Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SERVICEKOORDINATOR

Med erfaring inden for koordinering og håndtering af teknikere

Virksomhedsbeskrivelse:
CR El & Teknik udfører alle former for elinstallationsopgaver til erhvervs-, institutions- og industrikunder. Vi fokuserer altid på at levere den ideelle løsning for hver enkelt kunde. Virksomhedens
tre nøglebegreber – omtanke, viden og tillid – er i fokus ved hver eneste kunde.

CR El & Teknik A/S blev etableret i 1943, og siden da har virksomheden udviklet sig til et alsidigt el-installationsfirma, som i dag først og fremmest udfører opgaver inden for:

•El-installation
•Lysanlæg
•Proces- og maskinteknik
•Storkøkkenservice
•Audio & kommunikation
•Tele & data
•Miljø & teknik

Der er i dag 90 medarbejdere tilknyttet virksomheden, som er beliggende i Ballerup.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at sidde centralt i en koordinerende funktion mellem virksomhedens største kunde, som man er underleverandør til, og de 13 teknikere i marken. Du kan derfor forvente, at der vil blive hevet i dig fra alle sider, idet du bliver ansvarlig for at optimere teknikernes arbejde og samtidig sørge for, at kunderne bliver tilgodeset og serviceret på et højt niveau. Det vil være dig, serviceteknikerne ringer til, når de - i forbindelse med en reparations- eller serviceopgave - står og mangler en komponent, som skal købes hjem, eller hvis de ikke lige ved, hvilken kunde de skal køre ud til som den næste.

Du bliver primær kontaktperson for de 8-10 interne supportere hos kunden, der stiller høje krav til både omstillingsparathed og højt serviceniveau, hvilket kun går op i en højre enhed, hvis man har overblik og kan kapere meget, eller er en blæksprutte med 12 arme. Du taster ordrene ind i systemet, som derefter ryger direkte ud til teknikerne på deres telefon.

I din rolle som bindeled mellem kunderne og teknikerne er det dit ansvar at gøre alt for, at kunderne altid føler sig godt behandlet og bliver serviceret på et højt niveau og at teknikernes arbejdstid er optimeret set i forhold til både geografi, tilvejebringelse af reservedele og overholdelse af aftaler med kunderne.

Du forventes at møde kl. 7.30 og gå hjem kl. 15.30 undtagen fredag, hvor arbejdstiden er til kl. 15.00.

Egenskaber:
Du er en meget robust og struktureret person med et godt overblik. Samtidig forventes det, at du er serviceorienteret, god til at tale med mange forskellige typer teknikere og kunder og altid følger op på dine opgaver.

Du tilbydes:
En alsidig stilling, hvor du aldrig kommer til at kede dig, og hvor der konstant er mange bolde i spil.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk i skrift og tale, og så forventes det, at du er en erfaren bruger af IT.

Løn:
Du får en god fast løn, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Erhvervserfaring:
Du har givetvis erfaring fra stilling, hvor du har siddet og supportet en flok teknikere og dermed været vant til at have mange bolde i luften på én gang.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329820338Phoenix-d1aef54a12018-05-30T00:00:00SERVICEKOORDINATOR

Med erfaring inden for koordinering og håndtering af teknikere

Virksomhedsbeskrivelse:
CR El & Teknik udfører alle former for elinstallationsopgaver til erhvervs-, institutions- og industrikunder. Vi fokuserer altid på at levere den ideelle løsning for hver enkelt kunde. Virksomhedens
tre nøglebegreber – omtanke, viden og tillid – er i fokus ved hver eneste kunde.

CR El & Teknik A/S blev etableret i 1943, og siden da har virksomheden udviklet sig til et alsidigt el-installationsfirma, som i dag først og fremmest udfører opgaver inden for:

•El-installation
•Lysanlæg
•Proces- og maskinteknik
•Storkøkkenservice
•Audio & kommunikation
•Tele & data
•Miljø & teknik

Der er i dag 90 medarbejdere tilknyttet virksomheden, som er beliggende i Ballerup.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at sidde centralt i en koordinerende funktion mellem virksomhedens største kunde, som man er underleverandør til, og de 13 teknikere i marken. Du kan derfor forvente, at der vil blive hevet i dig fra alle sider, idet du bliver ansvarlig for at optimere teknikernes arbejde og samtidig sørge for, at kunderne bliver tilgodeset og serviceret på et højt niveau. Det vil være dig, serviceteknikerne ringer til, når de - i forbindelse med en reparations- eller serviceopgave - står og mangler en komponent, som skal købes hjem, eller hvis de ikke lige ved, hvilken kunde de skal køre ud til som den næste.

Du bliver primær kontaktperson for de 8-10 interne supportere hos kunden, der stiller høje krav til både omstillingsparathed og højt serviceniveau, hvilket kun går op i en højre enhed, hvis man har overblik og kan kapere meget, eller er en blæksprutte med 12 arme. Du taster ordrene ind i systemet, som derefter ryger direkte ud til teknikerne på deres telefon.

I din rolle som bindeled mellem kunderne og teknikerne er det dit ansvar at gøre alt for, at kunderne altid føler sig godt behandlet og bliver serviceret på et højt niveau og at teknikernes arbejdstid er optimeret set i forhold til både geografi, tilvejebringelse af reservedele og overholdelse af aftaler med kunderne.

