Sekretariatschef med suverænt overblik

Har du det knivskarpe overblik, og har du talent for at udvikle og navigere i en stor, kompleks organisation i feltet mellem politiske udvalg og forvaltning?
 
Nu har du chancen i landets 3. største kommune. I Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen søger vi en sekretariatschef til Ledelsessekretariatet, da vores nuværende chef gennem mange år forlader arbejdsmarkedet.
 
Du får en nøgleposition i forvaltningen, og skal på én gang vise organisatorisk- og ledelsesmæssig formåen, strategisk sans og politisk tæft. Du skal have mod og erfaring til at fylde skoene ud, men også kunne træde dem til på din egen måde!

Stabsfunktion i en stor organisation
Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen er én af kommunens største forvaltninger med knap 5.200 ansatte, et budget på ca. 5.5 mia. kr. og med opgaver, der spænder lige fra børnepasning, sundhed, tandpleje, tilbud til udsatte børn, unge og voksne til hele beskæftigelsesindsatsen.
 
Du bliver daglig chef for Ledelsessekretariatet, der som stabsfunktion arbejder både tværfagligt, strategisk og operationelt ved at udfordre og udvikle organisationen sammen med ledere og medarbejdere.
 
Ledelsessekretariatet beskæftiger sig med fagområderne:

  •  Kommunikation, digitalisering og presse
  • HR, arbejdsmiljø og kompetenceudvikling
  • Løn og personalejura
Du vil referere direkte til direktøren og vil sammen med rådmanden indgå som ét af seks chefmedlemmer i Forvaltningsledelsen.
 
Som sekretær for Familie- og Socialudvalget samt Beskæftigelsesudvalget får du samtidig en stor koordinerende rolle på arbejdet mellem ledelsen og de to politiske udvalg.
 
Der er 17 ansatte i Ledelsessekretariatet, bestående af akademisk og administrativt personale - herunder en teamleder af Personaleteamet, der refererer til dig. Du har budget- og personaleansvar for sekretariatet og det tværgående HR-budget.
 
Ledelsessekretariatet er organiseret i tre teams: Personale, HR og Udvikling samt Kommunikation. Dine primære arbejdsopgaver vil være, at:
  •  lede og sparre med medarbejdere, teams og teamleder i Ledelsessekretariatet
  • rådgive og vejlede forvaltningens ledere
  • omsætte på strategiske indsatsområder indenfor kommunikation, HR samt løn og personale
  • deltage og indgå i det tværgående arbejde i kommunens Personalechefgruppe PL
  • servicere de to politiske udvalg - herunder varetage sekretæropgaven
  • deltage i forvaltningsledelsens møder, møder i Forvaltnings MED-udvalg samt Den Koordinerende Arbejdsmiljøgruppe
 Den rette kandidat
I det her job skal man virkelig være skabt til at holde overblik og styre tid. Du skal have styr på egne ting – men også mange andres! Det lyder af meget, men for den rette kandidat, er det et spændende arbejdsfelt.
 
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund med ledererfaring og lederuddannelse.
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation og har beskæftiget dig med nogle af samme arbejdsområder.
 
I dit arbejde værdsætter du et service- og udviklingsorienteret samspil med organisationen og skaber resultater gennem tydelig omsætning fra planer til praksis. Du kan lide at gå strategisk til værks, er visionær og udviklingsorienteret.
 
Din erfaring har gjort dig robust og givet dig gennemslagskraft. Du har talent for samarbejdets kunst og har blik og flair for at arbejde inddragende og tværfagligt i forhold til forskellige interessenter og interesser, og du træffer beslutninger på et kvalificeret og gennemsigtigt grundlag.
 
Som person kan du lide at opdyrke og udvikle relationer, der gør det muligt at lykkes med mål og indsatser. Du er som person åben, troværdig og ligetil, og du kan skabe mening, retning og engagement hos dine medarbejdere, så I sammen skaber gode resultater i et godt arbejdsmiljø.
 
Ja, vi har store forventninger – men det kan du sådan set også have til os.

