Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretær søges til speciallægepraksis i neurologi

Til speciallægepraksis i neurologi søges sekretær 23 timer ugentligt.

Din profil:

- Imødekommende og serviceminded overfor patienter.

- mødestabil og pålidelig

- kan arbejde selvstændigt

- tage initiativ til at løse diverse opgaver

- kan have flere bolde i luften

- er hurtig på tasterne og velbefaren i IT

Arbejdet består i:

- Booke og indkalde patienter.

- Modtage pt. ved ankomst.

- Besvare tlf-opkald

- Rekvirere og bestille diverse analysesvar

- Skrive jornaler / erklæringer og læse korrektur

- Fakturere ydelser mm

Klinikken arbejder i novax lægesystem og har talegenkendelse.

Arbejdstiden er mandag til torsdag og enkelte fredage, kl 7.30-13,30, torsdag 7.30-12.30

Klinikken består kun af speciallægen og sekretæren

Tiltrædelse efter aftale, gerne snarest

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329772470Phoenix-c24f6a1b12018-03-08T15:11:45.900Sekretær søges til speciallægepraksis i neurologi

Til speciallægepraksis i neurologi søges sekretær 23 timer ugentligt.

Din profil:

- Imødekommende og serviceminded overfor patienter.

- mødestabil og pålidelig

- kan arbejde selvstændigt

- tage initiativ til at løse diverse opgaver

- kan have flere bolde i luften

- er hurtig på tasterne og velbefaren i IT

Arbejdet består i:

- Booke og indkalde patienter.

- Modtage pt. ved ankomst.

- Besvare tlf-opkald

- Rekvirere og bestille diverse analysesvar

- Skrive jornaler / erklæringer og læse korrektur

- Fakturere ydelser mm

Klinikken arbejder i novax lægesystem og har talegenkendelse.

Arbejdstiden er mandag til torsdag og enkelte fredage, kl 7.30-13,30, torsdag 7.30-12.30

Klinikken består kun af speciallægen og sekretæren

Tiltrædelse efter aftale, gerne snarest

 

2018-04-24T20:02:48.050 Til speciallægepraksis i neurologi søges sekretær 23 timer ugentligt. Din profil: - Imødekommende og serviceminded overfor patienter. - mødestabil og pålidelig - kan arbejde selvstændigt - tage initiativ til at løse diverse opgaver - kan have flere bolde i luften - er hurtig på tasterne og velbefaren i IT Arbejdet består i: - Booke og indkalde patienter. - Modtage pt. ved ankomst. - Besvare tlf-opkald - Rekvirere og bestille diverse analysesvar - Skrive jornaler erklæringer og læse korrektur - Fakturere ydelser mm Klinikken arbejder i novax lægesystem og har talegenkendelse. Arbejdstiden er mandag til torsdag og enkelte fredage, kl 7.30-13,30, torsdag 7.30-12.30 Klinikken består kun af speciallægen og sekretæren Tiltrædelse efter aftale, gerne snarest11Jobnetc24f6a1b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-29T00:00:0000110EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3130415SPECIALLÆGE UNNI JEPPESEN ApS11Fisketorvet 45000Odense CDKDanmark0
uej@outlook.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent535607JobNet47908611000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c24f6a1bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c24f6a1bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c24f6a1b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c24f6a1b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgMed et job indenfor Sundhed bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Lægesekretær lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed353547728Unni Jeppesenuej@outlook.dkDKDanmarkDKDanmark329943799Lægesekretær til Afdeling for Klinisk PatologiBasic Ved Afdeling for Klinisk Patologi er et årsvikariat som lægesekretær ledigt til besættelse pr. 1-3-2019 eller efter aftale. Vi kan tilbyde dig en udfordrende, spændende og varieret hverdag i en travl afdeling, hvor visionen er konstant udvikling og proaktivitet, men med samtidigt fokus på sikring af et godt arbejdsmiljø, både i forhold til egen faggruppe, såvel som tværfagligt. Vi forventer, at du: er uddannet lægesekretær har flair og interesse for IT er engageret og kvalitetsbevidst i opgaveløsningen er fleksibel og kan arbejde selvstændigt samt indgå i et arbejdsfællesskab udviser aktiv deltagelse i personlig og faglig udvikling er positiv og har en positiv tilgang til travlhed har interesse for udvikling af fagområdet Vi kan tilbyde dig: en grundig oplæring i CGI patologisystem gode kolleger og et godt tværfagligt samarbejde afvekslende arbejdsopgaver og gode arbejdsforhold en varieret arbejdsdag Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.: forberedelse af MDT konferencer skrivning af dele af patologibesvarelser scanning af patologiglas materialefordeling og uddeling mellem laboratorium og speciallæger Afdeling for Klinisk Patologi er en tværgående, klinisk serviceafdeling, der yder patoanatomisk diagnostik for et optageområde svarende til Odense Universitetshospital, almen praksis og speciallægepraksis på Fyn. Endvidere udføres højt specialiserede undersøgelser i såvel Region Syddanmark som øvrige regioner i landet. Afdelingen er normeret med 145 personer bestående af læger, molekylærbiologer, bioanalytikere, laboranter, lægesekretærer og kapelassistenter. Afdelingen har uddannelsesforpligtelse for bioanalytikerstuderende, lægesekretærelever, medicinstuderende og biomekanikstuderende. Løn- og ansættelsesforhold: Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem HK og Danske Regioner og er omfattet af lokal løndannelse, hvilket betyder, at der ved samtalen skal drøftes gensidige forventninger til dig lønniveau. Yderligere oplysninger: Du er velkommen til at kontakte konstitueret ledende lægesekretær Janne Christiansen, tlf. 6541 3324, eller substitut for ledende lægesekretær Ulla Roll, tlf. 6541 3380, ved eventuelle spørgsmål. Ansøgningsfrist: 30-1-2019. Ansøgningen skal sendes elektronisk via jobannoncen.
Ved Afdeling for Klinisk Patologi er et årsvikariat som lægesekretær ledigt til besættelse pr. 1-3-2019 eller efter aftale.  
 
Vi kan tilbyde dig en udfordrende, spændende og varieret hverdag i en travl afdeling, hvor visionen er konstant udvikling og proaktivitet, men med samtidigt fokus på sikring af et godt arbejdsmiljø, både i forhold til egen faggruppe, såvel som tværfagligt.
 
Vi forventer, at du:
  • er uddannet lægesekretær
  • har flair og interesse for IT
  • er engageret og kvalitetsbevidst i opgaveløsningen
  • er fleksibel og kan arbejde selvstændigt samt indgå i et arbejdsfællesskab
  • udviser aktiv deltagelse i personlig og faglig udvikling
  • er positiv og har en positiv tilgang til travlhed
  • har interesse for udvikling af fagområdet

Vi kan tilbyde dig:

  • en grundig oplæring i CGI patologisystem
  • gode kolleger og et godt tværfagligt samarbejde
  • afvekslende arbejdsopgaver og gode arbejdsforhold
  • en varieret arbejdsdag

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • forberedelse af MDT konferencer
  • skrivning af dele af patologibesvarelser
  • scanning af patologiglas
  • materialefordeling og uddeling mellem laboratorium og speciallæger

Afdeling for Klinisk Patologi er en tværgående, klinisk serviceafdeling, der yder patoanatomisk diagnostik for et optageområde svarende til Odense Universitetshospital, almen praksis og speciallægepraksis på Fyn. Endvidere udføres højt specialiserede undersøgelser i såvel Region Syddanmark som øvrige regioner i landet. Afdelingen er normeret med 145 personer bestående af læger, molekylærbiologer, bioanalytikere, laboranter, lægesekretærer og kapelassistenter. Afdelingen har uddannelsesforpligtelse for bioanalytikerstuderende, lægesekretærelever, medicinstuderende og biomekanikstuderende.

Løn- og ansættelsesforhold:
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem HK og Danske Regioner og er omfattet af lokal løndannelse, hvilket betyder, at der ved samtalen skal drøftes gensidige forventninger til dig lønniveau.
 
Yderligere oplysninger:
Du er velkommen til at kontakte konstitueret ledende lægesekretær Janne Christiansen, tlf. 6541 3324, eller substitut for ledende lægesekretær Ulla Roll, tlf. 6541 3380, ved eventuelle spørgsmål.
 
Ansøgningsfrist: 30-1-2019.
 
Ansøgningen skal sendes elektronisk via jobannoncen.

