Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sektionschef til teknisk ejendomsservice i Københavns Ejendomme & Indkøb

Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice & FM, søger en engageret sektionschef til teknisk ejendomsservice.
 
Om Center for Ejendomsservice & FM  
Center for Ejendomsservice & FM udfører ejendomsservice på Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud. Vores services er blandt andet rengøring, viceværtservice, vagttjeneste, indvendigt vedligehold m.m. Vi udfører desuden integreret facility management på nogle af kommunens større administrative arbejdspladser.    
 
Vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau, retvisende og effektiv styring og drift af kommunens ejendomme og at understøtte effektiv ejendomsdrift i hele Københavns Kommune.   
 
Vi tager størst mulige hensyn til behovene hos de borgere og kollegaer, der bor, færdes eller arbejder dér, hvor vi har ansvaret for ejendomsservice. Med det udgangspunkt vil vi levere effektiv og professionel ejendomsservice i høj kvalitet og med et forskelligt udbud af serviceydelser.    
 
Center for Ejendomsservice & FM er organiseret i afdelingerne Ejendomsservice og Facility Management samt en driftsoptimeringsenhed, der støtter centeret med driftsoptimering, rapportering og udvikling på tværs af de mange forvaltninger i kommunen. Teknisk ejendomsservice er en sektion i Ejendomsservice. Sektionen har medarbejdere på kommunale institutioner og tilbud både i og uden for København.  
 
Stillingen  
Som sektionschef for teknisk ejendomsservice bliver du daglig personaleleder for cirka 53 engagerede gårdmænd/vice­værter og håndværkere fordelt på store som små ejendomme, nogle med ansvar for flere ejendomme. Du skal give dem faglig sparring, sikre trivsel og god dialog med kunderne.  
 
Vi har fokus på udvikling af ejendomsserviceområdet og forventer, at du kan være med til at understøtte og implementere nye tiltag indenfor dit område.   
 
Som sektionschef for teknisk ejendomsservice har du ansvar for at følge og implementere kommunale retningslinjer og forretningsgange indenfor HR, socialt ansvar, indkøbsaftaler mv.   
 
Vores forventninger til dig  
Du kommer med en grundig indsigt i drift af mange lokationer og viden om, hvad det kræver at lede gennem distanceledelse. Du er en nærværende og inspirerende personalechef for dine medarbejdere og sikrer, at du får besøgt alle regelmæssigt. Du skal give dine medarbejdere faglig sparring og understøtte dem i deres indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre fagligt set og som samarbejdende team.    
 
Det er vigtigt, at du har en god dialog med kunderne, og at du kan være med til at beskrive og tidssætte opgaverne.    
 
Succeskriterierne for dit arbejde er optimering af driften med høj brugertilfredshed og lavt sygefravær. For at få medgang på begge kriterier kræves det, at du kan tilbyde arbejdspladser, hvor dine medarbejdere trives og er fagligt klædt på til at løse opgaver ud fra fælles, gennemtænkte løsninger, god planlægning og en velfungerende kvalitetssikring.   
 
Vi forventer, at du   
  • har en teknisk og håndværksmæssig baggrund  
  • har erfaring med driftsledelse af mange mindre lokationer   
  • kan skabe resultater gennem andre – gerne erfaring med distanceledelse   
  • har organisationsforståelse og er god til at skabe relationer    
  • arbejder struktureret   
  • har en involverende ledelsesstil og formår at tage og give ansvar   
  • har erfaring med driftsoptimering   
  • har evnerne til at præsentere og formulere dig mundtligt som skriftligt   
Ansættelsesvilkår   
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice & FM. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.
 
Vi forventer, at du kan starte hurtigst muligt og senest den 1. juni 2018.
Din arbejdsplads er hos Center for Ejendomsservice & FM på Borups Allé 177, når det kræves, at du er på kontoret.   
 
I forbindelse med ansættelsesforløbet vil der blive indhentet straffeattest og børneattest.
 
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til ejendomsservicechef Jens Nielsen på 2445 2303.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 19. april 2018.
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 17.    
 
