Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sektionsleder søges til Forebyggelsessekretariatet

Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Vil du arbejde med at styrke og videreudvikle det kriminalpræventive område, og har du erfaring med projektledelse, personaleledelse og forebyggende indsatser, så har vi måske et job til dig.

Forebyggelsessekretariatet er den del af Lokalpolitiet, og arbejder med hele forebyggelsesområdet.

Om jobbet
Forebyggelsessekretariatet fungerer som vidensbank for Lokalpolitiet på forebyggelsesområdet, men har i samarbejde med Lokalpolitiet tillige fokus på at løfte forebyggelse- og tryghedsdagsordnen bredere ind i politikredsens øvrige afdelinger og samlede opgavevaretagelse. Personalet i Forebyggelsessekretariatet er sammensat af politiuddannet personale, socialrådgivere og akademikere med særlige kompetencer inden for forebyggelse.

Din rolle bliver at være personaleleder for medarbejderne i sekretariatet og ansvarlig for, at opgaverne i sekretariat løses effektivt og professionelt. Du bliver fagligt ansvarlig for de områder, som hører under Forebyggelsessekretariatet, og du skal sikre den nødvendige prioritering og visitation af opgaverne, yde faglig sparring og foretage kvalitetssikring af sekretariatets arbejde og leverancer.

Om dig
Vi forventer, at du er akademisk uddannet med en samfundsvidenskabelig baggrund, eller politiuddannet, og har erfaring med forebyggende arbejde og personaleledelse.

Du er som person kendetegnet ved at koordinere, skabe overblik og arbejde struktureret, løsningsorienteret og innovativt – også når det går stærkt. Du får mange forskellige samarbejdsflader, både internt og eksternt, og det kræver, at du er god til at skabe netværk og generelt trives med tværfagligt samarbejde, herunder løbende skriftlig og mundtlig dialog med samarbejdspartnerne.

Det er endvidere vigtigt, at du har ambitioner om at være en god personaleleder og løbende udvikle dig som leder. Du har således personlig integritet og faglig gennemslagskraft samt lyst til at lære fra dig og god til at motivere dine medarbejdere.

Du har særdeles gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner. Samtidig har du flair for og lyst til at bidrage til udvikling af gode processer og er i stand til at få dem til at fungere i praksis.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand i politiet, kan du bevare din ansættelsesform.

Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, med adresse på Parkvej 50 i Næstved.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fg. PI Peter Compen på tlf. 2276 4033. Du kan læse mere om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold.

Om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi
Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er udlændinge-kontrolafdelingen placeret i Rødby Havn.
Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere.
Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 800 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330103867Phoenix-fd2c0b2c12019-10-09T00:00:00Sektionsleder søges til Forebyggelsessekretariatet

Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Vil du arbejde med at styrke og videreudvikle det kriminalpræventive område, og har du erfaring med projektledelse, personaleledelse og forebyggende indsatser, så har vi måske et job til dig.

Forebyggelsessekretariatet er den del af Lokalpolitiet, og arbejder med hele forebyggelsesområdet.

Om jobbet
Forebyggelsessekretariatet fungerer som vidensbank for Lokalpolitiet på forebyggelsesområdet, men har i samarbejde med Lokalpolitiet tillige fokus på at løfte forebyggelse- og tryghedsdagsordnen bredere ind i politikredsens øvrige afdelinger og samlede opgavevaretagelse. Personalet i Forebyggelsessekretariatet er sammensat af politiuddannet personale, socialrådgivere og akademikere med særlige kompetencer inden for forebyggelse.

Din rolle bliver at være personaleleder for medarbejderne i sekretariatet og ansvarlig for, at opgaverne i sekretariat løses effektivt og professionelt. Du bliver fagligt ansvarlig for de områder, som hører under Forebyggelsessekretariatet, og du skal sikre den nødvendige prioritering og visitation af opgaverne, yde faglig sparring og foretage kvalitetssikring af sekretariatets arbejde og leverancer.

Om dig
Vi forventer, at du er akademisk uddannet med en samfundsvidenskabelig baggrund, eller politiuddannet, og har erfaring med forebyggende arbejde og personaleledelse.

Du er som person kendetegnet ved at koordinere, skabe overblik og arbejde struktureret, løsningsorienteret og innovativt – også når det går stærkt. Du får mange forskellige samarbejdsflader, både internt og eksternt, og det kræver, at du er god til at skabe netværk og generelt trives med tværfagligt samarbejde, herunder løbende skriftlig og mundtlig dialog med samarbejdspartnerne.

Det er endvidere vigtigt, at du har ambitioner om at være en god personaleleder og løbende udvikle dig som leder. Du har således personlig integritet og faglig gennemslagskraft samt lyst til at lære fra dig og god til at motivere dine medarbejdere.

Du har særdeles gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner. Samtidig har du flair for og lyst til at bidrage til udvikling af gode processer og er i stand til at få dem til at fungere i praksis.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand i politiet, kan du bevare din ansættelsesform.

Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, med adresse på Parkvej 50 i Næstved.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fg. PI Peter Compen på tlf. 2276 4033. Du kan læse mere om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold.

