Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretariatsleder til Direktørens Sekretariat, Sundheds- og Kulturforvaltningen

Vil du være med til at understøtte Sundheds- og Kulturforvaltningens afdelinger i at udleve vores mission; Sundheds- og Kulturforvaltningen skaber sammen med borgerne attraktive muligheder for livsudfoldelse.

Vi søger en sekretariatsleder, som drives af at skabe udvikling og sammenhæng på tværs af organisationen, med stærk analytisk sans, og som kan begå sig blandt politikere, ledere, bibliotekarer, ergoterapeuter, foreningsfolk og mange andre.

Sundheds- og Kulturforvaltningen
Sundheds- og Kulturforvaltningen opretter en sekretariatslederstilling i Direktørens Sekretariat, som nu søges besat.

Sundheds- og Kulturforvaltningen løser opgaver, der spænder fra kultur-, fritids- og landdistriktsområdet til kollektiv trafik og sundhedsområdet og har en særlig opgave i at arbejde med politikker og strategier på tværs af Aalborg Kommune.

Du får en nøgleposition i forvaltningen, bl.a. som bindeled mellem beslutninger og realiseringen af dem i de forskellige dele af forvaltningen. Du refererer til vicedirektøren, men har tråde ud til hele forvaltningens ledere og medarbejdere med meget forskellige ansvarsområder og fagligheder. Det er derfor vigtigt for os, at du lever op til forvaltningens leveregler. I denne stilling er ordentlighed og gensidig respekt særligt vigtig samtidig med, at du skaber resultater og fremdrift.

Direktørens Sekretariat
Du bliver leder af Direktørens Sekretariat, som har stor kontakt og berøringsflade med hele forvaltningen og resten af Aalborg Kommune. Sekretariatets primære opgave er at servicere udvalg, rådmand og direktør samt understøtte forvaltningens afdelinger i at udleve forvaltningens mission. Sekretariatet varetager følgende opgaver:

  • Sekretariatsbetjening af rådmand og direktør
  • Sekretariatsbetjening og udarbejdelse af dagsordener til Sundheds- og Kulturudvalget
  • Diverse udviklingsopgaver i forhold til organisationen
  • Strategisk digitalisering
  • Sekretariatsbetjening af hhv. Handicapråd, Tilgængelighedsudvalg, Uddannelsesråd, Integrationsråd og Ligestillingsudvalg
  • Kommunikation, ekstern såvel som intern
  • Personale, arbejdsmiljø og mindre HR-opgaver for hele forvaltningen
  • Tilgængelighedsrådgivning for hele Aalborg Kommune
Direktørens Sekretariat består af 10 medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund og aktuelt 2 studentermedhjælpere.

Vi forventer, at du har erfaring med og interesse for et sekretariats rolle i en organisation og er en god og anerkendende personaleleder. Du formår at skabe retning, mening og engagement hos dine medarbejdere, så I sammen skaber gode resultater og et godt arbejdsmiljø.

Dine opgaver
Ud over at være personaleleder for medarbejderne i Direktørens Sekretariat skal du også løfte konkrete opgaver. Dette aftales nærmere ift. din faglige profil, men det kunne være opgaver såsom:
  • at udarbejde strategiske oplæg og føre dem ud i livet
  • at udvikle og følge op på forvaltningens samlede udviklingsplan
  • at kvalitetssikre og udvikle dagsordener og beslutningsgrundlag til Sundheds- og Kulturudvalget og Forvaltningsledelsen
  • at styrke forvaltningens HR-indsats og generel kompetenceudvikling
  • at være arbejdsmiljøleder for Sundheds- og Kulturforvaltningen og leder af arbejdsmiljøgruppen i centraladministrationen
Den rette kandidat
Vores nye sekretariatsleder har ”fingeren på pulsen” og ved, hvilken retning den offentlige sektor styrer mod. Men det er ikke nok. Du kan også kunne omsætte det til virkelighed i form af konkrete ledelsesbeslutninger og handlinger.

I dette job er struktur og overblik kombineret med stærke analytiske evner vigtig, også for at kunne overskue en hverdag med mange og forskelligartede arbejdsopgaver, processer og emner.

Samtidig med udviklingsfokus skal du også have øje for sikker drift. Den rette kandidat kan således finde balancen mellem drift og udvikling.

Det er en fordel, hvis du har ledererfaring. Derudover forventer vi, at du:
  • har en akademisk eller anden relevant uddannelse
  • har erfaring fra en større politisk styret organisation og gerne kommunal erfaring
  • har erfaring med at omsætte strategiske mål til virkelighed
  • arbejder struktureret og kan det administrative håndværk 
  • har styr på projekt- og procesværktøjer og gerne erfaring med politik- og strategiformulering
  • har en delegerende og anerkendende ledelsesstil
  • er god til at kommunikere - både i skrift og tale
Vi lægger i vurderingen af ansøgningerne særlig vægt på, at du forholder dig specifikt til stillingens opgavefelt og kompetencekrav.

