Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretær til administrativt team på Københavns Rådhus

Trives du med at have mange bolde i luften, sætter du service højt, og befinder du dig godt med teamsamarbejde? Så er du måske vores nye kollega.  
 
Hvem er vi?  
Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus samarbejder med de andre forvaltninger i Københavns Kommune, for at København skal være for alle og være verdens bedste by at leve i. På Rådhuset løser vi bl.a. sekretariatsopgaver for Borgerrepræsentationen og styrer Københavns Kommunes overordnede økonomi og byudvikling.  
 
Stillingen er placeret i Sekretærteamet i Center for Økonomi. Teamet håndterer mange forskellige administrative opgaver, og vi servicerer Økonomiforvaltningens kontorchefer og medarbejdere på Københavns Rådhus.  
 
Du vil indgå i et sekretærteam bestående af ni sekretærer. Du vil i det daglige indgå i tæt sparring og samarbejde internt i teamet, men også med kontorchefer og medarbejdere i Økonomiforvaltningen. Vi prioriterer faglighed og serviceniveau i eksekvering af vores opgaver, og vi finder det vigtigt, at vi imødegår hinanden og vores samarbejdspartnere med godt humør og et smil på læben. Du kan forvente en hverdag, hvor fleksibilitet er i højsædet, da ikke to dage er ens.  
 
Stillingen  
Stillingen består af varierende administrative driftsmæssige opgaver med særligt fokus på at understøtte enkelte enheder på Rådhuset.
 
Opgaverne i teamet spænder bredt, men vil blandt andet indebære  

  • indberetning af løn- og personaleoplysninger i vores selvbetjeningsløsning  
  • generel administrativ støtte til medarbejderne på Rådhuset  
  • gennemførsel af ledelsestilsyn og diverse kontroller  
  • løbende ad hoc-opgaver for medarbejdere og kontorchefer  
  • opgaver omkring varetagelse/forbedringer af det fysiske arbejdsmiljø 
Dine konkrete opgaver vil afhænge af dit erfaringsniveau og dine kompetencer.  
 
Hvem er du?  
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal trives med administrativt arbejde i et travlt miljø.  
 
Vi lægger vægt på, at du 
  • arbejder systematisk og grundigt og har sans for detaljen  
  • har en professionel tilgang til arbejdet, er ansvarsbevidst, selvstændig og følger tingene til dørs  
  • er imødekommende og god til at samarbejde  
  • er fleksibel, serviceminded og initiativrig  
  • er vant til at arbejde elektronisk og derfor hurtigt bliver fortrolig med nye systemer  
  • kommer med godt humør og befinder dig godt på en arbejdsplads med højt til loftet  
  • har kendskab til en politisk styret organisation 
Vi tilbyder dig  
En arbejdsplads i hjertet af København i et udfordrende, afvekslende og løsningsorienteret arbejdsmiljø med gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt. Sekretærteamet har en bred samarbejdsflade og er placeret i et center med højt engagement og et fagligt stærkt fundament.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
 
Stillingen er til besættelse pr. 1. april 2018.  
 
Vil du vide mere?  
Du er velkommen til at kontakte kontorchef Emil Brødsgaard på 2049 2119 eller teamleder Sanne Abel på 2913 8190.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 12. februar 2018  
Samtaler forventes afholdt i uge 8 og 9.   
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329751845Phoenix-95c2c07712018-01-31T19:54:12.237Sekretær til administrativt team på Københavns RådhusTrives du med at have mange bolde i luften, sætter du service højt, og befinder du dig godt med teamsamarbejde? Så er du måske vores nye kollega.  
 
Hvem er vi?  
Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus samarbejder med de andre forvaltninger i Københavns Kommune, for at København skal være for alle og være verdens bedste by at leve i. På Rådhuset løser vi bl.a. sekretariatsopgaver for Borgerrepræsentationen og styrer Københavns Kommunes overordnede økonomi og byudvikling.  
 
Stillingen er placeret i Sekretærteamet i Center for Økonomi. Teamet håndterer mange forskellige administrative opgaver, og vi servicerer Økonomiforvaltningens kontorchefer og medarbejdere på Københavns Rådhus.  
 
Du vil indgå i et sekretærteam bestående af ni sekretærer. Du vil i det daglige indgå i tæt sparring og samarbejde internt i teamet, men også med kontorchefer og medarbejdere i Økonomiforvaltningen. Vi prioriterer faglighed og serviceniveau i eksekvering af vores opgaver, og vi finder det vigtigt, at vi imødegår hinanden og vores samarbejdspartnere med godt humør og et smil på læben. Du kan forvente en hverdag, hvor fleksibilitet er i højsædet, da ikke to dage er ens.  
 
Stillingen  
Stillingen består af varierende administrative driftsmæssige opgaver med særligt fokus på at understøtte enkelte enheder på Rådhuset.
 
