Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sektionschef til Strategisk Indkøb & Erstatning

Har du lyst til at sætte dit aftryk på Strategisk Indkøb - herunder bl.a. på Contract Management funktionen hos Danmarks største offentlige bygherre? 
 
Sektionen er en del af Indkøbsområdet. Sektionen består af 11 højtuddannede og motiverede medarbejdere. Otte af disse arbejder med strategisk indkøb og tre med erstatning. Opgaverne med erstatningsret er organiseret med en faglig koordinator i spidsen 
 
Central rolle med fokus på strategi  
Du skal sikre professionel og ensartet kontraktstyring. Dvs. at Banedanmark udbyder kontrakter efter best practice og afprøver nye kontraktformer, for at opnå bedst mulige forhold mellem pris og kvalitet. Derudover skal du sikre, at vi styrer kontrakten i hele dens levetid.   
 
Sammen med resten af sektionen skal du udvikle metoder for at Banedanmark kan arbejde med systematisk opfølgning på besparelser og gevinster i forbindelse med udbud. 
 
Endelig skal du sikre compliance i alle indkøb. Dvs. at vi sammen med forretningen skal gøre alle vores indkøb udbudsklare, sikre overholdelse af EU’s udbudsregler og anvende statens indkøbsaftaler. 
 
Opgaven løses i tæt samarbejde med organisationen, hvor analyser, markedsafdækning, projektledelse og kompleksitet er nøgleord for opgaveløsningen. Du får afgørende indflydelse på de strategiske beslutninger både i forhold til Banedanmarks indkøbsstrategi, og på hvordan strategi og planer omsættes til konkrete aktiviteter, internt såvel som eksternt. Alt sammen for at sikre bedst mulige ressourceudnyttelse og gevinstoptimering.  
 
Opgaven er startet, men vi er ikke i mål. Vi har brug for, at du er klar til at føre opgaven videre. I samarbejde med resten af Indkøbsområdet, Teknik- og Anlægsdivisionerne skal du og din sektion sikre, at CM tankegang og principper bliver en naturlig del af Banedanmarks varetagelse af rollen som den største offentlige bygherre og infrastrukturforvalter.  
 
En af de første interne opgaver bliver at sikre oprettelse og drift af et tværorganisatorisk CM forum (CMF). CMF skal være omdrejningspunktet for, hvordan der arbejdes med CM i Banedanmark.  
 
I samarbejde med organisationen skal du og din sektion endvidere sikre overensstemmelse mellem Banedanmarks forretningsmæssige behov og lovgivningens krav (compliance). I skal sikre ledelsesinformation i form af complianceopfølgning, analyser og udviklingsopgaver, og I er ansvarlige for den eksterne rapportering til departement og andre myndigheder vedrørende indkøbsområdet. 
 
Du får et tæt samarbejde med hele organisationen. Som en del af ledelsesgruppen i Indkøb får du god mulighed for ledelsesfaglig sparring med cheferne for Operationelt Indkøb hhv. Jura. I det daglige refererer du til områdechefen i Indkøb. 
 
Faglighed & Ledelse  
Uddannelsesmæssigt er du økonom, cand.merc.jur. el. lign. Vi er åbne for, at du kan have en anden uddannelsesmæssig baggrund – men vi forventer, at du har en stærk faglighed og erfaring inden for økonomi og kontrakter. Det er en forudsætning, at du har arbejdet med Contract Management og compliance gerne med dokumenterede resultater. Derudover skal du have ledelseserfaring, kendskab til forandringsledelse. 
 
Du besidder evnen til at skabe gode og vedholdende samarbejdsrelationer i den organisation, du er en del af. Du har skarpe, diplomatiske evner og gennemslagskraft. Din ledelsesstil er motiverende og baseret på tillid og frihed under ansvar. 
 
Du har fokus på målet. Du skaber de optimale rammer for, at dine medarbejdere kan nå målet, og du venter ikke på, at tingene sker af sig selv. Du har erfaring med at kommunikere til både medarbejdere og i den interne ledelsesrapportering.   
Banedanmark har en strategi for data og digitalisering og ser muligheder for at arbejde smartere fremadrettet ved brug af data. Har du erfaring med hvordan data og digitalisering kan anvendes som værktøj, og har du visioner i den retning, kan det blive rigtig spændende. 
 
Løn  
Du tiltræder en stilling, der er klassificeret i lønramme 36, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.  
 
Ansøgning og kontakt  
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt konstitueret områdechef for Indkøb Ole Clemens Petersen.  
 
For at søge stillingen klikker du på linket "Søg stillingen" og følger instruktionerne.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329754383Phoenix-59211cb912018-02-03T01:00:01.013Sektionschef til Strategisk Indkøb & ErstatningHar du lyst til at sætte dit aftryk på Strategisk Indkøb - herunder bl.a. på Contract Management funktionen hos Danmarks største offentlige bygherre? 
 
Sektionen er en del af Indkøbsområdet. Sektionen består af 11 højtuddannede og motiverede medarbejdere. Otte af disse arbejder med strategisk indkøb og tre med erstatning. Opgaverne med erstatningsret er organiseret med en faglig koordinator i spidsen 
 
Central rolle med fokus på strategi  
Du skal sikre professionel og ensartet kontraktstyring. Dvs. at Banedanmark udbyder kontrakter efter best practice og afprøver nye kontraktformer, for at opnå bedst mulige forhold mellem pris og kvalitet. Derudover skal du sikre, at vi styrer kontrakten i hele dens levetid.   
 
Sammen med resten af sektionen skal du udvikle metoder for at Banedanmark kan arbejde med systematisk opfølgning på besparelser og gevinster i forbindelse med udbud. 
 
Endelig skal du sikre compliance i alle indkøb. Dvs. at vi sammen med forretningen skal gøre alle vores indkøb udbudsklare, sikre overholdelse af EU’s udbudsregler og anvende statens indkøbsaftaler. 
 
Opgaven løses i tæt samarbejde med organisationen, hvor analyser, markedsafdækning, projektledelse og kompleksitet er nøgleord for opgaveløsningen. Du får afgørende indflydelse på de strategiske beslutninger både i forhold til Banedanmarks indkøbsstrategi, og på hvordan strategi og planer omsættes til konkrete aktiviteter, internt såvel som eksternt. Alt sammen for at sikre bedst mulige ressourceudnyttelse og gevinstoptimering.  
 
