Servicechef, Hospitalsenhed Midt (genopslag)

Hospitalsenhed Midt søger en visionær og innovativ servicechef til Servicecentret, som vil stå i spidsen for at videreføre og løfte hospitalsenhedens resultater inden for facility management. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019 eller snarest muligt herefter.

Om stillingen som servicechef
Som servicechef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for Servicecentret, som rummer Hospitalsenhed Midts facility management (FM) områder. Som servicechef skal du understøtte FM som en strategisk udviklingsfaktor for hospitalet, der medvirker til at fremme forbedring og effektiv drift. Dette f.eks. gennem bygningsdata, som kan understøtte udvikling af bygningsdrift og klinisk drift, gennem indsigt i og udnyttelse af moderne teknologi og gennem innovation.
 
Derudover er det dit ansvar, at Servicecentrets ressourcer udnyttes effektivt, hvilket betyder at du skal sikre, at Servicecentrets ydelser i så høj grad som muligt dækker hospitalsenhedens behov samt medvirker til at understøtte og fremme udvikling af hospitalets kernefunktioner. Det er endvidere vigtigt, at du formår at skabe optimale betingelser for et godt og tæt samarbejde imellem funktionerne internt i Servicecentret.
 
Hospitalsenhed Midt har tradition for at prioritere aktivt og tæt samarbejde på FM-området på tværs mellem hospitaler og andre driftsområder i Region Midtjylland.
 
Som servicechef forventer vi, at du:

  • har relevant videregående uddannelse – gerne inden for logistik, forsyning eller teknik f.eks. cand.merc., cand.soc., ingeniør eller maskinmester
  • har solide strategiske og organisatoriske ledelseskompetencer og væsentlig ledelseserfaring - gerne inden for FM-området
  • er forretningsorienteret og arbejder relationelt
  • kan yde strategisk rådgivning til hospitalsledelsen
  • kan bidrage til at centerets opgaver bliver løst på et højt fagligt niveau
  • har en involverende og åben ledelsesstil
  • er udadvendt og engageret med et stærkt personligt drive og en god gennemslagskraft
  • kan skabe resultater samt gejst, arbejdsglæde og attraktive arbejdspladser
 Du vil blive del af en organisation, der tilbyder:
  • en overordnet ledelsesfunktion i et center, der spænder over mange forskellige FM-funktioner med en høj grad af decentral ledelse i det daglige
  • en plads i hospitalsenhedens ledergruppe og direkte reference til hospitalsledelsen
  • ledelsessparring med kompetente kollegaer på tværs af afdelinger og matrikler
Om Servicecentret
Servicecentret i Hospitalsenhed Midt har ni funktionsområder:
  • Skive Sundhedshus
  • Teknisk Afsnit
  • Byggeri og Ejendomme
  • Sekretariat og Information
  • Indkøb og Logistik
  • Køkken
  • Service 1
  • Service 2
  • MidtTransport
Der er i alt otte afsnitsledere inden for de forskellige områder. De varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Servicecentret har 521 ansatte og et budget på 160 mio. kr.
 
Se mere om Servicecentret her.
 
Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter de fem regionshospitaler i Viborg, Silkeborg, Hammel, Skive og Lemvig, der tilsammen udgør en dynamisk hospitalsenhed med en stærk faglig profil, og som i kraft af specialernes kompleksitet og bredde, er en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Hospitalsenheden har ca. 4.200 ansatte og et budget på 2,3 mia. kr.

Se mere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation med udgangspunkt i gældende aftaler og overenskomster. Derudover ydes eventuelt tillæg for kvalifikationer ved forhandling med den faglige organisation.

Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.

Yderligere information
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:
Hospitalsdirektør Thomas Balle Kristensen på tlf. +45 30 38 71 93

Stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved at følge linket.
 
Ansøgning
Ansøgningen skal være os i hænde senest tirsdag den 28. maj 2019 med dokumentation for uddannelse, tidligere beskæftigelse m.v.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 11. juni 2019 og onsdag den 26. juni 2019. For kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der være personprofiltest.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016204Phoenix-39beea1312019-05-03T14:02:40.683Servicechef, Hospitalsenhed Midt (genopslag)Hospitalsenhed Midt søger en visionær og innovativ servicechef til Servicecentret, som vil stå i spidsen for at videreføre og løfte hospitalsenhedens resultater inden for facility management. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019 eller snarest muligt herefter.

