Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SERVICEKOORDINATOR

Med erfaring inden for koordinering og håndtering af teknikere

Virksomhedsbeskrivelse:
CR El & Teknik udfører alle former for elinstallationsopgaver til erhvervs-, institutions- og industrikunder. Vi fokuserer altid på at levere den ideelle løsning for hver enkelt kunde. Virksomhedens
tre nøglebegreber – omtanke, viden og tillid – er i fokus ved hver eneste kunde.

CR El & Teknik A/S blev etableret i 1943, og siden da har virksomheden udviklet sig til et alsidigt el-installationsfirma, som i dag først og fremmest udfører opgaver inden for:

•El-installation
•Lysanlæg
•Proces- og maskinteknik
•Storkøkkenservice
•Audio & kommunikation
•Tele & data
•Miljø & teknik

Der er i dag 90 medarbejdere tilknyttet virksomheden, som er beliggende i Ballerup.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at sidde centralt i en koordinerende funktion mellem virksomhedens største kunde, som man er underleverandør til, og de 13 teknikere i marken. Du kan derfor forvente, at der vil blive hevet i dig fra alle sider, idet du bliver ansvarlig for at optimere teknikernes arbejde og samtidig sørge for, at kunderne bliver tilgodeset og serviceret på et højt niveau. Det vil være dig, serviceteknikerne ringer til, når de - i forbindelse med en reparations- eller serviceopgave - står og mangler en komponent, som skal købes hjem, eller hvis de ikke lige ved, hvilken kunde de skal køre ud til som den næste.

Du bliver primær kontaktperson for de 8-10 interne supportere hos kunden, der stiller høje krav til både omstillingsparathed og højt serviceniveau, hvilket kun går op i en højre enhed, hvis man har overblik og kan kapere meget, eller er en blæksprutte med 12 arme. Du taster ordrene ind i systemet, som derefter ryger direkte ud til teknikerne på deres telefon.

I din rolle som bindeled mellem kunderne og teknikerne er det dit ansvar at gøre alt for, at kunderne altid føler sig godt behandlet og bliver serviceret på et højt niveau og at teknikernes arbejdstid er optimeret set i forhold til både geografi, tilvejebringelse af reservedele og overholdelse af aftaler med kunderne.

Du forventes at møde kl. 7.30 og gå hjem kl. 15.30 undtagen fredag, hvor arbejdstiden er til kl. 15.00.

Egenskaber:
Du er en meget robust og struktureret person med et godt overblik. Samtidig forventes det, at du er serviceorienteret, god til at tale med mange forskellige typer teknikere og kunder og altid følger op på dine opgaver.

Du tilbydes:
En alsidig stilling, hvor du aldrig kommer til at kede dig, og hvor der konstant er mange bolde i spil.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk i skrift og tale, og så forventes det, at du er en erfaren bruger af IT.

Løn:
Du får en god fast løn, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Erhvervserfaring:
Du har givetvis erfaring fra stilling, hvor du har siddet og supportet en flok teknikere og dermed været vant til at have mange bolde i luften på én gang.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329820338Phoenix-d1aef54a12018-05-30T00:00:00SERVICEKOORDINATOR

Med erfaring inden for koordinering og håndtering af teknikere

Virksomhedsbeskrivelse:
CR El & Teknik udfører alle former for elinstallationsopgaver til erhvervs-, institutions- og industrikunder. Vi fokuserer altid på at levere den ideelle løsning for hver enkelt kunde. Virksomhedens
tre nøglebegreber – omtanke, viden og tillid – er i fokus ved hver eneste kunde.

