Seniorkonsulent til vores nye økonomi- og regnskabssuite

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Måske har du en baggrund som bogholder og en passion for teknologi; eller måske har du arbejdet med support eller onboarding i en softwarevirksomhed og på den måde opnået stor viden om bogføring? Hos Zenegy bliver du en af nøglemedarbejderne i arbejdet med lanceringen af vores nye produktsuite inden for økonomi og regnskab. Det er derfor vigtigt, at du er en dygtig og positiv holdspiller, og at du har lyst til at sætte din viden om bogføring og din interesse for teknologi i spil i en alsidig stilling.

Dine opgaver

Du bliver en del af et team med alsidige kompetencer inden for softwareudvikling, kommunikation, revision og bogføring, og fokus her og nu vil være at sikre en succesfuld lancering af vores nye økonomi- og regnskabsprodukter. Sammen med kollegerne i produkt- og lanceringsteamet skal du arbejde med:

  • Produkttest og feedback
  • Udarbejdelse af undervisningsmaterialer
  • Undervisning af kolleger og kunder
  • Opbygning af nyt videncenter
  • Udarbejdelse af artikler til videncenter
  • Support
  • Onboarding

Med jobbet hos os får du en unik mulighed for at være med på en vækstrejse og for at blive en del af en hverdag med mange forskellige, spændende opgaver. Udover de nærmeste kolleger kommer du også til at arbejde tæt sammen med bl.a. vores Salgs- og Supportafdelinger.

Zenegy er en virksomhed, der bygger på gensidig tillid, og der vil være rig mulighed for at prøve kræfter med nye opgaver og for øget ansvar, når vi lærer hinanden at kende.

Dine kompetencer

Du har interesse i at specialisere dig i software indenfor økonomi og regnskab og brænder for at levere et fantastisk produkt og en unik service til både vores kunder og egen organisation. Du er klar til at springe ud i et væksteventyr, hvor din indsats i arbejdet med vores nye produktsuite er en essentiel del af fundamentet for vores fortsatte vækst.

Som person er du åben, pligtopfyldende, god til at hjælpe andre til succes, en dygtig kommunikator og en stærk holdspiller. Du trives med tal og elsker ny teknologi; og du er klar til at træde ind i en alsidig rolle, hvor der både er fokus på karriere, personlig og professionel udvikling og gode arbejdsforhold – vi skal have det sjovt i processen.

Ligesom vores produkter og virksomhed hele tiden udvikler sig med høj fart, skal du også være interesseret i at dygtiggøre dig og være parat til at prøve kræfter med nye opgaver – og det vil der være rig mulighed for.

Lidt om det praktiske

Stillingen er en fuldtidsstilling på vores kontor på Slotsmarken i Hørsholm, og du får reference til partner, projekt- og forretningsudvikler Lasse Hartlev. Vi ønsker at tilbyde vores medarbejdere gode og fleksible arbejdsvilkår, og giver bl.a. mulighed for at arbejde hjemmefra efter individuel aftale, firmapension og kantineordning.

Ansøgning

Har du spørgsmål vedr. stillingen eller Zenegy, er du velkommen til at kontakte partner, projekt- og forretningsudvikler Lasse Hartlev, mobil 23 62 47 82, eller Project Manager Trine Højer, mobil 20 56 19 49.

Zenegy indkalder og afholder interviews løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Vi ser derfor meget frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV snarest muligt.

Om Zenegy

Zenegy gør op med det klassiske løn- og økonomisoftware. Vi bevæger os på en åben platform af innovation, integration og brugervenlighed, og vi vokser hurtigt. For at understøtte vores vækst, søger vi lige nu flere talentfulde og passionerede kolleger til vores hovedkontor i Hørsholm. Du bliver en del af et professionelt og engageret team, med mange spændende profiler. Vi vægter kultur og fællesskab højt, og vi mener det, når vi siger, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Skal du være en af os?

Du kan læse mere på zenegy.com.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Seniorkonsulent til vores nye økonomi- og regnskabssuite

Måske har du en baggrund som bogholder og en passion for teknologi; eller måske har du arbejdet med support eller onboarding i en softwarevirksomhed og på den måde opnået stor viden om bogføring? Hos Zenegy bliver du en af nøglemedarbejderne i arbejdet med lanceringen af vores nye produktsuite inden for økonomi og regnskab. Det er derfor vigtigt, at du er en dygtig og positiv holdspiller, og at du har lyst til at sætte din viden om bogføring og din interesse for teknologi i spil i en alsidig stilling.

Dine opgaver

Du bliver en del af et team med alsidige kompetencer inden for softwareudvikling, kommunikation, revision og bogføring, og fokus her og nu vil være at sikre en succesfuld lancering af vores nye økonomi- og regnskabsprodukter. Sammen med kollegerne i produkt- og lanceringsteamet skal du arbejde med:

  • Produkttest og feedback
  • Udarbejdelse af undervisningsmaterialer
  • Undervisning af kolleger og kunder
  • Opbygning af nyt videncenter
  • Udarbejdelse af artikler til videncenter
  • Support
  • Onboarding

Med jobbet hos os får du en unik mulighed for at være med på en vækstrejse og for at blive en del af en hverdag med mange forskellige, spændende opgaver. Udover de nærmeste kolleger kommer du også til at arbejde tæt sammen med bl.a. vores Salgs- og Supportafdelinger.

Zenegy er en virksomhed, der bygger på gensidig tillid, og der vil være rig mulighed for at prøve kræfter med nye opgaver og for øget ansvar, når vi lærer hinanden at kende.

Dine kompetencer

Du har interesse i at specialisere dig i software indenfor økonomi og regnskab og brænder for at levere et fantastisk produkt og en unik service til både vores kunder og egen organisation. Du er klar til at springe ud i et væksteventyr, hvor din indsats i arbejdet med vores nye produktsuite er en essentiel del af fundamentet for vores fortsatte vækst.

Som person er du åben, pligtopfyldende, god til at hjælpe andre til succes, en dygtig kommunikator og en stærk holdspiller. Du trives med tal og elsker ny teknologi; og du er klar til at træde ind i en alsidig rolle, hvor der både er fokus på karriere, personlig og professionel udvikling og gode arbejdsforhold – vi skal have det sjovt i processen.

Ligesom vores produkter og virksomhed hele tiden udvikler sig med høj fart, skal du også være interesseret i at dygtiggøre dig og være parat til at prøve kræfter med nye opgaver – og det vil der være rig mulighed for.

Lidt om det praktiske

Stillingen er en fuldtidsstilling på vores kontor på Slotsmarken i Hørsholm, og du får reference til partner, projekt- og forretningsudvikler Lasse Hartlev. Vi ønsker at tilbyde vores medarbejdere gode og fleksible arbejdsvilkår, og giver bl.a. mulighed for at arbejde hjemmefra efter individuel aftale, firmapension og kantineordning.

Ansøgning

Har du spørgsmål vedr. stillingen eller Zenegy, er du velkommen til at kontakte partner, projekt- og forretningsudvikler Lasse Hartlev, mobil 23 62 47 82, eller Project Manager Trine Højer, mobil 20 56 19 49.

Zenegy indkalder og afholder interviews løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Vi ser derfor meget frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV snarest muligt.

Om Zenegy

Zenegy gør op med det klassiske løn- og økonomisoftware. Vi bevæger os på en åben platform af innovation, integration og brugervenlighed, og vi vokser hurtigt. For at understøtte vores vækst, søger vi lige nu flere talentfulde og passionerede kolleger til vores hovedkontor i Hørsholm. Du bliver en del af et professionelt og engageret team, med mange spændende profiler. Vi vægter kultur og fællesskab højt, og vi mener det, når vi siger, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Skal du være en af os?

Du kan læse mere på zenegy.com.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.