Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Seriøse og ambitiøse vagter til hotel og vagtpatrulje.

Er du seriøs og ambitiøs? Så er du måske vores nye kollega.

AKKURATE søger vagtpersonale med erfaring og stærke kompetencer inden for vagt og sikkerhed.

Vi søger specifikt efter vagtpersonale som nattevagt på hotel i Kbh. samt til en kørende vagtpatrulje - ligeledes om natten i Kbh. Derudover vil der også være mulighed for at arbejde til events, med bevogtning, adgangskontrol samt andre opgaver.

En stor del af virksomhedens vagtopgaver finder sted fredage og lørdage samt i aften- og nattetimer. Man skal derfor påregne at arbejde i disse perioder. 

AKKURATE løser opgaver i store dele af Danmark dog primært i og omkring København. Ansøgere, som har bopæl i Jylland eller på Fyn, opfordres dog også til at søge. 

For at komme i betragtning som medarbejder skal følgende kunne honoreres:

- skal kunne godkendes af Rigspolitiet

- have bestået vagtkursus

- moden - min. 30 år

- fysisk robust og udholden - og god fysisk udstråling/profil

- velsoigneret og præsentabel

- fleksibel, loyal og med stærk integritet

- velformuleret, gode sociale kompetencer, situationsfornemmelse og empati

- kunne arbejde på egen hånd samt i teams

- gerne være i besiddelse af kørekort til kat. B 

- gerne erfaring fra militær, dog ikke et krav

- det er en fordel, hvis man har mulighed for at planlægge sin tid selv og har et bagland, som har forståelse for arbejde på skæve tider. 

- CV med vellignende foto i fuld statur samt en motiveret ansøgning indeholdende minimum 2 referencer på tidligere arbejdsgivere i forhold til en udtalelse fremsendes til info@akkuratesecurity.com

Ansøgningsprocessen indeholder bl.a. en indledende samtale, hvorefter ansøgeren får svar omkring det videre forløb. Såfremt ansøgeren ikke udvælges til den indledende samtale, får vedkommende skriftlig besked med det samme. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050186Phoenix-bd962f4e12019-06-28T00:00:00Seriøse og ambitiøse vagter til hotel og vagtpatrulje.

Er du seriøs og ambitiøs? Så er du måske vores nye kollega.

AKKURATE søger vagtpersonale med erfaring og stærke kompetencer inden for vagt og sikkerhed.

Vi søger specifikt efter vagtpersonale som nattevagt på hotel i Kbh. samt til en kørende vagtpatrulje - ligeledes om natten i Kbh. Derudover vil der også være mulighed for at arbejde til events, med bevogtning, adgangskontrol samt andre opgaver.

En stor del af virksomhedens vagtopgaver finder sted fredage og lørdage samt i aften- og nattetimer. Man skal derfor påregne at arbejde i disse perioder. 

AKKURATE løser opgaver i store dele af Danmark dog primært i og omkring København. Ansøgere, som har bopæl i Jylland eller på Fyn, opfordres dog også til at søge. 

For at komme i betragtning som medarbejder skal følgende kunne honoreres:

- skal kunne godkendes af Rigspolitiet

- have bestået vagtkursus

- moden - min. 30 år

- fysisk robust og udholden - og god fysisk udstråling/profil

- velsoigneret og præsentabel

- fleksibel, loyal og med stærk integritet

- velformuleret, gode sociale kompetencer, situationsfornemmelse og empati

- kunne arbejde på egen hånd samt i teams

- gerne være i besiddelse af kørekort til kat. B 

- gerne erfaring fra militær, dog ikke et krav

- det er en fordel, hvis man har mulighed for at planlægge sin tid selv og har et bagland, som har forståelse for arbejde på skæve tider. 

- CV med vellignende foto i fuld statur samt en motiveret ansøgning indeholdende minimum 2 referencer på tidligere arbejdsgivere i forhold til en udtalelse fremsendes til info@akkuratesecurity.com

Ansøgningsprocessen indeholder bl.a. en indledende samtale, hvorefter ansøgeren får svar omkring det videre forløb. Såfremt ansøgeren ikke udvælges til den indledende samtale, får vedkommende skriftlig besked med det samme. 

