Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretær til Universitetsledelsens Stab, Aarhus Universitet

Aarhus Universitet er et stærkt universitet, der markerer sig med forskning, forskningsbaserede uddannelser og rådgivning af høj, international kvalitet og værdiskabende samarbejde med både private virksomheder og offentlige institutioner.

I Universitetsledelsens Stab er der nu en spændende jobmulighed som sekretær, hvor du arbejder tæt sammen med den lokale ledelse og stabens medarbejdere.

Sekretæren er en del af en velfungerende enhed, der p.t. består af en stabschef, 3 mellemledere for hhv. Kommunikation og Presse, Analyse og Politik og Jura samt ca. 40 medarbejdere. Vi arbejder på tværs af universitetsledelsens opgaveportefølje og servicerer universitetsledelsen med rådgivning og administrativ bistand.

Stillingen indgår i et sekretærteam bestående af 5 sekretærer, som udover at have specifikke og personlige arbejdsområder arbejder sammen om at servicere bestyrelsen, rektoratet, universitetsledelsen og de øvrige medarbejdere i staben samt eksterne samarbejdspartnere m.v. Sekretærerne indgår i en backup funktion for hinanden og refererer til stabschefen.

Generelle opgaver i forhold til Universitetsledelsens Stab

  • Økonomiopfølgning i tæt samarbejde med Aarhus Universitets økonomifunktion og stabschefen
  • Personaleadministrative opgaver i staben (personalearkiv, ansættelsessager, lønforhandlinger, kurser og efteruddannelse, multimediebeskatning, fraværsregistrering)
  • Stillingsopslag i Universitetsledelsens Stab (i samarbejde med stabschef, ledergruppe, ansættelsesudvalg)
  • IT-forvaltning, indkøb, varemodtagelse m.v.
  • IT-systemforståelse og tværgående hjælp i dagligdagen
  • Opgaver i forbindelse med udpegninger til råd, nationale fagorganer m.v.
  • Ad hoc-opgaver på tværs af staben
  • Plus meget mere……

Kompetencer
Du skal have en relevant uddannelse, ligesom det er vigtigt med gode kommunikationsevner såvel skriftligt som mundtligt på både dansk og engelsk. Det vil være en fordel, at du har erfaring med opgaver som ovenfor nævnt, og at du behersker MS Office-pakken på højt niveau, samt generelt er stærk til IT.

Det er vigtigt, at du er åben, imødekommende og serviceminded, samt at du arbejder meget struktureret og er god til at samarbejde. Godt humør, ro og overblik i en travl og hektisk hverdag er tillige nødvendige kompetencer. Du sidder i et fælles kontor med 3 andre sekretærer og brug af hjemmearbejdsdage er muligt. Generelt er der behov for fleksibel arbejdstilrettelæggelse, da opgaverne varierer over tid.

Vi tilbyder
Et spændende job i et godt og uformelt arbejdsmiljø tæt på universitetets øverste ledelse. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer med fleksibel arbejdstid.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse vil ske i henhold til den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation (HK/AC).

Arbejdsstedet er Universitetsledelsens Stab, Nordre Ringgade 1, 8000 Aarhus C.

Ansøgning
Ansøgning modtages kun elektronisk og skal være fremsendt senest mandag den 30. september 2019.

Vi forventer at holde 1. samtale i uge 41 og 2. samtale uge 43. Du kan forvente at deltage i en test mellem de to samtaler.

Yderligere oplysninger vedr. stillingen fås ved henvendelse til stabschef Steen Harrit Jakobsen, mobil 2521 9894 eller e-mail: shj@au.dk.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
30. september 2019

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330090417Phoenix-36c08dff12019-09-16T00:00:00Sekretær til Universitetsledelsens Stab, Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et stærkt universitet, der markerer sig med forskning, forskningsbaserede uddannelser og rådgivning af høj, international kvalitet og værdiskabende samarbejde med både private virksomheder og offentlige institutioner.

I Universitetsledelsens Stab er der nu en spændende jobmulighed som sekretær, hvor du arbejder tæt sammen med den lokale ledelse og stabens medarbejdere.

Sekretæren er en del af en velfungerende enhed, der p.t. består af en stabschef, 3 mellemledere for hhv. Kommunikation og Presse, Analyse og Politik og Jura samt ca. 40 medarbejdere. Vi arbejder på tværs af universitetsledelsens opgaveportefølje og servicerer universitetsledelsen med rådgivning og administrativ bistand.

Stillingen indgår i et sekretærteam bestående af 5 sekretærer, som udover at have specifikke og personlige arbejdsområder arbejder sammen om at servicere bestyrelsen, rektoratet, universitetsledelsen og de øvrige medarbejdere i staben samt eksterne samarbejdspartnere m.v. Sekretærerne indgår i en backup funktion for hinanden og refererer til stabschefen.

Generelle opgaver i forhold til Universitetsledelsens Stab
  • Økonomiopfølgning i tæt samarbejde med Aarhus Universitets økonomifunktion og stabschefen
  • Personaleadministrative opgaver i staben (personalearkiv, ansættelsessager, lønforhandlinger, kurser og efteruddannelse, multimediebeskatning, fraværsregistrering)
  • Stillingsopslag i Universitetsledelsens Stab (i samarbejde med stabschef, ledergruppe, ansættelsesudvalg)
  • IT-forvaltning, indkøb, varemodtagelse m.v.
  • IT-systemforståelse og tværgående hjælp i dagligdagen
  • Opgaver i forbindelse med udpegninger til råd, nationale fagorganer m.v.
  • Ad hoc-opgaver på tværs af staben
  • Plus meget mere……

Kompetencer
Du skal have en relevant uddannelse, ligesom det er vigtigt med gode kommunikationsevner såvel skriftligt som mundtligt på både dansk og engelsk. Det vil være en fordel, at du har erfaring med opgaver som ovenfor nævnt, og at du behersker MS Office-pakken på højt niveau, samt generelt er stærk til IT.

