Senior IT-konsulent

Ønsker du at være med helt i front hos en virksomhed med en unik profil i branchen?

Cadesign Base er specialister i it-infrastruktur, drift og support med udgangspunkt i det nyeste også indenfor cloud-teknologier. Forretningsområderne dækker hele værdikæden fra rådgivning, design og implementering til drift og support af IT-løsninger samt hosting via eget hosting-center.

Virksomheden søger dig der er skarp på it-infrastruktur og ønsker at være en del af en it-konsulentvirksomhed i vækst. Du får stor indflydelse på din hverdag, drevet af et stærkt teamsamarbejde, hvor kunden er i centrum.

Primære arbejdsopgaver

Med reference til lederen af konsulentafdelingen (pt. adm. dir) vil du få et stort ansvar i forhold til dine opgaver, og du vil som konsulent nå hele vejen rundt om kunden.

Du vil:

  • Være ansvarlig for implementering af it-infrastruktur løsninger og efterfølgende supportere brugerne hos dine kunder
  • Arbejde tæt sammen med salgsafdelingen, hvor du vil være en del af pre-salgs funktionen
  • Deltage i kundemøder og designe nye tekniske løsninger baseret på kundens situation og systemer
  • Formidle og diskutere komplekse, tekniske emner med både kunder og kolleger
  • Analysere og supportere kunderne på et proaktivt niveau, der skaber en tæt relation, og som gør kunden tryg ved dig som konsulent
  • Via din gode struktur, planlægning og proaktive tilgang til kunden, skabe langvarige relationer
  • Dokumentere dit arbejde, så dine kolleger på andre lokationer kan følge dine projekter og har mulighed for at supportere i travle perioder
  • Blive ansvarlig for udvalgte nøglekunder i størrelsesordenen 50 til +200 brugere
  • Deltage i håndtering og drift af vores nye hosting, VDI og Cloud-miljø hos Cadesign base

Faglig profil

Du vil møde spændende og alsidige it-udfordringer hos Cadesign base og du vil udvikle dine it-kompetencer. Du evner at tage stilling til mange forskellige problemstillinger, som skal løses med fokus på kvalitet, professionalisme og tid. Du er teamorienteret, imødekommende og serviceminded.

Du har mange års erfaring med i bagagen indenfor it-infrastruktur, og Microsoft-løsninger er din hjemmebane. Du kommer til at varetage en central rolle i afdelingen i Aarhus.

Du har arbejdet professionelt indenfor følgende områder:

  • MS Windows Server 2008 R2 til 2019
  • MS Exchange 2010 til 2019
  • MS Server Virtualisering på Hyper-V og VMware
  • MS MDT (Deployment), image opbygning og udrulning (evt. SCCM)
  • Office 365 etablering, migrering og drift
  • Powershell

Du tilbydes mere end bare et job

Cadesign base har en meget flad organisationsstruktur og du er helt tæt på, hvor beslutningerne træffes

Der er en smittende arbejdsglæde på kontoret og højt til loftet, hvor man kan mærke, at alle brænder for det de arbejder med.

Der er afsat en uddannelsespulje, så du har adgang til at styrke dine kompetencer og dygtiggøre dig løbende.

Der tilbydes en attraktiv lønpakke baseret på fast løn, pension, forsikring m.m.

Din mødeadresse er hovedkontoret i Aarhus. Vi har kunder over hele landet og det må derfor påregnes, at der vil være en del transport til disse.

Ansøgning

EffektivRekruttering bistår Cadesign base ved denne rekruttering. EffektivRekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, e-mail cb@erhr.dk, tlf. 40406633 og Cristina Jürgensen, e-mail cj@erhr.dk, tlf 21246279 for yderligere information.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt.

Om Cadesign base

Cadesign base har hovedkontor i Aarhus med afdeling i København, og har siden 1994 været en del af et større fællesskab med Cadesign form og Mind. Ud over en unik fælles historie løser vi opgaver på kryds og tværs. En lang række af vores kunder har været, og er til stadighed, trofaste kunder i alle tre firmaer. Vores tværgående kompetence- og vidensdeling styrker virksomhederne individuelt og Cadesign som et samlet hele.

Virksomheden er certificeret Microsoft-partner og samarbejder med markedsledende hardware- og softwareproducenter. Alle it-konsulenter uddannes løbende og har mangeårig erfaring med Microsoft- og Autodesk installationer. Det er unikt, og derfor kan vi bryste os af, at vi dagligt drifter og supporterer mere end 100 små og mellemstore virksomheder og over 1000 arkitekter i Danmark.

Cadesign base er de eneste i Danmark, der er specialiseret i skræddersyede IT-løsninger og CAD på både konsulent- og salgssiden. Det skaber respekt hos kunderne, hvilket er med til at skabe langvarige kundeforhold.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330041033Phoenix-0e01f00612019-06-12T00:00:00Senior IT-konsulent

Ønsker du at være med helt i front hos en virksomhed med en unik profil i branchen?

Cadesign Base er specialister i it-infrastruktur, drift og support med udgangspunkt i det nyeste også indenfor cloud-teknologier. Forretningsområderne dækker hele værdikæden fra rådgivning, design og implementering til drift og support af IT-løsninger samt hosting via eget hosting-center.

Virksomheden søger dig der er skarp på it-infrastruktur og ønsker at være en del af en it-konsulentvirksomhed i vækst. Du får stor indflydelse på din hverdag, drevet af et stærkt teamsamarbejde, hvor kunden er i centrum.

Primære arbejdsopgaver

Med reference til lederen af konsulentafdelingen (pt. adm. dir) vil du få et stort ansvar i forhold til dine opgaver, og du vil som konsulent nå hele vejen rundt om kunden.

