Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Senior IT-konsulent

Ønsker du at være med helt i front hos en virksomhed med en unik profil i branchen?

Cadesign Base er specialister i it-infrastruktur, drift og support med udgangspunkt i det nyeste også indenfor cloud-teknologier. Forretningsområderne dækker hele værdikæden fra rådgivning, design og implementering til drift og support af IT-løsninger samt hosting via eget hosting-center.

Virksomheden søger dig der er skarp på it-infrastruktur og ønsker at være en del af en it-konsulentvirksomhed i vækst. Du får stor indflydelse på din hverdag, drevet af et stærkt teamsamarbejde, hvor kunden er i centrum.

Primære arbejdsopgaver

Med reference til lederen af konsulentafdelingen (pt. adm. dir) vil du få et stort ansvar i forhold til dine opgaver, og du vil som konsulent nå hele vejen rundt om kunden.

Du vil:

  • Være ansvarlig for implementering af it-infrastruktur løsninger og efterfølgende supportere brugerne hos dine kunder
  • Arbejde tæt sammen med salgsafdelingen, hvor du vil være en del af pre-salgs funktionen
  • Deltage i kundemøder og designe nye tekniske løsninger baseret på kundens situation og systemer
  • Formidle og diskutere komplekse, tekniske emner med både kunder og kolleger
  • Analysere og supportere kunderne på et proaktivt niveau, der skaber en tæt relation, og som gør kunden tryg ved dig som konsulent
  • Via din gode struktur, planlægning og proaktive tilgang til kunden, skabe langvarige relationer
  • Dokumentere dit arbejde, så dine kolleger på andre lokationer kan følge dine projekter og har mulighed for at supportere i travle perioder
  • Blive ansvarlig for udvalgte nøglekunder i størrelsesordenen 50 til +200 brugere
  • Deltage i håndtering og drift af vores nye hosting, VDI og Cloud-miljø hos Cadesign base

Faglig profil

Du vil møde spændende og alsidige it-udfordringer hos Cadesign base og du vil udvikle dine it-kompetencer. Du evner at tage stilling til mange forskellige problemstillinger, som skal løses med fokus på kvalitet, professionalisme og tid. Du er teamorienteret, imødekommende og serviceminded.

Du har mange års erfaring med i bagagen indenfor it-infrastruktur, og Microsoft-løsninger er din hjemmebane. Du kommer til at varetage en central rolle i afdelingen i Aarhus.

Du har arbejdet professionelt indenfor følgende områder:

  • MS Windows Server 2008 R2 til 2019
  • MS Exchange 2010 til 2019
  • MS Server Virtualisering på Hyper-V og VMware
  • MS MDT (Deployment), image opbygning og udrulning (evt. SCCM)
  • Office 365 etablering, migrering og drift
  • Powershell

Du tilbydes mere end bare et job

Cadesign base har en meget flad organisationsstruktur og du er helt tæt på, hvor beslutningerne træffes

Der er en smittende arbejdsglæde på kontoret og højt til loftet, hvor man kan mærke, at alle brænder for det de arbejder med.

Der er afsat en uddannelsespulje, så du har adgang til at styrke dine kompetencer og dygtiggøre dig løbende.

Der tilbydes en attraktiv lønpakke baseret på fast løn, pension, forsikring m.m.

Din mødeadresse er hovedkontoret i Aarhus. Vi har kunder over hele landet og det må derfor påregnes, at der vil være en del transport til disse.

Ansøgning

EffektivRekruttering bistår Cadesign base ved denne rekruttering. EffektivRekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, e-mail cb@erhr.dk, tlf. 40406633 og Cristina Jürgensen, e-mail cj@erhr.dk, tlf 21246279 for yderligere information.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt.

Om Cadesign base

Cadesign base har hovedkontor i Aarhus med afdeling i København, og har siden 1994 været en del af et større fællesskab med Cadesign form og Mind. Ud over en unik fælles historie løser vi opgaver på kryds og tværs. En lang række af vores kunder har været, og er til stadighed, trofaste kunder i alle tre firmaer. Vores tværgående kompetence- og vidensdeling styrker virksomhederne individuelt og Cadesign som et samlet hele.

Virksomheden er certificeret Microsoft-partner og samarbejder med markedsledende hardware- og softwareproducenter. Alle it-konsulenter uddannes løbende og har mangeårig erfaring med Microsoft- og Autodesk installationer. Det er unikt, og derfor kan vi bryste os af, at vi dagligt drifter og supporterer mere end 100 små og mellemstore virksomheder og over 1000 arkitekter i Danmark.

Cadesign base er de eneste i Danmark, der er specialiseret i skræddersyede IT-løsninger og CAD på både konsulent- og salgssiden. Det skaber respekt hos kunderne, hvilket er med til at skabe langvarige kundeforhold.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330041033Phoenix-0e01f00612019-06-12T00:00:00Senior IT-konsulent

Ønsker du at være med helt i front hos en virksomhed med en unik profil i branchen?

Cadesign Base er specialister i it-infrastruktur, drift og support med udgangspunkt i det nyeste også indenfor cloud-teknologier. Forretningsområderne dækker hele værdikæden fra rådgivning, design og implementering til drift og support af IT-løsninger samt hosting via eget hosting-center.

Virksomheden søger dig der er skarp på it-infrastruktur og ønsker at være en del af en it-konsulentvirksomhed i vækst. Du får stor indflydelse på din hverdag, drevet af et stærkt teamsamarbejde, hvor kunden er i centrum.

Primære arbejdsopgaver

Med reference til lederen af konsulentafdelingen (pt. adm. dir) vil du få et stort ansvar i forhold til dine opgaver, og du vil som konsulent nå hele vejen rundt om kunden.