Det er vigtigt, at du er åben, imødekommende og serviceminded, samt at du arbejder meget struktureret og er god til at samarbejde. Godt humør, ro og overblik i en travl og hektisk hverdag er tillige nødvendige kompetencer. Du sidder i et fælles kontor med 3 andre sekretærer og brug af hjemmearbejdsdage er muligt. Generelt er der behov for fleksibel arbejdstilrettelæggelse, da opgaverne varierer over tid.

Vi tilbyder
Et spændende job i et godt og uformelt arbejdsmiljø tæt på universitetets øverste ledelse. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer med fleksibel arbejdstid.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse vil ske i henhold til den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation (HK/AC).

Arbejdsstedet er Universitetsledelsens Stab, Nordre Ringgade 1, 8000 Aarhus C.

Ansøgning
Ansøgning modtages kun elektronisk og skal være fremsendt senest mandag den 30. september 2019.

Vi forventer at holde 1. samtale i uge 41 og 2. samtale uge 43. Du kan forvente at deltage i en test mellem de to samtaler.

Yderligere oplysninger vedr. stillingen fås ved henvendelse til stabschef Steen Harrit Jakobsen, mobil 2521 9894 eller e-mail: shj@au.dk.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
30. september 2019

 

2019-10-01T00:53:20.830 Aarhus Universitet er et stærkt universitet, der markerer sig med forskning, forskningsbaserede uddannelser og rådgivning af høj, international kvalitet og værdiskabende samarbejde med både private virksomheder og offentlige institutioner.I Universitetsledelsens Stab er der nu en spændende jobmulighed som sekretær, hvor du arbejder tæt sammen med den lokale ledelse og stabens medarbejdere. Sekretæren er en del af en velfungerende enhed, der p.t. består af en stabschef, 3 mellemledere for hhv. Kommunikation og Presse, Analyse og Politik og Jura samt ca. 40 medarbejdere. Vi arbejder på tværs af universitetsledelsens opgaveportefølje og servicerer universitetsledelsen med rådgivning og administrativ bistand.Stillingen indgår i et sekretærteam bestående af 5 sekretærer, som udover at have specifikke og personlige arbejdsområder arbejder sammen om at servicere bestyrelsen, rektoratet, universitetsledelsen og de øvrige medarbejdere i staben samt eksterne samarbejdspartnere m.v. Sekretærerne indgår i en backup funktion for hinanden og refererer til stabschefen.Generelle opgaver i forhold til Universitetsledelsens StabØkonomiopfølgning i tæt samarbejde med Aarhus Universitets økonomifunktion og stabschefenPersonaleadministrative opgaver i staben (personalearkiv, ansættelsessager, lønforhandlinger, kurser og efteruddannelse, multimediebeskatning, fraværsregistrering)Stillingsopslag i Universitetsledelsens Stab (i samarbejde med stabschef, ledergruppe, ansættelsesudvalg)IT-forvaltning, indkøb, varemodtagelse m.v.IT-systemforståelse og tværgående hjælp i dagligdagenOpgaver i forbindelse med udpegninger til råd, nationale fagorganer m.v.Ad hoc-opgaver på tværs af stabenPlus meget mere……Kompetencer Du skal have en relevant uddannelse, ligesom det er vigtigt med gode kommunikationsevner såvel skriftligt som mundtligt på både dansk og engelsk. Det vil være en fordel, at du har erfaring med opgaver som ovenfor nævnt, og at du behersker MS Office-pakken på højt niveau, samt generelt er stærk til IT.Det er vigtigt, at du er åben, imødekommende og serviceminded, samt at du arbejder meget struktureret og er god til at samarbejde. Godt humør, ro og overblik i en travl og hektisk hverdag er tillige nødvendige kompetencer. Du sidder i et fælles kontor med 3 andre sekretærer og brug af hjemmearbejdsdage er muligt. Generelt er der behov for fleksibel arbejdstilrettelæggelse, da opgaverne varierer over tid.Vi tilbyder Et spændende job i et godt og uformelt arbejdsmiljø tæt på universitetets øverste ledelse. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer med fleksibel arbejdstid.Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse vil ske i henhold til den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation (HK AC).Arbejdsstedet er Universitetsledelsens Stab, Nordre Ringgade 1, 8000 Aarhus C.Ansøgning Ansøgning modtages kun elektronisk og skal være fremsendt senest mandag den 30. september 2019.Vi forventer at holde 1. samtale i uge 41 og 2. samtale uge 43. Du kan forvente at deltage i en test mellem de to samtaler.Yderligere oplysninger vedr. stillingen fås ved henvendelse til stabschef Steen Harrit Jakobsen, mobil 2521 9894 eller e-mail: shj@au.dk.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:30. september 201911jobnet36c08dff100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-30T00:00:000000https://au.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f94de3f1-12ce-4411-b341-209995492baf0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3608713Aarhus Universitet11Nordre Ringgade 18000Aarhus CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent824100JobNet5045165504516510016-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36c08dffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=36c08dffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36c08dff&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36c08dff&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgSekretær til Universitetsledelsens Stab, Aarhus Universitet12008011Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362734477shj@au.dkDKDanmarkDKDanmark330096008Sekretariatsassistent til FTLFRobot FTLF DOCA Sekretariatsassistent til FTLF Vi søger en struktureret og initiativrig sekretariats assistent som brænder for sejlads. Du vil indgå i et team med sekretariatets anden medarbejder, og blive en del af en dynamisk hverdag hvor handlekraft, ansvarlighed og systematik er højt værdsat. Dine primære opgaver vil være: Rådgivning af medlemmerne omkring langturssejlads Gaste formidling Registrering af skippere og gaste søgende både Indsamling af data i forbindelse med båd certifikater Virke som sælger af foreningen og foreningens kurser Forefaldende administrative opgaver Planlægning af foreningens aktiviteter Du kan se mere om FTLF på: www.ftlf.dk Vi forventer at du er stabil, skriver og taler dansk, engelsk og gerne andre fremmedsprog. Du skal være en habil bruger af Microsoft Office programmerne, og hvis du har kendskab til Winkas systemet vil det være en fordel. Du vil få reference til sekretariatslederen. Arbejdssted: På sekretariatskontoret i Århus. Stillingen er på 25 timer om ugen. Løn efter kvalifikationer. Start senest 1 1 2020 gerne tidligere. Ansøgning til sekretariatsleder Tove Enggård på: tove@ftlf.dk Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Tove på tlf: 8618 2495 FTLF hjælper med at GØRe DRØMMEN OM LANGFART I EGEN BÅD TIL VIRKELIGHED Få inspiration, viden og værktøjer til at gøre din drøm om langfart til virkelighed. I vores forening møder du erfarne langtursejlere og andre drømmere. Vi giver dig vind i sejlene til at realisere din drøm. Du har måske båden, og du har helt sikkert drømmen om at komme på langtur, men du mangler det sidste skub. Det kan Foreningen til Langtursejladsens Fremme (FTLF) give dig. Siden 1985 har foreningen hjulpet hundredvis af danske sejlere ud på verdenshavene, så vi ved, hvad der skal til: Viden, værktøjer, kompetencer, mod og inspiration. Som medlem af FTLF får du alt det - og lidt til.