Du forventes at møde kl. 7.30 og gå hjem kl. 15.30 undtagen fredag, hvor arbejdstiden er til kl. 15.00.

Egenskaber:
Du er en meget robust og struktureret person med et godt overblik. Samtidig forventes det, at du er serviceorienteret, god til at tale med mange forskellige typer teknikere og kunder og altid følger op på dine opgaver.

Du tilbydes:
En alsidig stilling, hvor du aldrig kommer til at kede dig, og hvor der konstant er mange bolde i spil.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk i skrift og tale, og så forventes det, at du er en erfaren bruger af IT.

Løn:
Du får en god fast løn, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Erhvervserfaring:
Du har givetvis erfaring fra stilling, hvor du har siddet og supportet en flok teknikere og dermed været vant til at have mange bolde i luften på én gang.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

2018-07-09T12:57:10.743 Med erfaring inden for koordinering og håndtering af teknikere Virksomhedsbeskrivelse: CR El Teknik udfører alle former for elinstallationsopgaver til erhvervs-, institutions- og industrikunder. Vi fokuserer altid på at levere den ideelle løsning for hver enkelt kunde. Virksomhedens tre nøglebegreber omtanke, viden og tillid er i fokus ved hver eneste kunde. CR El Teknik A S blev etableret i 1943, og siden da har virksomheden udviklet sig til et alsidigt el-installationsfirma, som i dag først og fremmest udfører opgaver inden for: El-installation Lysanlæg Proces- og maskinteknik Storkøkkenservice Audio kommunikation Tele data Miljø teknik Der er i dag 90 medarbejdere tilknyttet virksomheden, som er beliggende i Ballerup. Stillingsbeskrivelse: Du kommer til at sidde centralt i en koordinerende funktion mellem virksomhedens største kunde, som man er underleverandør til, og de 13 teknikere i marken. Du kan derfor forvente, at der vil blive hevet i dig fra alle sider, idet du bliver ansvarlig for at optimere teknikernes arbejde og samtidig sørge for, at kunderne bliver tilgodeset og serviceret på et højt niveau. Det vil være dig, serviceteknikerne ringer til, når de - i forbindelse med en reparations- eller serviceopgave - står og mangler en komponent, som skal købes hjem, eller hvis de ikke lige ved, hvilken kunde de skal køre ud til som den næste. Du bliver primær kontaktperson for de 8-10 interne supportere hos kunden, der stiller høje krav til både omstillingsparathed og højt serviceniveau, hvilket kun går op i en højre enhed, hvis man har overblik og kan kapere meget, eller er en blæksprutte med 12 arme. Du taster ordrene ind i systemet, som derefter ryger direkte ud til teknikerne på deres telefon. I din rolle som bindeled mellem kunderne og teknikerne er det dit ansvar at gøre alt for, at kunderne altid føler sig godt behandlet og bliver serviceret på et højt niveau og at teknikernes arbejdstid er optimeret set i forhold til både geografi, tilvejebringelse af reservedele og overholdelse af aftaler med kunderne. Du forventes at møde kl. 7.30 og gå hjem kl. 15.30 undtagen fredag, hvor arbejdstiden er til kl. 15.00. Egenskaber: Du er en meget robust og struktureret person med et godt overblik. Samtidig forventes det, at du er serviceorienteret, god til at tale med mange forskellige typer teknikere og kunder og altid følger op på dine opgaver. Du tilbydes: En alsidig stilling, hvor du aldrig kommer til at kede dig, og hvor der konstant er mange bolde i spil. Sprogkundskaber IT: Du er flydende i dansk i skrift og tale, og så forventes det, at du er en erfaren bruger af IT. Løn: Du får en god fast løn, pensionsordning og sundhedsforsikring. Erhvervserfaring: Du har givetvis erfaring fra stilling, hvor du har siddet og supportet en flok teknikere og dermed været vant til at have mange bolde i luften på n gang. Uddannelser: Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.11Jobnetd1aef54a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-25T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/stillinger/1596/0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3270854PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 813460BirkerødDKDanmark155.8439723012.43400750kundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent579074JobNet48306071000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d1aef54ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d1aef54ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d1aef54a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d1aef54a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgEr du den nye Koordinator i PROFILPARTNERS ApS?12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration355280250Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark330005151Customer Supply Coordinator, Bagsvaerd and Lyngby, DenmarkRobot Pioneer a brighter future At Novozymes, we work in close partnership with our customers and the global community to make a sustainable impact. We use science to advance industries, and as part of Research, Innovation and Supply, you will help find the biological answers and build the new businesses that can pave the way for a brighter future. Customer Supply Coordinator, Bagsvaerd and Lyngby, Denmark We are seeking a talented and energetic Customer Supply Coordinator to enter into a newly established position in the Human Health team in Denmark. The ideal candidate has excellent skills and knowledge within Customer Service and Logistics processes with a desire to work with new business areas. Initially, you will support the establishment of Human Health order-to-payment and fulfilment processes in Denmark. Once established, you will be responsible for executing the supply of product to customers, from order to payment. You will also plan and coordinate the inbound product supply. You will be working within a cross-functional project team within Novozymes Incubations Acquisitions area, responsible for supporting new growth platforms for Novozymes. Focus area for this position will be on microbial products for human health applications. We are a dedicated and versatile international team consisting of business developers, scientists, technicians and operations people. In this position you need to: Hold bachelor s degree in a relevant field with good understanding of logistics, customer service and procurement Alternatively, have a minimum of 3 years experience in logistics, customer service and procurement. Experience in a relevant industry is an advantage Be fluent in English. Skills in Danish are an advantage Be a strong team player and have the ability to form productive working relationships Are you the next Zymer in our team? Consider a career with Novozymes and let s realize your potential together. About Novozymes Novozymes is the world leader in biological solutions. Together with customers, partners and the global community, we improve industrial performance while preserving the planet s resources and helping build better lives. As the world s largest provider of enzyme and microbial technologies, our bioinnovation enables higher agricultural yields, low-temperature washing, energy-efficient production, renewable fuel and many other benefits that we rely on today and in the future. We call it Rethink Tomorrow. www.novozymes.com Ranked 3 in Science magazine s global Top Employers Survey 2018. Contact For more information please contact Ludwig Horvath on 45 3077 3533. Application deadline: 22 April 2019. As we will evaluate applications on an ongoing basis, please send your application online as soon as possible. Please attach a copy of your diploma(s) when you apply for the position. Ref: 6017BR City: Bagsværd Country: Denmark Job Area: Business Development

