Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Service konsulent

Brænder du for at være bindeled mellem kunder og teknik? Trives du med at arbejde i teams, og kunne du tænke dig at arbejde i en af Danmarks førende IT-virksomheder?

– så er du måske lige den Service konsulent vi står og mangler.

 

KMD WorkZone er den førende danske IT-leverandør inden for Enterprise Content Management og Enterprise Information Management. Vores løsning – WorkZone – er et uundværligt værktøj i det daglige arbejde for mere end 40.000 brugere, primært i den offentlige sektor. Vores kunder er centrale aktører som bl.a. Forsvaret, SKAT, DONG og HOFOR. Vi har et team af dygtige service konsulenter, men søger nu endnu en kollega, som er villig til at lære og vokse ind i en rolle som service konsulent i vores team.

 

Om jobbet

I rollen som service konsulent bliver du en del af et voksende team på seks kompetente kollegaer, der arbejder med de seneste tendenser inden for innovation-og teknologiudvikling på kundeprojekter af varierende størrelse, baseret på Workzone. Du vil få tildelt en ”buddy”, som er en kollega, der sammen med din leder tager ansvaret for, at du får den nødvendige træning i vores Workzone produkter. I takt med du bliver oplært, vil du få ansvar for at installere vores produkter hos kunder, i koordination med en projektleder. Og du vil indgå i dialog med kunden om tekniske spørgsmål, fejlsøgning og rådgivning. Vi arbejder bl.a. via remote opkobling, og på kundens lokation i Danmark. 

 

Efterhånden som du dygtiggør dig, vil du få mere og mere ansvar, hvorefter dine primære arbejdsopgaver bliver at:

  • Opgradere til nye versioner af Workzone
  • Foretage installationer af Workzone hos nye eller eksisterende kunder
  • Fejlsøge på kunde installationer
  • Indgå i 2nd level support opgaver
  • Rådgive kunderne om Workzone drift / vedligehold

     

 

Om dig

Indgangen til jobbet kan være flere; vi forestiller os, at du har en relevant mellemlang eller lang videregående IT-uddannelse, eller anden tilsvarende teknisk uddannelse. Basisviden om netværk, Windows AD, Installation på Windows servere/klienter, MS IIS, Oracle herunder SQL. Disse kompetencer er en fordel, men ikke et krav. Du vil blive oplært i det, du ikke kan.

 

Vi forventer at du er selvkørende, engageret, struktureret og god til at kommunikere med kunder, og kollegaer på et højt fagligt niveau. Endvidere er du analytisk stærk og forstår vigtigheden af at dokumentere. Der forekommer opgraderinger om aftenen og i weekender, så du må være villig til at arbejde uden for normal arbejdstid. Du vil endvidere selv have den direkte kundekontakt, og fra tid til anden sidde på kundens lokation. Ydermere skal du skal kunne sikkerhedsgodkendes af myndighederne, og have en ren straffeattest.

Du evner at kommunikere både skriftlig og mundtlig på både dansk og engelsk.

 

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Lee Pongkeow Breinholt på telefon +45 20 69 95 73  

 

Vi holder løbende samtaler og ansætter når vi har fundet den rigtige kandidat til jobbet - så send en ansøgning afsted snarest muligt.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her