Du vil:

  • Være ansvarlig for implementering af it-infrastruktur løsninger og efterfølgende supportere brugerne hos dine kunder
  • Arbejde tæt sammen med salgsafdelingen, hvor du vil være en del af pre-salgs funktionen
  • Deltage i kundemøder og designe nye tekniske løsninger baseret på kundens situation og systemer
  • Formidle og diskutere komplekse, tekniske emner med både kunder og kolleger
  • Analysere og supportere kunderne på et proaktivt niveau, der skaber en tæt relation, og som gør kunden tryg ved dig som konsulent
  • Via din gode struktur, planlægning og proaktive tilgang til kunden, skabe langvarige relationer
  • Dokumentere dit arbejde, så dine kolleger på andre lokationer kan følge dine projekter og har mulighed for at supportere i travle perioder
  • Blive ansvarlig for udvalgte nøglekunder i størrelsesordenen 50 til +200 brugere
  • Deltage i håndtering og drift af vores nye hosting, VDI og Cloud-miljø hos Cadesign base

Faglig profil

Du vil møde spændende og alsidige it-udfordringer hos Cadesign base og du vil udvikle dine it-kompetencer. Du evner at tage stilling til mange forskellige problemstillinger, som skal løses med fokus på kvalitet, professionalisme og tid. Du er teamorienteret, imødekommende og serviceminded.

Du har mange års erfaring med i bagagen indenfor it-infrastruktur, og Microsoft-løsninger er din hjemmebane. Du kommer til at varetage en central rolle i afdelingen i Aarhus.

Du har arbejdet professionelt indenfor følgende områder:

  • MS Windows Server 2008 R2 til 2019
  • MS Exchange 2010 til 2019
  • MS Server Virtualisering på Hyper-V og VMware
  • MS MDT (Deployment), image opbygning og udrulning (evt. SCCM)
  • Office 365 etablering, migrering og drift
  • Powershell

Du tilbydes mere end bare et job

Cadesign base har en meget flad organisationsstruktur og du er helt tæt på, hvor beslutningerne træffes

Der er en smittende arbejdsglæde på kontoret og højt til loftet, hvor man kan mærke, at alle brænder for det de arbejder med.

Der er afsat en uddannelsespulje, så du har adgang til at styrke dine kompetencer og dygtiggøre dig løbende.

Der tilbydes en attraktiv lønpakke baseret på fast løn, pension, forsikring m.m.

Din mødeadresse er hovedkontoret i Aarhus. Vi har kunder over hele landet og det må derfor påregnes, at der vil være en del transport til disse.

Ansøgning

EffektivRekruttering bistår Cadesign base ved denne rekruttering. EffektivRekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, e-mail cb@erhr.dk, tlf. 40406633 og Cristina Jürgensen, e-mail cj@erhr.dk, tlf 21246279 for yderligere information.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side.

Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt.

Om Cadesign base

Cadesign base har hovedkontor i Aarhus med afdeling i København, og har siden 1994 været en del af et større fællesskab med Cadesign form og Mind. Ud over en unik fælles historie løser vi opgaver på kryds og tværs. En lang række af vores kunder har været, og er til stadighed, trofaste kunder i alle tre firmaer. Vores tværgående kompetence- og vidensdeling styrker virksomhederne individuelt og Cadesign som et samlet hele.

Virksomheden er certificeret Microsoft-partner og samarbejder med markedsledende hardware- og softwareproducenter. Alle it-konsulenter uddannes løbende og har mangeårig erfaring med Microsoft- og Autodesk installationer. Det er unikt, og derfor kan vi bryste os af, at vi dagligt drifter og supporterer mere end 100 små og mellemstore virksomheder og over 1000 arkitekter i Danmark.

Cadesign base er de eneste i Danmark, der er specialiseret i skræddersyede IT-løsninger og CAD på både konsulent- og salgssiden. Det skaber respekt hos kunderne, hvilket er med til at skabe langvarige kundeforhold.

