Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Service- og koordineringsmedarbejder

HORN er blandt de førende leverandører af kvalitetsbordplader på specialmål i materialerne: Massivtræ, laminat, linoleum, Solid Surface/Corian®, stål, komposit/Silestone®, keramik/Dekton® samt granit. Virksomheden leverer til kunder i hele Skandinavien samt Sydeuropa.


HORNs mål er at skabe og producere udelukkende bæredygtige produkter, et mål vi allerede er godt på vej imod, da vi som eneste leverandør på markedet har både Svanemærkede samt FSC®*-og indeklimacertificerede bordplader. Virksomheden er desuden tilsluttet UN Global Compact og arbejder ihærdigt med verdensmålene – blandt andet ved løbende at produktudvikle på en måde, der minimerer spild og muliggør en cirkulær produktion. I den forbindelse har HORN allerede for år tilbage oprettet en socialøkonomisk dattervirksomhed ’Denwood by HORN’, som aftager restmaterialer fra produktionen og viderebearbejder det til interiørprodukter.

*FSC C074535


Til at indgå i et kvalitetsbevidst team søges nu en


Service- og koordineringsmedarbejder

Kvalitetsprodukter – Kundeservice – Vækstvirksomhed


Vil du bidrage til den gode kundeservice hos en bæredygtig og ambitiøs vækstvirksomhed, der har en unik position på markedet? Som service- og koordineringsmedarbejder hos HORN bliver du en del af et stærkt team med et godt fællesskab. Der er nemlig tale om en velkonsolideret og solid virksomhed, der tager socialt økonomisk ansvar og som er kendetegnet af en uformel omgangstone og en kultur præget af sammenhold og godt humør.


Du får en spændende arbejdsdag, hvor du med reference til service- og kvalitetschefen bliver ansvarlig for at varetage servicehenvendelser og virksomhedens tryghedspakker. Du bliver således ansvarlig for at modtage, behandle og respondere på de indkomne servicehenvendelser og i den forbindelse sikre den bedst mulige kundeservice. Du bliver en del af et team bestående af seks kollegaer på kontoret samt fem montører, der kører ud til slutkunderne. Du får således et tæt samarbejde med dine kollegaer, hvor du blandt andet planlægger montørernes servicebesøg. Du får således en række planlægnings- og koordineringsopgaver i forbindelse med løsningen af opgaverne.


For at få succes i jobbet er det en væsentlig fordel, at du har erfaring fra køkkenbranchen, samt at du behersker dansk og engelsk på brugerniveau i skrift og tale. Det er desuden en fordel, hvis du kan kommunikere på flere skandinaviske sprog.


Som person motiveres du af interaktionen med kunderne, og du er kendt for dit kundefokus, din grundighed samt for at overholde dine deadlines. Ydermere er du kendetegnet af at være serviceminded, kvalitetsbevidst og løsningsorienteret, ligesom du arbejder struktureret og med et godt overblik. Det falder dig naturligt at være selvkørende og udadvendt, og du trives med at være en del af et team, hvor I står sammen om at skabe de bedst mulige kundeoplevelser.


Er du den nye service- og koordineringsmedarbejder hos HORN i Aulum, så skynd dig at sende din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning".


For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til service- og kvalitetschef Hans Christian Misfelt på tlf.: 40 84 05 09 eller på: hcm@hornbordplader.dk.


For yderligere information om HORN se www.hornbordplader.dk.


Der gøres opmærksom på, at vi ikke arbejder med ansøgningsfrister, da ansøgningerne behandles løbende.


Se mere på vores ansøgersite: https://hornbordplader.ofir.com


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.