God arbejdsplads
Vi byder dig velkommen til en god arbejdsplads med stærke værdier, fokus på resultater og høj arbejdsglæde.
 
Vi tilbyder et udfordrende job, hvor opgaverne hele tiden forandrer sig i takt med organisationen og har afsæt i forvaltningens værdigrundlag: Professionalisme, Fællesskab og Udvikling.
 
Kan du genkende og dedikere dig til disse værdier og samtidig omsætte vores handlemønstre for god ledelse: Strategisk retning, Kulturbærer og Handlekraft… Ja, så er det måske dig, vi har brug for.
 
Du vil indgå i en kompetent og energisk chefgruppe, der har fokus på at skabe sammenhængende mål og helhed i vore indsatser – internt og eksternt. Du skal være indstillet på, at kollegerne blander sig i dit område, og at det samme forventes den anden vej rundt.  
 
Du vil få nogle dygtige, engagerede og ansvarlige medarbejdere, der leverer kvalitet i opgaveløsningen samtidig med, at vi også i en travl hverdag vægter trivsel og social kapital på arbejdspladsen.
 
Vi tilbyder et job med stor kontaktflade til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere og får masser af mulighed for ledelsesmæssig og faglig sparring med direktør og chefkollegaer i egen og andre forvaltninger.
 
Alt i alt et meget spændende job, hvor der også er gode muligheder for at sætte præg på den brede opgaveløsning, som du kommer i berøring med.
 
 Ansøgningsfrist den 21. maj 2019 og forventet tiltrædelse den 1. september 2019.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til jobbet eller ansættelsesprocessen er du velkommen til at tage kontakt til direktør Arne Lund Kristensen, tlf. 9931 2503.
 
Ansættelsessamtaler
  • 1. runde holdes den 4. juni 2019 kl. 8.30-15.00
  • 2. runde holdes den 13. juni 2019 kl. 8.30-13.00
 
Der gennemføres persontest i uge 24 for de kandidater, der går videre til 2. Samtalerunde.

Læs mere om
Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen
Værdigrundlag
Organisationsdiagram
Ledelsesgrundlaget ’God Ledelse’
 
Arbejdsstedets adresse
Sønderbro 12, 9000 Aalborg.

Løn og Ansættelsesforhold
Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker iht. Aftale om aflønning af chefer mellem KL og DJØF/HK m.fl. Lønniveauet er i omegnen af 700.000 kr. årligt ekskl. pension. Der kan herudover aftales kvalifikationstillæg for særlige kompetencer.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013576Phoenix-ee46b1ba12019-04-30T10:29:20.537Sekretariatschef med suverænt overblikHar du det knivskarpe overblik, og har du talent for at udvikle og navigere i en stor, kompleks organisation i feltet mellem politiske udvalg og forvaltning?
 
Nu har du chancen i landets 3. største kommune. I Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen søger vi en sekretariatschef til Ledelsessekretariatet, da vores nuværende chef gennem mange år forlader arbejdsmarkedet.
 
Du får en nøgleposition i forvaltningen, og skal på én gang vise organisatorisk- og ledelsesmæssig formåen, strategisk sans og politisk tæft. Du skal have mod og erfaring til at fylde skoene ud, men også kunne træde dem til på din egen måde!

Stabsfunktion i en stor organisation
Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen er én af kommunens største forvaltninger med knap 5.200 ansatte, et budget på ca. 5.5 mia. kr. og med opgaver, der spænder lige fra børnepasning, sundhed, tandpleje, tilbud til udsatte børn, unge og voksne til hele beskæftigelsesindsatsen.
 
Du bliver daglig chef for Ledelsessekretariatet, der som stabsfunktion arbejder både tværfagligt, strategisk og operationelt ved at udfordre og udvikle organisationen sammen med ledere og medarbejdere.
 