Opgaven er startet, men vi er ikke i mål. Vi har brug for, at du er klar til at føre opgaven videre. I samarbejde med resten af Indkøbsområdet, Teknik- og Anlægsdivisionerne skal du og din sektion sikre, at CM tankegang og principper bliver en naturlig del af Banedanmarks varetagelse af rollen som den største offentlige bygherre og infrastrukturforvalter.  
 
En af de første interne opgaver bliver at sikre oprettelse og drift af et tværorganisatorisk CM forum (CMF). CMF skal være omdrejningspunktet for, hvordan der arbejdes med CM i Banedanmark.  
 
I samarbejde med organisationen skal du og din sektion endvidere sikre overensstemmelse mellem Banedanmarks forretningsmæssige behov og lovgivningens krav (compliance). I skal sikre ledelsesinformation i form af complianceopfølgning, analyser og udviklingsopgaver, og I er ansvarlige for den eksterne rapportering til departement og andre myndigheder vedrørende indkøbsområdet. 
 
Du får et tæt samarbejde med hele organisationen. Som en del af ledelsesgruppen i Indkøb får du god mulighed for ledelsesfaglig sparring med cheferne for Operationelt Indkøb hhv. Jura. I det daglige refererer du til områdechefen i Indkøb. 
 
Faglighed & Ledelse  
Uddannelsesmæssigt er du økonom, cand.merc.jur. el. lign. Vi er åbne for, at du kan have en anden uddannelsesmæssig baggrund – men vi forventer, at du har en stærk faglighed og erfaring inden for økonomi og kontrakter. Det er en forudsætning, at du har arbejdet med Contract Management og compliance gerne med dokumenterede resultater. Derudover skal du have ledelseserfaring, kendskab til forandringsledelse. 
 
Du besidder evnen til at skabe gode og vedholdende samarbejdsrelationer i den organisation, du er en del af. Du har skarpe, diplomatiske evner og gennemslagskraft. Din ledelsesstil er motiverende og baseret på tillid og frihed under ansvar. 
 
Du har fokus på målet. Du skaber de optimale rammer for, at dine medarbejdere kan nå målet, og du venter ikke på, at tingene sker af sig selv. Du har erfaring med at kommunikere til både medarbejdere og i den interne ledelsesrapportering.   
Banedanmark har en strategi for data og digitalisering og ser muligheder for at arbejde smartere fremadrettet ved brug af data. Har du erfaring med hvordan data og digitalisering kan anvendes som værktøj, og har du visioner i den retning, kan det blive rigtig spændende. 
 
Løn  
Du tiltræder en stilling, der er klassificeret i lønramme 36, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.  
 
Ansøgning og kontakt  
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt konstitueret områdechef for Indkøb Ole Clemens Petersen.  
 
