Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretariatsleder til Borgerskolen

Sekretariatsleder til Borgerskolen
 
Måske er du vores nye sekretariatsleder?
Vi drømmer om, at du er en dygtig, udadvendt kollega, der har en positiv tilgang til børn og voksne. At du har overblik, vedholdenhed og empati samt har let til smil og en hurtig bemærkning. Du er fleksibel og kan se muligheder frem for begrænsninger. Du har gode kommunikationsevner og arbejder struktureret og systematisk.
Vi forventer, at du har:
 

   • En kontoruddannelse, gerne inden for offentlig administration.
   • Diplomuddannelse i Offentlig Administration eller har lyst til at tage en.
   • Relevant erfaring med lignende opgaver.
   • IT-erfaring, gerne med kendskab til Silkeborg Data, Prisme, KMD-elev og Trio.

 
Hvem er vi?
Borgerskolen er en veldrevet skole med godt styr på økonomien, og hvor trivslen er høj i alle medarbejdergrupper. Du vil opleve glade børn, interesserede forældre samt engagerede og kompetente medarbejdere, der samarbejder i gensidig respekt med et konsekvent fokus på læring og god trivsel for alle.
 
Du bliver en del af en tresporet skole med knapt 800 skønne børn og ca. 120 medarbejdere - herunder seks ledere og tre på sekretariatet, inkl. dig. Sammen skaber vi et professionelt ledelse- og administrationsteam, der ser på drift og udvikling som en fælles opgave. Vi er stærke, pragmatiske og bruger hinandens kompetencer til gavn for skolen og elever.



Dine primære opgaver

   • Ansvar for økonomi og regnskab - herunder udarbejdelse af budgetter, konsekvensberegning, budgetopfølgning og regnskabsaflæggelse, anvisning og bogføring, udarbejdelse af lønoplæg samt samarbejde med medarbejderne vedr. indkøb. 

Administrative ansvarsopgaver.

   • Koordination af og overblik over hele den administrative og understøttende opgaveportefølje. 



   • I samarbejde med skoleleder og sekretariat at koordinere samarbejdet i administration - herunder afholdelse af administrationsmøder.

 

   • Administrativt ansvar for elevadministration. 
   • Administrativt ansvar for personaleadministration. 
   • Administrativt ansvar for daglig drift. 
   • Samarbejde med skolens kantine omkring økonomi.  
 
 
Fælles sekretariatsopgaver
 
   • Daglige driftsopgaver - f.eks. at tage telefon, håndtere akutte elev- og forældrehenvendelser m.m. 
   • Samarbejde med skolens tekniske serviceteam, der består af to medarbejdere, der deler kontor med sekretariatet.

 
 
I Høje-Taastrup Kommune har sekretariatslederen ikke personaleledelse for de administrative medarbejdere, dette hører under skolelederen. Pt. overvejes dette dog i direktionen, men stillingen er som udgangspunkt uden personaleansvar.



 
Hvis du kan se dig selv i denne sammenhæng, er du mere end velkommen til at komme forbi til en snak, se skolen og forhåbentlig søge stillingen. Hvis du har behov for yderligere oplysninger om stillingen, kontakt skoleleder Lars Bælum Jensen eller souschef Anja Linette Møller: telefon 43 35 21 60
 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.
Der er ansøgningsfrist den 14. februar 2018, og det forventes, at der afholdes ansættelsessamtaler d. 15. februar 2018 i tidsrummet 8.30 til 14.00
 
I Høje Taastrup Kommune bruger vi et elektronisk rekrutteringssystem, så ansøgningen skal sendes via kommunens hjemmeside.
 
 
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her