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786375Phoenix-11a0569812018-04-03T13:09:29.193Sektionschef til teknisk ejendomsservice i Københavns Ejendomme & Indkøb
Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice & FM, søger en engageret sektionschef til teknisk ejendomsservice.
 
Om Center for Ejendomsservice & FM  
Center for Ejendomsservice & FM udfører ejendomsservice på Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud. Vores services er blandt andet rengøring, viceværtservice, vagttjeneste, indvendigt vedligehold m.m. Vi udfører desuden integreret facility management på nogle af kommunens større administrative arbejdspladser.    
 
Vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau, retvisende og effektiv styring og drift af kommunens ejendomme og at understøtte effektiv ejendomsdrift i hele Københavns Kommune.   
 
Vi tager størst mulige hensyn til behovene hos de borgere og kollegaer, der bor, færdes eller arbejder dér, hvor vi har ansvaret for ejendomsservice. Med det udgangspunkt vil vi levere effektiv og professionel ejendomsservice i høj kvalitet og med et forskelligt udbud af serviceydelser.    
 
Center for Ejendomsservice & FM er organiseret i afdelingerne Ejendomsservice og Facility Management samt en driftsoptimeringsenhed, der støtter centeret med driftsoptimering, rapportering og udvikling på tværs af de mange forvaltninger i kommunen. Teknisk ejendomsservice er en sektion i Ejendomsservice. Sektionen har medarbejdere på kommunale institutioner og tilbud både i og uden for København.  
 
Stillingen  
Som sektionschef for teknisk ejendomsservice bliver du daglig personaleleder for cirka 53 engagerede gårdmænd/vice­værter og håndværkere fordelt på store som små ejendomme, nogle med ansvar for flere ejendomme. Du skal give dem faglig sparring, sikre trivsel og god dialog med kunderne.  
 
Vi har fokus på udvikling af ejendomsserviceområdet og forventer, at du kan være med til at understøtte og implementere nye tiltag indenfor dit område.   
 
Som sektionschef for teknisk ejendomsservice har du ansvar for at følge og implementere kommunale retningslinjer og forretningsgange indenfor HR, socialt ansvar, indkøbsaftaler mv.   
 
Vores forventninger til dig  
Du kommer med en grundig indsigt i drift af mange lokationer og viden om, hvad det kræver at lede gennem distanceledelse. Du er en nærværende og inspirerende personalechef for dine medarbejdere og sikrer, at du får besøgt alle regelmæssigt. Du skal give dine medarbejdere faglig sparring og understøtte dem i deres indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre fagligt set og som samarbejdende team.    
 
Det er vigtigt, at du har en god dialog med kunderne, og at du kan være med til at beskrive og tidssætte opgaverne.    
 
Succeskriterierne for dit arbejde er optimering af driften med høj brugertilfredshed og lavt sygefravær. For at få medgang på begge kriterier kræves det, at du kan tilbyde arbejdspladser, hvor dine medarbejdere trives og er fagligt klædt på til at løse opgaver ud fra fælles, gennemtænkte løsninger, god planlægning og en velfungerende kvalitetssikring.   
 
Vi forventer, at du   
  • har en teknisk og håndværksmæssig baggrund  
  • har erfaring med driftsledelse af mange mindre lokationer   
  • kan skabe resultater gennem andre – gerne erfaring med distanceledelse   
  • har organisationsforståelse og er god til at skabe relationer    
  • arbejder struktureret   
  • har en involverende ledelsesstil og formår at tage og give ansvar   
  • har erfaring med driftsoptimering   
  • har evnerne til at præsentere og formulere dig mundtligt som skriftligt   
Ansættelsesvilkår   
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice & FM. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.
 
Vi forventer, at du kan starte hurtigst muligt og senest den 1. juni 2018.
Din arbejdsplads er hos Center for Ejendomsservice & FM på Borups Allé 177, når det kræves, at du er på kontoret.   
 
I forbindelse med ansættelsesforløbet vil der blive indhentet straffeattest og børneattest.
 
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til ejendomsservicechef Jens Nielsen på 2445 2303.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 19. april 2018.
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 17.    
 
