Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til butikker i indre by

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i flere af kædens butikker i indre by.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330005518Phoenix-4eb9d60c12019-04-11T00:00:00Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til butikker i indre by

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i flere af kædens butikker i indre by.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

2019-06-07T00:51:22.103 SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i flere af kædens butikker i indre by. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTR DELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet & 39 Søg job& 39 nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk11jobnet4eb9d60c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-06T00:00:000000http://personaleborsen.dk/kandidater/ledige-stillinger?hr=show-job/426560EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3506662PersonaleBørsen11Nyhavn 11B1264København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent743984JobNet4974290497429010011-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4eb9d60chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4eb9d60chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4eb9d60c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4eb9d60c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg361436380Steffensts@personaleborsen.dkDKDanmarkDKDanmark330024522Er du vores nye kollega?Robot Nyt job hos Bruun-Bruun?? Bruun-Bruun søger 1-2 salgsassistenter 20-37 t uge til vores butik i Skanderborg. Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har rigtig mange skønne kunder og ingen dage er ens. Du er en erfaren og inspirerende sælger, som har hjertet på rette sted og er god til at skabe en god og varm stemning i butikken. Du brænder for at give vores kunder en dejlig oplevelse og service så de har lyst til at komme tilbage. Du kommer til at være en stor del af den daglige drift af butikken og vil i samarbejde med butikschefen hele tiden fokusere på at optimere salget. Dine arbejdsområder vil være: Personligt salg i butikken med service på et højt niveau. Trimning af butik Medvirke i disponering i butikken i videst muligt omfang Bidrage til aktiviteter i butikken, modeshows osv. Bidrage til opslag til FB og Instagram Vi har brug for dig, som en del af vores team, hvis du kan svare ja til følgende: Du er totalt opdateret på de mest populære tøjmærker til kvinder. Du brænder for at style både vores kunder og butikken. Du er udadvendt, smilende og har et godt humør. Du er også ordensmenneske, struktureret og fyldt med energi Du elsker at sælge og bliver drevet af at yde service på allerhøjeste niveau til alle vores kunder. Du elsker at se en tilfreds kunde, hvor du har gjort en forskel Du opdaterer dig på instagram og Facebook hver dag Du elsker at have en travl hverdag, hvor der altid sker noget nyt Du bidrager til at skabe en god og sjov hverdag med kollegerne Er du interesseret i stillingen? Send din motiverede ansøgning og CV med billede til post@bruun-bruun.dk. Vi indkalder løbende til samtale. Der er tiltrædelse snartest muligt. Vi glæder os til at modtage din ansøgning! Med venlig hilsen Birgitte Bruun Bruun-Bruun, Adelgade 83, 8660 Skanderborg www.bruun.bruun.dk

Nyt job hos Bruun-Bruun??

Bruun-Bruun søger 1-2 salgsassistenter 20-37 t/uge til vores butik i Skanderborg.

Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har rigtig mange skønne kunder og ingen dage er ens.

Du er en erfaren og inspirerende sælger, som har hjertet på rette sted og er god til at skabe en god og varm stemning i butikken. Du brænder for at give vores kunder en dejlig oplevelse og service så de har lyst til at komme tilbage.

Du kommer til at være en stor del af den daglige drift af butikken og vil i samarbejde med butikschefen hele tiden fokusere på at optimere salget.

Dine arbejdsområder vil være:

  • Personligt salg i butikken med service på et højt niveau.
  • Trimning af butik
  • Medvirke i disponering i butikken i videst muligt omfang
  • Bidrage til aktiviteter i butikken, modeshows osv.
  • Bidrage til opslag til FB og Instagram

 

Vi har brug for dig, som en del af vores team, hvis du kan svare ja til følgende:

  • Du er totalt opdateret på de mest populære tøjmærker til kvinder.
  • Du brænder for at style både vores kunder og butikken.
  • Du er udadvendt, smilende og har et godt humør.
  • Du er også ordensmenneske, struktureret og fyldt med energi
  • Du elsker at sælge og bliver drevet af at yde service på allerhøjeste niveau til alle vores kunder.
  • Du elsker at se en tilfreds kunde, hvor du har gjort en forskel
  • Du opdaterer dig på instagram og Facebook hver dag
  • Du elsker at have en travl hverdag, hvor der altid sker noget nyt
  • Du bidrager til at skabe en god og sjov hverdag med kollegerne

 

Er du interesseret i stillingen? Send din motiverede ansøgning og CV med billede til post@bruun-bruun.dk.