For at søge stillingen klikker du på linket "Søg stillingen" og følger instruktionerne.
2018-02-19T05:50:15.783 Har du lyst til at sætte dit aftryk på Strategisk Indkøb - herunder bl.a. på Contract Management funktionen hos Danmarks største offentlige bygherre? Sektionen er en del af Indkøbsområdet. Sektionen består af 11 højtuddannede og motiverede medarbejdere. Otte af disse arbejder med strategisk indkøb og tre med erstatning. Opgaverne med erstatningsret er organiseret med en faglig koordinator i spidsen Central rolle med fokus på strategi Du skal sikre professionel og ensartet kontraktstyring. Dvs. at Banedanmark udbyder kontrakter efter best practice og afprøver nye kontraktformer, for at opnå bedst mulige forhold mellem pris og kvalitet. Derudover skal du sikre, at vi styrer kontrakten i hele dens levetid. Sammen med resten af sektionen skal du udvikle metoder for at Banedanmark kan arbejde med systematisk opfølgning på besparelser og gevinster i forbindelse med udbud. Endelig skal du sikre compliance i alle indkøb. Dvs. at vi sammen med forretningen skal gøre alle vores indkøb udbudsklare, sikre overholdelse af EU s udbudsregler og anvende statens indkøbsaftaler. Opgaven løses i tæt samarbejde med organisationen, hvor analyser, markedsafdækning, projektledelse og kompleksitet er nøgleord for opgaveløsningen. Du får afgørende indflydelse på de strategiske beslutninger både i forhold til Banedanmarks indkøbsstrategi, og på hvordan strategi og planer omsættes til konkrete aktiviteter, internt såvel som eksternt. Alt sammen for at sikre bedst mulige ressourceudnyttelse og gevinstoptimering. Opgaven er startet, men vi er ikke i mål. Vi har brug for, at du er klar til at føre opgaven videre. I samarbejde med resten af Indkøbsområdet, Teknik- og Anlægsdivisionerne skal du og din sektion sikre, at CM tankegang og principper bliver en naturlig del af Banedanmarks varetagelse af rollen som den største offentlige bygherre og infrastrukturforvalter. En af de første interne opgaver bliver at sikre oprettelse og drift af et tværorganisatorisk CM forum (CMF). CMF skal være omdrejningspunktet for, hvordan der arbejdes med CM i Banedanmark. I samarbejde med organisationen skal du og din sektion endvidere sikre overensstemmelse mellem Banedanmarks forretningsmæssige behov og lovgivningens krav (compliance). I skal sikre ledelsesinformation i form af complianceopfølgning, analyser og udviklingsopgaver, og I er ansvarlige for den eksterne rapportering til departement og andre myndigheder vedrørende indkøbsområdet. Du får et tæt samarbejde med hele organisationen. Som en del af ledelsesgruppen i Indkøb får du god mulighed for ledelsesfaglig sparring med cheferne for Operationelt Indkøb hhv. Jura. I det daglige refererer du til områdechefen i Indkøb. Faglighed & Ledelse Uddannelsesmæssigt er du økonom, cand.merc.jur. el. lign. Vi er åbne for, at du kan have en anden uddannelsesmæssig baggrund men vi forventer, at du har en stærk faglighed og erfaring inden for økonomi og kontrakter. Det er en forudsætning, at du har arbejdet med Contract Management og compliance gerne med dokumenterede resultater. Derudover skal du have ledelseserfaring, kendskab til forandringsledelse. Du besidder evnen til at skabe gode og vedholdende samarbejdsrelationer i den organisation, du er en del af. Du har skarpe, diplomatiske evner og gennemslagskraft. Din ledelsesstil er motiverende og baseret på tillid og frihed under ansvar. Du har fokus på målet. Du skaber de optimale rammer for, at dine medarbejdere kan nå målet, og du venter ikke på, at tingene sker af sig selv. Du har erfaring med at kommunikere til både medarbejdere og i den interne ledelsesrapportering. Banedanmark har en strategi for data og digitalisering og ser muligheder for at arbejde smartere fremadrettet ved brug af data. Har du erfaring med hvordan data og digitalisering kan anvendes som værktøj, og har du visioner i den retning, kan det blive rigtig spændende. Løn Du tiltræder en stilling, der er klassificeret i lønramme 36, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen, så kontakt konstitueret områdechef for Indkøb Ole Clemens Petersen. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.11Jobnet59211cb9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-18T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=189255&DepartmentId=21974&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3098650Indkøb11Amerika Plads 152100København ØDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent520042JobNet47610151000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59211cb9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=59211cb9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59211cb9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59211cb9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Indkøb er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale123207Sektionschef6Ledelse352736156importimport_59211cb9DKDanmarkDKDanmark329928258Stærke sektionschefer til sundheds-it områdetRobot Har du ambitioner, visioner og erfaring med it-understøttelse og udvikling inden for sundhedssektoren? Brænder du for at gøre en forskel for regionens hospitaler, patienter og borgere? Så har vi en ledig stilling til dig i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT). Som chef for en af vores nydannede sektioner for enten billeddiagnostiske systemer eller laboratoriesystemer har du mulighed for at levere udvikling og systemunderstøttelse til både Sundhedsplatformen og Region Hovedstadens kritiske diagnostiske it-systemer. Jobbet Vi søger to robuste og initiativrige ledere, der kan skabe retning, resultater og motivation for de ca. 15 dygtige medarbejdere, som du bliver personaleleder for. Du bliver leder for en af de to nyudskilte sektioner, hvor du bliver ansvarlig for både udvikling og applikationsvedligehold i forhold til enten laboratorie- eller billeddiagnostiske systemer Du vil stå for ledelsen af medarbejderne som består af systemforvaltere og applikationskoordinatorer. Du vil skulle sætte retning for systemunderstøttelsen på enten det billeddiagnostiske eller laboratorieområdet samt opsætte mål for sektionens udvikling. Ansvar og opgaver Som sektionschef får du ansvaret for ledelse og udvikling af sektionen. Din opgave bliver at: bygge en sektion op med klare mål og rammer bedrive faglig ledelse, herunder fremme udvikling af faglig kvalitet sikre fundament for stabil drift samt udvikle området igangsætte projekter og initiativer, der understøtter forretningens anvendelse af systemerne lede med fokus på resultater og servicemål sikre sammenhæng i opgaveløsningen til de øvrige sektioner i CIMT indgå i både strategisk, taktisk og operationel dialog med hospitalerne omkring systemunderstøttelsen på dit område Vi forventer, at du: kan skabe gejst blandt dine medarbejdere og fremmer en kultur, der bygger på vidensdeling, initiativ, kvalitet samt helhedssyn har relevant ledererfaring kan omsætte strategier og mål til konkrete ledelseshandlinger kan varetage ressource- og opgavestyring af sektionens opgaveportefølje kommunikerer klart, aktivt og troværdigt har en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser har tilstrækkelig it-mæssig indsigt til at udfordre og sikre solide løsninger har erfaring med styring af både udviklingsleverancer og applikationsvedligehold løbende udvikler både din egen sektion og bidrager til en samlet udvikling af enheden kan begå dig på alle niveauer og tilpasse din kommunikation til situationen i skrift og tale Vi tilbyder et lederjob, hvor du i høj grad er med til at opbygge og definere rammerne en ny sektion, hvor du kan være med til at forme mål og retning et job, hvor du kan gøre en forskel for nogle dygtige medarbejdere gode muligheder for personlig og faglig udvikling et udfordrende arbejde i en travl og dynamisk organisation et fagområde i stor udvikling over de kommende år en arbejdsplads, der lægger vægt på tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme Ansættelsesforhold Du bliver en del af ledergruppen i Systemer med reference til enhedschefen. Løn- og ansættelsesforhold fastlægges efter overenskomstvilkår efter chefaftalen. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Christina Maria Hansen på telefon 20 97 89 39. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest kl. 8, den 7. januar 2019. Du kan læse om Center for It, Medico og Telefoni her: https: www.regionh.dk CIMT Se, hvad regionen laver.











Har du ambitioner, visioner og erfaring med it-understøttelse og udvikling inden for sundhedssektoren? Brænder du for at gøre en forskel for regionens hospitaler, patienter og borgere? Så har vi en ledig stilling til dig i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT).

Som chef for en af vores nydannede sektioner for enten billeddiagnostiske systemer eller laboratoriesystemer har du mulighed for at levere udvikling og systemunderstøttelse til både Sundhedsplatformen og Region Hovedstadens kritiske diagnostiske it-systemer.

Jobbet
Vi søger to robuste og initiativrige ledere, der kan skabe retning, resultater og motivation for de ca. 15 dygtige medarbejdere, som du bliver personaleleder for. Du bliver leder for en af de to nyudskilte sektioner, hvor du bliver ansvarlig for både udvikling og applikationsvedligehold i forhold til enten laboratorie- eller billeddiagnostiske systemer

Du vil stå for ledelsen af medarbejderne som består af systemforvaltere og applikationskoordinatorer. Du vil skulle sætte retning for systemunderstøttelsen på enten det billeddiagnostiske eller laboratorieområdet samt opsætte mål for sektionens udvikling.


Ansvar og opgaver
Som sektionschef får du ansvaret for ledelse og udvikling af sektionen.

