Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sektionsleder med stærk lederprofil til Ejendomsservice

Brænder du for at sætte din viden, faglighed og ledelseserfaring i spil i et ledelsesrum, hvor der er er en stor kontaktflade og rig mulighed for at sætte sit præg på organisationen og udviklingen af Ejendomsservice? Vi står klar med en engageret og kompetent medarbejdergruppe og stærke lederteams - vi mangler blot dig til at stå i spidsen for Teknisk Service.

Om Ejendomsservice
Ejendomsservice blev etableret for 5 år siden og forvalter kommunens bygninger. I starten af 2020 tilpassede vi organisationen fra 13 distrikter til de 4 geografiske områder, som nu dækker kommunen.

Vi arbejder ud fra et mål om at sikre de bedst mulige rammer for løsningen af kommunens kerneopgaver og samtidig beskytte værdien af de kommunale bygninger via en professionel ejendomsforvaltning. Dette kan kun lykkes med en top-tunet og effektiv ejendomsforvaltning og ca. 300 ansatte, der hver dag arbejder dedikeret for at realisere målene. De ansatte er fordelt inden for 3 sektioner – Teknisk Service, Bygningsadministrationen, samt Rengøring og Intern Service. Her er samarbejde og vidensdeling på tværs af såvel sektioner som geografiske områder essentielt for at realisere organisationens fulde potentiale.

Om jobbet
Som sektionslederen for Teknisk Service bliver du overordnet leder for godt 100 medarbejdere, der står for drift og daglig vedligeholdelse af de kommunale bygninger. Du får samtidig et tæt samarbejde med distriktsservicelederne for hvert af de 4 geografiske områder som referere direkte til dig som sektionsleder. Samtidig bliver du en del af en dedikeret ledergruppe i Ejendomsservice, hvor du sammen med sektionslederen for Bygningsadministrationen, sektionslederen for Rengøring og Intern Service samt drifts- og ejendomschefen har ansvaret for at sikre høj service, sikker drift, samt udvikling og retning for hele enheden.

Som sektionsleder for Teknisk Service har du ansvaret for den daglige drift på det tekniske service område samt personaleansvaret for de godt 100 medarbejdere i sektionen.
Derudover kommer du til at have ansvaret for følgende konkrete opgaver:

  • Ledelsestilsyn og opfølgning på økonomi.
  • Planlægning af driftsvedligeholdelse på de kommunale bygninger.
  • Sikring af det gode samarbejde mellem teknisk service og de decentrale samarbejdspartner på skoler, institutioner, centre og bosteder.
  • I samarbejde med dine ligestillede lederkolleger at indgå i udviklingen af organisationen.
  • Understøttelse af den øvrige ledergruppe.
  • Budgetopfølgning.
  • Udvikling af administrative rutiner og systemer.
  • Udarbejdelse af sager til chef og politisk behandling.

Vi leder efter
  • Dig som brænder for ledelse som fag. Du har erfaring med ledelse af ledere suppleret med en lederuddannelse. Du arbejder struktureret og kan lede dine ledere og medarbejdere i en hektisk hverdag gennem inddragelse og tillid. Det er ligeledes vigtigt, at du med din energi, åbne dialog og med trivslen for øje formår at sikre den optimale opgaveløsning og bedste arbejdsbetingelser for såvel ledere som medarbejdere.
  • Dig som sammen med de 4 distriktsserviceledere og i samarbejde med lederkollegaerne fra de øvrige sektioner i Ejendomsservice kan sikre en effektiv og stærk drift for hele enheden, samt styrke identiteten og forståelse af os som ét samlet Ejendomsservice. Derfor skal du have en bred faglig indsigt i teknisk service, erfaring med økonomistyring, ledelsesinformation samt planlægning og opfølgning på projekter, hvor du kan overføre din viden til en kommunal kontekst.
  • Dig som kan holde hovedet koldt i pressede situationer, da du kommer til at have ’hands on’ på mange driftsopgaver. Du vil have en stor kontaktflade til samarbejdspartnere på skoler, institutioner og centre, hvormed dine evner til at skabe og fastholde gode relationer er af afgørende betydning.

Hos os får du
  • Et spændende og udfordrende lederjob med engagerede lederkollegaer og medarbejdere i et uformelt arbejdsmiljø.
  • Stort ansvar for og medindflydelse på retningen for den kommunale bygningsdrift og muligheder for at forme og udvikle opgaveløsningen i det daglige.
  • ”Medlemskab” i en dynamisk ledergruppe i Ejendomsservice, hvor gensidig sparring, åbne og konstruktive drøftelser, samt fælles kvalificering af løsninger er en naturlig arbejdsform.
  • Kontor i hjertet af Randers med en bred kontaktflade rundt i hele kommunen.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, eller ønsker du flere oplysninger, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til Drifts- og Ejendomschef Martin Toft på telefon 22 49 06 00 eller på mail martin.toft@randers.dk.

Du kan også læse mere om Randers Kommune og Ejendomsservice på afdelingens hjemmeside.

Løn- og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes efter forhandling på baggrund af gældende overenskomst mellem KL og din faglige organisation.

Ansøgningsfrist
Vi vil glæde os til at modtage din ansøgning, CV samt relevant dokumentation via vores rekrutteringssystem senest 28. februar 2021 kl. 23.59.

Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 8. marts 2021, med forventet opstart i jobbet den 1. maj 2021.

Ansættelsesforhold
Fuldtidsstilling i fastansættelse

Tiltrædelse
01-05-2021

Ansøgningsfrist
28-02-2021 23:59

Virksomhedens oplysninger
Teknisk service

Kontaktperson
Drifts- og Ejendomschef, Martin Toft på telefon 22 49 06 00 eller på mail martin.toft@randers.dk

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.