Om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi
Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er udlændinge-kontrolafdelingen placeret i Rødby Havn.
Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere.
Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 800 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.

2019-10-24T00:52:03.957 Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Vil du arbejde med at styrke og videreudvikle det kriminalpræventive område, og har du erfaring med projektledelse, personaleledelse og forebyggende indsatser, så har vi måske et job til dig. Forebyggelsessekretariatet er den del af Lokalpolitiet, og arbejder med hele forebyggelsesområdet.Om jobbet Forebyggelsessekretariatet fungerer som vidensbank for Lokalpolitiet på forebyggelsesområdet, men har i samarbejde med Lokalpolitiet tillige fokus på at løfte forebyggelse- og tryghedsdagsordnen bredere ind i politikredsens øvrige afdelinger og samlede opgavevaretagelse. Personalet i Forebyggelsessekretariatet er sammensat af politiuddannet personale, socialrådgivere og akademikere med særlige kompetencer inden for forebyggelse.Din rolle bliver at være personaleleder for medarbejderne i sekretariatet og ansvarlig for, at opgaverne i sekretariat løses effektivt og professionelt. Du bliver fagligt ansvarlig for de områder, som hører under Forebyggelsessekretariatet, og du skal sikre den nødvendige prioritering og visitation af opgaverne, yde faglig sparring og foretage kvalitetssikring af sekretariatets arbejde og leverancer. Om dig Vi forventer, at du er akademisk uddannet med en samfundsvidenskabelig baggrund, eller politiuddannet, og har erfaring med forebyggende arbejde og personaleledelse. Du er som person kendetegnet ved at koordinere, skabe overblik og arbejde struktureret, løsningsorienteret og innovativt også når det går stærkt. Du får mange forskellige samarbejdsflader, både internt og eksternt, og det kræver, at du er god til at skabe netværk og generelt trives med tværfagligt samarbejde, herunder løbende skriftlig og mundtlig dialog med samarbejdspartnerne. Det er endvidere vigtigt, at du har ambitioner om at være en god personaleleder og løbende udvikle dig som leder. Du har således personlig integritet og faglig gennemslagskraft samt lyst til at lære fra dig og god til at motivere dine medarbejdere.Du har særdeles gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner. Samtidig har du flair for og lyst til at bidrage til udvikling af gode processer og er i stand til at få dem til at fungere i praksis. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand i politiet, kan du bevare din ansættelsesform.Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, med adresse på Parkvej 50 i Næstved. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Stillingen er til besættelse snarest muligt. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fg. PI Peter Compen på tlf. 2276 4033. Du kan læse mere om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi på www.politi.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold. Om Sydsjællands og Lolland-Falsters PolitiSydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er udlændinge-kontrolafdelingen placeret i Rødby Havn. Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere. Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 800 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.11jobnetfd2c0b2c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-23T00:00:000000https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/jobbeskrivelse?jobId=SLF060190EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3628022Sydsjællands & Lolland-Falsters Politi11Parkvej 504700NæstvedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent836334JobNet5056657505665710009-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd2c0b2chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd2c0b2chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd2c0b2c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd2c0b2c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgSektionsleder søges til Forebyggelsessekretariatet12007991Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse363078159noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330125146AfdelingslederRobot Hjortholm Kostskole søger afdelingsleder til vores ungebogruppe Sprogø Hjortholm kostskole er en moderne behandlingsinstitution, med intern skole, der tilbyder pædagogisk-psykologisk behandling i et anerkendende miljø med henblik på at skabe udvikling, læring og trivsel. Visionen for Hjortholm Kostskole udspringer af en drøm om at skabe den bedste behandlingsinstitution i Danmark . En institution, der understøtter faglige og velfungerende medarbejdere, og hvor der er et arbejdsmiljø, der fremmer det bedste i alle ansatte. Kan du se dig selv omsætte vision til praksis, så er det måske dig vi søger Hjortholm Kostskole er en døgninstitution for anbragte børn og unge i alderen 6-18 år. Vi er placeret ved Fuglebjerg mellem Næstved og Slagelse i fantastiske og naturskønne omgivelser, med højt til loftet og hvor kun fantasien sæter grænser for den pædagogiske indsats. Vi har pt. 35 både udfordrende, udfordrede og mest af alt skønne børn og unge fordelt på tre bo grupper, en unge afdeling. Vi har ligeledes egen intern skole. Vores pædagogiske tilgang baserer sig på et anerkendende, systemisk menneskesyn, hvor vi igennem en narrativ og relationel tilgang arbejder med elevernes potentialer. Vi tror på at børn og unge gør det bedste de kan og at læring foregår i relationer. Vi arbejder hele vejen rundt om barnet den unge og har meget fokus på at samarbejde med forældre, socialrådgivere samt barnet den unges øvrige netværk. Vi efterspørger en leder: hvis ledelsesstil er systemisk funderet og som bygger på tillid som kan og vil gøre en forskel for udsatte børn, unge og deres familier der har ledererfaring og kendskab til målgruppen der har gode relationelle kompetencer som kan træffe beslutning med transparens som er diplomatisk og har ordentlighed og troværdighed som vigtige personlige værdier, samt kan rumme de mange forskelligheder, vi hver især har. Vi tilbyder: En arbejdsplads i stadig udvikling, og hvor du kan være med til at præge retningen Et engageret og fagligt veluddannet personale Et lederteam med fokus på organisationens og medarbejderes faglige udvikling En børnegruppe som har behov for intensiv støtte og opmærksomhed Smukke og velindrettede faciliteter og fysiske rammer Vi forventer, at du har en ambition om at blive udfordret. Grundlæggende er vores forventning, at du deltager og tager ansvar i og for pædagogiske, strategiske, økonomiske og ledelsesmæssige perspektiver. Løn og ansættelsesvilkår iht. Gældende overenskomst med SL. Yderligere oplysninger kan indhentes hos afdelingsleder Daniel Anshøj på tlf. 30100703 Ansøgningen stiles til forstander Morten Ravn og fremsendes elektronisk til fuldmægtig Birthe Koziel biko@gentofte.dk, så den er fremme senest onsdag den 4 december klokken 12.00 Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 50 og 51.

