Sekretær til nyt spændende job i Center for Komplekse Symptomer

Savner du MIRSK? Uddannet lægesekretær søges til en anderledes stilling i Center for Komplekse Symptomer


Der er tale om en 1-årig stilling, med mulighed for forlængelse. Arbejdstiden er 30-37 timer uden vagter.

Center for Komplekse Symptomer er en ny afdeling under Socialmedicinsk Center. I Center for Komplekse Symptomer undersøges og behandles patienter med funktionelle lidelser og sygdomsangst. Patienterne kommer både til individuelle tider og gruppeforløb. Der ses 350 nye patienter årligt.

Du bliver en del af et sekretærteam på 13 lægesekretærer i Socialmedicinsk Center. Den ledige stilling er i Center for Komplekse Symptomer, hvor du sidder sammen med én anden sekretær og arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper.

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Koordinering af patientforløb
  • Modtage patienter i et rul med de øvrige sekretærer i afdelingen
  • Besvare telefonhenvendelser
  • Visitation, booking, arbejdslister, m.m. i Sundhedsplatformen
  • Skrivning i MIRSK
Vi tilbyder:

  • Et interessant og anderledes speciale i et nyoprettet afsnit
  • Tværfagligt samarbejde i et højfagligt miljø med et stort engagement
  • Fleksibilitet og medbestemmelse ift. arbejdstilrettelæggelse
  • Mulighed for at følge afdelingens undervisning
  • Et velfungerende sekretærteam, hvor vi støtter og hjælper hinanden.
  • Godt humør og god stemning i en afdeling der vægter det sociale samvær højt.
Vi forventer at du:

  • Er uddannet lægesekretær og rutineret i Sundhedsplatformen
  • Behersker Office-pakken
  • Evner at tage ansvar for egne opgaver
  • Er fleksibel med en problemløsende indstilling
  • Er anerkendende i din tilgang til såvel kollegaer som patienter
  • Er positiv, uformel og har et godt humør
  • Er åben og nysgerrig overfor nye opgaver
Ansættelsesforhold:

Stillingen er til besættelse 01.03.2020 eller snarest derefter.

Løn- og ansættelsesvilkår:
følger overenskomst vedrørende løn- og arbejdsforhold for lægesekretærer indgået mellem HK/Kommunal og regionernes lønnings- og takstnævn.

Angsøgningsprocedure:
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte lægesekretær Rikke Lyngby på telefon: 38 66 68 01.

Ansøgningsfrist:
Ansøgning og CV sendes online via linket herunder senest

16. februar 2020

Samtaler forventes afholdt onsdag d. 21. februar 2020.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330162533Phoenix-14a293e912020-01-22T00:00:00Sekretær til nyt spændende job i Center for Komplekse SymptomerSavner du MIRSK? Uddannet lægesekretær søges til en anderledes stilling i Center for Komplekse Symptomer


Der er tale om en 1-årig stilling, med mulighed for forlængelse. Arbejdstiden er 30-37 timer uden vagter.

Center for Komplekse Symptomer er en ny afdeling under Socialmedicinsk Center. I Center for Komplekse Symptomer undersøges og behandles patienter med funktionelle lidelser og sygdomsangst. Patienterne kommer både til individuelle tider og gruppeforløb. Der ses 350 nye patienter årligt.

Du bliver en del af et sekretærteam på 13 lægesekretærer i Socialmedicinsk Center. Den ledige stilling er i Center for Komplekse Symptomer, hvor du sidder sammen med én anden sekretær og arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper.

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Koordinering af patientforløb
  • Modtage patienter i et rul med de øvrige sekretærer i afdelingen
  • Besvare telefonhenvendelser
  • Visitation, booking, arbejdslister, m.m. i Sundhedsplatformen
  • Skrivning i MIRSK
Vi tilbyder:

  • Et interessant og anderledes speciale i et nyoprettet afsnit
  • Tværfagligt samarbejde i et højfagligt miljø med et stort engagement
  • Fleksibilitet og medbestemmelse ift. arbejdstilrettelæggelse
  • Mulighed for at følge afdelingens undervisning
  • Et velfungerende sekretærteam, hvor vi støtter og hjælper hinanden.
  • Godt humør og god stemning i en afdeling der vægter det sociale samvær højt.
Vi forventer at du:

  • Er uddannet lægesekretær og rutineret i Sundhedsplatformen
  • Behersker Office-pakken
  • Evner at tage ansvar for egne opgaver
  • Er fleksibel med en problemløsende indstilling
  • Er anerkendende i din tilgang til såvel kollegaer som patienter
  • Er positiv, uformel og har et godt humør
  • Er åben og nysgerrig overfor nye opgaver
Ansættelsesforhold:

Stillingen er til besættelse 01.03.2020 eller snarest derefter.