2019-08-11T00:50:31.247 Ønsker du at være med helt i front hos en virksomhed med en unik profil i branchen? Cadesign Base er specialister i it-infrastruktur, drift og support med udgangspunkt i det nyeste også indenfor cloud-teknologier. Forretningsområderne dækker hele værdikæden fra rådgivning, design og implementering til drift og support af IT-løsninger samt hosting via eget hosting-center. Virksomheden søger dig der er skarp på it-infrastruktur og ønsker at være en del af en it-konsulentvirksomhed i vækst. Du får stor indflydelse på din hverdag, drevet af et stærkt teamsamarbejde, hvor kunden er i centrum. Primære arbejdsopgaver Med reference til lederen af konsulentafdelingen (pt. adm. dir) vil du få et stort ansvar i forhold til dine opgaver, og du vil som konsulent nå hele vejen rundt om kunden. Du vil: Være ansvarlig for implementering af it-infrastruktur løsninger og efterfølgende supportere brugerne hos dine kunder Arbejde tæt sammen med salgsafdelingen, hvor du vil være en del af pre-salgs funktionen Deltage i kundemøder og designe nye tekniske løsninger baseret på kundens situation og systemer Formidle og diskutere komplekse, tekniske emner med både kunder og kolleger Analysere og supportere kunderne på et proaktivt niveau, der skaber en tæt relation, og som gør kunden tryg ved dig som konsulent Via din gode struktur, planlægning og proaktive tilgang til kunden, skabe langvarige relationer Dokumentere dit arbejde, så dine kolleger på andre lokationer kan følge dine projekter og har mulighed for at supportere i travle perioder Blive ansvarlig for udvalgte nøglekunder i størrelsesordenen 50 til 200 brugere Deltage i håndtering og drift af vores nye hosting, VDI og Cloud-miljø hos Cadesign base Faglig profil Du vil møde spændende og alsidige it-udfordringer hos Cadesign base og du vil udvikle dine it-kompetencer. Du evner at tage stilling til mange forskellige problemstillinger, som skal løses med fokus på kvalitet, professionalisme og tid. Du er teamorienteret, imødekommende og serviceminded. Du har mange års erfaring med i bagagen indenfor it-infrastruktur, og Microsoft-løsninger er din hjemmebane. Du kommer til at varetage en central rolle i afdelingen i Aarhus. Du har arbejdet professionelt indenfor følgende områder: MS Windows Server 2008 R2 til 2019 MS Exchange 2010 til 2019 MS Server Virtualisering på Hyper-V og VMware MS MDT (Deployment), image opbygning og udrulning (evt. SCCM) Office 365 etablering, migrering og drift Powershell Du tilbydes mere end bare et job Cadesign base har en meget flad organisationsstruktur og du er helt tæt på, hvor beslutningerne træffes Der er en smittende arbejdsglæde på kontoret og højt til loftet, hvor man kan mærke, at alle brænder for det de arbejder med. Der er afsat en uddannelsespulje, så du har adgang til at styrke dine kompetencer og dygtiggøre dig løbende. Der tilbydes en attraktiv lønpakke baseret på fast løn, pension, forsikring m.m. Din mødeadresse er hovedkontoret i Aarhus. Vi har kunder over hele landet og det må derfor påregnes, at der vil være en del transport til disse. Ansøgning EffektivRekruttering bistår Cadesign base ved denne rekruttering. EffektivRekruttering vil ikke videregive den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, e-mail cb@erhr.dk, tlf. 40406633 og Cristina J rgensen, e-mail cj@erhr.dk, tlf 21246279 for yderligere information. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre side. Ansøgningerne behandles løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt. Om Cadesign base Cadesign base har hovedkontor i Aarhus med afdeling i København, og har siden 1994 været en del af et større fællesskab med Cadesign form og Mind. Ud over en unik fælles historie løser vi opgaver på kryds og tværs. En lang række af vores kunder har været, og er til stadighed, trofaste kunder i alle tre firmaer. Vores tværgående kompetence- og vidensdeling styrker virksomhederne individuelt og Cadesign som et samlet hele. Virksomheden er certificeret Microsoft-partner og samarbejder med markedsledende hardware- og softwareproducenter. Alle it-konsulenter uddannes løbende og har mangeårig erfaring med Microsoft- og Autodesk installationer. Det er unikt, og derfor kan vi bryste os af, at vi dagligt drifter og supporterer mere end 100 små og mellemstore virksomheder og over 1000 arkitekter i Danmark. Cadesign base er de eneste i Danmark, der er specialiseret i skræddersyede IT-løsninger og CAD på både konsulent- og salgssiden. Det skaber respekt hos kunderne, hvilket er med til at skabe langvarige kundeforhold.11jobnet0e01f006100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-10T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226670EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3545140Effektiv Rekruttering11Rosensgade 268000Aarhus CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent776329JobNet5003038500303810011-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e01f006https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e01f006https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e01f006&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e01f006&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSenior IT-konsulent1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT362070843noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330119585NHC A/S søger stærk Microsoft konsulentRobot Microsoft Konsulent Stillingen: NHC A S vokser. Derfor søger vi nu en dygtig Microsoft konsulent, som kan indgå i vores team af dygtige konsulenter og arkitekter. Du vil få en dagligdag, som er præget af spændende opgaver, som både vil være udfordrende og alsidige. Du får travlt, du bliver udfordret, du gør os klogere, og det bliver sjovt. Vores kundebase spænder bredt fra helt små virksomheder til store internationale koncerner. Opgaverne vil derfor kunne variere i sværhedsgrad, kompleksitet og varighed, hvilket for den rette person vil kunne give store udviklingsmuligheder. Hos NHC arbejder vi med en lang række forskellige produkter og teknologier primært fra Veeam, Zyxel, HP, Dell og Microsoft, herunder Azure og Office365. Opgaver og ansvar: Rådgivning af kunder om MS cloud muligheder Design af nye cloud løsninger Migrering af kunder fra on prem private cloud til Azure Onboarding af nye outsourcing kunder Deltage i presale aktiviteter og tilbudsgivning. Håndtere incidents på NHCs driftsplatformen (2. level sager) Udarbejde dokumentation og rapportering. Dine kvalifikationer: Du har solid erfaring med MS infrastruktur, Azure og O365 Du kan arbejde selvstændigt med ansvar for egne projekter på såvel løsning som økonomi. Du er overbevisende i punkt 1 og punkt 2 Du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt. Du er udadvendt, struktureret og kvalitetsbevidst. Du er proaktiv og samvittighedsfuld, ligesom du overholder aftalte deadlines. Du er god til at sætte dig ind i nye teknologier og besidder gerne relevante certificeringer. Du brænder for at levere dine kunder den rigtige løsning. Stillingen giver dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og vi kan garantere dig et selvstændigt og udfordrende job i et sjovt og uformelt miljø med kompetente og glade kolleger. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke baseret på en fast løn samt mulighed for bonus. Derudover tilbydes en attraktiv pensionsordning med indbyggede sundhedssikringer. Det er et krav du har egen bil. Ansøgningsfrist: Du kan få mere information om stillingen hos Teknisk direktør Ole Rebbe på ore@nhc.dk eller tlf. 2624 3131. Vi ansætter, når vi har den rette kandidat, så send din ansøgning allerede i dag. Ansøgning og relevante bilag sendes til job@nhc.dk. Løn forhandles efter kvalifikationer. Om NHC: NHC A S er en spændende yngre og solid virksomhed med store ambitioner. Vi er specialister i IT-drift, outsourcing og hosting med afsæt i Microsoft produkter. Vores kernekompetencer omfatter også rådgivning og konsulentydelser. Vi tager typisk totalansvaret for kundens IT og er ikke blege for, i alle henseender, at virke som kundens IT-afdeling. Du bliver en del af et dynamisk team med masser af know-how og stærke kompetencer inden for såvel teknik, drift, support og salg. Omgangstonen på kontoret i Silkeborg er uformel og der er særdeles kort fra id til handling. Stillingen refererer til Teknisk direktør Ole Rebbe og NHC tilbyder en konkurrencedygtig og attraktiv løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Microsoft Konsulent

Stillingen:

NHC A/S vokser. Derfor søger vi nu en dygtig Microsoft konsulent, som kan indgå i vores team af dygtige konsulenter og arkitekter. 

Du vil få en dagligdag, som er præget af spændende opgaver, som både vil være udfordrende og alsidige. Du får travlt, du bliver udfordret, du gør os klogere, og det bliver sjovt. 

Vores kundebase spænder bredt – fra helt små virksomheder til store internationale koncerner. Opgaverne vil derfor kunne variere i sværhedsgrad, kompleksitet og varighed, hvilket for den rette person vil kunne give store udviklingsmuligheder.

Hos NHC arbejder vi med en lang række forskellige produkter og teknologier – primært fra Veeam, Zyxel, HP, Dell og Microsoft, herunder Azure og Office365.

Opgaver og ansvar:

  • Rådgivning af kunder om MS cloud muligheder
  • Design af nye cloud løsninger
  • Migrering af kunder fra on prem / private cloud til Azure
  • Onboarding af nye outsourcing kunder
  • Deltage i presale aktiviteter og tilbudsgivning.
  • Håndtere incidents på NHCs driftsplatformen (2. level sager)
  • Udarbejde dokumentation og rapportering.