Hjortholm Kostskole søger afdelingsleder til vores ungebogruppe ”Sprogø”

Hjortholm kostskole er en moderne behandlingsinstitution, med intern skole, der tilbyder pædagogisk-psykologisk behandling i et anerkendende miljø med henblik på at skabe udvikling, læring og trivsel.

”Visionen for Hjortholm Kostskole udspringer af en drøm om at skabe den bedste behandlingsinstitution i Danmark”. En institution, der understøtter faglige og velfungerende medarbejdere, og hvor der er et arbejdsmiljø, der fremmer det bedste i alle ansatte. Kan du se dig selv omsætte vision til praksis, så er det måske dig vi søger…

Hjortholm Kostskole er en døgninstitution for anbragte børn og unge i alderen 6-18 år. Vi er placeret ved Fuglebjerg mellem Næstved og Slagelse i fantastiske og naturskønne omgivelser, med højt til loftet og hvor kun fantasien sæter grænser for den pædagogiske indsats. Vi har pt. 35 både udfordrende, udfordrede og mest af alt skønne børn og unge fordelt på tre bo grupper, en unge afdeling. Vi har ligeledes egen intern skole.

Vores pædagogiske tilgang baserer sig på et anerkendende, systemisk menneskesyn, hvor vi igennem en narrativ og relationel tilgang arbejder med elevernes potentialer. Vi tror på at børn og unge gør det bedste de kan og at læring foregår i relationer. Vi arbejder hele vejen rundt om barnet/den unge og har meget fokus på at samarbejde med forældre, socialrådgivere samt barnet/den unges øvrige netværk.

Vi efterspørger en leder:

  • hvis ledelsesstil er systemisk funderet og som bygger på tillid
  • som kan og vil gøre en forskel for udsatte børn, unge og deres familier
  • der har ledererfaring og kendskab til målgruppen
  • der har gode relationelle kompetencer
  • som kan træffe beslutning med transparens
  • som er diplomatisk og har ordentlighed og troværdighed som vigtige personlige værdier, samt kan rumme de mange forskelligheder, vi hver især har.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads i stadig udvikling, og hvor du kan være med til at præge retningen
  • Et engageret og fagligt veluddannet personale
  • Et lederteam med fokus på organisationens og medarbejderes faglige udvikling
  • En børnegruppe som har behov for intensiv støtte og opmærksomhed
  • Smukke og velindrettede faciliteter og fysiske rammer

Vi forventer, at du har en ambition om at blive udfordret. Grundlæggende er vores forventning, at du deltager og tager ansvar i og for pædagogiske, strategiske, økonomiske og ledelsesmæssige perspektiver.

Løn og ansættelsesvilkår iht. Gældende overenskomst med SL.

Yderligere oplysninger kan indhentes hos afdelingsleder Daniel Anshøj på tlf. 30100703

Ansøgningen stiles til forstander Morten Ravn og fremsendes elektronisk til fuldmægtig Birthe Koziel biko@gentofte.dk, så den er fremme senest onsdag den 4 december klokken 12.00

Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 50 og 51.

