Service Manager

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hospitalerne og centrene i Region Hovedstaden benytter i stigende grad it-understøttelse. Som Service Manager har du dialogen med organisationen for at sikre, at it-understøttelsen fungerer.

Region Hovedstaden har en fleksibel forvaltningsmodel. Hospitalerne/centrene varetager selv ansvaret for systemerne, men de benytter service, som CIMT leverer, for eksempel netværks services, AD og storage osv.

For at hjælpe hospitalerne/centrene med it-kompleksiteten, oprettes der nu en ny gruppe, hvor vi har brug for tre nye Service Managers til at have fokus på de decentrale forankrede systemer.

Dit nye job
Som service manager får du berøring med en række teknologier, services, processer, CMDB’en og en stor kontaktflade på tværs af Region Hovedstaden.

Dit primære fokus er at sikre hjælp til klinikker og afdelinger med de udfordringer, der må være omkring it-understøttelse. Initialt kan det betyde, at systemet skal bedre dokumenteres i CMDB’en. Det kan også betyde, at der er behov for at sikre den rette fokus og prioritering i de respektive driftsprocesser. Det kan for eksempel være, at der er behov for at facilitere møder med leverandører, udviklere eller tekniske kompetencer til at analysere sig frem til årsagen til driftsudfordringer.

Hvem er vi som team og kolleger?
Gruppen, du bliver ansat i, er nyoprettet og baseret på en pilot fortaget i samarbejde med Rigshospitalet. Gruppen bliver forankret i Sektionen Driftsstyring, hvor du bliver kollega med Driftsvagter, Incident-, Problem- og Change Management samt Overvågning.

Hvem er du?

  • Du har gerne erfaring fra en lignende stilling
  • Du er serviceminded med en general bred it-forståelse
  • Du må gerne have erfaring med projektledelse, og desuden vil du gerne prøve kræfter med drift
Som person ser vi gerne, at du

  • har godt humør, gåpåmod, er robust, har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og trives sammen med kollegaer med forskellige opgaver og baggrunde
  • har en analytisk og struktureret tilgang til opgaver
  • er opmærksom, loyal og lyttende, sætter pris på at yde en god service, og sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler
  • er udadvendt og klar til at indgå i en central rolle med mange kontaktflader
CIMT - din nye arbejdsplads
Som Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed med et årligt budget på 1,8 mia. kr. og godt 1.000 medarbejdere repræsenterer og hylder vi en stor mangfoldighed.
Vores mission er at være hospitalernes partner. Hos os handler digitalisering om liv. Derfor er kravene til os store. Ikke mindst dem, vi sætter for os selv. Mange af vores leverancer præsteres på tværs af faglige og organisatoriske skel, og i et stærkt økosystem leverer vi bl.a. løsninger til de nye supersygehuse, test- vaccinations- og behandlingskapacitet ifm. Corona, robotteknologi til kirurgi, fuldautomatiserede laboratoriesystemer samt diagnostik, der i stigende grad baseres på kunstig intelligens.

Se vores præsentationsvideo og bliv klogere på, hvem CIMT er, hvad vi brænder for, og hvad vi leverer.

Ansættelsesforhold
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Arbejdsstedet er Borgervænget 7, 2100 København Ø.
Vi udfører opgaverne, hvor det giver mest værdi, så du har et fast arbejdssted sammen med kollegerne, men vil i et vist omfang også have mulighed for at arbejde hjemmefra.

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.
Forventet tiltrædelse hurtigst muligt.

Interesseret?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Anita Kragh Nielsen på e-mail: anita.kragh.nielsen@regionh.dk eller på tlf. 21 39 99 50

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser online via linket her på siden senest søndag den 14. august.
Samtaler afholdes løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Service Manager

Hospitalerne og centrene i Region Hovedstaden benytter i stigende grad it-understøttelse. Som Service Manager har du dialogen med organisationen for at sikre, at it-understøttelsen fungerer.

Region Hovedstaden har en fleksibel forvaltningsmodel. Hospitalerne/centrene varetager selv ansvaret for systemerne, men de benytter service, som CIMT leverer, for eksempel netværks services, AD og storage osv.

For at hjælpe hospitalerne/centrene med it-kompleksiteten, oprettes der nu en ny gruppe, hvor vi har brug for tre nye Service Managers til at have fokus på de decentrale forankrede systemer.

Dit nye job
Som service manager får du berøring med en række teknologier, services, processer, CMDB’en og en stor kontaktflade på tværs af Region Hovedstaden.

Dit primære fokus er at sikre hjælp til klinikker og afdelinger med de udfordringer, der må være omkring it-understøttelse. Initialt kan det betyde, at systemet skal bedre dokumenteres i CMDB’en. Det kan også betyde, at der er behov for at sikre den rette fokus og prioritering i de respektive driftsprocesser. Det kan for eksempel være, at der er behov for at facilitere møder med leverandører, udviklere eller tekniske kompetencer til at analysere sig frem til årsagen til driftsudfordringer.

Hvem er vi som team og kolleger?
Gruppen, du bliver ansat i, er nyoprettet og baseret på en pilot fortaget i samarbejde med Rigshospitalet. Gruppen bliver forankret i Sektionen Driftsstyring, hvor du bliver kollega med Driftsvagter, Incident-, Problem- og Change Management samt Overvågning.

Hvem er du?

  • Du har gerne erfaring fra en lignende stilling
  • Du er serviceminded med en general bred it-forståelse
  • Du må gerne have erfaring med projektledelse, og desuden vil du gerne prøve kræfter med drift
Som person ser vi gerne, at du

  • har godt humør, gåpåmod, er robust, har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og trives sammen med kollegaer med forskellige opgaver og baggrunde
  • har en analytisk og struktureret tilgang til opgaver
  • er opmærksom, loyal og lyttende, sætter pris på at yde en god service, og sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler
  • er udadvendt og klar til at indgå i en central rolle med mange kontaktflader
CIMT - din nye arbejdsplads
Som Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed med et årligt budget på 1,8 mia. kr. og godt 1.000 medarbejdere repræsenterer og hylder vi en stor mangfoldighed.
Vores mission er at være hospitalernes partner. Hos os handler digitalisering om liv. Derfor er kravene til os store. Ikke mindst dem, vi sætter for os selv. Mange af vores leverancer præsteres på tværs af faglige og organisatoriske skel, og i et stærkt økosystem leverer vi bl.a. løsninger til de nye supersygehuse, test- vaccinations- og behandlingskapacitet ifm. Corona, robotteknologi til kirurgi, fuldautomatiserede laboratoriesystemer samt diagnostik, der i stigende grad baseres på kunstig intelligens.

Se vores præsentationsvideo og bliv klogere på, hvem CIMT er, hvad vi brænder for, og hvad vi leverer.

Ansættelsesforhold
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Arbejdsstedet er Borgervænget 7, 2100 København Ø.
Vi udfører opgaverne, hvor det giver mest værdi, så du har et fast arbejdssted sammen med kollegerne, men vil i et vist omfang også have mulighed for at arbejde hjemmefra.

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.
Forventet tiltrædelse hurtigst muligt.

Interesseret?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Anita Kragh Nielsen på e-mail: anita.kragh.nielsen@regionh.dk eller på tlf. 21 39 99 50

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser online via linket her på siden senest søndag den 14. august.
Samtaler afholdes løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.