Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretariatsleder til Center for Børn- og Unge

pr. 1. august 2019

Vil du være med til at sikre kvaliteten og styringen af Center for Børn og Unge? Er du god til at samarbejde, kan du sikre den daglige drift og på samme tid have øje for udvikling og forandring? Så kunne jobbet som sekretariatsleder i Center for Børn og Unge være noget for dig.

Center for Børn og Unge blev dannet 2018 – og den ny organisations- og ledelsesstruktur er ved at falde på plads. Sekretariatet består af medarbejdere fra forskellige faggrupper som fx jurister, økonomer, HK’ere, udviklingskonsulenter og pædagogiske konsulenter. Medarbejderne kommer fra de to oprindelige centre som blev fusioneret i 2018. Som ny sekretariatsleder komme du til at spille en central rolle i implementeringen/udviklingen af den nye organisation og de styringsspor, som vi har lagt.

Som sekretariatsleder i Center for Børn og Unge bliver du leder af en centralt placeret stabsfunktion med 21 medarbejdere. Sekretariatet varetager økonomifunktionen på tværs af centerets ca. 1,4 mia. kr. store budget, der dækker aktivitetsområderne dagtilbud, skoler og foranstaltninger for sårbare børn.

Hertil kommer sekretariatsbetjeningen af centerets ledelse samt de politiske udvalg.

Du vil få reference til centerchefen for Børn og Unge og indgår som en del af centerledelsen, der ud over centerchefen består af afdelingslederne fra sundhedsplejen, dagtilbud, skole, børn & familie samt PUI (Pædagogisk Udvikling og Inklusion).

Dine opgaver vil bl.a. omfatte

  • personaleledelse i sekretariatet
  • sikring af overblik og fremdrift i sekretariatets arbejdsopgaver
  • tværorganisatorisk koordinering og samarbejde
  • ledelsesinformation, dataregistreringspraksis, opfølgning mhp. lovoverholdelse,
  • økonomistyring
  • løbende ledelsestilsyn
  • ensretning af sagsbehandlingen, herunder service- og kvalitetsniveau
  • standardisering og effektivisering af arbejdsgange, processer og mødestrukturer
  • kvalitetssikring af sager til behandling i politiske udvalg, primært Børn- og Ungeudvalget
  • fokus på at fastholde og udvikle et godt arbejdsmiljø med øje for såvel den enkelte som helheden.

Du må påregne selv at skulle indgå i den praktiske opgaveløsning - fx hvad angår
  • udarbejdelse af analyser og dagsordenspunkter til udvalgsbehandling,
  • sparring i forbindelse med budgetlægning og udarbejdelse af økonomiske redegørelser/budgetopfølgninger,
  • varetagelse af ledelsestilsyn.

Din faglige profil
Det er forventningen, at du allerede har erfaring med personaleledelse.

Vi forventer, at du har solid indsigt i den kommunale økonomi og økonomisystemer og kan håndtere økonomistyring på strategisk niveau såvel som i de mere tekniske detaljer. Vi vil også lægge vægt på gode kommunikationskompetencer såvel skriftligt som mundtligt.
Endelig vil det være en forudsætning, at du har en god organisatorisk og politisk forståelse.

Din uddannelsesmæssige baggrund kan enten være en relevant kandidatuddannelse eller en kommunal uddannelse - fx kommunom. Du har formentlig allerede en lederuddannelse og er optaget af at udvikle dig som leder.

Din personlige profil
Som person er du robust, venlig, tillidsskabende og god til relationer. Du har analytisk sans, arbejder systematisk, struktureret og kvalitetsbevidst.

Du magter udvikling og nytænkning uden at gå på kompromis med sikker drift, og du har fokus på at skabe resultater i samarbejde med dine medarbejdere.

Vi kan tilbyde en
  • lederstilling med stort ansvar og mulighed for at præge organisationen/indsatserne
  • opgaveløsning præget af høj faglighed med fokus på etik, inddragelse, tværfaglighed og overholdelse af fastsatte mål
  • arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og hvor vi tør betræde nye og innovative stier
  • arbejdsplads, hvor det godt må være sjovt at gå på arbejde.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt.

Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Vi forventer, at interesserede kandidater kontakter
  • centerchef Per Kensø, mobil 23 70 63 30 med henblik på et besøg i centret og/eller en yderligere samtale om indholdet i jobbet.