Hjortholm KostskoleFuglebjerg2019-11-15T00:00:002019-12-04T00:00:00
330124435Formidlings- og kommunikationschefRobot Vores formidlingschef går på pension. Vi søger derfor en ny kollega til at stå i spidsen for udviklingen af museets formidling og kommunikation. Stillingen ønskes besat 1. februar 2020 eller snarest muligt derefter. Som formidlings- og kommunikationschef vil du indgå i museets ledergruppe, der består af kulturarvschefen, administrationschefen, forskningschefen og museets direktør. Du får fornøjelsen af at være leder for et dedikeret team bestående af 8 fastansatte samt en række projektansatte medarbejdere med kompetencer indenfor formidling, undervisning, grafisk arbejde, kommunikation, markedsføring og frivillige. Museum Vestsjælland står overfor en række omfattende tiltag, hvor formidling og kommunikation er væsentlige udviklingsområder. Som vores nye kollega vil du stå i spidsen for udviklingen af nye basisudstillinger og formidlingstiltag samt en gentænkning af vores kommunikation med brugerne. Målet er at øge andelen af brugere både i form af besøgende til vores udstillinger og aktiviteter samt undervisningsgrupper og brugere af formidlingstiltag udenfor museumshusene. Udviklingen skal ske i tæt samarbejde med medarbejdere og den øvrige ledelse. Gode samarbejdsevner og ledelseskompetencer er derfor en forudsætning i stillingen. Vi ønsker os en formidlingschef, der er nytænkende og inddragende, men også drivende for udviklingen af vores museumstilbud. Så har du visioner og erfaringer med ledelse, kulturformidling og kommunikation, og kan du både lytte og lære, men også udfordre os på gængse opfattelser og tilgange, er du lige den, vi søger. Vi forventer at du: Har en relevant uddannelse på kandidatniveau eller derover Har erfaring med ledelse fra museer eller lignende kulturinstitutioner Har erfaring med kommunikation og markedsføring Har bred erfaring med projektstyring herunder budget- og målopfølgning Har erfaring med udvikling af kulturformidling som udstillinger, events og aktiviteter Har erfaring med fundraising og ansøgningsarbejde Er stærk både i mundtlig og skriftlig kommunikation Har fokus på brugerinddragelse, målgrupper og gæsters forskellige behov og forventninger Har let ved at samarbejde på tværs af museets mange fagligheder og med vores mange eksterne samarbejdspartnere Har blik for forretningsudvikling på kulturområdet Og sidst men ikke mindst søger vi en kollega med nye tilgange, fuld af gode ideer og visioner og med humor og lyst til at indgå i vores fællesskab. Stillingen er på 37 timer om ugen. Arbejde om aftenen og i weekender kan forekomme. Løn efter gældende overenskomst. Det primære arbejdssted er Sorø Museum, men arbejdsfeltet er hele museets ansvarsområde, så arbejde på andre lokaliteter forekommer. Læs mere om Museum Vestsjælland på www.vestmuseum.dk Spørgsmål om stillingen kan rettes til museumsdirektør Eskil Vagn Olsen på tlf. 41379256 eller mail: evo@vestmuseum.dk. Send din ansøgning til job@vestmuseum.dk . Ansøgning, CV og relevante bilag bedes sendt i en samlet fil som pdf. Ansøgningsfrist 9. december 2019. Samtaler forventes afholdt den 16. december eventuel anden samtalerunde afholdes den 18. december.

Vores formidlingschef går på pension. Vi søger derfor en ny kollega til at stå i spidsen for udviklingen af museets formidling og kommunikation.

Stillingen ønskes besat 1. februar 2020 eller snarest muligt derefter.

Som formidlings- og kommunikationschef vil du indgå i museets ledergruppe, der består af kulturarvschefen, administrationschefen, forskningschefen og museets direktør.

Du får fornøjelsen af at være leder for et dedikeret team bestående af 8 fastansatte samt en række projektansatte medarbejdere med kompetencer indenfor formidling, undervisning, grafisk arbejde, kommunikation, markedsføring og frivillige.

Museum Vestsjælland står overfor en række omfattende tiltag, hvor formidling og kommunikation er væsentlige udviklingsområder. Som vores nye kollega vil du stå i spidsen for udviklingen af nye basisudstillinger og formidlingstiltag samt en gentænkning af vores kommunikation med brugerne. Målet er at øge andelen af brugere både i form af besøgende til vores udstillinger og aktiviteter samt undervisningsgrupper og brugere af formidlingstiltag udenfor museumshusene. Udviklingen skal ske i tæt samarbejde med medarbejdere og den øvrige ledelse. Gode samarbejdsevner og ledelseskompetencer er derfor en forudsætning i stillingen.

Vi ønsker os en formidlingschef, der er nytænkende og inddragende, men også drivende for udviklingen af vores museumstilbud. Så har du visioner og erfaringer med ledelse, kulturformidling og kommunikation, og kan du både lytte og lære, men også udfordre os på gængse opfattelser og tilgange, er du lige den, vi søger.

Vi forventer at du:

  • Har en relevant uddannelse på kandidatniveau eller derover
  • Har erfaring med ledelse fra museer eller lignende kulturinstitutioner
  • Har erfaring med kommunikation og markedsføring
  • Har bred erfaring med projektstyring – herunder budget- og målopfølgning
  • Har erfaring med udvikling af kulturformidling som udstillinger, events og aktiviteter
  • Har erfaring med fundraising og ansøgningsarbejde
  • Er stærk både i mundtlig og skriftlig kommunikation
  • Har fokus på brugerinddragelse, målgrupper og gæsters forskellige behov og forventninger
  • Har let ved at samarbejde på tværs af museets mange fagligheder og med vores mange eksterne samarbejdspartnere
  • Har blik for forretningsudvikling på kulturområdet

Og sidst men ikke mindst søger vi en kollega med nye tilgange, fuld af gode ideer og visioner og med humor og lyst til at indgå i vores fællesskab.

Stillingen er på 37 timer om ugen. Arbejde om aftenen og i weekender kan forekomme. Løn efter gældende overenskomst.

Det primære arbejdssted er Sorø Museum, men arbejdsfeltet er hele museets ansvarsområde, så arbejde på andre lokaliteter forekommer.