Vi indkalder løbende til samtale.  Der er tiltrædelse snartest muligt.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Med venlig hilsen

Birgitte Bruun

Bruun-Bruun, Adelgade 83, 8660 Skanderborg      www.bruun.bruun.dk

Bruun-Bruun Skanderborg ApSSkanderborg2019-06-03T00:00:002019-07-09T00:00:00
330021711Butiksassistent søges til førende elektronikbutikRobot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C. Jobbet som butiksassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt secondhand elektronik til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet. Vi håber også, at du har mod på at lære at udføre enkelte, simple reparationer af iPhones, så du på den måde får bedre indsigt i vores service og desuden kan hjælpe til, når behovet opstår. Det er et plus, hvis du har praktisk erfaring fra detailhandlen, og vi forventer, at du er bevidst om, hvad god service er. Det er også afgørende for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Vi går målrettet efter at være den elektronikbutik, som har det sjovest, samtidigt med at succeskriteriet er effektivitet og den gode kundeoplevelse. Vi vil være en butik, hvor kunderne og produkterne har størst fokus, og hvor vores medarbejdere er topmotiveret. Vil du være en del af teamet? Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https: www.greenmind.dk miljo. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… en udfordrende og varieret hverdag, hvor tonen er let og humøret er højt at blive en del af en moderne elektronikbutik, der er i rivende udvikling at skulle arbejde i butikkens åbningstid, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16 Vi forventer, at… du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning du er særdeles servicemindet i din kundekontakt du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Vil du være med? Så skriv din ansøgning med det samme. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Aarhus butiksassistent fuldtid i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst:Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C.

Jobbet som butiksassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt secondhand elektronik til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift – alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet. Vi håber også, at du har mod på at lære at udføre enkelte, simple reparationer af iPhones, så du på den måde får bedre indsigt i vores service og desuden kan hjælpe til, når behovet opstår.

Det er et plus, hvis du har praktisk erfaring fra detailhandlen, og vi forventer, at du er bevidst om, hvad god service er.

Det er også afgørende for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Vi går målrettet efter at være den elektronikbutik, som har det sjovest, samtidigt med at succeskriteriet er effektivitet og den gode kundeoplevelse. Vi vil være en butik, hvor kunderne og produkterne har størst fokus, og hvor vores medarbejdere er topmotiveret. Vil du være en del af teamet?

Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https://www.greenmind.dk/miljo. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

Du kan forvente… 

  • en udfordrende og varieret hverdag, hvor tonen er let og humøret er højt
  • at blive en del af en moderne elektronikbutik, der er i rivende udvikling
  • at skulle arbejde i butikkens åbningstid, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16

Vi forventer, at…

  • du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang
  • du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning
  • du er særdeles servicemindet i din kundekontakt
  • du er ansvarsbevidst og møder til tiden

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Vil du være med? Så skriv din ansøgning med det samme. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Aarhus – butiksassistent fuldtid” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge.

Bemærk venligst:Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind - AarhusAarhus C2019-05-10T00:00:002019-07-05T00:00:00
330019914Dataindsamler i København N - deltidRobot Som Dataindsamler bliver du en del af et team, der skal indsamle data i detailbutikker landet over. Din opgave bliver at indsamle bon er fra de handlende, der bidrager til strategiske og taktiske beslutninger hos nogle af landets førende kæder. Din fornemste opgave bliver at sikre, at det indsamlede data er validt og brugbart. Jobbet består helt detaljeret i, at man som Dataindsamler møder op ved den angivne butik i rette tidsrum og stiller sig uden for butikken. Her skal der høfligt rettes henvendelse til de handlende, om deres kvittering må indsamles til en anonym markedsanalyse. Du skal kunne identificere dig selv som værende: Mødestabil og ansvarsbevidst Omhyggelig, grundig og præcis Velfungerende med fleksible arbejdstider og frihed under ansvar Klar på vind og vejr, da jobbet kan foregå udendørs Du besidder endvidere øvrige kvalifikationer: Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet Behersker IT på brugerniveau, herunder specielt Outlook og Excel Har smartphone tablet og er tilgængelig på SMS og e-mail Vi tilbyder dig: Fast timeløn og kørselsgodtgørelse efter aftale Et fleksibelt deltidsjob Frihed under ansvar At blive en del af en spændende virksomhed i vækst Timer: Mulighed for faste timer, men med mulighed for at flere timer løbende. Jobbet er et freelance deltidsjob, og kan fint bestrides af studerende, efterlønnere osv.Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Send en kort ansøgning samt dit CV med relevante erfaringer og billede til nu@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Dataindsamler - København N . Mvh. RelationMedia

Som Dataindsamler bliver du en del af et team, der skal indsamle data i detailbutikker landet over. Din opgave bliver at indsamle bon'er fra de handlende, der bidrager til strategiske og taktiske beslutninger hos nogle af landets førende kæder. Din fornemste opgave bliver at sikre, at det indsamlede data er validt og brugbart. 

Jobbet består helt detaljeret i, at man som Dataindsamler møder op ved den angivne butik i rette tidsrum og stiller sig uden for butikken. Her skal der høfligt rettes henvendelse til de handlende, om deres kvittering må indsamles til en anonym markedsanalyse.

