SEO og digital markedsføringsekspert

Motiveres du af selvstændige opgaver og faglige udfordringer? Trives du i et ambitiøst og tværfagligt miljø? Brænder du for et job med fokus på SEO og online marketing?

Hos Scan-Plast er vi i gang med at udvide vores marketing- og IT-afdeling i takt med virksomhedens vækst, både på nationalt og internationalt plan. I den forbindelse leder vi efter en SEO og digital markedsføringsekspert, som skal sørge for at vores forskellige hjemmesider ranker og bliver ved med det. SEO og digital markedsføringseksperten kommer til at indgå i det nuværende marketing team og skal være med til at videreføre den kreativitet og kvalitet, som kendetegner virksomheden.

Som SEO og digital markedsføringsekspert bliver du ansvarlig for at finde og udarbejde de gode historier og implementere dem med fokus på søgemaskineoptimering, både teknisk og kommercielt med slutbrugeren for øje. Vi forventer at du bidrager med din erhvervsmæssige erfaring, og at du påtager dig ansvar for dit arbejdsområde.

Dine opgaver som SEO og digital markedsføringsekspert bliver bl.a. at:

  • Udarbejde tekster på dansk til nyhedsbreve, produkttekster, pressemeddelelser, hjemmeside (SEO), brochuretekster og præsentationer.
  • Være ansvarlig for koordinering af nyhedsbreve i samarbejde med det resterende marketingteam.
  • Evaluere og følge op på igangsatte aktiviteter, f.eks. i form af Google Analytics.
  • At stå for SEO optimering og SEO-analyser.
  • Arbejde på link-building, linkanalyse og -strategi.
  • Holde øje med Google AdWords.
  • Optimere hjemmesiden.
  • Stå for søgemaskineoptimering ved brug af billedtekst.
  • Analysere konkurrenters SEO indsats.

Vi forestiller os at du er uddannet inden for kommunikation, marketing eller formidling og har flere års erfaring med SEO-området. Det er et must, at du er velformuleret og god til at skrive tekster til hjemmesider og forskellige målgrupper. Det er desuden vigtigt for os, at du er fleksibel, udadvendt og en dygtig holdspiller, som samtidig forstår at arbejde selvstændigt når dette påkræves. Vi er i konstant udvikling, så hvis personlig og faglig udvikling har stor betydning for dig, så vil vi gerne have dig med på vores rejse. Løn efter kvalifikationer.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Lonni Jensen på mail eller tlf. 60 29 13 30. Send din ansøgning med billede, CV og referencer senest mandag den 29. juli 2019 til job@scan-plast.com og skriv "SEO" i emnefeltet. Samtaler afholdes løbende.

 

Din ansøgning bliver behandlet fortroligt i henhold til vores persondatapolitik, som følger forskrifterne i GDPR.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049138Phoenix-e73020d412019-06-26T00:00:00SEO og digital markedsføringsekspert

Motiveres du af selvstændige opgaver og faglige udfordringer? Trives du i et ambitiøst og tværfagligt miljø? Brænder du for et job med fokus på SEO og online marketing?

Hos Scan-Plast er vi i gang med at udvide vores marketing- og IT-afdeling i takt med virksomhedens vækst, både på nationalt og internationalt plan. I den forbindelse leder vi efter en SEO og digital markedsføringsekspert, som skal sørge for at vores forskellige hjemmesider ranker og bliver ved med det. SEO og digital markedsføringseksperten kommer til at indgå i det nuværende marketing team og skal være med til at videreføre den kreativitet og kvalitet, som kendetegner virksomheden.

Som SEO og digital markedsføringsekspert bliver du ansvarlig for at finde og udarbejde de gode historier og implementere dem med fokus på søgemaskineoptimering, både teknisk og kommercielt med slutbrugeren for øje. Vi forventer at du bidrager med din erhvervsmæssige erfaring, og at du påtager dig ansvar for dit arbejdsområde.

