Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Selvstændig kommunikationsmedarbejder (AC-fuldmægtig)

Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet ved Det Tekniske Fakultet på Syddansk Universitet søger en AC-fuldmægtig til instituttets sekretariat. Stillingen er placeret på Campus Odense, og der er tale om en ledig fuldtidsstilling (37 timer per uge).

Tiltrædelse er d. 1. september 2019 eller snarest herefter, og der vil blive afholdt 1. og 2. samtale i uge 27.

Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet udbyder uddannelser og forsker bl.a. inden for robotteknologi, software, kunstig intelligens og droneteknologi. Instituttet er i en vækstperiode med kraftigt stigende optag af studerende og mange nye ansatte. Du kan se frem til en spændende og udfordrende stilling, hvor du får rig mulighed for selv at præge opgaverne.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være selvstændigt at:

- Varetage hjemmesiderne for instituttet og dets sektioner
- Udarbejde instituttets månedlige nyhedsbrev
- Oversættelses- og korrekturopgaver
- Eventplanlægning og udførelse af disse
- Yde support til sektionsledere, forskere og undervisere i sektionerne

Dit arbejde vil udfolde sig i en kompleks, international vidensorganisation med mange forskellige aktører og interessenter. Det er derfor vigtigt, at du formår at samarbejde med mange forskellige mennesker, faggrupper og samarbejdspartnere, samt at du kan kommunikere skarpt skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. 

Den rette ansøger

- Har stærke kommunikationsevner og kommunikerer fejlfrit, mundtligt
  såvel som skriftligt, på dansk og engelsk
- Har erfaring med selvstændigt at forfatte tekster/nyheder på baggrund
  af dialoger med teknisk og videnskabeligt personale
- Har en relevant akademisk uddannelse kombineret med
  erhvervserfaring fra lignende opgaver
- Kan arbejde proaktivt, selvstændigt og effektivt samt samarbejde med
  mange forskellige interessenter
- Kan bevare overblik over flere og komplekse sideløbende opgaver
- Har flair for at koordinere og skabe struktur
- Har et godt humør, gå-på-mod og er en god kollega, som hjælper de
  andre, hvis det brænder på
- Har solid erfaring med Office-pakken (Word, PP og Excel) og har lyst til
  at lære nye systemer
- Har kendskab til Sitecore eller andre CMS-systemer

Yderligere oplysninger kan fås ved at kontakte institutleder, Kasper Hallenborg på telefon (+45) 2135 6256 eller mailadresse hallenborg@mmmi.sdu.dk. 

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034109Phoenix-758f90be12019-05-29T00:00:00Selvstændig kommunikationsmedarbejder (AC-fuldmægtig)

Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet ved Det Tekniske Fakultet på Syddansk Universitet søger en AC-fuldmægtig til instituttets sekretariat. Stillingen er placeret på Campus Odense, og der er tale om en ledig fuldtidsstilling (37 timer per uge).

Tiltrædelse er d. 1. september 2019 eller snarest herefter, og der vil blive afholdt 1. og 2. samtale i uge 27.

Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet udbyder uddannelser og forsker bl.a. inden for robotteknologi, software, kunstig intelligens og droneteknologi. Instituttet er i en vækstperiode med kraftigt stigende optag af studerende og mange nye ansatte. Du kan se frem til en spændende og udfordrende stilling, hvor du får rig mulighed for selv at præge opgaverne.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være selvstændigt at:

- Varetage hjemmesiderne for instituttet og dets sektioner
- Udarbejde instituttets månedlige nyhedsbrev
- Oversættelses- og korrekturopgaver
- Eventplanlægning og udførelse af disse
- Yde support til sektionsledere, forskere og undervisere i sektionerne

Dit arbejde vil udfolde sig i en kompleks, international vidensorganisation med mange forskellige aktører og interessenter. Det er derfor vigtigt, at du formår at samarbejde med mange forskellige mennesker, faggrupper og samarbejdspartnere, samt at du kan kommunikere skarpt skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. 

Den rette ansøger

- Har stærke kommunikationsevner og kommunikerer fejlfrit, mundtligt
  såvel som skriftligt, på dansk og engelsk
- Har erfaring med selvstændigt at forfatte tekster/nyheder på baggrund
  af dialoger med teknisk og videnskabeligt personale
- Har en relevant akademisk uddannelse kombineret med
  erhvervserfaring fra lignende opgaver
- Kan arbejde proaktivt, selvstændigt og effektivt samt samarbejde med
  mange forskellige interessenter
- Kan bevare overblik over flere og komplekse sideløbende opgaver
- Har flair for at koordinere og skabe struktur
- Har et godt humør, gå-på-mod og er en god kollega, som hjælper de
  andre, hvis det brænder på
- Har solid erfaring med Office-pakken (Word, PP og Excel) og har lyst til
  at lære nye systemer
- Har kendskab til Sitecore eller andre CMS-systemer

Yderligere oplysninger kan fås ved at kontakte institutleder, Kasper Hallenborg på telefon (+45) 2135 6256 eller mailadresse hallenborg@mmmi.sdu.dk. 

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

2019-06-25T00:51:47.310 Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet ved Det Tekniske Fakultet på Syddansk Universitet søger en AC-fuldmægtig til instituttets sekretariat. Stillingen er placeret på Campus Odense, og der er tale om en ledig fuldtidsstilling (37 timer per uge). Tiltrædelse er d. 1. september 2019 eller snarest herefter, og der vil blive afholdt 1. og 2. samtale i uge 27. Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet udbyder uddannelser og forsker bl.a. inden for robotteknologi, software, kunstig intelligens og droneteknologi. Instituttet er i en vækstperiode med kraftigt stigende optag af studerende og mange nye ansatte. Du kan se frem til en spændende og udfordrende stilling, hvor du får rig mulighed for selv at præge opgaverne. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være selvstændigt at: - Varetage hjemmesiderne for instituttet og dets sektioner - Udarbejde instituttets månedlige nyhedsbrev - Oversættelses- og korrekturopgaver - Eventplanlægning og udførelse af disse - Yde support til sektionsledere, forskere og undervisere i sektionerne Dit arbejde vil udfolde sig i en kompleks, international vidensorganisation med mange forskellige aktører og interessenter. Det er derfor vigtigt, at du formår at samarbejde med mange forskellige mennesker, faggrupper og samarbejdspartnere, samt at du kan kommunikere skarpt skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. Den rette ansøger - Har stærke kommunikationsevner og kommunikerer fejlfrit, mundtligt såvel som skriftligt, på dansk og engelsk - Har erfaring med selvstændigt at forfatte tekster nyheder på baggrund af dialoger med teknisk og videnskabeligt personale - Har en relevant akademisk uddannelse kombineret med erhvervserfaring fra lignende opgaver - Kan arbejde proaktivt, selvstændigt og effektivt samt samarbejde med mange forskellige interessenter - Kan bevare overblik over flere og komplekse sideløbende opgaver - Har flair for at koordinere og skabe struktur - Har et godt humør, gå-på-mod og er en god kollega, som hjælper de andre, hvis det brænder på - Har solid erfaring med Office-pakken (Word, PP og Excel) og har lyst til at lære nye systemer - Har kendskab til Sitecore eller andre CMS-systemer Yderligere oplysninger kan fås ved at kontakte institutleder, Kasper Hallenborg på telefon ( 45) 2135 6256 eller mailadresse hallenborg@mmmi.sdu.dk. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap. Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobnet758f90be100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-24T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10463340EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3537214Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense MDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769886JobNet4997257499725710029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=758f90behttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=758f90behttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=758f90be&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=758f90be&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSelvstændig kommunikationsmedarbejder (AC-fuldmægtig)1Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361950809Kasperhallenborg@mmmi.sdu.kDKDanmarkDKDanmark330091227Studiekoordinator (AC-fuldmægtig) til Studieadministrationen på Det Tekniske FakultetRobot Vi søger en struktureret og engageret studiekoordinator (37 timer) til Studieadministrationen på Det Tekniske Fakultet. Studieadministrationen består af studiesekretærer og studiekoordinatorer som varetager en række studieadministrative opgaver for fakultetets undervisere og studerende, såsom eksamens- og undervisningsplanlægning, uddannelseskoordination, implementering af SDU s kvalitetspolitik samt sagshandling af de studerendes ansøgninger til studienævnet. Vi søger vi en kollega til teamet af studiekoordinatorer, som har et tæt samarbejde med uddannelseslederne på de enkelte uddannelser samt administrative nøglepersoner på fakultetet og på SDU. Opgaverne består blandt andet i: Udarbejdelse og vedligeholdelse af studieordninger og fagbeskrivelser Sagsbehandling af studentersager i samarbejde med Studienævnssekretariatet Koordinering med andre enheder på Syddansk Universitet (Studieservice, andre fakulteter m.v.) Opfølgning på universitetets kvalitetspolitik og uddannelsernes nøgletal samt koordination af uddannelsernes arbejde med kvalitet Deltagelse i uddannelsernes uddannelsesudvalg samt sekretariatsbistand til samme Praktisk vejledning af studerende og henvisning til andre vejledningstilbud (f.eks. studievejledning, uddannelsesleder m.v.) Udviklingsarbejde inden for den enkelte uddannelse og studieadministrative processer. Derfor har vi brug for dig, der: Er struktureret og har administrativ tæft Kan skabe gode samarbejdsrelationer og kender til at arbejde i en kompleks vidensorganisation Indgår nemt i team-arbejde, men kan også arbejde selvstændigt og selv tage initiativ til løsning af opståede udfordringer Behersker dansk og engelsk i skrift og tale Er kompetent it-bruger og hurtigt kan sætte sig ind i de forskellige administrative systemer vi anvender Er med humør og engagement er klar til at udvikle og forbedre administration og service for vore studerende og undervisere Vi kan tilbyde: et spændende job i et internationalt miljø gode udviklingsmuligheder og engagerede kolleger Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Leder af Studieadministrationen Britta L. Worm på tlf. 20585103 eller på blwo@tek.sdu.dk. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Samtaler forventes afholdt den 22. oktober 2019. Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap. Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi søger en struktureret og engageret studiekoordinator (37 timer) til Studieadministrationen på Det Tekniske Fakultet.

Studieadministrationen består af studiesekretærer og studiekoordinatorer som varetager en række studieadministrative opgaver for fakultetets undervisere og studerende, såsom eksamens- og undervisningsplanlægning, uddannelseskoordination, implementering af SDU’s kvalitetspolitik samt sagshandling af de studerendes ansøgninger til studienævnet.

Vi søger vi en kollega til teamet af studiekoordinatorer, som har et tæt samarbejde med uddannelseslederne på de enkelte uddannelser samt administrative nøglepersoner på fakultetet og på SDU. Opgaverne består blandt andet i:

  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af studieordninger og fagbeskrivelser
  • Sagsbehandling af studentersager i samarbejde med Studienævnssekretariatet
  • Koordinering med andre enheder på Syddansk Universitet (Studieservice, andre fakulteter m.v.)
  • Opfølgning på universitetets kvalitetspolitik og uddannelsernes nøgletal samt koordination af uddannelsernes arbejde med kvalitet
  • Deltagelse i uddannelsernes uddannelsesudvalg samt sekretariatsbistand til samme
  • Praktisk vejledning af studerende og henvisning til andre vejledningstilbud (f.eks. studievejledning, uddannelsesleder m.v.)
  • Udviklingsarbejde inden for den enkelte uddannelse og studieadministrative processer.

Derfor har vi brug for dig, der:

  • Er struktureret og har administrativ tæft
  • Kan skabe gode samarbejdsrelationer og kender til at arbejde i en kompleks vidensorganisation
  • Indgår nemt i team-arbejde, men kan også arbejde selvstændigt og selv tage initiativ til løsning af opståede udfordringer
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Er kompetent it-bruger og hurtigt kan sætte sig ind i de forskellige administrative systemer vi anvender
  • Er med humør og engagement er klar til at udvikle og forbedre administration og service for vore studerende og undervisere

Vi kan tilbyde:

  • et spændende job i et internationalt miljø
  • gode udviklingsmuligheder og
  • engagerede kolleger

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Leder af Studieadministrationen Britta L. Worm på tlf. 20585103 eller på blwo@tek.sdu.dk.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Samtaler forventes afholdt den 22. oktober 2019.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside – 
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

 

Syddansk UniversitetOdense M2019-09-17T00:00:002019-10-10T00:00:00
330089601SDU Research & Innovation Organisation søger til sin Legal Services enhed en jurist (AC-fuldmægtig)Robot Generelt om stillingen Til SDU RIOs Legal Services opslås en stilling som jurist. Enheden servicerer SDU, Region Syddanmark og Region Sjælland indenfor det erhvervsjuridiske område. Opgaverne vil inkludere koncipering og forhandling af samarbejdsaftaler samt juridisk rådgivning af forskere og administrative enheder. Du vil indgå i teamets rotation og beredskab, og vil komme i berøring med mange af teamets opgavetyper. Stillingen er velegnet til personer med få års erfaring som jurist. Kvalifikationskrav: Du skal kunne arbejde selvstændigt med mange parallelle opgaver og samtidig være grundig og systematisk. Der er behov for, at du er indstillet på at yde en ekstra indsats i de travle perioder og føler et medansvar for, at SDU RIO leverer høj kvalitet. Det er vigtigt, at du overholder frister og aftaler. Du skal have en uddannelse som cand.jur. eller cand.merc.jur. Uanset dimissionsår er det en fordel, såfremt du har haft ét eller flere af følgende fag: Forvaltningsret, persondataret, sundhedsret, lejeret og kontraktsret. Du skal kunne bruge MS Office pakken, og gerne have kendskab til MS CRM-programmer. Vi arbejder i et internationalt miljø med en hverdag, der ofte foregår på engelsk. Det er derfor et krav, at du kan skrive og forhandle professionelt på dansk og engelsk. Organisation: Teamet består i dag af tolv jurister, fire stud.jur. og understøttes administrativt af to sekretærer. På det personlige plan bibringer vi hver især noget forskelligt til teamet, hvilket giver et godt og nært arbejdsmiljø. Vi sætter en ære i at supplere og respektere hinanden, så alle trækker i samme retning. Det er vigtigt for os, at alle passer godt ind i teamet på både det faglige og personlige plan. Der afholdes samtaler i Odense forventet uge 41 eller uge 42 2019. Ansættelse 1. november 2019 eller snarest muligt. Yderligere oplysninger fås hos Chefjurist RIO Legal Services Jan I. Kristensen 65508252 - email jik@sdu.dk. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap.Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Generelt om stillingen

Til SDU RIOs Legal Services opslås en stilling som jurist. Enheden servicerer SDU, Region Syddanmark og Region Sjælland indenfor det erhvervsjuridiske område. Opgaverne vil inkludere koncipering og forhandling af samarbejdsaftaler samt juridisk rådgivning af forskere og administrative enheder. Du vil indgå i teamets rotation og beredskab, og vil komme i berøring med mange af teamets opgavetyper. Stillingen er velegnet til personer med få års erfaring som jurist.

Kvalifikationskrav:

Du skal kunne arbejde selvstændigt med mange parallelle opgaver og samtidig være grundig og systematisk. Der er behov for, at du er indstillet på at yde en ekstra indsats i de travle perioder og føler et medansvar for, at SDU RIO leverer høj kvalitet. Det er vigtigt, at du overholder frister og aftaler.

Du skal have en uddannelse som cand.jur. eller cand.merc.jur. Uanset dimissionsår er det en fordel, såfremt du har haft ét eller flere af følgende fag: Forvaltningsret, persondataret, sundhedsret, lejeret og kontraktsret.

Du skal kunne bruge MS Office pakken, og gerne have kendskab til MS CRM-programmer. Vi arbejder i et internationalt miljø med en hverdag, der ofte foregår på engelsk. Det er derfor et krav, at du kan skrive og forhandle professionelt på dansk og engelsk.

Organisation:

Teamet består i dag af tolv jurister, fire stud.jur. og understøttes administrativt af to sekretærer.

På det personlige plan bibringer vi hver især noget forskelligt til teamet, hvilket giver et godt og nært arbejdsmiljø. Vi sætter en ære i at supplere og respektere hinanden, så alle trækker i samme retning.  Det er vigtigt for os, at alle passer godt ind i teamet på både det faglige og personlige plan. 

Der afholdes samtaler i Odense forventet uge 41 eller uge 42 2019.

Ansættelse 1. november 2019 eller snarest muligt.

Yderligere oplysninger fås hos Chefjurist RIO Legal Services Jan I. Kristensen 65508252 - email jik@sdu.dk.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside – 
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

 

Syddansk UniversitetOdense M2019-09-13T00:00:002019-09-29T00:00:00
330089498Forretningsudvikler (AC-fuldmægtig) til SDU's iværksættertilbud til studerendeRobot Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til SDU s inkubationsmiljø. SDU Research Innovation Organisation (SDU RIO) har i samspil med universitetets faglige miljøer opbygget et inkubationsmiljø, hvor studerende fra alle fakulteter på SDU kan få hjælp og sparring, når de starter egen virksomhed. Spændet af startups er meget bredt og fordeler sig over mange brancher. Vi søger en dygtig kollega, der på baggrund af sin erfaring med vejledning af iværksættere kan medvirke til, at SDU s inkubationsmiljø fortsat udvikler sig og giver de studerende de bedste rammer for at starte egen virksomhed og udvikle deres entreprenørielle kompetencer. Den ideelle kandidat har desuden gode relationelle kompetencer og forstår vigtigheden af et godt samspil med det øvrige universitet. I stillingen er der stor fokus på udvikling og drift af SDU s talentprogram i entreprenørskab for studerende. Arbejdsopgaverne er alsidige og består bl.a. i følgende:• 1:1-forretningsudviklingsmøder med startups• Udvikling af nye løsninger og deltagelse i løbende udviklingsprojekter, der forbedrer SDU RIOs arbejde med innovation, entreprenørskab og enterprising• Samspil med forskere, undervisere, erhvervsfremmeaktører mv. for at sikre forløsning af de enkelte startups potentiale• Opbygning af samarbejdsrelationer til det omkringliggende iværksætter-økosystem• Dokumentation af de enkelte startups progressionDen ideelle kandidat har erfaring som forretningsudvikler eller projektleder og har en god solid værktøjskasse af forretningsudviklingsværktøjer med sig.I inkubationsmiljøet arbejder vi netværksbaseret og det er derfor et must, at du er god til at samarbejde. Du har gode engelskkundskaber og er en stærk skriftlig og mundtlig formidler, der både er fortrolig med selv at holde oplæg foran en større forsamling og med 1:1 kommunikation med den enkelte studerende. SDU RIO understøtter samspillet mellem forskning, uddannelse, erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi arbejder bl.a. med entreprenørskab og forretningsudvikling, opsøgende virksomhedskontakt, forskerstøtte, kontraktjura, teknologiudveksling og patentering, karrierevejledning for studerende samt skaber kontakter mellem virksomheder og studerende. Læs mere om SDU RIO her: www.sdu.dk sdurio. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Sine Berg Schuwendt på mobil 20 58 50 97, email sibs@sdu.dk.Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. november 2019.Tjenestestedet er Odense.Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap.Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til SDU’s inkubationsmiljø.

SDU Research & Innovation Organisation (SDU RIO) har i samspil med universitetets faglige miljøer opbygget et inkubationsmiljø, hvor studerende fra alle fakulteter på SDU kan få hjælp og sparring, når de starter egen virksomhed. Spændet af startups er meget bredt og fordeler sig over mange brancher.

Vi søger en dygtig kollega, der på baggrund af sin erfaring med vejledning af iværksættere kan medvirke til, at SDU’s inkubationsmiljø fortsat udvikler sig og giver de studerende de bedste rammer for at starte egen virksomhed og udvikle deres entreprenørielle kompetencer.

Den ideelle kandidat har desuden gode relationelle kompetencer og forstår vigtigheden af et godt samspil med det øvrige universitet. I stillingen er der stor fokus på udvikling og drift af SDU’s talentprogram i entreprenørskab for studerende.

Arbejdsopgaverne er alsidige og består bl.a. i følgende:

• 1:1-forretningsudviklingsmøder med startups
• Udvikling af nye løsninger og deltagelse i løbende udviklingsprojekter,
  der forbedrer SDU RIOs arbejde med innovation, entreprenørskab og
  enterprising
• Samspil med forskere, undervisere, erhvervsfremmeaktører mv. for at
  sikre forløsning af de enkelte startups potentiale
• Opbygning af samarbejdsrelationer til det omkringliggende
  iværksætter-økosystem
• Dokumentation af de enkelte startups progression

Den ideelle kandidat har erfaring som forretningsudvikler eller projektleder og har en god solid værktøjskasse af forretningsudviklingsværktøjer med sig.

I inkubationsmiljøet arbejder vi netværksbaseret og det er derfor et must, at du er god til at samarbejde. Du har gode engelskkundskaber og er en stærk skriftlig og mundtlig formidler, der både er fortrolig med selv at holde oplæg foran en større forsamling og med 1:1 kommunikation med den enkelte studerende.

SDU RIO understøtter samspillet mellem forskning, uddannelse, erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi arbejder bl.a. med entreprenørskab og forretningsudvikling, opsøgende virksomhedskontakt, forskerstøtte, kontraktjura, teknologiudveksling og patentering, karrierevejledning for studerende samt skaber kontakter mellem virksomheder og studerende.

Læs mere om SDU RIO her: www.sdu.dk/sdurio.
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Sine Berg Schuwendt på mobil 20 58 50 97, email sibs@sdu.dk.

Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. november 2019.

Tjenestestedet er Odense.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside – 
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-09-13T00:00:002019-09-27T00:00:00
330084232AC-fuldmægtig til Juridisk Kontor, RektorsekretariatetRobot Er du en dygtig jurist, der især har kompetence og interesse inden for forvaltningsret? Så er du måske vores nye kollega i Juridisk Kontor.Du skal have et godt overblik, og du skal have lyst til at arbejde i et til tider hektisk miljø, hvor der stilles krav til fleksibilitet og selvstændigt ansvar i opgaveløsningen.Juridisk Kontor er en del af Rektorsekretariatet på SDU. Vi yder juridisk bistand til hele universitetet om universitets-, forvaltningsretlige og erhvervsretlige emner. Arbejdsopgaverne består blandt andet af:• Rådgivning om bl.a. forvaltningsloven og offentlighedsloven • Klager fra studerende samt disciplinærsager• Aktindsigtsanmodninger • Erstatningssager• Generel juridisk rådgivning• Intern undervisning af kolleger Vi forventer, at du: • Er uddannet cand.jur, eller cand.merc.jur. og har erfaring med, og særlig interesse for offentlig ret. Nyuddannede kan også komme i betragtning.• Kan arbejde selvstændigt, herunder at du kan prioritere og håndtere mange forskelligartede opgaver. • Har gode kommunikationsevner, og kan omsætte jura til konkret og brugbar viden for dine kolleger og øvrige samarbejdspartnere.• Har gode samarbejdsevner. • Trives i et miljø med mange bolde i luften.• Gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner.• Kan kommunikere uden besvær på engelsk.• Arbejder grundigt og struktureret. Vi tilbyder dig:• Et højt fagligt miljø med fokus på kvalitet og fortsat udvikling.• Et udviklingsorienteret job med opgaver, der er meget højt prioriterede.• Stor indflydelse på din egen hverdag.• Engagerede kolleger, som værdsætter samarbejde, godt arbejdsklima, godt humør og en uformel omgangstone.• Gode, fleksible og familievenlige vilkår, herunder flekstid.Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.Lønnen fastsættes ud fra jobbets indhold og dine kvalifikationer. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Samtaler forventes afholdt i uge 41-2019.Arbejdsstedet er SDU, Odense og arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Du er velkommen til at kontakte kontorchef Lisbeth Broegaard Petersen, tlf. 6550 1304 eller sekretariatschef Jørgen Schou, tlf. 6550 1040 for mere information om stillingen.Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap.Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Er du en dygtig jurist, der især har kompetence og interesse inden for forvaltningsret? Så er du måske vores nye kollega i Juridisk Kontor.

Du skal have et godt overblik, og du skal have lyst til at arbejde i et til tider hektisk miljø, hvor der stilles krav til fleksibilitet og selvstændigt ansvar i opgaveløsningen.

Juridisk Kontor er en del af Rektorsekretariatet på SDU. Vi yder juridisk bistand til hele universitetet om universitets-, forvaltningsretlige og erhvervsretlige emner.