Løn- og ansættelsesvilkår:
følger overenskomst vedrørende løn- og arbejdsforhold for lægesekretærer indgået mellem HK/Kommunal og regionernes lønnings- og takstnævn.

Angsøgningsprocedure:
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte lægesekretær Rikke Lyngby på telefon: 38 66 68 01.

Ansøgningsfrist:
Ansøgning og CV sendes online via linket herunder senest

16. februar 2020

Samtaler forventes afholdt onsdag d. 21. februar 2020.

Savner du MIRSK? Uddannet lægesekretær søges til en anderledes stilling i Center for Komplekse Symptomer Der er tale om en 1-årig stilling, med mulighed for forlængelse. Arbejdstiden er 30-37 timer uden vagter. Center for Komplekse Symptomer er en ny afdeling under Socialmedicinsk Center. I Center for Komplekse Symptomer undersøges og behandles patienter med funktionelle lidelser og sygdomsangst. Patienterne kommer både til individuelle tider og gruppeforløb. Der ses 350 nye patienter årligt. Du bliver en del af et sekretærteam på 13 lægesekretærer i Socialmedicinsk Center. Den ledige stilling er i Center for Komplekse Symptomer, hvor du sidder sammen med én anden sekretær og arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper. Arbejdsopgaverne omfatter: Koordinering af patientforløb Modtage patienter i et rul med de øvrige sekretærer i afdelingen Besvare telefonhenvendelser Visitation, booking, arbejdslister, m.m. i Sundhedsplatformen Skrivning i MIRSK Vi tilbyder: Et interessant og anderledes speciale i et nyoprettet afsnit Tværfagligt samarbejde i et højfagligt miljø med et stort engagement Fleksibilitet og medbestemmelse ift. arbejdstilrettelæggelse Mulighed for at følge afdelingens undervisning Et velfungerende sekretærteam, hvor vi støtter og hjælper hinanden. Godt humør og god stemning i en afdeling der vægter det sociale samvær højt. Vi forventer at du: Er uddannet lægesekretær og rutineret i Sundhedsplatformen Behersker Office-pakken Evner at tage ansvar for egne opgaver Er fleksibel med en problemløsende indstilling Er anerkendende i din tilgang til såvel kollegaer som patienter Er positiv, uformel og har et godt humør Er åben og nysgerrig overfor nye opgaver Ansættelsesforhold: Stillingen er til besættelse 01.03.2020 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesvilkår: følger overenskomst vedrørende løn- og arbejdsforhold for lægesekretærer indgået mellem HK Kommunal og regionernes lønnings- og takstnævn. Angsøgningsprocedure: Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte lægesekretær Rikke Lyngby på telefon: 38 66 68 01. Ansøgningsfrist: Ansøgning og CV sendes online via linket herunder senest 16. februar 2020 Samtaler forventes afholdt onsdag d. 21. februar 2020.11Jobnet14a293e9100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=222561&DepartmentId=18845&MediaId=5042&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3696357Frederiksberg Hospital11Nordre Fasanvej 572000Frederiksberg38666801DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset10000889558JobNet5103939510393910022-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14a293e9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=14a293e9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14a293e9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14a293e9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgSekretær til nyt spændende job i Center for Komplekse Symptomer12008001Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed363974676Rikkenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330175065Vil du være den røde tråd i vores hvide verden?Robot - Har du lyst, overskud og robusthed til at give vores patienter et godt førstehåndsindtryk? - Kan du håndtere en travl hverdag og bevare roen og overblikket med et smil på læben? - Er du uddannet lægesekretær og har mod på at være en aktiv medspiller i et ambulatorie i rivende udvikling? …….. så er det dig jeg har brug for OM MIG Jeg hedder Stine og er ledende lægesekretær på Geriatrisk og Palliativ Afdeling, for en stræk, stabil, humørfyldt lægesekretærgruppe, der alle har en bred erfaring. Jeg vægter udvikling, trivsel, kompetencer og medarbejdernes velvære højt. Jeg værner om det gode arbejdsmiljø og deler gerne ud af mine erfaringer ligesom jeg gerne lytter, når andre deler deres. Det mener jeg nemlig skaber den respekt og tryghed, der er på vores afdeling. Her er fællesskab og faglighed i fokus. Vi udvider i vores ambulatorie, og jeg kan tilbyde dig en travl hverdag, men med tid til at grine sammen. OM OS Vi er i alt 5 lægesekretærer. Vi vægter det kollegiale meget højt. Vores tværfaglige samarbejde er vigtigt, da vi arbejder tæt og godt sammen med både læger og sygeplejersker. Hos os er lægesekretæren en uvurderlig del af hverdagen. Vi arbejder på at øge samarbejdet omkring den daglige afvikling af sekretæropgaver og er fleksible i forhold til opgaverne, så vi udvikler os mest muligt. Vi stræber hele tiden efter at blive fagligt mere dygtige og videndeler bl.a. ved faglige møder. Du kan se frem til kollegaer med forskellig alder og baggrund. Vi drager omsorg for alle, både patienter, pårørende og for hinanden. OM DIG Du har situationsfornemmelse, let til smil og tager medansvar for, at afdelingens drift afvikles hensigtsmæssigt. Du har et godt drive, gå-på-mod og godt humør. Du er imødekommende, omstillingsparat og robust. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring som lægesekretær, men er du nyuddannet er det ingen hindring for at søge. Det er dog et krav, at du har erfaring med Sundhedsplatformen. Har det vækket din interesse? ... så er det dig vi søger, 30-32 timer uge til vores Geriatriske ambulatorium, der har til huse på Frederiksberg Hospital. Stillingen ønskes besat med tiltrædelse så hurtigt som muligt, dog senest den 1. april 2020. Hvis du har spørgsmål og vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at skrive til mig på mail: stine.mischa.ekebjaerg.01@regionh.dk Venlig hilsen Stine Ekebjærg Ansøgning fremsendes senest den 23.02.2020 via link på denne side.- Har du lyst, overskud og robusthed til at give vores patienter et godt førstehåndsindtryk?
- Kan du håndtere en travl hverdag og bevare roen og overblikket med et smil på læben?
- Er du uddannet lægesekretær og har mod på at være en aktiv medspiller i et ambulatorie i rivende udvikling?
…….. så er det dig jeg har brug for