FTLF/DOCA

Sekretariatsassistent til FTLF

Vi søger en struktureret og initiativrig sekretariats assistent som brænder for sejlads.

Du vil indgå i et team med sekretariatets anden medarbejder, og blive en del af en dynamisk hverdag hvor handlekraft, ansvarlighed og systematik er højt værdsat.

Dine primære opgaver vil være:

  • Rådgivning af medlemmerne omkring langturssejlads
  • Gaste formidling
  • Registrering af skippere og gaste søgende både
  • Indsamling af data i forbindelse med båd certifikater
  • Virke som sælger af foreningen og foreningens kurser
  • Forefaldende administrative opgaver
  • Planlægning af foreningens aktiviteter

Du kan se mere om FTLF på: www.ftlf.dk

Vi forventer at du er stabil, skriver og taler dansk, engelsk og gerne andre fremmedsprog. Du skal være en habil bruger af Microsoft Office programmerne, og hvis du har kendskab til Winkas systemet vil det være en fordel.

Du vil få reference til sekretariatslederen.

Arbejdssted: På sekretariatskontoret i Århus.

Stillingen er på 25 timer om ugen.

Løn efter kvalifikationer.

Start senest 1/1 2020 gerne tidligere.

Ansøgning til sekretariatsleder Tove Enggård på: tove@ftlf.dk

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Tove på tlf: 8618 2495

FTLF hjælper med at GØRe DRØMMEN OM LANGFART I EGEN BÅD TIL VIRKELIGHED

Få inspiration, viden og værktøjer til at gøre din drøm om langfart til virkelighed. I vores forening møder du erfarne langtursejlere og andre drømmere. Vi giver dig vind i sejlene til at realisere din drøm. Du har måske båden, og du har helt sikkert drømmen om at komme på langtur, men du mangler det sidste skub. Det kan Foreningen til Langtursejladsens Fremme (FTLF) give dig. Siden 1985 har foreningen hjulpet hundredvis af danske sejlere ud på verdenshavene, så vi ved, hvad der skal til: Viden, værktøjer, kompetencer, mod og inspiration. Som medlem af FTLF får du alt det - og lidt til.

