Sekretær til områdecenteret Åbakken

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye sekretær?

Vi søger en sekretær til Åbakken. Er du evt. uddannet indenfor HK-området og kunne tænke dig at være en del af en dejlig arbejdsplads, så kan denne stilling være noget for dig.

Åbakken ligger i Thisted Kommune og består af 54 beboerlejligheder og ca. 75 medarbejdere fordelt på forskellige faggrupper. Vores kerneopgave er at skabe rammerne for det gode hverdagsliv for beboerne, hvilket vi alle bidrager aktivt til uanset funktion, samtidig har vi et produktionskøkken, som leverer mad til beboere på plejecentre samt hjemmeboende borgere.

  • Stillingen er på 30 timer pr. uge eller efter aftale - med mulighed for fleksible arbejdstider.
  • Start senest 1. august 2022 og der vil være mulighed for introduktion ved vores nuværende sekretær.

Vi søger er sekretær, som kan genkende sig selv i følgende
  • Du er evt. uddannet og har erfaring indenfor HK-området. Det kan være fra enten den private- eller den offentlige sektor.
  • Du har et positivt mindset, er serviceminded og ressourceorienteret i din kommunikation.
  • Du har flair for og erfaring med at arbejde med økonomi, herunder bl.a. budgetopfølgning, fakturering og betaling af regninger.
  • Du er hjemmevant i arbejde i forskellige it-systemer som fx elektronisk arkivering og oprettelse af processer.
  • Du arbejder systematisk og overholder deadlines.
  • Du trives med at skulle prioritere i dine opgaver, når der kommer en deadline ind fra sidelinjen.
  • Du har gerne erfaring med vagtplanlægning og overenskomster, da du løbende skal tage stikprøver af vagtplanerne, feriesaldi, samt indberette ferie og lignende på nogle få medarbejdere.
  • Du har gerne erfaring med at håndtere it hardware og kan være superbruger på dette område.
  • Du oplever det som en naturlig del af din funktion, at der kommer diverse ad hoc-opgaver.

Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores nuværende sekretær i dagtid på hverdage på telefon 99 17 33 00, eller områdeleder Inge Thomsen på telefon 20 88 11 22.

Motiveret ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse og andre relevante bilag sendes via link i rekrutteringssytemet Signatur.

Ansøgningsfrist
24. juni 2022 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt 28. juni 2022.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Sekretær til områdecenteret Åbakken

Er du vores nye sekretær?

Vi søger en sekretær til Åbakken. Er du evt. uddannet indenfor HK-området og kunne tænke dig at være en del af en dejlig arbejdsplads, så kan denne stilling være noget for dig.

Åbakken ligger i Thisted Kommune og består af 54 beboerlejligheder og ca. 75 medarbejdere fordelt på forskellige faggrupper. Vores kerneopgave er at skabe rammerne for det gode hverdagsliv for beboerne, hvilket vi alle bidrager aktivt til uanset funktion, samtidig har vi et produktionskøkken, som leverer mad til beboere på plejecentre samt hjemmeboende borgere.

  • Stillingen er på 30 timer pr. uge eller efter aftale - med mulighed for fleksible arbejdstider.
  • Start senest 1. august 2022 og der vil være mulighed for introduktion ved vores nuværende sekretær.

Vi søger er sekretær, som kan genkende sig selv i følgende
  • Du er evt. uddannet og har erfaring indenfor HK-området. Det kan være fra enten den private- eller den offentlige sektor.
  • Du har et positivt mindset, er serviceminded og ressourceorienteret i din kommunikation.
  • Du har flair for og erfaring med at arbejde med økonomi, herunder bl.a. budgetopfølgning, fakturering og betaling af regninger.
  • Du er hjemmevant i arbejde i forskellige it-systemer som fx elektronisk arkivering og oprettelse af processer.
  • Du arbejder systematisk og overholder deadlines.
  • Du trives med at skulle prioritere i dine opgaver, når der kommer en deadline ind fra sidelinjen.
  • Du har gerne erfaring med vagtplanlægning og overenskomster, da du løbende skal tage stikprøver af vagtplanerne, feriesaldi, samt indberette ferie og lignende på nogle få medarbejdere.
  • Du har gerne erfaring med at håndtere it hardware og kan være superbruger på dette område.
  • Du oplever det som en naturlig del af din funktion, at der kommer diverse ad hoc-opgaver.

Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores nuværende sekretær i dagtid på hverdage på telefon 99 17 33 00, eller områdeleder Inge Thomsen på telefon 20 88 11 22.

Motiveret ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse og andre relevante bilag sendes via link i rekrutteringssytemet Signatur.

Ansøgningsfrist
24. juni 2022 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt 28. juni 2022.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.