OM MIG
Jeg hedder Stine og er ledende lægesekretær på Geriatrisk og Palliativ Afdeling, for en stræk, stabil, humørfyldt lægesekretærgruppe, der alle har en bred erfaring.

Jeg vægter udvikling, trivsel, kompetencer og medarbejdernes velvære højt.

Jeg værner om det gode arbejdsmiljø og deler gerne ud af mine erfaringer – ligesom jeg gerne lytter, når andre deler deres. Det mener jeg nemlig skaber den respekt og tryghed, der er på vores afdeling. Her er fællesskab og faglighed i fokus.

Vi udvider i vores ambulatorie, og jeg kan tilbyde dig en travl hverdag, men med tid til at grine sammen.

OM OS
Vi er i alt 5 lægesekretærer. Vi vægter det kollegiale meget højt. Vores tværfaglige samarbejde er vigtigt, da vi arbejder tæt og godt sammen med både læger og sygeplejersker. Hos os er lægesekretæren en uvurderlig del af hverdagen.

Vi arbejder på at øge samarbejdet omkring den daglige afvikling af sekretæropgaver og er fleksible i forhold til opgaverne, så vi udvikler os mest muligt. Vi stræber hele tiden efter at blive fagligt mere dygtige og videndeler bl.a. ved faglige møder.

Du kan se frem til kollegaer med forskellig alder og baggrund. Vi drager omsorg for alle, både patienter, pårørende og for hinanden.

OM DIG
Du har situationsfornemmelse, let til smil og tager medansvar for, at afdelingens drift afvikles hensigtsmæssigt. Du har et godt drive, gå-på-mod og godt humør. Du er imødekommende, omstillingsparat og robust.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring som lægesekretær, men er du nyuddannet er det ingen hindring for at søge. Det er dog et krav, at du har erfaring med Sundhedsplatformen.

Har det vækket din interesse? ... så er det dig vi søger, 30-32 timer /uge til vores Geriatriske ambulatorium, der har til huse på Frederiksberg Hospital. Stillingen ønskes besat med tiltrædelse så hurtigt som muligt, dog senest den 1. april 2020.

Hvis du har spørgsmål og vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at skrive til mig på mail: stine.mischa.ekebjaerg.01@regionh.dk

Venlig hilsen

Stine Ekebjærg

Ansøgning fremsendes senest den 23.02.2020 via link på denne side.


