Sekretariatsleder søges til projektvirksomhed

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projekter imidt søger en ambitiøs, visionær og handlekraftig leder til sekretariat med større EU-projekter.

 

Projekter imidt driver i øjeblikket tre større EU-projekter inden for beskæftigelse og uddannelse. Vi samarbejder med de fleste kommuner i Region Midtjylland og en del uddannelsesinstitutioner og andre aktører på beskæftigelses- og uddannelsesområdet.

Sekretariatet er forankret hos fagbevægelsen i Region Midtjylland. Ejerkredsen tæller de 6 regionale FH-sektioner. Vores arbejde er derfor forankret i fagbevægelsens værdier og målet om at skabe projekter der bringer personer tættere på arbejdsmarked.

 

Har du erfaring med ledelse og kan du lede ledere?

Projekter imidt søger en dygtig leder til et projektsekretariat på ca. 10 medarbejdere. Der er tale om selvstændige projekter med hver deres projektledere. Du vil som sekretariatsleder have ansvaret for den daglige ledelse af sekretariatets personale, den overordnet økonomistyring, samt udviklingen af kommende projekter.

Vi forestiller os, at du har erfaring med ledelse og gerne erfaring med ledelse af ledere. Du forstår at skabe det nødvendige rum til dine medarbejdere, så de kan trives og præstere. Der er tale om fagligt dygtige medarbejdere, som hver har deres ansvarsområde. Du forstår at ledelse i et dynamisk sekretariat kræver tillid til dine medarbejdere og du ved hvordan du skaber denne tillid og følgeskab til din ledelse.

Du vil ud over personaleledelsen få ansvaret for den økonomiske styring i virksomheden. Vi forudsætter derfor, at du har kendskab til økonomistyring og projektøkonomi. Sekretariatet har to økonomimedarbejdere som du vil samarbejde med herom. Du skal herudover forvente at det overordnet samarbejde koordineres med formanden og direktøren for Projekter imidt.

En vigtig forudsætning er at du har kendskab til fagbevægelsen og dens værdier samt at du forstår dig på den danske model. Vi forstiller os ydermere, at du har kendskab til at arbejde i en politisk styret organisation, hvor en af dine vigtigste opgaver er at sikre at Projekter imidt udvikler sig, og at der hele tiden arbejdes med at tiltrække nye projekter.

Du vil få desuden få driftsopgaver i alle tre projekter og du formår at balancere mellem ledelsesrollen og dine opgaver i driften.

Erfaringer:

  • Du forstår at skabe følgeskab til din ledelse og vision
  • Du har blik for den enkelte medarbejder og forstår at sætte denne i spil til succes
  • Du er stædig på vision men fleksibel på detaljen
  • Du er inddragende, udfordrende og motiverende
  • Du har blik for økonomi og økonomistyring

 

Lidt om Projekter imidt

Projekter imidt er en non-profit virksomhed, som er operatør på projekter indenfor området social inklusion under den Europæiske Socialfond. Sammen med en lang række forskellige organisationer og aktører gennemfører vi aktiviteter for at få borgere på kanten af arbejdsmarkedet i beskæftigelse.

Projekter imidt er ejet af FH-sektionerne i Region Midtjylland, og vores DNA ligger derfor dybt forankret i fagbevægelsen. Vi arbejder for, at det enkelte individ, uanset baggrund, skal have lige rettigheder og muligheder for at få et godt liv.

Vi har erfaring med at drive store projekter, der alle har det til fælles, at de i sidste ende kommer samfundet til gavn. For os er inklusion, rummelighed og lige muligheder for alle nøgleord. Vi er lige nu operatører på 3 projekter: To af projekterne, Rummelig imidt og Rummelig Genstart, hjælper borgere på kanten af arbejdsmarkedet til at komme i beskæftigelse, og derudover har vi projektet Alle unge med imidt, der hjælper udfordrede unge til at komme i gang med og gennemføre en ungdomsuddannelse.

Du kan læse meget mere om Projekter imidt på vores hjemmeside: www.projekterimidt.dk

 

Øvrige:

Ansøgningsfrist d. 12. oktober 2021 kl. 12.00

Forventet start: hurtigst muligt

Løn efter aftale.

Ansættelsessted: Centralt i Aarhus på Skt. Knuds Torv 3.

 

Ansøgningen sendes til mailadresse: krv@fh-aarhus.com eller til FH Aarhus, Skt. Knuds Torv 3. 8000 Aarhus. Att.: Kresten Vendelboe. Mrk. Projekter Imidt.

 

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte:

Direktør i Projekter imidt ApS Kresten Vendelboe, krv@fh-aarhus.com,
40 59 39 83 eller formand Helge Albertsen, heal@danskmetal.dk, 40 11 21 48.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Sekretariatsleder søges til projektvirksomhed

Projekter imidt søger en ambitiøs, visionær og handlekraftig leder til sekretariat med større EU-projekter.