CR El & Teknik A/S blev etableret i 1943, og siden da har virksomheden udviklet sig til et alsidigt el-installationsfirma, som i dag først og fremmest udfører opgaver inden for:

•El-installation
•Lysanlæg
•Proces- og maskinteknik
•Storkøkkenservice
•Audio & kommunikation
•Tele & data
•Miljø & teknik

Der er i dag 90 medarbejdere tilknyttet virksomheden, som er beliggende i Ballerup.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at sidde centralt i en koordinerende funktion mellem virksomhedens største kunde, som man er underleverandør til, og de 13 teknikere i marken. Du kan derfor forvente, at der vil blive hevet i dig fra alle sider, idet du bliver ansvarlig for at optimere teknikernes arbejde og samtidig sørge for, at kunderne bliver tilgodeset og serviceret på et højt niveau. Det vil være dig, serviceteknikerne ringer til, når de - i forbindelse med en reparations- eller serviceopgave - står og mangler en komponent, som skal købes hjem, eller hvis de ikke lige ved, hvilken kunde de skal køre ud til som den næste.

Du bliver primær kontaktperson for de 8-10 interne supportere hos kunden, der stiller høje krav til både omstillingsparathed og højt serviceniveau, hvilket kun går op i en højre enhed, hvis man har overblik og kan kapere meget, eller er en blæksprutte med 12 arme. Du taster ordrene ind i systemet, som derefter ryger direkte ud til teknikerne på deres telefon.

I din rolle som bindeled mellem kunderne og teknikerne er det dit ansvar at gøre alt for, at kunderne altid føler sig godt behandlet og bliver serviceret på et højt niveau og at teknikernes arbejdstid er optimeret set i forhold til både geografi, tilvejebringelse af reservedele og overholdelse af aftaler med kunderne.

Du forventes at møde kl. 7.30 og gå hjem kl. 15.30 undtagen fredag, hvor arbejdstiden er til kl. 15.00.

Egenskaber:
Du er en meget robust og struktureret person med et godt overblik. Samtidig forventes det, at du er serviceorienteret, god til at tale med mange forskellige typer teknikere og kunder og altid følger op på dine opgaver.

Du tilbydes:
En alsidig stilling, hvor du aldrig kommer til at kede dig, og hvor der konstant er mange bolde i spil.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk i skrift og tale, og så forventes det, at du er en erfaren bruger af IT.

Løn:
Du får en god fast løn, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Erhvervserfaring:
Du har givetvis erfaring fra stilling, hvor du har siddet og supportet en flok teknikere og dermed været vant til at have mange bolde i luften på én gang.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