Du skal kunne identificere dig selv som værende:

  • Mødestabil og ansvarsbevidst
  • Omhyggelig, grundig og præcis
  • Velfungerende med fleksible arbejdstider og frihed under ansvar
  • Klar på vind og vejr, da jobbet kan foregå udendørs

Du besidder endvidere øvrige kvalifikationer:

  • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet
  • Behersker IT på brugerniveau, herunder specielt Outlook og Excel
  • Har smartphone/tablet og er tilgængelig på SMS og e-mail

Vi tilbyder dig:

  • Fast timeløn og kørselsgodtgørelse efter aftale
  • Et fleksibelt deltidsjob
  • Frihed under ansvar
  • At blive en del af en spændende virksomhed i vækst

Timer: Mulighed for faste timer, men med mulighed for at flere timer løbende.

Jobbet er et freelance deltidsjob, og kan fint bestrides af studerende, efterlønnere osv.
Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. 

Send en kort ansøgning samt dit CV med relevante erfaringer og billede til nu@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet "Dataindsamler - København N”.

Mvh. RelationMedia

RELATIONMEDIA A/SKøbenhavn N2019-06-25T00:00:002019-07-03T00:00:00
330035359Salgsassistent, Vikariat - SkanderborgRobot Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ? Så er vikariatet hos Zizzi Skanderborg måske noget for dig. Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode. Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice. Vores forventninger til dig: Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling. Dine ansvarsområder er at: Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad Vi kan tilbyde dig: Vikariatet er med start snarest muligt, til slut Februar 2020. Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi. Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig.

Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ?

Så er vikariatet hos Zizzi Skanderborg måske noget for dig.

Vi søger en salgsassistent, som sætter kunden i fokus og brænder for salg og mode.

Som salgsassistent i Zizzi får du en bred og alsidig rolle, hvor du i samarbejde med butikschefen og det øvrige team bidrager til at skabe flotte resultater gennem enestående kundeservice.

Vores forventninger til dig:

Du er en åben og energifyldt teamplayer, som elsker mode og styling, og følger med på de sociale medier. Du har erfaring fra butik, og har en god forretningsforståelse, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og beslutninger. Du forstår vigtigheden i gode rutiner, og er fleksibel og omstillingsparat. Din passion for salg og mode kommer til udtryk igennem din evne til at begejstre dine omgivelser, din vilje til at vinde, og din lyst til at yde vores kunder en enestående service ved at bruge din viden og store interesse for mode og styling.

Dine ansvarsområder er at:
  • Sikre at kunden altid er i fokus ved at være smilende og nærværende, og yde en enestående service og styling vejledning
  • Håndtere modtagelse, udpakning og placering af nye varer dagligt på en effektiv og kommerciel måde
  • Holde dig opdateret på varesortiment, toplister og salgsfremmende aktiviteter, så du sikrer at vi er klar til kunderne til enhver tid
  • Arbejde struktureret med visual merchandising og sikre kommercielle varepræsentationer og vinduer med høj modegrad
Vi kan tilbyde dig:

Vikariatet er med start snarest muligt, til slut Februar 2020.

Et spændende og varierende job med masser af kundekontakt og fantastiske kolleger. Hos Zizzi bliver du en del af et engageret og inspirerende team i Europas førende fashion brand i +size segmentet. Vi er i konstant udvikling og ekspanderer kraftigt, og der er mulighed for skabe en international karriere indenfor Zizzi.

Lyder det spændende og tænker du, det kunne være et job for dig, så vil vi bede dig udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt. Vedhæft dit CV og skriv en kort motiveret ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Zizzi - SkanderborgSkanderborg2019-06-03T00:00:002019-07-24T00:00:00
330037499Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til deres butik i SønderborgRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i deres butik i Sønderborg Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTR DELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet & 39 Søg job& 39 nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i deres butik i Sønderborg

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

PersonaleBørsenSønderborg2019-06-04T00:00:002019-07-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du vores nye kollega?

Bruun-Bruun Skanderborg ApS

Skanderborg
Nyt job hos Bruun-Bruun?? Bruun-Bruun søger 1-2 salgsassistenter 20-37 t uge til vores butik i Skanderborg. Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har rigtig mange skønne...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:9. juli 2019

Butiksassistent søges til førende elektronikbutik

GreenMind - Aarhus

Aarhus C
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C. Jobbet som butiksassistent ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Dataindsamler i København N - deltid

RELATIONMEDIA A/S

København N
Som Dataindsamler bliver du en del af et team, der skal indsamle data i detailbutikker landet over. Din opgave bliver at indsamle bon er fra de handlende, der bidrager til strategiske og taktiske beslutninger hos nogle af landets førende kæder. Din ...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Salgsassistent, Vikariat - Skanderborg

Zizzi - Skanderborg

Skanderborg
Trives du i et engageret og resultatorienteret miljø i en international kæde i rivende udvikling, hvor passionen for salg og mode er drivkraften ? Så er vikariatet hos Zizzi Skanderborg måske noget for dig. Vi søger en salgsassistent, som sætter kun...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til deres butik i Sønderborg

PersonaleBørsen

Sønderborg
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget o...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019