Din opgave bliver at:
  • bygge en sektion op med klare mål og rammer
  • bedrive faglig ledelse, herunder fremme udvikling af faglig kvalitet
  • sikre fundament for stabil drift samt udvikle området
  • igangsætte projekter og initiativer, der understøtter forretningens anvendelse af systemerne
  • lede med fokus på resultater og servicemål
  • sikre sammenhæng i opgaveløsningen til de øvrige sektioner i CIMT
  • indgå i både strategisk, taktisk og operationel dialog med hospitalerne omkring systemunderstøttelsen på dit område
Vi forventer, at du:
  • kan skabe gejst blandt dine medarbejdere og fremmer en kultur, der bygger på vidensdeling, initiativ, kvalitet samt helhedssyn
  • har relevant ledererfaring
  • kan omsætte strategier og mål til konkrete ledelseshandlinger
  • kan varetage ressource- og opgavestyring af sektionens opgaveportefølje
  • kommunikerer klart, aktivt og troværdigt
  • har en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser
  • har tilstrækkelig it-mæssig indsigt til at udfordre og sikre solide løsninger
  • har erfaring med styring af både udviklingsleverancer og applikationsvedligehold
  • løbende udvikler både din egen sektion og bidrager til en samlet udvikling af enheden
  • kan begå dig på alle niveauer og tilpasse din kommunikation til situationen i skrift og tale
Vi tilbyder
  • et lederjob, hvor du i høj grad er med til at opbygge og definere rammerne
  • en ny sektion, hvor du kan være med til at forme mål og retning
  • et job, hvor du kan gøre en forskel for nogle dygtige medarbejdere
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • et udfordrende arbejde i en travl og dynamisk organisation
  • et fagområde i stor udvikling over de kommende år
  • en arbejdsplads, der lægger vægt på tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme
Ansættelsesforhold
Du bliver en del af ledergruppen i Systemer med reference til enhedschefen.

Løn- og ansættelsesforhold fastlægges efter overenskomstvilkår efter chefaftalen.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Christina Maria Hansen på telefon 20 97 89 39.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest kl. 8, den 7. januar 2019.



Du kan læse om Center for It, Medico og Telefoni her: https://www.regionh.dk/CIMT





Se, hvad regionen laver.


It- medico og telefoniKøbenhavn2018-12-14T00:00:002019-01-07T00:00:00
329922377Afdelingsleder med sundhedsfaglig profil til Rosenborgcentret i Indre By KøbenhavnBasic Rosenborgcentret søger snarest en sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent til stillingen som afdelingsleder på 2. sal, hvor vi p.t. er i gang med en organisationsændring. Her er muligheden for at deltage i en spændende omstruktureringsproces. Du får ansvar for en afdeling med 20-21 beboere og ca. 12 fastansatte medarbejdere i dag-, aften- og nattevagt, samt et antal timelønnede afløsere. Vi ønsker en leder, der i spidsen for en medarbejderstab med sygeplejerske, social- og sundhedsassistenter og social- og sundhedshjælpere vil prioritere såvel faglig ledelse som personaleledelse iht. Københavns Kommunes ældrepolitik og sundhedspolitik. Herudover ønsker vi, at du har ledelseserfaring og gerne uddannelse på akademi- eller diplomniveau vil deltage i videreudviklingen af Rosenborgcentret som et godt sted at bo, leve og arbejde lægger vægt på beboerinddragelse og -demokrati i hverdagslivet, faglig kvalitet og medarbejdernes trivsel har interesse for det tværfaglige samarbejde og erfaring og viden om ældre, aldring og demens har en reflekterende ledelsesstil og medtænker andres perspektiver i dine beslutninger har gennemslagskraft ledelsesmæssigt og er robust går forrest og er rollemodel i stort og småt kommunikerer og samarbejder anerkendende og er en dygtig formidler trives med forandringer i en udviklingsorienteret organisation Vi tilbyder Et godt arbejdsfællesskab med forstander og fire andre afdelingsledere En arbejdsplads i kontinuerlig udvikling Gode muligheder for kompetenceudvikling, herunder efter- og videreuddannelse Et fælles fokus på trivsel og godt arbejdsmiljø Introduktion til det nyligt implementerede CURA FSlll omsorgssystem Et smukt hus med en unik ånd og atmosfære Engagerede og fagligt dygtige kolleger En arbejdsplads, der er røgfri i fht. de ansattes arbejdstid Rosenborgcentret ligger centralt og smukt i Indre by tæt ved Kongens Have og midt mellem Nørreport og Østerport S-stationer. Huset er hjem for 84 beboere fordelt på to etager. Vores hverdag tager udgangspunkt i Københavns Kommunes Ældrepolitik, lev stærkt hele livet og i Indsatskataloget for sygeplejen. Sammen skaber vi rammen for et trygt og varmt miljø for beboere, aktivitetscenterbrugere, pårørende, frivillige og personale gennem åbenhed, dialog og inddragelse i hverdagslivet, og vi ser pårørende og frivillige som en ressource i dagligdagen. Vores kerne er beboernes liv og behov for rehabilitering, pleje og omsorg, og herudover har vi fokus på faglig kvalitet, på udvikling af dine kompetencer og din trivsel. Løn iht. gældende overenskomst. Yderligere oplysninger fås hos forstander Gitte Jeppesen på 2054 2896. Du er også velkommen til at besøge os uforpligtende. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2018 Samtaler finder sted i uge 51.
Rosenborgcentret søger snarest en sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent til stillingen som afdelingsleder på 2. sal, hvor vi p.t. er i gang med en organisationsændring. Her er muligheden for at deltage i en spændende omstruktureringsproces.  
 
Du får ansvar for en afdeling med 20-21 beboere og ca. 12 fastansatte medarbejdere i dag-, aften- og nattevagt, samt et antal timelønnede afløsere.
 
Vi ønsker en leder, der i spidsen for en medarbejderstab med sygeplejerske, social- og sundhedsassistenter og social- og sundhedshjælpere vil prioritere såvel faglig ledelse som personaleledelse iht. Københavns Kommunes ældrepolitik og sundhedspolitik.  
 
