Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sektionsleder til bygherrerådgivning

Vil du medvirke til vækst og udvikling af kompetencer inden for prisberegning/cost management, planlægning, IKT/BIM og byggeledelse? Har du et ønske om at kombinere din stærke faglige viden med det at drive og udvikle et unikt team af specialister? Og er du klar til at tage det næste skridt i din karriere?

BLIV EN DEL AF VORES BYGHERRERÅDGIVNING-AFDELING 1809 I LYNGBY

I afdelingen 1809 Bygherrerådgivning er vi 75 rådgivere fordelt i tre sektioner hhv. privat, offentlig og specialist. Vi hylder diversitet og forskellighed, og vi arbejder som et hold. Vi er f.eks. lige mange kvinder og mænd. Vi arbejder med bygherrerådgivning, prisberegning, byggeledelse, planlægning og IKT/BIM rådgivning. Vi er vores kunders betroede samarbejdspartner og oplever en kontinuerlig vækst i ordremængden fra både private og offentlige kunder.

DU HAR INTERESSE FOR AT LEDE FAGLIGT STÆRKE PROFILER

Som sektionsleder af Commercial & construction management bliver du daglig leder for en bredt sammensat sektion på 20 dygtige specialister. Din primære opgave som sektionsleder vil være at sikre den faglige udvikling, optimal allokering af ressourcer og trivsel i sektionen.

Du vil bidrage til vores plan om organisk vækst frem mod 2021, hvor du vil have en aktiv rolle i rekrutteringsprocessen for at sikre, at sektionen vokser og udvikler sig i henhold til den strategiske retning for afdelingen.

Herudover får du også ansvaret for dine egne projekter samt løbende at udvikle dine faglige kompetencer og i rollen som leder.

Du bliver en del af afdelingsledelsen, hvor du i samarbejde med de to øvrige sektionsledere og chefer i afdelingen vil være med til at sætte retningen og udvikle forretningen.

I rollen som sektionsleder vil dine opgaver blandt andet være:

  • at sikre, at sektionen udvikler sig fagligt og organisatorisk
  • at sikre trivsel og det gode samarbejde på tværs af afdelingen og i
  • at sikre optimal ressourceudnyttelse i forhold til at opretholde fleksibilitet i bemanding fra sektionen samtidig med en høj faktureringsgrad opnås
  • at sætte rammen for og fastholde et velfungerende team af specialister
  • at varetage rekruttering og introduktion af nye medarbejdere
  • at understøtte salg af bygherrerådgivning og sektionens ydelser
  • at være ansvarlig for egne projekter
  • Vi mener, at den rette person til stillingen har stærke kommunikative evner, som gør dig i stand til at formidle både faglig viden og forretningsmæssige aspekter. Du motiveres af at udvikle medarbejdere og et velfungerende team.

    Du har en god empati og forstår medarbejdernes og kundernes behov. Du kendetegnes ved at være stærk på relationer og er kontaktsøgende i forhold til medarbejdere og kunder.

    Derudover har du:

  • en uddannelsesbaggrund som ingeniør, konstruktør, arkitekt, jurist eller lign.
  • et godt kendskab til bygge- og anlægsbranchen og gerne erfaring med en eller flere af fagspecialerne byggeledelse, prissætning/cost management, planlægning og IKT/BIM
  • et godt netværk i COWI og er med til at fremme samarbejde på tværs af afdelinger
  • motiveres af at udvikle andre og kan se mulighederne og potentialet i dine medarbejdere
  • Hvis du har ledelseserfaring, er det en fordel, men vi vil også meget gerne høre fra dig, hvis du er en dygtig specialist, der gerne vil tage det næste skridt i din karriere og udvikle dig som leder i COWI.

    HAR DU SPØRGSMÅL?

    Kontakt Stig Lohmann-Devantier, SLD, Vice President, Bygherrerådgivning, på tlf. 24242272.

    SÅDAN ANSØGER DU

    Klik på linket nedenfor, og fortæl os, hvorfor du er den rette person til stillingen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest, da vi løbende afholder samtaler. Stillingen ønskes besat snarest muligt.

    LIGEBEHANDLING I ANSÆTTELSESFORHOLDET

    COWI tilbyder lige ansættelsesmuligheder for alle medarbejdere og ansøgere uanset race, hudfarve, religion, køn, nationalitet, alder eller handicap. Dette omfatter alle betingelser og vilkår, herunder rekruttering, ansættelse, forfremmelse, opsigelse, fyring, orlov, aflønning og kurser/uddannelse.


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.