Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SELVDREVEN OG SERVICEMINDET BOGHOLDER SØGES TIL FULDTIDSSTILLING HOS NEM-HR

Afstemninger, fakturering, bilag, refusioner og lønkørsel – er det opgaver, du kan håndtere selvstændigt og effektivt? Så er det måske dig vi leder efter til stillingen som Nem-HRs bogholder!

INFO

Academic Work søger for Nem-HR en bogholder til deres kontor i Frederiksberg. Nem-HR hjælper dagligt ca. 3500 private danske virksomheder med rådgivning og administration af offentlige ydelser, herunder refusioner, godtgørelser, barselspenge osv. Som bogholder kommer du til at hjælpe Nem-HRs mange kunder med alt fra afstemninger, fakturering, bilag, refusioner, lønkørsel og meget mere!

Denne stilling er en rekruttering. Rekrutterings-processen håndteres af Academic Work, men du vil ansættes af Nem-HR. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work.

JOBOPGAVER

Der er tale om en ny stilling, hvor du vil arbejde med en bred vifte af opgaver inden for bogholderi. Du vil bl.a. håndtere:

  • Afstemninger
  • Momsregnskab
  • Lønkørsel
  • Indtastning af bilag
  • Debitor/kreditorstyring
  • Klargøring af revisionssager
  • Håndtering af udestående fakturaer, indkrævninger og lignende
  • Daglig kommunikation med Nem-HRs virksomhedskunder

VI SØGER DIG, SOM

  • Har 4-5 års erfaring inden for bogholderi og kan selvstændigt håndtere de nævnte arbejdsopgaver
  • Har en økonomisk uddannelsesbaggrund
  • Behersker Office-pakken og kan trylle med pivottabeller og LOPSLAG i Excel
  • Taler flydende dansk og kan engelsk på højt niveau

Vi ser desuden gerne, at du har kendskab til E-conomic, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har generelt kendskab til løn- og økonomisystemer og evner at sætte dig hurtigt ind i nye.

Hos Nem-HR er service og effektivitet i højsædet og det er derfor vigtigt, at du har et udpræget service-gen, er 100% selvdreven og kan styre mange forskellige daglige opgaver, uden at noget går tabt. Dagligdagen byder både på mange rutineprægede opgaver, men du skal også være klar til nye udfordringer, når de byder sig. Opgaverne er mange og alsidige, og du vil til dagligt arbejde selvstændigt med dine egne opgaver og ansvarsområder. Du vil til gengæld være i daglig kontakt med kunder og altid være omringet af kollegaer – det er derfor vigtigt, at du er kommunikativ og trives i et socialt miljø med stor holdånd. Her er der højt til loftet og der er mulighed for sparring og medbestemmelse. Stillingen her er for dig der ønsker at træde ind i en udfordrende men spændende hverdag hvor du kan være med til at udvikle bogholderiet og samtidigt udvikle dig selv.

ANDEN INFORMATION

  • Start: Så hurtigt som muligt
  • Omfang: fuldtid inden for normale kontortider
  • Sted: Frederiksberg
  • Løn: efter kvalifikationer

Ansøgninger modtages ikke via mail. Du søger i stedet stillingen vdirekte gennem vores hjemmeside. Vi kalder løbende til samtale, så send din ansøgning allerede i dag!

Spørgsmål omkring stillingen kan henvendes til Consultant Manager Marlene Hansen på: info@academicwork.dk

OM NEM-HR

Nem-HR er specialiseret i at afhjælpe virksomheder i alle størrelser med at få struktur og overblik over offentlige ydelser. Der tilbydes bl.a. rådgivning og administration af bl.a. refusioner og godtgørelser, og hjælper i dag over 3500 kunder med dette. Hos Nem-HR er der stort fokus på god service og effektivitet, så deres kunder trygt kan overlade disse processer og fokusere på deres kernekompetencer. Nem-HR er under konstant udvikling og glæder sig nu til at byde en ny kollega velkommen – måske det er dig?


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her