Du vil:

  • Være ansvarlig for implementering af it-infrastruktur løsninger og efterfølgende supportere brugerne hos dine kunder
  • Arbejde tæt sammen med salgsafdelingen, hvor du vil være en del af pre-salgs funktionen
  • Deltage i kundemøder og designe nye tekniske løsninger baseret på kundens situation og systemer
  • Formidle og diskutere komplekse, tekniske emner med både kunder og kolleger
  • Analysere og supportere kunderne på et proaktivt niveau, der skaber en tæt relation, og som gør kunden tryg ved dig som konsulent
  • Via din gode struktur, planlægning og proaktive tilgang til kunden, skabe langvarige relationer
  • Dokumentere dit arbejde, så dine kolleger på andre lokationer kan følge dine projekter og har mulighed for at supportere i travle perioder
  • Blive ansvarlig for udvalgte nøglekunder i størrelsesordenen 50 til +200 brugere
  • Deltage i håndtering og drift af vores nye hosting, VDI og Cloud-miljø hos Cadesign base

Faglig profil

Du vil møde spændende og alsidige it-udfordringer hos Cadesign base og du vil udvikle dine it-kompetencer. Du evner at tage stilling til mange forskellige problemstillinger, som skal løses med fokus på kvalitet, professionalisme og tid. Du er teamorienteret, imødekommende og serviceminded.

Du har mange års erfaring med i bagagen indenfor it-infrastruktur, og Microsoft-løsninger er din hjemmebane. Du kommer til at varetage en central rolle i afdelingen i Aarhus.

Du har arbejdet professionelt indenfor følgende områder:

  • MS Windows Server 2008 R2 til 2019
  • MS Exchange 2010 til 2019
  • MS Server Virtualisering på Hyper-V og VMware
  • MS MDT (Deployment), image opbygning og udrulning (evt. SCCM)
  • Office 365 etablering, migrering og drift
  • Powershell

Du tilbydes mere end bare et job

Cadesign base har en meget flad organisationsstruktur og du er helt tæt på, hvor beslutningerne træffes

Der er en smittende arbejdsglæde på kontoret og højt til loftet, hvor man kan mærke, at alle brænder for det de arbejder med.

Der er afsat en uddannelsespulje, så du har adgang til at styrke dine kompetencer og dygtiggøre dig løbende.

Der tilbydes en attraktiv lønpakke baseret på fast løn, pension, forsikring m.m.

Din mødeadresse er hovedkontoret i Aarhus. Vi har kunder over hele landet og det må derfor påregnes, at der vil være en del transport til disse.

Ansøgning

EffektivRekruttering bistår Cadesign base ved denne rekruttering. EffektivRekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, e-mail cb@erhr.dk, tlf. 40406633 og Cristina Jürgensen, e-mail cj@erhr.dk, tlf 21246279 for yderligere information.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt.

Om Cadesign base

Cadesign base har hovedkontor i Aarhus med afdeling i København, og har siden 1994 været en del af et større fællesskab med Cadesign form og Mind. Ud over en unik fælles historie løser vi opgaver på kryds og tværs. En lang række af vores kunder har været, og er til stadighed, trofaste kunder i alle tre firmaer. Vores tværgående kompetence- og vidensdeling styrker virksomhederne individuelt og Cadesign som et samlet hele.

Virksomheden er certificeret Microsoft-partner og samarbejder med markedsledende hardware- og softwareproducenter. Alle it-konsulenter uddannes løbende og har mangeårig erfaring med Microsoft- og Autodesk installationer. Det er unikt, og derfor kan vi bryste os af, at vi dagligt drifter og supporterer mere end 100 små og mellemstore virksomheder og over 1000 arkitekter i Danmark.

Cadesign base er de eneste i Danmark, der er specialiseret i skræddersyede IT-løsninger og CAD på både konsulent- og salgssiden. Det skaber respekt hos kunderne, hvilket er med til at skabe langvarige kundeforhold.