Dine opgaver som SEO og digital markedsføringsekspert bliver bl.a. at:

  • Udarbejde tekster på dansk til nyhedsbreve, produkttekster, pressemeddelelser, hjemmeside (SEO), brochuretekster og præsentationer.
  • Være ansvarlig for koordinering af nyhedsbreve i samarbejde med det resterende marketingteam.
  • Evaluere og følge op på igangsatte aktiviteter, f.eks. i form af Google Analytics.
  • At stå for SEO optimering og SEO-analyser.
  • Arbejde på link-building, linkanalyse og -strategi.
  • Holde øje med Google AdWords.
  • Optimere hjemmesiden.
  • Stå for søgemaskineoptimering ved brug af billedtekst.
  • Analysere konkurrenters SEO indsats.

Vi forestiller os at du er uddannet inden for kommunikation, marketing eller formidling og har flere års erfaring med SEO-området. Det er et must, at du er velformuleret og god til at skrive tekster til hjemmesider og forskellige målgrupper. Det er desuden vigtigt for os, at du er fleksibel, udadvendt og en dygtig holdspiller, som samtidig forstår at arbejde selvstændigt når dette påkræves. Vi er i konstant udvikling, så hvis personlig og faglig udvikling har stor betydning for dig, så vil vi gerne have dig med på vores rejse. Løn efter kvalifikationer.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Lonni Jensen på mail eller tlf. 60 29 13 30. Send din ansøgning med billede, CV og referencer senest mandag den 29. juli 2019 til job@scan-plast.com og skriv "SEO" i emnefeltet. Samtaler afholdes løbende.

 

Din ansøgning bliver behandlet fortroligt i henhold til vores persondatapolitik, som følger forskrifterne i GDPR.

Motiveres du af selvstændige opgaver og faglige udfordringer? Trives du i et ambitiøst og tværfagligt miljø? Brænder du for et job med fokus på SEO og online marketing? Hos Scan-Plast er vi i gang med at udvide vores marketing- og IT-afdeling i takt med virksomhedens vækst, både på nationalt og internationalt plan. I den forbindelse leder vi efter en SEO og digital markedsføringsekspert, som skal sørge for at vores forskellige hjemmesider ranker og bliver ved med det. SEO og digital markedsføringseksperten kommer til at indgå i det nuværende marketing team og skal være med til at videreføre den kreativitet og kvalitet, som kendetegner virksomheden. Som SEO og digital markedsføringsekspert bliver du ansvarlig for at finde og udarbejde de gode historier og implementere dem med fokus på søgemaskineoptimering, både teknisk og kommercielt med slutbrugeren for øje. Vi forventer at du bidrager med din erhvervsmæssige erfaring, og at du påtager dig ansvar for dit arbejdsområde. Dine opgaver som SEO og digital markedsføringsekspert bliver bl.a. at: Udarbejde tekster på dansk til nyhedsbreve, produkttekster, pressemeddelelser, hjemmeside (SEO), brochuretekster og præsentationer. Være ansvarlig for koordinering af nyhedsbreve i samarbejde med det resterende marketingteam. Evaluere og følge op på igangsatte aktiviteter, f.eks. i form af Google Analytics. At stå for SEO optimering og SEO-analyser. Arbejde på link-building, linkanalyse og -strategi. Holde øje med Google AdWords. Optimere hjemmesiden. Stå for søgemaskineoptimering ved brug af billedtekst. Analysere konkurrenters SEO indsats. Vi forestiller os at du er uddannet inden for kommunikation, marketing eller formidling og har flere års erfaring med SEO-området. Det er et must, at du er velformuleret og god til at skrive tekster til hjemmesider og forskellige målgrupper. Det er desuden vigtigt for os, at du er fleksibel, udadvendt og en dygtig holdspiller, som samtidig forstår at arbejde selvstændigt når dette påkræves. Vi er i konstant udvikling, så hvis personlig og faglig udvikling har stor betydning for dig, så vil vi gerne have dig med på vores rejse. Løn efter kvalifikationer. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Lonni Jensen på mail eller tlf. 60 29 13 30. Send din ansøgning med billede, CV og referencer senest mandag den 29. juli 2019 til job@scan-plast.com og skriv SEO i emnefeltet. Samtaler afholdes løbende. Din ansøgning bliver behandlet fortroligt i henhold til vores persondatapolitik, som følger forskrifterne i GDPR.11jobnete73020d4100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-29T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3552477Scan-Plast11Elkjærvej 1007500HolstebroDKDanmark0job@scan-plast.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent783351JobNet5009627500962710025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e73020d4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e73020d4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e73020d4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e73020d4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/3.jpgSom Marketingmedarbejder hos Scan-Plast bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008771Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing362135492job@scan-plast.comjob@scan-plast.comDKDanmarkDKDanmark330060303Kommunikations- og marketingkoordinator søgesRobot Er du en nysgerrig og kreativ marketeer? Har du erfaring med produktion af visuel content, og er du vant til at arbejde med en bred vifte af marketingrelaterede opgaver? Er svaret ja, så gør du nok klogt i at læse videre vi har et job du vil elske! Vi søger lige nu en alsidig marketingmedarbejder. Målet er leadgenerering gennem konverteringsgivende aktiviteter som spænder vidt. Læs om jobbet her: Kommunikations- og marketingkoordinator

