Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres butik i Roskilde

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens butik i Roskilde søger en ny salgskonsulent/sengespecialist, der sammen med det øvrige personale i butikken, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikken i dag.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014080Phoenix-bfd6b04512019-04-30T00:00:00Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres butik i Roskilde

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens butik i Roskilde søger en ny salgskonsulent/sengespecialist, der sammen med det øvrige personale i butikken, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikken i dag.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialistens butik i Roskilde søger en ny salgskonsulent sengespecialist, der sammen med det øvrige personale i butikken, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikken i dag. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTRÆDELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet Søg job nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk11jobnetbfd6b045100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-25T00:00:000000http://personaleborsen.dk/kandidater/ledige-stillinger?hr=show-job/432440EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3516693PersonaleBørsen11Industrivej 204000RoskildeDKDanmark0
sts@personaleborsen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751514JobNet4980976498097610030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfd6b045https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfd6b045https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfd6b045&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfd6b045&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Butiksassistent lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg361628252Steffensts@personaleborsen.dkDKDanmarkDKDanmark330007910Hellorider søger en ny deltidssælger til vores butik i Aarhus. - Er det mon dig?Robot Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, Odense og Herlev. Du kommer til at arbejde med Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker Salgskampagner og events Mersalg Ansvar for eget salgsbudget Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider hvor både hverdage og weekendarbejde vil i en løbende 16 ugers plan. Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider : Attraktiv bonuspakke De interne udviklingsmuligheder er store i både ind udland. Ikke to dage ligner hinanden Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt Vi forventer, at Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste Du har en venlig og professionel fremtoning Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation kan fremvise straffeattest. Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale. Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. 

HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, Odense og Herlev.

Du kommer til at arbejde med

  • Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker
  • Salgskampagner og events
  • Mersalg
  • Ansvar for eget salgsbudget

Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider hvor både hverdage og weekendarbejde vil i en løbende 16 ugers plan.

Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider :

  • Attraktiv bonuspakke
  • De interne udviklingsmuligheder er store i både ind & udland.
  • Ikke to dage ligner hinanden
  • Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt

Vi forventer, at  

  • Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste
  • Du har en venlig og professionel fremtoning
  • Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation
  • kan fremvise straffeattest. 

Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

Smartcykler ApS - TilstTilst2019-04-15T00:00:002019-06-10T00:00:00
330005736Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til EsbjergRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialistens butik i Esbjerg søger en ny deltidsmedarbejder, der sammen med det øvrige personale i butikken, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikken i dag. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTR DELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet & 39 Søg job& 39 nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens butik i Esbjerg søger en ny deltidsmedarbejder, der sammen med det øvrige personale i butikken, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikken i dag.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

PersonaleBørsenEsbjerg N2019-04-11T00:00:002019-06-06T00:00:00
330005518Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til butikker i indre byRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i flere af kædens butikker i indre by. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTR DELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet & 39 Søg job& 39 nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i flere af kædens butikker i indre by.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

PersonaleBørsenKøbenhavn K2019-04-11T00:00:002019-06-06T00:00:00
330021711Butiksassistent søges til førende elektronikbutikRobot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C. Jobbet som butiksassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt secondhand elektronik til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet. Vi håber også, at du har mod på at lære at udføre enkelte, simple reparationer af iPhones, så du på den måde får bedre indsigt i vores service og desuden kan hjælpe til, når behovet opstår. Det er et plus, hvis du har praktisk erfaring fra detailhandlen, og vi forventer, at du er bevidst om, hvad god service er. Det er også afgørende for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Vi går målrettet efter at være den elektronikbutik, som har det sjovest, samtidigt med at succeskriteriet er effektivitet og den gode kundeoplevelse. Vi vil være en butik, hvor kunderne og produkterne har størst fokus, og hvor vores medarbejdere er topmotiveret. Vil du være en del af teamet? Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https: www.greenmind.dk miljo. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… en udfordrende og varieret hverdag, hvor tonen er let og humøret er højt at blive en del af en moderne elektronikbutik, der er i rivende udvikling at skulle arbejde i butikkens åbningstid, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16 Vi forventer, at… du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning du er særdeles servicemindet i din kundekontakt du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Vil du være med? Så skriv din ansøgning med det samme. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Aarhus butiksassistent fuldtid i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst:Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C.

Jobbet som butiksassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt secondhand elektronik til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift – alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet. Vi håber også, at du har mod på at lære at udføre enkelte, simple reparationer af iPhones, så du på den måde får bedre indsigt i vores service og desuden kan hjælpe til, når behovet opstår.