Pioneer a brighter future
At Novozymes, we work in close partnership with our customers and the global community to make a sustainable impact. We use science to advance industries, and as part of Research, Innovation and Supply, you will help find the biological answers and build the new businesses that can pave the way for a brighter future.

Customer Supply Coordinator, Bagsvaerd and Lyngby, Denmark
We are seeking a talented and energetic Customer Supply Coordinator to enter into a newly established position in the Human Health team in Denmark. The ideal candidate has excellent skills and knowledge within Customer Service and Logistics processes with a desire to work with new business areas.


Initially, you will support the establishment of Human Health order-to-payment and fulfilment processes in Denmark. Once established, you will be responsible for executing the supply of product to customers, from order to payment. You will also plan and coordinate the inbound product supply.


You will be working within a cross-functional project team within Novozymes Incubations & Acquisitions area, responsible for supporting new growth platforms for Novozymes. Focus area for this position will be on microbial products for human health applications. We are a dedicated and versatile international team consisting of business developers, scientists, technicians and operations people.


In this position you need to:

  • Hold bachelor’s degree in a relevant field with good understanding of logistics, customer service and procurement
  • Alternatively, have a minimum of 3 years’ experience in logistics, customer service and procurement. Experience in a relevant industry is an advantage
  • Be fluent in English. Skills in Danish are an advantage
  • Be a strong team player and have the ability to form productive working relationships

Are you the next Zymer in our team? Consider a career with Novozymes and let’s realize your potential together.

About Novozymes
Novozymes is the world leader in biological solutions. Together with customers, partners and the global community, we improve industrial performance while preserving the planet’s resources and helping build better lives. As the world’s largest provider of enzyme and microbial technologies, our bioinnovation enables higher agricultural yields, low-temperature washing, energy-efficient production, renewable fuel and many other benefits that we rely on today and in the future. We call it Rethink Tomorrow. www.novozymes.com


Ranked #3 in Science magazine’s global Top Employers Survey 2018.

Contact
For more information please contact Ludwig Horvath on +45 3077 3533.
Application deadline: 22 April 2019. As we will evaluate applications on an ongoing basis, please send your application online as soon as possible. Please attach a copy of your diploma(s) when you apply for the position.

