Senior PPC konsulent til Dept

Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København?

Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner som shopping/PLA, business data, RLSA og customer match fungerer.

Det er et krav, at du har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Google Adwords.

Job beskrivelse og kerne ansvar:

Som PPC konsulent udvikler og implementerer du Paid Search-strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores PPC Lead. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med de relevante junior konsulenter.

Som vores nye PPC konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder 50 mand, heraf indtil videre 6 senior og 20+ junior specialister.

Vi tilbyder:

  • Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa
  • Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt
  • At arbejde med store internationale kunder, der ofte er ledere af deres segment
  • At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal

Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer.

Vi forventer, at du:

  • Har lysten og gå-på-modet til at lære mere om Paid Search
  • Er analytisk og forretningsorienteret samt har stærke kommunikationsevner
  • Har en høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden
  • Brænder for online marketing, reklame og teknologi
  • Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats
  • Har en kandidat i business eller et andet analytisk område
  • Er flydende i dansk og engelsk

Ansøgningsproces:

Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest.

Om Dept:

Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25+ sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015352Phoenix-da5211a512019-05-02T00:00:00Senior PPC konsulent til Dept

Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København?

Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner som shopping/PLA, business data, RLSA og customer match fungerer.

Det er et krav, at du har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Google Adwords.

Job beskrivelse og kerne ansvar:

Som PPC konsulent udvikler og implementerer du Paid Search-strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores PPC Lead. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med de relevante junior konsulenter.

Som vores nye PPC konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder 50 mand, heraf indtil videre 6 senior og 20+ junior specialister.

Vi tilbyder:

  • Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa
  • Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt
  • At arbejde med store internationale kunder, der ofte er ledere af deres segment
  • At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal

Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer.

Vi forventer, at du:

  • Har lysten og gå-på-modet til at lære mere om Paid Search
  • Er analytisk og forretningsorienteret samt har stærke kommunikationsevner
  • Har en høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden
  • Brænder for online marketing, reklame og teknologi
  • Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats
  • Har en kandidat i business eller et andet analytisk område
  • Er flydende i dansk og engelsk

Ansøgningsproces:

Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest.

Om Dept:

Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25+ sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere. 

Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København? Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner som shopping PLA, business data, RLSA og customer match fungerer. Det er et krav, at du har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Google Adwords. Job beskrivelse og kerne ansvar: Som PPC konsulent udvikler og implementerer du Paid Search-strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores PPC Lead. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med de relevante junior konsulenter. Som vores nye PPC konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder 50 mand, heraf indtil videre 6 senior og 20 junior specialister. Vi tilbyder: Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt At arbejde med store internationale kunder, der ofte er ledere af deres segment At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events En lækker, sund og varieret frokost En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer. Vi forventer, at du: Har lysten og gå-på-modet til at lære mere om Paid Search Er analytisk og forretningsorienteret samt har stærke kommunikationsevner Har en høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden Brænder for online marketing, reklame og teknologi Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats Har en kandidat i business eller et andet analytisk område Er flydende i dansk og engelsk Ansøgningsproces: Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest. Om Dept: Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25 sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere.11jobnetda5211a5100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-26T00:00:000000https://ssl.onerecruit.com/Apply/bc77a77f-233d-4176-a25b-fccbb89e87e9/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnVallensbæk3518360EasySearch ApS11Torvegade 291400København KDKDanmark0
mko@easysearch.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752693JobNet4981805498180510002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da5211a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=da5211a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da5211a5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da5211a5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos EasySearch ApS er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361658835Michaelmko@easysearch.dkDKDanmarkDKDanmark330022968Paid Media konsulent (Display, Social Media og YouTube)Robot Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København. Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display, Social Media og YouTube annoncering. Det er et krav, at du taler flydende dansk og har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Display, Social Media og YouTube annoncering. Job beskrivelse og kerne ansvar: Som Paid Media konsulent udvikler og implementerer du Paid Media strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores Head of Paid Media. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med relevante konsulenter. Din rolle bliver at administrere hele processen af optimeringer på tværs af sociale medier, display annoncering og Youtube annoncering. Det omfatter 1) fastlægge strategisk retning og udvikling for kanalerne 2) daglige performance optimeringer 3) konsulent arbejde med kreative optimeringer og 4) performance rapporter. Som vores nye Paid Media konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder omkring 50 mand. Vi tilbyder: Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt At arbejde med store internationale kunder, der ofte er markedsledere i deres segment At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events En lækker, sund og varieret frokost En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer. Om dig: Du skal have dyb viden inden for Display, Social og YouTube-reklame eller i det mindste inden for et af medierne. Du skal være bekendt med udtryk som DSP, DMP, CPV og view rates. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med platforme som Google Marketing Platform (tidligere DoubleClick), Adform, Facebook Ads Manager og LinkedIn Campaign Manager. Mindst 1-2 års erfaring med Display via Google Marketing Platform eller Adform, Social Media (Facebook, Instagram og LinkedIn) og YouTube-annoncering Erfaring i at udvikle Paid Media strategier og medieplaner Resultatorienteret og KPI-drevet Lyst og gå-på-mod til at lære mere om Paid Media Analytisk og forretningsorienteret samt stærke kommunikationsevner Høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden Brænder for online marketing, reklame og teknologi Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats Har en kandidat i business eller et andet analytisk område Er flydende i dansk og engelsk Ansøgningsproces: Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest. Om Dept: Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25 sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere.

Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København.

Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display, Social Media og YouTube annoncering. 

Det er et krav, at du taler flydende dansk og har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Display, Social Media og YouTube annoncering. 

Job beskrivelse og kerne ansvar:

Som Paid Media konsulent udvikler og implementerer du Paid Media strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores Head of Paid Media. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med relevante konsulenter.

Din rolle bliver at administrere hele processen af optimeringer på tværs af sociale medier, display annoncering  og Youtube annoncering. Det omfatter 1) fastlægge strategisk retning og udvikling for kanalerne 2) daglige performance optimeringer 3) konsulent arbejde med kreative optimeringer og 4) performance rapporter.

Som vores nye Paid Media konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder omkring 50 mand.

Vi tilbyder:

  • Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa
  • Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt
  • At arbejde med store internationale kunder, der ofte er markedsledere i deres segment
  • At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal

Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer.

Om dig:

Du skal have dyb viden inden for Display, Social og YouTube-reklame eller i det mindste inden for et af medierne. Du skal være bekendt med udtryk som DSP, DMP, CPV og view rates. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med platforme som Google Marketing Platform (tidligere DoubleClick), Adform, Facebook Ads Manager og LinkedIn Campaign Manager.

  • Mindst 1-2 års erfaring med Display via Google Marketing Platform eller Adform, Social Media (Facebook, Instagram og LinkedIn) og YouTube-annoncering
  • Erfaring i at udvikle Paid Media strategier og medieplaner
  • Resultatorienteret og KPI-drevet
  • Lyst og gå-på-mod til at lære mere om Paid Media
  • Analytisk og forretningsorienteret samt stærke kommunikationsevner
  • Høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden
  • Brænder for online marketing, reklame og teknologi
  • Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats
  • Har en kandidat i business eller et andet analytisk område
  • Er flydende i dansk og engelsk

Ansøgningsproces:

Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest.

Om Dept:

Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25+ sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere. 

EasySearch ApSKøbenhavn K2019-05-13T00:00:002019-07-07T00:00:00
330017909Super dygtig marketings medarbejder søgesRobot Vi er et nyopstartet virksomhed som har speciale i Høje stiletter. Vi søger derfor en ny marketings Salgsmedarbejder som vil stå fpr online salg af vores produkter og være med til at udvikle vores hjemme side. Har du erfaring med Social media så er det et kæmpe plus

Vi er et nyopstartet virksomhed som har speciale i Høje stiletter. Vi søger derfor en ny marketings/Salgsmedarbejder som vil stå fpr online salg af vores produkter og være med til at udvikle vores hjemme side. Har du erfaring med Social media så er det et kæmpe plus

Sole-Mate.dk IVSTaastrup2019-05-06T00:00:002019-06-22T00:00:00
330016245SEO SpecialistRobot Looking for a company where you can combine your passion for sports and your ambitions to advance your skills with SEO and internet marketing? Then you might have found the right position to work with what you are passionate about! We are looking for a SEO Specialist to contribute to the success of our top performing sports betting websites. Better Collective is an international award-winning affiliate company working to give punters and players a better and more secure igaming experience. We are producing outstanding sports betting content and igaming products that go far beyond the usual standard. THE ROLE As our SEO Specialist in the Commercial Sites team your key objective will be to develop and execute successful SEO strategies. You will become part of an international, highly skilled and dedicated team working on several language markets trying to cater various user groups in the broad field of sports betting and igaming. AS OUR SEO MANAGER YOU WILL Develop and execute successful SEO strategies, based on performance analysis (i.e. website structure, internal linking, semantic research etc.) Implement and audit our netlinking strategy Analyse the digital health of our websites (i.e. pagespeed, link flow, sitemaps, redirects) Coordinate SEO actions between our Paris and Copenhagen office Monitor and analyze various KPIs i.e. rankings, ROI etc. Research, challenge, and create our SEO best practices. OUR IDEAL CANDIDATE 2 year of experience in digital marketing or organic search optimization projects Strong experience with website analytics tools (Search Console, Ahrefs, Screaming Frog…) In depth knowledge of ranking factors and search engine algorithms Has a technical background Passion for SEO and internet marketing Experience with wordpress and other CMS systems Enjoys working in a deadline driven atmosphere Is proficient in English Fluency in other languages is a plus APPLICATION DEADLINE We look forward to hearing from you and accept applications until 31th May 2019. We will process your application quickly and give callbacks continuously until we find the perfect candidate. Expected start date: as soon as possible. We will be so unfortunate if your application was lost in some email inbox, therefore, only applications submitted through our Apply Now - is possible. QUESTIONS? If you have any questions about the position, you are welcome to write to the Commercial Sites Team Lead - Daniel Grant. THE BUSINESS Better Collective is an international growth company working to give players a better and more secure iGaming experience. Through our products, we will create a more transparent and honest business. Our ambition is that quality and innovation must also apply to the iGaming industry and we are determined to set new standards and to take the lead in the market. We are a dynamic, energetic and diverse workplace encouraging an open and informal tone, strong unity and high ambitions.

Looking for a company where you can combine your passion for sports and your ambitions to advance your skills with SEO and internet marketing? Then you might have found the right position to work with what you are passionate about! We are looking for a SEO Specialist to contribute to the success of our top performing sports betting websites.

Better Collective is an international award-winning affiliate company working to give punters and players a better and more secure igaming experience. We are producing outstanding sports betting content and igaming products that go far beyond the usual standard.

THE ROLE

As our SEO Specialist in the Commercial Sites team your key objective will be to develop and execute successful SEO strategies. You will become part of an international, highly skilled and dedicated team working on several language markets trying to cater various user groups in the broad field of sports betting and igaming.

AS OUR SEO MANAGER YOU WILL

  • Develop and execute successful SEO strategies, based on performance analysis (i.e. website structure, internal linking, semantic research etc.)

  • Implement and audit our netlinking strategy

  • Analyse the digital health of our websites (i.e. pagespeed, link flow, sitemaps, redirects)

  • Coordinate SEO actions between our Paris and Copenhagen office

  • Monitor and analyze various KPIs i.e. rankings, ROI etc.

  • Research, challenge, and create our SEO best practices.

OUR IDEAL CANDIDATE

  • 2+ year of experience in digital marketing or organic search optimization projects

  • Strong experience with website analytics tools (Search Console, Ahrefs, Screaming Frog…)

  • In depth knowledge of ranking factors and search engine algorithms

  • Has a technical background

  • Passion for SEO and internet marketing

  • Experience with wordpress and other CMS systems

  • Enjoys working in a deadline driven atmosphere

  • Is proficient in English

  • Fluency in other languages is a plus

APPLICATION DEADLINE

We look forward to hearing from you and accept applications until 31th May 2019. We will process your application quickly and give callbacks continuously until we find the perfect candidate.

Expected start date: as soon as possible.

We will be so unfortunate if your application was lost in some email inbox, therefore, only applications submitted through our “Apply Now” - is possible.

QUESTIONS?

If you have any questions about the position, you are welcome to write to the Commercial Sites Team Lead - Daniel Grant.

THE BUSINESS

Better Collective is an international growth company working to give players a better and more secure iGaming experience. Through our products, we will create a more transparent and honest business. Our ambition is that quality and innovation must also apply to the iGaming industry and we are determined to set new standards and to take the lead in the market. We are a dynamic, energetic and diverse workplace encouraging an open and informal tone, strong unity and high ambitions.

 

BETTER COLLECTIVE A/SKøbenhavn K2019-05-03T00:00:002019-05-31T00:00:00
330015664SEO Campaign SpecialistRobot Are you also enthusiastic about SEO? We are looking to expand out team with a SEO Campaign Specialist to help us grow and ensure continuous improvement in the digital performance of our online assets across 30 language markets. Better Collective is an international, award-winning affiliate company working to give punters and players a better and more secure igaming experience. We are producing outstanding sports betting content and igaming products that go far beyond the usual standard. THE ROLE As our SEO Campaign Specialist you will join a growing Digital Performance team and be responsible for developing and delivering off page SEO and outreach strategies, which will be key to achieve top SERP rankings for competitive keywords, on a huge portfolio of international websites. You are digitally savvy with great experience in SEO campaigns and you are proactive in keeping up to date with the latest updates and trends within SEO. You will be reporting to the Digital Performance Team Lead and work closely with colleagues across our different offices worldwide, in order to ensure we continuously create a positive impact on rankings across our full portfolio of sites. RESPONSIBILITIES Assist in the development, execution and review the implementation of our SEO strategies. Perform SEO analysis to identify the greatest potential for high impact growth on our key performance indicators. Track SERP development to identify and execute on market-specific opportunities and performance gaps. Refining and implementing our off-page SEO strategy in key markets. Perform prospectings and contracting on 3rd party websites to distribute content and earn coverage for our websites. Execute earned link-building and content-outreach campaigns. Work closely with key stakeholders and Content Managers from our different departments and offices. Monthly reporting on off page SEO efforts. PREFERRED QUALIFICATIONS You have experience in the field of SEO, especially off-page. You master English to a professional level. Spanish or German as additional languages is a plus, but not essential. You are an excellent negotiator. High level of integrity (you will be managing large budgets). You have great communication skills, both written and verbally. Excellent time-management skills. You are well organised and would never miss a deadline. Hold an interest in automation. Happy to optimise the framework and processes for repetitive work. Passionate about reaching clearly defined business goals. DESIRED SKILLS AND QUALIFICATIONS 2-3 years of experience in online marketing agency, or hands-on with SEO driven projects. A true self-starter and is self-reliant with the ability to work independently as well as being a part of a team. Above average technical SEO knowledge. Strong command of Excel. Expert knowledge of various SEO tools to monitor site performance such as Google Analytics, Google Search Console, Screaming Frog, Majestic, AHrefs, SEMRush. Experience working with non English speaking markets and partners. QUESTIONS? If you have any questions about the position, you are welcome to contact Digital Performance Team Lead, Jiri Drkula at jid@bettercollective.com. APPLICATION DEADLINE We are looking forward to hearing from you as soon as possible, the final deadline is the 31st of May 2019. Please use the Apply now button to submit your application and CV. Start date: As Soon as possible THE BUSINESS Still carried by the entrepreneurial spirit that founded the company in 2004 we use the passion to constantly develop the company. Not burdened with complex work processes we encourage an open and informal environment and strong unity. Better Collective is the world s leading provider of betting tips, bookmaker information and builder of iGaming communities. We enrich the betting experience by giving the users the ability to easily research, identify and find the best odds on thousands of events. We are more than 200 dedicated and talented employees and our offices are based right in the heart of Copenhagen, Nis, Paris, Vienna, Stockholm, Lodz, Krakow and Thessaloniki.

Are you also enthusiastic about SEO? We are looking to expand out team with a SEO Campaign Specialist to help us grow and ensure continuous improvement in the digital performance of our online assets across 30+ language markets.

Better Collective is an international, award-winning affiliate company working to give punters and players a better and more secure igaming experience. We are producing outstanding sports betting content and igaming products that go far beyond the usual standard.

THE ROLE

As our SEO Campaign Specialist you will join a growing Digital Performance team and be responsible for developing and delivering off page SEO and outreach strategies, which will be key to achieve top SERP rankings for competitive keywords, on a huge portfolio of international websites.

You are digitally savvy with great experience in SEO campaigns and you are proactive in keeping up to date with the latest updates and trends within SEO. You will be reporting to the Digital Performance Team Lead and work closely with colleagues across our different offices worldwide, in order to ensure we continuously create a positive impact on rankings across our full portfolio of sites.

RESPONSIBILITIES

  • Assist in the development, execution and review the implementation of our SEO strategies.

  • Perform SEO analysis to identify the greatest potential for high impact growth on our key performance indicators.

  • Track SERP development to identify and execute on market-specific opportunities and performance gaps.

  • Refining and implementing our off-page SEO strategy in key markets.

  • Perform prospectings and contracting on 3rd party websites to distribute content and earn coverage for our websites.  

  • Execute earned link-building and content-outreach campaigns.

  • Work closely with key stakeholders and Content Managers from our different departments and offices.

  • Monthly reporting on off page SEO efforts.

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • You have experience in the field of SEO, especially off-page.

  • You master English to a professional level. Spanish or German as additional languages is a plus, but not essential.

  • You are an excellent negotiator.

  • High level of integrity (you will be managing large budgets).

  • You have great communication skills, both written and verbally.

  • Excellent time-management skills. You are well organised and would never miss a deadline.

  • Hold an interest in automation. Happy to optimise the framework and processes for repetitive work.

  • Passionate about reaching clearly defined business goals.

DESIRED SKILLS AND QUALIFICATIONS

  • 2-3+ years of experience in online marketing agency, or hands-on with SEO driven projects.

  • A true self-starter and is self-reliant with the ability to work independently as well as being a part of a team.

  • Above average technical SEO knowledge.

  • Strong command of Excel.

  • Expert knowledge of various SEO tools to monitor site performance such as; Google Analytics, Google Search Console, Screaming Frog, Majestic, AHrefs, SEMRush.

  • Experience working with non English speaking markets and partners.

QUESTIONS?

If you have any questions about the position, you are welcome to contact Digital Performance Team LeadJiri Drkula at jid@bettercollective.com.

APPLICATION DEADLINE

We are looking forward to hearing from you as soon as possible, the final deadline is the 31st of May 2019. Please use the “Apply now” button to submit your application and CV.

Start date: As Soon as possible

THE BUSINESS

Still carried by the entrepreneurial spirit that founded the company in 2004 we use the passion to constantly develop the company. Not burdened with complex work processes we encourage an open and informal environment and strong unity.   

Better Collective is the world’s leading provider of betting tips, bookmaker information and builder of iGaming communities. We enrich the betting experience by giving the users the ability to easily research, identify and find the best odds on thousands of events.

We are more than 200 dedicated and talented employees and our offices are based right in the heart of Copenhagen, Nis, Paris, Vienna, Stockholm, Lodz, Krakow and Thessaloniki.

BETTER COLLECTIVE A/SKøbenhavn K2019-05-02T00:00:002019-05-31T00:00:00
330014060Email Marketing Manager søges!Robot Er du en ørn til email marketing, og er du på udkig efter det næste skridt i din karriere? Så har du fundet det rette sted. Hos Traffic Lab ApS søger vi en skarp Email Marketing Manager til at gøre vores kampagner endnu bedre, og udvide vores tilstedeværelse til flere markeder. Din uddannelse er underordnet, men det er din erfaring ikke. Vi har brug for en profil som vi kan sparre med og som fagligt har noget at byde ind med. Vi er et digitalt marketingbureau beliggende i København med speciale i affiliate marketing indenfor online gambling-branchen. Heriblandt er email marketing blandt vores spidskompetencer. Vores email marketing team er derfor travlt beskæftiget, og som vores nye Email Marketing Manager, vil du derfor have rigeligt med opgaver at se til. Profilen vi søger er både nysgerrig og initiativrig, og så ser vi helst, at du har mere end 1 års erfaring indenfor email marketing. I dagligdagen vil du indgå i tæt samarbejde med Traffic Labs andre afdelinger, når der skal koordineres kampagner og føres projekter til dørs. Vi forventer, at du hurtigt også vil komme til at præge dine egne opgaver ud fra dine styrker. Stillingens opgaver: Opsætte og udarbejde email-kampagner Udvikling af email marketing-strategier baseret på data Kampagne-optimering Koordinering af kampagner på tværs af afdelinger Dataanalyse Hvem er du? Du har erfaring med at sende mails igennem ESP-systemer (Fx Sendgrid, Mailchimp eller lignende.) Tidligere erfaring med opsætning og monitorering af autoresponders. Indgående kendskab til mailteknisk terminologi. En forståelse af HTML og CSS. Flair og passion for at skrive gode sælgende mail-tekster på engelsk. Du har personlighed og byder ind med id er og input Du er nysgerrig og lærevillig Erfaring med Photoshop er et plus, men ikke et krav. Din uddannelse er ikke afgørende det er dine evner der tæller. Om os Traffic Lab ApS har hovedsæde i hjertet af København, hvor vi fra vores kontor i Bredgade varetager det daglige arbejde. Vi adskiller sig os fra traditionelle marketingbureauer ved selv at beslutte hvilke projekter vi fokuserer på, og der er ingen eksterne kunder der dikterer vores hverdag. Det giver en frihed, som kan være en åbenbaring - især hvis man har tidligere bureauerfaring. Vi er en social flok af dygtige og positive medarbejdere der både kan arbejde sammen og individuelt. Arbejdsglæde og det sociale vægtes højt, og vi har blandt andet bordfodbold, månedlig fredagsbar og en velsmagende frokostordning. Med jævne mellemrum afholder vi fester og sociale aktiviteter, som medarbejdere frit kan deltage i. Er man mere interesseret i at dygtiggøre sig indenfor sit felt, hjælper Traffic Lab gerne en på vej, fx ved at deltage i fagrelevante kurser, messer, eller lignende. Vi håber du har lyst til at være en del af Team Traffic Lab! Se mere om os på www.trafficlab.dk Praktisk Stillingen er fuld tid, med start hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer. Vi indkalder løbende til samtaler. Kontaktinformation: Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kan du kontakte CMO Peter Gunni på peter@trafficlab.dk eller 60 68 12 12. Alle ansøgninger skal sendes pr. e-mail til applications@trafficlab.dk Skriv Email Marketing Manager i emnefeltet.

Er du en ørn til email marketing, og er du på udkig efter det næste skridt i din karriere? Så har du fundet det rette sted.

Hos Traffic Lab ApS søger vi en skarp Email Marketing Manager til at gøre vores kampagner endnu bedre, og udvide vores tilstedeværelse til flere markeder.  

Din uddannelse er underordnet, men det er din erfaring ikke. Vi har brug for en profil som vi kan sparre med og som fagligt har noget at byde ind med. 

Vi er et digitalt marketingbureau beliggende i København med speciale i affiliate marketing indenfor online gambling-branchen. Heriblandt er email marketing blandt vores spidskompetencer. Vores email marketing team er derfor travlt beskæftiget, og som vores nye Email Marketing Manager, vil du derfor have rigeligt med opgaver at se til. 

Profilen vi søger er både nysgerrig og initiativrig, og så ser vi helst, at du har mere end 1 års erfaring indenfor email marketing.

