Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Service Manager


For vores kunde, ODIN maskinfabrik A/S, søger vi en kundeorienteret Service Manager



VIRKSOMHEDEN
ODIN Maskinfabrik A/S er en innovativ virksomhed, der er med helt i front, når det gælder udvikling og produktion af specialmaskiner til industrien. De servicerer nogle af de største virksomheder i Danmark. De beskæftiger i dag ca. 40 mand, heraf 20 funktionærer.

Læs mere på http://www.odin-maskinfabrik.dk



STILLINGEN
Med reference til R&D Manageren vil du få ansvaret for al service – både vedligeholdende service og ved akut servicebehov hos kunderne, hvor vores anlæg og maskiner geografisk er placeret world wide.

Der er i direkte reference tre faste medarbejdere – men også mulighed for at trække på ekstra ressourcer fra produktionen, når der er behov.

Dine opgaver og ansvar vil bl.a. omfatte:

  • Ledelse og styring af alle serviceopgaver på ODINS anlæg/maskiner rundt omkring i hele verden.
  • Tilbudsberegning af serviceopgaver.
  • Ansvarlig for bemanding, tilkaldevagtordning og planlægning.
  • Ledelse og udvikling af højt faglige medarbejdere.
  • Udvikling af serviceforretningen.
  • Relationspleje af underleverandører og samarbejdspartnere.
  • Budgetlægning og -opfølgning.
  • Overholdelse og optimering af KPI-mål.
  • Vedligeholdelse og udvikling af vores eksisterende Fieldservice IT system.
  • Rejseaktivitet ifm. jobbet.



  • KANDIDATEN
    Den ideelle kandidat er/har:
  • En bred teknisk relevant baggrund og uddannelse.
  • Min. 3 års ledererfaring fra beslægtet job og gerne fra maskiner og anlæg.
  • Evner at tænke ud af boksen for at udvikle styringsværktøjer, medarbejdere og kollegaer.
  • En systematisk tilgang til en serviceminded virksomhed - også i pressede situationer.
  • God til kundehåndtering.
  • Kender til moderne servicesystemer – og til høje krav til dokumentation.
  • Går efter målet og stopper ikke før opgaven er fuldført hos kunden.
  • God til at formidle dine mål og dine budskaber.
  • En god og empatisk leder, men kan også træffe beslutninger og stå ved dem.
  • Kan tale og skrive dansk samt engelsk på forhandlingsniveau.



  • Succeskriterier:
    For at få succes i jobbet har du været med til at udvikle såvel dine medarbejdere som virksomheden mod vækst og lønsomhed - herunder:
  • Medvirke til at udvikle en virksomhedskultur som fremmer vilje til forandring.
  • Sikre en meget høj standard inden for serviceniveau på ODIN.
  • Støtte og opmuntre medarbejdere til at påtage sig ansvar.
  • Følge op på at igangsatte aktiviteter, projekter og tiltag.
  • Skabe rammer og opstille mål for dine medarbejdere.
  • Sikre at udviklingen sker målrettet og inden for besluttede rammer.
  • Udvikle kommunikationsværktøjer, så du sikrer korrekt information til alle niveauer i organisationen – og ud mod kunderne



  • GAGE OG BENEFITS
    ODIN tilbyder en konkurrencedygtig gagepakke, der svarer til dine kompetencer og erfaringer.



    TILTRÆDELSE
    Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person. Der vil løbende blive indkaldt til interviews.


    Mere af samme slags?

    Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

    329720062Phoenix-3a6b25ee12017-12-05T16:18:20.370Service Manager
    For vores kunde, ODIN maskinfabrik A/S, søger vi en kundeorienteret Service Manager



    VIRKSOMHEDEN
    ODIN Maskinfabrik A/S er en innovativ virksomhed, der er med helt i front, når det gælder udvikling og produktion af specialmaskiner til industrien. De servicerer nogle af de største virksomheder i Danmark. De beskæftiger i dag ca. 40 mand, heraf 20 funktionærer.

    Læs mere på http://www.odin-maskinfabrik.dk



    STILLINGEN
    Med reference til R&D Manageren vil du få ansvaret for al service – både vedligeholdende service og ved akut servicebehov hos kunderne, hvor vores anlæg og maskiner geografisk er placeret world wide.

    Der er i direkte reference tre faste medarbejdere – men også mulighed for at trække på ekstra ressourcer fra produktionen, når der er behov.

    Dine opgaver og ansvar vil bl.a. omfatte:
  • Ledelse og styring af alle serviceopgaver på ODINS anlæg/maskiner rundt omkring i hele verden.
  • Tilbudsberegning af serviceopgaver.
  • Ansvarlig for bemanding, tilkaldevagtordning og planlægning.
  • Ledelse og udvikling af højt faglige medarbejdere.
  • Udvikling af serviceforretningen.
  • Relationspleje af underleverandører og samarbejdspartnere.
  • Budgetlægning og -opfølgning.
  • Overholdelse og optimering af KPI-mål.
  • Vedligeholdelse og udvikling af vores eksisterende Fieldservice IT system.
  • Rejseaktivitet ifm. jobbet.



  • KANDIDATEN
    Den ideelle kandidat er/har:
  • En bred teknisk relevant baggrund og uddannelse.
  • Min. 3 års ledererfaring fra beslægtet job og gerne fra maskiner og anlæg.
  • Evner at tænke ud af boksen for at udvikle styringsværktøjer, medarbejdere og kollegaer.
  • En systematisk tilgang til en serviceminded virksomhed - også i pressede situationer.
  • God til kundehåndtering.
  • Kender til moderne servicesystemer – og til høje krav til dokumentation.
  • Går efter målet og stopper ikke før opgaven er fuldført hos kunden.
  • God til at formidle dine mål og dine budskaber.
  • En god og empatisk leder, men kan også træffe beslutninger og stå ved dem.
  • Kan tale og skrive dansk samt engelsk på forhandlingsniveau.



  • Succeskriterier:
    For at få succes i jobbet har du været med til at udvikle såvel dine medarbejdere som virksomheden mod vækst og lønsomhed - herunder:
  • Medvirke til at udvikle en virksomhedskultur som fremmer vilje til forandring.
  • Sikre en meget høj standard inden for serviceniveau på ODIN.
  • Støtte og opmuntre medarbejdere til at påtage sig ansvar.
  • Følge op på at igangsatte aktiviteter, projekter og tiltag.
  • Skabe rammer og opstille mål for dine medarbejdere.
  • Sikre at udviklingen sker målrettet og inden for besluttede rammer.
  • Udvikle kommunikationsværktøjer, så du sikrer korrekt information til alle niveauer i organisationen – og ud mod kunderne



  • GAGE OG BENEFITS
    ODIN tilbyder en konkurrencedygtig gagepakke, der svarer til dine kompetencer og erfaringer.



    TILTRÆDELSE
    Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person. Der vil løbende blive indkaldt til interviews.
    2018-02-04T02:00:21.990 For vores kunde, ODIN maskinfabrik A S, søger vi en kundeorienteret Service Manager VIRKSOMHEDEN ODIN Maskinfabrik A S er en innovativ virksomhed, der er med helt i front, når det gælder udvikling og produktion af specialmaskiner til industrien. De servicerer nogle af de største virksomheder i Danmark. De beskæftiger i dag ca. 40 mand, heraf 20 funktionærer. Læs mere på http: www.odin-maskinfabrik.dk STILLINGEN Med reference til R D Manageren vil du få ansvaret for al service både vedligeholdende service og ved akut servicebehov hos kunderne, hvor vores anlæg og maskiner geografisk er placeret world wide. Der er i direkte reference tre faste medarbejdere men også mulighed for at trække på ekstra ressourcer fra produktionen, når der er behov. Dine opgaver og ansvar vil bl.a. omfatte: Ledelse og styring af alle serviceopgaver på ODINS anlæg maskiner rundt omkring i hele verden.Tilbudsberegning af serviceopgaver.Ansvarlig for bemanding, tilkaldevagtordning og planlægning.Ledelse og udvikling af højt faglige medarbejdere.Udvikling af serviceforretningen.Relationspleje af underleverandører og samarbejdspartnere.Budgetlægning og -opfølgning.Overholdelse og optimering af KPI-mål.Vedligeholdelse og udvikling af vores eksisterende Fieldservice IT system.Rejseaktivitet ifm. jobbet. KANDIDATEN Den ideelle kandidat er har: En bred teknisk relevant baggrund og uddannelse.Min. 3 års ledererfaring fra beslægtet job og gerne fra maskiner og anlæg.Evner at tænke ud af boksen for at udvikle styringsværktøjer, medarbejdere og kollegaer.En systematisk tilgang til en serviceminded virksomhed - også i pressede situationer.God til kundehåndtering.Kender til moderne servicesystemer og til høje krav til dokumentation.Går efter målet og stopper ikke før opgaven er fuldført hos kunden.God til at formidle dine mål og dine budskaber.En god og empatisk leder, men kan også træffe beslutninger og stå ved dem.Kan tale og skrive dansk samt engelsk på forhandlingsniveau. Succeskriterier: For at få succes i jobbet har du været med til at udvikle såvel dine medarbejdere som virksomheden mod vækst og lønsomhed - herunder: Medvirke til at udvikle en virksomhedskultur som fremmer vilje til forandring.Sikre en meget høj standard inden for serviceniveau på ODIN.Støtte og opmuntre medarbejdere til at påtage sig ansvar.Følge op på at igangsatte aktiviteter, projekter og tiltag.Skabe rammer og opstille mål for dine medarbejdere.Sikre at udviklingen sker målrettet og inden for besluttede rammer.Udvikle kommunikationsværktøjer, så du sikrer korrekt information til alle niveauer i organisationen og ud mod kunderne GAGE OG BENEFITS ODIN tilbyder en konkurrencedygtig gagepakke, der svarer til dine kompetencer og erfaringer. TILTRÆDELSE Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person. Der vil løbende blive indkaldt til interviews.11Jobnet3a6b25ee100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-03T00:00:000010http://confidencesearch.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/241730EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3038165ConfidenceSearch11Lindvedvej 775260Odense SDKDanmarkORS/blank.png0
    DKDanmarkDKDanmark
    8Fuldtid46Permanent497589JobNet47047011000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a6b25eehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a6b25eehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a6b25ee&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a6b25ee&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale122222Produktionschef6Ledelse351551512importimport_3a6b25eeDKDanmarkDKDanmarkda-DK