Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceformidler til Københavns Borgerservice

Københavns Borgerservice søger vikarer til tidsbegrænsede stillinger.

Brænder du for at yde professionel borgerservice med et smil? Tager du ansvar, og er du fleksibel? Har du erfaring med borgerservice og telefoni, og kan du lide variation i hverdagen? Så er du måske vores nye kollega i Københavns Kontaktcenter.

Københavns Kontaktcenter er en afdeling i Københavns Borgerservice. Vores kerneopgave er at gøre det nemt at være københavner og give overblik og svar. Vi betjener københavnerne ved det personlige fremmøde, via digital selv- og medbetjening og telefonisk på Københavns Kommunes hovednummer.  

Hvad er din opgave?
Som vores nye kollega i Københavns Kontaktcenter vil din primære opgave være telefonibetjening på vores Corona-isolationslinje, men du kan også forvente at skulle løse andre Corona-afledte opgaver i hele Københavns Borgerservice. Sammen med dine kollegaer yder du målrettet og professionel service over for borgerne, og du er med til at indfri vores mål om høj borgertilfredshed og god trivsel.

Vi arbejder fleksibelt for at være dér, hvor borgerne er. Dit primære arbejdssted bliver i Borgerservice i Nyropsgade, men vi forventer, at du også træder til i vores øvrige borgerserviceindgange efter behov og med kort varsel.

Hvem er du?
Du har lyst til at arbejde i et miljø, hvor vi hele tiden udvikler borgerserviceopgaven, og hvor den personlige dialog er omdrejningspunktet. Du har tidligere arbejdet med borgerservice i en kommune, har en servicerelateret baggrund eller har en kommunal uddannelse. Du har flair for digital service og godt kendskab til de digitale borgerserviceløsninger.

Du arbejder professionelt og er åben og imødekommende overfor borgerne. Du tager ansvar, er fleksibel og kan arbejde både selvstændigt og i et team. Du har et højt energiniveau og giver borgerne service med et smil.  

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du allerede kender til Københavns Kommune.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en aktiv og udviklede arbejdsplads med engagerede og dygtige kolleger. Med udgangspunkt i vores kerneopgave udvikler vi hele tiden vores opgaveløsning og faglighed. Vi tror på, at et stærkt og tværgående arbejdsfællesskab er det bedste udgangspunkt for den gode serviceoplevelse. Vi har et grundigt introduktionsforløb, som klæder dig godt på til jobbet.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK/kommunal. Månedslønnen kan forventes at være DKK 23.000, plus tillæg.

Der er tale om tidsbegrænsede stillinger på 37 timer ugentlig fra nu og frem til 31. december 2021.

Din arbejdstid kan blive placeret i tidsrummet kl. 8.00-22.00 på alle ugens dage. Tiltrædelse snarest muligt.

Mere information
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Lars Christian Østergreen på 2144 2175.

Søg via nedenstående link senest mandag den 26. april 2021
Vi afholder samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.