 

ORS/Small/df296ad7_logo.pngAfdelingen for Klinisk Patologi - Odense-SvendborgOdense C2019-01-16T16:01:20.1902019-01-30T00:00:00
329940196OPNORMERING - Lægesekretær til afdeling i konstant udviklingBasic Ønsker du at arbejde i en afdeling, der er i konstant udvikling så læs videre............. Vi er blevet opnormeret og søger derfor en ny kollega pr. 1. marts 2019, som vil få arbejdsplads i Affektivt Team, som har til huse i Lokalpsykiatri Odense, Toldbodhusevej 4, 5000 Odense C. Stillingen er på 37 timer og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 07.30-16.00 mandag til torsdag og kl. 07.30-13.30 fredag samt med en vagt til kl. 18.00 hver 2. uge. Affektivt Team - Team for depression, angst og funktionelle lidelser behandler patienter i aldersgruppen 20-70 år med svære affektive lidelser (depression, mani eller bipolar lidelse), svære angsttilstande (panikangst, socialfobi, agorafobi og generaliseret angst samt OCD) og funktionelle lidelser (somatisering, sygdomsbekymring og dissociative lidelser) Personalet består af læger, sygeplejersker, psykologer, socialrådgivere og lægesekretærer. Du vil indgå i et tæt samarbejde med personalet, men også med afdelingens øvrige 45 sekretærer. Dine arbejdsopgaver vil være meget varierende og bl.a. bestå af journalskrivning, skrivning af breve og referater, booking og registrering, telefonbetjening, visitation indkaldelse af patienter, diverse forefaldende sekretærarbejde samt diverse specialopgaver. Derudover har man afløserfunktion i vores reception. Et ufravigeligt krav til stilingen er en lægesekretæruddannelse. Herudover ønsker vi en sekretær med gode IT-evner og kendskab til Cosmic. Du skal være kvalitetsbevidst omkring dine opgaver og kunne arbejde selvstændigt. På grund af stor patient- og pårørendekontakt kræves der gode kommunikationsevner. Vi forventer, at vores nye medarbejder vil bidrage til et godt socialt arbejdsmiljø og vil være hjælpsom og samarbejdsvillig. Fra afdelingen tilbyder vi et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, tæt mono- og tværfagligt samarbejde, deltagelse i personalemøder, deltagelse i konferencer, undervisning, deltagelse i relevante kurser og efteruddannelse, månedlige sekretærmøder, deltagelse i temadage, mulighed for deltagelse i faglige foredrag på afdelingen, kaffe te- og frugtordning. Der er på Psykiatrisk Afdeling Odense rygeforbud i arbejdstiden. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Gitte Hundtofte på telefon 9944 8905. Såfremt du ikke i forvejen er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder. Ansøgningsfristen er den 25. januar 2019 og ansættelsessamtaler finder sted den 29. januar 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.Ønsker du at arbejde i en afdeling, der er i konstant udvikling så læs videre.............

Vi er blevet opnormeret og søger derfor en ny kollega pr. 1. marts 2019, som vil få arbejdsplads i Affektivt Team, som har til huse i Lokalpsykiatri Odense, Toldbodhusevej 4, 5000 Odense C.

Stillingen er på 37 timer og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 07.30-16.00 mandag til torsdag og kl. 07.30-13.30 fredag samt med en vagt til kl. 18.00 hver 2. uge.

 

Affektivt Team - Team for depression, angst og funktionelle lidelser behandler patienter i aldersgruppen 20-70 år med svære affektive lidelser (depression, mani eller bipolar lidelse), svære angsttilstande (panikangst, socialfobi, agorafobi og generaliseret angst samt OCD) og funktionelle lidelser (somatisering, sygdomsbekymring og dissociative lidelser) 
 
Personalet består af læger, sygeplejersker, psykologer, socialrådgivere og lægesekretærer. Du vil indgå i et tæt samarbejde med personalet, men også med afdelingens øvrige 45 sekretærer.

 

Dine arbejdsopgaver vil være meget varierende og bl.a. bestå af journalskrivning, skrivning af breve og referater, booking og registrering, telefonbetjening, visitation/indkaldelse af patienter, diverse forefaldende sekretærarbejde samt diverse specialopgaver. Derudover har man  afløserfunktion i vores reception.

 

Et ufravigeligt krav til stilingen er en lægesekretæruddannelse. Herudover ønsker vi en sekretær med gode IT-evner og kendskab til Cosmic. Du skal være kvalitetsbevidst omkring dine opgaver og kunne arbejde selvstændigt. På grund af stor patient- og pårørendekontakt kræves der gode kommunikationsevner. Vi forventer, at vores nye medarbejder vil bidrage til et godt socialt arbejdsmiljø og vil være hjælpsom og samarbejdsvillig.

 

Fra afdelingen tilbyder vi et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, tæt mono- og tværfagligt samarbejde, deltagelse i personalemøder, deltagelse i konferencer, undervisning, deltagelse i relevante kurser og efteruddannelse, månedlige sekretærmøder, deltagelse i temadage, mulighed for deltagelse i faglige foredrag på afdelingen, kaffe/te- og frugtordning.

