Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Selvkørende bogholder med gennemslagskraft der kan overholde deadlines og har overblik og stærk ordensans

Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø.

Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark.

Som bogholder har du et tæt samarbejde med ledelsen som dine nærmeste sparingspartnere.

Derudover vil du have en bred kontaktflade med organisationen samt regnskabsfunktioner fra A-Z.

Dine primære opgaver vil er :

 

  • Debitorstyring (danske)
  • Kreditorstyring (danske og udenlandske kreditorer)
  • Betalinger
  • Finans
  • Løn (månedslønnede, timelønnede og løse ansatte) og personale
  • Diverse statistikker
  • Afstemninger
  • Momsafregning
  • Periodiseringer
  • Rapportering til ledelsen
  • Årsafslutning
  • Diverse opgaver, såsom telefonpasning, kontorarbejde, korrespondance og arkivering m.m.

Kvalifikationer:

Du er regnskabsuddannet og har min. 8-10 års erfaring som bogholder i en mindre eller mellemstor virksomhed.

IT-kundskaber:

Du er IT-minded og det er en fordel, at du har kendskab til C5 Economic og Dataløn. Derudover er du daglig bruger af Excel, og kan hurtigt lave skemaer og statestikker.

Sprogkendskab:

Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn i henhold til kvalifikationer/fast stilling – halv tid (25 timer ekskl. frokost)

Dette kan muligvis blive til en fuldtidsstilling

Tiltrædelselse:

 01.03.19

Kontaktperson:

 John Enevoldsen - Tel- 60213146


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329987555Phoenix-bfc1415e12019-04-01T00:00:00Selvkørende bogholder med gennemslagskraft der kan overholde deadlines og har overblik og stærk ordensans

Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø.

Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark.

Som bogholder har du et tæt samarbejde med ledelsen som dine nærmeste sparingspartnere.

Derudover vil du have en bred kontaktflade med organisationen samt regnskabsfunktioner fra A-Z.

Dine primære opgaver vil er :

 

  • Debitorstyring (danske)
  • Kreditorstyring (danske og udenlandske kreditorer)
  • Betalinger
  • Finans
  • Løn (månedslønnede, timelønnede og løse ansatte) og personale
  • Diverse statistikker
  • Afstemninger
  • Momsafregning
  • Periodiseringer
  • Rapportering til ledelsen
  • Årsafslutning
  • Diverse opgaver, såsom telefonpasning, kontorarbejde, korrespondance og arkivering m.m.

Kvalifikationer:

Du er regnskabsuddannet og har min. 8-10 års erfaring som bogholder i en mindre eller mellemstor virksomhed.

IT-kundskaber:

Du er IT-minded og det er en fordel, at du har kendskab til C5 Economic og Dataløn. Derudover er du daglig bruger af Excel, og kan hurtigt lave skemaer og statestikker.

Sprogkendskab:

Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Løn i henhold til kvalifikationer/fast stilling – halv tid (25 timer ekskl. frokost)

Dette kan muligvis blive til en fuldtidsstilling

Tiltrædelselse:

 01.03.19

Kontaktperson:

 John Enevoldsen - Tel- 60213146

2019-05-19T00:50:12.500 Vi søger en erfaren pligtopfyldende bogholder der kan trives i et hektiskt og dynamiske miljø. Vi er en solid jysk rengøringsvirksomhed med en stærk faglighed samt høj kvalitet og med et godt ry i hele Danmark. Som bogholder har du et tæt samarbejde med ledelsen som dine nærmeste sparingspartnere. Derudover vil du have en bred kontaktflade med organisationen samt regnskabsfunktioner fra A-Z. Dine primære opgaver vil er : Debitorstyring (danske) Kreditorstyring (danske og udenlandske kreditorer) Betalinger Finans Løn (månedslønnede, timelønnede og løse ansatte) og personale Diverse statistikker Afstemninger Momsafregning Periodiseringer Rapportering til ledelsen Årsafslutning Diverse opgaver, såsom telefonpasning, kontorarbejde, korrespondance og arkivering m.m. Kvalifikationer: Du er regnskabsuddannet og har min. 8-10 års erfaring som bogholder i en mindre eller mellemstor virksomhed. IT-kundskaber: Du er IT-minded og det er en fordel, at du har kendskab til C5 Economic og Dataløn. Derudover er du daglig bruger af Excel, og kan hurtigt lave skemaer og statestikker. Sprogkendskab: Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn i henhold til kvalifikationer fast stilling halv tid (25 timer ekskl. frokost) Dette kan muligvis blive til en fuldtidsstilling Tiltrædelselse: 01.03.19 Kontaktperson: John Enevoldsen - Tel- 6021314611jobnetbfc1415e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3498406PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApS11Brunbjergvej 48240RisskovDKDanmark0
john@palmgrenservice.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent736707JobNet4964369496436910001-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfc1415ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfc1415ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfc1415e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfc1415e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgSelvkørende bogholder med gennemslagskraft der kan overholde deadlines og har overblik og stærk ordensans12007991Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361250472Britt Kaiser Palmgrenjohn@palmgrenservice.dkDKDanmarkDKDanmark330075869Allround bogholder 15-20 timer pr. uge.Robot Randstad søger lige nu en allround bogholder til vores kunde Leighton Foods. Leighton Foods A S er en mindre, internationalt orienteret virksomhed, der producerer og sælger fødevarer inden for tex-mex-kategorien. Firmaet er en del af en større dansk koncern, der primært opererer inden for fødevarebranchen. Har du et stort drive, solid erfaring inden for bogholderi og ikke mindst lysten til at blive en del af et velfungerende team? Så har du nu chancen for at blive en del af Leighton Foods, hvor det faglige er i højsædet, og hvor det sociale er et vigtig parameter for at få en hverdag til at fungere. Med reference til virksomhedens CFO bliver du en del af administrationen med 8 kolleger, hvor dit ansvar bliver det daglige bogholderi. Dine arbejdsområder vil spænde bredt på tværs af økonomifunktionen inden for debitor- og kreditorstyring, ind- og udbetalinger og generel bogføring og afstemninger. Ønskede kompetencer: • Du er uddannet inden for økonomi og har solid erfaring inden for bogholderi regnskab • Du har indgående kendskab og erfaring i økonomisystemer og Excel. Virksomheden anvender AX Dynamics. Hvis du kender dette, er det en fordel, men ikke et krav. • Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale, da du vil have kontakt med udenlandske debitorer og kreditorer. Tysk er en fordel, men ikke et krav. Personlige egenskaber • Du arbejder hurtigt, effektivt og selvstændigt og er vant til at have mange bolde i luften • Du arbejder systematisk og struktureret samt har sans for detaljer • Du er positiv, åben, ærlig og har et godt humør og er villig til at indgå socialt med den øvrige afdeling Dine primære arbejdsopgaver: • Afstemninger • Bogføring • Indberetninger statistik • Moms • Intrastat • Rejseafregninger Leighton Foods tilbyder: • En ugentlig arbejdstid på 15-20 timer ugen alt efter hvad der passer dig bedst. Der er frihed til selv at vælge arbejdstiden inden for tidsrummet 08.00-16.00. Uddyb gerne i din ansøgning, hvorfor en deltidsstilling er det rigtige for dig. • Fast månedsløn pension og sundhedsforsikring. • En stilling med fleksibilitet og selvstændighed. • Et team på 8 kollegaer i administrationen, der alle er parate til at byde dig velkommen. • Tæt samarbejde med økonomichefen. • Arbejdssted: Leighton Foods, Blomstervej 16, 8381 Tilst. Ansøgning Randstad forestår rekrutteringen på vegne af Leighton Foods. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Lone Sørensen på tlf. 30 60 35 01. Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. Den rette kandidat forventes at tiltræde stillingen senest 01.10.2019 eller efter aftale. Om Randstad Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.800 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

Randstad søger lige nu en allround bogholder til vores kunde Leighton Foods. Leighton Foods A/S er en mindre, internationalt orienteret virksomhed, der producerer og sælger fødevarer inden for tex-mex-kategorien. Firmaet er en del af en større dansk koncern, der primært opererer inden for fødevarebranchen.

Har du et stort drive, solid erfaring inden for bogholderi og ikke mindst lysten til at blive en del af et velfungerende team? Så har du nu chancen for at blive en del af Leighton Foods, hvor det faglige er i højsædet, og hvor det sociale er et vigtig parameter for at få en hverdag til at fungere.

Med reference til virksomhedens CFO bliver du en del af administrationen med 8 kolleger, hvor dit ansvar bliver det daglige bogholderi. Dine arbejdsområder vil spænde bredt på tværs af økonomifunktionen inden for debitor- og kreditorstyring, ind- og udbetalinger og generel bogføring og afstemninger.

Ønskede kompetencer:
• Du er uddannet inden for økonomi og har solid erfaring inden for bogholderi/regnskab
• Du har indgående kendskab og erfaring i økonomisystemer og Excel. Virksomheden anvender AX Dynamics. Hvis du kender dette, er det en fordel, men ikke et krav.
• Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale, da du vil have kontakt med udenlandske debitorer og kreditorer. Tysk er en fordel, men ikke et krav.

Personlige egenskaber
• Du arbejder hurtigt, effektivt og selvstændigt og er vant til at have mange bolde i luften
• Du arbejder systematisk og struktureret samt har sans for detaljer
• Du er positiv, åben, ærlig og har et godt humør og er villig til at indgå socialt med den øvrige afdeling

Dine primære arbejdsopgaver:
• Afstemninger
• Bogføring
• Indberetninger/statistik
• Moms
• Intrastat
• Rejseafregninger


Leighton Foods tilbyder:
• En ugentlig arbejdstid på 15-20 timer/ugen alt efter hvad der passer dig bedst. Der er frihed til selv at vælge arbejdstiden inden for tidsrummet 08.00-16.00. Uddyb gerne i din ansøgning, hvorfor en deltidsstilling er det rigtige for dig.
• Fast månedsløn + pension og sundhedsforsikring.
• En stilling med fleksibilitet og selvstændighed.
• Et team på 8 kollegaer i administrationen, der alle er parate til at byde dig velkommen.
• Tæt samarbejde med økonomichefen.
• Arbejdssted: Leighton Foods, Blomstervej 16, 8381 Tilst.


Ansøgning
Randstad forestår rekrutteringen på vegne af Leighton Foods. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Lone Sørensen på tlf. 30 60 35 01. Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. Den rette kandidat forventes at tiltræde stillingen senest 01.10.2019 eller efter aftale.

Om Randstad
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.800 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

RANDSTAD A/STilst2019-08-20T00:00:002019-09-30T00:00:00
330090342Bogholder søges til grossistvirksomhed i HøjbjergRobot Vores nuværende bogholder går på pension, og vi søger derfor en bogholder til vores kontor i Højbjerg. Der er tale om en deltidsstilling på 20 timer om ugen, hvor du skal være til stede på vores kontor på daglig basis. Fordelingen af dine arbejdstimer er fleksibel og sker efter nærmere aftale. A S Villy Jensen er en familiedrevet grossistvirksomhed inden for tilbehør til sy- og garnbutikker med salg til hele Skandinavien. Vi er et team på ca. 30 personer fordelt på kontoret i Højbjerg og kørende sælgere i hele Skandinavien. Vi har en flad organisationsstruktur og et velfungerende teamwork. Vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø med glade og engagerede kollegaer, og et job hvor du selv kan være med til at planlægge din tid og dine opgaver. De primære opgaver vil være: - Debitor bogholderi - Kreditor bogholderi - Afstemning af finansbogholderi - Bogføring af omkostningsbilag - Rykkerprocedure og kontoudtog - Momsafregning - Kommunikation med vores kunder om betalinger - Diverse ad hoc opgaver Vi bruger NAV 2017 og du skal have kendskab til NAV (ikke nødvendigvis samme udgave). Vi forventer: - at du har relevant erhvervserfaring fra lignende stilling, - at du har en relevant uddannelse inden for bogholderi regnskab, - at du kan arbejde selvstændigt, - at du har et godt humør og er en god kollega og - at du selv formår og ønsker at styre dine arbejdsopgaver og planlægningen heraf Vi ser frem til at modtage din ansøgning på mail snarest.

Vores nuværende bogholder går på pension, og vi søger derfor en bogholder til vores kontor i Højbjerg. Der er tale om en deltidsstilling på 20 timer om ugen, hvor du skal være til stede på vores kontor på daglig basis. Fordelingen af dine arbejdstimer er fleksibel og sker efter nærmere aftale.

 

A/S Villy Jensen er en familiedrevet grossistvirksomhed inden for tilbehør til sy- og garnbutikker med salg til hele Skandinavien. Vi er et team på ca. 30 personer fordelt på kontoret i Højbjerg og kørende sælgere i hele Skandinavien. Vi har en flad organisationsstruktur og et velfungerende teamwork.

 

Vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø med glade og engagerede kollegaer, og et job hvor du selv kan være med til at planlægge din tid og dine opgaver. 

 

De primære opgaver vil være:

- Debitor bogholderi

- Kreditor bogholderi

- Afstemning af finansbogholderi

- Bogføring af omkostningsbilag

- Rykkerprocedure og kontoudtog

- Momsafregning

- Kommunikation med vores kunder om betalinger

- Diverse ad hoc opgaver

 

Vi bruger NAV 2017 og du skal have kendskab til NAV (ikke nødvendigvis samme udgave).

 

Vi forventer:

- at du har relevant erhvervserfaring fra lignende stilling,

- at du har en relevant uddannelse inden for bogholderi/regnskab,

- at du kan arbejde selvstændigt,

- at du har et godt humør og er en god kollega og

- at du selv formår og ønsker at styre dine arbejdsopgaver og planlægningen heraf

 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning på mail snarest.

A/S Villy JensenHøjbjerg2019-09-16T00:00:002019-09-27T00:00:00
330091550Bogholder til foreningen Ligeværd i AarhusRobot DIN ROLLE I TEAMET Du bliver en del af en organisation, hvor fællesnævneren, er at alle ønsker at hjælpe og gøre en forskel specielt for børn, unge og voksne med særlige behov. Du vil få en central og selvstændig rolle som bogholder med reference til Ligeværds souschef og økonomiansvarlig. Du får høj grad af ansvar og frihed til at løse dine opgaver, hvorfor det er vigtigt, at du er proaktiv og formår at prioritere dine arbejdsopgaver løbende. Tempoet i afdelingen er højt, hvorfor du ikke kommer til at kede dig. Din hverdag er præget af en stor kontaktflade til eksempelvis kollegaer, medlemmer og pårørende. Din daglige gang bliver på kontoret hos Ligeværd i Risskov. DINE EVNER KOMPETENCER Du opnår succes som Bogholder qua din passion, dit høje personlige drive, din evne til at bevare overblikket og ikke mindst din evne til at arbejde struktureret med mange alsidige arbejdsopgaver. Dine faglige evner samt din sans for detaljer sikrer, at der er vedvarende høj kvalitet i alt, hvad du foretager dig. Du vil være ansvarlig for debitorbogholderiet, håndtering af bilag, lønafregning for ca. 20. personer, opkrævninger af NETS, faktureringer, afstemninger, håndtering af medlemsservice, likviditetsstyring af foreningerne samt kvartalsvise regnskabsopfølgninger, klargøring til revision samt løbende ad. hoc opgaver. På baggrund af dine erhvervserfaringer inden for økonomi- og regnskab varetager du førnævnte ansvarsområder med selvstændighed og stort engagement. Baggrund: Det er et plus, hvis du er uddannet som revisor eller har erfaringer som bogholder med ansvar for forskellige typer af regnskaber og projekter. Dog er uddannelsen ikke det afgørende, men kombinationen af din erhvervserfaring samt personlighed. Skills: Rutineret bruger i excel og ideelt set stærk i Bluegarden og Uniconta. HVORFOR V LGE Foreningsfællesskabet Ligeværd For Ligeværd er god kemi lige så vigtigt, som dine faglige kvalifikationer. Hos Ligeværd er der en stærk fællesskabsfølelse og trivsel og arbejdsglæde er i højsæde. Kulturen hos Ligeværd kendetegnes, som værende energisk og livligt. Der er et godt arbejdsklima, hvor man prioriterer fællesskabet og den gode relation til kollegaerne. Du tilbydes løn reguleret efter Statens løntrin. Pensionsordning på 15 samt en række personalegoder såsom: Betalt fridag d. 5. juni (Grundlovsdag), frugtordning og mulighed for flextid indenfor kontorets åbningstider. OM Foreningsfællesskabet Ligeværd Ligeværd gør en forskel for børn, unge og voksne gennem hele livet og er et fællesskab bestående af tre organisationer, der på hver deres måde, arbejder for at skabe bedre uddannelses-, beskæftigelses-, bolig- og sociale vilkår for mennesker med særlige behov. Foreningens 3 medlemsorganisationer består af: Ligeværd Forældre og Netværk (LFN), Unge for Ligeværd (UFL) og Ligeværd Fagligt Forum (LFF). Udover de 3 medlemsorganisationer, har Ligeværd også en forretningsenhed, der udbyder kurser, messer, events mm. Er du rette match? Så bedes du oprette profil via www.adecco.dk og uploade dit CV og herefter sende en mail til sarah.dressel@adecco.dk med din interesse for jobbet.

DIN ROLLE I TEAMET

Du bliver en del af en organisation, hvor fællesnævneren, er at alle ønsker at hjælpe og gøre en forskel – specielt for børn, unge og voksne med særlige behov. Du vil få en central og selvstændig rolle som bogholder med reference til Ligeværds souschef og økonomiansvarlig. Du får høj grad af ansvar og frihed til at løse dine opgaver, hvorfor det er vigtigt, at du er proaktiv og formår at prioritere dine arbejdsopgaver løbende. Tempoet i afdelingen er højt, hvorfor du ikke kommer til at kede dig. Din hverdag er præget af en stor kontaktflade til eksempelvis kollegaer, medlemmer og pårørende. Din daglige gang bliver på kontoret hos Ligeværd i Risskov.

DINE EVNER & KOMPETENCER

Du opnår succes som Bogholder qua din passion, dit høje personlige drive, din evne til at bevare overblikket og ikke mindst din evne til at arbejde struktureret med mange alsidige arbejdsopgaver. Dine faglige evner samt din sans for detaljer sikrer, at der er vedvarende høj kvalitet i alt, hvad du foretager dig. Du vil være ansvarlig for debitorbogholderiet, håndtering af bilag, lønafregning for ca. 20. personer, opkrævninger af NETS, faktureringer, afstemninger, håndtering af medlemsservice, likviditetsstyring af foreningerne samt kvartalsvise regnskabsopfølgninger, klargøring til revision samt løbende ad. hoc opgaver. På baggrund af dine erhvervserfaringer inden for økonomi- og regnskab varetager du førnævnte ansvarsområder med selvstændighed og stort engagement.

Baggrund: Det er et plus, hvis du er uddannet som revisor eller har erfaringer som bogholder med ansvar for forskellige typer af regnskaber og projekter. Dog er uddannelsen ikke det afgørende, men kombinationen af din erhvervserfaring samt personlighed. Skills: Rutineret bruger i excel og ideelt set stærk i Bluegarden og Uniconta.

HVORFOR VÆLGE Foreningsfællesskabet Ligeværd

For Ligeværd er god kemi lige så vigtigt, som dine faglige kvalifikationer. Hos Ligeværd er der en stærk fællesskabsfølelse og trivsel og arbejdsglæde er i højsæde. Kulturen hos Ligeværd kendetegnes, som værende energisk og livligt. Der er et godt arbejdsklima, hvor man prioriterer fællesskabet og den gode relation til kollegaerne. Du tilbydes løn reguleret efter Statens løntrin. Pensionsordning på 15% samt en række personalegoder såsom: Betalt fridag d. 5. juni (Grundlovsdag), frugtordning og mulighed for flextid indenfor kontorets åbningstider.

OM Foreningsfællesskabet Ligeværd

Ligeværd gør en forskel for børn, unge og voksne gennem hele livet og er et fællesskab bestående af tre organisationer, der på hver deres måde, arbejder for at skabe bedre uddannelses-, beskæftigelses-, bolig- og sociale vilkår for mennesker med særlige behov. Foreningens 3 medlemsorganisationer består af: Ligeværd Forældre og Netværk (LFN), Unge for Ligeværd (UFL) og Ligeværd Fagligt Forum (LFF). Udover de 3 medlemsorganisationer, har Ligeværd også en forretningsenhed, der udbyder kurser, messer, events mm.

Er du rette match?

Så bedes du oprette profil via www.adecco.dk og uploade dit CV og herefter sende en mail til sarah.dressel@adecco.dk med din interesse for jobbet.

ADECCO A/SRisskov2019-09-17T00:00:002019-11-12T00:00:00
330070119Bogholder til regnskab og administrationRobot Danpres A S er markedsledende som professionel underleverandør af kundetilpassede tyndpladeemner til store danske og tyske produktionsvirksomheder. Virksomheden er en velkonsolideret pladebearbejdende virksomhed, som er beliggende i Låsby, tæt ved motorvejen Aarhus-Silkeborg. Danpres A S anser medarbejderne som det vigtigste aktiv og beskæftiger i alt ca. 50 medarbejdere. Jobbeskrivelse: For vores kunde søger vi en dygtig, kompetent og alsidig bogholder, som i tæt samarbejde med økonomichefen får bogholderiet og administrationen til at fungere til alles tilfredshed. Du skal være med til at optimere processer og arbejdsgange til et nyt niveau, som forbedrer både effektiviteten og informationsniveauet i virksomheden. I stillingen vil dine arbejdsopgaver variere og spænde bredt inden for regnskab og administrative opgaver. Dine primære opgaver vil omfatte: Debitorbogholderi, herunder fakturering samt rykning af kunder Kreditor- og finansbogholderi, herunder betalinger Momsopgørelse og afstemning Klargøring af materiale til årsrevision (årsafslutning 30 9) Lønadministration (Bluegarden Dataløn) Personale og HR opgaver, herunder ansættelseskontrakter Opfølgning på produktionsordre og tidsregistrering Afstemninger og statistik til ugemøder og månedsregnskab Indkøb af kontorartikler og forbrugsmaterialer til administration Omstilling af telefon Praktiske gøremål ved kunde- og leverandørmøder i huset Diverse ad hoc opgaver Som bogholder hos Danpres A S forventes: At du har en relevant uddannelse og erfaring inden for regnskab og lønbogholderi. Derudover er du en engageret og positiv medarbejder, som trives med et højt arbejdstempo og samtidig evner at holde struktur på flere arbejdsopgaver af gangen. Du har også: Evne til at kommunikere på både tysk og engelsk Flair for IT og analyse Kendskab til Navision Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på en travl hverdag som bogholder hos Danpres A S, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV snarest. Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet søg job Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt enten konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon 45 2877 0070 eller konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914.

Danpres A/S er markedsledende som professionel underleverandør af kundetilpassede tyndpladeemner til store danske og tyske produktionsvirksomheder.

Virksomheden er en velkonsolideret pladebearbejdende virksomhed, som er beliggende i Låsby, tæt ved motorvejen Aarhus-Silkeborg. Danpres A/S anser medarbejderne som det vigtigste aktiv og beskæftiger i alt ca. 50 medarbejdere.

Jobbeskrivelse:

For vores kunde søger vi en dygtig, kompetent og alsidig bogholder, som i tæt samarbejde med økonomichefen får bogholderiet og administrationen til at fungere til alles tilfredshed. Du skal være med til at optimere processer og arbejdsgange til et nyt niveau, som forbedrer både effektiviteten og informationsniveauet i virksomheden.

I stillingen vil dine arbejdsopgaver variere og spænde bredt inden for regnskab og administrative opgaver.

Dine primære opgaver vil omfatte:

  • Debitorbogholderi, herunder fakturering samt rykning af kunder
  • Kreditor- og finansbogholderi, herunder betalinger
  • Momsopgørelse og afstemning
  • Klargøring af materiale til årsrevision (årsafslutning 30/9)
  • Lønadministration (Bluegarden/Dataløn)
  • Personale og HR opgaver, herunder ansættelseskontrakter
  • Opfølgning på produktionsordre og tidsregistrering
  • Afstemninger og statistik til ugemøder og månedsregnskab
  • Indkøb af kontorartikler og forbrugsmaterialer til administration
  • Omstilling af telefon
  • Praktiske gøremål ved kunde- og leverandørmøder i huset
  • Diverse ad hoc opgaver

Som bogholder hos Danpres A/S forventes:

At du har en relevant uddannelse og erfaring inden for regnskab og lønbogholderi. Derudover er du en engageret og positiv medarbejder, som trives med et højt arbejdstempo og samtidig evner at holde struktur på flere arbejdsopgaver af gangen.

Du har også:

  • Evne til at kommunikere på både tysk og engelsk
  • Flair for IT og analyse
  • Kendskab til Navision

Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på en travl hverdag som bogholder hos Danpres A/S, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV snarest.

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet "søg job"

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt enten konsulent Kent Fredslund Pedersen på telefon +45 2877 0070 eller konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

PersonaleBørsenLåsby2019-08-08T00:00:002019-10-03T00:00:00
330067813Bogholder søges til ITALIAN AUTO i Aarhus/Skanderborg - DeltidsstillingRobot Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund og har du lyst og mulighed for at arbejde 18-24 timer pr. uge så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst. SELEKT Vikar Rekruttering varetager rekrutteringsprocessen. Stillingen: Som bogholder vil du skulle varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi og administration. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidig med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du bliver ansvarlig for økonomi- og administrationsfunktionen i virksomheden i samarbejde med indehaveren. Dine arbejdsopgaver består i: Ansvar for kreditor-, debitor- finansstyring, herunder den daglige bogføring Afstemning af diverse konti, bank, moms mv., i forbindelse med månedsafslutning Gøre regnskab klar til Revisor samt rapportering til ejeren Lønadministration til både timelønnede og funktionærer Kontakt til importører og andre samarbejdspartnere mv. Diverse ad hoc-opgaver der er naturligt for virksomheden, reklamationer, PA, arkivering mv Personlige og faglige kompetencer: Uddannet bogholder Kendskab til DRACAR samt branchen er absolut en fordel Økonomisk forståelse, selvkørende og struktureret Har god forretningsforståelse, omhyggelig og styr på dine ting Er udadvendt og ligetil, kundeminded griber selvstændigt nye opgaver Er proaktiv og ansvarsbevidst Kan håndtere fortrolighed Vi tilbyder: En nøgleposition med indflydelse samt et afvekslende og udfordrende job. Et uformelt arbejdsmiljø med meget målrettede medarbejdere og med en fri, direkte omgangstone. God lønpakke efter kvalifikationer. Ansættelses start forventes at være hm, men vi venter gerne på den rette. Samtaler afholdes løbende. Hvis jobbet er noget for dig så gå ind og søg på link: https: www.selekt.axp.dk candidate_web index.php , JobID: Bogholder. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte John Sylvester på 42 17 46 60. Om virksomheden: Virksomheden der er placeret i Århus Skanderborg, består af snart 9 medarbejdere og er inde i en rivende udvikling. ITALIAN AUTO byder på det komplette modelprogram fra fuldblodsbiler som Alfa Romeo, Fiat, varebiler fra Fiat Professionel og Jeep. Uanset om du er privatbilist, firmabilejer eller erhvervskunde, finder du hos Italian Auto en løsning, der matcher dit behov - og en passioneret stab af medarbejdere, som går langt på literen i bestræbelserne på at levere optimal kundeservice.

Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund – og har du lyst og mulighed for at arbejde 18-24 timer pr. uge – så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst.

SELEKT Vikar & Rekruttering varetager rekrutteringsprocessen.

Stillingen:

Som bogholder vil du skulle varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi og administration. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidig med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du bliver ansvarlig for økonomi- og administrationsfunktionen i virksomheden i samarbejde med indehaveren.