Om stillingen som servicechef
Som servicechef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for Servicecentret, som rummer Hospitalsenhed Midts facility management (FM) områder. Som servicechef skal du understøtte FM som en strategisk udviklingsfaktor for hospitalet, der medvirker til at fremme forbedring og effektiv drift. Dette f.eks. gennem bygningsdata, som kan understøtte udvikling af bygningsdrift og klinisk drift, gennem indsigt i og udnyttelse af moderne teknologi og gennem innovation.
 
Derudover er det dit ansvar, at Servicecentrets ressourcer udnyttes effektivt, hvilket betyder at du skal sikre, at Servicecentrets ydelser i så høj grad som muligt dækker hospitalsenhedens behov samt medvirker til at understøtte og fremme udvikling af hospitalets kernefunktioner. Det er endvidere vigtigt, at du formår at skabe optimale betingelser for et godt og tæt samarbejde imellem funktionerne internt i Servicecentret.
 
Hospitalsenhed Midt har tradition for at prioritere aktivt og tæt samarbejde på FM-området på tværs mellem hospitaler og andre driftsområder i Region Midtjylland.
 
Som servicechef forventer vi, at du:
  • har relevant videregående uddannelse – gerne inden for logistik, forsyning eller teknik f.eks. cand.merc., cand.soc., ingeniør eller maskinmester
  • har solide strategiske og organisatoriske ledelseskompetencer og væsentlig ledelseserfaring - gerne inden for FM-området
  • er forretningsorienteret og arbejder relationelt
  • kan yde strategisk rådgivning til hospitalsledelsen
  • kan bidrage til at centerets opgaver bliver løst på et højt fagligt niveau
  • har en involverende og åben ledelsesstil
  • er udadvendt og engageret med et stærkt personligt drive og en god gennemslagskraft
  • kan skabe resultater samt gejst, arbejdsglæde og attraktive arbejdspladser
 Du vil blive del af en organisation, der tilbyder:
  • en overordnet ledelsesfunktion i et center, der spænder over mange forskellige FM-funktioner med en høj grad af decentral ledelse i det daglige
  • en plads i hospitalsenhedens ledergruppe og direkte reference til hospitalsledelsen
  • ledelsessparring med kompetente kollegaer på tværs af afdelinger og matrikler
Om Servicecentret
Servicecentret i Hospitalsenhed Midt har ni funktionsområder:
  • Skive Sundhedshus
  • Teknisk Afsnit
  • Byggeri og Ejendomme
  • Sekretariat og Information
  • Indkøb og Logistik
  • Køkken
  • Service 1
  • Service 2
  • MidtTransport
Der er i alt otte afsnitsledere inden for de forskellige områder. De varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Servicecentret har 521 ansatte og et budget på 160 mio. kr.
 
Se mere om Servicecentret her.
 
Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter de fem regionshospitaler i Viborg, Silkeborg, Hammel, Skive og Lemvig, der tilsammen udgør en dynamisk hospitalsenhed med en stærk faglig profil, og som i kraft af specialernes kompleksitet og bredde, er en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Hospitalsenheden har ca. 4.200 ansatte og et budget på 2,3 mia. kr.

Se mere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation med udgangspunkt i gældende aftaler og overenskomster. Derudover ydes eventuelt tillæg for kvalifikationer ved forhandling med den faglige organisation.

Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.

Yderligere information
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:
Hospitalsdirektør Thomas Balle Kristensen på tlf. +45 30 38 71 93

Stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved at følge linket.
 
