Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretariatsleder til Institut for Odontologi og Oral Sundhed

Vil du være med til at præge udvikling og drift på et nyligt fusioneret institut?
Har du en særlig indsigt i og erfaring med offentlig ledelse og administration?

Brænder du for team- og personaleledelse, og har du lyst til at fungere i et uddannelses- og forskningsmiljø med kompetente og selvstændige medarbejdere?

Institut for Odontologi og Oral Sundhed (IOOS) på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger en sekretariatsleder pr. 1. august 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er en varig fuldtidsstilling.

Du vil som sekretariatsleder blive ansat på et internationalt anerkendt institut, hvor vi forsker i sundhed og sygdom i tænder, mund og kæber og uddanner studerende til at forebygge og helbrede sygdom og fremme sundhed i befolkningen. Vi har et inspirerende internationalt forskningsmiljø med fokus på orofacial sundhed som en integreret del af almen sundhed. Vi dækker alle uddannelser inden for det orofaciale område fordelt på fire overordnede professioner: tandlæge, tandplejer, klinisk tandtekniker og tandklinikassistent med unik mulighed for at skabe synergi mellem uddannelserne og uddanne det samlede behandlerteam til sundhedsvæsenet. På instituttet er vi cirka 300 medarbejdere og 650 studerende, og vores samarbejde bygger på respekt, tillid og anerkendelse. Du kan læse mere om instituttet her (http://dent.au.dk/) og om fakultetet her (http://health.au.dk/).

Dine arbejdsopgaver
Som sekretariatsleder er du ansvarlig for instituttets administration med personaleansvar for 21 administrative medarbejdere i instituttets sekretariat. Du refererer til institutlederen og indgår i instituttets overordnede ledelsesteam sammen med institutleder, viceinstitutleder for uddannelse, viceinstitutleder for forskning og talentudvikling samt klinikleder. Du indgår desuden i et netværk af sekretariatsledere på tværs af Aarhus Universitet. Dine opgaver veksler mellem serviceorienterede her-og-nu opgaver og langsigtede, strategiske projektopgaver. Primære arbejdsopgaver:

  • Du bistår institutlederen med daglig ledelse af instituttet, rådgivning og sparring på ledelses- og administrationsområdet samt sikrer en velfungerende organisation
  • Du indgår i institutledelsen og har ansvar for mødetilrettelæggelse, referat samt opfølgning på institutledelsens beslutninger
  • I samarbejde med institutledelsen udarbejder du budgetter og regnskab for instituttet
  • Du gennemfører i samarbejde med HR ansættelsesprocesser ved instituttet
  • Du er kontaktperson for instituttet, samarbejder og koordinerer løbende med fakultetets administrative centre, dekansekretariatet og øvrige samarbejdspartnere
  • Du har ansvaret for en professionel og effektiv sekretariatsbetjening af instituttets medarbejdere og studerende

Dine kompetencer
Du har en relevant akademisk uddannelse eller tilsvarende kvalifikationer erhvervet ved arbejdserfaring samt efter- og videreuddannelse med flere års erfaring med ledelse og offentlig administration. Det er en fordel, hvis du har erfaring med økonomistyring og budgetlægning samt projektledelse.

Som person har du gode samarbejdsevner, er robust, har gennemslagskraft og er initiativrig. Du har desuden strategiske og analytiske evner samt gode sprogkundskaber både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk.

Spørgsmål til stillingen
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte institutleder, Siri Beier Jensen tlf.: +45 93 50 85 25.

Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 22 og 23.

Arbejdsstedet er Institut for Odontologi og Oral Sundhed, Vennelyst Boulevard 9, 8000 Aarhus C, Danmark.

Ansættelsesgrundlag
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation.

Ansøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet

Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere (http://health.au.dk/om-health/ledige-stillinger/ansaettelsesprocedurer-paa-health/Vejledning-for-ansøgere_-_teknisk-administrative-stillinger).

Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via vores online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
22. maj 2019

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015519Phoenix-bc19143812019-05-02T00:00:00Sekretariatsleder til Institut for Odontologi og Oral SundhedVil du være med til at præge udvikling og drift på et nyligt fusioneret institut?
Har du en særlig indsigt i og erfaring med offentlig ledelse og administration?

Brænder du for team- og personaleledelse, og har du lyst til at fungere i et uddannelses- og forskningsmiljø med kompetente og selvstændige medarbejdere?

Institut for Odontologi og Oral Sundhed (IOOS) på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger en sekretariatsleder pr. 1. august 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er en varig fuldtidsstilling.

Du vil som sekretariatsleder blive ansat på et internationalt anerkendt institut, hvor vi forsker i sundhed og sygdom i tænder, mund og kæber og uddanner studerende til at forebygge og helbrede sygdom og fremme sundhed i befolkningen. Vi har et inspirerende internationalt forskningsmiljø med fokus på orofacial sundhed som en integreret del af almen sundhed. Vi dækker alle uddannelser inden for det orofaciale område fordelt på fire overordnede professioner: tandlæge, tandplejer, klinisk tandtekniker og tandklinikassistent med unik mulighed for at skabe synergi mellem uddannelserne og uddanne det samlede behandlerteam til sundhedsvæsenet. På instituttet er vi cirka 300 medarbejdere og 650 studerende, og vores samarbejde bygger på respekt, tillid og anerkendelse. Du kan læse mere om instituttet her (http://dent.au.dk/) og om fakultetet her (http://health.au.dk/).

Dine arbejdsopgaver
Som sekretariatsleder er du ansvarlig for instituttets administration med personaleansvar for 21 administrative medarbejdere i instituttets sekretariat. Du refererer til institutlederen og indgår i instituttets overordnede ledelsesteam sammen med institutleder, viceinstitutleder for uddannelse, viceinstitutleder for forskning og talentudvikling samt klinikleder. Du indgår desuden i et netværk af sekretariatsledere på tværs af Aarhus Universitet. Dine opgaver veksler mellem serviceorienterede her-og-nu opgaver og langsigtede, strategiske projektopgaver. Primære arbejdsopgaver:
  • Du bistår institutlederen med daglig ledelse af instituttet, rådgivning og sparring på ledelses- og administrationsområdet samt sikrer en velfungerende organisation
  • Du indgår i institutledelsen og har ansvar for mødetilrettelæggelse, referat samt opfølgning på institutledelsens beslutninger
  • I samarbejde med institutledelsen udarbejder du budgetter og regnskab for instituttet
  • Du gennemfører i samarbejde med HR ansættelsesprocesser ved instituttet
  • Du er kontaktperson for instituttet, samarbejder og koordinerer løbende med fakultetets administrative centre, dekansekretariatet og øvrige samarbejdspartnere
  • Du har ansvaret for en professionel og effektiv sekretariatsbetjening af instituttets medarbejdere og studerende

Dine kompetencer
Du har en relevant akademisk uddannelse eller tilsvarende kvalifikationer erhvervet ved arbejdserfaring samt efter- og videreuddannelse med flere års erfaring med ledelse og offentlig administration. Det er en fordel, hvis du har erfaring med økonomistyring og budgetlægning samt projektledelse.

Som person har du gode samarbejdsevner, er robust, har gennemslagskraft og er initiativrig. Du har desuden strategiske og analytiske evner samt gode sprogkundskaber både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk.

Spørgsmål til stillingen
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte institutleder, Siri Beier Jensen tlf.: +45 93 50 85 25.

Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 22 og 23.

Arbejdsstedet er Institut for Odontologi og Oral Sundhed, Vennelyst Boulevard 9, 8000 Aarhus C, Danmark.

Ansættelsesgrundlag
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation.

Ansøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet

Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere (http://health.au.dk/om-health/ledige-stillinger/ansaettelsesprocedurer-paa-health/Vejledning-for-ansøgere_-_teknisk-administrative-stillinger).

Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via vores online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
22. maj 2019

 

2019-05-23T00:52:13.697 Vil du være med til at præge udvikling og drift på et nyligt fusioneret institut?Har du en særlig indsigt i og erfaring med offentlig ledelse og administration?Brænder du for team- og personaleledelse, og har du lyst til at fungere i et uddannelses- og forskningsmiljø med kompetente og selvstændige medarbejdere? Institut for Odontologi og Oral Sundhed (IOOS) på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger en sekretariatsleder pr. 1. august 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er en varig fuldtidsstilling.Du vil som sekretariatsleder blive ansat på et internationalt anerkendt institut, hvor vi forsker i sundhed og sygdom i tænder, mund og kæber og uddanner studerende til at forebygge og helbrede sygdom og fremme sundhed i befolkningen. Vi har et inspirerende internationalt forskningsmiljø med fokus på orofacial sundhed som en integreret del af almen sundhed. Vi dækker alle uddannelser inden for det orofaciale område fordelt på fire overordnede professioner: tandlæge, tandplejer, klinisk tandtekniker og tandklinikassistent med unik mulighed for at skabe synergi mellem uddannelserne og uddanne det samlede behandlerteam til sundhedsvæsenet. På instituttet er vi cirka 300 medarbejdere og 650 studerende, og vores samarbejde bygger på respekt, tillid og anerkendelse. Du kan læse mere om instituttet her (http: dent.au.dk ) og om fakultetet her (http: health.au.dk ).Dine arbejdsopgaver Som sekretariatsleder er du ansvarlig for instituttets administration med personaleansvar for 21 administrative medarbejdere i instituttets sekretariat. Du refererer til institutlederen og indgår i instituttets overordnede ledelsesteam sammen med institutleder, viceinstitutleder for uddannelse, viceinstitutleder for forskning og talentudvikling samt klinikleder. Du indgår desuden i et netværk af sekretariatsledere på tværs af Aarhus Universitet. Dine opgaver veksler mellem serviceorienterede her-og-nu opgaver og langsigtede, strategiske projektopgaver. Primære arbejdsopgaver:Du bistår institutlederen med daglig ledelse af instituttet, rådgivning og sparring på ledelses- og administrationsområdet samt sikrer en velfungerende organisationDu indgår i institutledelsen og har ansvar for mødetilrettelæggelse, referat samt opfølgning på institutledelsens beslutningerI samarbejde med institutledelsen udarbejder du budgetter og regnskab for instituttetDu gennemfører i samarbejde med HR ansættelsesprocesser ved instituttetDu er kontaktperson for instituttet, samarbejder og koordinerer løbende med fakultetets administrative centre, dekansekretariatet og øvrige samarbejdspartnereDu har ansvaret for en professionel og effektiv sekretariatsbetjening af instituttets medarbejdere og studerendeDine kompetencer Du har en relevant akademisk uddannelse eller tilsvarende kvalifikationer erhvervet ved arbejdserfaring samt efter- og videreuddannelse med flere års erfaring med ledelse og offentlig administration. Det er en fordel, hvis du har erfaring med økonomistyring og budgetlægning samt projektledelse.Som person har du gode samarbejdsevner, er robust, har gennemslagskraft og er initiativrig. Du har desuden strategiske og analytiske evner samt gode sprogkundskaber både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk.Spørgsmål til stillingen Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte institutleder, Siri Beier Jensen tlf.: 45 93 50 85 25.Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 22 og 23.Arbejdsstedet er Institut for Odontologi og Oral Sundhed, Vennelyst Boulevard 9, 8000 Aarhus C, Danmark.AnsættelsesgrundlagLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation.AnsøgningDin ansøgning skal indeholde følgende:AnsøgningCurriculum VitaeAngivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)Referencer anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemetVi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere (http: health.au.dk om-health ledige-stillinger ansaettelsesprocedurer-paa-health Vejledning-for-ansøgere_-_teknisk-administrative-stillinger).Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via vores online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:22. maj 201911starbc191438100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000000https://au.