Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Selvstændig og serviceminded studentermedhjælper til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune

Kom og bliv en del af en superspændende teknologisk fremtid i en forvaltning i Københavns Kommune under rivende udvikling.

Du er tændt på potentialet i digitalisering og teknologi som løftestang til en bedre service overfor borgere og virksomheder, og du ser softwarerobotter, kunstig intelligens og chat- og voicebots som en naturlig del af løsningen. Det har vi brug for din hjælp til, og du kan se frem til mange spændende udfordringer og et stort ansvarsområde.

Beskrivelse af arbejdspladsen
Beskæftigelses- og integrationsforvaltningen har formuleret en ambitiøs digitaliseringsstrategi, der implementeres gennem et program, der berører hele forvaltningen. 

Arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som vores nye studentermedhjælper kan du se frem til opgaver som disse:

  • udvikling af automatiseringer mellem MS Office og fagsystemer
  • bistå vores projektledere med projektledelsesopgaver
  • indgå i kortlægnings- og undersøgelsesopgaver
  • facilitere workshops, laver procesbeskrivelser og analyser

Faglige og personlige kvalifikationer
Vi vægter disse kvalifikationer højt:

  • har en god teknisk forståelse – gerne glæde ved at lege med digitalisering og kode (fx Open Source)
  • har god forståelse for data og analyse til opgaver som fx indsamling og registrering af data, analyser og fremstilling af resultater og integration af data – det er en fordel, hvis du er en haj til Excel og databaser eller andre analyseværktøjer
  • er struktureret, løsningsorienteret og villig til at tage selvstændigt ansvar for opgaveløsningen
  • er kvalitetsbevidst og pligtopfyldende
  • er serviceminded og fleksibel

Vi tilbyder
Som studentermedhjælper i digitaliseringskontoret, bliver du en del af et hold på 25 medarbejdere, der arbejder med mange af aspekter af udvikling og support på IT og digitalisering.
Vi er en travl, energisk og humørfyldt arbejdsplads, hvor fleksibilitet går begge veje. Du kommer til at arbejde i hele organisationen, men får din base i digitaliseringskontoret i centralforvaltningen.

Løn og ansættelsesforhold   
Arbejdstiden er ca. 15 timer ugentligt fordelt på to dage om ugen. Arbejdstiden er fleksibel og kan planlægges under hensyntagen til både studie, eksamensperioder og ferie.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til områdechef Lene Gøhlmann Madsen på 3031 6513. Ansættelsesstedet er Bernstorffsgade 17, 1577 København V.

Søg via nedenstående link senest mandag den 19. oktober 2020
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 44.

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne.
Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt.
Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.