Ønsker du at være med helt i front hos en virksomhed med en unik profil i branchen? Cadesign Base er specialister i it-infrastruktur, drift og support med udgangspunkt i det nyeste også indenfor cloud-teknologier. Forretningsområderne dækker hele værdikæden fra rådgivning, design og implementering til drift og support af IT-løsninger samt hosting via eget hosting-center. Virksomheden søger dig der er skarp på it-infrastruktur og ønsker at være en del af en it-konsulentvirksomhed i vækst. Du får stor indflydelse på din hverdag, drevet af et stærkt teamsamarbejde, hvor kunden er i centrum. Primære arbejdsopgaver Med reference til lederen af konsulentafdelingen (pt. adm. dir) vil du få et stort ansvar i forhold til dine opgaver, og du vil som konsulent nå hele vejen rundt om kunden. Du vil: Være ansvarlig for implementering af it-infrastruktur løsninger og efterfølgende supportere brugerne hos dine kunder Arbejde tæt sammen med salgsafdelingen, hvor du vil være en del af pre-salgs funktionen Deltage i kundemøder og designe nye tekniske løsninger baseret på kundens situation og systemer Formidle og diskutere komplekse, tekniske emner med både kunder og kolleger Analysere og supportere kunderne på et proaktivt niveau, der skaber en tæt relation, og som gør kunden tryg ved dig som konsulent Via din gode struktur, planlægning og proaktive tilgang til kunden, skabe langvarige relationer Dokumentere dit arbejde, så dine kolleger på andre lokationer kan følge dine projekter og har mulighed for at supportere i travle perioder Blive ansvarlig for udvalgte nøglekunder i størrelsesordenen 50 til 200 brugere Deltage i håndtering og drift af vores nye hosting, VDI og Cloud-miljø hos Cadesign base Faglig profil Du vil møde spændende og alsidige it-udfordringer hos Cadesign base og du vil udvikle dine it-kompetencer. Du evner at tage stilling til mange forskellige problemstillinger, som skal løses med fokus på kvalitet, professionalisme og tid. Du er teamorienteret, imødekommende og serviceminded. Du har mange års erfaring med i bagagen indenfor it-infrastruktur, og Microsoft-løsninger er din hjemmebane. Du kommer til at varetage en central rolle i afdelingen i Aarhus. Du har arbejdet professionelt indenfor følgende områder: MS Windows Server 2008 R2 til 2019 MS Exchange 2010 til 2019 MS Server Virtualisering på Hyper-V og VMware MS MDT (Deployment), image opbygning og udrulning (evt. SCCM) Office 365 etablering, migrering og drift Powershell Du tilbydes mere end bare et job Cadesign base har en meget flad organisationsstruktur og du er helt tæt på, hvor beslutningerne træffes Der er en smittende arbejdsglæde på kontoret og højt til loftet, hvor man kan mærke, at alle brænder for det de arbejder med. Der er afsat en uddannelsespulje, så du har adgang til at styrke dine kompetencer og dygtiggøre dig løbende. Der tilbydes en attraktiv lønpakke baseret på fast løn, pension, forsikring m.m. Din mødeadresse er hovedkontoret i Aarhus. Vi har kunder over hele landet og det må derfor påregnes, at der vil være en del transport til disse. Ansøgning EffektivRekruttering bistår Cadesign base ved denne rekruttering. EffektivRekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, e-mail cb@erhr.dk, tlf. 40406633 og Cristina J rgensen, e-mail cj@erhr.dk, tlf 21246279 for yderligere information. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side. Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt. Om Cadesign base Cadesign base har hovedkontor i Aarhus med afdeling i København, og har siden 1994 været en del af et større fællesskab med Cadesign form og Mind. Ud over en unik fælles historie løser vi opgaver på kryds og tværs. En lang række af vores kunder har været, og er til stadighed, trofaste kunder i alle tre firmaer. Vores tværgående kompetence- og vidensdeling styrker virksomhederne individuelt og Cadesign som et samlet hele. Virksomheden er certificeret Microsoft-partner og samarbejder med markedsledende hardware- og softwareproducenter. Alle it-konsulenter uddannes løbende og har mangeårig erfaring med Microsoft- og Autodesk installationer. Det er unikt, og derfor kan vi bryste os af, at vi dagligt drifter og supporterer mere end 100 små og mellemstore virksomheder og over 1000 arkitekter i Danmark. Cadesign base er de eneste i Danmark, der er specialiseret i skræddersyede IT-løsninger og CAD på både konsulent- og salgssiden. Det skaber respekt hos kunderne, hvilket er med til at skabe langvarige kundeforhold.11jobnet0e01f006100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-10T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226670EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3545140Effektiv Rekruttering11Rosensgade 268000Aarhus CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent776329JobNet5003038500303810011-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e01f006https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e01f006https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e01f006&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e01f006&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT362070843noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330061922Application Manager til Vejdirektoratets Digitalisering og IT-områdeRobot Brænder du for at arbejde med applikationer og har du et konstant øje for potentielle forbedringer, der skaber værdi for forretningen, så er stillingen som Application Manager i Vejdirektoratet noget for dig. Din rolle: Som Application Manager får du ansvaret for den løbende håndtering af en række applikationer, hvor du bringer din viden i spil overfor dine samarbejdspartnere i og uden for Vejdirektoratet. Med din store viden om applikationerne og dine samarbejdspartneres fagområde vil du være et naturligt bindeled og en uundværlig sparringspartner i alle beslutninger vedrørende vedligehold og udvikling af applikationerne. Derudover vil du få en central rolle i forhold til, at Digitalisering og IT-området leverer værdi i overensstemmelse med Vejdirektoratets overordnede strategi. Dine opgaver: Løbende dialog og sparring med systemejere og brugere i forretningen, så krav og ønsker til applikationerne omsættes til de rette løsninger Koordinering af mindre videreudviklingsopgaver, samt deltagelse i større udviklingsprojekter Prioritering af ændringsønsker og koordinering af disse fra udvikling til produktion Ændrings- og fejlhåndtering i samarbejde med dine kolleger og leverandører Planlægge og gennemføre test i tæt samarbejde med leverandør og brugere Sørge for den rette dokumentation og vedligehold af processer og systemdokumentation Sikre at IT-systemerne lever op til Vejdirektoratets standarder, principper og regulatoriske krav Økonomi- og leverandørstyring Om dig: Vi forstiller os, at du har en relevant IT baggrund kombineret med konkret erfaring med Application Management. Du skal have interesse for vej- og trafik-faglige systemer og være nysgerrig på, hvad der sker inden for området. Vi forventer, at du har en proaktiv, udadvendt og struktureret tilgang til dine opgaver, hvor du ved hjælp af dine kommunikative evner formår at skabe og vedligeholde stærke relationer til dine samarbejdspartnere. Derudover ser vi gerne, at du: Har god forståelse og indsigt i IT-teknologi og kan omsætte dette til konkrete løsninger Har erfaring inden for GIS Har erfaring med agile leverancemetoder Har erfaring med identifikation af brugerbehov og behovsbeskrivelser Du vil få et stort, selvstændigt ansvarsområde, og det er derfor vigtigt, at du kan arbejde resultatorienteret i forhold til din portefølje af applikationer. Vi forventer, at du løbende har fingeren på pulsen i forhold til at spotte trends og mulige forbedringer af det eksisterende. Som kollega er du fleksibel og rummelig i dine samarbejdsrelationer, og du formår at holde hovedet koldt og humøret højt, selv når det spidser til. Du kan arbejde selvstændigt og samtidig være en teamplayer og så er du resultatorienteret og interesseret i at lære nyt. Du vil referere til afdelingslederen for Udvikling og vedligehold, men vil efter behov indgå i samarbejde med områdets øvrige ledere. Om os: Vejdirektoratets Digitaliserings- og IT-område er i gang med en omstilling fra en IT-organisation med hovedfokus på drift af IT-infrastruktur og enkelte tværgående applikationer, til en organisation med hovedfokus på at sætte retning og yde strategisk IT-støtte til de vejfaglige enheder gennem tættere samarbejde med forretningsenhederne. Vejdirektoratet har et ambitiøst 5-årigt IT-målbillede for digitaliseringsaktiviteter, som understøtter de forretningsmæssige ambitioner. Endvidere er der udarbejdet en sourcing strategi, der sætter retningen for den forandring, der er igangsat i området Digitaliserings- og IT. IT-målbilledet og sourcing strategien vil blive et vigtigt værktøj i din hverdag. Digitaliserings- og IT området består af afdelingerne Strategi og forretningsudvikling, Udvikling og vedligehold samt Drift. I alt er vi ca. 55 medarbejdere i området. Størstedelen af medarbejderne har tjenestested i Fløng. I området ønsker vi at være kendetegnet ved en professionel håndtering af vores ansvar i et arbejdsmiljø, hvor vi er uformelle, positive og viser respekt for hinanden. Som Application Manager vil du være en del af afdelingen Udvikling og vedligeholdelse, der er en afdeling på 20 personer med ansvaret for udvikling og vedligehold af en lang række af Vejdirektoratets applikationer. Afdelingen arbejder med både vej- og trafik-faglige systemer samt administrative systemer som ESDH, Intranet og ERP (SAP). Dine løn- og ansættelsesvilkår: Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet på adressen Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Skanderborg. Du skal forvente at skulle arbejde 4-6 dage månedligt i Fløng eller København. Du vil i den forbindelse få godtgørelse i henhold til gældende regler på statens område. Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder i Strategi og forretningsudvikling Lone Reinert Sofrin på 25713308, som er sommerferievikar for afdelingsleder Anita Bjørg Dalegaard, der først kan træffes på telefon 4030 9673 fra d. 9. august. Er du interesseret: Send din ansøgning senest mandag 12. august 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler primo uge 34 og 2. samtaler ultimo uge 34 begge i Skanderborg. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, CV, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.Brænder du for at arbejde med applikationer og har du et konstant øje for potentielle forbedringer, der skaber værdi for forretningen, så er stillingen som Application Manager i Vejdirektoratet noget for dig.