 

Der er på Psykiatrisk Afdeling Odense rygeforbud i arbejdstiden.

 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Gitte Hundtofte på telefon 9944 8905.
   

Såfremt du ikke i forvejen er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder.

 

Ansøgningsfristen er den  25. januar 2019 og ansættelsessamtaler finder sted den 29. januar 2019.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

                                                                                                                                 

 

 

 

ORS/Small/ff23964c_logo.pngPsykiatrisk Afdeling Odense - universitetsfunktionOdense C2019-01-10T16:00:46.4532019-01-25T00:00:00
329944451Er du uddannet lægesekretær og kan lide variation i dit arbejdsliv? Så kan vi være et match!Basic Uddannet lægesekretærkollega søges til et 1-årigt barselsvikariat.Vi søger en uddannet lægesekretær i et 1-årigt barselsvikariat pr. 1. april 2019 eller med tiltrædelse efter aftale. Stillingen vil være en kombinationsstilling i henholdvis SCILS-sekretariatet og sengeafsnit J1. Lidt om Lungemedicinsk Afdeling J: Lungemedicinsk Afdeling J kendetegnes ved at være en effektiv og udviklingsorienteret afdeling. Afdelingen er præget af et stærkt mono- og tværfagligt engagement, der præges af faglig stolthed, hvor patienten og dennes forløb sættes først. Lungemedicinsk Afdeling J er et regionalt og lokalt center for højt specialiseret behandling af forskellige kategorier af lungemedicinske sygdomme. Afdelingens målgruppe af patienter er Akut udredning for Lungecancer, Kompliceret astma og åndenød (SCAN), Interstitielle Lungesygdomme (SCILS), Kronisk Obstruktiv Lungelidelse (KOL) og Tuberkulose. Samlet består afdelingen af sengeafsnit J1, et ambulatorium, en telemedicinsk enhed og en forskningsenhed. Lidt om lungemedicinsk sekretariat: Sekretærgruppen består af 11 sekretærer (10 lægesekretærer og 1 service- og sundhedssekretær), der både er meget erfarne og nye i det lungemedicinske speciale. Sekretærgruppen kendetegnes ved at være engagerede, selvledende og tager et stort ansvar i den daglige drift samt i opgaveløsningen. Sekretærerne er opdelt i 3 teams (SCILS, Lungecancerudredning og TAK - består af Tuberkulose, Astma og KOL). Derudover er der en sekretær ansat i sengeafsnit J1 samt en sundheds- og servicesekretær i receptionen i ambulatoriet. Dine opgaver vil være: Du vil skiftevis være på vores sengeafsnit og være tilknyttet vores SCILS-ambulatorium med ca. 14 dages mellemrum i rotationsordning. SCILS-sekretariatet arbejder primært med højtspecialiserede patienter fra hele Region Syddanmark, for eksempel patienter til udredning med henblik på lungetransplantation. Dine opgaver i SCILS vil typisk være indkaldelse af patienter, tidsbooking, skrivning af notater opfølgning på TGK-notater samt diverse ad hoc-opgaver. Når du er på vores sengeafsnit, er du en central person i det tværfaglige samarbejde. Dine opgaver her vil typisk være skrivning og opfølgning på epikriser stuegang, bestilling af transport serviceassistent, telefonpasning samt diverse ad hoc-opgaver. Vi forvente, at du er: Uddannet lægesekretær (et krav) Mødestabil, venlig og positiv Har en fleksibel tilgang Servicemindet, engageret og udadvendt og kan lide at have travlt Kan lide både at arbejde selvstændigt og sammen med andre Vi tilbyder dig: Dedikerede kolleger, der går op i deres fag Et godt arbejdsmiljø med en uformel tilgang Gratis frugt- og kaffe the ordning Løn- og ansættelsesforhold: Ansættelses og løn sker i henhold til overenskomst mellem HK og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Region Syddanmark har en prøveperiode på 3 måneder. Hvis du har spørgsmål: Du er velkommen til at kontakte konstitueret ledende lægesekretær Dorthe Jørgensen på tlf.: 6541 3883 eller via mail: dorthe.joergensen@rsyd.dk. Vi viser dig gerne rundt i afdelingen og tager en uformel snak, såfremt du ønsker det. Ansøgningsfrist: Torsdag, den 21. februar 2019. Samtaler: Afholdes tirsdag, den 26. februar 2019.Uddannet lægesekretærkollega søges til et 1-årigt barselsvikariat.
Vi søger en uddannet lægesekretær i et 1-årigt barselsvikariat pr. 1. april 2019 eller med tiltrædelse efter aftale. Stillingen vil være en kombinationsstilling i henholdvis SCILS-sekretariatet og sengeafsnit J1.
 