Frederiksberg HospitalFrederiksberg2020-02-10T00:00:002020-02-23T00:00:00
330162520Sekretær til nyt spændende job i Center for Komplekse SymptomerRobot Savner du MIRSK? Uddannet lægesekretær søges til en anderledes stilling i Center for Komplekse Symptomer Der er tale om en 1-årig stilling, med mulighed for forlængelse. Arbejdstiden er 30-37 timer uden vagter. Center for Komplekse Symptomer er en ny afdeling under Socialmedicinsk Center. I Center for Komplekse Symptomer undersøges og behandles patienter med funktionelle lidelser og sygdomsangst. Patienterne kommer både til individuelle tider og gruppeforløb. Der ses 350 nye patienter årligt. Du bliver en del af et sekretærteam på 13 lægesekretærer i Socialmedicinsk Center. Den ledige stilling er i Center for Komplekse Symptomer, hvor du sidder sammen med én anden sekretær og arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper. Arbejdsopgaverne omfatter: Koordinering af patientforløb Modtage patienter i et rul med de øvrige sekretærer i afdelingen Besvare telefonhenvendelser Visitation, booking, arbejdslister, m.m. i Sundhedsplatformen Skrivning i MIRSK Vi tilbyder: Et interessant og anderledes speciale i et nyoprettet afsnit Tværfagligt samarbejde i et højfagligt miljø med et stort engagement Fleksibilitet og medbestemmelse ift. arbejdstilrettelæggelse Mulighed for at følge afdelingens undervisning Et velfungerende sekretærteam, hvor vi støtter og hjælper hinanden. Godt humør og god stemning i en afdeling der vægter det sociale samvær højt. Vi forventer at du: Er uddannet lægesekretær og rutineret i Sundhedsplatformen Behersker Office-pakken Evner at tage ansvar for egne opgaver Er fleksibel med en problemløsende indstilling Er anerkendende i din tilgang til såvel kollegaer som patienter Er positiv, uformel og har et godt humør Er åben og nysgerrig overfor nye opgaver Ansættelsesforhold: Stillingen er til besættelse 01.03.2020 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesvilkår: følger overenskomst vedrørende løn- og arbejdsforhold for lægesekretærer indgået mellem HK Kommunal og regionernes lønnings- og takstnævn. Angsøgningsprocedure: Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte lægesekretær Rikke Lyngby på telefon: 38 66 68 01. Ansøgningsfrist: Ansøgning og CV sendes online via linket herunder senest 16. februar 2020 Samtaler forventes afholdt onsdag d. 21. februar 2020.Savner du MIRSK? Uddannet lægesekretær søges til en anderledes stilling i Center for Komplekse Symptomer


Der er tale om en 1-årig stilling, med mulighed for forlængelse. Arbejdstiden er 30-37 timer uden vagter.

Center for Komplekse Symptomer er en ny afdeling under Socialmedicinsk Center. I Center for Komplekse Symptomer undersøges og behandles patienter med funktionelle lidelser og sygdomsangst. Patienterne kommer både til individuelle tider og gruppeforløb. Der ses 350 nye patienter årligt.

Du bliver en del af et sekretærteam på 13 lægesekretærer i Socialmedicinsk Center. Den ledige stilling er i Center for Komplekse Symptomer, hvor du sidder sammen med én anden sekretær og arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper.

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Koordinering af patientforløb
  • Modtage patienter i et rul med de øvrige sekretærer i afdelingen
  • Besvare telefonhenvendelser
  • Visitation, booking, arbejdslister, m.m. i Sundhedsplatformen
  • Skrivning i MIRSK
Vi tilbyder:

  • Et interessant og anderledes speciale i et nyoprettet afsnit
  • Tværfagligt samarbejde i et højfagligt miljø med et stort engagement
  • Fleksibilitet og medbestemmelse ift. arbejdstilrettelæggelse
  • Mulighed for at følge afdelingens undervisning
  • Et velfungerende sekretærteam, hvor vi støtter og hjælper hinanden.
  • Godt humør og god stemning i en afdeling der vægter det sociale samvær højt.
Vi forventer at du:

  • Er uddannet lægesekretær og rutineret i Sundhedsplatformen
  • Behersker Office-pakken
  • Evner at tage ansvar for egne opgaver
  • Er fleksibel med en problemløsende indstilling
  • Er anerkendende i din tilgang til såvel kollegaer som patienter
  • Er positiv, uformel og har et godt humør
  • Er åben og nysgerrig overfor nye opgaver
Ansættelsesforhold:

Stillingen er til besættelse 01.03.2020 eller snarest derefter.

Løn- og ansættelsesvilkår:
følger overenskomst vedrørende løn- og arbejdsforhold for lægesekretærer indgået mellem HK/Kommunal og regionernes lønnings- og takstnævn.

Angsøgningsprocedure:
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte lægesekretær Rikke Lyngby på telefon: 38 66 68 01.