2019-08-22T00:51:20.210 Er du seriøs og ambitiøs? Så er du måske vores nye kollega. AKKURATE søger vagtpersonale med erfaring og stærke kompetencer inden for vagt og sikkerhed. Vi søger specifikt efter vagtpersonale som nattevagt på hotel i Kbh. samt til en kørende vagtpatrulje - ligeledes om natten i Kbh. Derudover vil der også være mulighed for at arbejde til events, med bevogtning, adgangskontrol samt andre opgaver. En stor del af virksomhedens vagtopgaver finder sted fredage og lørdage samt i aften- og nattetimer. Man skal derfor påregne at arbejde i disse perioder. AKKURATE løser opgaver i store dele af Danmark dog primært i og omkring København. Ansøgere, som har bopæl i Jylland eller på Fyn, opfordres dog også til at søge. For at komme i betragtning som medarbejder skal følgende kunne honoreres: - skal kunne godkendes af Rigspolitiet - have bestået vagtkursus - moden - min. 30 år - fysisk robust og udholden - og god fysisk udstråling profil - velsoigneret og præsentabel - fleksibel, loyal og med stærk integritet - velformuleret, gode sociale kompetencer, situationsfornemmelse og empati - kunne arbejde på egen hånd samt i teams - gerne være i besiddelse af kørekort til kat. B - gerne erfaring fra militær, dog ikke et krav - det er en fordel, hvis man har mulighed for at planlægge sin tid selv og har et bagland, som har forståelse for arbejde på skæve tider. - CV med vellignende foto i fuld statur samt en motiveret ansøgning indeholdende minimum 2 referencer på tidligere arbejdsgivere i forhold til en udtalelse fremsendes til info@akkuratesecurity.com Ansøgningsprocessen indeholder bl.a. en indledende samtale, hvorefter ansøgeren får svar omkring det videre forløb. Såfremt ansøgeren ikke udvælges til den indledende samtale, får vedkommende skriftlig besked med det samme.11jobnetbd962f4e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3553547AKKURATE ApS11Pasteursvej 291799København VDKDanmark0
info@akkuratesecurity.comDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent783650JobNet5009863500986310026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd962f4ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd962f4ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd962f4e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd962f4e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgSeriøse og ambitiøse vagter til hotel og vagtpatrulje.12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362148188info@akkuratesecurity.cominfo@akkuratesecurity.comDanmarkDanmark330091035Erfaren kontraktholder til sikring af driften af Københavns trafiksignaler og gadebelysningBasic Vil du være med til at sikre en fremkommelig og tryg by gennem god styring af kontrakterne med kommunens driftsleverandører af trafiksignaler og gadebelysning? Så er stillingen som kontraktholder måske noget for dig. Trafikenheden i Center for Trafik og Byliv, Teknik- og Miljøforvaltningen søger en kontraktholder til kontraktopfølgning og tilsyn på Københavns Kommunes driftsaftaler om trafiksignaler og gadebelysning. Du vil indgå som del af et lille team, der har det daglige ansvar for, og opfølgning med, kommunens driftsleverandører på gadebelysning og trafiksignaler. Trafikenheden er blandt andet myndighed på signal- og belysningsområdet. Som kontraktholder vil du få en central rolle i at sikre en god drift i samarbejde med især vores driftsmanager og fagmedarbejderne på området. Du vil desuden få medansvar for at definere og udvikle kontraktteamets roller og opgaver, og du kan selvstændigt varetage alle de daglige opgaver med kontraktopfølgning og tilhørende opgaver. Ansvar og udfordringer Stillingen indebærer daglige opfølgningsopgaver og styring af kontrakter på vejbelysning og trafiksignaler fx: Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag, der arbejdes med. Afslutte eksisterende aftaler. Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse. Løbende opfølgning på leverandørernes performance og ansvar for den primære dialog med leverandørerne om kontraktlige og kommercielle forhold. Opfølgning på kommunens anvendelse af kontrakten og varetagelse af dialog med forvaltningen herom. Pleje og sikre et godt samarbejde med leverandørerne. Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag der arbejdes med. Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse. Indgå i leverandørstyringen med fokus på opfølgning på leverandørens kontraktuelle forpligtelser, herunder milepæle og leverancer. Statusafrapportering og løbende risikoanalyse til ledelsen herunder økonomiopfølgning. Kommunikation og dialog i en politisk ledet organisation. Procesudvikling og optimering af arbejdsgange i samarbejde med enhedschef og driftsmanager. Dine kompetencer Det er en forudsætning, at du har dokumenteret erfaring som kontraktansvarlig, entreprisestyrer eller lignende i en større offentlig eller privat organisation. Du skal være en stærk forhandler, der selvstændigt kan levere på forvaltningens målsætninger indenfor kontrakternes rammer. Det er vigtigt, at du er metodisk og systematisk i din opgaveløsning, og du har en høj kvalitet i din skriftlighed. Du har styr på din økonomi og kan i samarbejde med serviceområdets controllere navigere hjemmevant. Det er en fordel, hvis du har erfaring med samarbejde med fagspecialister og du formår at oversætte driftens behov til kontraktsprog og vice versa. Du er proaktiv og arbejder struktureret, er selvkørende og følger dine opgaver helt til dørs. Som kommunikator er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere. Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter videndeling og sparring. Vi tilbyder Vi tilbyder et spændende og udfordrende job på højt fagligt niveau, hvor ambitionerne er store og stemningen uformel. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling, og du får mulighed for at møde interessante og engagerede samarbejdspartnere og skabe gode netværksrelationer. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fastansættelse på 37 timer ugentligt inklusive frokostpause. Løn- og ansættelsesvilkår er som udgangspunkt i henhold til overenskomst for akademikere ansat i kommuner, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt, dog senest den 1. december 2019. Trafikenheden er placeret i Njalsgade på Islands Brygge, hvor en stor del af Teknik- og Miljøforvaltningen holder til. Er du blevet nysgerrig? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Jakob Bülow Find på 2974 4778. Du kan også læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og www.kk.dk tmf. Søg via nedenstående link senest torsdag den 17. oktober 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 43. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