Foreningen Til Langtursejladsens Fremme/ Danish Ocean Cruising AssociationAarhus C2019-09-26T00:00:002019-11-19T00:00:00
330105545Sagsbehandling og efterkontrol af virksomheder - ToldstyrelsenRobot Vil du bidrage med at sikre, at virksomheder og andre aktører angiver den korrekte told og fører et retvisende toldregnskab? Kontrol af virksomheder med særlige toldtilladelser Toldstyrelsen forvalter EU s regler for handel over grænser og sikrer en nem og enkel angivelse af korrekt told. Gennem en effektiv toldkontrol beskytter vi det danske samfund mod indførsel af illegale varer. Hos os vil du være med til at sikre virksomhedernes regelefterlevelse på toldområdet. Sammen med erfarne kolleger bliver du ansvarlig for at gennemføre kontrol i virksomheder, ved importører, eksportører, speditører mv., ligesom du får ansvaret for den efterfølgende sagsbehandling og afgørelse. Dine opgaver er herved: Kontrolbesøg hos virksomheder med særlige toldtilladelser Sikring af, at både national og EU-lovgivning overholdes Kontrol og revision af virksomheder, herunder gennemgang af regnskaber, bogføring m.m. Kontrol af særlige ordninger, herunder at der stilles korrekt sikkerhed Håndtering af bistandssager og verifikationssager til fra toldmyndigheder - også uden for Danmarks grænser En vigtig opgave i forbindelse med kontrollen er at sikre korrekt afregning af EU s toldindtægter. Du løser opgaverne i tæt samarbejde med dine kolleger fra enheden, ligesom der er stor kontaktflade og bredt samarbejde på tværs af Toldstyrelsen. Endvidere er der samarbejde med kolleger fra andre dele af Skatteforvaltningen samt andre landes toldmyndigheder EU. Opgaverne løses både fra kontoret og ude hos virksomheder, og du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dine opgaver og din dagligdag. Kommende specialist med fokus på told Vi forventer, at du har en relevant uddannelse på fx diplom-, bachelor-, kandidatniveau eller lignende. Du kan også have tilegnet dig dine faglige kompetencer på anden vis. Det vigtigste er, at du kan dokumentere analytiske evner samt administrativ og talmæssig forståelse. Det er en fordel, hvis du har erfaring med kontrol, revision og sagsbehandling f.eks. inden for skatte-, afgifts,- og eller momsområdet. Det er en fordel, hvis du har kendskab til toldområdet. I mødet med virksomhederne er det afgørende, at du er imødekommende og forstående samtidig med, at du påtager dig rollen som myndighed på en troværdig og professionel måde. Du er i stand til at fortolke love og regler for derefter at videreformidle disse til personer, der ikke har samme faglige viden som dig. Ligeledes begår du dig ubesværet på engelsk. Du trives med komplekse problemstillinger og kan bevare overblikket også når informationsmængden er stor, og læringskurven er stejl. Du motiveres af at lære nyt og dygtiggøre dig samtidig med, at du har den udadvendte rolle, hvor du ofte kommunikerer med både interne og eksterne parter. Kørekort til personbil er et krav, da vi har kontroller i hele landet. Hvad kan vi tilbyde? Vi tilbyder et job i en enhed, der har fokus på vidensdeling og samarbejde samt høj faglig fokus og kvalitet i opgaveløsningen. Opgaverne byder på en god vekselvirkning mellem stor selvstændighed og faglig sparring. Du indgår i et konstruktivt samarbejde med kolleger i din enhed samt kollegerne i andre dele af organisationen. Du vil få mulighed for at oparbejde stor faglighed og opnå dyb indsigt på toldområdet. Vi har et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer med en uhøjtidelig, fri og humoristisk omgangstone. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, cv samt dokumentation for uddannelse senest den 25. oktober. Hvis du har yderligere spørgsmål til arbejdsopgaverne eller enheden, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Poul Tackmann på 72 38 86 65 alle hverdage i mellem 9.00 15.00. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Du får indtil videre arbejdssted på Østhavnsvej 31, 8000 Århus C. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Toldstyrelsen Vi understøtter smidig handel på tværs af de ydre grænser og sikrer en effektiv toldkontrol Toldstyrelsens opgave er at sikre enkel angivelse af korrekt told og effektiv forvaltning af EU s regelsæt på toldområdet. I samarbejde med andre myndigheder arbejder vi for at forhindre illegal import og beskytte borgere og virksomheder mod farlige eller sundhedsskadelige varer som våben og narkotika. I de kommende år har vi desuden en vigtig opgave med at modernisere og digitalisere toldområdet som fastsat i EU s toldkodeks. Vi løser fagligt krævende opgaver i komplekse processer. Vi skal samtidig levere et højt serviceniveau og en effektiv kontrol i alle dele af opgaven. Derfor kræver vi stærk koordinering og høj faglighed både internt og i samarbejdet med andre aktører, nationalt såvel som internationalt. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Toldstyrelsen på www.toldst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du bidrage med at sikre, at virksomheder og andre aktører angiver den korrekte told og fører et retvisende toldregnskab?

Kontrol af virksomheder med særlige toldtilladelser
Toldstyrelsen forvalter EU’s regler for handel over grænser og sikrer en nem og enkel angivelse af korrekt told. Gennem en effektiv toldkontrol beskytter vi det danske samfund mod indførsel af illegale varer. Hos os vil du være med til at sikre virksomhedernes regelefterlevelse på toldområdet. Sammen med erfarne kolleger bliver du ansvarlig for at gennemføre kontrol i virksomheder, ved importører, eksportører, speditører mv., ligesom du får ansvaret for den efterfølgende sagsbehandling og afgørelse.

Dine opgaver er herved:

  • Kontrolbesøg hos virksomheder med særlige toldtilladelser
  • Sikring af, at både national og EU-lovgivning overholdes
  • Kontrol og revision af virksomheder, herunder gennemgang af regnskaber, bogføring m.m.
  • Kontrol af særlige ordninger, herunder at der stilles korrekt sikkerhed
  • Håndtering af bistandssager og verifikationssager til/fra toldmyndigheder - også uden for Danmarks grænser

En vigtig opgave i forbindelse med kontrollen er at sikre korrekt afregning af EU’s toldindtægter.

Du løser opgaverne i tæt samarbejde med dine kolleger fra enheden, ligesom der er stor kontaktflade og bredt samarbejde på tværs af Toldstyrelsen. Endvidere er der samarbejde med kolleger fra andre dele af Skatteforvaltningen samt andre landes toldmyndigheder/EU. Opgaverne løses både fra kontoret og ude hos virksomheder, og du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dine opgaver og din dagligdag.

Kommende specialist med fokus på told
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse på fx diplom-, bachelor-, kandidatniveau eller lignende. Du kan også have tilegnet dig dine faglige kompetencer på anden vis. Det vigtigste er, at du kan dokumentere analytiske evner samt administrativ og talmæssig forståelse. Det er en fordel, hvis du har erfaring med kontrol, revision og sagsbehandling – f.eks. inden for skatte-, afgifts,- og/eller momsområdet. Det er en fordel, hvis du har kendskab til toldområdet.

I mødet med virksomhederne er det afgørende, at du er imødekommende og forstående samtidig med, at du påtager dig rollen som myndighed på en troværdig og professionel måde. Du er i stand til at fortolke love og regler for derefter at videreformidle disse til personer, der ikke har samme faglige viden som dig. Ligeledes begår du dig ubesværet på engelsk.

Du trives med komplekse problemstillinger og kan bevare overblikket – også når informationsmængden er stor, og læringskurven er stejl. Du motiveres af at lære nyt og dygtiggøre dig samtidig med, at du har den udadvendte rolle, hvor du ofte kommunikerer med både interne og eksterne parter.