Læs mere om Museum Vestsjælland på www.vestmuseum.dk Spørgsmål om stillingen kan rettes til museumsdirektør Eskil Vagn Olsen på tlf. 41379256 eller mail: evo@vestmuseum.dk. Send din ansøgning til job@vestmuseum.dk . Ansøgning, CV og relevante bilag bedes sendt i en samlet fil som pdf. Ansøgningsfrist 9. december 2019. Samtaler forventes afholdt den 16. december eventuel anden samtalerunde afholdes den 18. december.

Museum Vestsjælland - Administration og ArkæologiHolbæk2019-11-14T00:00:002019-12-09T00:00:00
330123295Afdelingsleder til CampusskolenRobot Under mottoet Campusskolen griber dine muligheder søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder til vores ledelsesteam. Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder, en pædagogisk afdelingsleder og en administrativ leder. Sammen med ledelsesteamet skal du være med til at lede Campusskolens mange dygtige medarbejdere i videreudviklingen af en god skole. Om Campusskolen og Ringsted 10. klassecenter Campusskolen blev i 2012 etableret som Ringsted kommunes udskolingsskole. Vi har ca. 700 elever og 65 lærere. Der er 8-9 spor på hver af vores 7.-9. årgange ligesom, at vi også huser kommunens 10. klassecenter med ca. 100 elever, en specialiseret indsats - Campus og en modtageklasse. Vi arbejder naturligt med at inkludere flest mulige elever i vores almen-del både fra vores specialiserede indsats og fra vores distrikt generelt. Har du lyst til et spændende og alsidigt job, med et godt og velfungerende ledelsesteam, på en arbejdsplads med en ambition om at være i toppen af landets bedste skoler, vil vi se frem til at modtage din ansøgning. Hvem er du? Vi søger en afdelingsleder med skarpe personlige og faglige kompetencer. Du trives godt i samarbejdet med unge mennesker, for det er dem, vi er her for. Du har lyst til ledelse, har erfaring med det, er relations-stærk og indstillet på at tage fat i en ofte hektisk hverdag, med mange forskellige opgaver. Vi søger en afdelingsleder som kan udøve pædagogisk ledelse og personaleledelse af vores specialiserede indsats Campus og det generelle specialområde. Specialområdet er under udvikling i Ringsted kommune, hvorfor vi søger en leder som er omstillingsparat, som har indsigt i både specialområdet og almenområdet, og som derved kan kvalificere specialområdet på Campusskolen i tilknytning til de tiltag der vil være kommunalt. Vi forventer:At du har erfaring med specialområdet - herunder revisitationer og tilsyn med andre specialtilbud.At du arbejder målrettet med god og ansvarlig inklusion til almenområdet.At du praktiserer et systemisk børne- og ungesyn.At du kan sætte en klar ramme, struktur og mål for arbejdet med det specialiserede område.At du har erfaring med og kan afholde tværfaglige dialogmøder netværksmøder med elever, forældre og eksterne parter.At du kan være med til at lede strategiske processer og kan varetage driftsmæssige ledelsesopgaver. Vi leder efter en kollega med stærke personlige kompetencer, som også besidder nogle af disse nøgleord:Du kan skabe overblik og bevare dit gode humør, når der er fart på.Du er parat til at gribe nye opgaver, og kan holde fast i dem, til der er fundet gode løsninger.Du er god til at motivere og fremme et godt arbejdsmiljø. Hvem er vi? På Campusskolen arbejder vi med involverende ledelse, og ledelsesteamet har en grundlæggende tro på, at man bedst skaber resultater ved at være i tæt og konstruktiv dialog med medarbejderne og eleverne. Vi arbejder systemisk med fokus på elevens ressourcer og potentialer. Det er vigtigt for os, at den nye afdelingsleder deler den grundopfattelse. Vi arbejder systematisk med indsatsområder, hvor vi ønsker at se forandringer, og du skal derfor være god til at følge projekter helt til dørs. I dette skoleår understøtter vores virksomhedsstrategi de kommunale politiske målsætninger for skoleområdet, hvormed vi ønsker en progression inden for fagligheden, elevernes trivsel, medarbejdernes trivsel, og vores kommunikation både internt og eksternt. Dette arbejder vil du blive en central del af. Vi afholder ansættelsessamtaler den 11. december 2019 og den 17. december 2019. Vi sætter pris på, at du kommer og besøger os inden ansøgningsfristen. Du kan aftale en tid ved at ringe til skolens kontor, 57627390. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Under mottoet ”Campusskolen griber dine muligheder” søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder til vores ledelsesteam.

Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder, en pædagogisk afdelingsleder og en administrativ leder. Sammen med ledelsesteamet skal du være med til at lede Campusskolens mange dygtige medarbejdere i videreudviklingen af en god skole.
 
Om Campusskolen og Ringsted 10. klassecenter
Campusskolen blev i 2012 etableret som Ringsted kommunes udskolingsskole. Vi har ca. 700 elever og 65 lærere.
Der er 8-9 spor på hver af vores 7.-9. årgange ligesom, at vi også huser kommunens 10. klassecenter med ca. 100 elever, en specialiseret indsats - Campus+ og en modtageklasse. Vi arbejder naturligt med at inkludere flest mulige elever i vores almen-del – både fra vores specialiserede indsats og fra vores distrikt generelt. 