Ledelsessekretariatet beskæftiger sig med fagområderne:
  •  Kommunikation, digitalisering og presse
  • HR, arbejdsmiljø og kompetenceudvikling
  • Løn og personalejura
Du vil referere direkte til direktøren og vil sammen med rådmanden indgå som ét af seks chefmedlemmer i Forvaltningsledelsen.
 
Som sekretær for Familie- og Socialudvalget samt Beskæftigelsesudvalget får du samtidig en stor koordinerende rolle på arbejdet mellem ledelsen og de to politiske udvalg.
 
Der er 17 ansatte i Ledelsessekretariatet, bestående af akademisk og administrativt personale - herunder en teamleder af Personaleteamet, der refererer til dig. Du har budget- og personaleansvar for sekretariatet og det tværgående HR-budget.
 
Ledelsessekretariatet er organiseret i tre teams: Personale, HR og Udvikling samt Kommunikation. Dine primære arbejdsopgaver vil være, at:
  •  lede og sparre med medarbejdere, teams og teamleder i Ledelsessekretariatet
  • rådgive og vejlede forvaltningens ledere
  • omsætte på strategiske indsatsområder indenfor kommunikation, HR samt løn og personale
  • deltage og indgå i det tværgående arbejde i kommunens Personalechefgruppe PL
  • servicere de to politiske udvalg - herunder varetage sekretæropgaven
  • deltage i forvaltningsledelsens møder, møder i Forvaltnings MED-udvalg samt Den Koordinerende Arbejdsmiljøgruppe
 Den rette kandidat
I det her job skal man virkelig være skabt til at holde overblik og styre tid. Du skal have styr på egne ting – men også mange andres! Det lyder af meget, men for den rette kandidat, er det et spændende arbejdsfelt.
 
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund med ledererfaring og lederuddannelse.
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation og har beskæftiget dig med nogle af samme arbejdsområder.
 
I dit arbejde værdsætter du et service- og udviklingsorienteret samspil med organisationen og skaber resultater gennem tydelig omsætning fra planer til praksis. Du kan lide at gå strategisk til værks, er visionær og udviklingsorienteret.
 
Din erfaring har gjort dig robust og givet dig gennemslagskraft. Du har talent for samarbejdets kunst og har blik og flair for at arbejde inddragende og tværfagligt i forhold til forskellige interessenter og interesser, og du træffer beslutninger på et kvalificeret og gennemsigtigt grundlag.
 
Som person kan du lide at opdyrke og udvikle relationer, der gør det muligt at lykkes med mål og indsatser. Du er som person åben, troværdig og ligetil, og du kan skabe mening, retning og engagement hos dine medarbejdere, så I sammen skaber gode resultater i et godt arbejdsmiljø.
 
Ja, vi har store forventninger – men det kan du sådan set også have til os.

God arbejdsplads
Vi byder dig velkommen til en god arbejdsplads med stærke værdier, fokus på resultater og høj arbejdsglæde.
 
Vi tilbyder et udfordrende job, hvor opgaverne hele tiden forandrer sig i takt med organisationen og har afsæt i forvaltningens værdigrundlag: Professionalisme, Fællesskab og Udvikling.
 
Kan du genkende og dedikere dig til disse værdier og samtidig omsætte vores handlemønstre for god ledelse: Strategisk retning, Kulturbærer og Handlekraft… Ja, så er det måske dig, vi har brug for.
 
Du vil indgå i en kompetent og energisk chefgruppe, der har fokus på at skabe sammenhængende mål og helhed i vore indsatser – internt og eksternt. Du skal være indstillet på, at kollegerne blander sig i dit område, og at det samme forventes den anden vej rundt.  
 
Du vil få nogle dygtige, engagerede og ansvarlige medarbejdere, der leverer kvalitet i opgaveløsningen samtidig med, at vi også i en travl hverdag vægter trivsel og social kapital på arbejdspladsen.
 
Vi tilbyder et job med stor kontaktflade til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere og får masser af mulighed for ledelsesmæssig og faglig sparring med direktør og chefkollegaer i egen og andre forvaltninger.
 