Herudover ønsker vi, at du  
  • har ledelseserfaring og gerne uddannelse på akademi- eller diplomniveau  
  • vil deltage i videreudviklingen af Rosenborgcentret som et godt sted at bo, leve og arbejde  
  • lægger vægt på beboerinddragelse og -demokrati i hverdagslivet, faglig kvalitet og medarbejdernes trivsel  
  • har interesse for det tværfaglige samarbejde og erfaring og viden om ældre, aldring og demens  
  • har en reflekterende ledelsesstil og medtænker andres perspektiver i dine beslutninger  
  • har gennemslagskraft ledelsesmæssigt og er robust  
  • går forrest og er rollemodel i stort og småt  
  • kommunikerer og samarbejder anerkendende og er en dygtig formidler  
  • trives med forandringer i en udviklingsorienteret organisation  
Vi tilbyder  
  • Et godt arbejdsfællesskab med forstander og fire andre afdelingsledere  
  • En arbejdsplads i kontinuerlig udvikling  
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling, herunder efter- og videreuddannelse  
  • Et fælles fokus på trivsel og godt arbejdsmiljø  
  • Introduktion til det nyligt implementerede CURA/FSlll omsorgssystem  
  • Et smukt hus med en unik ånd og atmosfære  
  • Engagerede og fagligt dygtige kolleger  
  • En arbejdsplads, der er røgfri i fht. de ansattes arbejdstid 
Rosenborgcentret ligger centralt og smukt i Indre by tæt ved Kongens Have og midt mellem Nørreport og Østerport S-stationer. Huset er hjem for 84 beboere fordelt på to etager. Vores hverdag tager udgangspunkt i Københavns Kommunes Ældrepolitik, 'lev stærkt – hele livet' og i Indsatskataloget for sygeplejen.  
 
Sammen skaber vi rammen for et trygt og varmt miljø for beboere, aktivitetscenterbrugere, pårørende, frivillige og personale gennem åbenhed, dialog og inddragelse i hverdagslivet, og vi ser pårørende og frivillige som en ressource i dagligdagen. Vores kerne er beboernes liv og behov for rehabilitering, pleje og omsorg, og herudover har vi fokus på faglig kvalitet, på udvikling af dine kompetencer og din trivsel.  
 
Løn iht. gældende overenskomst.  
 
Yderligere oplysninger fås hos forstander Gitte Jeppesen på 2054 2896. Du er også velkommen til at besøge os uforpligtende.
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2018
Samtaler finder sted i uge 51.  
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngRosenborgcentretKøbenhavn2018-12-04T13:00:43.2802018-12-18T00:00:00
329918576Pædagogisk afdelingsleder til Christianshavns SkoleBasic Genopslag Energisk, motiveret og udviklingsorienteret ledelsesteam søger kollega, som kan komplementere os i vores arbejde med realisering af skolens vision og den daglige drift af en levende skole. Vi er optagede af, at vores ledelsesarbejde centrerer sig omkring elevernes læring, og at vi er i stand til reelt at skabe værdi og vækst i forhold til denne. Dine primære opgaver vil være afdelingsleder for 0.-2. årgangsteamet og RC PLC (Ressourcecenter Pædagogisk Læringscenter) personaleledelse at udvikle og understøtte stærke didaktiske fællesskaber bl.a. gennem observation og feedback at bidrage med viden, motivation og energi i en tid, hvor udvikling står højt på dagsordenen og at skabe ro og tryghed blandt børn, forældre og personale i en tid med mange forandringer at understøtte vores vejledere og koordinatorer i deres arbejde at integrere vores vejledere som en aktiv del af RC PLC-arbejdet at bidrage til at fastholde Christianshavns Skole som en attraktiv arbejdsplads at arbejde vedholdende og systematisk med opfølgning på igangsatte indsatser samt udviklingen af RC PLC og inkluderende skolekultur Vi forestiller os, at du har lærerbaggrund, lederuddannelse og ledererfaring har lyst til at medvirke aktivt til en fortsat udvikling af Christianshavns Skole og kan arbejde i modgang uden at miste motivation og begejstring har viden om og erfaring med at arbejde systematisk med inkluderende læringsmiljøer har en stor arbejdskapacitet og er grundig og struktureret har tydelige kommunikationskompetencer har solid viden om og erfaring med læring og læreprocesser, og at du kan skabe overblik over ny viden og er i stand til at formidle denne relevant til lærerne at du kan både begejstre og begejstres kan anvende digitale værktøjer til bl.a. at understøtte udviklingen af skolens evalueringskultur samt øvrige pædagogiske og administrative processer har en tydelig og troværdig fremtoning Endvidere forestiller vi os, at du er synlig og handlekraftig samt lyttende og anerkendende i dine samarbejdsrelationer. Vi tilbyder dig en udviklingsorienteret skole og et velfungerende ledelsesteam, der vægter lethed og godt humør et engageret og aktivt lærerkollegium en 3-4 sporet skole fra børnehaveklasse til 9. klasse samt to modtageklasser med ca. 810 elever og 67 medarbejdere et tæt og positivt forældresamarbejde et ledelsesteam bestående af skoleleder og tre pædagogiske afdelingsledere, hvoraf den ene har souscheffunktion og økonomiansvar Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er en overenskomststilling, hvor ansættelse de første tre måneder finder sted på prøve. Er du i forvejen tjenestemandsansat i Københavns Kommune, vil du bevare denne ansættelsesform. Ansættelsesområdet er Københavns Kommune. Yderligere oplysninger Hvis du har brug for yderligere oplysninger, kan du kontakte skoleleder Anni Green Sandhagen på 2477 0132 eller besøge skolens hjemmeside: www.chr.kk.dk. Vi ser gerne, at du aflægger os et besøg venligst ring og aftal nærmere på ovenstående telefonnummer. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattester. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 1. januar 2019 Vi forventer at afholde 1. samtale torsdag den 17. januar 2019 og 2. samtale onsdag den 23. januar 2019.
Genopslag
 
Energisk, motiveret og udviklingsorienteret ledelsesteam søger kollega, som kan komplementere os i vores arbejde med realisering af skolens vision og den daglige drift af en levende skole.