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

2018-04-19T22:51:20.797 Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice & FM, søger en engageret sektionschef til teknisk ejendomsservice. Om Center for Ejendomsservice & FM Center for Ejendomsservice & FM udfører ejendomsservice på Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud. Vores services er blandt andet rengøring, viceværtservice, vagttjeneste, indvendigt vedligehold m.m. Vi udfører desuden integreret facility management på nogle af kommunens større administrative arbejdspladser. Vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau, retvisende og effektiv styring og drift af kommunens ejendomme og at understøtte effektiv ejendomsdrift i hele Københavns Kommune. Vi tager størst mulige hensyn til behovene hos de borgere og kollegaer, der bor, færdes eller arbejder dér, hvor vi har ansvaret for ejendomsservice. Med det udgangspunkt vil vi levere effektiv og professionel ejendomsservice i høj kvalitet og med et forskelligt udbud af serviceydelser. Center for Ejendomsservice & FM er organiseret i afdelingerne Ejendomsservice og Facility Management samt en driftsoptimeringsenhed, der støtter centeret med driftsoptimering, rapportering og udvikling på tværs af de mange forvaltninger i kommunen. Teknisk ejendomsservice er en sektion i Ejendomsservice. Sektionen har medarbejdere på kommunale institutioner og tilbud både i og uden for København. Stillingen Som sektionschef for teknisk ejendomsservice bliver du daglig personaleleder for cirka 53 engagerede gårdmænd vice­værter og håndværkere fordelt på store som små ejendomme, nogle med ansvar for flere ejendomme. Du skal give dem faglig sparring, sikre trivsel og god dialog med kunderne. Vi har fokus på udvikling af ejendomsserviceområdet og forventer, at du kan være med til at understøtte og implementere nye tiltag indenfor dit område. Som sektionschef for teknisk ejendomsservice har du ansvar for at følge og implementere kommunale retningslinjer og forretningsgange indenfor HR, socialt ansvar, indkøbsaftaler mv. Vores forventninger til dig Du kommer med en grundig indsigt i drift af mange lokationer og viden om, hvad det kræver at lede gennem distanceledelse. Du er en nærværende og inspirerende personalechef for dine medarbejdere og sikrer, at du får besøgt alle regelmæssigt. Du skal give dine medarbejdere faglig sparring og understøtte dem i deres indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre fagligt set og som samarbejdende team. Det er vigtigt, at du har en god dialog med kunderne, og at du kan være med til at beskrive og tidssætte opgaverne. Succeskriterierne for dit arbejde er optimering af driften med høj brugertilfredshed og lavt sygefravær. For at få medgang på begge kriterier kræves det, at du kan tilbyde arbejdspladser, hvor dine medarbejdere trives og er fagligt klædt på til at løse opgaver ud fra fælles, gennemtænkte løsninger, god planlægning og en velfungerende kvalitetssikring. Vi forventer, at du har en teknisk og håndværksmæssig baggrund har erfaring med driftsledelse af mange mindre lokationer kan skabe resultater gennem andre gerne erfaring med distanceledelse har organisationsforståelse og er god til at skabe relationer arbejder struktureret har en involverende ledelsesstil og formår at tage og give ansvar har erfaring med driftsoptimering har evnerne til at præsentere og formulere dig mundtligt som skriftligt Ansættelsesvilkår Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice & FM. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn. Vi forventer, at du kan starte hurtigst muligt og senest den 1. juni 2018. Din arbejdsplads er hos Center for Ejendomsservice & FM på Borups Allé 177, når det kræves, at du er på kontoret. I forbindelse med ansættelsesforløbet vil der blive indhentet straffeattest og børneattest. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til ejendomsservicechef Jens Nielsen på 2445 2303. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 19. april 2018. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 17. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.10Phoenix11a05698101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150091&DepartmentId=19744&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3204035Ejendomsservice11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/11a05698_logo.pngORS/Small/11a05698_logo.png155.6961610012.52651970
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent547972KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11a05698https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=11a05698https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11a05698&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11a05698&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/13.jpgMed et job indenfor Håndværk & service får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale123207Sektionschef7Håndværk & service354140018mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK