Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SellmerDiers søger en Key Account Manager (BtB)

SellmerDiers søger en Key Account Manager (B2B), der er skal være med til at sikre vores fortsatte vækst gennem såvel strategisk som taktisk salgsarbejde

Har du en ambitiøs salgsprofil, et entreprenant mindset og er klar på en vækstrejse langt udover det sædvanlige? Så er du måske SellmerDiers’ nye Key Account Manager.

SellmerDiers er en hurtigvoksende sædbank, der blev stiftet i 2017 og i dag er vi et mindre team på 20 dedikerede og omsorgsfulde medarbejdere, som hver dag arbejder for at sikre medmenneskelighed, ansvarlighed og individuel hensyntagen - både i forhold til forældre, donorbørn og donorer. Vi er nu kommet til et sted i udviklingen af vores virksomhed, hvor vi er klar til at præsentere vores stærke og voksende udvalg af sæddonorer i nye markeder.

Stillingen som Key Account Manager er en ny opslået stilling, hvor du vil indgå i et tæt samarbejde med vores kundeservice og marketing team. Med oprettelse af stillingen forventer vi at opbygge et endnu tættere samarbejde med vores eksisterende kunder og ikke mindst etableringen af nye markeder, hvor tilliden mellem kunderne og dig er altafgørende for succes.

Dine opgaver bliver bl.a.

  • Ansvar for at vedligeholde og udvikle vores ekstraordinære gode vækst og løfte virksomheden kommercielt til næste niveau
  • Analysere markedsmulighederne og lave go-to-market-strategier/action plan i relevante nye markeder i samarbejde med marketingteamet 
  • At være kommerciel sparringspartner til CEO – vende og dreje ideer, indspark og forretningsmuligheder, som du selv proaktivt bringer til bordet
  • Løbende udvikle og forhandle med egne kunder samt drive demos og deltage i messer/salgsrelevante aktiviteter.

Vi forventer, at du

  • Har indgående kendskab til fertilitetsbranchen og/eller sundhedsbranchen
  • Har erfaring inden for international afsætning
  • Har hands-on salgserfaring med B2B
  • Har erfaring med etablering af nye geografiske markeder
  • Er analytisk og relationsstærk 
  • Er samarbejdsorienteret og har respekt for andres faglighed
  • Har forretningsforståelse og kan omsætte teori til praksis
  • Har sans for proaktiv systematisk opfølgning og følger opgaverne helt til dørs
  • Mestrer engelsk på professionelt niveau, og taler enten tysk eller fransk på brugerniveau.

Vi kan til gengæld tilbyde

  • En arbejdsplads med højt til loftet, plads til nye ideer og masser af gode grin
  • Engagerede kolleger og gode samarbejdsforhold
  • Et livsbekræftende jobindhold, hvor man hver dag er medvirkende til at give mennesker den største gave.

Ansættelsesvilkår Stillingen er på fuldtid (37 timer) med ansættelse hurtigst muligt efter nærmere aftale. Din arbejdsplads bliver på Store Torv 8 i Aarhus C. Du skal forvente ca. 60 rejsedage om året. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke baseret på erfaring og kvalifikationer.

Praktiske oplysninger Hvis du har spørgsmål angående stillingen, eller har brug for yderligere information kan du kontakte CEO Steffen Nielsen på telefon: 29275274 eller mail: job@sellmerdiers.dk

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning".

Kørekort:
A10(Villig til at bruge egen bil i jobbet), B(Almindelig bil),


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.