Ref: 6017BR
City: Bagsværd
Country: Denmark
Job Area: Business Development

Novozymes A/SKgs. Lyngby2019-04-11T00:00:002019-04-22T00:00:00
329998636Ungdomsskolekoordinator til Allerød UngdomsskoleBasic Ungdomsskolen i Allerød Kommune søger ungdomsskolekoordinator med tiltrædelse 1. juni 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er på 30 timer om ugen.Arbejdstiden er fleksibel og planlægges efter nærmere aftale med ungdomsskolelederen. Du får en fast ugentlig aftenvagt i højsæsonen fra september til marts. Herudover forventer vi, at du er indstillet på at yde en ekstra indsats i forbindelse med sæsonopstart i august september, kan deltage i en række aftenmøder i løbet af året samt vil kunne undervise udenfor skoletid.Om osAllerød Ungdomsskoles primære formål er at udbyde et bredt og varieret udbud af fritidstilbud til kommunens 13-17 årige ud fra et mål om at udvikle de unges personlige, sociale og faglige kompetencer. Ungdomsskolen består af en ungdomsskoleleder og en ungdomsskolekoordinator, som sammen varetager den ledelsesmæssige del og den overordnede skoleadministration i hverdagen. Herudover har vi ca. 40 løst tilknyttede dygtige timelønslærere, som står for at undervise de unge på vores mange kurser både hverdag, aften og weekend. Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for den unge Allerød-borger.Om stillingenDine primære opgaver består af: Undervisning i vores U-Academy, som omfatter en bred vifte af kurser i personlig udvikling, herunder eksamenstræning, præsentationsteknik, sociale kompetencer og personligt lederskab. Undervisningen foregår i dag- og aftentimerne samt i flere weekender og ferier. Koordination af vores mange løbende adhoc-projekter, som du selv forventes at kunne søsætte og ofte vil skulle stå i spidsen for, herunder strategiprocesser, udvikling af nye initiativer og sikring af et endnu bedre samarbejde om de unge på tværs af kommunen. Ledelse. Du er som koordinator et centralt omdrejningspunkt for alle parter og skal kunne tage et lederansvar, når du er alene på kontoret. Det er derfor vigtigt, at du trives med forstyrrelser og forandringer, men også kan arbejde selvstændigt og kunne træffe fornuftige beslutninger under pres. Herudover indgår du i løbende sparring med ungdomsskolelederen, deltager som mødeleder og referent ved bestyrelses- og medarbejdermøder samt har medansvar for vores personale. Løbende elev-, kursus- og personaleadministration i vores interne systemer samt deltage aktivt i den daglige drift af ungdomsskolen. Kommunikation og profilering hvor det er din opgave at sikre, at ungdomsskolen fremstår så attraktiv som mulig i alle henseender - både i den daglige kontakt med lærere, elever og forældre og udadtil på hjemmeside, facebookside og diverse andre medier. Du indgår i et tæt samarbejde med ungdomsskolelederen om at udvikle ungdomsskolen og har i høj grad mulighed for at sætte dit præg på skolens virke og aktiviteter i et miljø, der er præget af fleksibilitet, innovation og højt til loftet. Vi forventer, at du: er en ildsjæl, der brænder for at hjælpe unge godt på vej. har solid erfaring med at undervise unge i personlig udvikling. har erfaring med ungdomsskoleadministration og ledelse og har et godt strategisk overblik. er en stærk kommunikator både skriftligt og mundtligt. Du ser problemer som udfordringer og følger altid tingene helt til dørs uanset størrelsen på opgaven. er en udvikler og har generelt et højt drive med sans for de små detaljer. er opsøgende på alle niveauer lige fra de unge på skolebænken til politikerne på rådhuset - og kan godt lide kontakt med mange forskellige mennesker altid med et stort smil på læberne. trives med rutineopgaver og sætter en ære i at yde god service. Derfor skal du vælge osVi arbejder for at gøre vores elever nysgerrige på læring og interesserede i at etablere nye relationer. Vi prøver gerne nye ting af og går meget op i at udvikle ungdomsskolen i samspil med de unge. Og lige nu mangler vi dig til at hjælpe os med det hele.Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for ledere i ungdomsskolen.Du er velkommen til at kontakte ungdomsskoleleder Alex Lind-Hansen på tlf. 4082 9708 for at høre nærmere om stillingen.Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.Du sender din ansøgning digitalt via linket i annoncen senest den 22. april 2019.Vi forventer, at holde 1. ansættelsesrunde i uge 17 og 2. ansættelsesrunde i uge 19. Kandidater, der går videre til 2. samtale, skal forinden have lavet en personprofil-test.Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads.Ungdomsskolen i Allerød Kommune søger ungdomsskolekoordinator med tiltrædelse 1. juni 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er på 30 timer om ugen.

Arbejdstiden er fleksibel og planlægges efter nærmere aftale med ungdomsskolelederen. Du får en fast ugentlig aftenvagt i højsæsonen fra september til marts. Herudover forventer vi, at du er indstillet på at yde en ekstra indsats i forbindelse med sæsonopstart i august/september, kan deltage i en række aftenmøder i løbet af året samt vil kunne undervise udenfor skoletid.

Om os
Allerød Ungdomsskoles primære formål er at udbyde et bredt og varieret udbud af fritidstilbud til kommunens 13-17 årige ud fra et mål om at udvikle de unges personlige, sociale og faglige kompetencer. 
 
Ungdomsskolen består af en ungdomsskoleleder og en ungdomsskolekoordinator, som sammen varetager den ledelsesmæssige del og den overordnede skoleadministration i hverdagen. Herudover har vi ca. 40 løst tilknyttede dygtige timelønslærere, som står for at undervise de unge på vores mange kurser både hverdag, aften og weekend.
 
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for den unge Allerød-borger.

Om stillingen
Dine primære opgaver består af:
  • Undervisning i vores U-Academy, som omfatter en bred vifte af kurser i personlig udvikling, herunder eksamenstræning, præsentationsteknik, sociale kompetencer og personligt lederskab. Undervisningen foregår i dag- og aftentimerne samt i flere weekender og ferier.
  • Koordination af vores mange løbende adhoc-projekter, som du selv forventes at kunne søsætte og ofte vil skulle stå i spidsen for, herunder strategiprocesser, udvikling af nye initiativer og sikring af et endnu bedre samarbejde om de unge på tværs af kommunen.
  • Ledelse. Du er som koordinator et centralt omdrejningspunkt for alle parter og skal kunne tage et lederansvar, når du er alene på kontoret. Det er derfor vigtigt, at du trives med forstyrrelser og forandringer, men også kan arbejde selvstændigt og kunne træffe fornuftige beslutninger under pres. Herudover indgår du i løbende sparring med ungdomsskolelederen, deltager som mødeleder og referent ved bestyrelses- og medarbejdermøder samt har medansvar for vores personale.
  • Løbende elev-, kursus- og personaleadministration i vores interne systemer samt deltage aktivt i den daglige drift af ungdomsskolen.
  • Kommunikation og profilering hvor det er din opgave at sikre, at ungdomsskolen fremstår så attraktiv som mulig i alle henseender - både i den daglige kontakt med lærere, elever og forældre og udadtil på hjemmeside, facebookside og diverse andre medier.