Dine arbejdsopgaver består i:

  • Ansvar for kreditor-, debitor- & finansstyring, herunder den daglige bogføring
  • Afstemning af diverse konti, bank, moms mv., i forbindelse med månedsafslutning
  • Gøre regnskab klar til Revisor samt rapportering til ejeren
  • Lønadministration til både timelønnede og funktionærer
  • Kontakt til importører og andre samarbejdspartnere mv.
  • Diverse ad hoc-opgaver der er naturligt for virksomheden, reklamationer, PA, arkivering mv

Personlige og faglige kompetencer:

  • Uddannet bogholder
  • Kendskab til DRACAR samt branchen er absolut en fordel
  • Økonomisk forståelse, selvkørende og struktureret
  • Har god forretningsforståelse, omhyggelig og styr på dine ting
  • Er udadvendt og ligetil, kundeminded – griber selvstændigt nye opgaver
  • Er proaktiv og ansvarsbevidst
  • Kan håndtere fortrolighed

 

 

Vi tilbyder:

En nøgleposition med indflydelse samt et afvekslende og udfordrende job.

Et uformelt arbejdsmiljø med meget målrettede medarbejdere og med en fri, direkte omgangstone.

God lønpakke efter kvalifikationer.

Ansættelses start forventes at være hm, men vi venter gerne på den rette. Samtaler afholdes løbende.

Hvis jobbet er noget for dig så gå ind og søg på link: https://www.selekt.axp.dk/candidate_web/index.php , JobID: Bogholder.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte John Sylvester på 42 17 46 60.

Om virksomheden:

Virksomheden der er placeret i Århus/Skanderborg, består af snart 9 medarbejdere og er inde i en rivende udvikling.

ITALIAN AUTO byder på det komplette modelprogram fra fuldblodsbiler som Alfa Romeo, Fiat, varebiler fra Fiat Professionel og Jeep. Uanset om du er privatbilist, firmabilejer eller erhvervskunde, finder du hos Italian Auto en løsning, der matcher dit behov - og en passioneret stab af medarbejdere, som går langt på literen i bestræbelserne på at levere optimal kundeservice.

Selekt Vikar og Rekruttering ApSSkanderborg2019-08-05T00:00:002019-09-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Allround bogholder 15-20 timer pr. uge.

RANDSTAD A/S

Tilst
Randstad søger lige nu en allround bogholder til vores kunde Leighton Foods. Leighton Foods A S er en mindre, internationalt orienteret virksomhed, der producerer og sælger fødevarer inden for tex-mex-kategorien. Firmaet er en del af en større dansk...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Bogholder søges til grossistvirksomhed i Højbjerg

A/S Villy Jensen

Højbjerg
Vores nuværende bogholder går på pension, og vi søger derfor en bogholder til vores kontor i Højbjerg. Der er tale om en deltidsstilling på 20 timer om ugen, hvor du skal være til stede på vores kontor på daglig basis. Fordelingen af dine arbejdstim...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Bogholder til foreningen Ligeværd i Aarhus

ADECCO A/S

Risskov
DIN ROLLE I TEAMET Du bliver en del af en organisation, hvor fællesnævneren, er at alle ønsker at hjælpe og gøre en forskel specielt for børn, unge og voksne med særlige behov. Du vil få en central og selvstændig rolle som bogholder med reference ti...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Bogholder til regnskab og administration

PersonaleBørsen

Låsby
Danpres A S er markedsledende som professionel underleverandør af kundetilpassede tyndpladeemner til store danske og tyske produktionsvirksomheder. Virksomheden er en velkonsolideret pladebearbejdende virksomhed, som er beliggende i Låsby, tæt ved m...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Bogholder søges til ITALIAN AUTO i Aarhus/Skanderborg - Deltidsstilling

Selekt Vikar og Rekruttering ApS

Skanderborg
Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund og har du lyst og mulighed for at arbejde 18-24 timer pr. uge så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst. SELEKT Vikar Rekruttering varetager rekrutteringsprocessen. Stillingen: Som b...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019