Ansøgning
Ansøgningen skal være os i hænde senest tirsdag den 28. maj 2019 med dokumentation for uddannelse, tidligere beskæftigelse m.v.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 11. juni 2019 og onsdag den 26. juni 2019. For kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der være personprofiltest.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale

Hospitalsenhed Midt søger en visionær og innovativ servicechef til Servicecentret, som vil stå i spidsen for at videreføre og løfte hospitalsenhedens resultater inden for facility management. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019 eller snarest muligt herefter.Om stillingen som servicechefSom servicechef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for Servicecentret, som rummer Hospitalsenhed Midts facility management (FM) områder. Som servicechef skal du understøtte FM som en strategisk udviklingsfaktor for hospitalet, der medvirker til at fremme forbedring og effektiv drift. Dette f.eks. gennem bygningsdata, som kan understøtte udvikling af bygningsdrift og klinisk drift, gennem indsigt i og udnyttelse af moderne teknologi og gennem innovation. Derudover er det dit ansvar, at Servicecentrets ressourcer udnyttes effektivt, hvilket betyder at du skal sikre, at Servicecentrets ydelser i så høj grad som muligt dækker hospitalsenhedens behov samt medvirker til at understøtte og fremme udvikling af hospitalets kernefunktioner. Det er endvidere vigtigt, at du formår at skabe optimale betingelser for et godt og tæt samarbejde imellem funktionerne internt i Servicecentret. Hospitalsenhed Midt har tradition for at prioritere aktivt og tæt samarbejde på FM-området på tværs mellem hospitaler og andre driftsområder i Region Midtjylland. Som servicechef forventer vi, at du: har relevant videregående uddannelse gerne inden for logistik, forsyning eller teknik f.eks. cand.merc., cand.soc., ingeniør eller maskinmester har solide strategiske og organisatoriske ledelseskompetencer og væsentlig ledelseserfaring - gerne inden for FM-området er forretningsorienteret og arbejder relationelt kan yde strategisk rådgivning til hospitalsledelsen kan bidrage til at centerets opgaver bliver løst på et højt fagligt niveau har en involverende og åben ledelsesstil er udadvendt og engageret med et stærkt personligt drive og en god gennemslagskraft kan skabe resultater samt gejst, arbejdsglæde og attraktive arbejdspladser Du vil blive del af en organisation, der tilbyder: en overordnet ledelsesfunktion i et center, der spænder over mange forskellige FM-funktioner med en høj grad af decentral ledelse i det daglige en plads i hospitalsenhedens ledergruppe og direkte reference til hospitalsledelsen ledelsessparring med kompetente kollegaer på tværs af afdelinger og matrikler Om Servicecentret Servicecentret i Hospitalsenhed Midt har ni funktionsområder: Skive Sundhedshus Teknisk Afsnit Byggeri og Ejendomme Sekretariat og Information Indkøb og Logistik Køkken Service 1 Service 2 MidtTransport Der er i alt otte afsnitsledere inden for de forskellige områder. De varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Servicecentret har 521 ansatte og et budget på 160 mio. kr. Se mere om Servicecentret her. Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter de fem regionshospitaler i Viborg, Silkeborg, Hammel, Skive og Lemvig, der tilsammen udgør en dynamisk hospitalsenhed med en stærk faglig profil, og som i kraft af specialernes kompleksitet og bredde, er en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Hospitalsenheden har ca. 4.200 ansatte og et budget på 2,3 mia. kr.Se mere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dkAnsættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation med udgangspunkt i gældende aftaler og overenskomster. Derudover ydes eventuelt tillæg for kvalifikationer ved forhandling med den faglige organisation.Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.Yderligere informationYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:Hospitalsdirektør Thomas Balle Kristensen på tlf. 45 30 38 71 93Stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved at følge linket. AnsøgningAnsøgningen skal være os i hænde senest tirsdag den 28. maj 2019 med dokumentation for uddannelse, tidligere beskæftigelse m.v.Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 11. juni 2019 og onsdag den 26. juni 2019. For kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der være personprofiltest.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale10Phoenix39beea13101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-28T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=0eee7f85-c793-4c19-9bdc-e567eeda8fb60EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3519359Servicecentret11Heibergs Alle 48800ViborgDKDanmarkORS/39beea13_logo.gifORS/Small/39beea13_logo.gif0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent753658EmplyMinimum pakken - 35 dage307e23eb-7bc4-4424-9a6a-2bfe5efa573b_11131600003-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39beea13https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=39beea13https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39beea13&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39beea13&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgSom Servicechef hos Servicecentret bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale933416Servicechef6Ledelse361672179sanne.kaastrup@midt.rm.dkDanmarkDanmark330010884Vil du med på team Bast & Co?Robot Vi søger 2 nye og dygtige serviceteknikere, som ønsker en spændende og udfordrende hverdag, ved at servicere vores kunder i Danmark og i udlandet. Bast Co. A S er en af Europas største virksomheder indenfor lige netop vores kompetencefelt, der er reparation og vedligehold af alle typer bearbejdningsmaskiner. Vi har opbygget vores kompetencer gennem 25 år, og har også Jakobsen og BastCnc.dk i vores 2.500 kvadratmeter store værksted, således vi kan tilbyde vores kunder den optimale service og rådgivning. Vi forventer: Du har en relevant uddannelse inden for metal. Du har kendskab til én eller flere styringer, f.eks. Heidenhain, Fanuc eller Siemens. Du har geometrisk og mekanisk forståelse. Du besidder en høj grad af akkuratesse og selvdisciplin. Du kan arbejde selvstændigt og i teams. Du er rejsevant, kundeminded og fleksibel. Du har minimum, kørekort B. Forventet arbejdsopgaver: Service og vedligehold af CNC- og værktøjsmaskiner. Service og vedligehold af slibemaskiner. Spindelreparation. Vi tilbyder: Et job med personlig og faglig udvikling, samt stort ansvar for egne opgaver. Gode kolleger og en uformel organisation. Spændende og afvekslende arbejdsdage, både i Danmark og i udlandet. Grundig oplæring og mulighed for løbende uddannelse. Attraktiv lønpakke med pensionsordning. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte, Adm. direktør Jens Hansen på tlf. 45 28 44 19 81 eller Servicechef Kim Dejbjærg på tlf. 45 60 29 64 10. Sådan ansøger du Ansøgningen, der naturligvis behandles fortroligt, sendes til job@bastogco.dk Tiltrædelse snarest muligt. Vi kigger løbende på de indkomne ansøgninger, men venter gerne på den rette.

Vi søger 2 nye og dygtige serviceteknikere, som ønsker en spændende og udfordrende hverdag, ved at servicere vores kunder i Danmark og i udlandet.

Bast & Co. A/S er en af Europas største virksomheder indenfor lige netop vores kompetencefelt, der er reparation og vedligehold af alle typer bearbejdningsmaskiner. Vi har opbygget vores kompetencer gennem 25 år, og har også Jakobsen og BastCnc.dk i vores 2.500 kvadratmeter store værksted, således vi kan tilbyde vores kunder den optimale service og rådgivning.

Vi forventer:

  • Du har en relevant uddannelse inden for metal.
  • Du har kendskab til én eller flere styringer, f.eks. Heidenhain, Fanuc eller Siemens.
  • Du har geometrisk og mekanisk forståelse.
  • Du besidder en høj grad af akkuratesse og selvdisciplin.
  • Du kan arbejde selvstændigt og i teams.
  • Du er rejsevant, kundeminded og fleksibel.
  • Du har minimum, kørekort B.

Forventet arbejdsopgaver:

  • Service og vedligehold af CNC- og værktøjsmaskiner.
  • Service og vedligehold af slibemaskiner.
  • Spindelreparation.

Vi tilbyder:

  • Et job med personlig og faglig udvikling, samt stort ansvar for egne opgaver.
  • Gode kolleger og en uformel organisation.
  • Spændende og afvekslende arbejdsdage, både i Danmark og i udlandet.
  • Grundig oplæring og mulighed for løbende uddannelse.
  • Attraktiv lønpakke med pensionsordning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte, Adm. direktør Jens Hansen på tlf. +45 28 44 19 81 eller Servicechef Kim Dejbjærg på tlf. +45 60 29 64 10.

 

 

 

 

 

Sådan ansøger du

Ansøgningen, der naturligvis behandles fortroligt, sendes til job@bastogco.dk

Tiltrædelse snarest muligt. Vi kigger løbende på de indkomne ansøgninger, men venter gerne på den rette.