 

Projekter imidt driver i øjeblikket tre større EU-projekter inden for beskæftigelse og uddannelse. Vi samarbejder med de fleste kommuner i Region Midtjylland og en del uddannelsesinstitutioner og andre aktører på beskæftigelses- og uddannelsesområdet.

Sekretariatet er forankret hos fagbevægelsen i Region Midtjylland. Ejerkredsen tæller de 6 regionale FH-sektioner. Vores arbejde er derfor forankret i fagbevægelsens værdier og målet om at skabe projekter der bringer personer tættere på arbejdsmarked.

 

Har du erfaring med ledelse og kan du lede ledere?

Projekter imidt søger en dygtig leder til et projektsekretariat på ca. 10 medarbejdere. Der er tale om selvstændige projekter med hver deres projektledere. Du vil som sekretariatsleder have ansvaret for den daglige ledelse af sekretariatets personale, den overordnet økonomistyring, samt udviklingen af kommende projekter.

Vi forestiller os, at du har erfaring med ledelse og gerne erfaring med ledelse af ledere. Du forstår at skabe det nødvendige rum til dine medarbejdere, så de kan trives og præstere. Der er tale om fagligt dygtige medarbejdere, som hver har deres ansvarsområde. Du forstår at ledelse i et dynamisk sekretariat kræver tillid til dine medarbejdere og du ved hvordan du skaber denne tillid og følgeskab til din ledelse.

Du vil ud over personaleledelsen få ansvaret for den økonomiske styring i virksomheden. Vi forudsætter derfor, at du har kendskab til økonomistyring og projektøkonomi. Sekretariatet har to økonomimedarbejdere som du vil samarbejde med herom. Du skal herudover forvente at det overordnet samarbejde koordineres med formanden og direktøren for Projekter imidt.

En vigtig forudsætning er at du har kendskab til fagbevægelsen og dens værdier samt at du forstår dig på den danske model. Vi forstiller os ydermere, at du har kendskab til at arbejde i en politisk styret organisation, hvor en af dine vigtigste opgaver er at sikre at Projekter imidt udvikler sig, og at der hele tiden arbejdes med at tiltrække nye projekter.

Du vil få desuden få driftsopgaver i alle tre projekter og du formår at balancere mellem ledelsesrollen og dine opgaver i driften.

Erfaringer:

  • Du forstår at skabe følgeskab til din ledelse og vision
  • Du har blik for den enkelte medarbejder og forstår at sætte denne i spil til succes
  • Du er stædig på vision men fleksibel på detaljen
  • Du er inddragende, udfordrende og motiverende
  • Du har blik for økonomi og økonomistyring

 

Lidt om Projekter imidt

Projekter imidt er en non-profit virksomhed, som er operatør på projekter indenfor området social inklusion under den Europæiske Socialfond. Sammen med en lang række forskellige organisationer og aktører gennemfører vi aktiviteter for at få borgere på kanten af arbejdsmarkedet i beskæftigelse.

Projekter imidt er ejet af FH-sektionerne i Region Midtjylland, og vores DNA ligger derfor dybt forankret i fagbevægelsen. Vi arbejder for, at det enkelte individ, uanset baggrund, skal have lige rettigheder og muligheder for at få et godt liv.

Vi har erfaring med at drive store projekter, der alle har det til fælles, at de i sidste ende kommer samfundet til gavn. For os er inklusion, rummelighed og lige muligheder for alle nøgleord. Vi er lige nu operatører på 3 projekter: To af projekterne, Rummelig imidt og Rummelig Genstart, hjælper borgere på kanten af arbejdsmarkedet til at komme i beskæftigelse, og derudover har vi projektet Alle unge med imidt, der hjælper udfordrede unge til at komme i gang med og gennemføre en ungdomsuddannelse.

Du kan læse meget mere om Projekter imidt på vores hjemmeside: www.projekterimidt.dk

 

Øvrige:

Ansøgningsfrist d. 12. oktober 2021 kl. 12.00

Forventet start: hurtigst muligt

Løn efter aftale.

Ansættelsessted: Centralt i Aarhus på Skt. Knuds Torv 3.

 

Ansøgningen sendes til mailadresse: krv@fh-aarhus.com eller til FH Aarhus, Skt. Knuds Torv 3. 8000 Aarhus. Att.: Kresten Vendelboe. Mrk. Projekter Imidt.

 

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte:

Direktør i Projekter imidt ApS Kresten Vendelboe, krv@fh-aarhus.com,
40 59 39 83 eller formand Helge Albertsen, heal@danskmetal.dk, 40 11 21 48.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.