Ansøgningsfrist:
Ansøgning og CV sendes online via linket herunder senest

16. februar 2020

Samtaler forventes afholdt onsdag d. 21. februar 2020.

Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2020-01-22T00:00:002020-02-16T00:00:00
330161360Sekretær til reception / sengeafsnit i Neurologisk Klinik BlegdamsvejRobot Vil du være en del af vores tværfaglige team i neurologisk sengeafsnit, så se her, hvad vi kan tilbyde Neurologisk sengeafsnit varetager pleje og behandling af akutte og komplekse neurologiske patienter. Afsnittet består af i alt 27 senge til akutte og højtspecialiserede patienter, heraf 6 senge til akut trombolyse-behandling. Du kan læse mere om Neurologisk Klinik her Dit arbejdsområde Omfatter de sekretærmæssige funktioner omkring et indlæggelsesforløb. Du kan lide at have tæt kontakt til patienter og pårørende og være en del af afdelingens ansigt udadtil. Du får et tæt samarbejde med sygeplejersker, læger og øvrige faggrupper omkring patientforløbene. Din primære funktion bliver ansvar for afsnittes reception på sengeafsnittet, men du vil også indgå i afdelingens øvrige fælles sekretæropgaver. Fremtiden i afdelingen I starten af marts 2020 flytter hele afdelingen til den nybyggede Nordfløj på Blegdamsvej, og du kommer derfor til at være med helt fra starten i de nye, flotte lokaler. Afdelingens sengeafsnit er beliggende på hhv. 6. og 7. sal, og din arbejdsplads bliver receptionen på 7. sal. Du får mulighed for at tilrettelægge dine egne arbejdsgange, men vil selvfølgelig få en grundig introduktion til afdelingen og arbejdsopgaverne af vores afsnitssekretær på 6. sal, som du også vil få et tæt samarbejde med. Dine kolleger er engagerede, ansvarsfulde, positive og stabile. Vi kan lide udfordringer og værdsætter udvikling i et tæt tværfagligt samarbejde. Din ansættelse Ansættelse pr.01.03.20 (eller snarest derefter). Stillingen er på 32 timer, fordelt på ugens 5 dage. Løn og ansættelsesvilkår i.h.t. gældende overenskomst. Vi kunne tænke os en sekretær, som Har en kontormæssig eller sundhedsfaglig baggrund fx. lægesekretær Evt. har erfaring med Sundhedsplatformen dog ikke et krav Gerne har gode engelskkundskaber Kunne du tænke dig at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mona Schou, tlf. 3545 0706 mona.schou.01@regionh.dk eller ledende oversygeplejerske Mette Egelund, tlf. 3645 2746 mette.egelund@regionh.dk Ansøgningsfrist: onsdag den 29.01.20 Samtaler: torsdag den 30.01.20Vil du være en del af vores tværfaglige team i neurologisk sengeafsnit, så se her, hvad vi kan tilbyde

Neurologisk sengeafsnit varetager pleje og behandling af akutte og komplekse neurologiske patienter. Afsnittet består af i alt 27 senge til akutte og højtspecialiserede patienter, heraf 6 senge til akut trombolyse-behandling. Du kan læse mere om Neurologisk Klinik her

Dit arbejdsområde

Omfatter de sekretærmæssige funktioner omkring et indlæggelsesforløb. Du kan lide at have tæt kontakt til patienter og pårørende og være en del af afdelingens ansigt udadtil. Du får et tæt samarbejde med sygeplejersker, læger og øvrige faggrupper omkring patientforløbene. Din primære funktion bliver ansvar for afsnittes reception på sengeafsnittet, men du vil også indgå i afdelingens øvrige fælles sekretæropgaver.

Fremtiden i afdelingen

I starten af marts 2020 flytter hele afdelingen til den nybyggede Nordfløj på Blegdamsvej, og du kommer derfor til at være med helt fra starten i de nye, flotte lokaler. Afdelingens sengeafsnit er beliggende på hhv. 6. og 7. sal, og din arbejdsplads bliver receptionen på 7. sal. Du får mulighed for at tilrettelægge dine egne arbejdsgange, men vil selvfølgelig få en grundig introduktion til afdelingen og arbejdsopgaverne af vores afsnitssekretær på 6. sal, som du også vil få et tæt samarbejde med.

Dine kolleger er engagerede, ansvarsfulde, positive og stabile. Vi kan lide udfordringer og værdsætter udvikling i et tæt tværfagligt samarbejde.

Din ansættelse

Ansættelse pr.01.03.20 (eller snarest derefter). Stillingen er på 32 timer, fordelt på ugens 5 dage. Løn og ansættelsesvilkår i.h.t. gældende overenskomst.

Vi kunne tænke os en sekretær, som

  • Har en kontormæssig eller sundhedsfaglig baggrund – fx. lægesekretær
  • Evt. har erfaring med Sundhedsplatformen – dog ikke et krav
  • Gerne har gode engelskkundskaber
Kunne du tænke dig at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mona Schou, tlf. 3545 0706 / mona.schou.01@regionh.dk eller ledende oversygeplejerske Mette Egelund, tlf. 3645 2746 / mette.egelund@regionh.dk

Ansøgningsfrist: onsdag den 29.01.20

Samtaler: torsdag den 30.01.20

RigshospitaletKøbenhavn Ø2020-01-21T00:00:002020-02-16T00:00:00
330160793Ledende lægesekretær til Patologiafdelingen, RigshospitaletRobot Vi søger en engageret og visionær ledende lægesekretær, som brænder for ledelse og har ambitioner for lægesekretærfaget med start snarest muligt. Din gruppe består af 7 engagerede sekretærer samt 3 administrative studentermedhjælpere. Du skal kunne lede personalet med et godt overblik over ressourcer, udfordringer og potentialer. Vi har brug for, at du har gode samarbejdsevner, gennemslagskraft og er robust. Som ledende lægesekretær vil du også få funktion som sekretær for afdelingens lærestolsprofessor. Vi tilbyder dig God introduktion og oplæring Et selvstændigt og ansvarsfuldt lederjob Ledelsesmæssig støtte og sparring med afdelingsledelsen samt de andre mellemledere Løbende kompetenceudvikling Vi ønsker at du er uddannet lægesekretær, gerne med ledelseserfaring har en høj faglighed og brænder for dit fag har gode medmenneskelige egenskaber og vil arbejde for et godt arbejdsmiljø har gode kommunikations- og formidlingsevner Kendskab til patologi og IT er en fordel. Alt sammen for at yde det bedste til gavn for vores patienter samt for den sekretærgruppe, du skal lede. Om afdelingen Afdelingsledelsen består af konstitueret klinikchef, ledende overlæge Liselotte Højgaard og ledende bioanalytiker Christine Gundelach Rannes. Afdelingsledelsen har en sekretær, som bistår med deres opgaver. Vi er samlet set ca. 200 medarbejdere på Rigshospitalet beliggende i Teilum-bygningen, bestående af sekretærer, patologer, bioanalytikere m.fl. Løn Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst for lægesekretærer m.fl. mellem HK Kommunal og Regionernes lønnings- og takstnævn. Yderligere oplysninger kan fås hos ledende bioanalytiker Christine Gundelach Rannes, tlf.:3545 5420, eller på e-mail: Christine.Gundelach.Rannes@regionh.dk. Ansøgning Ansøgningsfristen er den 1. marts 2020.Vi søger en engageret og visionær ledende lægesekretær, som brænder for ledelse og har ambitioner for lægesekretærfaget med start snarest muligt.

Din gruppe består af 7 engagerede sekretærer samt 3 administrative studentermedhjælpere.

Du skal kunne lede personalet med et godt overblik over ressourcer, udfordringer og potentialer. Vi har brug for, at du har gode samarbejdsevner, gennemslagskraft og er robust.

Som ledende lægesekretær vil du også få funktion som sekretær for afdelingens lærestolsprofessor.

Vi tilbyder dig

  • God introduktion og oplæring
  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt lederjob
  • Ledelsesmæssig støtte og sparring med afdelingsledelsen samt de andre mellemledere
  • Løbende kompetenceudvikling
Vi ønsker at du

  • er uddannet lægesekretær, gerne med ledelseserfaring
  • har en høj faglighed og brænder for dit fag
  • har gode medmenneskelige egenskaber og vil arbejde for et godt arbejdsmiljø
  • har gode kommunikations- og formidlingsevner
Kendskab til patologi og IT er en fordel. Alt sammen for at yde det bedste til gavn for vores patienter samt for den sekretærgruppe, du skal lede.

Om afdelingen

Afdelingsledelsen består af konstitueret klinikchef, ledende overlæge Liselotte Højgaard og ledende bioanalytiker Christine Gundelach Rannes. Afdelingsledelsen har en sekretær, som bistår med deres opgaver.

Vi er samlet set ca. 200 medarbejdere på Rigshospitalet beliggende i Teilum-bygningen, bestående af sekretærer, patologer, bioanalytikere m.fl.

Løn

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst for lægesekretærer m.fl. mellem HK/Kommunal og Regionernes lønnings- og takstnævn.

Yderligere oplysninger kan fås hos ledende bioanalytiker Christine Gundelach Rannes, tlf.:3545 5420, eller på e-mail: Christine.Gundelach.Rannes@regionh.dk.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er den 1. marts 2020.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2020-01-20T00:00:002020-03-01T00:00:00
330167251Lægesekretær til stabsfunktionRobot Vi søger en lægesekretær til at indgå i stabsfunktionen hvor opgaven er at understøtte afdelingsledelserne for henholdsvis Hjertemedicinsk afdeling og Lunge og Endokrinologisk afdeling. Du får en stor berøringsflade i de to afdelinger på tværs af faggrupper, så evnen til at skabe og medvirke til et godt samarbejde vægtes højt. Du vil indgå i et tæt samarbejde med afdelingsledelsessekretærerne i de to afdelinger, og fysisk vil I være tæt placeret på hinanden. Andre tætte samarbejdspartnere er de øvrige medarbejdere i staben som tæller ledende lægesekretær, økonom, klinisk sygeplejespecialister og kliniske undervisere. Derudover er der samarbejde med direktionssekretærer og jurister i direktionen, og du kommer til at indgå i et fagligt netværk af klagesagsbehandlere på tværs af hospitalet. Dine kommende opgaver vil være: klagesagsbehandling behandling af henvendelser om aktindsigt udleveringsnavigator videreformidling af LÆ-blanketter workzone - journaliseringssystem varebestilling i SAP mødeforberedelse og mødetilrettelæggelse referatskrivning administrative ad hoc-opgaver Vores nye medarbejder: er uddannet lægesekretær, og gerne med erfaring fra en lignende stilling har en god og solid erfaring med SP har erfaring med sagsbehandling af klagesager må meget gerne have erfaring med arbejde i workzone erfaring med mødetilrettelæggelse og referatskrivning kan arbejde struktureret og skabe overblik er serviceminded og fleksibel i sin tilgang til opgaverne formår at skabe klarhed i tværfaglige sammenhænge er selvstændig og opsøgende på opgaveløsningen Vi tilbyder: En spændende funktion, hvor du får muligheden for selv at være med til at forme opgaverne Motiverede, engagerede og kompetente kollegaer Grundig introduktion til afdelingerne og opgaverne Et arbejdsmiljø og en ledelsesmæssig tilgang, med fokus på trivsel i en travl hverdag via samarbejde og tillid Gode muligheder for personlig og faglig udvikling Afdelingerne har indtil 01.02. haft én afdelingsledelse, men er nu blevet delt i henholdsvis Hjertemedicinsk afdeling og Lungemedicinsk og Endokrinologisk afdeling. Under det lungemedicinske speciale har vi en Palliativ Enhed og en udgående ambulant funktion. Afdelingerne består af flere ambulatorier, tre daghospitaler, tre sengeafsnit, samt flere andre enheder omfattende rehabiliteringsafsnit, rygestopklinik, forskningsenheder for de tre specialer, osteoporoseenhed og et udgående hospital. Ønsker du yderligere oplysninger: Eller ønsker du at få fremsendt en stillingsbeskrivelse er du meget velkommen til at kontakte afdelingsledelsessekretær Søs Lyderik på telefon 3862 2297 eller på mail soes.lyderik@regionh.dk Ansættelse: Ansættelsen er på 30 32 timer ugentligt, og skal være gældende fra 01.04.20 Ansættelsessamtaler: Send os din ansøgning samt CV og dokumentation for uddannelse via linket så vi har det senest den 20. februar 2020. Ansættelsessamtaler afholdes onsdag 26.02.20. Indkaldelse sker på mail. Løn og ansættelsesforhold: Sker efter gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.Vi søger en lægesekretær til at indgå i stabsfunktionen hvor opgaven er at understøtte afdelingsledelserne for henholdsvis Hjertemedicinsk afdeling og Lunge og Endokrinologisk afdeling.

Du får en stor berøringsflade i de to afdelinger på tværs af faggrupper, så evnen til at skabe og medvirke til et godt samarbejde vægtes højt.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med afdelingsledelsessekretærerne i de to afdelinger, og fysisk vil I være tæt placeret på hinanden. Andre tætte samarbejdspartnere er de øvrige medarbejdere i staben som tæller ledende lægesekretær, økonom, klinisk sygeplejespecialister og kliniske undervisere. Derudover er der samarbejde med direktionssekretærer og jurister i direktionen, og du kommer til at indgå i et fagligt netværk af klagesagsbehandlere på tværs af hospitalet.