Du indgår i et tæt samarbejde med ungdomsskolelederen om at udvikle ungdomsskolen og har i høj grad mulighed for at sætte dit præg på skolens virke og aktiviteter i et miljø, der er præget af fleksibilitet, innovation og højt til loftet.
 
Vi forventer, at du:
  • er en ildsjæl, der brænder for at hjælpe unge godt på vej.
  • har solid erfaring med at undervise unge i personlig udvikling.
  • har erfaring med ungdomsskoleadministration og ledelse og har et godt strategisk overblik.
  • er en stærk kommunikator – både skriftligt og mundtligt. Du ser problemer som udfordringer og følger altid tingene helt til dørs – uanset størrelsen på opgaven.
  • er en udvikler og har generelt et højt drive med sans for de små detaljer.
  • er opsøgende på alle niveauer lige fra de unge på skolebænken til politikerne på rådhuset - og kan godt lide kontakt med mange forskellige mennesker – altid med et stort smil på læberne.
  • trives med rutineopgaver og sætter en ære i at yde god service.

Derfor skal du vælge os
Vi arbejder for at gøre vores elever nysgerrige på læring og interesserede i at etablere nye relationer. Vi prøver gerne nye ting af og går meget op i at udvikle ungdomsskolen i samspil med de unge. Og lige nu mangler vi dig til at hjælpe os med det hele.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for ledere i ungdomsskolen.

Du er velkommen til at kontakte ungdomsskoleleder Alex Lind-Hansen på tlf. 4082 9708 for at høre nærmere om stillingen.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.

Du sender din ansøgning digitalt via linket i annoncen senest den 22. april 2019.

Vi forventer, at holde 1. ansættelsesrunde i uge 17 og 2. ansættelsesrunde i uge 19. Kandidater, der går videre til 2. samtale, skal forinden have lavet en personprofil-test.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
 
Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.


Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads.
 

ORS/Small/d0181908_logo.jpegAllerød UngdomsskoleAllerød2019-04-02T13:05:46.2472019-04-22T00:00:00
330008966Center for Familie og Handicap i Fredensborg Kommune søger en SSP-koordinatorRobot Fredensborg Kommunes Ungeteam har taget hul på implementeringen af Den sammenhængende kommunale ungeindsats. Vi har samlet sagsbehandling, rådgivning og kriminalitetsforebyggelse i forhold til de 15-25 årige i Ungeteamet, som i tæt samarbejde med kommunens jobcenter skal udmønte aftalen om Bedre veje til Uddannelse og job. Vi søger en dygtig SSP-konsulent med koordinatorfunktion, som har lyst til at arbejde med forebyggende indsatser i bredeste forstand, herunder kriminalitetsforebyggelse. Du er god til at koordinere, arbejde på tværs og giver faglig sparring. Samtidig skal du værdsætte at løse opgaver ude i marken sammen med SSP-konsulenterne. Stillingsbetegnelse Ungeteamet er et af tre teams på Myndighedsområdet. De andre to er Børneteamet og Voksenteamet. Derudover har vi en administration, et konsulentteam, samt en række udførere. I Ungeteamet kommer din hverdag til at være alsidig og omskiftelig med fokus på det forebyggende arbejde for børn og unge. SSP-gruppen består udover dig af 3 SSP-konsulenter og to 18 medarbejdere. Dine arbejdsopgaver bliver i tæt samarbejde med dine kolleger i teamet samt skoler, Ungdomsskolen, Ungdomsklubber, Boligsociale aktører og politi, at gøre en indsats for børn, unge og familier, hvor der er tegn på mistrivsel og risikoadfærd. Størstedelen af din tid vil gå med: Som SSP-koordinator:Udvikle og implementere strategi for SSP-indsatsen, og løbende justering af denne i henhold til behov og ønsker internt og fra samarbejdspartnereUdvikle, planlægge og sikre fremdrift i opgaverne på SSP-teammødetSikre en ungetilgang som stemmer overens med den løsningsfokuserede tilgangYde faglig sparring, også i akutte sagerUdvikle og sikre fremdrift i det tværfaglige samarbejde koordinatorer fra Ungeteamet samt med ledelsen og andre relevante aktører Som SSP-konsulent skal du bidrage til:Tæt samarbejde med kommunens 6 folkeskoler, 3 private skoler og PolitietFast ugentlig træffetid på skolerneTæt samarbejde med børne- og ungeteam, AKT-ledere, opsøgende socialrådgivere, boligsociale aktører og andre i det forebyggende feltOpsøgende arbejde i forhold til børn og unge i områder, hvor der er utryghed blandt borgere, også om aftenen og i weekenderUdvikle, gennemføre og støtte kriminalitetsforebyggende undervisning og borgermøder, samt løbende implementere metoder som f. eks. Social pejling, flertalsmisforståelser og forældrenetværkUdvikle og implementere en 18 indsats i Fredensborg KommuneDeltagelse i strukturerede bekymringsmøderKonfliktmægling, konflikthåndtering og udbrede kendskabet til konfliktmægling i kommunen, skolerne, institutioner mv. Din profil:Erfaring med SSP-arbejdet og det generelle forebyggende arbejdeFaglig fundering med en baggrund som pædagog, socialrådgiver, lærer, eller lign.Erfaring i arbejdet med unge og tværfagligt samarbejde, herunder forebyggende arbejdeViden erfaring med risiko- og beskyttelsesfaktorer i forhold til unge og kriminalitetGode kommunikative evner, mundtligt og skriftligtErfaringer med og gode kompetencer i forhold til det tværfaglige og tværgående samarbejdeFormår at arbejde selvstændigt, metodisk og vidensbaseretEvnen til at være på , lytte, være psykisk robust, møde borgere i alle aldre i øjenhøjdeKørekort og egen bilEn god portion humor og evne til at se det gode og sjove i det skæve . Om Ungeteamet Bliver du vores nye kollega, kan du glæde dig til at blive en aktiv del af en spændende udviklingsproces med stor mulighed for, at præge udviklingen på det forebyggende og kriminalitetsforebyggende område. Vi arbejder pt. på en omfattende udviklingsplan for SSP-arbejdet i Fredensborg Kommune. Du vil blive en del af en medarbejdergruppe med et højt fagligt niveau og et tæt samarbejde i et godt kollegialt fællesskab. Vi vil byde dig velkommen i vores team ved en god og grundig introduktion til området og de procedurer og metoder vi anvender. Inden din første arbejdsdag vil du modtage en introduktionsplan. Vi vil gøre os umage for, at du føler dig velkommen og taget godt imod på din nye arbejdsplads i Fredensborg Kommune. Om Center for Familie og Handicap I CFH er vi organiseret i teams, Ledelsesteamet, Børneteamet, Ungeteamet, Voksenteamet, Team administration, Team konsulenter, Psykologer, Tale- og Specialpædagoger, samt en række institutioner. Myndighedsopgaverne i Ungeteamet udføres af 6 ungerådgivere og 1 administrativ funktion. Ønsker du at høre mere om jobbet, så kontakt Leder af Ungeteamet Pernille Bird på telefon 24 52 70 62. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst med udgangspunkt i principperne om Ny Løn. Ansøgningsfristen er 7. maj kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler tirsdag i uge 21 og ønsker stillingen besat per 1. august 2019.Fredensborg Kommunes Ungeteam har taget hul på implementeringen af Den sammenhængende kommunale ungeindsats. Vi har samlet sagsbehandling, rådgivning og kriminalitetsforebyggelse i forhold til de 15-25 årige i Ungeteamet, som i tæt samarbejde med kommunens jobcenter skal udmønte aftalen om Bedre veje til Uddannelse og job.
 