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=e7d3cb11-6b66-4ccc-8980-0271970ee2550EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3518510Aarhus Universitet11Vennelyst Boulevard 98000Aarhus C87150000DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752813JobNet4981948498194810002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc191438https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc191438https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc191438&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc191438&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgSekretariatsleder til Institut for Odontologi og Oral Sundhed12008001Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361658988Sirinoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330092881Enhedsleder til KIF Aarhus, Kriminalforsorgen Midt- og NordjyllandRobot Vil du være med i en stærk ledelse af Kriminalforsorgen? Kriminalforsorgen, Institution Østjylland, Aarhus søger en enhedsleder for fodlænken og administrationen i KIF Aarhus, som kan jonglere mellem drift og udvikling, give daglig sparring, omsætte mål til opgaver, arbejde på tværs og indgå i den brede ledelsesgruppe i institutionen. Dine opgaver: Daglige personaleledelsesmæssige opgaver, herunder MUS. Sætte rammerne for et godt arbejdsmiljø. Ansvarlig for at varetagelse af sikker drift. At sikre implementering, udvikling og opfølgning af aktiviteter. At sikre målopfyldelse vedrørende resultatkontrakten. At medvirke til at informationer videreformidles mellem ledelse og medarbejder. Organisatorisk refererer enhedslederen til enhedschefen i KIF og har ledelsesmæssigt ansvar for og ledelsesmæssig kompetence i forhold til fodlænken og administrationens drift, således at dette sker i overensstemmelse med Kriminalforsorgens Principprogram, Kriminalforsorgens værdier, medarbejder- og ledelsesgrundlaget samt fodlænkens målsætninger. Som enhedsleder vil du i samarbejde med enhedschefen medvirke til at sikre drift og målopfyldelse i enheden gennem din faglige ledelse på en måde, så det hænger sammen med strategien. Du vil være det faglige bindeled mellem cheferne i institutionen og medarbejderne. Dermed er det din faglighed, der sikrer at din enhed, Institutionen, Området og Kriminalforsorgen som helhed, når de faglige mål, der fastsættes. I hverdagen vil du lægge vægt på at give faglig sparring til dine medarbejdere og skabe tværgående sammenhæng mellem enhedens forskellige fagligheder og differentierede arbejdsopgaver. I det arbejde vægter vi din faglige ledelse højt. Som enhedsleder deltager du sammen med de øvrige enhedsledere og enhedschefen i ledelsesgruppen i KIF. Du er ansvarlig for at bringe din viden i spil via samarbejdet med enhedschefen og bidrager til at implementere strategien i enheden. Du vil dermed få en central rolle i Kriminalforsorgens ledelseskæde, som sørger for, at vi effektivt bringer viden fra den enkelte enhed op til områdeledelsen og videre til koncernledelsen. Hvem er du? Du har solid ledelseserfaring. Fagligt vil det være en stor fordel, at du har kendskab til fodlænkens arbejde, men det er ikke et krav. Du formår på én gang sikkert at styre driften samtidig med, at der kontinuerligt bliver taget hånd om udviklingsopgaverne og de tiltag fra institutionsledelsen, som du skal medvirke til at implementere i driften. Det er vigtigt, at du udviser integritet og gennemslagskraft og derigennem går foran som en rollemodel for medarbejderne. Vi forventer, at du har en relevant lederuddannelse samt, at du fortsat ønsker at udvikle og dygtiggøre dig som leder. Vi forventer ydermere, at du: kan sætte tydelige mål og rammer for udviklingen af det faglige arbejde og motivere til et godt arbejdsmiljø. kan udøve faglig ledelse med engagement og tillid samtidig med, at du bevarer overblikket. kan nedbryde mål til konkrete arbejdsopgaver og stå på mål for de beslutninger, din enhedschef og institutionsledelse melder ud. Vi tilbyder: En arbejdsplads med engagerede kolleger, hvor der er fokus på trivsel og samarbejde. Muligheden for at medvirke til at løse en vigtig samfundsopgave. Sundhedsordning. En ledergruppe med stor interesse og engagement for hinandens arbejde. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. december 2019. Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen. Tjenestestedet er Institution Østjylland, KiF Aarhus, Åboulevarden 70, 8000 Aarhus. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem din ansættelse. Hvem er vi? Institutionen består af KIF (Kriminalforsorgen i Frihed) med hovedkontor i Aarhus og lokalkontorer i Horsens og Randers. Af arresthusene i Silkeborg, Randers og Aarhus, Pension Skejby og Ungekriminalforsorgen i Aarhus. Du bliver tilknyttet fodlænken og administrationen i Aarhus, men kan komme til at udføre opgaver på tværs af Institutionen. Du søger stillingen via linket Søg stillingen . Din ansøgning med CV, dokumentation for uddannelse og forudgående erfaring skal være modtaget senest den 3. oktober. Vi forventer at holde samtaler i uge 41. Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Inden ansættelse skal vi modtage dokumentation for CV, f.eks. ansættelsesbeviser. Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe originalt eksamensbevis for den ansættelsesgivende uddannelse, sammen med identifikation f.eks. pas eller kørekort. Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Institutionschef Per Thun Holst på telefon 7255 8864.Vil du være med i en stærk ledelse af Kriminalforsorgen?



