Service og Beredskab er en dynamisk driftsenhed i Horsens Kommune. Vi løser en lang række spændende og forskelligartede opgaver i vore afdelinger. Heriblandt varetager vi rengøringsopgaver for forskellige kommunale afdelinger.
Vi holder til på Endelavevej 5, 8700 Horsens, og samlet set er vi ca. 450 medarbejdere. Ca. 190 medarbejdere er beskæftiget i Rengøringsafdelingen.
Vi har én ledige stilling som rengøringsassistent indtil videre på Horsens Byskole, afd. Kildegade, med opstart hurtigst muligt. Timerne er fordelt med 35 timer de fleste af årets uger. Den gennemsnitlige ansættelsesnorm er 31,63. Du kommer til at indgå i et fast team. Du vil være omfattet af 2 delt tjeneste, og din arbejdstid vil primært være i tidsrummet kl. 5.00 - 9.30 og kl. 14.00 - 16.30 - fredag fra kl.13.30 - 16.00.
Dine kvalifikationer
- Du har erfaring indenfor rengørings arbejde.
- Du kan arbejde selvstændigt og har samtidig gode samarbejdsevner.
- Du har en fleksibel og positiv indstilling.
- Du kan læse, tale og forstå dansk.
Vi tilbyder - Ansættelse i en spændende virksomhed, der løser mange forskelligartede opgaver.
- Engagerede kollegaer.
- Mulighed for videreuddannelse.
- Omsorgskultur med plads til forskelligheder.
Yderligere oplysninger: Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte rengøringsleder Lis Søby på mobil 20931671.
Løn og pension: Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.
Ansøgningsfrist: Ansøgningerne vil blive vurderet løbende. Sidste ansøgningsfrist er fredag den 22. januar 2021 eller til kvalificeret ansøger haves.