Dine kommende opgaver vil være:

  • klagesagsbehandling
  • behandling af henvendelser om aktindsigt
  • udleveringsnavigator
  • videreformidling af LÆ-blanketter
  • workzone - journaliseringssystem
  • varebestilling i SAP
  • mødeforberedelse og mødetilrettelæggelse
  • referatskrivning
  • administrative ad hoc-opgaver
Vores nye medarbejder:

  • er uddannet lægesekretær, og gerne med erfaring fra en lignende stilling
  • har en god og solid erfaring med SP
  • har erfaring med sagsbehandling af klagesager
  • må meget gerne have erfaring med arbejde i workzone
  • erfaring med mødetilrettelæggelse og referatskrivning
  • kan arbejde struktureret og skabe overblik
  • er serviceminded og fleksibel i sin tilgang til opgaverne
  • formår at skabe klarhed i tværfaglige sammenhænge
  • er selvstændig og opsøgende på opgaveløsningen
Vi tilbyder:

  • En spændende funktion, hvor du får muligheden for selv at være med til at forme opgaverne
  • Motiverede, engagerede og kompetente kollegaer
  • Grundig introduktion til afdelingerne og opgaverne
  • Et arbejdsmiljø og en ledelsesmæssig tilgang, med fokus på trivsel i en travl hverdag via samarbejde og tillid
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling

    Afdelingerne har indtil 01.02. haft én afdelingsledelse, men er nu blevet delt i henholdsvis Hjertemedicinsk afdeling og Lungemedicinsk og Endokrinologisk afdeling. Under det lungemedicinske speciale har vi en Palliativ Enhed og en udgående ambulant funktion. Afdelingerne består af flere ambulatorier, tre daghospitaler, tre sengeafsnit, samt flere andre enheder omfattende rehabiliteringsafsnit, rygestopklinik, forskningsenheder for de tre specialer, osteoporoseenhed og et udgående hospital.

    Ønsker du yderligere oplysninger:
    Eller ønsker du at få fremsendt en stillingsbeskrivelse er du meget velkommen til at kontakte afdelingsledelsessekretær Søs Lyderik på telefon 3862 2297 eller på mail soes.lyderik@regionh.dk

    Ansættelse:
    Ansættelsen er på 30 – 32 timer ugentligt, og skal være gældende fra 01.04.20

    Ansættelsessamtaler:
    Send os din ansøgning samt CV og dokumentation for uddannelse via linket så vi har det senest den 20. februar 2020. Ansættelsessamtaler afholdes onsdag 26.02.20. Indkaldelse sker på mail.

    Løn og ansættelsesforhold:
    Sker efter gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.
Hvidovre HospitalHvidovre2020-01-30T00:00:002020-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du være den røde tråd i vores hvide verden?

Frederiksberg Hospital

Frederiksberg
- Har du lyst, overskud og robusthed til at give vores patienter et godt førstehåndsindtryk? - Kan du håndtere en travl hverdag og bevare roen og overblikket med et smil på læben? - Er du uddannet lægesekretær og har mod på at være en aktiv medspill...
Indrykket:10. februar 2020

Sekretær til nyt spændende job i Center for Komplekse Symptomer

Bispebjerg Hospital

København NV
Savner du MIRSK? Uddannet lægesekretær søges til en anderledes stilling i Center for Komplekse Symptomer Der er tale om en 1-årig stilling, med mulighed for forlængelse. Arbejdstiden er 30-37 timer uden vagter. Center for Komplekse Symptomer er en n...
Indrykket:22. januar 2020

Sekretær til reception / sengeafsnit i Neurologisk Klinik Blegdamsvej

Rigshospitalet

København Ø
Vil du være en del af vores tværfaglige team i neurologisk sengeafsnit, så se her, hvad vi kan tilbyde Neurologisk sengeafsnit varetager pleje og behandling af akutte og komplekse neurologiske patienter. Afsnittet består af i alt 27 senge til akutte...
Indrykket:21. januar 2020

Ledende lægesekretær til Patologiafdelingen, Rigshospitalet

Rigshospitalet

København Ø
Vi søger en engageret og visionær ledende lægesekretær, som brænder for ledelse og har ambitioner for lægesekretærfaget med start snarest muligt. Din gruppe består af 7 engagerede sekretærer samt 3 administrative studentermedhjælpere. Du skal kunne ...
Indrykket:20. januar 2020

Lægesekretær til stabsfunktion

Hvidovre Hospital

Hvidovre
Vi søger en lægesekretær til at indgå i stabsfunktionen hvor opgaven er at understøtte afdelingsledelserne for henholdsvis Hjertemedicinsk afdeling og Lunge og Endokrinologisk afdeling. Du får en stor berøringsflade i de to afdelinger på tværs af fa...
Indrykket:30. januar 2020