Kriminalforsorgen, Institution Østjylland, Aarhus søger en enhedsleder for fodlænken og administrationen i KIF Aarhus, som kan jonglere mellem drift og udvikling, give daglig sparring, omsætte mål til opgaver, arbejde på tværs og indgå i den brede ledelsesgruppe i institutionen.




Dine opgaver:


  • Daglige personaleledelsesmæssige opgaver, herunder MUS.
  • Sætte rammerne for et godt arbejdsmiljø.
  • Ansvarlig for at varetagelse af sikker drift.
  • At sikre implementering, udvikling og opfølgning af aktiviteter.
  • At sikre målopfyldelse vedrørende resultatkontrakten.
  • At medvirke til at informationer videreformidles mellem ledelse og medarbejder.


Organisatorisk refererer enhedslederen til enhedschefen i KIF og har ledelsesmæssigt ansvar for og ledelsesmæssig kompetence i forhold til fodlænken og administrationens drift, således at dette sker i overensstemmelse med Kriminalforsorgens Principprogram, Kriminalforsorgens værdier, medarbejder- og ledelsesgrundlaget samt fodlænkens målsætninger.



Som enhedsleder vil du i samarbejde med enhedschefen medvirke til at sikre drift og målopfyldelse i enheden gennem din faglige ledelse på en måde, så det hænger sammen med strategien.



Du vil være det faglige bindeled mellem cheferne i institutionen og medarbejderne. Dermed er det din faglighed, der sikrer at din enhed, Institutionen, Området og Kriminalforsorgen som helhed, når de faglige mål, der fastsættes.



I hverdagen vil du lægge vægt på at give faglig sparring til dine medarbejdere og skabe tværgående sammenhæng mellem enhedens forskellige fagligheder og differentierede arbejdsopgaver. I det arbejde vægter vi din faglige ledelse højt.



Som enhedsleder deltager du sammen med de øvrige enhedsledere og enhedschefen i ledelsesgruppen i KIF. Du er ansvarlig for at bringe din viden i spil via samarbejdet med enhedschefen og bidrager til at implementere strategien i enheden. Du vil dermed få en central rolle i Kriminalforsorgens ledelseskæde, som sørger for, at vi effektivt bringer viden fra den enkelte enhed op til områdeledelsen og videre til koncernledelsen.




