Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Service Koordinator


Til international teknisk virksomhed

Er du god til at have det store overblik over flere projekter? Er det dig, der samler trådene og følge op på deadlines i tide i en international virksomhed? Trives du med et højt tempo og fokus på god kvalitet? Så er det måske noget for dig at blive Service Koordinator hos SH Group?

Vi tilbyder dig
Med dette job får du et centralt koordinatorjob i en ambitiøs international virksomhed, hvor tempoet ofte er højt pga. kundernes forventninger til leveringstider. Der er fokus på levering af god kvalitet til tiden i vores mange serviceprojekter, som udføres sammen med kolleger fra hele virksomheden.

Som Service Koordinator bliver du en nøgleperson i vores serviceafdeling. Du får direkte reference til den serviceansvarlige, og du får et vigtigt ansvar, da serviceprojekter udgør en stor del af vores omsætning. Du vil selvstændigt, og i samarbejde med de 7 projektledere i afdelingen sikre, at vores kunder serviceres effektivt og til tiden. Med input fra projektlederne styrer du den overordnede projektoversigt, og du er ansvarlig for at bevare overblikket bl.a. ved daglig vedligeholdelse af projekttavlen.

Du får mulighed for at bruge din strukturerede arbejdsmetode til at samle rapporter på fremdrift, og følger op på enkelte punkter, der er ved at skride. Du får fokus på, at deadline overholdes, og forudse, hvor noget kan gå galt. Fakturering til kunderne er en vigtig brik i din dagligdag, og den løbende fakturering og opfølgning på økonomien sker i samarbejde med projektlederne.

Vores forventninger til dig er bl.a.

  • Uddannelse ikke afgørende, men du har stor interesse i at arbejde i en teknisk virksomhed
  • Stærke kommunikations- og samarbejdsevner internt og eksternt
  • Gode administrative og logistikstyringsevner
  • Erfaring med informationsindsamling internt og eksternt
  • Struktureret arbejdsmetode, der skaber overblik for dig selv, kolleger, ledere og kunde
  • Dansk og engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau
  • Bruger af MS Office: Word, Excel, PowerPoint og projektledelsesværktøjer f.eks. MS Project
  • Bruger af ERP, gerne Dynamic AX
  • Erfaring med LEAN light er et krav
  • Gerne erfaring fra marine/offshore/wind

  • Lidt om dig som person
    Jobbet kræver ikke nødvendigvis en stor teknisk indsigt, så din uddannelse er ikke afgørende, men du skal have interesse i at arbejde i en teknisk virksomhed. Du er drevet af at levere høj kvalitet i dit arbejde, arbejder struktureret og kan bevare overblikket. Desuden sætter du en æressag i at følge op på tingene i god tid, så deadline overholdes.

    Har du erfaring fra marine-, offshore- eller windbranchen er det en fordel, men ellers lægger vi vægt på, at du er ekspert i projekt- og opfølgningsværktøjer f.eks. Excel og MS Project. Du er ERP superbruger (gerne Dynamic AX) og har erfaring med LEAN. Endelig er du en stærk kommunikator som formulerer sig ubesværet på dansk og engelsk på forhandlingsniveau i både skrift og tale.

    Som koordinator forstår du at vægte både den diplomatisk og hjælpende del af jobbet, med den strukturerede og opfølgende del, som gør at virksomhedens sikres en god indtjening, samtidig med at kunderne er tilfredse.

    Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.
  • Samle input fra projektledere og skabe overblik over projekter
  • Daglig vedligeholdelse af projekttavlen
  • Opfølgning på enkelte punkter og støtte til projektlederne
  • Sikre at deadlines overholdes
  • Rapportering på den samlede fremdrift
  • Fakturering
  • Opfølgning på økonomien

  • Lønnen forhandles individuelt, på et niveau der matcher stillingens krav og dine kvalifikationer.

    For yderligere oplysninger kontakt Salgs- og Marketingdirektør Jeppe Sonne, på telefon +45 4055 7810.

    Ansøgning og CV uploades online senest d. 18. februar 2018.
    Klik på knappen "Søg stillingen" og udfyld formularen.

    Bemærk! Vi indkalder til samtale løbende, og besætter stillingen, når vi har fundet den rette.
    Så skynd dig at søge, hvis du er interesseret.
    Alle ansøgninger behandles fortroligt.




    SH Group A/S er en førende international virksomhed inden for udvikling, produktion og servicering af hydrauliske og mekaniske systemløsninger til marine-, offshore-, og industrisektoren, og har datterselskaberne Sepro™, NorCrane™ og Xervo™, ligesom vi har kontor/repræsentation flere steder i verden.

    SH Group A/S blev grundlagt i 1974 og beskæftiger i dag ca. 250 kvalificerede medarbejdere på hovedafdelingen i Svendborg og vores andre afdelinger verden over. Vi har en meget omfattende in-house produktion, som gør at vi kan håndtere hele værdikæden ifm. maskinproduktion selv.


    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her