Service og Beredskab søger én dygtig rengøringsassistent/vinduespolerer på 35 timer

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Service og Beredskab er en dynamisk driftsenhed i Horsens Kommune. Vi løser en
lang række spændende og forskelligartede opgaver i vore afdelinger. Heriblandt
varetager vi rengøringsopgaver for forskellige kommunale afdelinger.

Vi holder til på Endelavevej 5, 8700 Horsens, og samlet set er vi ca. 520 kollegaer. Ca. 190 kollegaer er beskæftiget i Rengøringsafdelingen.

Rengøringsafdelingen mangler en vinduespolerer/rengøringsassistent med ansættelse
snarest muligt. Den ugentlige arbejdstid er varierende, men gennemsnitlig 35 timer.
Du vil blive en del af Rengøringsafdelingens afløserkorps, men skal hovedsageligt
pudse vinduer i sommerhalvåret. Som en del af afløserkorpset skal du afløse ved sygdom, ferie m.m., udføre hovedrengøringsopgaver samt øvrige
ekstra rengøringsopgaver.

Arbejdstiden er varierende. I perioder med vinduespoleringsopgaver er arbejdstiden primært i tidsrummet  7.00-14.00.
For rengøringsopgaver vil arbejdstiden typisk være delt, og timerne vil primært ligge i tidsrummet 5.00-10.00 om morgenen og i tidsrummet kl. 16.00-20.00 om eftermiddagen.

Dine kvalifikationer:

  • Du har kørekort B og kan benytte egen bil til befordring imellem arbejdsstederne, undtagen ved vinduespoleringsopgaver - her stilles bil til rådighed
  • Du har erfaring med vinduespolering og brug af blødvandsanlæg
  • Du har erfaring indenfor rengøringsarbejde
  • Du har lyst til en meget varieret arbejdsdag og er villig til at indgå aftale om fleksibel arbejdstid
  • Du kan arbejde selvstændigt og har samtidig gode samarbejdsevner
  • Du har en fleksibel og positiv indstilling
  • Du kan læse, tale og forstå dansk

Vi tilbyder:
  • Ansættelse i en spændende virksomhed, der løser mange forskelligartede opgaver
  • Engagerede kollegaer
  • Kørselsordning efter statens takster
  • Mulighed for videreuddannelse
  • Omsorgskultur med plads til forskelligheder

Yderligere oplysninger: 
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte
rengøringsleder Ole Andersen på mail noa@horsens.dk eller mobil 2093 1672.

Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige
kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist: 
Ansøgningerne vil blive vurderet løbende. Sidste ansøgningsfrist er søndag den 19.
september 2021 eller til kvalificeret ansøger haves. 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Service og Beredskab søger én dygtig rengøringsassistent/vinduespolerer på 35 timer

Service og Beredskab er en dynamisk driftsenhed i Horsens Kommune. Vi løser en
lang række spændende og forskelligartede opgaver i vore afdelinger. Heriblandt
varetager vi rengøringsopgaver for forskellige kommunale afdelinger.

Vi holder til på Endelavevej 5, 8700 Horsens, og samlet set er vi ca. 520 kollegaer. Ca. 190 kollegaer er beskæftiget i Rengøringsafdelingen.

Rengøringsafdelingen mangler en vinduespolerer/rengøringsassistent med ansættelse
snarest muligt. Den ugentlige arbejdstid er varierende, men gennemsnitlig 35 timer.
Du vil blive en del af Rengøringsafdelingens afløserkorps, men skal hovedsageligt
pudse vinduer i sommerhalvåret. Som en del af afløserkorpset skal du afløse ved sygdom, ferie m.m., udføre hovedrengøringsopgaver samt øvrige
ekstra rengøringsopgaver.

Arbejdstiden er varierende. I perioder med vinduespoleringsopgaver er arbejdstiden primært i tidsrummet  7.00-14.00.
For rengøringsopgaver vil arbejdstiden typisk være delt, og timerne vil primært ligge i tidsrummet 5.00-10.00 om morgenen og i tidsrummet kl. 16.00-20.00 om eftermiddagen.

Dine kvalifikationer:

  • Du har kørekort B og kan benytte egen bil til befordring imellem arbejdsstederne, undtagen ved vinduespoleringsopgaver - her stilles bil til rådighed
  • Du har erfaring med vinduespolering og brug af blødvandsanlæg
  • Du har erfaring indenfor rengøringsarbejde
  • Du har lyst til en meget varieret arbejdsdag og er villig til at indgå aftale om fleksibel arbejdstid
  • Du kan arbejde selvstændigt og har samtidig gode samarbejdsevner
  • Du har en fleksibel og positiv indstilling
  • Du kan læse, tale og forstå dansk

Vi tilbyder:
  • Ansættelse i en spændende virksomhed, der løser mange forskelligartede opgaver
  • Engagerede kollegaer
  • Kørselsordning efter statens takster
  • Mulighed for videreuddannelse
  • Omsorgskultur med plads til forskelligheder

Yderligere oplysninger: 
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte
rengøringsleder Ole Andersen på mail noa@horsens.dk eller mobil 2093 1672.

Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige
kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist: 
Ansøgningerne vil blive vurderet løbende. Sidste ansøgningsfrist er søndag den 19.
september 2021 eller til kvalificeret ansøger haves. 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.