Ansøgningsfrist
  • Mandag den 17. juni 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes hhv. den 20. juni og 26. juni 2019.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033635Phoenix-457c8d9512019-06-03T00:00:00Sekretariatsleder til Center for Børn- og Ungepr. 1. august 2019

Vil du være med til at sikre kvaliteten og styringen af Center for Børn og Unge? Er du god til at samarbejde, kan du sikre den daglige drift og på samme tid have øje for udvikling og forandring? Så kunne jobbet som sekretariatsleder i Center for Børn og Unge være noget for dig.

Center for Børn og Unge blev dannet 2018 – og den ny organisations- og ledelsesstruktur er ved at falde på plads. Sekretariatet består af medarbejdere fra forskellige faggrupper som fx jurister, økonomer, HK’ere, udviklingskonsulenter og pædagogiske konsulenter. Medarbejderne kommer fra de to oprindelige centre som blev fusioneret i 2018. Som ny sekretariatsleder komme du til at spille en central rolle i implementeringen/udviklingen af den nye organisation og de styringsspor, som vi har lagt.

Som sekretariatsleder i Center for Børn og Unge bliver du leder af en centralt placeret stabsfunktion med 21 medarbejdere. Sekretariatet varetager økonomifunktionen på tværs af centerets ca. 1,4 mia. kr. store budget, der dækker aktivitetsområderne dagtilbud, skoler og foranstaltninger for sårbare børn.

Hertil kommer sekretariatsbetjeningen af centerets ledelse samt de politiske udvalg.

Du vil få reference til centerchefen for Børn og Unge og indgår som en del af centerledelsen, der ud over centerchefen består af afdelingslederne fra sundhedsplejen, dagtilbud, skole, børn & familie samt PUI (Pædagogisk Udvikling og Inklusion).

Dine opgaver vil bl.a. omfatte
  • personaleledelse i sekretariatet
  • sikring af overblik og fremdrift i sekretariatets arbejdsopgaver
  • tværorganisatorisk koordinering og samarbejde
  • ledelsesinformation, dataregistreringspraksis, opfølgning mhp. lovoverholdelse,
  • økonomistyring
  • løbende ledelsestilsyn
  • ensretning af sagsbehandlingen, herunder service- og kvalitetsniveau
  • standardisering og effektivisering af arbejdsgange, processer og mødestrukturer
  • kvalitetssikring af sager til behandling i politiske udvalg, primært Børn- og Ungeudvalget
  • fokus på at fastholde og udvikle et godt arbejdsmiljø med øje for såvel den enkelte som helheden.

Du må påregne selv at skulle indgå i den praktiske opgaveløsning - fx hvad angår
  • udarbejdelse af analyser og dagsordenspunkter til udvalgsbehandling,
  • sparring i forbindelse med budgetlægning og udarbejdelse af økonomiske redegørelser/budgetopfølgninger,
  • varetagelse af ledelsestilsyn.

Din faglige profil
Det er forventningen, at du allerede har erfaring med personaleledelse.

Vi forventer, at du har solid indsigt i den kommunale økonomi og økonomisystemer og kan håndtere økonomistyring på strategisk niveau såvel som i de mere tekniske detaljer. Vi vil også lægge vægt på gode kommunikationskompetencer såvel skriftligt som mundtligt.
Endelig vil det være en forudsætning, at du har en god organisatorisk og politisk forståelse.

Din uddannelsesmæssige baggrund kan enten være en relevant kandidatuddannelse eller en kommunal uddannelse - fx kommunom. Du har formentlig allerede en lederuddannelse og er optaget af at udvikle dig som leder.

Din personlige profil
Som person er du robust, venlig, tillidsskabende og god til relationer. Du har analytisk sans, arbejder systematisk, struktureret og kvalitetsbevidst.

Du magter udvikling og nytænkning uden at gå på kompromis med sikker drift, og du har fokus på at skabe resultater i samarbejde med dine medarbejdere.

Vi kan tilbyde en
  • lederstilling med stort ansvar og mulighed for at præge organisationen/indsatserne
  • opgaveløsning præget af høj faglighed med fokus på etik, inddragelse, tværfaglighed og overholdelse af fastsatte mål
  • arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og hvor vi tør betræde nye og innovative stier
  • arbejdsplads, hvor det godt må være sjovt at gå på arbejde.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt.

Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Vi forventer, at interesserede kandidater kontakter
  • centerchef Per Kensø, mobil 23 70 63 30 med henblik på et besøg i centret og/eller en yderligere samtale om indholdet i jobbet.

Ansøgningsfrist
  • Mandag den 17. juni 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes hhv. den 20. juni og 26. juni 2019.