Vil du være med til at sikre en fremkommelig og tryg by gennem god styring af kontrakterne med kommunens driftsleverandører af trafiksignaler og gadebelysning? Så er stillingen som kontraktholder måske noget for dig.

Trafikenheden i Center for Trafik og Byliv, Teknik- og Miljøforvaltningen søger en kontraktholder til kontraktopfølgning og tilsyn på Københavns Kommunes driftsaftaler om trafiksignaler og gadebelysning. Du vil indgå som del af et lille team, der har det daglige ansvar for, og opfølgning med, kommunens driftsleverandører på gadebelysning og trafiksignaler.

Trafikenheden er blandt andet myndighed på signal- og belysningsområdet. Som kontraktholder vil du få en central rolle i at sikre en god drift i samarbejde med især vores driftsmanager og fagmedarbejderne på området. Du vil desuden få medansvar for at definere og udvikle kontraktteamets roller og opgaver, og du kan selvstændigt varetage alle de daglige opgaver med kontraktopfølgning og tilhørende opgaver.

Ansvar og udfordringer
Stillingen indebærer daglige opfølgningsopgaver og styring af kontrakter på vejbelysning og trafiksignaler fx:

  • Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag, der arbejdes med.
  • Afslutte eksisterende aftaler.
  • Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse.
  • Løbende opfølgning på leverandørernes performance og ansvar for den primære dialog med leverandørerne om kontraktlige og kommercielle forhold.
  • Opfølgning på kommunens anvendelse af kontrakten og varetagelse af dialog med forvaltningen herom.
  • Pleje og sikre et godt samarbejde med leverandørerne.
  • Være med til at udbygge og udvikle det kontraktgrundlag der arbejdes med.
  • Deltage i kommende udbudsprocesser og efterfølgende kontraktindgåelse.
  • Indgå i leverandørstyringen med fokus på opfølgning på leverandørens kontraktuelle forpligtelser, herunder milepæle og leverancer.
  • Statusafrapportering og løbende risikoanalyse til ledelsen – herunder økonomiopfølgning.
  • Kommunikation og dialog i en politisk ledet organisation.
  • Procesudvikling og optimering af arbejdsgange i samarbejde med enhedschef og driftsmanager.