Vi søger en dygtig SSP-konsulent med koordinatorfunktion, som har lyst til at arbejde med forebyggende indsatser i bredeste forstand, herunder kriminalitetsforebyggelse. Du er god til at koordinere, arbejde på tværs og giver faglig sparring. Samtidig skal du værdsætte at løse opgaver ”ude i marken” sammen med SSP-konsulenterne.
 
Stillingsbetegnelse
Ungeteamet er et af tre teams på Myndighedsområdet. De andre to er Børneteamet og Voksenteamet.
Derudover har vi en administration, et konsulentteam, samt en række udførere.
 
I Ungeteamet kommer din hverdag til at være alsidig og omskiftelig med fokus på det forebyggende arbejde for børn og unge. SSP-gruppen består udover dig af 3 SSP-konsulenter og to 18+ medarbejdere. Dine arbejdsopgaver bliver i tæt samarbejde med dine kolleger i teamet samt skoler, Ungdomsskolen, Ungdomsklubber, Boligsociale aktører og politi, at gøre en indsats for børn, unge og familier, hvor der er tegn på mistrivsel og risikoadfærd.
 
Størstedelen af din tid vil gå med: 
 
Som SSP-koordinator:
  • Udvikle og implementere strategi for SSP-indsatsen, og løbende justering af denne i henhold til behov og ønsker internt og fra samarbejdspartnere
  • Udvikle, planlægge og sikre fremdrift i opgaverne på SSP-teammødet
  • Sikre en ungetilgang som stemmer overens med den løsningsfokuserede tilgang
  • Yde faglig sparring, også i akutte sager
  • Udvikle og sikre fremdrift i det tværfaglige samarbejde koordinatorer fra Ungeteamet samt med ledelsen og andre relevante aktører
 
Som SSP-konsulent skal du bidrage til:
  • Tæt samarbejde med kommunens 6 folkeskoler, 3 private skoler og Politiet
  • Fast ugentlig træffetid på skolerne
  • Tæt samarbejde med børne- og ungeteam, AKT-ledere, opsøgende socialrådgivere, boligsociale aktører og andre i det forebyggende felt
  • Opsøgende arbejde i forhold til børn og unge i områder, hvor der er utryghed blandt borgere, også om aftenen og i weekender
  • Udvikle, gennemføre og støtte kriminalitetsforebyggende undervisning og borgermøder, samt løbende implementere metoder som f. eks. Social pejling, flertalsmisforståelser og forældrenetværk
  • Udvikle og implementere en 18+ indsats i Fredensborg Kommune
  • Deltagelse i strukturerede bekymringsmøder
  • Konfliktmægling, konflikthåndtering og udbrede kendskabet til konfliktmægling i kommunen, skolerne, institutioner mv.
 
