Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Senior- og Sundhedsrådgivningen søger to administrative medarbejdere

Kan du sikre høj kvalitet i opgaveløsningen og styrke tværfaglighed og sammenhæng i indsatsen over for borgere og pårørende? Så er denne stilling som administrativ medarbejder i Senior- og Sundhedsrådgivningen måske noget for dig! 
 
Vi er på jagt efter administrative medarbejdere, der brænder for at gøre en forskel for vores borgere, og som kan være med til at sikre selvværd og sammenhæng i indsatsen. Samtidig skal du brænde for at skabe struktur og overblik, og være med til at få afdelingens daglige opgaveløsning til at køre med smidighed og godt humør.  
 
Senior- og Sundhedsrådgivningen rådgiver og behandler henvendelser om hjælp efter Servicelovens bestemmelser, hovedsagligt praktisk hjælp, personlig pleje samt sygepleje. Herudover visiterer Senior- og Sundhedsrådgivningen til ældre- og plejeboliger. Endeligt varetager afdelingen forebyggende indsatser både overfor enkeltpersoner og over for grupper af borger i Kolding Kommune 
 
Hvad kan vi tilbyde? 
Vi kan tilbyde en spændende og udfordrende stilling i en travl hverdag. Der er tale om et uformelt arbejdsmiljø med gode kolleger, og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du får stor selvstændighed i opgaveløsningen, mulighed for at prioritere de daglige arbejdsopgaver og planlægge din egen arbejdsdag. Du vil være i berøring med en stor gruppe af samarbejdspartnere såvel kommunale som private.
 
Den ene stilling, der ønskes besat har fokus på tværgående opgaver, private hjælpere og plejevederlag.
I den anden stilling er der fokus på boligstyring og nøglesystem.
 
Hovedopgaver i stilling med fokus på tværgående opgaver, private hjælpere og plejevederlag: 
  • Delt ansvar ved opgaver med nødkald og e-nøgler 
  • Delt ansvar ved tildeling og styring af midlertidige boliger, ældre- og plejeboliger 
  • Administrative opgaver i forhold til bevilling af madservice, registrering af terminalerklæringer og SEL § 119 plejeorlov 
  • Administrative opgaver i forhold til private hjælpere SEL §§ 94, 95 og 98 
  • Opfølgning af visiterede/ leverede ydelser efter Serviceloven § 83 
  • Mødeplanlægning og referater 
  • Journalisering 
  • Ad hoc opgaver 
De ønskede kvalifikationer til denne stilling er: 
  • Kendskab til og erfaring med ansættelse af hjælpere, som borgeren selv antager 
  • Kendskab til og erfaring med bevilling af plejeorlov  
 
Hovedopgaver i stilling med fokus på boligstyring og nøglesystem: 
  • Bestilling af opsætning og nedtagning af nødkald og nøglecylinder 
  • Administration af nøgler til elektronisk nøglesystem 
  • Betaling af regninger og diverse bestillinger i Prisme 
  • Tildeling og styring af ældre- og plejeboliger m.m. 
  • Betaling af regninger og budgetopfølgning i forbindelse med ældre- og plejeboliger 
  • Styring af aflastningspladser 
  • Opfølgning af visiterede/ leverede ydelser efter Serviceloven § 83 
De ønskede kvalifikationer til denne stilling er: 
  • Indgående kendskab til, og erfaring med boligstyring 
  • Indgående kendskab til, og erfaring med elektronisk nøglesystem 
Fælles for begge stillinger:  
 
Opgaver: 
  • Personlig og telefonisk betjening af borgere og samarbejdspartnere  
  • Betaling af regninger og budgetopfølgning  
Kvalifikationskrav:  
  • Relevant kontoruddannelse  
  • Indgående kendskab til KMD-Nexus og Acadre journalsystem  
  • Indgående kendskab til Prisme  
  • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og fleksibel  
  • Er god til at samarbejde både internt og eksternt  
 
I din ansøgning bedes du beskrive hvilke opgaveområder der har din særlige interesse og hvilke kvalifikationer du særligt opfylder i forhold til opgaveområder.

 
Hvem er vi? 
Senior- og Sundhedsrådgivningen er tværfagligt sammensat, og der er ansat 19 rådgivere, en faglig leder og 3 forebyggende medarbejdere og 2 aktivitetskonsulenter. Afdelingen består desuden af 5 administrative medarbejdere, 1 husassistent og en afdelingschef. 
Senior- og Sundhedsrådgivningen har adresse i Domhusgade 22 1. sal, 6000 Kolding. 
 
Vi er en del af Senior- og Socialforvaltningen, hvor vi har en klar vision: Selvværd og Sammenhæng i alt hvad du siger og gør. Det er en vision, som vi kan opfylde ved altid at have en adfærd, der afspejler forvaltningens leveregler, som er: 
  • Tal et sprog alle mennesker forstår 
  • Alt indenfor din radar er dit ansvar 
  • Det er borgerens plan/aftale 
  • Sæt fællesskabet i spil 
  • Gå borgeren i møde.  
Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Senior- og Socialforvaltningen her
 
Tiltrædelse: 1. juni 2018. 
Løn: Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst og efter principperne om lokal løn.  
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Afdelingschef Ellen Grimstrup 
 
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Send ansøgning" under stillingsannoncen. 
Ansøgningsfrist: Torsdag den 19. april. 
Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt tirsdag den 24. april 2018 
 
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest, når loven kræver det, 
eller stillingen i øvrigt berettiger til det. 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her