Arbejdsopgaverne består blandt andet af:

• Rådgivning om bl.a. forvaltningsloven og offentlighedsloven
• Klager fra studerende samt disciplinærsager
• Aktindsigtsanmodninger
• Erstatningssager
• Generel juridisk rådgivning
• Intern undervisning af kolleger

Vi forventer, at du:

• Er uddannet cand.jur, eller cand.merc.jur. og har erfaring med, og
  særlig interesse for offentlig ret. Nyuddannede kan også komme i
  betragtning.
• Kan arbejde selvstændigt, herunder at du kan prioritere og håndtere
  mange forskelligartede opgaver.
• Har gode kommunikationsevner, og kan omsætte jura til konkret og
  brugbar viden for dine kolleger og øvrige samarbejdspartnere.
• Har gode samarbejdsevner.
• Trives i et miljø med mange bolde i luften.
• Gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner.
• Kan kommunikere uden besvær på engelsk.
• Arbejder grundigt og struktureret.

Vi tilbyder dig:

• Et højt fagligt miljø med fokus på kvalitet og fortsat udvikling.
• Et udviklingsorienteret job med opgaver, der er meget højt
  prioriterede.
• Stor indflydelse på din egen hverdag.
• Engagerede kolleger, som værdsætter samarbejde, godt arbejdsklima,
  godt humør og en uformel omgangstone.
• Gode, fleksible og familievenlige vilkår, herunder flekstid.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.
Lønnen fastsættes ud fra jobbets indhold og dine kvalifikationer.

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Samtaler forventes afholdt i uge 41-2019.

Arbejdsstedet er SDU, Odense og arbejdstiden er 37 timer ugentligt.

Du er velkommen til at kontakte kontorchef Lisbeth Broegaard Petersen, tlf. 6550 1304 eller sekretariatschef Jørgen Schou, tlf. 6550 1040 for mere information om stillingen.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside – 
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-09-04T00:00:002019-09-26T00:00:00
330092573Pressekonsulent til GældsstyrelsenRobot Har du en skarp pen og flair for den gode historie? Har du lyst til at understøtte en kultur, der er båret af ansvarlighed, professionalisme og et stærkt kollegialt sammenhold? Så kan du blive vores nye kollega i Gældsstyrelsen, der har hovedsæde i Middelfart. Skarp pennefører Som pressemedarbejder i Gældsstyrelsen er du med til at sikre, at styrelsen har en tæt og imødekommende relation til pressen og andre interessenter. Du koordinerer den daglige pressekontakt i samarbejde med den presseansvarlige, og du kommer til at indgå i direktionssekretariatets kommunikationsteam. Du vil bl.a. skulle: Besvare henvendelser fra pressen Skrive pressemeddelelser Opdyrke og formidle Gældsstyrelsens resultater Forberede interviews Opdatere og vedligeholde styrelsens hjemmeside Koordinere med relevante faglige enheder i styrelsen og sikre, at indholdet fremstår fagligt korrekt og troværdigt Koordinere med kommunikationsenheder i Skatteministeriets departement Indgå i vagtplan for pressetelefonen uden for normal arbejdstid Evt. lave korte videooptagelser. Du får en bred kontaktflade, og det er derfor afgørende, at du kan skabe og vedligeholde gode relationer eksternt, men også internt i hele Skatteforvaltningen. Du skal være i stand til at sparre med direktionen og den øvrige ledelse samt med højt specialiserede kolleger inden for inddrivelse og gæld, jurister, økonomer, kommunikationsmedarbejdere og andre faggrupper. Dette for at sikre, at vi kommunikerer skarpt og korrekt til både pressen og i relevante publikationer. Erfaring med presse og kommunikation Du behøver ikke nødvendigvis have et langt CV, men du har helst en journalistisk baggrund. Har du erfaring med pressehåndtering, er det en fordel ellers går du til den nye opgave med ydmyghed og åbenhed. Du bliver ikke afskrækket af at dykke ned i kompliceret materiale på jagt efter en historie, som du kan formidle til medier. Du er dygtig til at formidle bredt. Både den hurtige, skriftlige besvarelse og det komplicerede stof og du formår at kunne klæde andre på undervejs. Du trives i en organisation, der har pressens bevågenhed. Forandringer er konstante, og historierne opstår derfor hurtigt. Du skal have interesse i pressens virke i forhold til politiske emner og dagsordener, men vi lægger også stor vægt på, at du matcher DNA et i Gældsstyrelsen. Det betyder, at du skal være foregangsperson for en kultur, der er båret af ordentlighed og ansvarlighed. Vi arbejder i teams, og du skal have lyst til at arbejde i et miljø, hvor vi løfter i flok og hjælper hinanden både i egne teams og på tværs af organisationen. Det er vigtigt, at du forstår vilkårene for pressearbejdet og arbejdsformen i en stor politisk organisation, herunder er fortrolig med pressens virke i forhold til politiske emner og dagsordener. I perioder er journalisternes interesse for vores organisation stor, og du skal kunne holde hovedet koldt, når pressesagerne koger. Direktionssekretariatet i Gældsstyrelsen din nye arbejdsplads Du vil blive en del af Gældsstyrelsens direktionssekretariat i Middelfart. Sekretariatet varetager en bred portefølje af opgaver, herunder bl.a. ledelsesbetjening, ministersager, pressebetjening, intern og ekstern kommunikation, mødeplanlægning mv. Du vil indgå i et kommunikationsteam på fem personer, hvor vi sparrer med hinanden, og hvor ingen opgave hverken er for lille eller for stor. Du kommer til at indgå i et team på fem kommunikations- og pressemedarbejdere, hvor du i særlig grad arbejder tæt sammen med den presseansvarlige, men du vil også have daglig sparring med teamets øvrige medarbejdere. Tonen i vores team er afslappet. Alle kommer til orde, og en vittighed er påskønnet i en gruppe, hvor vi drives af ambitioner om at kommunikere på højeste niveau. Gældsstyrelsen din nye arbejdsplads Vi hjælper borgere og virksomheder med at betale deres gæld til det offentlige Gældsstyrelsens mål er, at så mange som muligt betaler deres gæld. Vi samarbejder med de offentlige kreditorer om at forebygge, at ny gæld opstår. Vi arbejder med klare præstationsmål og transparens. Det gør vi, fordi vi er drevet af at inddrive mest mulig gæld til det offentlige. Vi lykkes med vores opgave, fordi Gældsstyrelsens ledere og medarbejdere har en høj grad af faglig dedikation og stor viden på deres område. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansiering af den offentlige sektor. Læs mere om Gældsstyrelsen på www.gaeldst.dk Du kan se en lille filmom Gældsstyrelsen på dette link. Ansøgning og yderligere oplysninger Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Katrine Ibsen Bank på tlf. 7237 8687 eller presseansvarlig Christian Sagen på tlf. 7237 4180. Vi ser frem til at modtage din ansøgning sammen med CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale senest 2. oktober 2019 via linket søg stillingen . Vi forventer at afholde første samtale 10. oktober og eventuel anden samtale 21. oktober. Der vil skulle forberedes en case til den anden samtale. Vi forventer tiltrædelse pr. 1. december 2019 eller snarest derefter. Forud for din ansættelse vil vi indhente restanceoplysninger og straffeattest. Dit arbejdssted vil indtil videre være Teglgårdsparken 103, 5500 Middelfart. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet, og ansættelsesområdet afhænger i øvrigt af ansættelsesformen. Bor du ikke i forvejen i nærheden af Middelfart, kan du kontakte en bosætningskonsulent, som kender områdets skoler, lokalmiljø, ejendomsmæglere mv. Bosætningskonsulenten Anne Marie Klausen kan kontaktes på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk, og du kan læse mere på www.flyttilmiddelfart.dk Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Har du en skarp pen og flair for den gode historie? Har du lyst til at understøtte en kultur, der er båret af ansvarlighed, professionalisme og et stærkt kollegialt sammenhold? Så kan du blive vores nye kollega i Gældsstyrelsen, der har hovedsæde i Middelfart.

