet – både det udfordrende og det rutinepræget
  • Ansvarlighed over for fortrolige informationer og opgaver
  • Serviceminded, smilende og imødekommende
  • Fleksibel, stabil og loyal
  • Er ambassadør for Sct. Kjeldsgårdens værdigrundlag 

 

Hvorfor er stillingen interessant for dig:

  • Du bliver ansat i en virksomhed, hvor der er højt til loftet, og hvor alt kan lade sig gøre indtil andet er bevist
  • Du har en høj grad af frihed til at forme din egen stilling og hverdag
  • Du bliver ansat i en virksomhed, der er præget af et hjemligt miljø med en uhøjtidelig omgangstone hvor alle hjælper og udfordre hinanden i det daglige arbejde
  • Du bliver en del af en virksomhed hvor vi er stolte af hvem vi er og hvad vi laver

 

Vi håber du har lyst til at være med i teamet, og glæder os til at modtage en ansøgning fra dig.

Løn og ansættelsesvilkår:

30 timer om ugen.

Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst.

Der ud over har vi forskellige personalegoder, bl.a. en sundhedsordning.

 

Tiltrædelse:

  1. april 2018 eller efter aftale.

Kontaktoplysninger:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte forstander Pia Østergaard på telefon 87273700/01.

Send os din ansøgning, gerne med foto og dit CV hurtigst muligt og senest den 18. februar 2018, på mail pos@diakon.dk.

Samtaler forventes afholdt i uge 8.

Alle ansøgere får direkte besked.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Assistent

Børn & Unge

Sekretariatet i Børn Unge søger en assistent Vi søger pr. 1. december en dygtig assistent, der med engagement kan understøtte vores decentrale samarbejdspartnere og bidrage til sikker drift. Du skal have lyst til kontakt med dagtilbud og ikke mindst...
Indrykket:27. september 2018
Udløbsdato:22. oktober 2018

Administrativ medarbejder søges til daginstitutionen Lærkereden

Skive Kommune

Viborg
20 25 timer ugentligt med tiltrædelse 1. december 2018.JobprofilLederens administrative højre hånd og sekretærFælles indkøb af forbrugsvarerInformationsopgaver til brugerne og personaleRegnskab- og budgetopfølgningVedligeholdelse af hjemmeside.Fagli...
Indrykket:11. oktober 2018
Udløbsdato:25. oktober 2018

Medarbejdere til Ydelseskontoret

Randers Kommune

Randers
Har du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads med spændende og udfordrende opgaver, så søger Ydelseskontoret i Randers Kommune to nye kollegaer.Ydelseskontoret er en afdeling med ca. 50 ansatte, som udbetaler og administrerer diverse yd...
Indrykket:9. oktober 2018
Udløbsdato:23. oktober 2018

Kontorassistent søges til fastansættelse

JKS A/S

For vores gode kunde, som er en produktionsvirksomhed i Struer kommune, søger vi en erfaren allround kontorassistent, der arbejder selvstændigt og omhyggeligt. Der er tale om et Try & Hire forløb med henblik på fast job for den rette person. Arbejds...
Indrykket:11. oktober 2018
Udløbsdato:19. oktober 2018

Kontorassistent til sommerhusudlejning

DanCenter Juelsminde

Hedensted
DanCenter i Juelsminde er den lokale partner til sommerhusudlejning i Juelsminde. Fra vores kontor servicerer vi godt 200 sommerhuse og i den forbindelse søger vi en assistent til vores kontor i Juelsminde. En afløser som kan indgå i vores team, på ...
Indrykket:12. oktober 2018
Udløbsdato:26. november 2018