Din profil:
  • Erfaring med SSP-arbejdet og det generelle forebyggende arbejde
  • Faglig fundering med en baggrund som pædagog, socialrådgiver, lærer, eller lign.
  • Erfaring i arbejdet med unge og tværfagligt samarbejde, herunder forebyggende arbejde
  • Viden/erfaring med risiko- og beskyttelsesfaktorer i forhold til unge og kriminalitet
  • Gode kommunikative evner, mundtligt og skriftligt
  • Erfaringer med og gode kompetencer i forhold til det tværfaglige og tværgående samarbejde
  • Formår at arbejde selvstændigt, metodisk og vidensbaseret
  • Evnen til ”at være på”, lytte, være psykisk robust, møde borgere i alle aldre i øjenhøjde
  • Kørekort og egen bil
  • En god portion humor og evne til at se det gode og sjove i det ”skæve”.


    Om Ungeteamet
    Bliver du vores nye kollega, kan du glæde dig til at blive en aktiv del af en spændende udviklingsproces med stor mulighed for, at præge udviklingen på det forebyggende og kriminalitetsforebyggende område. Vi arbejder pt. på en omfattende udviklingsplan for SSP-arbejdet i Fredensborg Kommune.
     
    Du vil blive en del af en medarbejdergruppe med et højt fagligt niveau og et tæt samarbejde i et godt kollegialt fællesskab. Vi vil byde dig velkommen i vores team ved en god og grundig introduktion til området og de procedurer og metoder vi anvender. Inden din første arbejdsdag vil du modtage en introduktionsplan. Vi vil gøre os umage for, at du føler dig velkommen og taget godt imod på din nye arbejdsplads i Fredensborg Kommune.
     
    Om Center for Familie og Handicap
    I CFH er vi organiseret i teams, Ledelsesteamet, Børneteamet, Ungeteamet, Voksenteamet, Team administration, Team konsulenter, Psykologer, Tale- og Specialpædagoger, samt en række institutioner. Myndighedsopgaverne i Ungeteamet udføres af 6 ungerådgivere og 1 administrativ funktion.
     
    Ønsker du at høre mere om jobbet, så kontakt Leder af Ungeteamet Pernille Bird på telefon 24 52 70 62.
     
    Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst med udgangspunkt i principperne om Ny Løn.
    Ansøgningsfristen er 7. maj kl. 12.00.
    Vi forventer at afholde samtaler tirsdag i uge 21 og ønsker stillingen besat per 1. august 2019.
     


Fredensborg KommuneKokkedal2019-04-17T00:00:002019-05-07T00:00:00
330000585Vi søger en Sagskoordinator med salgsgen til Fast Ejendom bosiddende i JyllandRobot Grundet vores stærke position i markedet søger vi en Sagskoordinator med salgsgen til Fast Ejendom bosiddende i Jylland Om Sagsbehandlingen Outsourcing for ejendomsmæglere, advokater, revisorer og finansielle institutioner i hele Danmark, og behandlet mere end 100.000 bolighandler og 150.000 berigtigelser. I Sagsbehandlingen er vi stolte af at vi kan tilbyde vores kunder at have fokus på deres kerneforretning og kun betale for det de bruger. Og vi er bevidste om, at verden omkring os forandrer sig dramatisk i disse år, hvorfor der er et massivt behov for vores kunder at have en fleksibel økonomi. Alt det stiller krav til os. Vi skal have et team af talentfulde sagskoordinatorer som reagerer hurtigt, kan gennemskue en bolighandel, og som kan sparre med hinanden. I denne foranderlige er det vigtigt vi er fleksible, og vi skal tilbyde det bedste og mest unikke produkt til vores kunder og samarbejdspartnere. Vi er derfor et team af talentfulde mennesker med mange års erfaring med sagsbehandling og berigtigelse af ejendomshandler fra både ejendomsmægler- og advokatbranchen. Vi håndterer dagligt bolighandler, projektsalg, erhvervshandler samt landbrug. Endvidere er vi specialister i Digital Tinglysning, og håndterer derfor alle typer af tinglysningsmæssige ekspeditioner. Vi er en uafhængig virksomhed som arbejder med alle boligsystemer, C B, Mindworking, Domidont, Flexya samt AdvoSys. Vi består af et team af rutinerede medarbejdere med mange års erhvervserfaring fra både ejendomsmæglerbranchen og advokatbranchen. Vi kender derfor købsaftalerne, sagsgangen og ejendomsmarkedet til bunds, hvilket afspejler sig i konkurrencedygtige priser. Vi er vant til at begå os i alle områder af Danmark, da sagsbehandlingen er den samme proces hvad enten ejendommen ligger i Jylland, Fyn, Bornholm, eller Sjælland. Om stillingen Grundet vores stærkt tiltagende position i markedet søger vi en fleksibel Sagskoordinatorer med salgsgen som kan indgå i vores proaktive team, da vi har meget travlt. For at imødekomme Work Life Balance arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn m.v. som man skal tage sig af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe Vi arbejder alle hjemmefra, derfor skal du være bosiddende i Jylland Kvalifikationer Baggrund fra ejendomsmæglerbranchen Kommer fra en lignende stilling med hovedvægt på sagsbehandling af Fast Ejendom Du skal være fleksibel i dagtimerne, da vore klienter for det meste vil ringe eller henvende sig til dig i dette tidsrum Det er en fordel såfremt du er uddannet ejendomsmægler Du må endvidere gerne have erfaring med Erhvervs-delen, da vi også løser den slags opgaver for nogle af vore klienter Du skal kunne arbejde på freelance niveau Ansøgningsfrist Vi ansætter kun de rigtige profiler og er derfor villige til at vente på de rette. Ønsket er dog at ansætte hurtigst muligt, da vi har meget travlt og har behov for de rette hurtigst muligt. Kontakt Har du spørgsmål og interesseret i, at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Indehaver, Julie Rosschou, på telefon 2614 0677. Du kan også skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk. Vi ser frem til at høre fra dig!