Lidt om Lungemedicinsk Afdeling J:
Lungemedicinsk Afdeling J kendetegnes ved at være en effektiv og udviklingsorienteret afdeling. Afdelingen er præget af et stærkt mono- og tværfagligt engagement, der præges af faglig stolthed, hvor patienten og dennes forløb sættes først.
 
Lungemedicinsk Afdeling J er et regionalt og lokalt center for højt specialiseret behandling af forskellige kategorier af lungemedicinske sygdomme. Afdelingens målgruppe af patienter er; Akut udredning for Lungecancer, Kompliceret astma og åndenød (SCAN), Interstitielle Lungesygdomme (SCILS), Kronisk Obstruktiv Lungelidelse (KOL) og Tuberkulose.
 
Samlet består afdelingen af sengeafsnit J1, et ambulatorium, en telemedicinsk enhed og en forskningsenhed.
 
Lidt om lungemedicinsk sekretariat:
Sekretærgruppen består af 11 sekretærer (10 lægesekretærer og 1 service- og sundhedssekretær), der både er meget erfarne og nye i det lungemedicinske speciale. Sekretærgruppen kendetegnes ved at være engagerede, selvledende og tager et stort ansvar i den daglige drift samt i opgaveløsningen.
 
Sekretærerne er opdelt i 3 teams (SCILS, Lungecancerudredning og TAK - består af Tuberkulose, Astma og KOL). Derudover er der en sekretær ansat i sengeafsnit J1 samt en sundheds- og servicesekretær i receptionen i ambulatoriet.
 
Dine opgaver vil være:
Du vil skiftevis være på vores sengeafsnit og være tilknyttet vores SCILS-ambulatorium med ca. 14 dages mellemrum i rotationsordning.
 
SCILS-sekretariatet arbejder primært med højtspecialiserede patienter fra hele Region Syddanmark, for eksempel patienter til udredning med henblik på lungetransplantation. Dine opgaver i SCILS vil typisk være indkaldelse af patienter, tidsbooking, skrivning af notater/opfølgning på TGK-notater samt diverse ad hoc-opgaver.
 
Når du er på vores sengeafsnit, er du en central person i det tværfaglige samarbejde. Dine opgaver her vil typisk være skrivning og opfølgning på epikriser/stuegang, bestilling af transport/serviceassistent, telefonpasning samt diverse ad hoc-opgaver.
 
Vi forvente, at du er:
  • Uddannet lægesekretær (et krav)
  • Mødestabil, venlig og positiv
  • Har en fleksibel tilgang
  • Servicemindet, engageret og udadvendt og kan lide at have travlt
  • Kan lide både at arbejde selvstændigt og sammen med andre
Vi tilbyder dig:
  • Dedikerede kolleger, der går op i deres fag
  • Et godt arbejdsmiljø med en uformel tilgang
  • Gratis frugt- og kaffe/the ordning
Løn- og ansættelsesforhold:
Ansættelses og løn sker i henhold til overenskomst mellem HK og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.
 
Region Syddanmark har en prøveperiode på 3 måneder.
 
Hvis du har spørgsmål:
Du er velkommen til at kontakte konstitueret ledende lægesekretær Dorthe Jørgensen på tlf.: 6541 3883 eller via mail: dorthe.joergensen@rsyd.dk. Vi viser dig gerne rundt i afdelingen og tager en uformel snak, såfremt du ønsker det.
 
Ansøgningsfrist:
Torsdag, den 21. februar 2019.
 
Samtaler:
Afholdes tirsdag, den 26. februar 2019.
ORS/Small/dd6a127c_logo.pngLungemedicinsk Afdeling J, OdenseOdense C2019-01-17T16:05:052019-02-21T00:00:00
329938022lægesekretær søges til almen praksisRobot Vi søger en medarbejder til sekretærfunktioner. Der er opgaver i form af telefonbetjening, receptfornyelser, patientvejledning og diverse opgaver i et lægehus med 4 faste læger og uddannelseslæger. Du vil indgå i samarbejde med din sekretærkollega, husets sygeplejersker, bioanalytikere og læger. Vi anvender tidssystemet Tid Samme Dag, og edb-system XMO Arbejdstid ca. 30 timer ugentligt med 1 ugentlig fridag. Tiltrædelse snarest muligt Ansøgning stiles til Rasmus Vesterløkke Pedersen, Lægehuset Skelvænget 2 5610 Assens, mail assens.laegehus@dadlnet.dk senest 20. januar 2019 . Evt. yderligere oplysninger på telefon 64711065 Ansøgninger vil efterfølgende blive returneret på mailadresse

Vi søger en medarbejder til sekretærfunktioner.  Der er opgaver i form af telefonbetjening, receptfornyelser, patientvejledning og diverse opgaver i et lægehus med 4 faste læger og uddannelseslæger.  Du vil indgå i samarbejde med din sekretærkollega, husets sygeplejersker, bioanalytikere og læger.