Er du en nysgerrig og kreativ marketeer? Har du erfaring med produktion af visuel content, og er du vant til at arbejde med en bred vifte af marketingrelaterede opgaver?

Er svaret ja, så gør du nok klogt i at læse videre – vi har et job du vil elske!

Vi søger lige nu en alsidig marketingmedarbejder. Målet er leadgenerering gennem konverteringsgivende aktiviteter som spænder vidt.

Læs om jobbet her: Kommunikations- og marketingkoordinator

InfoSuite A/SHerning2019-07-16T00:00:002019-08-09T00:00:00
330056788Canett Furniture AS søger en grafiker/marketing assistentRobot Canett Furniture AS søger en grafiker marketing assistent med tiltrædelse snarest muligt! Canett Furniture AS søger med snarest mulig tiltrædelse en grafiker marketing assistent til vores Salg Marketing afdeling (barselsvikariat med mulighed for forlængelse) Dine opgaver Alle former for grafisk arbejde internt i huset Salgsunderstøttende materialer til sælgere og agenter Katalog opsætning Opdatering af hjemmeside samt nyhedsfeeds på de sociale medier Produktfoto og billedemanipulation Din erfaring, kompetence og profil Erfaring fra lignende stilling, eller stilling i en grafisk virksomhed Behersker Adobe CS pakken Erfaring med opdatering af hjemmesider (bl.a. Umbraco) og sociale medier Taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau Planlægger og organiserer aktiviteter projekter, og tager hensyn til mulige skiftende omstændigheder Leverer resultater med et kreativt fokus, med deadlines og kundebehov for øje Arbejder produktivt i et til tider travlt miljø Vi tilbyder Et job i en virksomhed i vækst, hvor alle er synlige og tager ansvar, og hvor den enkelte medarbejders indsats er afgørende En fleksibel og flad organisation med engagerede og motiverede medarbejdere Løn efter kvalifikationer. Pension, sundhedsforsikring m.m. Canett Furniture er en lille og dynamisk virksomhed med 17 medarbejdere. Det betyder, at du skal kunne indgå i et team, hvor snitfladerne på ansvarsområderne er fleksible, og hvor samarbejde på tværs er nødvendigt for at løse alle de opgaver, der opstår i en hektisk hverdag. Søg yderligere information om virksomheden på www.canettfurniture.dk

 

 

Canett Furniture AS søger en grafiker/marketing assistent med tiltrædelse snarest muligt! 