Hvem er du?


Du har solid ledelseserfaring. Fagligt vil det være en stor fordel, at du har kendskab til fodlænkens arbejde, men det er ikke et krav.

Du formår på én gang sikkert at styre driften samtidig med, at der kontinuerligt bliver taget hånd om udviklingsopgaverne og de tiltag fra institutionsledelsen, som du skal medvirke til at implementere i driften.



Det er vigtigt, at du udviser integritet og gennemslagskraft og derigennem går foran som en rollemodel for medarbejderne.



Vi forventer, at du har en relevant lederuddannelse samt, at du fortsat ønsker at udvikle og dygtiggøre dig som leder.



Vi forventer ydermere, at du:

  • kan sætte tydelige mål og rammer for udviklingen af det faglige arbejde og motivere til et godt arbejdsmiljø.
  • kan udøve faglig ledelse med engagement og tillid samtidig med, at du bevarer overblikket.
  • kan nedbryde mål til konkrete arbejdsopgaver og stå på mål for de beslutninger, din enhedschef og institutionsledelse melder ud.



Vi tilbyder:


En arbejdsplads med engagerede kolleger, hvor der er fokus på trivsel og samarbejde.

Muligheden for at medvirke til at løse en vigtig samfundsopgave.

Sundhedsordning.

En ledergruppe med stor interesse og engagement for hinandens arbejde.




Løn- og ansættelsesvilkår
er i henhold til gældende overenskomst.



Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. december 2019.



Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen. Tjenestestedet er Institution Østjylland, KiF Aarhus, Åboulevarden 70, 8000 Aarhus.



Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem din ansættelse.






Hvem er vi?


Institutionen består af KIF (Kriminalforsorgen i Frihed) med hovedkontor i Aarhus og lokalkontorer i Horsens og Randers. Af arresthusene i Silkeborg, Randers og Aarhus, Pension Skejby og Ungekriminalforsorgen i Aarhus. Du bliver tilknyttet fodlænken og administrationen i Aarhus, men kan komme til at udføre opgaver på tværs af Institutionen.






Du søger stillingen via linket
”Søg stillingen”.

Din ansøgning med CV, dokumentation for uddannelse og forudgående erfaring skal være modtaget senest den 3. oktober.



Vi forventer at holde samtaler i uge 41.



Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister.



Inden ansættelse skal vi modtage dokumentation for CV, f.eks. ansættelsesbeviser.



Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe originalt eksamensbevis for den ansættelsesgivende uddannelse, sammen med identifikation f.eks. pas eller kørekort.



Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.



Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Institutionschef Per Thun Holst på telefon 7255 8864.













KiF AarhusAarhus C2019-09-19T00:00:002019-10-03T00:00:00
330090866Risk ManagerRobot Use your risk management- and business expertise in an international organisation Do you have the skills, experience and motivation to be responsible for the overall risk management work in MHI Vestas? Then you may be the person we are looking for. Tasks responsibilities You will be responsible for the overall risk management work in MHI Vestas, including implementation of MHI Vestas risk policy and supporting and challenging the organisation in integrating risk management in business processes. You will also be responsible for: Facilitate the enterprise risk management process in MHI Vestas, including sparring with local risk advisors, evaluate risks and mitigation efforts, coordinate risk reporting to MHI Vestas Risk Committee and develop risk management tools Coordinate deep dives into selected risk areas Business continuity management Drive various risk management projects Depending on your qualifications, you may also work with insurance related tasks in addition to the risk management work. Skills experience To succeed in this position, we expect you to have a relevant education and at least 5 years of experience within risk management, strategy, consulting, business development, finance or project management. It is important that you have good people skills and are a strong communicator with good presentation capabilities. You must be able to challenge status quo, while acting reasonable with respect and stamina. We expect that you: Have a good understanding of what drives value and risk in a company Have experience with identifying, evaluating and mitigating company risks Have good project management skills Are a self-starter Have international business experience Can motivate people from various departments Have management experience (preferred, not required) What we offer You will join an international and ambitious company where our ambition is to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated Legal department in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. As our new Risk Manager, you will play a key role in developing and implementing our risk management procedures. Apply now If you have questions about the position, please contact Vice President, Head of Legal, Mads Bay Rasmussen, on 45 2026 4429. Your primary work location will be Aarhus, Denmark, and you should expect 30 travel days per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and USA.