 

2019-06-18T00:51:52.270 pr. 1. august 2019Vil du være med til at sikre kvaliteten og styringen af Center for Børn og Unge? Er du god til at samarbejde, kan du sikre den daglige drift og på samme tid have øje for udvikling og forandring? Så kunne jobbet som sekretariatsleder i Center for Børn og Unge være noget for dig.Center for Børn og Unge blev dannet 2018 og den ny organisations- og ledelsesstruktur er ved at falde på plads. Sekretariatet består af medarbejdere fra forskellige faggrupper som fx jurister, økonomer, HK ere, udviklingskonsulenter og pædagogiske konsulenter. Medarbejderne kommer fra de to oprindelige centre som blev fusioneret i 2018. Som ny sekretariatsleder komme du til at spille en central rolle i implementeringen udviklingen af den nye organisation og de styringsspor, som vi har lagt.Som sekretariatsleder i Center for Børn og Unge bliver du leder af en centralt placeret stabsfunktion med 21 medarbejdere. Sekretariatet varetager økonomifunktionen på tværs af centerets ca. 1,4 mia. kr. store budget, der dækker aktivitetsområderne dagtilbud, skoler og foranstaltninger for sårbare børn.Hertil kommer sekretariatsbetjeningen af centerets ledelse samt de politiske udvalg.Du vil få reference til centerchefen for Børn og Unge og indgår som en del af centerledelsen, der ud over centerchefen består af afdelingslederne fra sundhedsplejen, dagtilbud, skole, børn & familie samt PUI (Pædagogisk Udvikling og Inklusion).Dine opgaver vil bl.a. omfattepersonaleledelse i sekretariatetsikring af overblik og fremdrift i sekretariatets arbejdsopgavertværorganisatorisk koordinering og samarbejdeledelsesinformation, dataregistreringspraksis, opfølgning mhp. lovoverholdelse,økonomistyringløbende ledelsestilsynensretning af sagsbehandlingen, herunder service- og kvalitetsniveaustandardisering og effektivisering af arbejdsgange, processer og mødestrukturerkvalitetssikring af sager til behandling i politiske udvalg, primært Børn- og Ungeudvalgetfokus på at fastholde og udvikle et godt arbejdsmiljø med øje for såvel den enkelte som helheden.Du må påregne selv at skulle indgå i den praktiske opgaveløsning - fx hvad angårudarbejdelse af analyser og dagsordenspunkter til udvalgsbehandling,sparring i forbindelse med budgetlægning og udarbejdelse af økonomiske redegørelser budgetopfølgninger,varetagelse af ledelsestilsyn.Din faglige profilDet er forventningen, at du allerede har erfaring med personaleledelse.Vi forventer, at du har solid indsigt i den kommunale økonomi og økonomisystemer og kan håndtere økonomistyring på strategisk niveau såvel som i de mere tekniske detaljer. Vi vil også lægge vægt på gode kommunikationskompetencer såvel skriftligt som mundtligt.Endelig vil det være en forudsætning, at du har en god organisatorisk og politisk forståelse.Din uddannelsesmæssige baggrund kan enten være en relevant kandidatuddannelse eller en kommunal uddannelse - fx kommunom. Du har formentlig allerede en lederuddannelse og er optaget af at udvikle dig som leder.Din personlige profilSom person er du robust, venlig, tillidsskabende og god til relationer. Du har analytisk sans, arbejder systematisk, struktureret og kvalitetsbevidst.Du magter udvikling og nytænkning uden at gå på kompromis med sikker drift, og du har fokus på at skabe resultater i samarbejde med dine medarbejdere.Vi kan tilbyde enlederstilling med stort ansvar og mulighed for at præge organisationen indsatserneopgaveløsning præget af høj faglighed med fokus på etik, inddragelse, tværfaglighed og overholdelse af fastsatte målarbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og hvor vi tør betræde nye og innovative stierarbejdsplads, hvor det godt må være sjovt at gå på arbejde.Løn og ansættelsesvilkårStillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt.Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.Vi forventer, at interesserede kandidater kontaktercenterchef Per Kensø, mobil 23 70 63 30 med henblik på et besøg i centret og eller en yderligere samtale om indholdet i jobbet.AnsøgningsfristMandag den 17. juni 2019.Ansættelsessamtaler afholdes hhv. den 20. juni og 26. juni 2019.11jobnet457c8d95100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1519&ERId=354670EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborgEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3536789Slagelse Kommune11Torvegade 244200Slagelse58573600DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769280JobNet4996656499665610028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=457c8d95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=457c8d95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=457c8d95&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=457c8d95&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgSekretariatsleder til Center for Børn- og Unge12007991Dansk3Læse/ tale123115Sekretariatschef6Ledelse361938002noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK