Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Seniorrådgiver (N1) til OECD i Paris

Senior Economist/Private Sector Development Analyst/Adviser (N1)
OECD, Paris














Beskrivelse

Som en del af Danmarks udviklingssamarbejde med de multilaterale organisationer finansierer Udenrigsministeriet årligt et antal seniorrådgiverstillinger med fokus på de danske tematiske prioritetsområder.








I samarbejde med OECD søges en seniorrådgiver til organisationens kontor i Paris. Rådgiveren vil være tilknyttet programmet for Private-Led Sustainable Growth under Development Co-operation Directorate. Læs mere om stillingens indhold og kvalifikationskrav i organisationens stillingsbeskrivelse her.
Ansættelsesperioden er to år med mulighed for forlængelse for yderligere et år. Du ansættes på Danidas ansættelsesvilkår for rådgivere sekunderet til internationale organisationer (løntrin N1). Læs mere om de danske ansættelsesvilkår i reglementet her.



Du har under ansættelsen mulighed for at søge SKAT om skattelempelse i henhold til ligningslovens § 33 A.























Ansættelsessted
Paris, Frankrig

Forventet tiltrædelse
Snarest















Ansøgning
Opfylder du organisationens kvalifikationskrav beskrevet i stillingsbeskrivelsen, skal du søge elektronisk nederst i opslaget på ”søg stillingen”.







For at komme i betragtning til stillingen skal din ansøgning bestå af følgende dokumenter: 1) en motivationsskrivelse på engelsk (samme motivationstekst indsættes i ansøgningsskemaets punkt 29, se pkt. 2), 2) Personal History Profile, 3) dit CV på engelsk, samt 4) samtykkeerklæring. Desuden kopi af eksamensbevis for bestået kandidatgrad.



















BEMÆRK, at ansøgningen først er komplet, når motivationsskrivelse, Personal History Profile, CV, samtykkeerklæring og kandidatbevis er registeret i rekrutterings­syste­met via linket "søg stillingen" nederst på siden.













Ansøgningsfrist
19. maj 2019 kl. 23.59 dansk tid
















Udvælgelse af kandidater til interview
Organisationen inddrages i screeningprocessen, og kandidater, der udvælges til interview, modtager besked herom pr. e-mail i løbet af juni. Alle andre ansøgere modtager samtidig et afslag pr. e-mail. Interview til stillingen forventes gennemført sidst i juni.

Kontakt
Send en mail til multijob@um.dk, såfremt du har spørgsmål, der ikke fremgår af organisationens stillingsbeskrivelse eller reglementet for sekunderede rådgivere.











Søger du via Job-i-Staten, eller virker linkene ikke, henvises til Udenrigsministeriets hjemmeside www.um.dk.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015671Phoenix-11f43f2812019-05-02T00:00:00Seniorrådgiver (N1) til OECD i ParisSenior Economist/Private Sector Development Analyst/Adviser (N1)
OECD, Paris














Beskrivelse

Som en del af Danmarks udviklingssamarbejde med de multilaterale organisationer finansierer Udenrigsministeriet årligt et antal seniorrådgiverstillinger med fokus på de danske tematiske prioritetsområder.








I samarbejde med OECD søges en seniorrådgiver til organisationens kontor i Paris. Rådgiveren vil være tilknyttet programmet for Private-Led Sustainable Growth under Development Co-operation Directorate. Læs mere om stillingens indhold og kvalifikationskrav i organisationens stillingsbeskrivelse her.
Ansættelsesperioden er to år med mulighed for forlængelse for yderligere et år. Du ansættes på Danidas ansættelsesvilkår for rådgivere sekunderet til internationale organisationer (løntrin N1). Læs mere om de danske ansættelsesvilkår i reglementet her.



Du har under ansættelsen mulighed for at søge SKAT om skattelempelse i henhold til ligningslovens § 33 A.























Ansættelsessted
Paris, Frankrig

Forventet tiltrædelse
Snarest















Ansøgning
Opfylder du organisationens kvalifikationskrav beskrevet i stillingsbeskrivelsen, skal du søge elektronisk nederst i opslaget på ”søg stillingen”.







For at komme i betragtning til stillingen skal din ansøgning bestå af følgende dokumenter: 1) en motivationsskrivelse på engelsk (samme motivationstekst indsættes i ansøgningsskemaets punkt 29, se pkt. 2), 2) Personal History Profile, 3) dit CV på engelsk, samt 4) samtykkeerklæring. Desuden kopi af eksamensbevis for bestået kandidatgrad.



















BEMÆRK, at ansøgningen først er komplet, når motivationsskrivelse, Personal History Profile, CV, samtykkeerklæring og kandidatbevis er registeret i rekrutterings­syste­met via linket "søg stillingen" nederst på siden.













Ansøgningsfrist
19. maj 2019 kl. 23.59 dansk tid
















Udvælgelse af kandidater til interview
Organisationen inddrages i screeningprocessen, og kandidater, der udvælges til interview, modtager besked herom pr. e-mail i løbet af juni. Alle andre ansøgere modtager samtidig et afslag pr. e-mail. Interview til stillingen forventes gennemført sidst i juni.

Kontakt
Send en mail til multijob@um.dk, såfremt du har spørgsmål, der ikke fremgår af organisationens stillingsbeskrivelse eller reglementet for sekunderede rådgivere.











Søger du via Job-i-Staten, eller virker linkene ikke, henvises til Udenrigsministeriets hjemmeside www.um.dk.


2019-05-20T00:50:40.097 Senior Economist Private Sector Development Analyst Adviser (N1) OECD, Paris Beskrivelse Som en del af Danmarks udviklingssamarbejde med de multilaterale organisationer finansierer Udenrigsministeriet årligt et antal seniorrådgiverstillinger med fokus på de danske tematiske prioritetsområder. I samarbejde med OECD søges en seniorrådgiver til organisationens kontor i Paris. Rådgiveren vil være tilknyttet programmet for Private-Led Sustainable Growth under Development Co-operation Directorate. Læs mere om stillingens indhold og kvalifikationskrav i organisationens stillingsbeskrivelse her. Ansættelsesperioden er to år med mulighed for forlængelse for yderligere et år. Du ansættes på Danidas ansættelsesvilkår for rådgivere sekunderet til internationale organisationer (løntrin N1). Læs mere om de danske ansættelsesvilkår i reglementet her. Du har under ansættelsen mulighed for at søge SKAT om skattelempelse i henhold til ligningslovens § 33 A. Ansættelsessted Paris, Frankrig Forventet tiltrædelse Snarest Ansøgning Opfylder du organisationens kvalifikationskrav beskrevet i stillingsbeskrivelsen, skal du søge elektronisk nederst i opslaget på søg stillingen . For at komme i betragtning til stillingen skal din ansøgning bestå af følgende dokumenter: 1) en motivationsskrivelse på engelsk (samme motivationstekst indsættes i ansøgningsskemaets punkt 29, se pkt. 2), 2) Personal History Profile, 3) dit CV på engelsk, samt 4) samtykkeerklæring. Desuden kopi af eksamensbevis for bestået kandidatgrad. BEMÆRK, at ansøgningen først er komplet, når motivationsskrivelse, Personal History Profile, CV, samtykkeerklæring og kandidatbevis er registeret i rekrutterings syste met via linket søg stillingen nederst på siden. Ansøgningsfrist 19. maj 2019 kl. 23.59 dansk tid Udvælgelse af kandidater til interview Organisationen inddrages i screeningprocessen, og kandidater, der udvælges til interview, modtager besked herom pr. e-mail i løbet af juni. Alle andre ansøgere modtager samtidig et afslag pr. e-mail. Interview til stillingen forventes gennemført sidst i juni. Kontakt Send en mail til multijob@um.dk, såfremt du har spørgsmål, der ikke fremgår af organisationens stillingsbeskrivelse eller reglementet for sekunderede rådgivere. Søger du via Job-i-Staten, eller virker linkene ikke, henvises til Udenrigsministeriets hjemmeside www.um.dk.11jobnet11f43f28100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122167&DepartmentId=7264&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3518627Udenrigsministeriet11Asiatisk Plads 21402København K33920265DKDanmark0
multijob@um.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset752966JobNet4982455498245510002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11f43f28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=11f43f28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11f43f28&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11f43f28&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgSeniorrådgiver (N1) til OECD i Paris12008001Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration361659680Multilaterale rådgiveremultijob@um.dkDanmarkDanmark330091072Reservedelsrådgiverelever til Semler AgroBasic Vil du være med til at gøre vores forretninger til nogle af Danmarks bedste, og brænder du for at levere god kundeservice? Er du velorganiseret, og ønsker du at opnå praktisk erfaring mens du uddanner dig? Så er du muligvis vores nye reservedelsrådgiverelev. Vi søger handelselever, der har lyst til at uddanne sig som reservedelsrådgivere hos Semler Agro i Brønderslev, Vejrup og Odense. Hvad skal jeg lave? Som reservedelsrådgiverelev kommer du til at beskæftige dig med indkøb, logistik og lager, salg og ordreforberedelse. Herunder har du medansvar for at sælge, modtage og levere reservedele og tilbehør til de forskellige landbrugsmaskiner. Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet: At assistere med kundeservice i butikken og med generelle og salgsfremmende opgaver Håndtering af ind- og udgående vareforsendelser Kontrol af lagerstyring, fakturering og andre administrative opgaver Forsyne kunder og serviceteknikere med reservedele At hjælpe med at få reservedelslageret til at fremstå ordentligt og velorganiseret. I løbet af uddannelsen vil du veksle mellem at deltage i undervisning på Erhvervsskolerne i Aars sammen med andre handelselever, der har salg og landbrug som speciale, og være i erhvervsfaglig praktik med tilknytning til en af Semler Agros forretninger. Du vil under uddannelsen modtage løn i henhold til overenskomst. Hvem er du? Vigtigst af alt er din personlige holdning til og adfærd overfor dine fremtidige kunder og kolleger. Du er både empatisk og ambitiøs med en ydmyg tilgang til det at lære, og du vil gerne skabe resultater, der ligger væsentligt over gennemsnittet. Vi forestiller os, at du interesserer dig for landbrug, har et godt humør, er smilende og har en udpræget ordenssans. Det er vigtigt, at du brænder for at hjælpe dine kolleger samt arbejder for at give vores kunder en unik og relationsskabende oplevelse. Du har en uddannelsesmæssig baggrund med enten en gennemført EUX, HG2, EUD (grundforløb 2), HTX STX HF (suppleret med 5 ugers grundforløb) eller HHX. Vi forventer desuden følgende: Du har god talforståelse Du har et stort personligt drive og er selvigangsættende Du er vedholdende og holder, hvad du lover Du arbejder aktivt og målrettet med de stillede opgaver Du har erfaring med kundeservice Du har en naturlig teknisk og mekanisk interesse Du har kørekort Hvem er Semler Agro? Vi er en landsdækkende maskinforretning med mærkerne John Deere, V derstad, Kramer og Sulky og vi har en klar ambition om, at være den bedste samarbejdspartner for landbruget. Dette kræver blandt andet en velfungerende intern organisation, som består af de bedste kompetencer og rette hænder til at udføre opgaverne. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en dynamisk organisation med markedets stærkeste brands. Semler Agro hører under Semler Gruppen, som består af knap 2400 medarbejdere. Som en del af en stor veletableret organisation får du mange gode kolleger, velordnede forhold, mulighed for personlig og faglig udvikling, og en lang række personalegoder. Du tilbydes et spændende og afvekslende job i et godt uformelt miljø, der er karakteriseret ved frihed under ansvar og hvor god tone og humor vægtes højt i hverdagen. Lyder dette som noget for dig? Ansøgningsprocessen kan ikke være lettere test dig selv, om du har hvad der skal til for at blive vores nye elev, ved at klikke på Start . Vi behandler ansøgningerne løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Michael Sjøberg på 45 60 23 10 28.

Vil du være med til at gøre vores forretninger til nogle af Danmarks bedste, og brænder du for at levere god kundeservice? Er du velorganiseret, og ønsker du at opnå praktisk erfaring mens du uddanner dig? – Så er du muligvis vores nye reservedelsrådgiverelev.  

Vi søger handelselever, der har lyst til at uddanne sig som reservedelsrådgivere hos Semler Agro i Brønderslev, Vejrup og Odense.

Hvad skal jeg lave?

Som reservedelsrådgiverelev kommer du til at beskæftige dig med indkøb, logistik og lager, salg og ordreforberedelse. Herunder har du medansvar for at sælge, modtage og levere reservedele og tilbehør til de forskellige landbrugsmaskiner.

Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet:

  • At assistere med kundeservice i butikken og med generelle og salgsfremmende opgaver
  • Håndtering af ind- og udgående vareforsendelser
  • Kontrol af lagerstyring, fakturering og andre administrative opgaver
  • Forsyne kunder og serviceteknikere med reservedele
  • At hjælpe med at få reservedelslageret til at fremstå ordentligt og velorganiseret.

I løbet af uddannelsen vil du veksle mellem at deltage i undervisning på Erhvervsskolerne i Aars sammen med andre handelselever, der har salg og landbrug som speciale, og være i erhvervsfaglig praktik med tilknytning til en af Semler Agros forretninger.

Du vil under uddannelsen modtage løn i henhold til overenskomst. 

Hvem er du? 

Vigtigst af alt er din personlige holdning til og adfærd overfor dine fremtidige kunder og kolleger. Du er både empatisk og ambitiøs med en ydmyg tilgang til det at lære, og du vil gerne skabe resultater, der ligger væsentligt over gennemsnittet. 

Vi forestiller os, at du interesserer dig for landbrug, har et godt humør, er smilende og har en udpræget ordenssans. Det er vigtigt, at du brænder for at hjælpe dine kolleger samt arbejder for at give vores kunder en unik og relationsskabende oplevelse. 

Du har en uddannelsesmæssig baggrund med enten en gennemført EUX, HG2, EUD (grundforløb 2), HTX/STX/HF (suppleret med 5 ugers grundforløb) eller HHX.

Vi forventer desuden følgende: 

  • Du har god talforståelse 
  • Du har et stort personligt drive og er selvigangsættende 
  • Du er vedholdende og holder, hvad du lover 
  • Du arbejder aktivt og målrettet med de stillede opgaver
  • Du har erfaring med kundeservice 
  • Du har en naturlig teknisk og mekanisk interesse
  • Du har kørekort 

Hvem er Semler Agro?

Vi er en landsdækkende maskinforretning med mærkerne John Deere, Väderstad, Kramer og Sulky og vi har en klar ambition om, at være den bedste samarbejdspartner for landbruget. Dette kræver blandt andet en velfungerende intern organisation, som består af de bedste kompetencer og rette hænder til at udføre opgaverne.  

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en dynamisk organisation med markedets stærkeste brands. Semler Agro hører under Semler Gruppen, som består af knap 2400 medarbejdere. Som en del af en stor veletableret organisation får du mange gode kolleger, velordnede forhold, mulighed for personlig og faglig udvikling, og en lang række personalegoder.

Du tilbydes et spændende og afvekslende job i et godt uformelt miljø, der er karakteriseret ved frihed under ansvar og hvor god tone og humor vægtes højt i hverdagen.  

Lyder dette som noget for dig?  

Ansøgningsprocessen kan ikke være lettere – test dig selv, om du har hvad der skal til for at blive vores nye elev, ved at klikke på ”Start”.

Vi behandler ansøgningerne løbende. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Michael Sjøberg på +45 60 23 10 28.

Semler AgroBrøndby2019-09-17T11:01:04.0402019-10-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Reservedelsrådgiverelever til Semler Agro

Semler Agro

Brøndby
Vil du være med til at gøre vores forretninger til nogle af Danmarks bedste, og brænder du for at levere god kundeservice? Er du velorganiseret, og ønsker du at opnå praktisk erfaring mens du uddanner dig? Så er du muligvis vores nye reservedelsrådg...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019