Vi anvender tidssystemet Tid Samme Dag, og edb-system XMO

Arbejdstid ca. 30 timer ugentligt med 1 ugentlig fridag. Tiltrædelse snarest muligt

Ansøgning stiles til Rasmus Vesterløkke Pedersen, Lægehuset Skelvænget 2 5610 Assens, mail assens.laegehus@dadlnet.dk senest 20. januar 2019 .

Evt. yderligere oplysninger på telefon 64711065

 

Ansøgninger vil efterfølgende blive returneret på mailadresse

Lægehuset I/S v/Sætre, Sørensen. Andersen & SeleAssens2019-01-08T00:00:002019-01-20T00:00:00
329937422OUH søger 24 lægesekretærelever til en spændende sundhedsadministrativ uddannelseBasic Lyder det fristende at tage en uddannelse på en læreplads, der er blandt de bedste i Danmark?Lyder det fristende at tage en uddannelse på en læreplads, der er blandt de bedste i Danmark? Lægesekretæruddannelsen på OUH er kåret som én af de tre bedste lærepladser i Danmark, og i den forbindelse er det sagt om os: Eleverne udfordres konstant, og der foregår en progressiv indlæring. Uddannelsen er kendetegnet ved en usædvanlig høj faglighed, og det gennemsyrer hele uddannelsesforløbet . Du skal gennemgå en 2-årig sundhedsadministrativ uddannelse, hvor opgaverne primært består af journalbehandling (ved skrivning eller efter talegenkendelse), telefonkontakt, booking, registrering af henvisninger, registrering af besøg, behandlinger m.v. Af andre opgaver kan nævnes: modtagelse af patienter, opfølgning og koordinering af patientforløb samt fejlretning. Stort set alle opgaver løses ved hjælp af it. Mange opgaver løses i samarbejde med andre fagpersoner på hospitalet. Vi tilbyder Vi tilbyder en alsidig uddannelse med en passende variation af praktik og teori. Vi klæder dig på til at løse spændende og komplekse opgaver i relation til patientforløbene på hospitalet. Vi er en stor arbejdsplads, og det giver mulighed for indblik i mange forskellige afdelinger og kulturer. Du får praktikophold á 4-6 måneders varighed på 3-4 forskellige afdelinger på hospitalet. Praktikken er afbrudt af op til 19 ugers teoretisk forløb på Tietgen. Skoleopholdene varer fra 1-4 uger ad gangen. Du får mulighed for at vælge fag på akademiniveau og dermed afslutte din uddannelse med en ekstra eksamen, som giver 10 ECTS point. Vi sikrer høj kvalitet i uddannelsen via samarbejde og dialog mellem elevvejledere, ledende sekretærer og uddannelseslederen samt Tietgen. Vi har en klar plan for praktikken. Vi sikrer med løbende evalueringer og samtaler et sundt lærings- og studiemiljø, så praktikmålene bliver opnået på tilfredsstillende vis. Dine opgaver vil ofte være afvekslende, til tider med egne ansvarsområder, og du vil formentlig gennemgå en spændende personlig udvikling. Om dig Du skal være dygtig til og interesseret i mundtlig og skriftlig kommunikation i al almindelighed og dansk retstavning i særdeleshed. Du skal være dygtig til it. Du skal have et veludviklet servicegen og stor grad af situationsfornemmelse. Din måde at arbejde på skal være præget af struktur, ordentlighed, overblik og gode samarbejdsevner. Du skal kunne trives med mange skift i et travlt miljø, hvor nogle perioder er præget af stor forudsigelighed, men du skal også kunne tåle, at du ikke ved, hvad dagen bringer. Du skal være mobil og fleksibel i forhold til praktiksted, som kan være Odense, Svendborg og Nyborg. Du skal være indstillet på, at dine arbejdstider kan ligge i tidsrummet mellem kl. 7.30 og kl. 16 - i enkelte tilfælde til kl. 17. Adgangskrav Bestået handelseksamen, se oversigt her Vi foretrækker ansøgere, der: - har dansk retstavning -skrivning, afsluttet fra folkeskolen med minimum 7 (12-skala) eller 8 (13-skala) - er rutinerede it-brugere (Officepakken eller lignende) - mestrer blindskrift 10-fingersystem ved uddannelsens begyndelse: ca. 120 anslag minut Udover ansøgning og CV skal du uploade eksamensbeviser: - 9. 10. klasses afgangsbevis (med angivelse af karakter i dansk retstavning) - handelseksamensbevis - relevante eksamens- eller kursusbeviser - evt. udtalelser anbefalinger. Hvis du ikke har vedlagt bevis for dansk retstavning -skrivning, vurderer ansættelsesudvalget, om du skal indkaldes til en test. Du kan godt søge, selvom du endnu ikke har afsluttet handelseksamen. Hvis du afslutter efter ansøgningsfristens udløb, men før den 1. september 2019, skal du oplyse dato for forventet afslutning. Værd at vide Vi holder informationsmøde torsdag den 24. januar 2019 kl. 14.30 på Odense Universitetshospital, Kløvervænget 6, 5000 Odense C. Indgang 93, Auditorie 1 2. Her kan du høre om uddannelsen og få svar på eventuelle spørgsmål. Har du yderligere spørgsmål? Find evt. svar her Ansøgningsfrist: torsdag den 6. februar 2019. Samtaler: Invitationer sendes på mail efter uge 8. Samtalerne afholdes i uge 11. Alle ansøgere modtager svar efter uge 12. Uddannelsesstart: den 1. september 2019. I øvrigt Der er 3 måneders prøvetid. Du får elevløn under uddannelsen: Under 25 år: 13.724,14 kr. mdr. Over 25 år: 20.609,59 kr. mdr. Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONELyder det fristende at tage en uddannelse på en læreplads, der er blandt de bedste i Danmark?
Lyder det fristende at tage en uddannelse på en læreplads, der er blandt de bedste i Danmark?
 
