Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretær søges til lægeklinik

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329830863Phoenix-4d8c2ab412018-06-13T00:00:00Sekretær søges til lægeklinik

Hvem er vi

Vi er en lille lægeklinik beliggende i Karlslunde, Egedal 3, som søger en sekretær 25 timer/uge med opstart 1.9.2018

Aktuelt består klinikken af en læge og en sygeplejerske, men pr. 1.10.2018 udvides klinikken til 2 læger

 

Arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå i at

Svare telefoner

Visitere patienter

Forny recepter

Bestille varer

Fylde varer op

Indkøb

Enkelte kliniske opgaver efter oplæring

Regnskabsopgaver

Ad hoc opgaver

 

Vi forventer at du

Har en sundhedsfaglig uddannelse eller erfaring fra lægepraksis

Er serviceminded og imødekommende

Har et godt overblik i travle situationer

Har et godt humør

Visitationserfaring er et plus, men ikke et krav

 

Vi har

Et godt sammenhold

Et hyggeligt og uformelt miljø

Faglig sparring og udvikling

Kursus deltagelse

Frihed under ansvar

 

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesforhold i henhold til overenskomsten

 

Ansøgningsfrist d. 12.7.2018

Ansøgningen sendes til majasaabye@hotmail.com

Vi forventer at holde ansættelses samtaler i uge 30

Har du yderligere spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Maja Saabye Kirk på 20209787 eller majasaabye@hotmail.com

 

Vi ser frem til at høre fra dig

 

2018-07-13T00:50:51.770 Hvem er vi Vi er en lille lægeklinik beliggende i Karlslunde, Egedal 3, som søger en sekretær 25 timer uge med opstart 1.9.2018 Aktuelt består klinikken af en læge og en sygeplejerske, men pr. 1.10.2018 udvides klinikken til 2 læger Arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå i at Svare telefoner Visitere patienter Forny recepter Bestille varer Fylde varer op Indkøb Enkelte kliniske opgaver efter oplæring Regnskabsopgaver Ad hoc opgaver Vi forventer at du Har en sundhedsfaglig uddannelse eller erfaring fra lægepraksis Er serviceminded og imødekommende Har et godt overblik i travle situationer Har et godt humør Visitationserfaring er et plus, men ikke et krav Vi har Et godt sammenhold Et hyggeligt og uformelt miljø Faglig sparring og udvikling Kursus deltagelse Frihed under ansvar Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesforhold i henhold til overenskomsten Ansøgningsfrist d. 12.7.2018 Ansøgningen sendes til majasaabye@hotmail.com Vi forventer at holde ansættelses samtaler i uge 30 Har du yderligere spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Maja Saabye Kirk på 20209787 eller majasaabye@hotmail.com Vi ser frem til at høre fra dig11Jobnet4d8c2ab4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-12T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3284953Læge Maja Kirk11Egedal 32690KarlslundeDKDanmark0
majasaabye@hotmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent589176JobNet48395961000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4d8c2ab4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4d8c2ab4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4d8c2ab4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4d8c2ab4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgEr du den nye Lægesekretær i Læge Maja Kirk?12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed355593447Maja Kirkmajasaabye@hotmail.comDKDanmarkDKDanmark330001801Positive og servicemindede lægesekretærer til AkutmodtagelsenRobot Har du lyst til at arbejde i en akutmodtagelse, hvor vi: ønsker at gøre en forskel for patienter og pårørende, så de føler sig både ventede og velkomne har stort fokus på korrekt registreringspraksis er forandringsparate, og gør os klar til at flytte ind i det nye Akuthus i 2020. Så er en af vores ledige stillinger noget for dig. Dine kerneopgaver vil bestå i at give vores patienter en god start på deres behandlingsforløb. Du har første og sidste hånd på registreringen af vores patientforløb. Du vil få et tæt og givtigt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige faggrupper samt den præhospitale funktion. Hvad forventer vi af dig? Vi ønsker os en kollega, som kan sætte flueben ved følgende: Du er både serviceminded og en dygtig kommunikatør. Du kommunikerer respektfuldt med patienter og pårørende med fokus på deres individuelle situation, under deres ophold i Akutmodtagelsen. Med dine gode kommunikative egenskaber og din sans for service kan du give vores patienter den bedste start på deres behandlingsforløb. Du har en positiv indstilling til forandringer. Vi er i gang med forberedelserne til indflytningen i den nye FAM, hvilket betyder at vi løbende kører nye projekter og afprøver nye arbejdsgange. I denne proces forventer vi at alle vores medarbejdere har en positiv indstilling og tager aktiv del i forandringsarbejdet. Er omstillingsparat og robust, så du kan håndtere en hektisk arbejdsdag. Du kan skifte tempo, når der er behov for det, du har en rolig udstråling og kan bevare et godt overblik, også når vi har travlt. Desuden forestiller vi os, at du Er uddannet lægesekretær har du erfaring med Sundhedsplatformen, er det en fordel, men det er ikke et krav, da vi arbejder i vores eget modul og sørger for grundig oplæring. Hvad kommer du til at beskæftige dig med? Efter at du har gennemgået et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, vil du arbejde med flere forskellige sekretærfunktioner. Vores arbejdsopgaver er blandt andet: Modtagelse og opskrivning af patienter i alle vores teams Teamsekretær i kirurgisk og medicinsk modtagelse med fokus på service og samarbejde Teamsekretær i skadespor, hvor der skrives efter direkte diktering, samt tæt samarbejde med læge og sygeplejerske om at skabe flow og korrekt registrering. Traumesekretær CVI-funktion (central visitation) Bestilling af patienttransport i vores Centrale Kørselskontor Hvad kan vi tilbyde? Udvikling til den enkelte. Vi sørger løbende for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver. Vi har et struktureret kompetenceudviklingsprogram med bl.a. formaliseret introduktions- og oplæringsforløb samt mulighed for uddannelse. Vi er en afdeling, der arbejder på at være forandringsparat og medinddragende. Vi er nysgerrige på vores medarbejderes observationer og forslag til ændringer, og vi prioriterer at inddrage medarbejderne i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange. Vi har fokus på medarbejdernes arbejdsmiljø og trivsel, og det er vigtigt for os at vores medarbejdere føler sig lige så Ventet og Velkomne, som vores patienter. NYT Akuthus. Vi skal flytte i et nyt Akuthus. Med de nye rammer, de rette kompetencer og diagnostisk teknologi er det visionen, at vi skal sætte standarden for udredning og behandling af akutte patienter i Danmark. Hør vores kollega og arbejdsmiljørepræsentant Karina fortælle om det nye Akuthus her. Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår Der er tale om faste stillinger på 32-35 timer til besættelse pr. 1.6. 2019 eller efter aftale. Vi arbejder i skiftende vagter inkl. weekendvagt hver 3. weekend. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er fredag 26.04.19, kl. 12:00. Ansættelsessamtalerne forventes at blive afholdt i uge 17. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt ledende lægesekretær Pernille Kriegsbaum Stender på 38 68 93 11 eller pernille.kriegsbaum.stender@regionh.dk
Har du lyst til at arbejde i en akutmodtagelse, hvor vi:
  • ønsker at gøre en forskel for patienter og pårørende, så de føler sig både ventede og velkomne
  • har stort fokus på korrekt registreringspraksis
  • er forandringsparate, og gør os klar til at flytte ind i det nye Akuthus i 2020.
Så er en af vores ledige stillinger noget for dig.