Dine kvalifikationer:

  • Du har solid erfaring med MS infrastruktur, Azure og O365
  • Du kan arbejde selvstændigt med ansvar for egne projekter på såvel løsning som økonomi.
  • Du er overbevisende i punkt 1 og punkt 2
  • Du er god til at formulere dig; både skriftligt og mundtligt.
  • Du er udadvendt, struktureret og kvalitetsbevidst.
  • Du er proaktiv og samvittighedsfuld, ligesom du overholder aftalte deadlines.
  • Du er god til at sætte dig ind i nye teknologier og besidder gerne relevante certificeringer.
  • Du brænder for at levere dine kunder den rigtige løsning.

 

Stillingen giver dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og vi kan garantere dig et selvstændigt og udfordrende job i et sjovt og uformelt miljø med kompetente og glade kolleger. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke baseret på en fast løn samt mulighed for bonus. Derudover tilbydes en attraktiv pensionsordning med indbyggede sundhedssikringer. Det er et krav du har egen bil.

 

Ansøgningsfrist:

Du kan få mere information om stillingen hos Teknisk direktør Ole Rebbe på ore@nhc.dk eller tlf. 2624 3131.

Vi ansætter, når vi har den rette kandidat, så send din ansøgning allerede i dag.

Ansøgning og relevante bilag sendes til job@nhc.dk. Løn forhandles efter kvalifikationer.

 

Om NHC:

NHC A/S er en spændende yngre og solid virksomhed med store ambitioner. Vi er specialister i IT-drift, outsourcing og hosting med afsæt i Microsoft produkter. Vores kernekompetencer omfatter også rådgivning og konsulentydelser. Vi tager typisk totalansvaret for kundens IT og er ikke blege for, i alle henseender, at virke som kundens IT-afdeling. Du bliver en del af et dynamisk team med masser af know-how og stærke kompetencer inden for såvel teknik, drift, support og salg. Omgangstonen på kontoret i Silkeborg er uformel og der er særdeles kort fra idé til handling.

Stillingen refererer til Teknisk direktør Ole Rebbe og NHC tilbyder en konkurrencedygtig og attraktiv løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

NHC A/SSilkeborg2019-11-07T00:00:002019-12-31T00:00:00
330121070IT-medarbejder til Fælles Sundheds-IT i Sundhed og OmsorgRobot Vi er et nyt etableret team i Sundheds- og Omsorgsafdelingen, der søger en ny IT-medarbejder. I Fælles Sundheds-IT varetager vi primært support på vores sundheds IT-systemer og på enhederne (tablet, mobiler, pc er og nødkald) for medarbejdere og ledere i Sundhed og Omsorg (godt 1.500 medarbejdere). Derudover indgår vi i diverse projekter og undervisning i relation til sundheds-IT og adhoc opgaver. Fælles Sundheds-IT består af ni medarbejdere, hvoraf fem har deres primære arbejdsområder indenfor support på vores enheder, hvor der nu er en ledig stilling. Der er i organisationen stort fokus på at IT-systemerne og at enhederne fungerer, da dette er en nødvendighed for at driften fungerer optimalt. Størstedelen af arbejdet i denne stilling består i at supportere, fejlrette enhederne, samt undervise slutbrugerne (ledere og medarbejdere). Vi forventer, at du:har en kontorfaglig eller sundhedsfaglig baggrund.har erfaring med IT supportopgaverevner at indgå i tæt og konstruktiv dialog med såvel kolleger som lederebesidder den nysgerrighed der skal til for at arbejde med Sundheds-ITVi foretrækker en medarbejder, som: har viden og erfaring indenfor Sundheds ITkan bestille, opsætte og fejlfinde på enhederne.har viden om opsætning og brugen af Android enhederevner IT-support telefonisk, på e-mail samt personligt sammen med slutbrugerne.kan indgå i konstruktivt samarbejde med kommunens IT-afdeling og eksterne leverandører.Vi tilbyder:et spændende job med stor selvstændighedkollegaskab med kompetente, positive og samarbejdsorienterede medarbejdere i en endnu forholdsvis ny gruppeet positivt, og smittende arbejdsmiljøtæt sparring og samarbejder med de øvrige medarbejdere i Fælles Sundheds-ITarbejdsopgaver med nødkald på plejecentrene.Fælles Sundheds-IT er placeret på tre lokationer, og denne stilling vil være placeret på Remstruplund, Gudenåvej 1A i Silkeborg, men der vil ofte være opgaver på andre institutioner i kommunen. Derfor vil kørekort være at fortrække. Stillingen er på 37 timer om ugen og til besættelse hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder Vibeke Kjær-Jensen på tlf. 24 85 10 03. Ansøgningsfrist fredag 29. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 10. december. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.Vi er et nyt etableret team i Sundheds- og Omsorgsafdelingen, der søger en ny IT-medarbejder.
 
I Fælles Sundheds-IT varetager vi primært support på vores sundheds IT-systemer og på enhederne (tablet, mobiler, pc’er og nødkald) for medarbejdere og ledere i Sundhed og Omsorg (godt 1.500 medarbejdere). Derudover indgår vi i diverse projekter og undervisning i relation til sundheds-IT og adhoc opgaver.
 
Fælles Sundheds-IT består af ni medarbejdere, hvoraf fem har deres primære
arbejdsområder indenfor support på vores enheder, hvor der nu er en ledig stilling.
 
Der er i organisationen stort fokus på at IT-systemerne og at enhederne fungerer, da dette er en nødvendighed for at driften fungerer optimalt. Størstedelen af arbejdet i denne stilling består i at supportere, fejlrette enhederne, samt undervise slutbrugerne (ledere og medarbejdere).
 