 

Bast & CO. A/SVejle2019-04-24T00:00:002019-05-31T00:00:00
330024730Serviceleder til RengøringBasic Er du frisk på udfordringerne med at være distanceleder for 30-35 rengøringsteknikere og assistenter?Så er det muligvis dig, vi mangler på vores hold. En del af et stærkt hold Dine nærmeste kolleger er fem erfarne serviceledere, som du kan sparre med. Du bliver ansat i en organisation med mere end 200 medarbejdere fordelt i seks geografiske områder. Vi brænder for det, vi laver, og sætter en ære i hele tiden at gøre det bedste i dialog med vores kunder og medarbejdere. Rengøring er en del af Ejendomme i Silkeborg Kommune. Vi gør rent på alle kommunens skoler, SFO er, daginstitutioner og administrationsbygninger. Vi arbejder ud fra konceptet Dialogbaseret rengøring, hvor vi vægter Åbenhed, Dialog og Tillid højt. Du bliver en del af et stærkt hold, hvor vi sammen spiller hinanden gode. Vi vil være Danmarks bedste arbejdsplads. Vi søger en serviceleder der: er udadvendt, selvsikker, pålidelig og tolerant er selvkørende, løsningsorienteret og igangsætter har en vedholdende og innovativ tilgang til opgaveløsningen er parat til udfordrende situationer, der stiller krav til dit lederskab kan kommunikere direkte, målrettet og effektivt både skriftligt og mundtligt kan være ansporende og inspirerende for medarbejderne skal være kulturbærer for åbenhed, dialog og tillid er IT-stærk, da vi er en digital organisation har humor, da vi sætter pris på, at der en uhøjtidelig omgangstone i serviceledergruppen Ud over de nævnte egenskaber skal du selvfølgelig have gyldigt kørekort, ligesom vi forventer at du har kendskab til branchen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os .Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Joel Engblad på tlf. 51 23 89 88. Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 12. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Er du frisk på udfordringerne med at være distanceleder for 30-35 rengøringsteknikere og assistenter?
Så er det muligvis dig, vi mangler på vores hold.
 
En del af et stærkt hold
Dine nærmeste kolleger er fem erfarne serviceledere, som du kan sparre med. Du bliver ansat i en organisation med mere end 200 medarbejdere fordelt i seks geografiske områder. Vi brænder for det, vi laver, og sætter en ære i hele tiden at gøre det bedste i dialog med vores kunder og medarbejdere.
 
Rengøring er en del af Ejendomme i Silkeborg Kommune. Vi gør rent på alle kommunens skoler, SFO’er, daginstitutioner og administrationsbygninger. Vi arbejder ud fra konceptet Dialogbaseret rengøring, hvor vi vægter Åbenhed, Dialog og Tillid højt. Du bliver en del af et stærkt hold, hvor vi sammen spiller hinanden gode. Vi vil være Danmarks bedste arbejdsplads.
 
Vi søger en serviceleder der:
  • er udadvendt, selvsikker, pålidelig og tolerant
  • er selvkørende, løsningsorienteret og igangsætter
  • har en vedholdende og innovativ tilgang til opgaveløsningen
  • er parat til udfordrende situationer, der stiller krav til dit lederskab
  • kan kommunikere direkte, målrettet og effektivt både skriftligt og mundtligt
  • kan være ansporende og inspirerende for medarbejderne
  • skal være kulturbærer for åbenhed, dialog og tillid
  • er IT-stærk, da vi er en digital organisation
  • har humor, da vi sætter pris på, at der en uhøjtidelig omgangstone i serviceledergruppen
Ud over de nævnte egenskaber skal du selvfølgelig have gyldigt kørekort, ligesom vi forventer at du har kendskab til branchen.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Joel Engblad på tlf. 51 23 89 88.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 12. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/31f49a9f_logo.jpegRengøringSilkeborg2019-05-15T15:00:26.7902019-06-04T00:00:00
330024890Serviceleder til RengøringRobot Er du frisk på udfordringerne med at være distanceleder for 30-35 rengøringsteknikere og assistenter? Så er det muligvis dig, vi mangler på vores hold. En del af et stærkt hold Dine nærmeste kolleger er fem erfarne serviceledere, som du kan sparre med. Du bliver ansat i en organisation med mere end 200 medarbejdere fordelt i seks geografiske områder. Vi brænder for det, vi laver, og sætter en ære i hele tiden at gøre det bedste i dialog med vores kunder og medarbejdere. Rengøring er en del af Ejendomme i Silkeborg Kommune. Vi gør rent på alle kommunens skoler, SFO er, daginstitutioner og administrationsbygninger. Vi arbejder ud fra konceptet Dialogbaseret rengøring, hvor vi vægter Åbenhed, Dialog og Tillid højt. Du bliver en del af et stærkt hold, hvor vi sammen spiller hinanden gode. Vi vil være Danmarks bedste arbejdsplads. Vi søger en serviceleder der:er udadvendt, selvsikker, pålidelig og toleranter selvkørende, løsningsorienteret og igangsætterhar en vedholdende og innovativ tilgang til opgaveløsningener parat til udfordrende situationer, der stiller krav til dit lederskabkan kommunikere direkte, målrettet og effektivt både skriftligt og mundtligtkan være ansporende og inspirerende for medarbejderneskal være kulturbærer for åbenhed, dialog og tillider IT-stærk, da vi er en digital organisationhar humor, da vi sætter pris på, at der en uhøjtidelig omgangstone i serviceledergruppenUd over de nævnte egenskaber skal du selvfølgelig have gyldigt kørekort, ligesom vi forventer at du har kendskab til branchen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os . Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Joel Engblad på tlf. 51 23 89 88. Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 12. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Er du frisk på udfordringerne med at være distanceleder for 30-35 rengøringsteknikere og assistenter?
Så er det muligvis dig, vi mangler på vores hold.
 
