Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til deres butik i Esbjerg

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i deres Esbjerg butik.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330087555Phoenix-2a6e172e12019-09-10T00:00:00Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til deres butik i Esbjerg

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i deres Esbjerg butik.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i deres Esbjerg butik. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTR DELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet & 39 Søg job& 39 nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk11jobnet2a6e172e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-05T00:00:000000http://personaleborsen.dk/kandidater/ledige-stillinger?hr=show-job/483700EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3605302PersonaleBørsen11Gl Vardevej 2436715Esbjerg NDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent821572JobNet5042784504278410010-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a6e172ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a6e172ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a6e172e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a6e172e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgSengespecialisten søger deltidsmedarbejder til deres butik i Esbjerg12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg362661261noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330101751Salgsassistent til Maxi Zoo i Esbjerg, 10 timer om ugenRobot Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Esbjerg. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser. Vi forventer du er: Salgs- og serviceminded Selvstændig og initiativrig Passioneret og hjælpsom Udadvendt og smilende Fleksibel og forandringsparat Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr. Vi har brug for din hjælp ca 10 timer om ugen, og det er primært aften og weekendarbejde, så du vil kunne kombinere dette job med et evt. studie. I ferieperioder vil vi kunne tilbyde dig flere timer. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend. Er du interesseret? Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet. Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr?

Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Esbjerg.

Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser.

Vi forventer du er:
  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi har brug for din hjælp ca 10 timer om ugen, og det er primært aften og weekendarbejde, så du vil kunne kombinere dette job med et evt. studie. I ferieperioder vil vi kunne tilbyde dig flere timer. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend.

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.

Maxi ZooEsbjerg N2019-10-07T00:00:002019-11-28T00:00:00
330100998Butiksassistent - 25 timer om ugen - EsbjergRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Esbjerg-3873?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Esbjerg-3873?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationEsbjerg Ø2019-10-04T00:00:002019-11-01T00:00:00
330097414ButiksassistentRobot Har du sælger genet i dit DNA? Vi er stolte af at kunne kalde os Esbjergs førende og mest ikoniske modehus. Hos os er kvalitet og service en selvfølge - det skal altid være en oplevelse at besøge os i butikken, men også på webshoppen. Vi har et bredt sortiment af både danske og udenlandske brands og vi er vilde med at teste nye brands af når lejligheden byder sig. Vi har heldigvis travlt og har derfor behov for en hjælpende hånd til vores pigeafdeling. Vi forventer: at du har erfaring fra modebranchen og besidder en reel interesse for mode. at du er selvstændig og opsøgende. at du ved, hvad virkelig god kundeservice er. at du har det helt specielle sælgergen i din DNA. at du er smilende, udadvendt og en god kollega. Du kan forvente at blive en del af et ungt team, med masser af energi og en arbejdsplads hvor dagen ofte flyver afsted, fordi vi har travlt. Vi har brug for dig 20 - 25 timer i ugen primært torsdag, fredag og lørdag. Du skal forvente at arbejde tre lørdage på en måned. Det betyder meget for os, at vores personale lever op til og efterlever den ånd, butikken bærer. Ligesom det er en selvfølge, at man brænder for mode og trends, men stadig kan finde inspiration i stilikonerne. Kunne det være dig, vi leder efter? Vi glæder os til at modtage din ansøgning med vellignende billede, hurtigst muligt. Send den til Morten Møller på: mm@jill-joy.dk Ansættelsessamtalerne vil blive afholdt løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Morten Møller på mobil 45 24414003.

 

Har du sælger genet i dit DNA?

Vi er stolte af at kunne kalde os Esbjergs førende og mest ikoniske modehus. Hos os er kvalitet og service en selvfølge - det skal altid være en oplevelse at besøge os i butikken, men også på webshoppen. Vi har et bredt sortiment af både danske og udenlandske brands og vi er vilde med at teste nye brands af når lejligheden byder sig.

Vi har heldigvis travlt og har derfor behov for en hjælpende hånd til vores pigeafdeling. Vi forventer:

• at du har erfaring fra modebranchen og besidder en reel interesse for mode.

• at du er selvstændig og opsøgende.

• at du ved, hvad virkelig god kundeservice er.

• at du har det helt specielle sælgergen i din DNA.

• at du er smilende, udadvendt og en god kollega.

Du kan forvente at blive en del af et ungt team, med masser af energi og en arbejdsplads hvor dagen ofte flyver afsted, fordi vi har travlt.

Vi har brug for dig 20 - 25 timer i ugen; primært torsdag, fredag og lørdag. Du skal forvente at arbejde tre lørdage på en måned.

Det betyder meget for os, at vores personale lever op til og efterlever den ånd, butikken bærer. Ligesom det er en selvfølge, at man brænder for mode og trends, men stadig kan finde inspiration i stilikonerne.

Kunne det være dig, vi leder efter?

