Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretær til Sekretariatet

Billund Kommune har en attraktiv sekretærstilling i sekretariatet, hvor en af vores medarbejdere er gået på pension efter 40 år. Du kommer til at arbejde i en ambitiøs kommune tæt på topledelsen og den politiske beslutningsproces.  
 
Sekretariatet varetager opgaver inden for jura, kommunikation, erhverv med videre og er sekretariat for byråd, direktion og chefforum. Vores kerneopgave er at understøtte den politiske og administrative ledelse i organisationen. Til at løse opgaverne er vi i alt 10 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde, hvor du skal indgå en i gruppe på 4 sekretærer. Billund Kommunes organisation er under forandring mod den borgervendte organisation, så der kan fortsat ske ændringer i sekretariatets opgaveportefølje.  
 
Om jobbet  
Dine primære opgaver bliver som del af sekretærfunktion for direktion og politiske udvalg. Med til sekretæropgaven hører sædvanlige sekretariatsfunktioner, herunder at koordinere opgaver, arrangere møder og danne dagsordener. Derudover vil du få selvstændige sagsbehandlingsopgaver i forhold til de sagsområder, der er henlagt til afdelingen, der i dag omfatter fx kvalitetssikring af dagsordener, forsikringer, systemansvarlig på kommunens ESDH-system og dagsordensystem, grundsalg, vielser og f.eks. arkiv og valg.  
 
Vi kan på forhånd love dig en travl og til tider uforudsigelig hverdag, som du også selv får indflydelse på. Du skal sidde i et lyst og åbent kontorlandskab, hvor der er rige muligheder for kollegial sparring.  
 
Din profil  
Vi går efter en robust og omstillingsparat kollega med nogle års erfaring og en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en offentlig organisation. Du brænder først og fremmest for god sekretariatsbetjening og har samtidig lyst til at arbejde med selvstændige sagsbehandlingsopgaver. Du ser opgaven som en vigtig nøglefunktion og sætter en ære i at levere en professionel service.  
 
Det giver sig selv, at vores nye kollega er omhyggelig, struktureret, god til at planlægge, prioritere – og ikke mindst komme i mål med sine ting. Du mestrer naturligvis skriftsproget og har gode IT-kundskaber.  
Det er også afgørende for din succes i jobbet, at du indgår smidigt i relationer med andre og kommunikerer godt på alle niveauer.  
 
Ansøgning  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Jørgen Rye på tlf. 79 72 72 40.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og dine kompetencer.  
 
Kan du se dig i jobbet, så send os din ansøgning og CV senest torsdag den 19. april 2018 kl. 10:00.
 
Vi har reserveret mandag den 23. april 2018 til ansættelsessamtaler, og evt. onsdag den 25. april 2018.  
 
Vi håber, du kan tiltræde den 1. juni 2018.  
 
Søg jobbet via link.  
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her