Canett Furniture AS søger med snarest mulig tiltrædelse en grafiker/marketing assistent til vores Salg & Marketing afdeling (barselsvikariat med mulighed for forlængelse)

Dine opgaver

• Alle former for grafisk arbejde internt i huset

• Salgsunderstøttende materialer til sælgere og agenter

• Katalog opsætning

• Opdatering af hjemmeside samt nyhedsfeeds på de sociale medier

• Produktfoto og billedemanipulation

Din erfaring, kompetence og profil

• Erfaring fra lignende stilling, eller stilling i en grafisk virksomhed

• Behersker Adobe CS pakken

• Erfaring med opdatering af hjemmesider (bl.a. Umbraco) og sociale medier

• Taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau

• Planlægger og organiserer aktiviteter/projekter, og tager hensyn til mulige skiftende omstændigheder

• Leverer resultater med et kreativt fokus, med deadlines og kundebehov for øje

• Arbejder produktivt i et til tider travlt miljø

Vi tilbyder

• Et job i en virksomhed i vækst, hvor alle er synlige og tager ansvar, og hvor den enkelte medarbejders indsats er afgørende

• En fleksibel og flad organisation med engagerede og motiverede medarbejdere

• Løn efter kvalifikationer. Pension, sundhedsforsikring m.m.

Canett Furniture er en lille og dynamisk virksomhed med 17 medarbejdere. Det betyder, at du skal kunne indgå i et team, hvor snitfladerne på ansvarsområderne er fleksible, og hvor samarbejde på tværs er nødvendigt for at løse alle de opgaver, der opstår i en hektisk hverdag.

Søg yderligere information om virksomheden på www.canettfurniture.dk

Canett Furniture 2018 A/SLemvig2019-07-09T00:00:002019-08-30T00:00:00
330054111Product Marketing Manager, NordicRobot Har du en rigtig god forretningsforståelse, har viden om markedsføring, er teknisk velbegavet, samt velbevandret indenfor sensor løsninger, så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Da Baumer A S er inde i en meget positiv udvikling, søges PMM med Nordisk ansvar, som bl.a. vil få ansvaret for at afsætte Baumer& 39 s palette af innovative sensorløsninger til distributører og slutkunder i Danmark, Norge og Sverige. Baumers danske hovedkontor ligger i Aarhus. Når du ikke er på farten, forventes det at du arbejder ud fra hovedkontoret. Du refererer til den danske salgs- marketingchef. Primære arbejdsopgaver: Med afsæt i dine stærke merkantile og tekniske erfaringer, samt store indsigt i og interesse for kundernes forretning, er du business driver overfor Baumer s nordiske salgsenheder, for derigennem at øge kendskabet, brugen og værdien af Baumers sensorløsninger hos kunderne. Ansvarlig for salgs- marketing plan for det nordiske marked i samarbejde de Nordiske salgs- marketingchefer. Ligeledes ansvarlig for Product Marketing i samarbejde og de 2 øvrige PMM ere. Du supporterer de nordiske salgsteams, kunder og distributører i forbindelse med f.eks. produktlanceringer, salgs- marketingsupport og teknisk support. Det forventes at du: Har erfaring med selvstændigt at drive salgs- marketingaktiviteter Laver markedsundersøgelser samt nordisk prissætning Medvirker til at analyserer og designe nye løsninger baseret på kundernes behov. Planlægger og udfører produkttræning internt samt for kunder Koordinerer og deltager på udstillinger og seminarer Behersker engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du har kendskab til svensk og norsk. Anvender IT-systemer som f.eks. CRM og Office-pakken som et naturligt redskab i dit daglige arbejde. Personlig profil: Du trives med en afvekslende hverdag, hvor du i høj grad selv planlægger og prioriterer din tid. Det betyder at du skal være selvkørende og tager ansvar for egen succes. Du er meget udadvendt og en dygtig kommunikator på alle niveauer, både internt og hos kunderne. Du er meget udadvendt i din kommunikation og kan håndtere relationer på alle niveauer, både internt og hos kunderne Som person er du naturlig nysgerrig og kvalitetsbevidst. Det forventes at du: Har minimum 3 års relevant erfaring i henhold til skitserede arbejdsopgaver Har en naturlig analytisk tilgang til opgaverne Skaber stærke relationer baseret på tillid og faglig respekt Er vant til at sætte retning, være deltagende og træffe beslutninger. Er en dygtig formidler og derved i stand til at præsentere id er og løsningsforslag både internt og til kunderne. Er målrettet og har fuld fokus på løbende at skabe gode resultater. Du har en relevant merkantil uddannelse. Erfaringsmæssigt kommer du fra en lignende stilling og- eller har erfaring fra automations- eller procesbranchen, og dermed opnået et bredt kendskab til bl.a. anvendelsen af sensorer. Du tilbydes mere end bare et job Du bliver en del af en global Schweizisk koncern, som er en af de absolut førende spillere indenfor sin branche. Arbejdsformen er til daglig uhøjtidelig og foregår i samarbejde med dine kolleger. Baumer er en virksomhed med store vækstambitioner. Engagement, fællesskab, humor og balance mellem arbejde og fritid vægtes højt. Du får mulighed for at arbejde ud fra fleksible arbejdstider, og du får selv et stort medansvar i at planlægge din egen arbejdsdag. Faglig og menneskelig udvikling vægtes meget højt, og videreuddannelse er en helt naturlig del. Rollen omfatter international produktuddannelse hovedsageligt i Schweiz og du gennemfører egne kundebesøg, sambesøg med sælgere, og tager ansvar der hvor dine færdigheder er nødvendige. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt i henhold til kvalifikationer og erfaring. Ansøgning Effektiv Rekruttering bistår Baumer ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk eller tlf. 40406633 Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed i henhold til GDPR. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular. Ansøgningsfrist snarest muligt. Samtaler afholdes løbende med opstart hurtigst muligt. Baumer A S ?Baumer A S er et dansk datterselskab, af den privatejede Schweiziske Baumer Group, som med 38 selskaber i 19 lande, beskæftiger mere end 2700 medarbejdere. Baumer Group udvikler, producerer og markedsfører et bredt sortiment af sensorer, encodere og procesinstrumenter til industrien. ?Der fokuseres på innovation som drivkraft til vækst og international anerkendelse, og derfor udvikles produkterne kontinuerligt for at kunne leve op til varierende lokale og internationale markedsbehov. ?Yderligere oplysninger om Baumer findes på: www.baumer.com