Opgaverne i teamet spænder bredt, men vil blandt andet indebære  
  • indberetning af løn- og personaleoplysninger i vores selvbetjeningsløsning  
  • generel administrativ støtte til medarbejderne på Rådhuset  
  • gennemførsel af ledelsestilsyn og diverse kontroller  
  • løbende ad hoc-opgaver for medarbejdere og kontorchefer  
  • opgaver omkring varetagelse/forbedringer af det fysiske arbejdsmiljø 
Dine konkrete opgaver vil afhænge af dit erfaringsniveau og dine kompetencer.  
 
Hvem er du?  
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal trives med administrativt arbejde i et travlt miljø.  
 
Vi lægger vægt på, at du 
  • arbejder systematisk og grundigt og har sans for detaljen  
  • har en professionel tilgang til arbejdet, er ansvarsbevidst, selvstændig og følger tingene til dørs  
  • er imødekommende og god til at samarbejde  
  • er fleksibel, serviceminded og initiativrig  
  • er vant til at arbejde elektronisk og derfor hurtigt bliver fortrolig med nye systemer  
  • kommer med godt humør og befinder dig godt på en arbejdsplads med højt til loftet  
  • har kendskab til en politisk styret organisation 
Vi tilbyder dig  
En arbejdsplads i hjertet af København i et udfordrende, afvekslende og løsningsorienteret arbejdsmiljø med gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt. Sekretærteamet har en bred samarbejdsflade og er placeret i et center med højt engagement og et fagligt stærkt fundament.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
 
Stillingen er til besættelse pr. 1. april 2018.  
 
Vil du vide mere?  
Du er velkommen til at kontakte kontorchef Emil Brødsgaard på 2049 2119 eller teamleder Sanne Abel på 2913 8190.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 12. februar 2018  
Samtaler forventes afholdt i uge 8 og 9.   
 
2018-02-13T01:00:49.230 Trives du med at have mange bolde i luften, sætter du service højt, og befinder du dig godt med teamsamarbejde? Så er du måske vores nye kollega. Hvem er vi? Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus samarbejder med de andre forvaltninger i Københavns Kommune, for at København skal være for alle og være verdens bedste by at leve i. På Rådhuset løser vi bl.a. sekretariatsopgaver for Borgerrepræsentationen og styrer Københavns Kommunes overordnede økonomi og byudvikling. Stillingen er placeret i Sekretærteamet i Center for Økonomi. Teamet håndterer mange forskellige administrative opgaver, og vi servicerer Økonomiforvaltningens kontorchefer og medarbejdere på Københavns Rådhus. Du vil indgå i et sekretærteam bestående af ni sekretærer. Du vil i det daglige indgå i tæt sparring og samarbejde internt i teamet, men også med kontorchefer og medarbejdere i Økonomiforvaltningen. Vi prioriterer faglighed og serviceniveau i eksekvering af vores opgaver, og vi finder det vigtigt, at vi imødegår hinanden og vores samarbejdspartnere med godt humør og et smil på læben. Du kan forvente en hverdag, hvor fleksibilitet er i højsædet, da ikke to dage er ens. Stillingen Stillingen består af varierende administrative driftsmæssige opgaver med særligt fokus på at understøtte enkelte enheder på Rådhuset. Opgaverne i teamet spænder bredt, men vil blandt andet indebære indberetning af løn- og personaleoplysninger i vores selvbetjeningsløsning generel administrativ støtte til medarbejderne på Rådhuset gennemførsel af ledelsestilsyn og diverse kontroller løbende ad hoc-opgaver for medarbejdere og kontorchefer opgaver omkring varetagelse forbedringer af det fysiske arbejdsmiljø Dine konkrete opgaver vil afhænge af dit erfaringsniveau og dine kompetencer. Hvem er du? Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal trives med administrativt arbejde i et travlt miljø. Vi lægger vægt på, at du arbejder systematisk og grundigt og har sans for detaljen har en professionel tilgang til arbejdet, er ansvarsbevidst, selvstændig og følger tingene til dørs er imødekommende og god til at samarbejde er fleksibel, serviceminded og initiativrig er vant til at arbejde elektronisk og derfor hurtigt bliver fortrolig med nye systemer kommer med godt humør og befinder dig godt på en arbejdsplads med højt til loftet har kendskab til en politisk styret organisation Vi tilbyder dig En arbejdsplads i hjertet af København i et udfordrende, afvekslende og løsningsorienteret arbejdsmiljø med gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt. Sekretærteamet har en bred samarbejdsflade og er placeret i et center med højt engagement og et fagligt stærkt fundament. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er til besættelse pr. 1. april 2018. Vil du vide mere? Du er velkommen til at kontakte kontorchef Emil Brødsgaard på 2049 2119 eller teamleder Sanne Abel på 2913 8190. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 12. februar 2018 Samtaler forventes afholdt i uge 8 og 9.11Jobnet95c2c077100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-12T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=148784&DepartmentId=19651&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3095216Team Intern Økonomi og Indkøb og Sekretærteamet11Borups Allé 1772400København NVDKDanmark0
DKDanmarkAdvertiser
8Fuldtid46Permanent516771JobNet47511851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95c2c077https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=95c2c077https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95c2c077&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95c2c077&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration352657420importimport_95c2c077AdvertiserAdvertiserda-DK