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med vellignende billede, hurtigst muligt. Send den til Morten Møller på: mm@jill-joy.dk Ansættelsessamtalerne vil blive afholdt løbende.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Morten Møller på mobil +45 24414003.

JILL & JOY A/S AdministrationEsbjerg2019-09-30T00:00:002019-11-21T00:00:00
330108417ASSISTANCE SØGES TIL BLEND - ESBJERGRobot BR NDER DU FOR MODE, ELSKER DU AT S LGE OG FORSTÅR DU AT S TTE KUNDEN I CENTRUM OG YDE DEN BEDSTE SERVICE? Hvis ja, så kan du være den nye kollega vi søger. BLEND søger en assistance med stort engagement, som i samarbejde med butikkens øvrige personale kan tage ansvar og løse de opgaver, der er i forbindelse med den daglige drift. ARBEJDSOPGAVER: Professionel salgsvejledning til vores kunder Modtagelse af varer samt vareopfyldning Diverse ad hoc-opgaver PERSONPROFIL: Du har erfaring fra tøjbranchen Du er smilende, serviceminded og har lyst til at yde en professionel betjening Du er fleksibel, stabil og ansvarsbevidst VI TILBYDER: En moderne, inspirerende, dynamisk og international virksomhed Et professionelt engageret team med gode kollegaer Et spændende job hvor ikke 2 dage er ens Arbejdetstiden er gennemsnitlig 0-8 timer om ugen, primært aften og weekend. I ferier må forventes mere end 8 timer om uge. Er dette job lige dig, så send os straks en ansøgning til jobvejle@dkcompany.com mærket Assistance Blend-Esbjerg Har du spørgsmål eller vil du høre mere om stillingen så kontakt Butikschefen i Blend Esbjerg på tlf. 3067 2006 Ansøgningsfrist: 28.10.2019 Tiltrædelse: Snarest muligt Arbejdssted: Esbjerg

BRÆNDER DU FOR MODE, ELSKER DU AT SÆLGE OG FORSTÅR DU AT SÆTTE KUNDEN I CENTRUM OG YDE DEN BEDSTE SERVICE?

Hvis ja, så kan du være den nye kollega vi søger. BLEND søger en assistance med stort engagement, som i samarbejde med butikkens øvrige personale kan tage ansvar og løse de opgaver, der er i forbindelse med den daglige drift.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Professionel salgsvejledning til vores kunder
  • Modtagelse af varer samt vareopfyldning
  • Diverse ad hoc-opgaver

PERSONPROFIL:

  • Du har erfaring fra tøjbranchen
  • Du er smilende, serviceminded og har lyst til at yde en professionel betjening
  • Du er fleksibel, stabil og ansvarsbevidst

VI TILBYDER:

  • En moderne, inspirerende, dynamisk og international virksomhed
  • Et professionelt engageret team med gode kollegaer
  • Et spændende job hvor ikke 2 dage er ens

Arbejdetstiden er gennemsnitlig 0-8 timer om ugen, primært aften og weekend. I ferier må forventes mere end 8 timer om uge.

Er dette job lige dig, så send os straks en ansøgning til jobvejle@dkcompany.com mærket ”Assistance Blend-Esbjerg”

Har du spørgsmål eller vil du høre mere om stillingen så kontakt Butikschefen i Blend Esbjerg på tlf. 3067 2006

Ansøgningsfrist: 28.10.2019

Tiltrædelse: Snarest muligt

Arbejdssted: Esbjerg

DK Company Vejle A/SEsbjerg2019-10-17T00:00:002019-10-28T00:00:00
330107971Butiksassistent - 12 timer om ugen - KoldingRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-12-timer-om-ugen-Kolding-3906?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-12-timer-om-ugen-Kolding-3906?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationKolding2019-10-16T00:00:002019-11-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsassistent til Maxi Zoo i Esbjerg, 10 timer om ugen

Maxi Zoo

Esbjerg N
Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Esbjerg. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder t...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Butiksassistent - 25 timer om ugen - Esbjerg

Lidl Danmark K/S Administration

Esbjerg Ø
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Butiksassistent

JILL & JOY A/S Administration

Esbjerg
Har du sælger genet i dit DNA? Vi er stolte af at kunne kalde os Esbjergs førende og mest ikoniske modehus. Hos os er kvalitet og service en selvfølge - det skal altid være en oplevelse at besøge os i butikken, men også på webshoppen. Vi har et bred...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:21. november 2019

ASSISTANCE SØGES TIL BLEND - ESBJERG

DK Company Vejle A/S

Esbjerg
BR NDER DU FOR MODE, ELSKER DU AT S LGE OG FORSTÅR DU AT S TTE KUNDEN I CENTRUM OG YDE DEN BEDSTE SERVICE? Hvis ja, så kan du være den nye kollega vi søger. BLEND søger en assistance med stort engagement, som i samarbejde med butikkens øvrige person...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Butiksassistent - 12 timer om ugen - Kolding

Lidl Danmark K/S Administration

Kolding
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:8. november 2019