Din rolle: Som Application Manager får du ansvaret for den løbende håndtering af en række applikationer, hvor du bringer din viden i spil overfor dine samarbejdspartnere i og uden for Vejdirektoratet. Med din store viden om applikationerne og dine samarbejdspartneres fagområde vil du være et naturligt bindeled og en uundværlig sparringspartner i alle beslutninger vedrørende vedligehold og udvikling af applikationerne.

Derudover vil du få en central rolle i forhold til, at Digitalisering og IT-området leverer værdi i overensstemmelse med Vejdirektoratets overordnede strategi.

Dine opgaver:
  • Løbende dialog og sparring med systemejere og brugere i forretningen, så krav og ønsker til applikationerne omsættes til de rette løsninger
  • Koordinering af mindre videreudviklingsopgaver, samt deltagelse i større udviklingsprojekter
  • Prioritering af ændringsønsker og koordinering af disse fra udvikling til produktion
  • Ændrings- og fejlhåndtering i samarbejde med dine kolleger og leverandører
  • Planlægge og gennemføre test i tæt samarbejde med leverandør og brugere
  • Sørge for den rette dokumentation og vedligehold af processer og systemdokumentation
  • Sikre at IT-systemerne lever op til Vejdirektoratets standarder, principper og regulatoriske krav
  • Økonomi- og leverandørstyring
Om dig:
Vi forstiller os, at du har en relevant IT baggrund kombineret med konkret erfaring med Application Management. Du skal have interesse for vej- og trafik-faglige systemer og være nysgerrig på, hvad der sker inden for området.

Vi forventer, at du har en proaktiv, udadvendt og struktureret tilgang til dine opgaver, hvor du ved hjælp af dine kommunikative evner formår at skabe og vedligeholde stærke relationer til dine samarbejdspartnere.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • Har god forståelse og indsigt i IT-teknologi og kan omsætte dette til konkrete løsninger
  • Har erfaring inden for GIS
  • Har erfaring med agile leverancemetoder
  • Har erfaring med identifikation af brugerbehov og behovsbeskrivelser
Du vil få et stort, selvstændigt ansvarsområde, og det er derfor vigtigt, at du kan arbejde resultatorienteret i forhold til din portefølje af applikationer. Vi forventer, at du løbende har fingeren på pulsen i forhold til at spotte trends og mulige forbedringer af det eksisterende.

Som kollega er du fleksibel og rummelig i dine samarbejdsrelationer, og du formår at holde hovedet koldt og humøret højt, selv når det spidser til. Du kan arbejde selvstændigt og samtidig være en teamplayer og så er du resultatorienteret og interesseret i at lære nyt.

Du vil referere til afdelingslederen for Udvikling og vedligehold, men vil efter behov indgå i samarbejde med områdets øvrige ledere.