I dagligdagen vil du indgå i tæt samarbejde med Traffic Labs andre afdelinger, når der skal koordineres kampagner og føres projekter til dørs. Vi forventer, at du hurtigt også vil komme til at præge dine egne opgaver ud fra dine styrker. 

Stillingens opgaver:

  • Opsætte og udarbejde email-kampagner
  • Udvikling af email marketing-strategier baseret på data
  • Kampagne-optimering
  • Koordinering af kampagner på tværs af afdelinger
  • Dataanalyse

Hvem er du?

  • Du har erfaring med at sende mails igennem ESP-systemer (Fx Sendgrid, Mailchimp eller lignende.)
  • Tidligere erfaring med opsætning og monitorering af autoresponders.
  • Indgående kendskab til mailteknisk terminologi.
  • En forståelse af HTML og CSS.
  • Flair og passion for at skrive gode sælgende mail-tekster på engelsk.
  • Du har personlighed og byder ind med idéer og input
  • Du er nysgerrig og lærevillig
  • Erfaring med Photoshop er et plus, men ikke et krav.
  • Din uddannelse er ikke afgørende – det er dine evner der tæller.

Om os

Traffic Lab ApS har hovedsæde i hjertet af København, hvor vi fra vores kontor i Bredgade varetager det daglige arbejde. Vi adskiller sig os fra traditionelle marketingbureauer ved selv at beslutte hvilke projekter vi fokuserer på, og der er ingen eksterne kunder der dikterer vores hverdag. Det giver en frihed, som kan være en åbenbaring - især hvis man har tidligere bureauerfaring. 

Vi er en social flok af dygtige og positive medarbejdere der både kan arbejde sammen og individuelt. Arbejdsglæde og det sociale vægtes højt, og vi har blandt andet bordfodbold, månedlig fredagsbar og en velsmagende frokostordning. Med jævne mellemrum afholder vi fester og sociale aktiviteter, som medarbejdere frit kan deltage i.

Er man mere interesseret i at dygtiggøre sig indenfor sit felt, hjælper Traffic Lab gerne en på vej, fx ved at deltage i fagrelevante kurser, messer, eller lignende.

Vi håber du har lyst til at være en del af Team Traffic Lab!

Se mere om os på www.trafficlab.dk

Praktisk

Stillingen er fuld tid, med start hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer. Vi indkalder løbende til samtaler.

Kontaktinformation:
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kan du kontakte CMO Peter Gunni på peter@trafficlab.dk eller 60 68 12 12.

Alle ansøgninger skal sendes pr. e-mail til applications@trafficlab.dk

Skriv "Email Marketing Manager" i emnefeltet.

TRAFFIC LAB ApSKøbenhavn K2019-04-30T00:00:002019-06-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Paid Media konsulent (Display, Social Media og YouTube)

EasySearch ApS

København K
Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København. Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display,...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:7. juli 2019

Super dygtig marketings medarbejder søges

Sole-Mate.dk IVS

Taastrup
Vi er et nyopstartet virksomhed som har speciale i Høje stiletter. Vi søger derfor en ny marketings Salgsmedarbejder som vil stå fpr online salg af vores produkter og være med til at udvikle vores hjemme side. Har du erfaring med Social media så er ...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:22. juni 2019

SEO Specialist

BETTER COLLECTIVE A/S

København K
Looking for a company where you can combine your passion for sports and your ambitions to advance your skills with SEO and internet marketing? Then you might have found the right position to work with what you are passionate about! We are looking fo...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

SEO Campaign Specialist

BETTER COLLECTIVE A/S

København K
Are you also enthusiastic about SEO? We are looking to expand out team with a SEO Campaign Specialist to help us grow and ensure continuous improvement in the digital performance of our online assets across 30 language markets. Better Collective is ...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Email Marketing Manager søges!

TRAFFIC LAB ApS

København K
Er du en ørn til email marketing, og er du på udkig efter det næste skridt i din karriere? Så har du fundet det rette sted. Hos Traffic Lab ApS søger vi en skarp Email Marketing Manager til at gøre vores kampagner endnu bedre, og udvide vores tilste...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:2. juni 2019