Dine kompetencer
Det er en forudsætning, at du har dokumenteret erfaring som kontraktansvarlig, entreprisestyrer eller lignende i en større offentlig eller privat organisation. Du skal være en stærk forhandler, der selvstændigt kan levere på forvaltningens målsætninger indenfor kontrakternes rammer.

Det er vigtigt, at du er metodisk og systematisk i din opgaveløsning, og du har en høj kvalitet i din skriftlighed. Du har styr på din økonomi og kan i samarbejde med serviceområdets controllere navigere hjemmevant.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med samarbejde med fagspecialister og du formår at oversætte driftens behov til kontraktsprog og vice versa.

Du er proaktiv og arbejder struktureret, er selvkørende og følger dine opgaver helt til dørs. Som kommunikator er du både mundtligt og skriftligt god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere.

Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter videndeling og sparring.

Vi tilbyder
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job på højt fagligt niveau, hvor ambitionerne er store og stemningen uformel. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling, og du får mulighed for at møde interessante og engagerede samarbejdspartnere og skabe gode netværksrelationer.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse på 37 timer ugentligt inklusive frokostpause. Løn- og ansættelsesvilkår er som udgangspunkt i henhold til overenskomst for akademikere ansat i kommuner, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt, dog senest den 1. december 2019. Trafikenheden er placeret i Njalsgade på Islands Brygge, hvor en stor del af Teknik- og Miljøforvaltningen holder til.

Er du blevet nysgerrig?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Jakob Bülow Find på 2974 4778. Du kan også læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og www.kk.dk/tmf.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 17. oktober 2019.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 43.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngTrafik 1København S2019-09-17T10:00:11.6502019-10-17T00:00:00
330077551Cleaning assistant / HousekeepingRobot BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen. BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world we represent a good working environment, responsibility and the possibility for growth and promotions. The job is primarily during the daytime and all week days, including weekends. You have to speak and understand English and the salary is according to the collective bargaining agreement If you are interested in an interview, please send a cv with your photo

BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen.

BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world – we represent a good working environment, responsibility and the possibility for growth and promotions.

The job is primarily during the daytime and all week days, including weekends.

You have to speak and understand English and the salary is according to the collective bargaining agreement

If you are interested in an interview, please send a cv with your photo

BH HotelService ApSKøbenhavn S2019-08-23T00:00:002019-10-16T00:00:00
330091756Postdoctoral fellowship: Experimental quantum information at Microsoft Quantum Copenhagen and the Center for Quantum Devices (UCPH)Robot The Center for Quantum Devices (QDev) is a basic research center supported by the Danish National Research Foundation with ongoing activities in materials science, experimental physics, nanoelectronics, and condensed matter theory. Information about QDev can be found at qdev.dk. Microsoft Quantum Copenhagen is a research center sponsored by Microsoft Corporation aimed at developing hardware for topological quantum computing. Information about the full Microsoft Quantum program can be found at microsoft.com en-us quantum . The position The Center for Quantum Devices and Microsoft Quantum Copenhagen are seeking applications for one or more Microsoft Quantum Postdoctoral Fellows to experimentally investigate topological matter and quantum information. Applicants should have a PhD in Physics with relevant experimental experience. Research involves nanofabrication, cryogenics using a cryofree dilution refrigerator, rf and microwave electronics, data analysis, interaction with theoretical physicists, and demonstrated aptitude for scientific writing. The position is open from 1 December 2019 or by arrangement. The duration is two years with possible extension upon mutual agreement. Inquiries about the position can be made to Charles Marcus (marcus@nbi.dk). Terms of employment The postdoctoral fellowship is at the Niels Bohr Institute, University of Copenhagen (UCPH), with collaborative teams in Delft Technical University (NL), University of Sydney (AUS), Purdue University (USA), UC Santa Barbara (USA), and Microsoft, Redmond, Washington (USA). Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State. Salary starts at 405k DKK plus pension contribution up to 69k DKK. Salary is negotiable based on experience. Application Please send an application that describes your background and research interests. The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below. Enclose CV with publication list, short description of your work relevant to the research field (e.g. PhD, Masters thesis), and names and contact information on up to three scientific referees. Do not send letters. Application deadline: is the 1 November 2019, 23:59 GMT 2. As an equal opportunity employer, the University of Copenhagen invites applications from candidates regardless of gender, age, religion, or ethnic origin. You can read about the recruitment process at http: employment.ku.dk faculty recruitment-process .The Center for Quantum Devices (QDev) is a basic research center supported by the Danish National Research Foundation with ongoing activities in materials science, experimental physics, nanoelectronics, and condensed matter theory. Information about QDev can be found at qdev.dk.