Dine kerneopgaver vil bestå i at give vores patienter en god start på deres behandlingsforløb. Du har første og sidste hånd på registreringen af vores patientforløb. Du vil få et tæt og givtigt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige faggrupper samt den præhospitale funktion.

Hvad forventer vi af dig?
Vi ønsker os en kollega, som kan sætte flueben ved følgende:

Du er både serviceminded og en dygtig kommunikatør. Du kommunikerer respektfuldt med patienter og pårørende med fokus på deres individuelle situation, under deres ophold i Akutmodtagelsen. Med dine gode kommunikative egenskaber og din sans for service kan du give vores patienter den bedste start på deres behandlingsforløb.

Du har en positiv indstilling til forandringer. Vi er i gang med forberedelserne til indflytningen i den nye FAM, hvilket betyder at vi løbende kører nye projekter og afprøver nye arbejdsgange. I denne proces forventer vi at alle vores medarbejdere har en positiv indstilling og tager aktiv del i forandringsarbejdet.

Er omstillingsparat og robust, så du kan håndtere en hektisk arbejdsdag. Du kan skifte tempo, når der er behov for det, du har en rolig udstråling og kan bevare et godt overblik, også når vi har travlt.

Desuden forestiller vi os, at du;
Er uddannet lægesekretær – har du erfaring med Sundhedsplatformen, er det en fordel, men det er ikke et krav, da vi arbejder i vores eget modul og sørger for grundig oplæring.

Hvad kommer du til at beskæftige dig med?
Efter at du har gennemgået et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, vil du arbejde med flere forskellige sekretærfunktioner.

Vores arbejdsopgaver er blandt andet:
  • Modtagelse og opskrivning af patienter i alle vores teams
  • Teamsekretær i kirurgisk og medicinsk modtagelse med fokus på service og samarbejde
  • Teamsekretær i skadespor, hvor der skrives efter direkte diktering, samt tæt samarbejde med læge og sygeplejerske om at skabe flow og korrekt registrering.
  • Traumesekretær
  • CVI-funktion (central visitation)
  • Bestilling af patienttransport i vores Centrale Kørselskontor
Hvad kan vi tilbyde?

Udvikling til den enkelte. Vi sørger løbende for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver. Vi har et struktureret kompetenceudviklingsprogram med bl.a. formaliseret introduktions- og oplæringsforløb samt mulighed for uddannelse.

Vi er en afdeling, der arbejder på at være forandringsparat og medinddragende. Vi er nysgerrige på vores medarbejderes observationer og forslag til ændringer, og vi prioriterer at inddrage medarbejderne i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange. Vi har fokus på medarbejdernes arbejdsmiljø og trivsel, og det er vigtigt for os at vores medarbejdere føler sig lige så Ventet og Velkomne, som vores patienter.

NYT Akuthus. Vi skal flytte i et nyt Akuthus. Med de nye rammer, de rette kompetencer og diagnostisk teknologi er det visionen, at vi skal sætte standarden for udredning og behandling af akutte patienter i Danmark. Hør vores kollega og arbejdsmiljørepræsentant Karina fortælle om det nye Akuthus her.

Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår
Der er tale om faste stillinger på 32-35 timer til besættelse pr. 1.6. 2019 eller efter aftale.

Vi arbejder i skiftende vagter inkl. weekendvagt hver 3. weekend.

Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er fredag 26.04.19, kl. 12:00.

Ansættelsessamtalerne forventes at blive afholdt i uge 17.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt ledende lægesekretær Pernille Kriegsbaum Stender på 38 68 93 11 eller pernille.kriegsbaum.stender@regionh.dk




Herlev HospitalHerlev2019-04-05T00:00:002019-04-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Positive og servicemindede lægesekretærer til Akutmodtagelsen

Herlev Hospital

Herlev
Har du lyst til at arbejde i en akutmodtagelse, hvor vi: ønsker at gøre en forskel for patienter og pårørende, så de føler sig både ventede og velkomne har stort fokus på korrekt registreringspraksis er forandringsparate, og gør os klar til at flytt...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019