Har du lyst til et spændende og alsidigt job, med et godt og velfungerende ledelsesteam, på en arbejdsplads med en ambition om at være i toppen af landets bedste skoler, vil vi se frem til at modtage din ansøgning.
 
Hvem er du?
Vi søger en afdelingsleder med skarpe personlige og faglige kompetencer. Du trives godt i samarbejdet med unge mennesker, for det er dem, vi er her for. Du har lyst til ledelse, har erfaring med det, er relations-stærk og indstillet på at tage fat i en ofte hektisk hverdag, med mange forskellige opgaver.
Vi søger en afdelingsleder som kan udøve pædagogisk ledelse og personaleledelse af vores specialiserede indsats Campus+ og det generelle specialområde.  Specialområdet er under udvikling i Ringsted kommune, hvorfor vi søger en leder som er omstillingsparat, som har indsigt i både specialområdet og almenområdet, og som derved kan kvalificere specialområdet på Campusskolen i tilknytning til de tiltag der vil være kommunalt.

Vi forventer:
  • At du har erfaring med specialområdet - herunder revisitationer og tilsyn med andre specialtilbud.
  • At du arbejder målrettet med god og ansvarlig inklusion til almenområdet.
  • At du praktiserer et systemisk børne- og ungesyn.
  • At du kan sætte en klar ramme, struktur og mål for arbejdet med det specialiserede område.
  • At du har erfaring med og kan afholde tværfaglige dialogmøder/netværksmøder med elever, forældre og eksterne parter.
  • At du kan være med til at lede strategiske processer og kan varetage driftsmæssige ledelsesopgaver.
     
Vi leder efter en kollega med stærke personlige kompetencer, som også besidder nogle af disse nøgleord:
  • Du kan skabe overblik og bevare dit gode humør, når der er fart på.
  • Du er parat til at gribe nye opgaver, og kan holde fast i dem, til der er fundet gode løsninger.
  • Du er god til at motivere og fremme et godt arbejdsmiljø.
     
Hvem er vi?
På Campusskolen arbejder vi med involverende ledelse, og ledelsesteamet har en grundlæggende tro på, at man bedst skaber resultater ved at være i tæt og konstruktiv dialog med medarbejderne og eleverne. Vi arbejder systemisk med fokus på elevens ressourcer og potentialer. Det er vigtigt for os, at den nye afdelingsleder deler den grundopfattelse.
Vi arbejder systematisk med indsatsområder, hvor vi ønsker at se forandringer, og du skal derfor være god til at følge projekter helt til dørs. I dette skoleår understøtter vores virksomhedsstrategi de kommunale politiske målsætninger for skoleområdet, hvormed vi ønsker en progression inden for fagligheden, elevernes trivsel, medarbejdernes trivsel, og vores kommunikation både internt og eksternt. Dette arbejder vil du blive en central del af.
 
Vi afholder ansættelsessamtaler den 11. december 2019 og den 17. december 2019.

Vi sætter pris på, at du kommer og besøger os inden ansøgningsfristen. Du kan aftale en tid ved at ringe til skolens kontor, 57627390.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

