Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Seniorprojektleder til byggeprojekter ved Den Sociale Virksomhed

Vil du stå for projektledelse af byggeri inden for det højt specialiserede social- og specialundervisningsområde i Region Hovedstaden?

Så er du måske vores nye kollega.



Om Den Sociale Virksomhed
Region Hovedstaden driver 19 sociale tilbud, som er samlet i Den Sociale Virksomhed. Du bliver en del af den tværfaglige organisation, der i de kommende år skal gennemføre en renoveringsplan, som omfatter nybyggeri, om- og tilbygning, genopretning og renovering for hele virksomheden.

Målet er, at de fysiske rammer, som huser nogle af samfundets mest sårbare borgere, i løbet af 10 år bringes op på et kvalitetsmæssigt højt niveau.

Om stillingen
Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende projektlederjob i en kompleks og meningsfuld kontekst. Din primære opgave bliver at stå for gennemførelsen af den kommende renoveringsplan for Den Sociale Virksomheds bygninger.

Du kommer til at samarbejde med professionelle og engagerede kollegaer, og du vil blive en vigtig drivkraft i opbygningen af et stærkt fagligt og socialt miljø, hvor vi prioriterer at have det sjovt, mens vi når vores ambitiøse mål.

Arbejdshverdagen vil være alsidig, og du kan præge den med egne idéer. Mulighederne for personlig og faglig udvikling er store, og du vil blive en del af et dynamisk miljø.

Om dig
Vi forestiller os, at du har en uddannelsesmæssig baggrund som f.eks. ingeniør og erfaring som offentlig bygherre og/eller fra rådgiver- eller entreprenørbranchen.
Du kan dokumentere byggeteknisk indsigt og erfaring med de opgaver, der er en naturlig del af jobbet.

Du er den, som kan:

  • varetage bygherrerollen for større projekter i Den Sociale Virksomhed
  • sikre professionel projektledelse, effektiv projektcontrolling og rapportering
  • sikre et optimalt projektforløb fra idéfase frem til aflevering og ibrugtagning
  • manøvrere i en politisk styret organisation med fokus på, at vi er en offentlig bygherre
  • planlægge og styre projektporteføljen med henblik på optimal gennemførelse i forhold til tid, kvalitet, økonomi og sikkerhed
  • håndtere udbuds- og konkurrenceprocesser inden for byggeri og kontraktforhandling.
Herudover forventer vi, at du har en høj grad af empati, som kan sikre, at de mange – til tider modsatrettede – hensyn bliver håndteret på en konstruktiv måde samt evne til at strukturere og bevare overblik.
Du har evne til at arbejde selvstændigt samt planlægge og prioritere opgaver, gode samarbejds- og kommunikationsevner, der kan udfoldes på tværs af organisatoriske skel og faglige grænser samt en god forståelse for de politiske og administrative processer i en offentlig virksomhed. Det vil være en fordel at du har transportmulighed i egen bil

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter.

Center for Ejendomme er en af Danmarks største bygherrer med ansvaret for nybyg, renovering og drift af RegionH’s hospitaler, psykiatri og bofællesskaber.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter og beboer, der skal føle sig ”Ventet og Velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for CEJs ca. 850 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner således, vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Det primære arbejdssted vil være på Hillerød Hospital.
Sekundær arbejdsplads på lokationer i Region Hovedstaden efter behov ved projekter.

Der vil også være mødeaktiviteter på de øvrige matrikler i Region Hovedstaden.

Tiltrædelse d. 1. marts 2021 – eller snarest efter aftale.

Du får en fleksibel arbejdstid og muligheder for efteruddannelse. Vi har en aktiv personalepolitik, som understøtter din karriere gennem de forskellige faser af dit arbejdsliv.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Byggechef for Byg og Renovering sektion 2 - Per Kampler på: tlf. 2129 2253 eller pr. mail: per.kampler@regionh.dk

Ansøgningsprocedure
Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV og relevante uddannelsesdokumenter via link i annoncen.

Ansøgningsfrist torsdag d. 14. januar 2021.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.