Kørekort til personbil er et krav, da vi har kontroller i hele landet.

Hvad kan vi tilbyde?
Vi tilbyder et job i en enhed, der har fokus på vidensdeling og samarbejde samt høj faglig fokus og kvalitet i opgaveløsningen. Opgaverne byder på en god vekselvirkning mellem stor selvstændighed og faglig sparring. Du indgår i et konstruktivt samarbejde med kolleger i din enhed samt kollegerne i andre dele af organisationen. Du vil få mulighed for at oparbejde stor faglighed og opnå dyb indsigt på toldområdet.

Vi har et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer med en uhøjtidelig, fri og humoristisk omgangstone.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning, cv samt dokumentation for uddannelse senest den 25. oktober. Hvis du har yderligere spørgsmål til arbejdsopgaverne eller enheden, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Poul Tackmann på 72 38 86 65 alle hverdage i mellem 9.00 – 15.00.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Du får indtil videre arbejdssted på Østhavnsvej 31, 8000 Århus C.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Toldstyrelsen

‘Vi understøtter smidig handel på tværs af de ydre grænser og sikrer en effektiv toldkontrol’

Toldstyrelsens opgave er at sikre enkel angivelse af korrekt told og effektiv forvaltning af EU’s regelsæt på toldområdet. I samarbejde med andre myndigheder arbejder vi for at forhindre illegal import og beskytte borgere og virksomheder mod farlige eller sundhedsskadelige varer som våben og narkotika. I de kommende år har vi desuden en vigtig opgave med at modernisere og digitalisere toldområdet som fastsat i EU’s toldkodeks.

Vi løser fagligt krævende opgaver i komplekse processer. Vi skal samtidig levere et højt serviceniveau og en effektiv kontrol i alle dele af opgaven. Derfor kræver vi stærk koordinering og høj faglighed både internt og i samarbejdet med andre aktører, nationalt såvel som internationalt.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Toldstyrelsen på www.toldst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Aarhus, ØsthavnsvejAarhus C2019-10-11T00:00:002019-10-25T00:00:00
330104934HR-medarbejdere med administrativt fokusRobot Er du nysgerrig og trives du med at udvikle og skabe forandring inden for HR og rekruttering? Er du god til at videndele og i stand til at sætte dig ind i lovgivningen på statens område i forhold til et universitet i udvikling? Så er du måske en af de medarbejdere, som vi søger i Administrationscenter ST til vores HR afdeling. Stillingerne er i Aarhus med tiltrædelse pr. 1. januar 2020 eller snarest muligt. De administrative HR opgaver løses i teams, hvorfor samarbejde, videndeling og datadisciplin er centrale egenskaber for at sikre flow og fremdrift i opgaverne både i og på tværs af teams. Dine primære opgaver vil derfor være:Personaleadministration for institutter centre i henhold til gældende lovgivning og retningslinjer for ansættelse af både videnskabelige og teknisk administrative medarbejdere såvel danske som internationaleRekrutteringsprocessen i AU HR´s rekrutteringssystem (EMPLY)Behandling af personalesager i det personaleadministrative IT-system (WorkZone)Udarbejdelse af ansættelsesbreve og lønforhandlingIndtastning af løn i HR LØNHåndtering af arbejds- og opholdstilladelser for internationale medarbejdereDeltage i tværgående arbejdsgrupper projekter med fokus på bl.a. procesoptimeringAt medvirke til udvikling og implementering af fælles løsninger og ensartede arbejdsgange.For en af stillingerne vil vi lægge vægt på mere end almindelig god IT forståelse og lyst til at udforske hvad systemerne kan og gerne meget højt brugerniveau i Excel. Du vil i din opgavevaretagelse kunne trække på relevant specialiseret hjælp fra kollegaer samt AU HR s fælles administration. Vi forventer, at du:Har en relevant uddannelseHar solid erfaring med HR administrative opgaver gerne på det offentlige områdeKan bevare overblikket i pressede situationer, herunder sikrer rettidig inddragelse af kolleger eller andre interessenterEr struktureret, kvalitetsbevidst og trives i en travl hverdagHar erfaring med både selvstændig opgavevaretagelse og teamworkHar gode formidlingsevner på både dansk og engelskEr erfaren bruger af Officepakken (i særdeleshed Word, Excel og Outlook)Har en nysgerrig tilgang til brugen af HR IT-systemer og optimering af arbejdsgangeEr indstillet på begrænset mødeaktiviteter på fakultets geografier, så kørekort vil være en fordel. Vi tilbyder:En arbejdsplads med stor selvstændighed i opgaveløsningEn stor kontaktflade på en alsidig arbejdsplads med international berøringsfladeEt arbejdsmiljø præget af høje faglige ambitioner, tempo og frihed under ansvarSamarbejde i teams, med fokus på faglig udvikling af såvel den enkelte medarbejder som det samlede teamEn dynamisk arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, humor og at fællesskabet fungerer både fagligt og socialtMulighed for deltagelse i udvikling af arbejdsgange, HR-systemer og implementering af disseIntroduktionsforløb og sidemandsoplæring fra kollegaer. Ansættelsesvilkår og løn Ansættelsen er på fuld tid og med tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til uddannelsesmæssig baggrund og gældende overenskomst, hvilket f.eks. kunne være fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere eller AC-overenskomsten. Samtaler forventes afholdt i 47. Science and Technology på Aarhus Universitet Vi består af 16 enheder med ca. 3000 medarbejdere, som administrationen understøtter, for at Aarhus Universitet kan levere det bedste indenfor sine kerneområder: Forskning, undervisning, talentudvikling og videnudveksling myndighedsbetjening. HR afdelingen er en del af fakultetets administrationscenter, som består af ca. 400 medarbejdere. Vores opgave er at understøtte ledelsen på vores 16 enheder fordelt på flere geografier i Danmark og levere driftssikker og løsningsorienteret service til fakultetet. HR afdelingen består af i alt 22 medarbejdere fordelt på tre teams. Organisatorisk refererer du til HR chef Dorthe M. Andersen. Vi har stor fokus på procesoptimering, fælles praksis og standarder samt videndeling på tværs af Administrationscenter ST og med AUs fælles administration. Dette fremgår bl.a. af vores interne strategi for Administrationscenter ST, som du kan læse mere her Arbejdsstedet og ansættelsesområde Arbejdsstedet er Ny Munkegade 120, 8000 Aarhus C, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner. Spørgsmål og ansøgning For yderligere information om stillingen kan følgende kontaktes: HR Chef Dorthe M. Andersen, mobil 45 6020 2799, e-mail: dma@au.dk. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk Ansøgningsfrist: 4. november 2019Er du nysgerrig og trives du med at udvikle og skabe forandring inden for HR og rekruttering? Er du god til at videndele og i stand til at sætte dig ind i lovgivningen på statens område i forhold til et universitet i udvikling? Så er du måske en af de medarbejdere, som vi søger i Administrationscenter ST til vores HR afdeling. Stillingerne er i Aarhus med tiltrædelse pr. 1. januar 2020 eller snarest muligt.