Om os: Vejdirektoratets Digitaliserings- og IT-område er i gang med en omstilling fra en IT-organisation med hovedfokus på drift af IT-infrastruktur og enkelte tværgående applikationer, til en organisation med hovedfokus på at sætte retning og yde strategisk IT-støtte til de vejfaglige enheder gennem tættere samarbejde med forretningsenhederne.

Vejdirektoratet har et ambitiøst 5-årigt IT-målbillede for digitaliseringsaktiviteter, som understøtter de forretningsmæssige ambitioner. Endvidere er der udarbejdet en sourcing strategi, der sætter retningen for den forandring, der er igangsat i området Digitaliserings- og IT. IT-målbilledet og sourcing strategien vil blive et vigtigt værktøj i din hverdag.

Digitaliserings- og IT området består af afdelingerne Strategi og forretningsudvikling, Udvikling og vedligehold samt Drift. I alt er vi ca. 55 medarbejdere i området. Størstedelen af medarbejderne har tjenestested i Fløng. I området ønsker vi at være kendetegnet ved en professionel håndtering af vores ansvar i et arbejdsmiljø, hvor vi er uformelle, positive og viser respekt for hinanden.

Som Application Manager vil du være en del af afdelingen Udvikling og vedligeholdelse, der er en afdeling på 20 personer med ansvaret for udvikling og vedligehold af en lang række af Vejdirektoratets applikationer. Afdelingen arbejder med både vej- og trafik-faglige systemer samt administrative systemer som ESDH, Intranet og ERP (SAP).

Dine løn- og ansættelsesvilkår: Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet på adressen Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Skanderborg. Du skal forvente at skulle arbejde 4-6 dage månedligt i Fløng eller København. Du vil i den forbindelse få godtgørelse i henhold til gældende regler på statens område.

Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder i Strategi og forretningsudvikling Lone Reinert Sofrin på 25713308, som er sommerferievikar for afdelingsleder Anita Bjørg Dalegaard, der først kan træffes på telefon 4030 9673 fra d. 9. august.

Er du interesseret: Send din ansøgning senest mandag 12. august 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler primo uge 34 og 2. samtaler ultimo uge 34 – begge i Skanderborg.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, CV, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.

Vejdirektoratet – SkanderborgSkanderborg2019-07-22T00:00:002019-08-12T00:00:00
330046234betterpeople A/S søger Service Desk Supporter til IT-virksomhed i BrøndbyRobot Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! Sagsbehandling og support i spændende virksomhed Du kommer til at arbejde med flere dele af organisationen som Service Desk Supporter. Du vil være 1st line kontakt med kunden, hvorfor du i alle situationer behandler kunden kompetent og ordentligt og sørger for, at kunden bliver betjent eller kommer videre til rette specialist. Sagsbehandling og oprettelse af sager bliver en stor del af din hverdag. Du kommer dagligt til at kommunikere med en del kunder, både nuværende og nye, via telefon og e-mail, og på sigt vil der være mulighed for at deltage i kundemøder. Du vil her blive en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende vækstrejse. Der er mulighed for faglig udvikling, og du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er fokus på sammenhold og at hjælpe hinanden. Serviceminded og smilende over telefonen Du er af natur en udadvendt og serviceminded person, som brænder for sit job, og dette skinner igennem over telefonen. Da du vil indgå i et team, er det vigtigt, at du har teamånd og bidrager positivt til arbejdskulturen. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et supportcenter eller kundeservice, hvorigennem du har serviceret kunder direkte. Vi ser gerne, at du har flair for IT, da du skal rådgive kunderne. Du er muligvis uddannet datamatiker, men erfaring vægter tungest. Det er derudover en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for Office 365, Exchange eller SQL. Hvad tilbydes du? Du tilbydes en stilling som frontfigur som 1st line supporter, hvor der er et godt arbejdsmiljø samt et stærkt team, som hjælper hinanden. Derudover tilbydes du attraktive og fleksible ansættelsesvilkår og personalegoder. Som ansat hos denne virksomhed bliver du en del af deres Management Service Danmark afdeling. Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter, at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Kunne du tænke dig at høre mere? Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! 

Sagsbehandling og support i spændende virksomhed 
Du kommer til at arbejde med flere dele af organisationen som Service Desk Supporter. Du vil være 1st line kontakt med kunden, hvorfor du i alle situationer behandler kunden kompetent og ordentligt og sørger for, at kunden bliver betjent eller kommer videre til rette specialist. Sagsbehandling og oprettelse af sager bliver en stor del af din hverdag. Du kommer dagligt til at kommunikere med en del kunder, både nuværende og nye, via telefon og e-mail, og på sigt vil der være mulighed for at deltage i kundemøder. 

Du vil her blive en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende vækstrejse. Der er mulighed for faglig udvikling, og du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er fokus på sammenhold og at hjælpe hinanden.   

Serviceminded og smilende over telefonen 
Du er af natur en udadvendt og serviceminded person, som brænder for sit job, og dette skinner igennem over telefonen. Da du vil indgå i et team, er det vigtigt, at du har teamånd og bidrager positivt til arbejdskulturen. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et supportcenter eller kundeservice, hvorigennem du har serviceret kunder direkte. Vi ser gerne, at du har flair for IT, da du skal rådgive kunderne. Du er muligvis uddannet datamatiker, men erfaring vægter tungest. Det er derudover en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for Office 365, Exchange eller SQL. 

Hvad tilbydes du? 
Du tilbydes en stilling som frontfigur som 1st line supporter, hvor der er et godt arbejdsmiljø samt et stærkt team, som hjælper hinanden. Derudover tilbydes du attraktive og fleksible ansættelsesvilkår og personalegoder. Som ansat hos denne virksomhed bliver du en del af deres Management Service Danmark afdeling. Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter, at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden.  