Alt i alt et meget spændende job, hvor der også er gode muligheder for at sætte præg på den brede opgaveløsning, som du kommer i berøring med.
 
 Ansøgningsfrist den 21. maj 2019 og forventet tiltrædelse den 1. september 2019.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål til jobbet eller ansættelsesprocessen er du velkommen til at tage kontakt til direktør Arne Lund Kristensen, tlf. 9931 2503.
 
Ansættelsessamtaler
  • 1. runde holdes den 4. juni 2019 kl. 8.30-15.00
  • 2. runde holdes den 13. juni 2019 kl. 8.30-13.00
 
Der gennemføres persontest i uge 24 for de kandidater, der går videre til 2. Samtalerunde.

Læs mere om
Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen
Værdigrundlag
Organisationsdiagram
Ledelsesgrundlaget ’God Ledelse’
 
Arbejdsstedets adresse
Sønderbro 12, 9000 Aalborg.

Løn og Ansættelsesforhold
Stillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker iht. Aftale om aflønning af chefer mellem KL og DJØF/HK m.fl. Lønniveauet er i omegnen af 700.000 kr. årligt ekskl. pension. Der kan herudover aftales kvalifikationstillæg for særlige kompetencer.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Har du det knivskarpe overblik, og har du talent for at udvikle og navigere i en stor, kompleks organisation i feltet mellem politiske udvalg og forvaltning? Nu har du chancen i landets 3. største kommune. I Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen søger vi en sekretariatschef til Ledelsessekretariatet, da vores nuværende chef gennem mange år forlader arbejdsmarkedet. Du får en nøgleposition i forvaltningen, og skal på n gang vise organisatorisk- og ledelsesmæssig formåen, strategisk sans og politisk tæft. Du skal have mod og erfaring til at fylde skoene ud, men også kunne træde dem til på din egen måde!Stabsfunktion i en stor organisationFamilie- og Beskæftigelsesforvaltningen er n af kommunens største forvaltninger med knap 5.200 ansatte, et budget på ca. 5.5 mia. kr. og med opgaver, der spænder lige fra børnepasning, sundhed, tandpleje, tilbud til udsatte børn, unge og voksne til hele beskæftigelsesindsatsen. Du bliver daglig chef for Ledelsessekretariatet, der som stabsfunktion arbejder både tværfagligt, strategisk og operationelt ved at udfordre og udvikle organisationen sammen med ledere og medarbejdere. Ledelsessekretariatet beskæftiger sig med fagområderne: Kommunikation, digitalisering og presse HR, arbejdsmiljø og kompetenceudvikling Løn og personalejura Du vil referere direkte til direktøren og vil sammen med rådmanden indgå som t af seks chefmedlemmer i Forvaltningsledelsen. Som sekretær for Familie- og Socialudvalget samt Beskæftigelsesudvalget får du samtidig en stor koordinerende rolle på arbejdet mellem ledelsen og de to politiske udvalg. Der er 17 ansatte i Ledelsessekretariatet, bestående af akademisk og administrativt personale - herunder en teamleder af Personaleteamet, der refererer til dig. Du har budget- og personaleansvar for sekretariatet og det tværgående HR-budget. Ledelsessekretariatet er organiseret i tre teams: Personale, HR og Udvikling samt Kommunikation. Dine primære arbejdsopgaver vil være, at: lede og sparre med medarbejdere, teams og teamleder i Ledelsessekretariatet rådgive og vejlede forvaltningens ledere omsætte på strategiske indsatsområder indenfor kommunikation, HR samt løn og personale deltage og indgå i det tværgående arbejde i kommunens Personalechefgruppe PL servicere de to politiske udvalg - herunder varetage sekretæropgaven deltage i forvaltningsledelsens møder, møder i Forvaltnings MED-udvalg samt Den Koordinerende Arbejdsmiljøgruppe Den rette kandidatI det her job skal man virkelig være skabt til at holde overblik og styre tid. Du skal have styr på egne ting men også mange andres! Det lyder af meget, men for den rette kandidat, er det et spændende arbejdsfelt. Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund med ledererfaring og lederuddannelse.Vi forestiller os, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation og har beskæftiget dig med nogle af samme arbejdsområder. I dit arbejde værdsætter du et service- og udviklingsorienteret samspil med organisationen og skaber resultater gennem tydelig omsætning fra planer til praksis. Du kan lide at gå strategisk til værks, er visionær og udviklingsorienteret. Din erfaring har gjort dig robust og givet dig gennemslagskraft. Du har talent for samarbejdets kunst og har blik og flair for at arbejde inddragende og tværfagligt i forhold til forskellige interessenter og interesser, og du træffer beslutninger på et kvalificeret og gennemsigtigt grundlag. Som person kan du lide at opdyrke og udvikle relationer, der gør det muligt at lykkes med mål og indsatser. Du er som person åben, troværdig og ligetil, og du kan skabe mening, retning og engagement hos dine medarbejdere, så I sammen skaber gode resultater i et godt arbejdsmiljø. Ja, vi har store forventninger men det kan du sådan set også have til os.God arbejdspladsVi byder dig velkommen til en god arbejdsplads med stærke værdier, fokus på resultater og høj arbejdsglæde. Vi tilbyder et udfordrende job, hvor opgaverne hele tiden forandrer sig i takt med organisationen og har afsæt i forvaltningens værdigrundlag: Professionalisme, Fællesskab og Udvikling. Kan du genkende og dedikere dig til disse værdier og samtidig omsætte vores handlemønstre for god ledelse: Strategisk retning, Kulturbærer og Handlekraft Ja, så er det måske dig, vi har brug for. Du vil indgå i en kompetent og energisk chefgruppe, der har fokus på at skabe sammenhængende mål og helhed i vore indsatser internt og eksternt. Du skal være indstillet på, at kollegerne blander sig i dit område, og at det samme forventes den anden vej rundt. Du vil få nogle dygtige, engagerede og ansvarlige medarbejdere, der leverer kvalitet i opgaveløsningen samtidig med, at vi også i en travl hverdag vægter trivsel og social kapital på arbejdspladsen. Vi tilbyder et job med stor kontaktflade til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere og får masser af mulighed for ledelsesmæssig og faglig sparring med direktør og chefkollegaer i egen og andre forvaltninger. Alt i alt et meget spændende job, hvor der også er gode muligheder for at sætte præg på den brede opgaveløsning, som du kommer i berøring med. Ansøgningsfrist den 21. maj 2019 og forventet tiltrædelse den 1. september 2019.Kontakt Hvis du har spørgsmål til jobbet eller ansættelsesprocessen er du velkommen til at tage kontakt til direktør Arne Lund Kristensen, tlf. 9931 2503. Ansættelsessamtaler 1. runde holdes den 4. juni 2019 kl. 8.30-15.00 2. runde holdes den 13. juni 2019 kl. 8.30-13.00 Der gennemføres persontest i uge 24 for de kandidater, der går videre til 2. Samtalerunde.Læs mere omFamilie- og BeskæftigelsesforvaltningenVærdigrundlagOrganisationsdiagramLedelsesgrundlaget God Ledelse Arbejdsstedets adresseSønderbro 12, 9000 Aalborg.Løn og AnsættelsesforholdStillingen er omfattet af lokal løn. Ansættelse og aflønning sker iht. Aftale om aflønning af chefer mellem KL og DJØF HK m.fl. Lønniveauet er i omegnen af 700.000 kr. årligt ekskl. pension. Der kan herudover aftales kvalifikationstillæg for særlige kompetencer.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenixee46b1ba101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=86fa879d-b783-4b1a-847a-efeb870339200EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3516282Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen11Sønderbro 129000AalborgDKDanmarkORS/ee46b1ba_logo.gifORS/Small/ee46b1ba_logo.gif0
alk-fb@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent749812EmplyPremium pakken - 45 dageada8199a-cedd-4d8d-8e95-19731dd14e0f_3591101128-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee46b1bahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee46b1bahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee46b1ba&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee46b1ba&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale123115Sekretariatschef6Ledelse361627800Arne Lund Kristensenalk-fb@aalborg.dkDanmarkDanmark330020834Arbejdsmarkedsdirektør til Arbejdsmarkedskontor Midt-NordRobot Er du en dygtig og visionær leder? Og vil du være med til at sikre en effektiv implementering af beskæftigelsespolitiske reformer og initiativer i Midt- og Nordjylland? Så har vi en spændende stilling som arbejdsmarkedsdirektør. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere. Arbejdsmarkedskontorerne er styrelsens regionale forankring, der i samarbejde med STARs øvrige kontorer skal understøtte, at politiske reformer implementeres bedst muligt i jobcentre, a-kasser m.fl. AMK Midt-Nord er et af tre regionale kontorer i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering. Du kan læse mere om os på www.star.dk Ledelse i krydsfeltet mellem udvikling og drift Du bliver leder af Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord, som har følgende hovedopgaver: målrettet implementering af beskæftigelsesindsatsen, herunder ved at sikre en udgående taskforceindsats, der skal understøtte kommuner med resultat- og eller indsatsudfordringer at sikre en sammenhængende virksomhedsservice med koordination af voksen- og efteruddannelsesindsats og sikre at kontorets indsatser med Jobservice Danmark og WorkinDenmark sættes i spil betjening af 3 regionale Arbejdsmarkedsråd (Vestjylland, Østjylland og Nordjylland) Du bliver leder for ca. 37 medarbejdere i Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord og Work In Denmark West, heraf 2 teamchefer. Dine primære opgaver vil være, at: understøtte jobcentre med resultat- og eller indsatsudfordringer i et tillidsbaseret samarbejde fastholde det brede samarbejde med alle jobcentrene i Midt-Nord, herunder samarbejdet med de jobcentre, der gør det godt, og som kan være inspirationskommuner for andre samarbejde med arbejdsmarkedets parter bl.a. i og gennem de 3 arbejdsmarkedsråd samarbejde og etablere netværk med beskæftigelses-, uddannelses- og erhvervspolitiske aktører i Midtjylland og Nordjylland samarbejde og koordinere aktiviteter i kontoret med både øvrige arbejdsmarkedskontorer og øvrige kontorer i styrelsen varetage den daglige ledelse i kontoret, såvel fagligt som personalemæssigt, herunder sikre styring, prioritering, koordinering og opfølgning på opgaver og ressourcer i kontoret. Opgaverne løses i et tæt samspil på tværs af de 3 Arbejdsmarkedskontorer. Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du: kan implementere politiske aftaler og reformer i et tillidsfuldt samarbejde med kommunerne i Midt-Nord har solid ledererfaring gerne fra en politisk ledet organisation er en anerkendende og motiverende leder, der forstår at skabe udvikling og resultater kan arbejde strategisk har analytisk sans og stærke kommunikative kompetencer kan holde overblikket og træffe gode beslutninger i komplekse situationer og under tidspres er god til at samarbejde på tværs såvel internt i styrelsen som med eksterne samarbejdspartnere og interessenter har en akademisk uddannelse gerne suppleret med en lederuddannelse. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019 eller snarest herefter. Du ansættes på kontraktvilkår med aflønning i løngruppe 1 (lønramme 37) og ansættelse sker på åremål for en 5-årig periode. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansættelse sker efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Dit daglige arbejdssted er Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord i Aalborg. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte vicedirektør Helle Rasmussen på tlf. 7221 7831. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-partner Susanne Foss Rasmussen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf. 3367 3810. Der indgår test i ansættelsesforløbet. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Der er tale om et genopslag. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest onsdag den 5. juni 2019. Vi forventer, at afholde 1. samtaler mandag den 17. juni 2019.Er du en dygtig og visionær leder? Og vil du være med til at sikre en effektiv implementering af beskæftigelsespolitiske reformer og initiativer i Midt- og Nordjylland? Så har vi en spændende stilling som arbejdsmarkedsdirektør.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.