Har du en rigtig god forretningsforståelse, har viden om markedsføring, er teknisk velbegavet, samt velbevandret indenfor sensor løsninger, så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

Da Baumer A/S er inde i en meget positiv udvikling, søges PMM med Nordisk ansvar, som bl.a. vil få ansvaret for at afsætte Baumer's palette af innovative sensorløsninger til distributører og slutkunder i Danmark, Norge og Sverige.

Baumers danske hovedkontor ligger i Aarhus. Når du ikke er på farten, forventes det at du arbejder ud fra hovedkontoret.

Du refererer til den danske salgs-/marketingchef.

Primære arbejdsopgaver:

Med afsæt i dine stærke merkantile og tekniske erfaringer, samt store indsigt i og interesse for kundernes forretning, er du business driver overfor Baumer’s nordiske salgsenheder, for derigennem at øge kendskabet, brugen og værdien af Baumers sensorløsninger hos kunderne.

Ansvarlig for salgs-/marketing plan for det nordiske marked i samarbejde de Nordiske salgs-/marketingchefer. Ligeledes ansvarlig for Product Marketing i samarbejde og de 2 øvrige PMM’ere.

Du supporterer de nordiske salgsteams, kunder og distributører i forbindelse med f.eks. produktlanceringer, salgs-/marketingsupport og teknisk support.

Det forventes at du:

  • Har erfaring med selvstændigt at drive salgs- & marketingaktiviteter
  • Laver markedsundersøgelser samt nordisk prissætning
  • Medvirker til at analyserer og designe nye løsninger baseret på kundernes behov.
  • Planlægger og udfører produkttræning internt samt for kunder
  • Koordinerer og deltager på udstillinger og seminarer
  • Behersker engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du har kendskab til svensk og norsk.
  • Anvender IT-systemer som f.eks. CRM og Office-pakken som et naturligt redskab i dit daglige arbejde.

Personlig profil:

Du trives med en afvekslende hverdag, hvor du i høj grad selv planlægger og prioriterer din tid. Det betyder at du skal være selvkørende og tager ansvar for egen succes. Du er meget udadvendt og en dygtig kommunikator på alle niveauer, både internt og hos kunderne. Du er meget udadvendt i din kommunikation og kan håndtere relationer på alle niveauer, både internt og hos kunderne

Som person er du naturlig nysgerrig og kvalitetsbevidst.

Det forventes at du:

  • Har minimum 3 års relevant erfaring i henhold til skitserede arbejdsopgaver
  • Har en naturlig analytisk tilgang til opgaverne
  • Skaber stærke relationer baseret på tillid og faglig respekt
  • Er vant til at sætte retning, være deltagende og træffe beslutninger.
  • Er en dygtig formidler og derved i stand til at præsentere idéer og løsningsforslag både internt og til kunderne.
  • Er målrettet og har fuld fokus på løbende at skabe gode resultater.

Du har en relevant merkantil uddannelse. Erfaringsmæssigt kommer du fra en lignende stilling og-/eller har erfaring fra automations- eller procesbranchen, og dermed opnået et bredt kendskab til bl.a. anvendelsen af sensorer.

Du tilbydes mere end bare et job

Du bliver en del af en global Schweizisk koncern, som er en af de absolut førende spillere indenfor sin branche. Arbejdsformen er til daglig uhøjtidelig og foregår i samarbejde med dine kolleger.

Baumer er en virksomhed med store vækstambitioner. Engagement, fællesskab, humor og balance mellem arbejde og fritid vægtes højt. Du får mulighed for at arbejde ud fra fleksible arbejdstider, og du får selv et stort medansvar i at planlægge din egen arbejdsdag.

Faglig og menneskelig udvikling vægtes meget højt, og videreuddannelse er en helt naturlig del. Rollen omfatter international produktuddannelse hovedsageligt i Schweiz og du gennemfører egne kundebesøg, sambesøg med sælgere, og tager ansvar der hvor dine færdigheder er nødvendige.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt i henhold til kvalifikationer og erfaring.

Ansøgning

Effektiv Rekruttering bistår Baumer ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk eller tlf. 40406633

Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed i henhold til GDPR.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular.

Ansøgningsfrist snarest muligt. Samtaler afholdes løbende med opstart hurtigst muligt.

Baumer A/S

?Baumer A/S er et dansk datterselskab, af den privatejede Schweiziske Baumer Group, som med 38 selskaber i 19 lande, beskæftiger mere end 2700 medarbejdere. Baumer Group udvikler, producerer og markedsfører et bredt sortiment af sensorer, encodere og procesinstrumenter til industrien.

?Der fokuseres på innovation som drivkraft til vækst og international anerkendelse, og derfor udvikles produkterne kontinuerligt for at kunne leve op til varierende lokale og internationale markedsbehov.

?Yderligere oplysninger om Baumer findes på: www.baumer.com

Effektiv RekrutteringAarhus V2019-07-05T00:00:002019-08-29T00:00:00
330050008E-handel trainee (lønnet)Robot Vi har travlt i SoveLand og derfor skal vi nu have en person mere ombord i vores team. Hvis du brænder for online handel og annoncering, og ønsker at dygtiggøre dig indenfor alle aspekter af e-handel, så er et trainee-forløb hos os, måske noget for dig. Hos SoveLand er vi et lille team, så du vil hurtigt overtage udførelsen af praktiske opgaver og gradvist blive tildelt dine egne ansvarsområder. Du vil stifte kendskab med søgemaskineoptimering, google ads, affiliate marketing, facebook annoncering, analytics, blogs, branding, konverteringsoptimering og mange andre spændende opgaver. Din profil Du er systematisk og struktureret Du er smilende og imødekommende Du er interesseret i salg og markedsføring Du er løsningsorienteret, stabil og fleksibel Du er proaktiv og er ikke bange for at komme med id er Vi tilbyder En lønnet trainee stilling, med efterfølgende mulighed for fastansættelse Gode kompetente kolleger, du kan sparre med i hverdagen Mulighed for faglig og personlig udvikling Arbejdsplads med vægt på god trivsel, gode kollegaer og en effektiv hverdag Konkurrencedygtig løn og ansættelsesvilkår Har det fanget din interesse? Vi vægter passion og vedholdenhed frem for eksamenskarakter, så hvis du mener ovenstående passer på dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning. Der er tale om en lønnet fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge Forventet trainee periode, 12 18 mdr. Arbejdssted, Ellemosen 3, 8680 Ry Ansøgningsfrist, snarest muligt. Vi indkalder løbende til samtale. Forventet tiltrædelse, start september Ansøgning eller spørgsmål sendes til Torben Hansen, torben@soveland.dk.

