Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicechef, Hospitalsenhed Midt (genopslag)

Hospitalsenhed Midt søger en visionær og innovativ servicechef til Servicecentret, som vil stå i spidsen for at videreføre og løfte hospitalsenhedens resultater inden for facility management. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019 eller snarest muligt herefter.

Om stillingen som servicechef
Som servicechef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for Servicecentret, som rummer Hospitalsenhed Midts facility management (FM) områder. Som servicechef skal du understøtte FM som en strategisk udviklingsfaktor for hospitalet, der medvirker til at fremme forbedring og effektiv drift. Dette f.eks. gennem bygningsdata, som kan understøtte udvikling af bygningsdrift og klinisk drift, gennem indsigt i og udnyttelse af moderne teknologi og gennem innovation.
 
Derudover er det dit ansvar, at Servicecentrets ressourcer udnyttes effektivt, hvilket betyder at du skal sikre, at Servicecentrets ydelser i så høj grad som muligt dækker hospitalsenhedens behov samt medvirker til at understøtte og fremme udvikling af hospitalets kernefunktioner. Det er endvidere vigtigt, at du formår at skabe optimale betingelser for et godt og tæt samarbejde imellem funktionerne internt i Servicecentret.
 
Hospitalsenhed Midt har tradition for at prioritere aktivt og tæt samarbejde på FM-området på tværs mellem hospitaler og andre driftsområder i Region Midtjylland.
 
Som servicechef forventer vi, at du:

  • har relevant videregående uddannelse – gerne inden for logistik, forsyning eller teknik f.eks. cand.merc., cand.soc., ingeniør eller maskinmester
  • har solide strategiske og organisatoriske ledelseskompetencer og væsentlig ledelseserfaring - gerne inden for FM-området
  • er forretningsorienteret og arbejder relationelt
  • kan yde strategisk rådgivning til hospitalsledelsen
  • kan bidrage til at centerets opgaver bliver løst på et højt fagligt niveau
  • har en involverende og åben ledelsesstil
  • er udadvendt og engageret med et stærkt personligt drive og en god gennemslagskraft
  • kan skabe resultater samt gejst, arbejdsglæde og attraktive arbejdspladser
 Du vil blive del af en organisation, der tilbyder:
  • en overordnet ledelsesfunktion i et center, der spænder over mange forskellige FM-funktioner med en høj grad af decentral ledelse i det daglige
  • en plads i hospitalsenhedens ledergruppe og direkte reference til hospitalsledelsen
  • ledelsessparring med kompetente kollegaer på tværs af afdelinger og matrikler
Om Servicecentret
Servicecentret i Hospitalsenhed Midt har ni funktionsområder:
  • Skive Sundhedshus
  • Teknisk Afsnit
  • Byggeri og Ejendomme
  • Sekretariat og Information
  • Indkøb og Logistik
  • Køkken
  • Service 1
  • Service 2
  • MidtTransport
Der er i alt otte afsnitsledere inden for de forskellige områder. De varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Servicecentret har 521 ansatte og et budget på 160 mio. kr.
 
Se mere om Servicecentret her.
 
Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter de fem regionshospitaler i Viborg, Silkeborg, Hammel, Skive og Lemvig, der tilsammen udgør en dynamisk hospitalsenhed med en stærk faglig profil, og som i kraft af specialernes kompleksitet og bredde, er en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Hospitalsenheden har ca. 4.200 ansatte og et budget på 2,3 mia. kr.

Se mere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation med udgangspunkt i gældende aftaler og overenskomster. Derudover ydes eventuelt tillæg for kvalifikationer ved forhandling med den faglige organisation.

Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.

Yderligere information
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:
Hospitalsdirektør Thomas Balle Kristensen på tlf. +45 30 38 71 93

Stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved at følge linket.
 
Ansøgning
Ansøgningen skal være os i hænde senest tirsdag den 28. maj 2019 med dokumentation for uddannelse, tidligere beskæftigelse m.v.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 11. juni 2019 og onsdag den 26. juni 2019. For kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der være personprofiltest.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016204Phoenix-39beea1312019-05-03T14:02:40.683Servicechef, Hospitalsenhed Midt (genopslag)Hospitalsenhed Midt søger en visionær og innovativ servicechef til Servicecentret, som vil stå i spidsen for at videreføre og løfte hospitalsenhedens resultater inden for facility management. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019 eller snarest muligt herefter.