Arbejdsmarkedskontorerne er styrelsens regionale forankring, der i samarbejde med STARs øvrige kontorer skal understøtte, at politiske reformer implementeres bedst muligt i jobcentre, a-kasser m.fl.

AMK Midt-Nord er et af tre regionale kontorer i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.

Du kan læse mere om os på www.star.dk

Ledelse i krydsfeltet mellem udvikling og drift
Du bliver leder af Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord, som har følgende hovedopgaver:
  • målrettet implementering af beskæftigelsesindsatsen, herunder ved at sikre en udgående taskforceindsats, der skal understøtte kommuner med resultat- og/eller indsatsudfordringer
  • at sikre en sammenhængende virksomhedsservice med koordination af voksen- og efteruddannelsesindsats og sikre at kontorets indsatser med Jobservice Danmark og WorkinDenmark sættes i spil
  • betjening af 3 regionale Arbejdsmarkedsråd (Vestjylland, Østjylland og Nordjylland)
Du bliver leder for ca. 37 medarbejdere i Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord og Work In Denmark West, heraf 2 teamchefer.

Dine primære opgaver vil være, at:
  • understøtte jobcentre med resultat- og/eller indsatsudfordringer – i et tillidsbaseret samarbejde
  • fastholde det brede samarbejde med alle jobcentrene i Midt-Nord, herunder samarbejdet med de jobcentre, der gør det godt, og som kan være inspirationskommuner for andre
  • samarbejde med arbejdsmarkedets parter bl.a. i og gennem de 3 arbejdsmarkedsråd
  • samarbejde og etablere netværk med beskæftigelses-, uddannelses- og erhvervspolitiske aktører i Midtjylland og Nordjylland
  • samarbejde og koordinere aktiviteter i kontoret med både øvrige arbejdsmarkedskontorer og øvrige kontorer i styrelsen
  • varetage den daglige ledelse i kontoret, såvel fagligt som personalemæssigt, herunder sikre styring, prioritering, koordinering og opfølgning på opgaver og ressourcer i kontoret.

Opgaverne løses i et tæt samspil på tværs af de 3 Arbejdsmarkedskontorer.

Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:
  • kan implementere politiske aftaler og reformer i et tillidsfuldt samarbejde med kommunerne i Midt-Nord
  • har solid ledererfaring – gerne fra en politisk ledet organisation
  • er en anerkendende og motiverende leder, der forstår at skabe udvikling og resultater
  • kan arbejde strategisk
  • har analytisk sans og stærke kommunikative kompetencer
  • kan holde overblikket og træffe gode beslutninger i komplekse situationer og under tidspres
  • er god til at samarbejde på tværs – såvel internt i styrelsen som med eksterne samarbejdspartnere og interessenter
  • har en akademisk uddannelse – gerne suppleret med en lederuddannelse.
Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019 eller snarest herefter.

Du ansættes på kontraktvilkår med aflønning i løngruppe 1 (lønramme 37) og ansættelse sker på åremål for en 5-årig periode. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansættelse sker efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Dit daglige arbejdssted er Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord i Aalborg.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte vicedirektør Helle Rasmussen på tlf. 7221 7831.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-partner Susanne Foss Rasmussen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf. 3367 3810.

Der indgår test i ansættelsesforløbet.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Der er tale om et genopslag.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest onsdag den 5. juni 2019.

Vi forventer, at afholde 1. samtaler mandag den 17. juni 2019.

Arbejdsmarkedskontor Midt-NordAalborg2019-05-09T00:00:002019-06-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Arbejdsmarkedsdirektør til Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord

Arbejdsmarkedskontor Midt-Nord

Aalborg
Er du en dygtig og visionær leder? Og vil du være med til at sikre en effektiv implementering af beskæftigelsespolitiske reformer og initiativer i Midt- og Nordjylland? Så har vi en spændende stilling som arbejdsmarkedsdirektør. Vi arbejder for et s...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019