De administrative HR opgaver løses i teams, hvorfor samarbejde, videndeling og datadisciplin er centrale egenskaber for at sikre flow og fremdrift i opgaverne både i og på tværs af teams.

Dine primære opgaver vil derfor være:
  • Personaleadministration for institutter/centre i henhold til gældende lovgivning og retningslinjer for ansættelse af både videnskabelige og teknisk administrative medarbejdere – såvel danske som internationale
  • Rekrutteringsprocessen i AU HR´s rekrutteringssystem (EMPLY)
  • Behandling af personalesager i det personaleadministrative IT-system (WorkZone)
  • Udarbejdelse af ansættelsesbreve og lønforhandling
  • Indtastning af løn i HR LØN
  • Håndtering af arbejds- og opholdstilladelser for internationale medarbejdere
  • Deltage i tværgående arbejdsgrupper/projekter med fokus på bl.a. procesoptimering
  • At medvirke til udvikling og implementering af fælles løsninger og ensartede arbejdsgange.
  • For en af stillingerne vil vi lægge vægt på mere end almindelig god IT forståelse og lyst til at udforske hvad systemerne kan og gerne meget højt brugerniveau i Excel.

Du vil i din opgavevaretagelse kunne trække på relevant specialiseret hjælp fra kollegaer samt AU HR’s fælles administration.

Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse
  • Har solid erfaring med HR administrative opgaver – gerne på det offentlige område
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer, herunder sikrer rettidig inddragelse af kolleger eller andre interessenter
  • Er struktureret, kvalitetsbevidst og trives i en travl hverdag
  • Har erfaring med både selvstændig opgavevaretagelse og teamwork
  • Har gode formidlingsevner på både dansk og engelsk
  • Er erfaren bruger af Officepakken (i særdeleshed Word, Excel og Outlook)
  • Har en nysgerrig tilgang til brugen af HR IT-systemer og optimering af arbejdsgange
  • Er indstillet på begrænset mødeaktiviteter på fakultets geografier, så kørekort vil være en fordel.

Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med stor selvstændighed i opgaveløsning
  • En stor kontaktflade på en alsidig arbejdsplads med international berøringsflade
  • Et arbejdsmiljø præget af høje faglige ambitioner, tempo og frihed under ansvar
  • Samarbejde i teams, med fokus på faglig udvikling af såvel den enkelte medarbejder som det samlede team
  • En dynamisk arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, humor og at fællesskabet fungerer både fagligt og socialt
  • Mulighed for deltagelse i udvikling af arbejdsgange, HR-systemer og implementering af disse
  • Introduktionsforløb og sidemandsoplæring fra kollegaer.

Ansættelsesvilkår og løn
Ansættelsen er på fuld tid og med tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til uddannelsesmæssig baggrund og gældende overenskomst, hvilket f.eks. kunne være fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere eller AC-overenskomsten.

Samtaler forventes afholdt i 47.

Science and Technology på Aarhus Universitet
Vi består af 16 enheder med ca. 3000 medarbejdere, som administrationen understøtter, for at Aarhus Universitet kan levere det bedste indenfor sine kerneområder: Forskning, undervisning, talentudvikling og videnudveksling/myndighedsbetjening.
HR afdelingen er en del af fakultetets administrationscenter, som består af ca. 400 medarbejdere. Vores opgave er at understøtte ledelsen på vores 16 enheder fordelt på flere geografier i Danmark og levere driftssikker og løsningsorienteret service til fakultetet. HR afdelingen består af i alt 22 medarbejdere fordelt på tre teams. Organisatorisk refererer du til HR chef Dorthe M. Andersen.
Vi har stor fokus på procesoptimering, fælles praksis og standarder samt videndeling på tværs af Administrationscenter ST og med AUs fælles administration. Dette fremgår bl.a. af vores interne strategi for Administrationscenter ST, som du kan læse mere her

Arbejdsstedet og ansættelsesområde
Arbejdsstedet er Ny Munkegade 120, 8000 Aarhus C, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.