Skarp pennefører
Som pressemedarbejder i Gældsstyrelsen er du med til at sikre, at styrelsen har en tæt og imødekommende relation til pressen og andre interessenter. Du koordinerer den daglige pressekontakt i samarbejde med den presseansvarlige, og du kommer til at indgå i direktionssekretariatets kommunikationsteam.

Du vil bl.a. skulle:

  • Besvare henvendelser fra pressen
  • Skrive pressemeddelelser
  • Opdyrke og formidle Gældsstyrelsens resultater
  • Forberede interviews
  • Opdatere og vedligeholde styrelsens hjemmeside
  • Koordinere med relevante faglige enheder i styrelsen og sikre, at indholdet fremstår fagligt korrekt og troværdigt
  • Koordinere med kommunikationsenheder i Skatteministeriets departement
  • Indgå i vagtplan for pressetelefonen uden for normal arbejdstid
  • Evt. lave korte videooptagelser.


Du får en bred kontaktflade, og det er derfor afgørende, at du kan skabe og vedligeholde gode relationer eksternt, men også internt i hele Skatteforvaltningen. Du skal være i stand til at sparre med direktionen og den øvrige ledelse samt med højt specialiserede kolleger inden for inddrivelse og gæld, jurister, økonomer, kommunikationsmedarbejdere og andre faggrupper. Dette for at sikre, at vi kommunikerer skarpt og korrekt til både pressen og i relevante publikationer.

Erfaring med presse og kommunikation
Du behøver ikke nødvendigvis have et langt CV, men du har helst en journalistisk baggrund. Har du erfaring med pressehåndtering, er det en fordel – ellers går du til den nye opgave med ydmyghed og åbenhed. Du bliver ikke afskrækket af at dykke ned i kompliceret materiale på jagt efter en historie, som du kan formidle til medier.

Du er dygtig til at formidle bredt. Både den hurtige, skriftlige besvarelse og det komplicerede stof – og du formår at kunne klæde andre på undervejs. Du trives i en organisation, der har pressens bevågenhed. Forandringer er konstante, og historierne opstår derfor hurtigt.

Du skal have interesse i pressens virke i forhold til politiske emner og dagsordener, men vi lægger også stor vægt på, at du matcher DNA’et i Gældsstyrelsen. Det betyder, at du skal være foregangsperson for en kultur, der er båret af ordentlighed og ansvarlighed. Vi arbejder i teams, og du skal have lyst til at arbejde i et miljø, hvor vi løfter i flok og hjælper hinanden – både i egne teams og på tværs af organisationen.

Det er vigtigt, at du forstår vilkårene for pressearbejdet og arbejdsformen i en stor politisk organisation, herunder er fortrolig med pressens virke i forhold til politiske emner og dagsordener. I perioder er journalisternes interesse for vores organisation stor, og du skal kunne holde hovedet koldt, når pressesagerne koger.

Direktionssekretariatet i Gældsstyrelsen – din nye arbejdsplads
Du vil blive en del af Gældsstyrelsens direktionssekretariat i Middelfart. Sekretariatet varetager en bred portefølje af opgaver, herunder bl.a. ledelsesbetjening, ministersager, pressebetjening, intern og ekstern kommunikation, mødeplanlægning mv. Du vil indgå i et kommunikationsteam på fem personer, hvor vi sparrer med hinanden, og hvor ingen opgave hverken er for lille eller for stor.

Du kommer til at indgå i et team på fem kommunikations- og pressemedarbejdere, hvor du i særlig grad arbejder tæt sammen med den presseansvarlige, men du vil også have daglig sparring med teamets øvrige medarbejdere. Tonen i vores team er afslappet. Alle kommer til orde, og en vittighed er påskønnet i en gruppe, hvor vi drives af ambitioner om at kommunikere på højeste niveau.

Gældsstyrelsen – din nye arbejdsplads
’Vi hjælper borgere og virksomheder med at betale deres gæld til det offentlige’

Gældsstyrelsens mål er, at så mange som muligt betaler deres gæld. Vi samarbejder med de offentlige kreditorer om at forebygge, at ny gæld opstår. Vi arbejder med klare præstationsmål og transparens. Det gør vi, fordi vi er drevet af at inddrive mest mulig gæld til det offentlige. Vi lykkes med vores opgave, fordi Gældsstyrelsens ledere og medarbejdere har en høj grad af faglig dedikation og stor viden på deres område.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansiering af den offentlige sektor.

Læs mere om Gældsstyrelsen på www.gaeldst.dk

Du kan se en lille filmom Gældsstyrelsen på dette link.

Ansøgning og yderligere oplysninger
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Katrine Ibsen Bank på tlf. 7237 8687 eller presseansvarlig Christian Sagen på tlf. 7237 4180.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning sammen med CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale senest 2. oktober 2019 via linket ”søg stillingen”.

Vi forventer at afholde første samtale 10. oktober og eventuel anden samtale 21. oktober. Der vil skulle forberedes en case til den anden samtale.

Vi forventer tiltrædelse pr. 1. december 2019 eller snarest derefter.

Forud for din ansættelse vil vi indhente restanceoplysninger og straffeattest.

Dit arbejdssted vil indtil videre være Teglgårdsparken 103, 5500 Middelfart.



Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet, og ansættelsesområdet afhænger i øvrigt af ansættelsesformen.

Bor du ikke i forvejen i nærheden af Middelfart, kan du kontakte en bosætningskonsulent, som kender områdets skoler, lokalmiljø, ejendomsmæglere mv. Bosætningskonsulenten Anne Marie Klausen kan kontaktes på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk, og du kan læse mere på www.flyttilmiddelfart.dk

Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 103Middelfart2019-09-19T00:00:002019-10-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiekoordinator (AC-fuldmægtig) til Studieadministrationen på Det Tekniske Fakultet

Syddansk Universitet

Odense M
Vi søger en struktureret og engageret studiekoordinator (37 timer) til Studieadministrationen på Det Tekniske Fakultet. Studieadministrationen består af studiesekretærer og studiekoordinatorer som varetager en række studieadministrative opgaver for ...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019

SDU Research & Innovation Organisation søger til sin Legal Services enhed en jurist (AC-fuldmægtig)

Syddansk Universitet

Odense M
Generelt om stillingen Til SDU RIOs Legal Services opslås en stilling som jurist. Enheden servicerer SDU, Region Syddanmark og Region Sjælland indenfor det erhvervsjuridiske område. Opgaverne vil inkludere koncipering og forhandling af samarbejdsaft...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

Forretningsudvikler (AC-fuldmægtig) til SDU's iværksættertilbud til studerende

Syddansk Universitet

Odense M
Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til SDU s inkubationsmiljø. SDU Research Innovation Organisation (SDU RIO) h...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

AC-fuldmægtig til Juridisk Kontor, Rektorsekretariatet

Syddansk Universitet

Odense M
Er du en dygtig jurist, der især har kompetence og interesse inden for forvaltningsret? Så er du måske vores nye kollega i Juridisk Kontor.Du skal have et godt overblik, og du skal have lyst til at arbejde i et til tider hektisk miljø, hvor der stil...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Pressekonsulent til Gældsstyrelsen

Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 103

Middelfart
Har du en skarp pen og flair for den gode historie? Har du lyst til at understøtte en kultur, der er båret af ansvarlighed, professionalisme og et stærkt kollegialt sammenhold? Så kan du blive vores nye kollega i Gældsstyrelsen, der har hovedsæde i ...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019