Vi er optagede af, at vores ledelsesarbejde centrerer sig omkring elevernes læring, og at vi er i stand til reelt at skabe værdi og vækst i forhold til denne.  
 
Dine primære opgaver vil være
  • afdelingsleder for 0.-2. årgangsteamet og RC/PLC (Ressourcecenter/Pædagogisk Læringscenter) 
  • personaleledelse  
  • at udvikle og understøtte stærke didaktiske fællesskaber bl.a. gennem observation og feedback
  • at bidrage med viden, motivation og energi i en tid, hvor udvikling står højt på dagsordenen og at skabe ro og tryghed blandt børn, forældre og personale i en tid med mange forandringer
  • at understøtte vores vejledere og koordinatorer i deres arbejde  
  • at integrere vores vejledere som en aktiv del af RC/PLC-arbejdet  
  • at bidrage til at fastholde Christianshavns Skole som en attraktiv arbejdsplads  
  • at arbejde vedholdende og systematisk med opfølgning på igangsatte indsatser samt udviklingen af RC/PLC og inkluderende skolekultur
Vi forestiller os, at du
  • har lærerbaggrund, lederuddannelse og ledererfaring  
  • har lyst til at medvirke aktivt til en fortsat udvikling af Christianshavns Skole og kan arbejde i modgang uden at miste motivation og begejstring  
  • har viden om og erfaring med at arbejde systematisk med inkluderende læringsmiljøer  
  • har en stor arbejdskapacitet og er grundig og struktureret  
  • har tydelige kommunikationskompetencer  
  • har solid viden om og erfaring med læring og læreprocesser, og at du kan skabe overblik over ny viden og er i stand til at formidle denne relevant til lærerne
  • at du kan både begejstre og begejstres  
  • kan anvende digitale værktøjer til bl.a. at understøtte udviklingen af skolens evalueringskultur samt øvrige pædagogiske og administrative processer
  • har en tydelig og troværdig fremtoning  
Endvidere forestiller vi os, at du er synlig og handlekraftig samt lyttende og anerkendende i dine samarbejdsrelationer.  
 
Vi tilbyder dig
  • en udviklingsorienteret skole og et velfungerende ledelsesteam, der vægter lethed og godt humør  
  • et engageret og aktivt lærerkollegium  
  • en 3-4 sporet skole fra børnehaveklasse til 9. klasse samt to modtageklasser med ca. 810 elever og 67 medarbejdere  
  • et tæt og positivt forældresamarbejde  
  • et ledelsesteam bestående af skoleleder og tre pædagogiske afdelingsledere, hvoraf den ene har souscheffunktion og økonomiansvar  
Løn- og ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er en overenskomststilling, hvor ansættelse de første tre måneder finder sted på prøve. Er du i forvejen tjenestemandsansat i Københavns Kommune, vil du bevare denne ansættelsesform. Ansættelsesområdet er Københavns Kommune. 
 
Yderligere oplysninger
Hvis du har brug for yderligere oplysninger, kan du kontakte skoleleder Anni Green Sandhagen på 2477 0132 eller besøge skolens hjemmeside: www.chr.kk.dk.
Vi ser gerne, at du aflægger os et besøg; venligst ring og aftal nærmere på ovenstående telefonnummer.  
 
I forbindelse med ansættelsen indhenter vi  straffe- og børneattester.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 1. januar 2019 
Vi forventer at afholde 1. samtale torsdag den 17. januar 2019 og 2. samtale onsdag den 23. januar 2019.
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngChristianshavns SkoleKøbenhavn2018-11-27T14:00:43.6132019-01-01T00:00:00
329923012Afdelingsleder (sygeplejerske) til Kildevæld Sogns PlejehjemBasic Genopslag På Kildevæld går vi nye og spændende tider i møde, da Kildevæld er indstillet af forvaltningen til at skulle flytte samlet til nye lokaliteter på Østerbro i 2019. Vil du være med til denne proces fra starten? Så er du muligvis vores nye leder. Din profil Du har sygeplejefaglig baggrund og relevant lederuddannelse. Du har gerne erfaring med primærsektor og geriatri og kan lide at arbejde med ældre. Derudover kan du lede faglig udvikling og brænder for udvikling og innovation. Du har forståelse for det brede perspektiv af sygepleje på et plejehjem. Opgaver Personaleledelse, arbejdstilrettelæggelse og planlægning af kompetenceudvikling Faglig ledelse, kvalitetssikring og udvikling Deltage i strategisk planlægning i samarbejde med lederteamet Ansvar for, at afdelingen overholder målsætning i forhold til økonomi og kvalitet Sikre god brugerinddragelse Vi kan tilbyde et hus med fokus på at være et fantastisk sted at bo, gæste og arbejde en fleksibel og udviklingsorienteret arbejdsplads med fokus på kvalitet et erfarent og engageret lederteam et hus, der har fokus på medarbejdernes sundhed og trivsel mulighed for at bruge og udvikle dine faglige og personlige kompetencer mulighed for parkering beliggenhed tæt på offentlige transportmidler Om Kildevæld Sogns Plejehjem Kildevæld Sogns plejehjem er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Vi har plads til 63 beboere fordelt på tre afdelinger. Derudover har vi eget produktionskøkken og aktivitetsafdeling med byens bedste udsigt, fysioterapi, fodpleje og frisør. Træningen varetages af terapeuter fra træningscenter Østerbro. Mere information Du er velkommen til at ringe og få flere oplysninger om stillingen hos forstander Margit Lundager på 3530 5379 eller afdelingsleder Joan Belli på 3530 5369. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 19. december 2018
Genopslag   
  
På Kildevæld går vi nye og spændende tider i møde, da Kildevæld er indstillet af forvaltningen til at skulle flytte samlet til nye lokaliteter på Østerbro i 2019.
 
Vil du være med til denne proces fra starten? Så er du muligvis vores nye leder.    
 
Din profil
Du har sygeplejefaglig baggrund og relevant lederuddannelse. Du har gerne erfaring med primærsektor og geriatri – og kan lide at arbejde med ældre. Derudover kan du lede faglig udvikling og brænder for udvikling og innovation. Du har forståelse for det brede perspektiv af sygepleje på et plejehjem.
 