Spørgsmål og ansøgning
For yderligere information om stillingen kan følgende kontaktes: HR Chef Dorthe M. Andersen, mobil +45 6020 2799, e-mail: dma@au.dk.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
4. november 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-10-10T00:00:002019-11-04T00:00:00
330106062Administrativ medarbejder til International UddannelseRobot International Uddannelse søger en medarbejder til en administrativ stilling pr. 1. december 2019 eller hurtigst muligt derefter. Medarbejderen vil være tilknyttet to forskellige teams i International Uddannelse. Det ene team løser administrative opgaver knyttet til universitetets sommerprogram AU Summer University . Det andet team administrerer universitetets deltagelse i det europæiske mobilitetsprogram, Erasmus. Stillingen omfatter bl.a. følgende opgaver: AU Summer UniversityHåndtering af dokumenter i relation til internationale gæsteundervisere fx udarbejdelse af ansættelsesdokumenter, lønudbetaling, rejseafregninger og skatteindberetning Studieadministrative opgaver som fx indskrivning af studerende, kursustilmelding og afvikling af eksamenKoordinering af planlægning af socialt program for studerende og gæsteundervisereAfholdelse af sommerens programAd hoc Erasmus-administrationAnsøgning om og afrapportering af EU-stipendiemidlerDokumenthåndtering fx udarbejdelse af stipendiekontrakter og indsamling af dokumentationAfstemning af konti, opfølgning på stipendieudbetalinger samt registrering og kontrol af data i diverse EU-systemerKommunikation med stipendiemodtagere samt information på diverse websites Kvalifikationer: Vi forventer, at dutrives med rutineprægede administrative opgaverhar god økonomisk sans, er glad for excel og kan lide at arbejde med taler detaljeorienteret, systematisk og omhyggeliger service-minded og parat til at besvare de samme spørgsmål mange gangeer praktisk anlagt, samarbejdsorienteret og kan koordinere de opgaver, som uddeles til teamets studentermedhjælperehar særdeles gode skriftlige kommunikationsevner på dansk og engelsk, da en stor del af målgruppen er ikke dansktalendeevt. har kendskab til nogle af de systemer, vi arbejder i på Aarhus Universitet som fx STADS, Typo3, Conference Manager, MoveON m.m. Om International Uddannelse: International Uddannelse er Aarhus Universitets fællesadministrative internationale enhed, som i samarbejde med de faglige miljøer er ansvarlig for internationaliseringen af uddannelsesområdet. International Uddannelse tæller i alt 21 medarbejdere. Vi varetager opgaver inden for studentermobilitet, rekruttering, internationalt uddannelsessamarbejde, boligbetjening samt AU Summer University. Løn og ansættelsesvilkår: Stillingen er en fast stilling på 37 arbejdstimer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation (Akademikere i Staten eller HK STAT) afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. For yderligere oplysninger om stillingen: Kontakt Rikke Nielsen på rikkenielsen@au.dk Ansættelsesprocessen: Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 47 Tiltrædelse er 1. december 2019 eller hurtigst muligt derefter. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk Ansøgningsfrist: 6. november 2019International Uddannelse søger en medarbejder til en administrativ stilling pr. 1. december 2019 eller hurtigst muligt derefter. Medarbejderen vil være tilknyttet to forskellige teams i International Uddannelse. Det ene team løser administrative opgaver knyttet til universitetets sommerprogram ”AU Summer University”. Det andet team administrerer universitetets deltagelse i det europæiske mobilitetsprogram, Erasmus.

Stillingen omfatter bl.a. følgende opgaver:

AU Summer University
  • Håndtering af dokumenter i relation til internationale gæsteundervisere fx udarbejdelse af ansættelsesdokumenter, lønudbetaling, rejseafregninger og skatteindberetning
  • Studieadministrative opgaver som fx indskrivning af studerende, kursustilmelding og afvikling af eksamen
  • Koordinering af planlægning af socialt program for studerende og gæsteundervisere
  • Afholdelse af sommerens program
  • Ad hoc

Erasmus-administration
  • Ansøgning om og afrapportering af EU-stipendiemidler
  • Dokumenthåndtering fx udarbejdelse af stipendiekontrakter og indsamling af dokumentation
  • Afstemning af konti, opfølgning på stipendieudbetalinger samt registrering og kontrol af data i diverse EU-systemer
  • Kommunikation med stipendiemodtagere samt information på diverse websites

Kvalifikationer:
Vi forventer, at du
  • trives med rutineprægede administrative opgaver
  • har god økonomisk sans, er glad for excel og kan lide at arbejde med tal
  • er detaljeorienteret, systematisk og omhyggelig
  • er service-minded og parat til at besvare de samme spørgsmål mange gange
  • er praktisk anlagt, samarbejdsorienteret og kan koordinere de opgaver, som uddeles til teamets studentermedhjælpere
  • har særdeles gode skriftlige kommunikationsevner på dansk og engelsk, da en stor del af målgruppen er ikke dansktalende
  • evt. har kendskab til nogle af de systemer, vi arbejder i på Aarhus Universitet som fx STADS, Typo3, Conference Manager, MoveON m.m.

Om International Uddannelse:
International Uddannelse er Aarhus Universitets fællesadministrative internationale enhed, som i samarbejde med de faglige miljøer er ansvarlig for internationaliseringen af uddannelsesområdet. International Uddannelse tæller i alt 21 medarbejdere. Vi varetager opgaver inden for studentermobilitet, rekruttering, internationalt uddannelsessamarbejde, boligbetjening samt AU Summer University.

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen er en fast stilling på 37 arbejdstimer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation (Akademikere i Staten eller HK/STAT) afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund.