Lægesekretæruddannelsen på OUH er kåret som én af de tre bedste lærepladser i Danmark, og i den forbindelse er det sagt om os: ”Eleverne udfordres konstant, og der foregår en progressiv indlæring. Uddannelsen er kendetegnet ved en usædvanlig høj faglighed, og det gennemsyrer hele uddannelsesforløbet”.
 
Du skal gennemgå en 2-årig sundhedsadministrativ uddannelse, hvor opgaverne primært består af journalbehandling (ved skrivning eller efter talegenkendelse), telefonkontakt, booking, registrering af henvisninger, registrering af besøg, behandlinger m.v. Af andre opgaver kan nævnes: modtagelse af patienter, opfølgning og koordinering af patientforløb samt fejlretning. Stort set alle opgaver løses ved hjælp af it. Mange opgaver løses i samarbejde med andre fagpersoner på hospitalet.
 
Vi tilbyder

Vi tilbyder en alsidig  uddannelse med en passende variation af praktik og teori. Vi klæder dig på til at løse spændende og komplekse opgaver i relation til patientforløbene på hospitalet. Vi er en stor arbejdsplads, og det giver mulighed for indblik i mange forskellige afdelinger og kulturer.

Du får praktikophold á 4-6 måneders varighed på 3-4 forskellige afdelinger på hospitalet. Praktikken er afbrudt af op til 19 ugers teoretisk forløb på Tietgen. Skoleopholdene varer fra 1-4 uger ad gangen. Du får mulighed for at vælge fag på akademiniveau og dermed afslutte din uddannelse med en ekstra eksamen, som giver 10 ECTS point.

Vi sikrer høj kvalitet i uddannelsen via samarbejde og dialog mellem elevvejledere, ledende sekretærer og uddannelseslederen samt Tietgen. Vi har en klar plan for praktikken. Vi sikrer med løbende evalueringer og samtaler et sundt lærings- og studiemiljø, så praktikmålene bliver opnået på tilfredsstillende vis.

Dine opgaver vil ofte være afvekslende, til tider med egne ansvarsområder, og du vil formentlig gennemgå en spændende personlig udvikling.

Om dig

Du skal være dygtig til og interesseret i mundtlig og skriftlig kommunikation i al almindelighed og dansk retstavning i særdeleshed.
Du skal være dygtig til it.
Du skal have et veludviklet servicegen og stor grad af situationsfornemmelse.
Din måde at arbejde på skal være præget af struktur, ordentlighed, overblik og gode samarbejdsevner.
Du skal kunne trives med mange skift i et travlt miljø, hvor nogle perioder er præget af stor forudsigelighed, men du skal også kunne tåle, at du ikke ved, hvad dagen bringer.
Du skal være mobil og fleksibel i forhold til praktiksted, som kan være Odense, Svendborg og Nyborg.
Du skal være indstillet på, at dine arbejdstider kan ligge i tidsrummet mellem kl. 7.30 og kl. 16 -  i enkelte tilfælde til kl. 17.