Hvis du vil vide mere
Du kan finde flere informationer om Aalborg Kommune, Aalborg Kommunes ”Løfte, Grundfortælling og Pejlemærker” samt Sundheds- og Kulturforvaltningen via nedenstående links:

www.aalborg.dk
https://www.aalborg.dk/om-kommunen/dna-aalborg/fra-dna-aalborg-til-vi-udvikler-os-sammen
https://www.aalborg.dk/om-kommunen/organisation/sundheds-og-kulturforvaltningen)

Vil du vide mere
Hvis du har spørgsmål til jobbet eller ansættelsesproceduren, kan du kontakte vicedirektør Mikkel Grimmeshave på 2520 1920 i perioden 3.-14. februar samt 24.-28. februar 2020.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er 28. februar 2020.

Vi forventer at afholde 1. samtalerunde 10. marts og 2. samtale 23. marts. Kandidater, der går videre til 2. samtalerunde, skal gennemføre en personlighedstest.

Vi forventer, at den nye sekretariatsleder tiltræder 1. maj 2020.

Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede faglige organisation og med mulighed for individuel kvalifikationsløn. Forud for endelig ansættelse skal der indhentes referencer.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330170032Phoenix-486325d612020-02-03T15:20:50.050Sekretariatsleder til Direktørens Sekretariat, Sundheds- og KulturforvaltningenVil du være med til at understøtte Sundheds- og Kulturforvaltningens afdelinger i at udleve vores mission; Sundheds- og Kulturforvaltningen skaber sammen med borgerne attraktive muligheder for livsudfoldelse.

Vi søger en sekretariatsleder, som drives af at skabe udvikling og sammenhæng på tværs af organisationen, med stærk analytisk sans, og som kan begå sig blandt politikere, ledere, bibliotekarer, ergoterapeuter, foreningsfolk og mange andre.

Sundheds- og Kulturforvaltningen
Sundheds- og Kulturforvaltningen opretter en sekretariatslederstilling i Direktørens Sekretariat, som nu søges besat.

Sundheds- og Kulturforvaltningen løser opgaver, der spænder fra kultur-, fritids- og landdistriktsområdet til kollektiv trafik og sundhedsområdet og har en særlig opgave i at arbejde med politikker og strategier på tværs af Aalborg Kommune.

Du får en nøgleposition i forvaltningen, bl.a. som bindeled mellem beslutninger og realiseringen af dem i de forskellige dele af forvaltningen. Du refererer til vicedirektøren, men har tråde ud til hele forvaltningens ledere og medarbejdere med meget forskellige ansvarsområder og fagligheder. Det er derfor vigtigt for os, at du lever op til forvaltningens leveregler. I denne stilling er ordentlighed og gensidig respekt særligt vigtig samtidig med, at du skaber resultater og fremdrift.

Direktørens Sekretariat
Du bliver leder af Direktørens Sekretariat, som har stor kontakt og berøringsflade med hele forvaltningen og resten af Aalborg Kommune. Sekretariatets primære opgave er at servicere udvalg, rådmand og direktør samt understøtte forvaltningens afdelinger i at udleve forvaltningens mission. Sekretariatet varetager følgende opgaver:
  • Sekretariatsbetjening af rådmand og direktør
  • Sekretariatsbetjening og udarbejdelse af dagsordener til Sundheds- og Kulturudvalget
  • Diverse udviklingsopgaver i forhold til organisationen
  • Strategisk digitalisering
  • Sekretariatsbetjening af hhv. Handicapråd, Tilgængelighedsudvalg, Uddannelsesråd, Integrationsråd og Ligestillingsudvalg
  • Kommunikation, ekstern såvel som intern
  • Personale, arbejdsmiljø og mindre HR-opgaver for hele forvaltningen
  • Tilgængelighedsrådgivning for hele Aalborg Kommune
Direktørens Sekretariat består af 10 medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund og aktuelt 2 studentermedhjælpere.

Vi forventer, at du har erfaring med og interesse for et sekretariats rolle i en organisation og er en god og anerkendende personaleleder. Du formår at skabe retning, mening og engagement hos dine medarbejdere, så I sammen skaber gode resultater og et godt arbejdsmiljø.

Dine opgaver
Ud over at være personaleleder for medarbejderne i Direktørens Sekretariat skal du også løfte konkrete opgaver. Dette aftales nærmere ift. din faglige profil, men det kunne være opgaver såsom:
  • at udarbejde strategiske oplæg og føre dem ud i livet
  • at udvikle og følge op på forvaltningens samlede udviklingsplan
  • at kvalitetssikre og udvikle dagsordener og beslutningsgrundlag til Sundheds- og Kulturudvalget og Forvaltningsledelsen
  • at styrke forvaltningens HR-indsats og generel kompetenceudvikling
  • at være arbejdsmiljøleder for Sundheds- og Kulturforvaltningen og leder af arbejdsmiljøgruppen i centraladministrationen
Den rette kandidat
Vores nye sekretariatsleder har ”fingeren på pulsen” og ved, hvilken retning den offentlige sektor styrer mod. Men det er ikke nok. Du kan også kunne omsætte det til virkelighed i form af konkrete ledelsesbeslutninger og handlinger.

I dette job er struktur og overblik kombineret med stærke analytiske evner vigtig, også for at kunne overskue en hverdag med mange og forskelligartede arbejdsopgaver, processer og emner.

Samtidig med udviklingsfokus skal du også have øje for sikker drift. Den rette kandidat kan således finde balancen mellem drift og udvikling.

Det er en fordel, hvis du har ledererfaring. Derudover forventer vi, at du:
  • har en akademisk eller anden relevant uddannelse
  • har erfaring fra en større politisk styret organisation og gerne kommunal erfaring
  • har erfaring med at omsætte strategiske mål til virkelighed
  • arbejder struktureret og kan det administrative håndværk 
  • har styr på projekt- og procesværktøjer og gerne erfaring med politik- og strategiformulering
  • har en delegerende og anerkendende ledelsesstil
  • er god til at kommunikere - både i skrift og tale
Vi lægger i vurderingen af ansøgningerne særlig vægt på, at du forholder dig specifikt til stillingens opgavefelt og kompetencekrav.

Hvis du vil vide mere
Du kan finde flere informationer om Aalborg Kommune, Aalborg Kommunes ”Løfte, Grundfortælling og Pejlemærker” samt Sundheds- og Kulturforvaltningen via nedenstående links:

www.aalborg.dk
https://www.aalborg.dk/om-kommunen/dna-aalborg/fra-dna-aalborg-til-vi-udvikler-os-sammen
https://www.aalborg.dk/om-kommunen/organisation/sundheds-og-kulturforvaltningen)

Vil du vide mere
Hvis du har spørgsmål til jobbet eller ansættelsesproceduren, kan du kontakte vicedirektør Mikkel Grimmeshave på 2520 1920 i perioden 3.-14. februar samt 24.-28. februar 2020.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er 28. februar 2020.

Vi forventer at afholde 1. samtalerunde 10. marts og 2. samtale 23. marts. Kandidater, der går videre til 2. samtalerunde, skal gennemføre en personlighedstest.

Vi forventer, at den nye sekretariatsleder tiltræder 1. maj 2020.

Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede faglige organisation og med mulighed for individuel kvalifikationsløn. Forud for endelig ansættelse skal der indhentes referencer.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2020-02-29T01:04:12.030 Vil du være med til at understøtte Sundheds- og Kulturforvaltningens afdelinger i at udleve vores mission Sundheds- og Kulturforvaltningen skaber sammen med borgerne attraktive muligheder for livsudfoldelse.Vi søger en sekretariatsleder, som drives af at skabe udvikling og sammenhæng på tværs af organisationen, med stærk analytisk sans, og som kan begå sig blandt politikere, ledere, bibliotekarer, ergoterapeuter, foreningsfolk og mange andre.Sundheds- og Kulturforvaltningen Sundheds- og Kulturforvaltningen opretter en sekretariatslederstilling i Direktørens Sekretariat, som nu søges besat.Sundheds- og Kulturforvaltningen løser opgaver, der spænder fra kultur-, fritids- og landdistriktsområdet til kollektiv trafik og sundhedsområdet og har en særlig opgave i at arbejde med politikker og strategier på tværs af Aalborg Kommune.Du får en nøgleposition i forvaltningen, bl.a. som bindeled mellem beslutninger og realiseringen af dem i de forskellige dele af forvaltningen. Du refererer til vicedirektøren, men har tråde ud til hele forvaltningens ledere og medarbejdere med meget forskellige ansvarsområder og fagligheder. Det er derfor vigtigt for os, at du lever op til forvaltningens leveregler. I denne stilling er ordentlighed og gensidig respekt særligt vigtig samtidig med, at du skaber resultater og fremdrift.Direktørens SekretariatDu bliver leder af Direktørens Sekretariat, som har stor kontakt og berøringsflade med hele forvaltningen og resten af Aalborg Kommune. Sekretariatets primære opgave er at servicere udvalg, rådmand og direktør samt understøtte forvaltningens afdelinger i at udleve forvaltningens mission. Sekretariatet varetager følgende opgaver: Sekretariatsbetjening af rådmand og direktør Sekretariatsbetjening og udarbejdelse af dagsordener til Sundheds- og Kulturudvalget Diverse udviklingsopgaver i forhold til organisationen Strategisk digitalisering Sekretariatsbetjening af hhv. Handicapråd, Tilgængelighedsudvalg, Uddannelsesråd, Integrationsråd og Ligestillingsudvalg Kommunikation, ekstern såvel som intern Personale, arbejdsmiljø og mindre HR-opgaver for hele forvaltningen Tilgængelighedsrådgivning for hele Aalborg Kommune Direktørens Sekretariat består af 10 medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund og aktuelt 2 studentermedhjælpere.Vi forventer, at du har erfaring med og interesse for et sekretariats rolle i en organisation og er en god og anerkendende personaleleder. Du formår at skabe retning, mening og engagement hos dine medarbejdere, så I sammen skaber gode resultater og et godt arbejdsmiljø.Dine opgaverUd over at være personaleleder for medarbejderne i Direktørens Sekretariat skal du også løfte konkrete opgaver. Dette aftales nærmere ift. din faglige profil, men det kunne være opgaver såsom: at udarbejde strategiske oplæg og føre dem ud i livet at udvikle og følge op på forvaltningens samlede udviklingsplan at kvalitetssikre og udvikle dagsordener og beslutningsgrundlag til Sundheds- og Kulturudvalget og Forvaltningsledelsen at styrke forvaltningens HR-indsats og generel kompetenceudvikling at være arbejdsmiljøleder for Sundheds- og Kulturforvaltningen og leder af arbejdsmiljøgruppen i centraladministrationen Den rette kandidatVores nye sekretariatsleder har fingeren på pulsen og ved, hvilken retning den offentlige sektor styrer mod. Men det er ikke nok. Du kan også kunne omsætte det til virkelighed i form af konkrete ledelsesbeslutninger og handlinger.I dette job er struktur og overblik kombineret med stærke analytiske evner vigtig, også for at kunne overskue en hverdag med mange og forskelligartede arbejdsopgaver, processer og emner.Samtidig med udviklingsfokus skal du også have øje for sikker drift. Den rette kandidat kan således finde balancen mellem drift og udvikling.Det er en fordel, hvis du har ledererfaring. Derudover forventer vi, at du: har en akademisk eller anden relevant uddannelse har erfaring fra en større politisk styret organisation og gerne kommunal erfaring har erfaring med at omsætte strategiske mål til virkelighed arbejder struktureret og kan det administrative håndværk har styr på projekt- og procesværktøjer og gerne erfaring med politik- og strategiformulering har en delegerende og anerkendende ledelsesstil er god til at kommunikere - både i skrift og tale Vi lægger i vurderingen af ansøgningerne særlig vægt på, at du forholder dig specifikt til stillingens opgavefelt og kompetencekrav.Hvis du vil vide mereDu kan finde flere informationer om Aalborg Kommune, Aalborg Kommunes Løfte, Grundfortælling og Pejlemærker samt Sundheds- og Kulturforvaltningen via nedenstående links:www.aalborg.dkhttps: www.aalborg.dk om-kommunen dna-aalborg fra-dna-aalborg-til-vi-udvikler-os-sammenhttps: www.aalborg.dk om-kommunen organisation sundheds-og-kulturforvaltningen)Vil du vide mereHvis du har spørgsmål til jobbet eller ansættelsesproceduren, kan du kontakte vicedirektør Mikkel Grimmeshave på 2520 1920 i perioden 3.-14. februar samt 24.-28. februar 2020.AnsøgningsfristAnsøgningsfristen er 28. februar 2020.Vi forventer at afholde 1. samtalerunde 10. marts og 2. samtale 23. marts. Kandidater, der går videre til 2. samtalerunde, skal gennemføre en personlighedstest.Vi forventer, at den nye sekretariatsleder tiltræder 1. maj 2020.Løn og ansættelsesforholdLøn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede faglige organisation og med mulighed for individuel kvalifikationsløn. Forud for endelig ansættelse skal der indhentes referencer.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix486325d6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-28T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=8e1318f4-82d1-470b-b5c9-f776a983ac0c0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3704005Sundheds- og Kulturforvaltningen11Danmarksgade 179000AalborgDKDanmarkORS/486325d6_logo.gifORS/Small/486325d6_logo.gif0mikkel.grimmeshave@aalborg.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111896729EmplyPremium+ pakken - 35 dage4edac45c-6f32-46bd-8a91-0d55d2e329e5_4158201003-02-20201103-02-202028-02-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=486325d6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=486325d6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=486325d6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=486325d6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgSekretariatsleder til Direktørens Sekretariat, Sundheds- og Kulturforvaltningen12008011Dansk3Læse/ tale123101Administrationschef123115Sekretariatschef933216Sekretariatsleder5Kontor og administration6Ledelse25Offentlig administration364100357Mikkel Grimmeshavemikkel.grimmeshave@aalborg.dkDanmarkDanmarkda-DK