Opgaver
  • Personaleledelse, arbejdstilrettelæggelse og planlægning af kompetenceudvikling  
  • Faglig ledelse, kvalitetssikring og udvikling  
  • Deltage i strategisk planlægning i samarbejde med lederteamet  
  • Ansvar for, at afdelingen overholder målsætning i forhold til økonomi og kvalitet  
  • Sikre god brugerinddragelse  
Vi kan tilbyde 
  • et hus med fokus på at være et fantastisk sted at bo, gæste og arbejde  
  • en fleksibel og udviklingsorienteret arbejdsplads med fokus på kvalitet  
  • et erfarent og engageret lederteam  
  • et hus, der har fokus på medarbejdernes sundhed og trivsel  
  • mulighed for at bruge og udvikle dine faglige og personlige kompetencer  
  • mulighed for parkering  
  • beliggenhed tæt på offentlige transportmidler   
Om Kildevæld Sogns Plejehjem 
Kildevæld Sogns plejehjem er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Vi har plads til 63 beboere fordelt på tre afdelinger. Derudover har vi eget produktionskøkken og aktivitetsafdeling med byens bedste udsigt, fysioterapi, fodpleje og frisør. Træningen varetages af terapeuter fra træningscenter Østerbro.   
 
Mere information
Du er velkommen til at ringe og få flere oplysninger om stillingen hos forstander Margit Lundager på 3530 5379 eller afdelingsleder Joan Belli på 3530 5369.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 19. december 2018

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKildevæld 3. SalKøbenhavn2018-12-05T11:00:16.4132018-12-19T00:00:00
329923207Administrativ afdelingsleder til Poppelbo og LærkeboBasic Genopslag Har du en engels tålmodighed og en racerkørers mod, og ønsker du at udøve administrativ ledelse, også dér hvor personale og borgere er og ikke kun bag et skrivebord? Så er rollen som administrativ afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo måske noget for dig? Poppelbo og Lærkebo har siden marts 2018 sat fokus på en ny ledelsesstruktur, og en af vores vigtige brikker i det ledelsesmæssige puslespil har søgt nye udfordringer. Derfor mangler vi denne vigtige brik, så holdet igen er sat. Vores nye ledelsesstruktur tager afsæt i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen fælles ledelsesgrundlag, der bl.a. vægter: Fra egen ledelse til fælles ledelse For os betyder det bl.a., at ledergruppen arbejder tillidsbaseret sammen, på tværs af vores tre organisationer, og at vi synger samme ledelsesmelodi. Fra ledelse fra skrivebordet til ledelse på gulvet For os betyder det, at lederne er der, hvor tingene sker, så medarbejdernes faglighed understøttes, og kompetenceudvikling er i højsædet til glæde for borgerne og det gode ældreliv. Det betyder ikke, at lederne deltager i det praktiske arbejde, men at de skiftevis og efter behov kan agere som togfører, fyrbøder og passager. Fra beslutninger ud fra tradition til beslutninger ud fra data For os betyder det bl.a., at vi ikke løser kerneopgaven ud fra det, der virkede i går, men at vi hele tiden finder de bedste løsninger, baseret på både data og evidens. Fra procesmål til effektmål For os betyder det bl.a., at vi hele tiden spørger os selv: Hvilken effekt vil indsatsen det vi yder give beboerne? , og på den måde sikrer vi stor brugertilfredshed og faglig stolthed hos medarbejderne. Fokusområder for din ledelse Du refererer til forstanderen, og du og din sygeplejefaglige ledelsesmakker har en vigtig opgave i at sikre, at de to plejeafdelinger fungerer som en helhed, hvor beboerne og pårørende oplever sammenhæng og nærvær i hverdagen. En vigtig opgave for dig vil bl.a. være vagtplanlægning samt at supervisere og understøtte medarbejderne i en kultur, som omsætter vores visioner og strategier til daglig praksis. Herunder at skabe et frugtbart samarbejde på tværs af vagtlag, opgaver, fag og kompetencer. Du indgår i et tæt makkerskab med forstanderen og den øvrige ledergruppe om at etablere, udvikle og understøtte en sikker og stabil drift. Stillingen indebærer, at du har en dagligdag på begge plejecentre. Om dig Du er uddannet sygeplejerske, social- og sundhedsassistent, ergo- eller fysioterapeut eller pædagog, gerne suppleret med lederuddannelse, f.eks. en akademi- eller diplomuddannelse i ledelse. Derudover vægter vi, at dit lederskab er baseret på tillid og delegering du har fokus på, at den tillidsbaserede ledelse skal mærkes ude hos beboeren og dennes pårørende du kan omsætte værdier til praksis, så personalet føler sig fagligt motiveret du har erfaring med at planlægge og lede forandringer herunder at skabe opbakning og konstruktivt medspil fra medarbejdere du arbejder struktureret og er optaget af at sikre stabil drift helt derude, hvordan tingene foregår Vi tilbyder Et arbejde i en ambitiøs organisation med engagerede ledere og medarbejdere En organisation, hvor ALLE afdelingsledere i plejen har to planlagte aftenvagter om måneden Gode udviklingsmuligheder som leder på en stor arbejdsplads. Løn- og ansættelsesvilkår Løn ifølge gældende overenskomst samt forhandling. Ansættelsesstart den 1. februar 2019 eller efter aftale. Du kan forvente op til to ansættelsessamtaler, og indkaldes du til 2. samtale, vil der forinden denne være en mindre test. På 2. samtale vil du også blive præsenteret for en aktuel case og en lille film, som taler ind i SUFs Vision og Mission og ledelsesgrundlag. Mere information Yderligere oplysninger kan indhentes hos forstander Susanne Christensen på 2614 2015, og vi sender dig også gerne SUFs nye, samlede ledelsesgrundlag. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 19. december 2018
Genopslag 
Har du en engels tålmodighed og en racerkørers mod, og ønsker du at udøve administrativ ledelse, også dér hvor personale og borgere er – og ikke kun bag et skrivebord? Så er rollen som administrativ afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo og Lærkebo måske noget for dig?  
 