Microsoft Quantum–Copenhagen is a research center sponsored by Microsoft Corporation aimed at developing hardware for topological quantum computing. Information about the full Microsoft Quantum program can be found at microsoft.com/en-us/quantum/.

The position
The Center for Quantum Devices and Microsoft Quantum Copenhagen are seeking applications for one or more Microsoft Quantum Postdoctoral Fellows to experimentally investigate topological matter and quantum information. Applicants should have a PhD in Physics with relevant experimental experience. Research involves nanofabrication, cryogenics using a cryofree dilution refrigerator, rf and microwave electronics, data analysis, interaction with theoretical physicists, and demonstrated aptitude for scientific writing.

The position is open from 1 December 2019 or by arrangement. The duration is two years with possible extension upon mutual agreement.

Inquiries about the position can be made to Charles Marcus (marcus@nbi.dk).

Terms of employment
The postdoctoral fellowship is at the Niels Bohr Institute, University of Copenhagen (UCPH), with collaborative teams in Delft Technical University (NL), University of Sydney (AUS), Purdue University (USA), UC Santa Barbara (USA), and Microsoft, Redmond, Washington (USA).
Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State.
Salary starts at 405k DKK plus pension contribution up to 69k DKK. Salary is negotiable based on experience.

Application
Please send an application that describes your background and research interests. The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below.

Enclose CV with publication list, short description of your work relevant to the research field (e.g. PhD, Masters thesis), and names and contact information on up to three scientific referees. Do not send letters.

Application deadline: is the 1 November 2019, 23:59 GMT +2.

As an equal opportunity employer, the University of Copenhagen invites applications from candidates regardless of gender, age, religion, or ethnic origin.

You can read about the recruitment process at http://employment.ku.dk/faculty/recruitment-process/.

KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-09-18T00:00:002019-11-01T00:00:00
330102234Akademiske medarbejdere til Sundhed og Forebyggelse i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen (barselsvikariater)Basic Ambitiøs og strategisk kommunal forebyggelse i Københavns Kommune skal du med på holdet som en af vores to barselsvikarer? Om jobbet Profil 1: Den ene barselsvikar skal indgå i understøttelse af den faglige indsats i de bydækkende enheder, som varetager den kommunale rehabilitering på det patientrettede område for borgere med kronisk sygdom. Enhederne har generelt stor faglig viden på hvert deres specifikke område, og din opgave vil dels være at understøtte læring og samarbejde på tværs af enhederne, dels at understøtte den igangværende omorganisering af området ved at varetage udviklings- og sekretariatsopgaver. Du skal således ikke være ekspert i patientrettet forebyggelse og forløbsprogrammerne i praksis, men have tilstrækkelig substantiel indsigt til at kunne koble faglig viden til en strategisk og politisk kontekst. Arbejdet vil foregå i tæt samarbejde med en gruppe kolleger. Denne stilling er placeret i Afdeling for Det Nære Sundhedsvæsen med reference til afdelingsleder Signe Tolstrup Bertelsen. Profil 2: Den anden barselsvikar skal indgå i udviklingen af strategien og indsatser på folkesundhedsområdet samt understøttelse af allerede igangsatte indsatser og projekter, der skal følges til dørs. Det vil bl.a være på børne- og ungeområdet, med fysisk aktivitet samt fødevarerområdet som et strategisk satsningsområde. For at lykkes med det har vi brug for en kollega, som både har stor viden om folkesundhedsområdet og kan netværke, og som samtidigt kan løfte sig op og se og skabe den strategiske bane, som både er politisk relevant og har driftsmæssig klangbund. Arbejdet vil komme til at foregå i tæt samarbejde med kolleger, som har stor viden og erfaring med at arbejde med fysisk aktivitet i praksis. Denne stilling er placeret i Afdeling for Strategisk Folkesundhed, hvor afdelingslederstillingen aktuelt er vakant, hvorfor referencen er til folkesundhedschef Katrine Schjønning. Om dig Vi forestiller os, at du har en samfundsvidenskabelig kandidatgrad som fx statskundskab, folkesundhedsvidenskab, antropologi eller sociologi og har erfaring fra en centralforvaltning. Da vi arbejder på et område med politisk interesse, er det desuden afgørende, at du har lyst til at navigere i krydsfeltet mellem politik og faglighed og besidder en række organisatoriske kompetencer: Kendskab til det danske sundhedsvæsens organisatoriske set-up Evner til at agere i og fremme samarbejdet mellem forskellige forvaltninger internt i kommunen og eksternt med almen praksis og hospitaler Lyst og evner til at agere i en politisk styret organisation Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer: Du har analytisk sans og er hurtig til at sætte dig ind i komplekse problemstillinger Du kan formidle komplicerede budskaber kort og præcist, både skriftligt og mundtligt uanset om modtageren er en politiker, borger, medarbejder eller leder Du er selvstændig, forstået som god til at holde overblik, samle trådene og afslutte opgaver, samt at du kan prioritere din tid mellem flere forskellige sideløbende opgaver og villig til at gøre en ekstra indsats, når det kræves Du har en stor position nysgerrighed og trives med at arbejde sammen med kolleger med forskellige fagligheder, og har en udpræget evne til at skabe overblik og koordinere på et felt med mange interessenter Om os Sundhed og Forebyggelse har som en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen ansvaret for den strategiske udvikling af sundhedsområdet i Københavns Kommune, hvor ambitionen i sundhedspolitikken er, at vi vil bryde den sociale ulighed i sundhed og medvirke til, at københavnerne skal leve længere og bedre. Vi arbejder med strategi- og politikudvikling, politisk betjening, faglig understøttelse af vores borgernære sundheds- og behandlingstilbud og implementering af initiativer og partnerskaber på folkesundhedsområdet. Vi er i alt ca. 70 dygtige medarbejdere og lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring, ansvarlighed og respekt. Vi har til huse på to adresser, hvor de to stillinger er placeret i Sjællandsgade på Nørrebro. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningens centralforvaltning har vi røgfri arbejdstid. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk. Løn- og ansættelsesforhold Stillingerne er på 37 timer om ugen og til besættelse snarest muligt og senest den 1. december 2019. Ansættelsen er 9 måneder med mulighed for forlængelse. Mere information Har du spørgsmål vedrørende stillingerne, er du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Signe Tholstrup Bertelsen på 5162 5975 vedrørende profil 1 eller Folkesundhedschef Katrine Schjønning på 3530 3535 vedrørende profil 2. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, karakterudskrift og andre relevante dokumenter. I filnavnet samt i overskriften bedes du angive hvilken af de to profiler, du søger. Søg via nedenstående link senest mandag den 21. oktober 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 43.

Ambitiøs og strategisk kommunal forebyggelse i Københavns Kommune – skal du med på holdet som en af vores to barselsvikarer?