SkolecenterRingsted2019-11-12T00:00:002019-12-08T00:00:00
3301225052 handlekraftige serviceledere søges, til Serviceafdelingen, Holbæk SygehusRobot 2 handlekraftige serviceledere til Holbæk Sygehus Serviceafdelingen på Holbæk Sygehus søger to, engagerede, udviklingsorienterede serviceledere, som vil bidrage til og tage ansvar for en stabil og harmonisk drift af en professionel serviceafdeling med 200 medarbejdere. Du er teamplayer, har fokus på kvalitet og service, og har lyst til at være med til at videreudvikle serviceassistentkonceptet på Holbæk Sygehus. Med andre ord en leder med stærk profil på overblik indenfor serviceområdet, og evnen til at balancere dette med høj brugertilfredshed, høj medarbejdertilfredshed og høj faglighed. Har du denne profil, og lyst til at være med til at udvikle vores Serviceafdeling? Så kom og være med. Om Serviceafdelingen Serviceafdelingen varetager en række opgaver, der gør, at de kliniske funktioner på sygehuset kan udføre deres opgaver. Serviceafdelingen er ansvarlig for den daglige rengøring, specialrengøring, serviceopgaver, forsynings-og logistikopgaver, affald- og linnedhåndtering samt centraldepotet på sygehuset. På Holbæk Sygehus har vi kontinuerligt fokus på udvikling. Det gælder både opgaveløsningen og optimeringen heraf samt kompetenceudvikling af medarbejdere, så de matcher de krav, der stilles til fremtidens opgaveløsning. Serviceafdelingen understøtter, at Holbæk Sygehus opleves som et patientvenligt, ambitiøst og veldrevet akutsygehusmed god patienttransport, og at sygehuset fremstår rent og pænt, således at smittespredning hindres og infektioner forbygges. Om stillingen Servicelederne udgør en del af ledelsen i Serviceafdelingen, som er ansvarlig for enhedens visioner og strategi, økonomi, personaleledelse, kvalitets- og personaleudvikling. Servicelederne er ansvarlige for, at den daglige drift kører optimalt i samarbejde med vores samarbejdspartnere. Serviceafdelingen har i dag ansat portører, service- og rengøringsassistenter. Serviceafdelingen har som mål at største delen af personalegruppen er uddannet som serviceassistenter. Som serviceleder er dit daglige ledelsesansvarsområder følgende: Lede og motivere medarbejdere i samme retning Medvirke til udvikling af Region Sjællands serviceassistentkoncept Personaleansvar for egne medarbejdere Oplæring af medarbejdere Sikre at den daglige drift afvikles optimalt ud fra gældende instrukser og gældende arbejdsplaner Auditere egne områder og medarbejdere ud fra standarderne Personaleudvikling Medvirke til afdelingens kvalitetsudvikling Tæt samarbejde med de kliniske afdelinger Erfaren IT-bruger og gerne kendskab til KMD Den ene serviceleder har et særligt ansvar for uddannelsesområdet, og skal sikre, at alle medarbejdere har de kompetencer, de skal bruge, for at kunne varetage deres arbejdsopgaver fx forflytning, hjertestop mm. Derudover bliver du kontaktperson til skolen, og deltage i forskellige udvalg omkring uddannelse. Din profil: Vi søger en engageret, lyttende og team-orienteret serviceleder med en stærk uddannelses- og ledelsesmæssig baggrund. Du må gerne have kendskab til serviceassistent, rengørings og portørområdet. Du skal være udviklingsorienteret, have et godt overblik og være i stand til at bevare roen, når det går stærkt. Derudover er det vigtigt, at du arbejder systematisk med dine arbejdsopgaver. Jobbet kræver en personlig robusthed, og at du har lyst til at demonstrere gode evner indenfor personaleledelse. Det ligger dig ligeledes naturligt at bringe dig selv og medarbejdernes kompetencer aktivt i spil på tværs af sygehusets fagområder. Derudover er det vigtigt, at du er forandringsparat, da Holbæk Sygehus er et sygehus i udvikling. Løn og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. For yderligere oplysninger om stillingen kan du kontakte Servicechef Birgitte Hensch på telefonnummer 31 92 44 41. Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være sygehuset i hænde 21. november kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 25. november 2019. Holbæk Sygehus er en røgfri arbejdsplads. Om Holbæk Sygehus Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder. Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur så vejen fra id til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om job på Holbæk Sygehus her.

2 handlekraftige serviceledere til Holbæk Sygehus

Serviceafdelingen på Holbæk Sygehus søger to, engagerede, udviklingsorienterede serviceledere, som vil bidrage til og tage ansvar for en stabil og harmonisk drift af en professionel serviceafdeling med 200 medarbejdere.

Du er teamplayer, har fokus på kvalitet og service, og har lyst til at være med til at videreudvikle serviceassistentkonceptet på Holbæk Sygehus. Med andre ord en leder med stærk profil på overblik indenfor serviceområdet, og evnen til at balancere dette med høj brugertilfredshed, høj medarbejdertilfredshed og høj faglighed.

Har du denne profil, og lyst til at være med til at udvikle vores Serviceafdeling? Så kom og være med.

Om Serviceafdelingen

Serviceafdelingen varetager en række opgaver, der gør, at de kliniske funktioner på sygehuset kan udføre deres opgaver. Serviceafdelingen er ansvarlig for den daglige rengøring, specialrengøring, serviceopgaver, forsynings-og logistikopgaver, affald- og linnedhåndtering samt centraldepotet på sygehuset.

På Holbæk Sygehus har vi kontinuerligt fokus på udvikling. Det gælder både opgaveløsningen og optimeringen heraf samt kompetenceudvikling af medarbejdere, så de matcher de krav, der stilles til fremtidens opgaveløsning.

Serviceafdelingen understøtter, at Holbæk Sygehus opleves som et patientvenligt, ambitiøst og veldrevet akutsygehusmed god patienttransport, og at sygehuset fremstår rent og pænt, således at smittespredning hindres og infektioner forbygges.

Om stillingen
Servicelederne udgør en del af ledelsen i Serviceafdelingen, som er ansvarlig for enhedens visioner og strategi, økonomi, personaleledelse, kvalitets- og personaleudvikling. Servicelederne er ansvarlige for, at den daglige drift ”kører” optimalt i samarbejde med vores samarbejdspartnere.

Serviceafdelingen har i dag ansat portører, service- og rengøringsassistenter. Serviceafdelingen har som mål at største delen af personalegruppen er uddannet som serviceassistenter.