Vi forventer, at du:
  • har en kontorfaglig eller sundhedsfaglig baggrund.
  • har erfaring med IT supportopgaver
  • evner at indgå i tæt og konstruktiv dialog med såvel kolleger som ledere
  • besidder den nysgerrighed der skal til for at arbejde med Sundheds-IT
Vi foretrækker en medarbejder, som:
  • har viden og erfaring indenfor Sundheds IT
  • kan bestille, opsætte og fejlfinde på enhederne.
  • har viden om opsætning og brugen af Android enheder
  • evner IT-support telefonisk, på e-mail samt personligt sammen med slutbrugerne.
  • kan indgå i konstruktivt samarbejde med kommunens IT-afdeling og eksterne leverandører.
Vi tilbyder:
  • et spændende job med stor selvstændighed
  • kollegaskab med kompetente, positive og samarbejdsorienterede medarbejdere i en endnu forholdsvis ny gruppe
  • et positivt, og smittende arbejdsmiljø
  • tæt sparring og samarbejder med de øvrige medarbejdere i Fælles Sundheds-IT
  • arbejdsopgaver med nødkald på plejecentrene.
Fælles Sundheds-IT er placeret på tre lokationer, og denne stilling vil være placeret på Remstruplund, Gudenåvej 1A i Silkeborg, men der vil ofte være opgaver på andre institutioner i kommunen. Derfor vil kørekort være at fortrække.
 
Stillingen er på 37 timer om ugen og til besættelse hurtigst muligt.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder Vibeke Kjær-Jensen på tlf. 24 85 10 03.
 
Ansøgningsfrist fredag 29. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 10. december.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-11-08T00:00:002019-11-29T00:00:00
330117751Business Innovation Consultant for customer analysis and relations, Astrocytia ApS, AarhusRobot Would you like to improve businesses, drive innovation and bottom line in global enterprises by guiding them to gain the optimal value from People, Passion & Technology? Are you an outgoing and relations building profile that thrive in the role as trusted advisor? If you possess a strong business sense and have experience with combining processes and technology, this could be your next career step. Astrocytia dedicated to business innovation Astrocytia is a consultancy business founded in 2018, and we help medium and large organizations around the globe in creating a strong vision and strategy for releasing the full potential of Master Data and business opportunities with a value-based, collaborative approach. Our headquarters are located in Aarhus, Denmark and our 15 consultants and advisors are based in a number of countries including Denmark, Germany, Switzerland, Netherlands and the UK. With the use of extensive experience and a pragmatic approach, we help drive a strategic roadmap and digitalization with the client. Through in-depth analysis, strategy discussion and analysis with client stakeholders, we define best practices for how we can improve the whole value chain across the company. Our work is characterized by the steps: Infuse, Ignite, Implement & Improve. Our job is successfully carried out when we have established a focus on learning and collaboration in the client s organisation instead of operational silos and IT systems. We make sure that the entire IT landscape is scalable, and a centralized intelligence and logic is established across platforms such as MDM, PIM, DAM, PLM, ERP, CRM, BI and eCommerce. With our support, employees work proactively across departments and cross-country in their work in an improved value-driven process. Our results from more than 50 client cases prove that our approach improves workflows, employee contentment and bottom line. We have strong ambitions for the years to come and currently experiencing rapid growth. Thus we are in need of a consultant that can help maintain and develop the Astrocytia DNA in both internal and external facing activities. The role of Business Innovation Consultant As our new Business Consultant you will take on a key strategic role in the company as both client executive and supporting partner for the CEO. Customer experience for Astrocytia is key, and we focus on being innovative, professional, and show empathy and respect in everything we do both internally and with clients. You will be responsible for analyzing the workflows of the clients organizations based on their current processes and personal interviews with strategic leaders as well as the operational employees. Based on these results, dialogue and strategy discussions, you will advise and guide the clients in developing and identifying points of action. In the implementation phase, you will be responsible for identifing and addressing pain points. With the Astrocytia team, you will take part in planning roadmaps and deliverables, adressing the biggest wins first. Your assignments include: Customer experience and customer relations Creating business cases and proof of concept Plan and conduct workshops with customers and partners in design and analysis phase to identify as-is business processes and strategic goals of the to-be Interview key employees at the client Contracts, reporting and documentation Create reports and presentations for key stakeholders Help onboard and manage our external consultants Further develop our internal process documents and project templates Help building our brand and marketing material with relevant articles and views Help develop our methodology and value proposition to the customers Drive innovation and new approaches The job requires a number of client visits in and outside of Denmark and you may expect approximately 80-100 days of travel per annum. You will be introduced to the job and assignments through a short programme and afterward the CEO will involve you in various processes, tasks, teams and projects, so you will hit the ground running. Your profile The entry level for this position varies perhaps you have a background in consulting in the IT industry. We prefer that you have a few years of experience from a similar position as an internal or external consultant. A good understanding of processes, innovation and IT is important, and it is an advantage if you have experience from the customer side, and thus understand the challenges our clients face. We imagine that you hold a master s degree as cand.it, ITKO or the like. Strong communication skills are required, especially in English - both spoken and written - as you will handle both contracts and give presentations in international settings. As a person, you are analytical, curious, outgoing and thrive in building relations with both clients and colleagues. You have a pragmatic and structured mind-set, enabling you to find creative solutions to our clients challenges and to systematise the process. Astrocytia offers A position in a growing organisation with an innovative mindset. The opportunity to get in-depth insight to some of the worlds major companies and really help improve businesses and people. Our customers are currently located in Sweden, Denmark, Germany and France, and in 2020 we hope add a few more countries. You will be challenged both professionally and personally and this is a really unique opportunity, for a very unique company. A good salary packaging that matches your experience and qualifications. Application Astrocytia collaborates with recruiting agency WolterJohannsen. If you want to apply, please upload your CV and cover letter (in Danish or English) through the link on this page. Nicholai Johannsen or Eva Haugaard happy to answer any questions you may have regarding the position please find contact information on the page. We are looking forward to hearing from you!Would you like to improve businesses, drive innovation and bottom line in global enterprises by guiding them to gain the optimal value from People, Passion & Technology? Are you an outgoing and relations building profile that thrive in the role as trusted advisor? If you possess a strong business sense and have experience with combining processes and technology, this could be your next career step.

Astrocytia – dedicated to business innovation

Astrocytia is a consultancy business founded in 2018, and we help medium and large organizations around the globe in creating a strong vision and strategy for releasing the full potential of Master Data and business opportunities with a value-based, collaborative approach. Our headquarters are located in Aarhus, Denmark and our 15 consultants and advisors are based in a number of countries including Denmark, Germany, Switzerland, Netherlands and the UK.

With the use of extensive experience and a pragmatic approach, we help drive a strategic roadmap and digitalization with the client. Through in-depth analysis, strategy discussion and analysis with client stakeholders, we define best practices for how we can improve the whole value chain across the company. Our work is characterized by the steps: Infuse, Ignite, Implement & Improve.