For yderligere oplysninger om stillingen:
Kontakt Rikke Nielsen på rikkenielsen@au.dk

Ansættelsesprocessen:
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 47

Tiltrædelse er 1. december 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
6. november 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-10-11T00:00:002019-11-06T00:00:00
330107821Sekretær søgesRobot Aarhus Efterskole søger en erfaren og grundig medarbejder, der kan løse sekretæropgaver for skolens ledelse samt have kontakt til forældre og samarbejdspartnere. Som sekretær er du gerne imødekommende og hjælpsom, når du taler med forældre og samarbejdspartnere fortrolig med relevante it-programmer og har flair for it, herunder for at redigere hjemmeside erfaren inden for betjening af ledelse og bestyrelse velformuleret i både intern og ekstern kommunikation og kan håndtere aftaler med samarbejdspartnere om eksempelvis indlejninger på skolen Du bliver en del af en dygtig, alsidig og engageret medarbejderstab. I det daglige vil du arbejde tæt sammen med skolens ledelse forstander, viceforstander samt bestyrelse. Aarhus Efterskole er en moderne, værdibaseret og almendannende skole i den grundtvigske tradition, hvor livet med unge mennesker præger hverdagen. Skolen er velfungerende med 144 elever og et mangfoldigt fagtilbud. Se mere på www.aarhusefterskole.dk Vi er indstillede på at dække de forskellige arbejdsopgaver med eventuelt to deltidsstillinger med hovedvægt på henholdsvis forretningsføring og sekretæropgaver (se stillingsopslag som bogholder forretningsfører), alt efter hvad du som medarbejder kan tilbyde. Vores dygtige sekretær og bogholder gennem flere år ønsker at trappe ned de kommende måneder, hvorfor der er god tid til overlevering og indkøring, alt efter hvornår ansættelsen træder i kraft. Der vil i begrænset omfang være aften- og weekendarbejde i forbindelse med eksempelvis åbent hus-arrangementer og bestyrelsesmøder. Løn efter aftale og kvalifikation med udgangspunkt i Efterskoleforeningens lønstatistik på området. Ansøgningsfrist: mandag den 18. november 2019 Ansøgning og relevante bilag sendes til job@aarhusefterskole.dk Ved eventuelle spørgsmål kan forstander Rasmus Bro Henriksen kontaktes på telefon 5118 2036

Aarhus Efterskole søger en erfaren og grundig medarbejder, der kan løse sekretæropgaver for skolens ledelse samt have kontakt til forældre og samarbejdspartnere. 

Som sekretær er du gerne

  • imødekommende og hjælpsom, når du taler med forældre og samarbejdspartnere
  • fortrolig med relevante it-programmer og har flair for it, herunder for at redigere hjemmeside
  • erfaren inden for betjening af ledelse og bestyrelse
  • velformuleret i både intern og ekstern kommunikation og kan håndtere aftaler med samarbejdspartnere om eksempelvis indlejninger på skolen

 

Du bliver en del af en dygtig, alsidig og engageret medarbejderstab. I det daglige vil du arbejde tæt sammen med skolens ledelse – forstander, viceforstander samt bestyrelse.

Aarhus Efterskole er en moderne, værdibaseret og almendannende skole i den grundtvigske tradition, hvor livet med unge mennesker præger hverdagen. Skolen er velfungerende med 144 elever og et mangfoldigt fagtilbud. Se mere på www.aarhusefterskole.dk

 

Vi er indstillede på at dække de forskellige arbejdsopgaver med eventuelt to deltidsstillinger med hovedvægt på henholdsvis forretningsføring og sekretæropgaver (se stillingsopslag som bogholder/forretningsfører), alt efter hvad du som medarbejder kan tilbyde. Vores dygtige sekretær og bogholder gennem flere år ønsker at trappe ned de kommende måneder, hvorfor der er god tid til overlevering og indkøring, alt efter hvornår ansættelsen træder i kraft.

 

Der vil i begrænset omfang være aften- og weekendarbejde i forbindelse med eksempelvis åbent hus-arrangementer og bestyrelsesmøder.

 

Løn efter aftale og kvalifikation – med udgangspunkt i Efterskoleforeningens lønstatistik på området.

 

Ansøgningsfrist: mandag den 18. november 2019

 

Ansøgning og relevante bilag sendes til job@aarhusefterskole.dk

 

Ved eventuelle spørgsmål kan forstander Rasmus Bro Henriksen kontaktes på telefon 5118 2036

 

Den Selvejende Institution Aarhus EfterskoleHøjbjerg2019-10-16T00:00:002019-11-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sekretariatsassistent til FTLF

Foreningen Til Langtursejladsens Fremme/ Danish Ocean Cruising Association

Aarhus C
FTLF DOCA Sekretariatsassistent til FTLF Vi søger en struktureret og initiativrig sekretariats assistent som brænder for sejlads. Du vil indgå i et team med sekretariatets anden medarbejder, og blive en del af en dynamisk hverdag hvor handlekraft, a...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:19. november 2019

Sagsbehandling og efterkontrol af virksomheder - Toldstyrelsen

Skatteforvaltningen, Aarhus, Østhavnsvej

Aarhus C
Vil du bidrage med at sikre, at virksomheder og andre aktører angiver den korrekte told og fører et retvisende toldregnskab? Kontrol af virksomheder med særlige toldtilladelser Toldstyrelsen forvalter EU s regler for handel over grænser og sikrer en...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

HR-medarbejdere med administrativt fokus

Aarhus Universitet

Aarhus C
Er du nysgerrig og trives du med at udvikle og skabe forandring inden for HR og rekruttering? Er du god til at videndele og i stand til at sætte dig ind i lovgivningen på statens område i forhold til et universitet i udvikling? Så er du måske en af ...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Administrativ medarbejder til International Uddannelse

Aarhus Universitet

Aarhus C
International Uddannelse søger en medarbejder til en administrativ stilling pr. 1. december 2019 eller hurtigst muligt derefter. Medarbejderen vil være tilknyttet to forskellige teams i International Uddannelse. Det ene team løser administrative opg...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:6. november 2019

Sekretær søges

Den Selvejende Institution Aarhus Efterskole

Højbjerg
Aarhus Efterskole søger en erfaren og grundig medarbejder, der kan løse sekretæropgaver for skolens ledelse samt have kontakt til forældre og samarbejdspartnere. Som sekretær er du gerne imødekommende og hjælpsom, når du taler med forældre og samarb...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019