Adgangskrav

Bestået handelseksamen, se oversigt her

Vi foretrækker ansøgere, der:
- har dansk retstavning/-skrivning, afsluttet fra folkeskolen med minimum 7 (12-skala) eller 8 (13-skala)
- er rutinerede it-brugere (Officepakken eller lignende)
- mestrer blindskrift/10-fingersystem ved uddannelsens begyndelse: ca. 120 anslag/minut

Udover ansøgning og CV skal du uploade eksamensbeviser:
- 9./10. klasses afgangsbevis (med angivelse af karakter i dansk retstavning)
- handelseksamensbevis
- relevante eksamens- eller kursusbeviser
- evt. udtalelser/anbefalinger.

Hvis du ikke har vedlagt bevis for dansk retstavning/-skrivning, vurderer ansættelsesudvalget, om du skal indkaldes til en test.

Du kan godt søge, selvom du endnu ikke har afsluttet handelseksamen. Hvis du afslutter efter ansøgningsfristens udløb, men før den 1. september 2019, skal du oplyse dato for forventet afslutning.

Værd at vide

Vi holder informationsmøde torsdag den 24. januar 2019 kl. 14.30 på Odense Universitetshospital, Kløvervænget 6, 5000 Odense C. Indgang 93, Auditorie 1+2. 
Her kan du høre om uddannelsen og få svar på eventuelle spørgsmål.

Har du yderligere spørgsmål? Find evt. svar her

Ansøgningsfrist: torsdag den 6. februar 2019.

Samtaler: Invitationer sendes på mail efter uge 8. Samtalerne afholdes i uge 11. Alle ansøgere modtager svar efter uge 12.

Uddannelsesstart: den 1. september 2019.

I øvrigt

Der er 3 måneders prøvetid.
Du får elevløn under uddannelsen: Under 25 år: 13.724,14 kr./mdr. Over 25 år: 20.609,59 kr./mdr.

ORS/Small/a1c6a10f_logo.pngKlinisk UdviklingOdense C2019-01-07T15:00:59.9802019-02-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær til Afdeling for Klinisk Patologi

Afdelingen for Klinisk Patologi - Odense-Svendborg

Odense C
Ved Afdeling for Klinisk Patologi er et årsvikariat som lægesekretær ledigt til besættelse pr. 1-3-2019 eller efter aftale. Vi kan tilbyde dig en udfordrende, spændende og varieret hverdag i en travl afdeling, hvor visionen er konstant udvikling og ...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:30. januar 2019

OPNORMERING - Lægesekretær til afdeling i konstant udvikling

Psykiatrisk Afdeling Odense - universitetsfunktion

Odense C
Ønsker du at arbejde i en afdeling, der er i konstant udvikling så læs videre............. Vi er blevet opnormeret og søger derfor en ny kollega pr. 1. marts 2019, som vil få arbejdsplads i Affektivt Team, som har til huse i Lokalpsykiatri Odense, T...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:25. januar 2019

Er du uddannet lægesekretær og kan lide variation i dit arbejdsliv? Så kan vi være et match!

Lungemedicinsk Afdeling J, Odense

Odense C
Uddannet lægesekretærkollega søges til et 1-årigt barselsvikariat.Vi søger en uddannet lægesekretær i et 1-årigt barselsvikariat pr. 1. april 2019 eller med tiltrædelse efter aftale. Stillingen vil være en kombinationsstilling i henholdvis SCILS-sek...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

lægesekretær søges til almen praksis

Lægehuset I/S v/Sætre, Sørensen. Andersen & Sele

Assens
Vi søger en medarbejder til sekretærfunktioner. Der er opgaver i form af telefonbetjening, receptfornyelser, patientvejledning og diverse opgaver i et lægehus med 4 faste læger og uddannelseslæger. Du vil indgå i samarbejde med din sekretærkollega, ...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:20. januar 2019

OUH søger 24 lægesekretærelever til en spændende sundhedsadministrativ uddannelse

Klinisk Udvikling

Odense C
Lyder det fristende at tage en uddannelse på en læreplads, der er blandt de bedste i Danmark?Lyder det fristende at tage en uddannelse på en læreplads, der er blandt de bedste i Danmark? Lægesekretæruddannelsen på OUH er kåret som én af de tre bedst...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:6. februar 2019