Det er et plus, hvis du har praktisk erfaring fra detailhandlen, og vi forventer, at du er bevidst om, hvad god service er.

Det er også afgørende for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Vi går målrettet efter at være den elektronikbutik, som har det sjovest, samtidigt med at succeskriteriet er effektivitet og den gode kundeoplevelse. Vi vil være en butik, hvor kunderne og produkterne har størst fokus, og hvor vores medarbejdere er topmotiveret. Vil du være en del af teamet?

Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https://www.greenmind.dk/miljo. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

Du kan forvente… 

  • en udfordrende og varieret hverdag, hvor tonen er let og humøret er højt
  • at blive en del af en moderne elektronikbutik, der er i rivende udvikling
  • at skulle arbejde i butikkens åbningstid, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16

Vi forventer, at…

  • du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang
  • du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning
  • du er særdeles servicemindet i din kundekontakt
  • du er ansvarsbevidst og møder til tiden

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Vil du være med? Så skriv din ansøgning med det samme. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Aarhus – butiksassistent fuldtid” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge.

Bemærk venligst:Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind - AarhusAarhus C2019-05-10T00:00:002019-07-05T00:00:00
330023137Havanna shoes AarhusRobot Havanna Shoes i Aarhus søger medarbejder på 25 timer ugenligt. Til vores nye afdeling Søndergade 34 (Strøget) hurtig start dato. Vi en sko kæde med et spændende udvalg af gode og kendte mærker. Vi leder efter en engageret og positiv kollega der brænder for at stå i butik og som kan lide at have travlt Vi forventer: - at du er udadvendt og kan takle en hektisk hverdag med et smil - at du har erfaring med salg - at du er samarbejdsvillig og en teamplayer - at du er fleksibel omkring arbejdstider og gerne vil arbejde i weekender Vi tilbyder: - en god stilling i en travl butik - en arbejdsplads med et solidt team og gode kolleger - en spændende hverdag med mange udfordringer - løn efter overenskomst Hvis du tror dette er noget for dig, vil vi meget gerne høre fra dig. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Skriftlig ansøgning, mrk salgsassistent Aarhus sendes til -gerne vedlagt foto email:LTP@FOOTZONE.DK eller til: Havanna shoes Søndergade 34 8000 Aarhus C

Havanna Shoes i Aarhus søger medarbejder på 25 timer ugenligt.

Til vores nye afdeling Søndergade 34 (Strøget) hurtig start dato.

Vi en sko kæde med et spændende udvalg af gode og kendte mærker.

Vi leder efter en engageret og positiv kollega der brænder for at stå i butik og som kan lide at have travlt

Vi forventer: - at du er udadvendt og kan takle en hektisk hverdag med et smil

- at du har erfaring med salg - at du er samarbejdsvillig og en teamplayer

- at du er fleksibel omkring arbejdstider og gerne vil arbejde i weekender

Vi tilbyder: - en god stilling i en travl butik - en arbejdsplads med et solidt team og gode kolleger - en spændende hverdag med mange udfordringer - løn efter overenskomst

Hvis du tror dette er noget for dig, vil vi meget gerne høre fra dig. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Skriftlig ansøgning, mrk salgsassistent Aarhus

sendes til -gerne vedlagt foto email:LTP@FOOTZONE.DK

eller til:

Havanna shoes

Søndergade 34

8000 Aarhus C

 

HAVANNA SHOESAarhus C2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Hellorider søger en ny deltidssælger til vores butik i Aarhus. - Er det mon dig?

Smartcykler ApS - Tilst

Tilst
Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. HelloRider er en del af International Bik...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til Esbjerg

PersonaleBørsen

Esbjerg N
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkrin...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til butikker i indre by

PersonaleBørsen

København K
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkrin...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Butiksassistent søges til førende elektronikbutik

GreenMind - Aarhus

Aarhus C
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Vi søger en ambitiøs butiksassistent, som ønsker at være en del af vores team i vores butik i Aarhus på Guldsmedgade 2, 8000 Aarhus C. Jobbet som butiksassistent ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Havanna shoes Aarhus

HAVANNA SHOES

Aarhus C
Havanna Shoes i Aarhus søger medarbejder på 25 timer ugenligt. Til vores nye afdeling Søndergade 34 (Strøget) hurtig start dato. Vi en sko kæde med et spændende udvalg af gode og kendte mærker. Vi leder efter en engageret og positiv kollega der bræn...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019