Om jobbet
Profil 1: Den ene barselsvikar skal indgå i understøttelse af den faglige indsats i de bydækkende enheder, som varetager den kommunale rehabilitering på det patientrettede område for borgere med kronisk sygdom. Enhederne har generelt stor faglig viden på hvert deres specifikke område, og din opgave vil dels være at understøtte læring og samarbejde på tværs af enhederne, dels at understøtte den igangværende omorganisering af området ved at varetage udviklings- og sekretariatsopgaver. Du skal således ikke være ekspert i patientrettet forebyggelse og forløbsprogrammerne i praksis, men have tilstrækkelig substantiel indsigt til at kunne koble faglig viden til en strategisk og politisk kontekst. Arbejdet vil foregå i tæt samarbejde med en gruppe kolleger.

Denne stilling er placeret i Afdeling for Det Nære Sundhedsvæsen med reference til afdelingsleder Signe Tolstrup Bertelsen.

Profil 2: Den anden barselsvikar skal indgå i udviklingen af strategien og indsatser på folkesundhedsområdet samt understøttelse af allerede igangsatte indsatser og projekter, der skal følges til dørs. Det vil bl.a være på børne- og ungeområdet, med fysisk aktivitet samt fødevarerområdet som et strategisk satsningsområde. For at lykkes med det har vi brug for en kollega, som både har stor viden om folkesundhedsområdet og kan netværke, og som samtidigt kan løfte sig op og se og skabe den strategiske bane, som både er politisk relevant og har driftsmæssig klangbund. Arbejdet vil komme til at foregå i tæt samarbejde med kolleger, som har stor viden og erfaring med at arbejde med fysisk aktivitet i praksis.

Denne stilling er placeret i Afdeling for Strategisk Folkesundhed, hvor afdelingslederstillingen aktuelt er vakant, hvorfor referencen er til folkesundhedschef Katrine Schjønning.

Om dig
Vi forestiller os, at du har en samfundsvidenskabelig kandidatgrad som fx statskundskab, folkesundhedsvidenskab, antropologi eller sociologi og har erfaring fra en centralforvaltning.

Da vi arbejder på et område med politisk interesse, er det desuden afgørende, at du har lyst til at navigere i krydsfeltet mellem politik og faglighed og besidder en række organisatoriske kompetencer:

  • Kendskab til det danske sundhedsvæsens organisatoriske set-up
  • Evner til at agere i og fremme samarbejdet mellem forskellige forvaltninger internt i kommunen og eksternt med almen praksis og hospitaler
  • Lyst og evner til at agere i en politisk styret organisation

Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer:

  • Du har analytisk sans og er hurtig til at sætte dig ind i komplekse problemstillinger
  • Du kan formidle komplicerede budskaber kort og præcist, både skriftligt og mundtligt uanset om modtageren er en politiker, borger, medarbejder eller leder
  • Du er selvstændig, forstået som god til at holde overblik, samle trådene og afslutte opgaver, samt at du kan prioritere din tid mellem flere forskellige sideløbende opgaver og villig til at gøre en ekstra indsats, når det kræves
  • Du har en stor position nysgerrighed og trives med at arbejde sammen med kolleger med forskellige fagligheder, og har en udpræget evne til at skabe overblik og koordinere på et felt med mange interessenter

Om os
Sundhed og Forebyggelse har – som en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen – ansvaret for den strategiske udvikling af sundhedsområdet i Københavns Kommune, hvor ambitionen i sundhedspolitikken er, at vi vil bryde den sociale ulighed i sundhed og medvirke til, at københavnerne skal leve længere og bedre.

Vi arbejder med strategi- og politikudvikling, politisk betjening, faglig understøttelse af vores borgernære sundheds- og behandlingstilbud og implementering af initiativer og partnerskaber på folkesundhedsområdet.

Vi er i alt ca. 70 dygtige medarbejdere og lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring, ansvarlighed og respekt. Vi har til huse på to adresser, hvor de to stillinger er placeret i Sjællandsgade på Nørrebro.

I Sundheds- og Omsorgsforvaltningens centralforvaltning har vi røgfri arbejdstid.

Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingerne er på 37 timer om ugen og til besættelse snarest muligt og senest den 1. december 2019.

Ansættelsen er 9 måneder med mulighed for forlængelse.