Use your risk management- and business expertise in an international organisation

Do you have the skills, experience and motivation to be responsible for the overall risk management work in MHI Vestas? Then you may be the person we are looking for.

Tasks & responsibilities

You will be responsible for the overall risk management work in MHI Vestas, including implementation of MHI Vestas’ risk policy and supporting and challenging the organisation in integrating risk management in business processes. 

You will also be responsible for: 

  • Facilitate the enterprise risk management process in MHI Vestas, including sparring with local risk advisors, evaluate risks and mitigation efforts, coordinate risk reporting to MHI Vestas Risk Committee and develop risk management tools
  • Coordinate deep dives into selected risk areas
  • Business continuity management 
  • Drive various risk management projects 

Depending on your qualifications, you may also work with insurance related tasks in addition to the risk management work.

Skills & experience

To succeed in this position, we expect you to have a relevant education and at least 5 years of experience within risk management, strategy, consulting, business development, finance or project management. It is important that you have good people skills and are a strong communicator with good presentation capabilities. You must be able to challenge status quo, while acting reasonable with respect and stamina. 

We expect that you: 

  • Have a good understanding of what drives value and risk in a company
  • Have experience with identifying, evaluating and mitigating company risks
  • Have good project management skills
  • Are a self-starter
  • Have international business experience
  • Can motivate people from various departments
  • Have management experience (preferred, not required) 

What we offer

You will join an international and ambitious company where our ambition is to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated Legal department in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. As our new Risk Manager, you will play a key role in developing and implementing our risk management procedures. 

Apply now

If you have questions about the position, please contact Vice President, Head of Legal, Mads Bay Rasmussen, on +45 2026 4429. Your primary work location will be Aarhus, Denmark, and you should expect 30 travel days per year. 

Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. 

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and USA.

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-09-16T00:00:002019-11-11T00:00:00
330090847Team Leader, Construction Site ResourcesRobot Warehouse Supervisors Team Get the opportunity to create and motivate a high-performance team Are you an experienced leader ready to use your skills and develop, lead and train a team of Warehouse Supervisors? Would you like to join an international organisation in the middle of an exciting ramp-up phase? Skills experience: Our new colleague… …will hire, manage and coordinate the best in class Supervisors. The team will be a mix between internal and external Warehouse Supervisors with different warehousing backgrounds. You will develop your team deploying MHI Vestas Offshore culture and strategies You will allocate qualified and motivated competencies to construction sites according to project specifications You will be located in Aarhus, Denmark, therefore management from a distance will be a key ability requiring strong skills within communication and motivation Some of the main tasks as a Team Leader: Coordination and resource planning in a fast-changing environment People management, e.g. conducting regular 1:1 meetings and individual development plans with Warehouse Supervisors Execution of HR processes, e.g. People Review, Merit, Motivation Performance Dialogue You will play a key role in hiring, onboarding and preparing our new employees for future projects Drive knowledge sharing activities in the group Participate in and drive various projects together with internal Tools Warehouse department Various administrative tasks, e.g. approve allowance, approve travel expenses Skills experience: Our new colleague… …has shown great experience within leadership it is important that you are a natural leader who can take responsibility for an area with large potential. To succeed in this role, you need to: Have strong interpersonal skills making you able to navigate in an international cross-cultural environment Lead and support a dedicated team Coach and develop the individual team members constantly striving to improve their competences Ensure cross functional collaboration, knowledge sharing We expect you to have are: Experience form supply chain management or warehousing A high personal drive and a humble approach towards your stakeholders English language skills, verbal and written A persistent and independent work style A team player with a positive and flexible mind-set Experience with working across cultures Join us if you… ...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In Construction Site Resources, we offer you: Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development The opportunity to develop and lead an excellent team Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Resource Manager, Jarno Friang Gamsgaard, on 45 2723 0605. Your primary work location will be Aarhus, DK, and you should expect 60 travel days per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