Kunne du tænke dig at høre mere? 
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.  

(C) betterpeople A/S 

betterpeople A/SBrøndby2019-06-19T00:00:002019-07-22T00:00:00
330046210betterpeople A/S søger Service Desk Supporter til IT-virksomhed i AalborgRobot Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! Sagsbehandling og support i spændende virksomhed Du kommer til at arbejde med flere dele af organisationen som Service Desk Supporter. Du vil være 1st line kontakt med kunden, hvorfor du i alle situationer behandler kunden kompetent og ordentligt og sørger for, at kunden bliver betjent eller kommer videre til rette specialist. Sagsbehandling og oprettelse af sager bliver en stor del af din hverdag. Du kommer dagligt til at kommunikere med en del kunder, både nuværende og nye, via telefon og e-mail, og på sigt vil der være mulighed for at deltage i kundemøder. Du vil her blive en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende vækstrejse. Der er mulighed for faglig udvikling, og du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er fokus på sammenhold og at hjælpe hinanden. Serviceminded og smilende over telefonen Du er af natur en udadvendt og serviceminded person, som brænder for sit job, og dette skinner igennem over telefonen. Da du vil indgå i et team, er det vigtigt, at du har teamånd og bidrager positivt til arbejdskulturen. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et supportcenter eller kundeservice, hvorigennem du har serviceret kunder direkte. Vi ser gerne, at du har flair for IT, da du skal rådgive kunderne. Du er muligvis uddannet datamatiker, men erfaring vægter tungest. Det er derudover en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for Office 365, Exchange eller SQL. Hvad tilbydes du? Du tilbydes en stilling som frontfigur som 1st line supporter, hvor der er et godt arbejdsmiljø samt et stærkt team, som hjælper hinanden. Derudover tilbydes du attraktive og fleksible ansættelsesvilkår og personalegoder. Som ansat hos denne virksomhed bliver du en del af deres Management Service Danmark afdeling. Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter, at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Kunne du tænke dig at høre mere? Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! 

Sagsbehandling og support i spændende virksomhed 
Du kommer til at arbejde med flere dele af organisationen som Service Desk Supporter. Du vil være 1st line kontakt med kunden, hvorfor du i alle situationer behandler kunden kompetent og ordentligt og sørger for, at kunden bliver betjent eller kommer videre til rette specialist. Sagsbehandling og oprettelse af sager bliver en stor del af din hverdag. Du kommer dagligt til at kommunikere med en del kunder, både nuværende og nye, via telefon og e-mail, og på sigt vil der være mulighed for at deltage i kundemøder. 

Du vil her blive en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende vækstrejse. Der er mulighed for faglig udvikling, og du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er fokus på sammenhold og at hjælpe hinanden.  

Serviceminded og smilende over telefonen 
Du er af natur en udadvendt og serviceminded person, som brænder for sit job, og dette skinner igennem over telefonen. Da du vil indgå i et team, er det vigtigt, at du har teamånd og bidrager positivt til arbejdskulturen. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et supportcenter eller kundeservice, hvorigennem du har serviceret kunder direkte. Vi ser gerne, at du har flair for IT, da du skal rådgive kunderne. Du er muligvis uddannet datamatiker, men erfaring vægter tungest. Det er derudover en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for Office 365, Exchange eller SQL. 

Hvad tilbydes du? 
Du tilbydes en stilling som frontfigur som 1st line supporter, hvor der er et godt arbejdsmiljø samt et stærkt team, som hjælper hinanden. Derudover tilbydes du attraktive og fleksible ansættelsesvilkår og personalegoder. Som ansat hos denne virksomhed bliver du en del af deres Management Service Danmark afdeling. Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter, at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden.  

Kunne du tænke dig at høre mere? 
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.  

(C) betterpeople A/S 

betterpeople A/SAalborg2019-06-19T00:00:002019-07-22T00:00:00
330044618betterpeople A/S søger MS systemkonsulent til IT-virksomhed i AarhusRobot Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en stilling med fleksible, attraktive ansættelsesforhold og gode udviklingsmuligheder? Så læs videre! Virksomheden, som betterpeople rekrutterer for, er lige nu på en spændende vækstrejse, som du har mulighed for at blive en del af. Som systemkonsulent bliver du en del af virksomhedens Service Solutions DK afdeling, hvor du vil få ansvar for at servicere abonnementskunder i forhold til opstart og drift af deres IT-løsninger. Du vil størstedelen af tiden befinde dig på kontoret, men vil også have opgaver ude hos kunderne. I begyndelsen vil du blive godt introduceret hos Servicedesk-afdelingen, som modtager de første henvendelser fra kunderne. Du vil her blive godt klædt på til at forstå hele servicefunktionens opbygning, og du vil derefter være klar til at løse egne opgaver og gradvist komme mere ud til kunderne. IT-specialist med flair for kundekontaktDu har minimum 5 års erfaring med Microsoft, og i og med der er tale om en alsidig stilling, har du også erfaring med og kompetencer inden for SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med migreringsopgaver til cloud setup, VMware, Veeam, netværk (HPE Aruba, Cisco Meraki m.m.), Windows Server - gerne med certificeringer - samt fejlsøgning og udbedring. Ideelt set er du vant til kundekontakt, og du har muligvis presales-erfaring. Selvkørende, løsningsorienteret serverkonsulentDu er en ægte generalist, som kan lide at sætte dig ind i og arbejde med alsidige opgaver. Du er af natur selvkørende og tager ansvar for, at opgaverne løses, og du har ambitioner på både egne og virksomhedens vegne. Som person er du analytisk anlagt, og du har gennem din erfaring på arbejdsmarkedet opnået en god forretningsforståelse. Løsningsorienteret er et ord, der er kendetegnende for dig, og du kan lide at have kundekontakt. Du er en dygtig kommunikatør i både skrift og tale, og dine samarbejdsevner er gode. Hvad tilbydes du?Du tilbydes at blive en vigtig del af virksomheden, som har fokus på Win as a team . Man hjælper hinanden, når behovet opstår, og der er tale om ægte teamspirit. Service Solutions DK afdelingen består i dag af ca. 30 personer, og virksomheden er på en større vækstrejse, som du får muligheden for at blive en del af. Du vil komme til at arbejde sammen med dedikerede og kompetente folk i et godt og friskt arbejdsmiljø. I stillingen som systemkonsulent vil du opleve både faglig og personlig udvikling, og du har mulighed for at forene karriere med familieliv samtidig, da virksomheden tilbyder fleksible, attraktive ansættelsesforhold. Der afholdes i løbet af året forskellige sociale og sportslige aktiviteter, som der generelt er god opbakning til. Om virksomhedenVirksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Hver eneste person har betydning i virksomheden. Kunne du tænke dig at høre mere?Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. betterpeople A S varetager rekrutteringen for virksomheden, og har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en stilling med fleksible, attraktive ansættelsesforhold og gode udviklingsmuligheder? Så læs videre!