Om stillingen som servicechef
Som servicechef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for Servicecentret, som rummer Hospitalsenhed Midts facility management (FM) områder. Som servicechef skal du understøtte FM som en strategisk udviklingsfaktor for hospitalet, der medvirker til at fremme forbedring og effektiv drift. Dette f.eks. gennem bygningsdata, som kan understøtte udvikling af bygningsdrift og klinisk drift, gennem indsigt i og udnyttelse af moderne teknologi og gennem innovation.
 
Derudover er det dit ansvar, at Servicecentrets ressourcer udnyttes effektivt, hvilket betyder at du skal sikre, at Servicecentrets ydelser i så høj grad som muligt dækker hospitalsenhedens behov samt medvirker til at understøtte og fremme udvikling af hospitalets kernefunktioner. Det er endvidere vigtigt, at du formår at skabe optimale betingelser for et godt og tæt samarbejde imellem funktionerne internt i Servicecentret.
 
Hospitalsenhed Midt har tradition for at prioritere aktivt og tæt samarbejde på FM-området på tværs mellem hospitaler og andre driftsområder i Region Midtjylland.
 
Som servicechef forventer vi, at du:
  • har relevant videregående uddannelse – gerne inden for logistik, forsyning eller teknik f.eks. cand.merc., cand.soc., ingeniør eller maskinmester
  • har solide strategiske og organisatoriske ledelseskompetencer og væsentlig ledelseserfaring - gerne inden for FM-området
  • er forretningsorienteret og arbejder relationelt
  • kan yde strategisk rådgivning til hospitalsledelsen
  • kan bidrage til at centerets opgaver bliver løst på et højt fagligt niveau
  • har en involverende og åben ledelsesstil
  • er udadvendt og engageret med et stærkt personligt drive og en god gennemslagskraft
  • kan skabe resultater samt gejst, arbejdsglæde og attraktive arbejdspladser
 Du vil blive del af en organisation, der tilbyder:
  • en overordnet ledelsesfunktion i et center, der spænder over mange forskellige FM-funktioner med en høj grad af decentral ledelse i det daglige
  • en plads i hospitalsenhedens ledergruppe og direkte reference til hospitalsledelsen
  • ledelsessparring med kompetente kollegaer på tværs af afdelinger og matrikler
Om Servicecentret
Servicecentret i Hospitalsenhed Midt har ni funktionsområder:
  • Skive Sundhedshus
  • Teknisk Afsnit
  • Byggeri og Ejendomme
  • Sekretariat og Information
  • Indkøb og Logistik
  • Køkken
  • Service 1
  • Service 2
  • MidtTransport
Der er i alt otte afsnitsledere inden for de forskellige områder. De varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Servicecentret har 521 ansatte og et budget på 160 mio. kr.
 
Se mere om Servicecentret her.
 
Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter de fem regionshospitaler i Viborg, Silkeborg, Hammel, Skive og Lemvig, der tilsammen udgør en dynamisk hospitalsenhed med en stærk faglig profil, og som i kraft af specialernes kompleksitet og bredde, er en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Hospitalsenheden har ca. 4.200 ansatte og et budget på 2,3 mia. kr.

Se mere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation med udgangspunkt i gældende aftaler og overenskomster. Derudover ydes eventuelt tillæg for kvalifikationer ved forhandling med den faglige organisation.

Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.

Yderligere information
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:
Hospitalsdirektør Thomas Balle Kristensen på tlf. +45 30 38 71 93

Stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved at følge linket.
 
Ansøgning
Ansøgningen skal være os i hænde senest tirsdag den 28. maj 2019 med dokumentation for uddannelse, tidligere beskæftigelse m.v.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 11. juni 2019 og onsdag den 26. juni 2019. For kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der være personprofiltest.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale

2019-05-29T00:51:34.070 Hospitalsenhed Midt søger en visionær og innovativ servicechef til Servicecentret, som vil stå i spidsen for at videreføre og løfte hospitalsenhedens resultater inden for facility management. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019 eller snarest muligt herefter.Om stillingen som servicechefSom servicechef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for Servicecentret, som rummer Hospitalsenhed Midts facility management (FM) områder. Som servicechef skal du understøtte FM som en strategisk udviklingsfaktor for hospitalet, der medvirker til at fremme forbedring og effektiv drift. Dette f.eks. gennem bygningsdata, som kan understøtte udvikling af bygningsdrift og klinisk drift, gennem indsigt i og udnyttelse af moderne teknologi og gennem innovation. Derudover er det dit ansvar, at Servicecentrets ressourcer udnyttes effektivt, hvilket betyder at du skal sikre, at Servicecentrets ydelser i så høj grad som muligt dækker hospitalsenhedens behov samt medvirker til at understøtte og fremme udvikling af hospitalets kernefunktioner. Det er endvidere vigtigt, at du formår at skabe optimale betingelser for et godt og tæt samarbejde imellem funktionerne internt i Servicecentret. Hospitalsenhed Midt har tradition for at prioritere aktivt og tæt samarbejde på FM-området på tværs mellem hospitaler og andre driftsområder i Region Midtjylland. Som servicechef forventer vi, at du: har relevant videregående uddannelse gerne inden for logistik, forsyning eller teknik f.eks. cand.merc., cand.soc., ingeniør eller maskinmester har solide strategiske og organisatoriske ledelseskompetencer og væsentlig ledelseserfaring - gerne inden for FM-området er forretningsorienteret og arbejder relationelt kan yde strategisk rådgivning til hospitalsledelsen kan bidrage til at centerets opgaver bliver løst på et højt fagligt niveau har en involverende og åben ledelsesstil er udadvendt og engageret med et stærkt personligt drive og en god gennemslagskraft kan skabe resultater samt gejst, arbejdsglæde og attraktive arbejdspladser Du vil blive del af en organisation, der tilbyder: en overordnet ledelsesfunktion i et center, der spænder over mange forskellige FM-funktioner med en høj grad af decentral ledelse i det daglige en plads i hospitalsenhedens ledergruppe og direkte reference til hospitalsledelsen ledelsessparring med kompetente kollegaer på tværs af afdelinger og matrikler Om Servicecentret Servicecentret i Hospitalsenhed Midt har ni funktionsområder: Skive Sundhedshus Teknisk Afsnit Byggeri og Ejendomme Sekretariat og Information Indkøb og Logistik Køkken Service 1 Service 2 MidtTransport Der er i alt otte afsnitsledere inden for de forskellige områder. De varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Servicecentret har 521 ansatte og et budget på 160 mio. kr. Se mere om Servicecentret her. Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter de fem regionshospitaler i Viborg, Silkeborg, Hammel, Skive og Lemvig, der tilsammen udgør en dynamisk hospitalsenhed med en stærk faglig profil, og som i kraft af specialernes kompleksitet og bredde, er en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Hospitalsenheden har ca. 4.200 ansatte og et budget på 2,3 mia. kr.Se mere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dkAnsættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation med udgangspunkt i gældende aftaler og overenskomster. Derudover ydes eventuelt tillæg for kvalifikationer ved forhandling med den faglige organisation.Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.Yderligere informationYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:Hospitalsdirektør Thomas Balle Kristensen på tlf. 45 30 38 71 93Stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved at følge linket. AnsøgningAnsøgningen skal være os i hænde senest tirsdag den 28. maj 2019 med dokumentation for uddannelse, tidligere beskæftigelse m.v.Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 11. juni 2019 og onsdag den 26. juni 2019. For kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der være personprofiltest.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale10Phoenix39beea13101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-28T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=0eee7f85-c793-4c19-9bdc-e567eeda8fb60EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3519359Servicecentret11Heibergs Alle 48800ViborgDKDanmarkORS/39beea13_logo.gifORS/Small/39beea13_logo.gif0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent753658EmplyMinimum pakken - 35 dage307e23eb-7bc4-4424-9a6a-2bfe5efa573b_11131600003-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39beea13https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=39beea13https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39beea13&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=39beea13&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgServicechef, Hospitalsenhed Midt (genopslag)12008011Dansk3Læse/ tale933416Servicechef6Ledelse361672179sanne.kaastrup@midt.rm.dkDanmarkDanmark330092438CNC Onsite søger ServicechefRobot Med baggrund i kraftig vækst og ønske om at udbygge vores position inden for service på Værktøjsmaskiner søger vi en Servicechef i en nyoprettet stilling. Som servicechef bliver du ansvarlig for at drive og videreudvikle serviceafdelingen. Du vil også blive en del af ledergruppen og på den måde være med til at definere strategien. Til dine daglige arbejdsopgaver hører bl.a. at: · Modtage service opkald fra kunderne · planlægge og fordele serviceopgaverne · give sparring til teknikerne · have en løbende dialog med kunderne og lytte til deres nuværende og fremtidige behov · se nye muligheder inden for serviceopgaver · kontakte nye relevante kundeemner · udvikling af afdelingen Motiverende, sælgende og robust Det er afgørende, at du har den rigtige profil til rollen som servicechef. Her kigger vi særligt efter, at du har: · en relevant uddannelse · erfaring med serviceopgaver indenfor Værktøjsmaskiner · lyst til at anvende udvikle nye IT-værktøjer · lysten evnerne til at varetage direkte kundekontakt · motivere og udvikle medarbejdere · kan holde hovedet koldt når der er mange bolde i luften · købmandskab, så du kan finde og forhandle gensidigt gode løsninger med kunderne · nemt ved at etablere nye relationer og fastholde dem · en moderne tankegang hvor forandringer er lig med muligheder Din lederstil er præget af engagement, en konstruktiv indstilling og ikke mindst af en gensidig respekt for kolleger og kunder. En selvstændig rolle i et stærkt team: Du får plads til at sætte dit personlige aftryk på jobbet og samtidig har du en vigtig rolle som en del af ledergruppen. Vil du være med til udbygge serviceafdelingen og realisere et stort vækstpotentiale, Sådan ansøger du Mail snarest muligt ansøgning og CV, mærket Servicechef til CNC Onsite A S på info@cnconsite.dk. Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Hans Løvlund Toft på 53570043 eller Aage Dam på 40288410.