Our job is successfully carried out when we have established a focus on learning and collaboration in the client's organisation instead of operational silos and IT systems. We make sure that the entire IT landscape is scalable, and a centralized intelligence and logic is established across platforms such as MDM, PIM, DAM, PLM, ERP, CRM, BI and eCommerce. With our support, employees work proactively across departments and cross-country in their work in an improved value-driven process. Our results from more than 50 client cases prove that our approach improves workflows, employee contentment and bottom line.

We have strong ambitions for the years to come and currently experiencing rapid growth. Thus we are in need of a consultant that can help maintain and develop the Astrocytia DNA in both internal and external facing activities.

The role of Business Innovation Consultant

As our new Business Consultant you will take on a key strategic role in the company as both client executive and supporting partner for the CEO. Customer experience for Astrocytia is key, and we focus on being innovative, professional, and show empathy and respect in everything we do both internally and with clients.

You will be responsible for analyzing the workflows of the clients’ organizations based on their current processes and personal interviews with strategic leaders as well as the operational employees. Based on these results, dialogue and strategy discussions, you will advise and guide the clients in developing and identifying points of action.

In the implementation phase, you will be responsible for identifing and addressing pain points. With the Astrocytia team, you will take part in planning roadmaps and deliverables, adressing the biggest wins first.

Your assignments include:

  • Customer experience and customer relations
  • Creating business cases and proof of concept
  • Plan and conduct workshops with customers and partners in design and analysis phase to identify as-is business processes and strategic goals of the to-be
  • Interview key employees at the client
  • Contracts, reporting and documentation
  • Create reports and presentations for key stakeholders
  • Help onboard and manage our external consultants
  • Further develop our internal process documents and project templates Help building our brand and marketing material with relevant articles and views
  • Help develop our methodology and value proposition to the customers
  • Drive innovation and new approaches
The job requires a number of client visits in and outside of Denmark and you may expect approximately 80-100 days of travel per annum.

You will be introduced to the job and assignments through a short programme and afterward the CEO will involve you in various processes, tasks, teams and projects, so you will hit the ground running.

Your profile

The entry level for this position varies; perhaps you have a background in consulting in the IT industry. We prefer that you have a few years of experience from a similar position as an internal or external consultant.

A good understanding of processes, innovation and IT is important, and it is an advantage if you have experience from the customer side, and thus understand the challenges our clients face.

We imagine that you hold a master’s degree as cand.it, ITKO or the like. Strong communication skills are required, especially in English - both spoken and written - as you will handle both contracts and give presentations in international settings.

As a person, you are analytical, curious, outgoing and thrive in building relations with both clients and colleagues. You have a pragmatic and structured mind-set, enabling you to find creative solutions to our clients challenges and to systematise the process.

Astrocytia offers

A position in a growing organisation with an innovative mindset. The opportunity to get in-depth insight to some of the worlds’ major companies and really help improve businesses and people. Our customers are currently located in Sweden, Denmark, Germany and France, and in 2020 we hope add a few more countries. You will be challenged both professionally and personally – and this is a really unique opportunity, for a very unique company.

A good salary packaging that matches your experience and qualifications.

Application

Astrocytia collaborates with recruiting agency WolterJohannsen. If you want to apply, please upload your CV and cover letter (in Danish or English) through the link on this page. Nicholai Johannsen or Eva Haugaard happy to answer any questions you may have regarding the position; please find contact information on the page.

We are looking forward to hearing from you!

WolterJohannsenHøjbjerg2019-11-05T00:00:002019-12-13T00:00:00
330112812IT-supporter med fokus på brugerudstyr og tilbehørRobot Aarhus, Rigspolitiet, Koncern IT Leverer du et højt serviceniveau og vil du være med til at sikre, at vores kolleger får en god brugeroplevelse, når de har behov for IT support? Som ansat hos Rigspolitiets Koncern IT får du indgående indblik i, hvordan vi i Dansk politi arbejder, og hvordan du er med til at øge effektiviteten og professionalismen i en organisation, der varetager en vigtig samfundsmæssig opgave.Om jobbetDu supporterer på lokaliteter i Østjylland. Her er din service, support og indsats afgørende for, at politiet kan løse sin kerneopgave. Din primære rolle er at udføre teknisk support relateret til det brugernære it-udstyr, hvor der kræves support ved fysisk tilstedeværelse. Endvidere skal du medvirke i opgaver, der forudsætter viden om lokale it-forhold, eksempelvis i forbindelse med udvalgte politiaktioner samt medvirke til daglig it-understøttelse af særlige tekniske efterforskningsafdelinger.Din hverdag vil være varieret, og du kommer til at løse mange forskellige opgaver, som fx. at udskifte defekte it-enheder, yde bruger- og teknisk support af periferiudstyr som printere, scannere, tablets og lignende samt opstille, konfigurere, flytte og tilslutte it-udstyr. Derudover administrerer du det fysiske netværk fx patcher krydsfelt og fysisk håndterer aktive netværkskomponenter.Endelig er du med til at sikre, at opgaverne løses og dokumenteres eftergældende regler og standarder i dansk politi. Jobbet er både meget varieret og fysisk, og du skal være indstillet på, at du nogle gange - sammen med it-supportkollegaer i andre landsdele - vil deltage i arbejde på tværs af politikredsene, eksempelvis i forbindelse med større eller prioriterede it-opgaver.Ud over almindelige supportopgaver indgår du også i teamet som, på kontoret i Aarhus, modtager personlige henvendelse fra kolleger, eksterne teknikere mv.Vores fokus er at udøve den bedst mulige tekniske service til vores kolleger i politiet. Endvidere vil der være fokus på it-strategi og optimal ensartethed i politiets samlede teknologi anvendelse.Vores nye kollegaerDet er en fordel, hvis du har erfaring med IT-processer baseret på ITIL V3 og kravspecifikation samt en generel allround IT forståelse. Du har en IT relevant uddannelse som fx it-supporter, datamateknikker eller anden tilsvarende dokumenteret erfaring fra tidligere ansættelser. Du har indsigt i Microsoft desktop og serverteknologi samt kendskab til netværksteknologi, kabling af netværksudstyr og HW-indsigt. Desuden er image udrulningsværktøjer og Android styresystem ikke fremmede for dig. Kender du til ITIL processer vil det være en fordel.Det er vigtigt, at du besidder et veludviklet servicegen og går positivt til både små og store opgaver. Det skal falde dig naturligt at skabe gode relationer med mange forskellige typer kollegaer, og du har en god fornemmelse for, hvordan du skal gebærde dig og kommunikere. Du vil arbejde selvstændigt, men skal også kunne arbejde systematisk og projektorienteret i samarbejde med øvrige kollegaer, så I i fællesskab når i mål. Du er med andre ord typen, der er målrettet, struktureret,ansvarsbevidst og engageret.Det er nødvendigt, at du har kørekort til personbil, da der vil være transport mellem lokalstationerne. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.Ansættelsesområdet er Rigspolitiet, Koncern IT og dit tjenestested er Østjyllands Politi med adresse på Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C. Du må dog påregne, at tjenestestedet i det daglige kan være forskellige lokaliteter i Østjyllands Politi. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Christian Ladefoged på tlf.: 91 36 57 32. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i voresrekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så detfremgår, hvilket job du søger. Alle dokumenter skal oploades i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Koncern ITCirka 400 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet. Koncern IT er organiseret i fire centre: Strategiske Stabe, Service, Udvikling, Drift og Ledelsessekretariat.Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Aarhus, Rigspolitiet, Koncern IT