Grundet vores stærke position i markedet søger vi en Sagskoordinator med salgsgen til Fast Ejendom bosiddende i Jylland

Om Sagsbehandlingen

Outsourcing for ejendomsmæglere, advokater, revisorer og finansielle institutioner i hele Danmark, og behandlet mere end 100.000 bolighandler og 150.000 berigtigelser.

I Sagsbehandlingen er vi stolte af at vi kan tilbyde vores kunder at have fokus på deres kerneforretning og kun betale for det de bruger. Og vi er bevidste om, at verden omkring os forandrer sig dramatisk i disse år, hvorfor der er et massivt behov for vores kunder at have en fleksibel økonomi.

Alt det stiller krav til os. Vi skal have et team af talentfulde sagskoordinatorer som reagerer hurtigt, kan gennemskue en bolighandel, og som kan sparre med hinanden. I denne foranderlige er det vigtigt vi er fleksible, og vi skal tilbyde det bedste og mest unikke produkt til vores kunder og samarbejdspartnere.

Vi er derfor et team af talentfulde mennesker med mange års erfaring med sagsbehandling og berigtigelse af ejendomshandler fra både ejendomsmægler- og advokatbranchen. Vi håndterer dagligt bolighandler, projektsalg, erhvervshandler samt landbrug.

Endvidere er vi specialister i Digital Tinglysning, og håndterer derfor alle typer af tinglysningsmæssige ekspeditioner.

Vi er en uafhængig virksomhed som arbejder med alle boligsystemer, C&B, Mindworking, Domidont, Flexya samt AdvoSys.

Vi består af et team af rutinerede medarbejdere med mange års erhvervserfaring fra både ejendomsmæglerbranchen og advokatbranchen. Vi kender derfor købsaftalerne, sagsgangen og ejendomsmarkedet til bunds, hvilket afspejler sig i konkurrencedygtige priser.

Vi er vant til at begå os i alle områder af Danmark, da sagsbehandlingen er den samme proces hvad enten ejendommen ligger i Jylland, Fyn, Bornholm, eller Sjælland.

Om stillingen

Grundet vores stærkt tiltagende position i markedet søger vi en fleksibel Sagskoordinatorer med salgsgen som kan indgå i vores proaktive team, da vi har meget travlt.

  • For at imødekomme ”Work Life Balance” arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn m.v. som man skal tage sig af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe
  • Vi arbejder alle hjemmefra, derfor skal du være bosiddende i Jylland

Kvalifikationer

  • Baggrund fra ejendomsmæglerbranchen
  • Kommer fra en lignende stilling med hovedvægt på sagsbehandling af Fast Ejendom
  • Du skal være fleksibel i dagtimerne, da vore klienter for det meste vil ringe eller henvende sig til dig i dette tidsrum
  • Det er en fordel såfremt du er uddannet ejendomsmægler
  • Du må endvidere gerne have erfaring med Erhvervs-delen, da vi også løser den slags opgaver for nogle af vore klienter
  • Du skal kunne arbejde på freelance niveau

Ansøgningsfrist

Vi ansætter kun de rigtige profiler og er derfor villige til at vente på de rette. Ønsket er dog at ansætte hurtigst muligt, da vi har meget travlt og har behov for de rette hurtigst muligt.

Kontakt

Har du spørgsmål og interesseret i, at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Indehaver, Julie Rosschou, på telefon 2614 0677. Du kan også skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Sagsbehandlingen IVSCharlottenlund2019-04-04T00:00:002019-05-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Customer Supply Coordinator, Bagsvaerd and Lyngby, Denmark

Novozymes A/S

Kgs. Lyngby
Pioneer a brighter future At Novozymes, we work in close partnership with our customers and the global community to make a sustainable impact. We use science to advance industries, and as part of Research, Innovation and Supply, you will help find t...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Ungdomsskolekoordinator til Allerød Ungdomsskole

Allerød Ungdomsskole

Allerød
Ungdomsskolen i Allerød Kommune søger ungdomsskolekoordinator med tiltrædelse 1. juni 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er på 30 timer om ugen.Arbejdstiden er fleksibel og planlægges efter nærmere aftale med ungdomsskolelederen. Du får ...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Center for Familie og Handicap i Fredensborg Kommune søger en SSP-koordinator

Fredensborg Kommune

Kokkedal
Fredensborg Kommunes Ungeteam har taget hul på implementeringen af Den sammenhængende kommunale ungeindsats. Vi har samlet sagsbehandling, rådgivning og kriminalitetsforebyggelse i forhold til de 15-25 årige i Ungeteamet, som i tæt samarbejde med ko...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:7. maj 2019

Vi søger en Sagskoordinator med salgsgen til Fast Ejendom bosiddende i Jylland

Sagsbehandlingen IVS

Charlottenlund
Grundet vores stærke position i markedet søger vi en Sagskoordinator med salgsgen til Fast Ejendom bosiddende i Jylland Om Sagsbehandlingen Outsourcing for ejendomsmæglere, advokater, revisorer og finansielle institutioner i hele Danmark, og behandl...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019