Med baggrund i kraftig vækst og ønske om at udbygge vores position inden for service på Værktøjsmaskiner søger vi en Servicechef i en nyoprettet stilling. Som servicechef bliver du ansvarlig for at drive og videreudvikle serviceafdelingen. Du vil også blive en del af ledergruppen og på den måde være med til at definere strategien.

Til dine daglige arbejdsopgaver hører bl.a. at:

·         Modtage service opkald fra kunderne

·         planlægge og fordele serviceopgaverne

·         give sparring til teknikerne

·         have en løbende dialog med kunderne og lytte til deres nuværende og fremtidige behov

·         se nye muligheder inden for serviceopgaver

·         kontakte nye relevante kundeemner

·         udvikling af afdelingen

 

Motiverende, sælgende og robust – Det er afgørende, at du har den rigtige profil til rollen som servicechef. Her kigger vi særligt efter, at du har:

·         en relevant uddannelse

·         erfaring med serviceopgaver indenfor Værktøjsmaskiner

·         lyst til at anvende / udvikle nye IT-værktøjer

·         lysten/evnerne til at varetage direkte kundekontakt

·         motivere og udvikle medarbejdere

·         kan holde hovedet koldt når der er mange bolde i luften

·         købmandskab, så du kan finde og forhandle gensidigt gode løsninger med kunderne

·         nemt ved at etablere nye relationer og fastholde dem

·         en moderne tankegang – hvor forandringer er lig med muligheder

 

Din lederstil er præget af engagement, en konstruktiv indstilling og ikke mindst af en gensidig respekt for kolleger og kunder.

En selvstændig rolle i et stærkt team:
Du får plads til at sætte dit personlige aftryk på jobbet og samtidig har du en vigtig rolle som en del af ledergruppen. Vil du være med til udbygge serviceafdelingen og realisere et stort vækstpotentiale, 

Sådan ansøger du

Mail snarest muligt ansøgning og CV, mærket ”Servicechef” til CNC Onsite A/S på info@cnconsite.dk.

Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Hans Løvlund Toft på 53570043 eller Aage Dam på 40288410.

Cnc Onsite ApSVejle2019-09-19T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CNC Onsite søger Servicechef

Cnc Onsite ApS

Vejle
Med baggrund i kraftig vækst og ønske om at udbygge vores position inden for service på Værktøjsmaskiner søger vi en Servicechef i en nyoprettet stilling. Som servicechef bliver du ansvarlig for at drive og videreudvikle serviceafdelingen. Du vil og...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019