Vi har travlt i SoveLand – og derfor skal vi nu have en person mere ombord i vores team. Hvis du brænder for online handel og annoncering, og ønsker at dygtiggøre dig indenfor alle aspekter af e-handel, så er et trainee-forløb hos os, måske noget for dig.

Hos SoveLand er vi et lille team, så du vil hurtigt overtage udførelsen af praktiske opgaver og gradvist blive tildelt dine egne ansvarsområder.

Du vil stifte kendskab med; søgemaskineoptimering, google ads, affiliate marketing, facebook annoncering, analytics, blogs, branding, konverteringsoptimering og mange andre spændende opgaver.

Din profil

  • Du er systematisk og struktureret
  • Du er smilende og imødekommende
  • Du er interesseret i salg og markedsføring
  • Du er løsningsorienteret, stabil og fleksibel
  • Du er proaktiv og er ikke bange for at komme med idéer

Vi tilbyder

  • En lønnet trainee stilling, med efterfølgende mulighed for fastansættelse
  • Gode kompetente kolleger, du kan sparre med i hverdagen
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Arbejdsplads med vægt på god trivsel, gode kollegaer og en effektiv hverdag
  • Konkurrencedygtig løn og ansættelsesvilkår

 

Har det fanget din interesse?

Vi vægter passion og vedholdenhed frem for eksamenskarakter, så hvis du mener ovenstående passer på dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning.

  • Der er tale om en lønnet fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge
  • Forventet trainee periode, 12 – 18 mdr.
  • Arbejdssted, Ellemosen 3, 8680 Ry
  • Ansøgningsfrist, snarest muligt.
  • Vi indkalder løbende til samtale.
  • Forventet tiltrædelse, start september
  • Ansøgning eller spørgsmål sendes til Torben Hansen, torben@soveland.dk.
ProSleep ApSRy2019-06-30T00:00:002019-08-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kommunikations- og marketingkoordinator søges

InfoSuite A/S

Herning
Er du en nysgerrig og kreativ marketeer? Har du erfaring med produktion af visuel content, og er du vant til at arbejde med en bred vifte af marketingrelaterede opgaver? Er svaret ja, så gør du nok klogt i at læse videre vi har et job du vil elske! ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Canett Furniture AS søger en grafiker/marketing assistent

Canett Furniture 2018 A/S

Lemvig
Canett Furniture AS søger en grafiker marketing assistent med tiltrædelse snarest muligt! Canett Furniture AS søger med snarest mulig tiltrædelse en grafiker marketing assistent til vores Salg Marketing afdeling (barselsvikariat med mulighed for for...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Product Marketing Manager, Nordic

Effektiv Rekruttering

Aarhus V
Har du en rigtig god forretningsforståelse, har viden om markedsføring, er teknisk velbegavet, samt velbevandret indenfor sensor løsninger, så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Da Baumer A S er inde i en meget positiv udvikling, søges PMM med Nordis...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019

E-handel trainee (lønnet)

ProSleep ApS

Ry
Vi har travlt i SoveLand og derfor skal vi nu have en person mere ombord i vores team. Hvis du brænder for online handel og annoncering, og ønsker at dygtiggøre dig indenfor alle aspekter af e-handel, så er et trainee-forløb hos os, måske noget for ...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:19. august 2019