En del af et stærkt hold
Dine nærmeste kolleger er fem erfarne serviceledere, som du kan sparre med. Du bliver ansat i en organisation med mere end 200 medarbejdere fordelt i seks geografiske områder. Vi brænder for det, vi laver, og sætter en ære i hele tiden at gøre det bedste i dialog med vores kunder og medarbejdere.
 
Rengøring er en del af Ejendomme i Silkeborg Kommune. Vi gør rent på alle kommunens skoler, SFO’er, daginstitutioner og administrationsbygninger. Vi arbejder ud fra konceptet Dialogbaseret rengøring, hvor vi vægter Åbenhed, Dialog og Tillid højt. Du bliver en del af et stærkt hold, hvor vi sammen spiller hinanden gode. Vi vil være Danmarks bedste arbejdsplads.
 
Vi søger en serviceleder der:
  • er udadvendt, selvsikker, pålidelig og tolerant
  • er selvkørende, løsningsorienteret og igangsætter
  • har en vedholdende og innovativ tilgang til opgaveløsningen
  • er parat til udfordrende situationer, der stiller krav til dit lederskab
  • kan kommunikere direkte, målrettet og effektivt både skriftligt og mundtligt
  • kan være ansporende og inspirerende for medarbejderne
  • skal være kulturbærer for åbenhed, dialog og tillid
  • er IT-stærk, da vi er en digital organisation
  • har humor, da vi sætter pris på, at der en uhøjtidelig omgangstone i serviceledergruppen
Ud over de nævnte egenskaber skal du selvfølgelig have gyldigt kørekort, ligesom vi forventer at du har kendskab til branchen.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Joel Engblad på tlf. 51 23 89 88.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 12. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-05-15T00:00:002019-06-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du med på team Bast & Co?

Bast & CO. A/S

Vejle
Vi søger 2 nye og dygtige serviceteknikere, som ønsker en spændende og udfordrende hverdag, ved at servicere vores kunder i Danmark og i udlandet. Bast Co. A S er en af Europas største virksomheder indenfor lige netop vores kompetencefelt, der er re...
Indrykket:24. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Serviceleder til Rengøring

Rengøring

Silkeborg
Er du frisk på udfordringerne med at være distanceleder for 30-35 rengøringsteknikere og assistenter?Så er det muligvis dig, vi mangler på vores hold. En del af et stærkt hold Dine nærmeste kolleger er fem erfarne serviceledere, som du kan sparre me...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Serviceleder til Rengøring

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Er du frisk på udfordringerne med at være distanceleder for 30-35 rengøringsteknikere og assistenter? Så er det muligvis dig, vi mangler på vores hold. En del af et stærkt hold Dine nærmeste kolleger er fem erfarne serviceledere, som du kan sparre m...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:4. juni 2019