Virksomheden, som betterpeople rekrutterer for, er lige nu på en spændende vækstrejse, som du har mulighed for at blive en del af. Som systemkonsulent bliver du en del af virksomhedens Service & Solutions DK afdeling, hvor du vil få ansvar for at servicere abonnementskunder i forhold til opstart og drift af deres IT-løsninger. Du vil størstedelen af tiden befinde dig på kontoret, men vil også have opgaver ude hos kunderne. I begyndelsen vil du blive godt introduceret hos Servicedesk-afdelingen, som modtager de første henvendelser fra kunderne. Du vil her blive godt klædt på til at forstå hele servicefunktionens opbygning, og du vil derefter være klar til at løse egne opgaver og gradvist komme mere ud til kunderne.

IT-specialist med flair for kundekontakt
Du har minimum 5 års erfaring med Microsoft, og i og med der er tale om en alsidig stilling, har du også erfaring med og kompetencer inden for SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med migreringsopgaver til cloud setup, VMware, Veeam, netværk (HPE Aruba, Cisco Meraki m.m.), Windows Server - gerne med certificeringer - samt fejlsøgning og udbedring. Ideelt set er du vant til kundekontakt, og du har muligvis presales-erfaring.

Selvkørende, løsningsorienteret serverkonsulent
Du er en ægte generalist, som kan lide at sætte dig ind i og arbejde med alsidige opgaver. Du er af natur selvkørende og tager ansvar for, at opgaverne løses, og du har ambitioner på både egne og virksomhedens vegne. Som person er du analytisk anlagt, og du har gennem din erfaring på arbejdsmarkedet opnået en god forretningsforståelse. Løsningsorienteret er et ord, der er kendetegnende for dig, og du kan lide at have kundekontakt. Du er en dygtig kommunikatør i både skrift og tale, og dine samarbejdsevner er gode.

Hvad tilbydes du?
Du tilbydes at blive en vigtig del af virksomheden, som har fokus på ’Win as a team’. Man hjælper hinanden, når behovet opstår, og der er tale om ægte teamspirit. Service & Solutions DK afdelingen består i dag af ca. 30 personer, og virksomheden er på en større vækstrejse, som du får muligheden for at blive en del af. Du vil komme til at arbejde sammen med dedikerede og kompetente folk i et godt og friskt arbejdsmiljø. I stillingen som systemkonsulent vil du opleve både faglig og personlig udvikling, og du har mulighed for at forene karriere med familieliv samtidig, da virksomheden tilbyder fleksible, attraktive ansættelsesforhold. Der afholdes i løbet af året forskellige sociale og sportslige aktiviteter, som der generelt er god opbakning til. 

Om virksomheden
Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Hver eneste person har betydning i virksomheden.