Mere information
Har du spørgsmål vedrørende stillingerne, er du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Signe Tholstrup Bertelsen på 5162 5975 vedrørende profil 1 eller Folkesundhedschef Katrine Schjønning på 3530 3535 vedrørende profil 2.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, karakterudskrift og andre relevante dokumenter. I filnavnet samt i overskriften bedes du angive hvilken af de to profiler, du søger.

Søg via nedenstående link senest mandag den 21. oktober 2019
Vi forventer at holde samtaler i uge 43.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAfdeling for det Nære Sundhedsvæsen 1København N2019-10-07T17:01:02.9202019-10-21T00:00:00
330091713Nat pakker/tasterRobot Vi søger en person der både kan taste ordrer ind i Uniconta, aflytte ordren og pakke ordren. Du følger ordren helt fra start til slut. Arbejdstids er fra 20-23 kontor taste og fra 23-05 når du pakker. Eller kombineret fra 20-04. Vi kan tilbyde dig et job hvor du får lov til det hele! Du skal have forstand på Uniconta og samtidig kunne løfte paller og pakke grøntsager. Du skal have sans for kvalitet, og gerne smage mærke om grøntsagerne er friske. Du skal vide om det er grønne, tiger eller tomberries tomater. Om det er basil cress eller mustard cress. Du skal kunne pakke hurtigt uden fejl. Erfaring fra lignende job på Grønttorvet vil være en fordel. Start så hurtigt som muligt. Evt. kun 3 dage pr. uge.

Vi søger en person der både kan taste ordrer ind i Uniconta, aflytte ordren og pakke ordren. Du følger ordren helt fra start til slut.

Arbejdstids er fra 20-23 kontor/taste og fra 23-05 når du pakker. Eller kombineret fra 20-04.

Vi kan tilbyde dig et job hvor du får lov til det hele!

Du skal have forstand på Uniconta og samtidig kunne løfte paller og pakke grøntsager. Du skal have sans for kvalitet, og gerne smage/mærke om grøntsagerne er friske. Du skal vide om det er grønne, tiger eller tomberries tomater. Om det er basil cress eller mustard cress.

Du skal kunne pakke hurtigt uden fejl.

Erfaring fra lignende job på Grønttorvet vil være en fordel.

Start så hurtigt som muligt. Evt. kun 3 dage pr. uge. 

FARMERS MARKET ApSValby2019-09-18T00:00:002019-11-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren kontraktholder til sikring af driften af Københavns trafiksignaler og gadebelysning

Trafik 1

København S
Vil du være med til at sikre en fremkommelig og tryg by gennem god styring af kontrakterne med kommunens driftsleverandører af trafiksignaler og gadebelysning? Så er stillingen som kontraktholder måske noget for dig. Trafikenheden i Center for Trafi...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019

Cleaning assistant / Housekeeping

BH HotelService ApS

København S
BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen. BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world we represent a good workin...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:16. oktober 2019

Postdoctoral fellowship: Experimental quantum information at Microsoft Quantum Copenhagen and the Center for Quantum Devices (UCPH)

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
The Center for Quantum Devices (QDev) is a basic research center supported by the Danish National Research Foundation with ongoing activities in materials science, experimental physics, nanoelectronics, and condensed matter theory. Information about...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Akademiske medarbejdere til Sundhed og Forebyggelse i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen (barselsvikariater)

Afdeling for det Nære Sundhedsvæsen 1

København N
Ambitiøs og strategisk kommunal forebyggelse i Københavns Kommune skal du med på holdet som en af vores to barselsvikarer? Om jobbet Profil 1: Den ene barselsvikar skal indgå i understøttelse af den faglige indsats i de bydækkende enheder, som varet...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Nat pakker/taster

FARMERS MARKET ApS

Valby
Vi søger en person der både kan taste ordrer ind i Uniconta, aflytte ordren og pakke ordren. Du følger ordren helt fra start til slut. Arbejdstids er fra 20-23 kontor taste og fra 23-05 når du pakker. Eller kombineret fra 20-04. Vi kan tilbyde dig e...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:11. november 2019