Som serviceleder er dit daglige ledelsesansvarsområder følgende:

  • Lede og motivere medarbejdere i samme retning
  • Medvirke til udvikling af Region Sjællands serviceassistentkoncept
  • Personaleansvar for egne medarbejdere
  • Oplæring af medarbejdere
  • Sikre at den daglige drift afvikles optimalt ud fra gældende instrukser og gældende arbejdsplaner
  • Auditere egne områder og medarbejdere ud fra standarderne
  • Personaleudvikling
  • Medvirke til afdelingens kvalitetsudvikling
  • Tæt samarbejde med de kliniske afdelinger
  • Erfaren IT-bruger og gerne kendskab til KMD

Den ene serviceleder har et særligt ansvar for uddannelsesområdet, og skal sikre, at alle medarbejdere har de kompetencer, de skal bruge, for at kunne varetage deres arbejdsopgaver fx forflytning, hjertestop mm. Derudover bliver du kontaktperson til skolen, og deltage i forskellige udvalg omkring uddannelse.

Din profil:

Vi søger en engageret, lyttende og team-orienteret serviceleder med en stærk uddannelses- og ledelsesmæssig baggrund. Du må gerne have kendskab til serviceassistent, rengørings og portørområdet. Du skal være udviklingsorienteret, have et godt overblik og være i stand til at bevare roen, når det går stærkt. Derudover er det vigtigt, at du arbejder systematisk med dine arbejdsopgaver.

Jobbet kræver en personlig robusthed, og at du har lyst til at demonstrere gode evner indenfor personaleledelse. Det ligger dig ligeledes naturligt at bringe dig selv og medarbejdernes kompetencer aktivt i spil på tværs af sygehusets fagområder.

Derudover er det vigtigt, at du er forandringsparat, da Holbæk Sygehus er et sygehus i udvikling.

Løn og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.

For yderligere oplysninger om stillingen kan du kontakte Servicechef Birgitte Hensch på telefonnummer 31 92 44 41.

Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være sygehuset i hænde 21. november kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 25. november 2019.

Holbæk Sygehus er en røgfri arbejdsplads.

Om Holbæk Sygehus

Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder.

Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur – så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om  job på Holbæk Sygehus her.

 

Region SjællandHolbæk2019-11-11T00:00:002019-11-21T00:00:00
330117748Afdelingschef søges til vores værksted i RoskildeRobot Bliv en del af en koncern i rivende udvikling Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne auto-værksted. Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice.Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få en god teamånd frem hos teamet. Jobbeskrivelse Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder. Du får mere end du forventer Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning. Ansøgning Søg stillingen via dette link Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Regionschef Michael Dahl md@skorstensgaard.dk Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien. Læs mere om afdelingen påhttps: skorstensgaard.dk Skorstensgaard er en af Danmarks førende indenfor autoreparationer. Vi er en værkstedskæde i vækst med 24 afdelinger, hvor vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere. God service og høj kvalitet kommer i allerførste række og vi lægger stor vægt på udvikling, motivering og efteruddannelse af vores medarbejdere.

Bliv en del af en koncern i rivende udvikling

Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. 
Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne auto-værksted. 

Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice.
Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. 
Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. 
Du er engagerende, motiverende og formår at få en god teamånd frem hos teamet. 

Jobbeskrivelse

Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder. 

Du får mere end du forventer

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning. 

Ansøgning

Søg stillingen via dette link

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: 
Regionschef Michael Dahl md@skorstensgaard.dk 

Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien. 

Læs mere om afdelingen på
https://skorstensgaard.dk

Skorstensgaard er en af Danmarks førende indenfor autoreparationer. Vi er en værkstedskæde i vækst med 24 afdelinger, hvor vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere. God service og høj kvalitet kommer i allerførste række og vi lægger stor vægt på udvikling, motivering og efteruddannelse af vores medarbejdere. 

Skorstensgaard Roskilde ApSRoskilde2019-11-05T00:00:002019-12-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder

Hjortholm Kostskole

Fuglebjerg
Hjortholm Kostskole søger afdelingsleder til vores ungebogruppe Sprogø Hjortholm kostskole er en moderne behandlingsinstitution, med intern skole, der tilbyder pædagogisk-psykologisk behandling i et anerkendende miljø med henblik på at skabe udvikli...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Formidlings- og kommunikationschef

Museum Vestsjælland - Administration og Arkæologi

Holbæk
Vores formidlingschef går på pension. Vi søger derfor en ny kollega til at stå i spidsen for udviklingen af museets formidling og kommunikation. Stillingen ønskes besat 1. februar 2020 eller snarest muligt derefter. Som formidlings- og kommunikation...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Afdelingsleder til Campusskolen

Skolecenter

Ringsted
Under mottoet Campusskolen griber dine muligheder søger vi en erfaren og dygtig afdelingsleder til vores ledelsesteam. Vi håber at finde en person, der vil engagere sig i et velfungerende ledelsesteam, som består af en skoleleder, en viceskoleleder,...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

2 handlekraftige serviceledere søges, til Serviceafdelingen, Holbæk Sygehus

Region Sjælland

Holbæk
2 handlekraftige serviceledere til Holbæk Sygehus Serviceafdelingen på Holbæk Sygehus søger to, engagerede, udviklingsorienterede serviceledere, som vil bidrage til og tage ansvar for en stabil og harmonisk drift af en professionel serviceafdeling m...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Afdelingschef søges til vores værksted i Roskilde

Skorstensgaard Roskilde ApS

Roskilde
Bliv en del af en koncern i rivende udvikling Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne au...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019