Kunne du tænke dig at høre mere?
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. betterpeople A/S varetager rekrutteringen for virksomheden, og har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SAarhus C2019-06-17T00:00:002019-07-22T00:00:00
330044613betterpeople A/S søger MS systemkonsulent til IT-virksomhed i AalborgRobot Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en stilling med fleksible, attraktive ansættelsesforhold og gode udviklingsmuligheder? Så læs videre! Virksomheden, som betterpeople rekrutterer for, er lige nu på en spændende vækstrejse, som du har mulighed for at blive en del af. Som systemkonsulent bliver du en del af virksomhedens Service Solutions DK afdeling, hvor du vil få ansvar for at servicere abonnementskunder i forhold til opstart og drift af deres IT-løsninger. Du vil størstedelen af tiden befinde dig på kontoret, men vil også have opgaver ude hos kunderne. I begyndelsen vil du blive godt introduceret hos Servicedesk-afdelingen, som modtager de første henvendelser fra kunderne. Du vil her blive godt klædt på til at forstå hele servicefunktionens opbygning, og du vil derefter være klar til at løse egne opgaver og gradvist komme mere ud til kunderne. IT-specialist med flair for kundekontaktDu har minimum 5 års erfaring med Microsoft, og i og med der er tale om en alsidig stilling, har du også erfaring med og kompetencer inden for SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med migreringsopgaver til cloud setup, VMware, Veeam, netværk (HPE Aruba, Cisco Meraki m.m.), Windows Server - gerne med certificeringer - samt fejlsøgning og udbedring. Ideelt set er du vant til kundekontakt, og du har muligvis presales-erfaring. Selvkørende, løsningsorienteret serverkonsulentDu er en ægte generalist, som kan lide at sætte dig ind i og arbejde med alsidige opgaver. Du er af natur selvkørende og tager ansvar for, at opgaverne løses, og du har ambitioner på både egne og virksomhedens vegne. Som person er du analytisk anlagt, og du har gennem din erfaring på arbejdsmarkedet opnået en god forretningsforståelse. Løsningsorienteret er et ord, der er kendetegnende for dig, og du kan lide at have kundekontakt. Du er en dygtig kommunikatør i både skrift og tale, og dine samarbejdsevner er gode. Hvad tilbydes du?Du tilbydes at blive en vigtig del af virksomheden, som har fokus på Win as a team . Man hjælper hinanden, når behovet opstår, og der er tale om ægte teamspirit. Service Solutions DK afdelingen består i dag af ca. 30 personer, og virksomheden er på en større vækstrejse, som du får muligheden for at blive en del af. Du vil komme til at arbejde sammen med dedikerede og kompetente folk i et godt og friskt arbejdsmiljø. I stillingen som systemkonsulent vil du opleve både faglig og personlig udvikling, og du har mulighed for at forene karriere med familieliv samtidig, da virksomheden tilbyder fleksible, attraktive ansættelsesforhold. Der afholdes i løbet af året forskellige sociale og sportslige aktiviteter, som der generelt er god opbakning til. Om virksomhedenVirksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Hver eneste person har betydning i virksomheden. Kunne du tænke dig at høre mere?Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. betterpeople A S varetager rekrutteringen for virksomheden, og har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en stilling med fleksible, attraktive ansættelsesforhold og gode udviklingsmuligheder? Så læs videre!

Virksomheden, som betterpeople rekrutterer for, er lige nu på en spændende vækstrejse, som du har mulighed for at blive en del af. Som systemkonsulent bliver du en del af virksomhedens Service & Solutions DK afdeling, hvor du vil få ansvar for at servicere abonnementskunder i forhold til opstart og drift af deres IT-løsninger. Du vil størstedelen af tiden befinde dig på kontoret, men vil også have opgaver ude hos kunderne. I begyndelsen vil du blive godt introduceret hos Servicedesk-afdelingen, som modtager de første henvendelser fra kunderne. Du vil her blive godt klædt på til at forstå hele servicefunktionens opbygning, og du vil derefter være klar til at løse egne opgaver og gradvist komme mere ud til kunderne.

IT-specialist med flair for kundekontakt
Du har minimum 5 års erfaring med Microsoft, og i og med der er tale om en alsidig stilling, har du også erfaring med og kompetencer inden for SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med migreringsopgaver til cloud setup, VMware, Veeam, netværk (HPE Aruba, Cisco Meraki m.m.), Windows Server - gerne med certificeringer - samt fejlsøgning og udbedring. Ideelt set er du vant til kundekontakt, og du har muligvis presales-erfaring.

Selvkørende, løsningsorienteret serverkonsulent
Du er en ægte generalist, som kan lide at sætte dig ind i og arbejde med alsidige opgaver. Du er af natur selvkørende og tager ansvar for, at opgaverne løses, og du har ambitioner på både egne og virksomhedens vegne. Som person er du analytisk anlagt, og du har gennem din erfaring på arbejdsmarkedet opnået en god forretningsforståelse. Løsningsorienteret er et ord, der er kendetegnende for dig, og du kan lide at have kundekontakt. Du er en dygtig kommunikatør i både skrift og tale, og dine samarbejdsevner er gode.

Hvad tilbydes du?
Du tilbydes at blive en vigtig del af virksomheden, som har fokus på ’Win as a team’. Man hjælper hinanden, når behovet opstår, og der er tale om ægte teamspirit. Service & Solutions DK afdelingen består i dag af ca. 30 personer, og virksomheden er på en større vækstrejse, som du får muligheden for at blive en del af. Du vil komme til at arbejde sammen med dedikerede og kompetente folk i et godt og friskt arbejdsmiljø. I stillingen som systemkonsulent vil du opleve både faglig og personlig udvikling, og du har mulighed for at forene karriere med familieliv samtidig, da virksomheden tilbyder fleksible, attraktive ansættelsesforhold. Der afholdes i løbet af året forskellige sociale og sportslige aktiviteter, som der generelt er god opbakning til. 

Om virksomheden
Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Hver eneste person har betydning i virksomheden.

Kunne du tænke dig at høre mere?
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. betterpeople A/S varetager rekrutteringen for virksomheden, og har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SAalborg2019-06-17T00:00:002019-07-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Application Manager til Vejdirektoratets Digitalisering og IT-område

Vejdirektoratet – Skanderborg

Skanderborg
Brænder du for at arbejde med applikationer og har du et konstant øje for potentielle forbedringer, der skaber værdi for forretningen, så er stillingen som Application Manager i Vejdirektoratet noget for dig. Din rolle: Som Application Manager får d...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

betterpeople A/S søger Service Desk Supporter til IT-virksomhed i Brøndby

betterpeople A/S

Brøndby
Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! Sagsbehandling og support i spændende virkso...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

betterpeople A/S søger Service Desk Supporter til IT-virksomhed i Aalborg

betterpeople A/S

Aalborg
Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! Sagsbehandling og support i spændende virkso...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

betterpeople A/S søger MS systemkonsulent til IT-virksomhed i Aarhus

betterpeople A/S

Aarhus C
Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en s...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

betterpeople A/S søger MS systemkonsulent til IT-virksomhed i Aalborg

betterpeople A/S

Aalborg
Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en s...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019