Poppelbo og Lærkebo har siden marts 2018 sat fokus på en ny ledelsesstruktur, og en af vores vigtige brikker i det ledelsesmæssige puslespil har søgt nye udfordringer. Derfor mangler vi denne vigtige brik, så holdet igen er sat. Vores nye ledelsesstruktur tager afsæt i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen fælles ledelsesgrundlag, der bl.a. vægter:   
  • Fra egen ledelse til fælles ledelse  
For os betyder det bl.a., at ledergruppen arbejder tillidsbaseret sammen, på tværs af vores tre organisationer, og at vi synger samme ledelsesmelodi.  
 
Fra ledelse fra skrivebordet til ledelse på gulvet  
For os betyder det, at lederne er der, hvor tingene sker, så medarbejdernes faglighed understøttes, og kompetenceudvikling er i højsædet til glæde for borgerne og det gode ældreliv. Det betyder ikke, at lederne deltager i det praktiske arbejde, men at de skiftevis og efter behov kan agere som togfører, fyrbøder og passager.  
 
Fra beslutninger ud fra tradition til beslutninger ud fra data 
For os betyder det bl.a., at vi ikke løser kerneopgaven ud fra det, der virkede i går, men at vi hele tiden finder de bedste løsninger, baseret på både data og evidens.  
 
Fra procesmål til effektmål 
For os betyder det bl.a., at vi hele tiden spørger os selv: "Hvilken effekt vil indsatsen/det vi yder give beboerne?", og på den måde sikrer vi stor brugertilfredshed og faglig stolthed hos medarbejderne.  
 
Fokusområder for din ledelse  
Du refererer til forstanderen, og du og din sygeplejefaglige ledelsesmakker har en vigtig opgave i at sikre, at de to plejeafdelinger fungerer som en helhed, hvor beboerne og pårørende oplever sammenhæng og nærvær i hverdagen.  
 
En vigtig opgave for dig vil bl.a. være vagtplanlægning samt at supervisere og understøtte medarbejderne i en kultur, som omsætter vores visioner og strategier til daglig praksis. Herunder at skabe et frugtbart samarbejde på tværs af vagtlag, opgaver, fag og kompetencer.  
 
Du indgår i et tæt makkerskab med forstanderen og den øvrige ledergruppe om at etablere, udvikle og understøtte en sikker og stabil drift.
Stillingen indebærer, at du har en dagligdag på begge plejecentre.  
 
Om dig  
Du er uddannet sygeplejerske, social- og sundhedsassistent, ergo- eller fysioterapeut eller pædagog, gerne suppleret med lederuddannelse, f.eks. en akademi- eller diplomuddannelse i ledelse.  
 
Derudover vægter vi, at  
  • dit lederskab er baseret på tillid og delegering  
  • du har fokus på, at den tillidsbaserede ledelse skal mærkes ude hos beboeren og dennes pårørende  
  • du kan omsætte værdier til praksis, så personalet føler sig fagligt motiveret  
  • du har erfaring med at planlægge og lede forandringer herunder at skabe opbakning og konstruktivt medspil fra medarbejdere  
  • du arbejder struktureret og er optaget af at sikre stabil drift helt derude, hvordan tingene foregår  
Vi tilbyder   
  • Et arbejde i en ambitiøs organisation med engagerede ledere og medarbejdere  
  • En organisation, hvor ALLE afdelingsledere i plejen har to planlagte aftenvagter om måneden  
  • Gode udviklingsmuligheder som leder på en stor arbejdsplads.  
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn ifølge gældende overenskomst samt forhandling.   
Ansættelsesstart den 1. februar 2019 eller efter aftale.  
 
Du kan forvente op til to ansættelsessamtaler, og indkaldes du til 2. samtale, vil der forinden denne være en mindre test.  
På 2. samtale vil du også blive præsenteret for en aktuel case og en lille film, som taler ind i SUFs 'Vision og Mission' og ledelsesgrundlag.  
 
Mere information  
Yderligere oplysninger kan indhentes hos forstander Susanne Christensen på 2614 2015, og vi sender dig også gerne SUFs nye, samlede ledelsesgrundlag.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 19. december 2018
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPoppelbo, Lærkebo, Aktivitetscenter BrønshøjKøbenhavn2018-12-05T14:01:03.6872018-12-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Stærke sektionschefer til sundheds-it området

It- medico og telefoni

København
Har du ambitioner, visioner og erfaring med it-understøttelse og udvikling inden for sundhedssektoren? Brænder du for at gøre en forskel for regionens hospitaler, patienter og borgere? Så har vi en ledig stilling til dig i Center for It, Medico og T...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:7. januar 2019

Afdelingsleder med sundhedsfaglig profil til Rosenborgcentret i Indre By København

Rosenborgcentret

København
Rosenborgcentret søger snarest en sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent til stillingen som afdelingsleder på 2. sal, hvor vi p.t. er i gang med en organisationsændring. Her er muligheden for at deltage i en spændende omstruktureringsproce...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:18. december 2018

Pædagogisk afdelingsleder til Christianshavns Skole

Christianshavns Skole

København
Genopslag Energisk, motiveret og udviklingsorienteret ledelsesteam søger kollega, som kan komplementere os i vores arbejde med realisering af skolens vision og den daglige drift af en levende skole. Vi er optagede af, at vores ledelsesarbejde centre...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:1. januar 2019

Afdelingsleder (sygeplejerske) til Kildevæld Sogns Plejehjem

Kildevæld 3. Sal

København
Genopslag På Kildevæld går vi nye og spændende tider i møde, da Kildevæld er indstillet af forvaltningen til at skulle flytte samlet til nye lokaliteter på Østerbro i 2019. Vil du være med til denne proces fra starten? Så er du muligvis vores nye le...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Administrativ afdelingsleder til Poppelbo og Lærkebo

Poppelbo, Lærkebo, Aktivitetscenter Brønshøj

København
Genopslag Har du en engels tålmodighed og en racerkørers mod, og ønsker du at udøve administrativ ledelse, også dér hvor personale og borgere er og ikke kun bag et skrivebord? Så er rollen som administrativ afdelingsleder på plejehjemmene Poppelbo o...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:19. december 2018