Warehouse Supervisors Team

Get the opportunity to create and motivate a high-performance team

Are you an experienced leader ready to use your skills and develop, lead and train a team of Warehouse Supervisors? Would you like to join an international organisation in the middle of an exciting ramp-up phase?

Skills & experience: Our new colleague… 

…will hire, manage and coordinate the best in class Supervisors. The team will be a mix between internal and external Warehouse Supervisors with different warehousing backgrounds.      

  • You will develop your team deploying MHI Vestas Offshore culture and strategies 
  • You will allocate qualified and motivated competencies to construction sites according to project specifications
  • You will be located in Aarhus, Denmark, therefore management from a distance will be a key ability requiring strong skills within communication and motivation    

Some of the main tasks as a Team Leader: 

  • Coordination and resource planning in a fast-changing environment 
  • People management, e.g. conducting regular 1:1 meetings and individual development plans with Warehouse Supervisors
  • Execution of HR processes, e.g. People Review, Merit, Motivation & Performance Dialogue
  • You will play a key role in hiring, onboarding and preparing our new employees for future projects
  • Drive knowledge sharing activities in the group 
  • Participate in and drive various projects together with internal Tools/Warehouse department
  • Various administrative tasks, e.g. approve allowance, approve travel expenses

Skills & experience: Our new colleague…  

…has shown great experience within leadership; it is important that you are a natural leader who can take responsibility for an area with large potential. 

To succeed in this role, you need to:

  • Have strong interpersonal skills making you able to navigate in an international cross-cultural environment
  • Lead and support a dedicated team   
  • Coach and develop the individual team members constantly striving to improve their competences
  • Ensure cross functional collaboration, knowledge sharing 

We expect you to have/are: 

  • Experience form supply chain management or warehousing
  • A high personal drive and a humble approach towards your stakeholders 
  • English language skills, verbal and written     
  • A persistent and independent work style 
  • A team player with a positive and flexible mind-set 
  • Experience with working across cultures   

Join us if you…

...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.

In Construction Site Resources, we offer you:

  • Great colleagues that support each other and work together
  • Excellent opportunities for professional and personal development
  • The opportunity to develop and lead an excellent team

Apply now

We’re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Resource Manager, Jarno Friang Gamsgaard, on +45 2723 0605. Your primary work location will be Aarhus, DK, and you should expect 60 travel days per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. 

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-09-16T00:00:002019-11-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Enhedsleder til KIF Aarhus, Kriminalforsorgen Midt- og Nordjylland

KiF Aarhus

Aarhus C
Vil du være med i en stærk ledelse af Kriminalforsorgen? Kriminalforsorgen, Institution Østjylland, Aarhus søger en enhedsleder for fodlænken og administrationen i KIF Aarhus, som kan jonglere mellem drift og udvikling, give daglig sparring, omsætte...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Risk Manager

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
Use your risk management- and business expertise in an international organisation Do you have the skills, experience and motivation to be responsible for the overall risk management work in MHI Vestas? Then you may be the person we are looking for. ...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:11. november 2019

Team Leader, Construction Site Resources

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
Warehouse Supervisors Team Get the opportunity to create and motivate a high-performance team Are you an experienced leader ready to use your skills and develop, lead and train a team of Warehouse Supervisors? Would you like to join an international...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:11. november 2019