Leverer du et højt serviceniveau og vil du være med til at sikre, at vores kolleger får en god brugeroplevelse, når de har behov for IT support? Som ansat hos Rigspolitiets Koncern IT får du indgående indblik i, hvordan vi i Dansk politi arbejder, og hvordan du er med til at øge effektiviteten og professionalismen i en organisation, der varetager en vigtig samfundsmæssig opgave.

Om jobbet
Du supporterer på lokaliteter i Østjylland. Her er din service, support og indsats afgørende for, at politiet kan løse sin kerneopgave. Din primære rolle er at udføre teknisk support relateret til det brugernære it-udstyr, hvor der kræves support ved fysisk tilstedeværelse. Endvidere skal du medvirke i opgaver, der forudsætter viden om lokale it-forhold, eksempelvis i forbindelse med udvalgte politiaktioner samt medvirke til daglig it-understøttelse af særlige tekniske efterforskningsafdelinger.
Din hverdag vil være varieret, og du kommer til at løse mange forskellige opgaver, som fx. at udskifte defekte it-enheder, yde bruger- og teknisk support af periferiudstyr som printere, scannere, tablets og lignende samt opstille, konfigurere, flytte og tilslutte it-udstyr. Derudover administrerer du det fysiske netværk fx patcher krydsfelt og fysisk håndterer aktive netværkskomponenter.

Endelig er du med til at sikre, at opgaverne løses og dokumenteres efter
gældende regler og standarder i dansk politi. Jobbet er både meget varieret og fysisk, og du skal være indstillet på, at du nogle gange - sammen med it-supportkollegaer i andre landsdele - vil deltage i arbejde på tværs af politikredsene, eksempelvis i forbindelse med større eller prioriterede it-opgaver.

Ud over almindelige supportopgaver indgår du også i teamet som, på kontoret i Aarhus, modtager personlige henvendelse fra kolleger, eksterne teknikere mv.

Vores fokus er at udøve den bedst mulige tekniske service til vores kolleger i politiet. Endvidere vil der være fokus på it-strategi og optimal ensartethed i politiets samlede teknologi anvendelse.

Vores nye kollegaer
Det er en fordel, hvis du har erfaring med IT-processer baseret på ITIL V3 og kravspecifikation samt en generel allround IT forståelse. Du har en IT relevant uddannelse som fx it-supporter, datamateknikker eller anden tilsvarende dokumenteret erfaring fra tidligere ansættelser. Du har indsigt i Microsoft desktop og serverteknologi samt kendskab til netværksteknologi, kabling af netværksudstyr og HW-indsigt. Desuden er image udrulningsværktøjer og Android styresystem ikke fremmede for dig. Kender du til ITIL processer vil det være en fordel.

Det er vigtigt, at du besidder et veludviklet servicegen og går positivt til både små og store opgaver. Det skal falde dig naturligt at skabe gode relationer med mange forskellige typer kollegaer, og du har en god fornemmelse for, hvordan du skal gebærde dig og kommunikere. Du vil arbejde selvstændigt, men skal også kunne arbejde systematisk og projektorienteret i samarbejde med øvrige kollegaer, så I i fællesskab når i mål. Du er med andre ord typen, der er målrettet, struktureret,
ansvarsbevidst og engageret.

Det er nødvendigt, at du har kørekort til personbil, da der vil være transport mellem lokalstationerne.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Ansættelsesområdet er Rigspolitiet, Koncern IT og dit tjenestested er Østjyllands Politi med adresse på Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C. Du må dog påregne, at tjenestestedet i det daglige kan være forskellige lokaliteter i Østjyllands Politi.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Christian Ladefoged på tlf.: 91 36 57 32. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det
fremgår, hvilket job du søger. Alle dokumenter skal oploades i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

 

Koncern IT
Cirka 400 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet. Koncern IT er organiseret i fire centre: Strategiske Stabe, Service, Udvikling, Drift og Ledelsessekretariat.


Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Østjyllands Politi, Hovedstation, og RigspolitietAarhus C2019-10-25T00:00:002019-11-26T00:00:00
330106244IT-konsulent til Ullits & Winther ITRobot For vores kunde, Ullits Winther IT, søger vi en erfaren og kundeorienteret IT-konsulent til at servicere deres kunder, som primært er mindre og mellemstore virksomheder. Du vil ofte være den kunderne møder, når de kontakter virksomheden for hjælp til eksisterende eller nye løsninger. Du skal derfor gerne være udrustet med et stærkt support-gen, samt gerne have erfaring med rådgivning vi forventer dog ikke, at du er sælger. Ullits og Winther IT leverer IT-løsninger til erhvervslivet, og virker både som kundernes IT-afdeling, men også som ansvarlig for leverance og tilpasninger af kunders ERP-løsninger baseret på Uniconta og Navision. Som IT-konsulent får du ansvar for at: Drifte og supportere IT-løsninger Deltage i implementering af IT-løsninger hos nye kunder Deltage i migreringsprojekter fra on-premise til Cloudløsninger Rådgive i forbindelse med nye løsninger og indkøb Du vil yderligere få ansvaret for vores kommende IT-Supporter elev. Din hverdag foregår i et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på at have en spændende og afvekslende hverdag. Du vil få gode kollegaer, hvis kompetencer ikke kun ligger i de mange år i branchen, men også i deres evne til at forstå kundernes behov, og omsætte de behov til moderne IT-løsninger. Din baggrund Der kan være flere indgangsvinkler til stillingen, men vi forventer, at du har en teknisk baggrund, og har erfaring fra lignende stilling. Du har bred erfaring med IT-infrastruktur, Server teknologi - VMware og Hyper-V samt Microsoft Office 365. Hvem er Ullits Winther IT Ullits Winther IT, er delvis ejet af Ullits og Winther, som er et Statsautoriseret Revisionspartnerselskab i Viborg. Ullits Winther IT både sælger, implementer og tilpasser IT løsninger primært indenfor områderne Navision, Uniconta, Office 365, samt IT-hardware og software. Ullits Winther IT er medlem af den landsdækkende kæde CBC, som består af lokale IT-forhandlere i hele landet. Vi hjælper dig med branchens førende ERP-systemer, Dynamics NAV, C5 og Uniconta. Skal du anskaffe nyt IT udstyr til din virksomhed, er vi klar med det nyeste hardware software - vi har mange års erfaring med både store og små virksomheder. Har du behov for en specialudviklet softwareløsning til din virksomhed, kan vores erfarne udviklere hjælpe dig, med netop d n specialløsning som gør din virksomhed effektiv. Er uheldet ude og du har behov for hurtig service eller support, er vi altid klar til udrykning enten online via fjernsupport eller on-site. Du kan læse mere om Ullits Winther IT her:

For vores kunde, Ullits & Winther IT, søger vi en erfaren og kundeorienteret IT-konsulent til at servicere deres kunder, som primært er mindre og mellemstore virksomheder.

Du vil ofte være den kunderne møder, når de kontakter virksomheden for hjælp til eksisterende eller nye løsninger. Du skal derfor gerne være udrustet med et stærkt support-gen, samt gerne have erfaring med rådgivning – vi forventer dog ikke, at du er sælger.

Ullits og Winther IT leverer IT-løsninger til erhvervslivet, og virker både som kundernes IT-afdeling, men også som ansvarlig for leverance og tilpasninger af kunders ERP-løsninger baseret på Uniconta og Navision.

Som IT-konsulent får du ansvar for at:

  • Drifte og supportere IT-løsninger
  • Deltage i implementering af IT-løsninger hos nye kunder
  • Deltage i migreringsprojekter fra on-premise til Cloudløsninger
  • Rådgive i forbindelse med nye løsninger og indkøb

Du vil yderligere få ansvaret for vores kommende IT-Supporter elev.

Din hverdag foregår i et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på at have en spændende og afvekslende hverdag.

Du vil få gode kollegaer, hvis kompetencer ikke kun ligger i de mange år i branchen, men også i deres evne til at forstå kundernes behov, og omsætte de behov til moderne IT-løsninger.

Din baggrund

Der kan være flere indgangsvinkler til stillingen, men vi forventer, at du har en teknisk baggrund, og har erfaring fra lignende stilling. Du har bred erfaring med IT-infrastruktur, Server teknologi - VMware og Hyper-V samt Microsoft Office 365.

Hvem er Ullits & Winther IT

Ullits & Winther IT, er delvis ejet af Ullits og Winther, som er et Statsautoriseret Revisionspartnerselskab i Viborg. Ullits & Winther IT både sælger, implementer og tilpasser IT løsninger primært indenfor områderne Navision, Uniconta, Office 365, samt IT-hardware og software. Ullits & Winther IT er medlem af den landsdækkende kæde CBC, som består af lokale IT-forhandlere i hele landet.

Vi hjælper dig med branchens førende ERP-systemer, Dynamics NAV, C5 og Uniconta.

Skal du anskaffe nyt IT udstyr til din virksomhed, er vi klar med det nyeste hardware & software - vi har mange års erfaring med både store og små virksomheder.

Har du behov for en specialudviklet softwareløsning til din virksomhed, kan vores erfarne udviklere hjælpe dig, med netop dén specialløsning som gør din virksomhed effektiv.

Er uheldet ude og du har behov for hurtig service eller support, er vi altid klar til udrykning – enten online via fjernsupport eller on-site.

Du kan læse mere om Ullits & Winther IT her:

Recruit IT ApSViborg2019-10-14T00:00:002019-12-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

NHC A/S søger stærk Microsoft konsulent

NHC A/S

Silkeborg
Microsoft Konsulent Stillingen: NHC A S vokser. Derfor søger vi nu en dygtig Microsoft konsulent, som kan indgå i vores team af dygtige konsulenter og arkitekter. Du vil få en dagligdag, som er præget af spændende opgaver, som både vil være udfordre...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

IT-medarbejder til Fælles Sundheds-IT i Sundhed og Omsorg

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Vi er et nyt etableret team i Sundheds- og Omsorgsafdelingen, der søger en ny IT-medarbejder. I Fælles Sundheds-IT varetager vi primært support på vores sundheds IT-systemer og på enhederne (tablet, mobiler, pc er og nødkald) for medarbejdere og led...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Business Innovation Consultant for customer analysis and relations, Astrocytia ApS, Aarhus

WolterJohannsen

Højbjerg
Would you like to improve businesses, drive innovation and bottom line in global enterprises by guiding them to gain the optimal value from People, Passion & Technology? Are you an outgoing and relations building profile that thrive in the role as t...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

IT-supporter med fokus på brugerudstyr og tilbehør

Østjyllands Politi, Hovedstation, og Rigspolitiet

Aarhus C
Aarhus, Rigspolitiet, Koncern IT Leverer du et højt serviceniveau og vil du være med til at sikre, at vores kolleger får en god brugeroplevelse, når de har behov for IT support? Som ansat hos Rigspolitiets Koncern IT får du indgående indblik i, hvor...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019

IT-konsulent til Ullits & Winther IT

Recruit IT ApS

Viborg
For vores kunde, Ullits Winther IT, søger vi en erfaren og kundeorienteret IT-konsulent til at servicere deres kunder, som primært er mindre og mellemstore virksomheder. Du vil ofte være den kunderne møder, når de kontakter virksomheden for hjælp ti...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:5. december 2019