2018-07-09T12:57:10.743 Med erfaring inden for koordinering og håndtering af teknikere Virksomhedsbeskrivelse: CR El Teknik udfører alle former for elinstallationsopgaver til erhvervs-, institutions- og industrikunder. Vi fokuserer altid på at levere den ideelle løsning for hver enkelt kunde. Virksomhedens tre nøglebegreber omtanke, viden og tillid er i fokus ved hver eneste kunde. CR El Teknik A S blev etableret i 1943, og siden da har virksomheden udviklet sig til et alsidigt el-installationsfirma, som i dag først og fremmest udfører opgaver inden for: El-installation Lysanlæg Proces- og maskinteknik Storkøkkenservice Audio kommunikation Tele data Miljø teknik Der er i dag 90 medarbejdere tilknyttet virksomheden, som er beliggende i Ballerup. Stillingsbeskrivelse: Du kommer til at sidde centralt i en koordinerende funktion mellem virksomhedens største kunde, som man er underleverandør til, og de 13 teknikere i marken. Du kan derfor forvente, at der vil blive hevet i dig fra alle sider, idet du bliver ansvarlig for at optimere teknikernes arbejde og samtidig sørge for, at kunderne bliver tilgodeset og serviceret på et højt niveau. Det vil være dig, serviceteknikerne ringer til, når de - i forbindelse med en reparations- eller serviceopgave - står og mangler en komponent, som skal købes hjem, eller hvis de ikke lige ved, hvilken kunde de skal køre ud til som den næste. Du bliver primær kontaktperson for de 8-10 interne supportere hos kunden, der stiller høje krav til både omstillingsparathed og højt serviceniveau, hvilket kun går op i en højre enhed, hvis man har overblik og kan kapere meget, eller er en blæksprutte med 12 arme. Du taster ordrene ind i systemet, som derefter ryger direkte ud til teknikerne på deres telefon. I din rolle som bindeled mellem kunderne og teknikerne er det dit ansvar at gøre alt for, at kunderne altid føler sig godt behandlet og bliver serviceret på et højt niveau og at teknikernes arbejdstid er optimeret set i forhold til både geografi, tilvejebringelse af reservedele og overholdelse af aftaler med kunderne. Du forventes at møde kl. 7.30 og gå hjem kl. 15.30 undtagen fredag, hvor arbejdstiden er til kl. 15.00. Egenskaber: Du er en meget robust og struktureret person med et godt overblik. Samtidig forventes det, at du er serviceorienteret, god til at tale med mange forskellige typer teknikere og kunder og altid følger op på dine opgaver. Du tilbydes: En alsidig stilling, hvor du aldrig kommer til at kede dig, og hvor der konstant er mange bolde i spil. Sprogkundskaber IT: Du er flydende i dansk i skrift og tale, og så forventes det, at du er en erfaren bruger af IT. Løn: Du får en god fast løn, pensionsordning og sundhedsforsikring. Erhvervserfaring: Du har givetvis erfaring fra stilling, hvor du har siddet og supportet en flok teknikere og dermed været vant til at have mange bolde i luften på n gang. Uddannelser: Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.11Jobnetd1aef54a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-25T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/stillinger/1596/0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3270854PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 813460BirkerødDKDanmark155.8439723012.43400750kundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent579074JobNet48306071000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d1aef54ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d1aef54ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d1aef54a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d1aef54a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgEr du den nye Koordinator i PROFILPARTNERS ApS?12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration355280250Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark329922132Dygtig Virksomhedskoordinator søges til Rudersdal RekrutteringRobot Rudersdal kommune søger en virksomhedskoordinator der skal sikre samarbejdet med kommunens virksomheder, samt sikre at viden om virksomhedernes behov for arbejdskraft deles med alle relevante medarbejdere i Beskæftigelse. Det er endvidere virksomhedskoordinatorens ansvar at tilbyde kollegial sparring til de øvrige virksomhedskonsulenter og medvirke i udviklingen af jobcenterets virksomhedsrettede indsatser i forhold til både jobparate og aktivitetsparate ledige. Om jobbet Stillingen er forankret i Rudersdal Rekruttering en del af Beskæftigelse i Rudersdal Kommune, som professionelt og serviceorienteret arbejder målrettet på at finde de rigtige løsninger, så virksomhederne får opfyldt deres behov for rekruttering og rådgivning, og ledige borgere kommer i beskæftigelse. Du vil være sparringspartner for ledelsen og indgå i et koordinatorforum på tværs af beskæftigelsesområdet og indgå i samarbejder på tværs af kommunens forvaltningsområder. Som virksomhedskoordinator vil du blandt andet skulle være med til at understøtte implementeringen af Rudersdal Kommunes beskæftigelsesstrategi, men du vil også få ansvaret for en mindre portefølje af borgere, du skal kunne undervise og rådgive omkring CV og jobrettede planer. Som koordinator har du bl.a. ansvaret for at: Koordinere og give sparring om virksomhedssamarbejde med hele Beskæftigelse Give oplæg til og styre virksomhedsrettede tiltag og kampagner Udvikle og systematisere den virksomhedsrettede indsats Koordinere den opsøgende virksomhedsrettede indsats f.eks. i forbindelse med branchepakker Udarbejde, implementere og vedligeholde arbejdsgange omkring den virksomhedsrettede indsats, herunder ift. ny lovgivning Koordinere virksomhedsevents Sikre tværfagligt samarbejde, f.eks. sammen med UU omkring arrangementer og virksomhedsrettede tiltag Deltage i koordinerende møder og indsatser på tværs af kommunens forvaltningsområder Arbejde sammen med kommunens Erhvervskoordinator Din profil Din uddannelse er ikke afgørende, men det er vigtigt, at du har erfaring indenfor området og evner at indgå i samarbejde med mange forskellige aktører og formår at være en stærk medspiller og samarbejdspartner både for virksomheder og borgere. Du har et indgående kendskab til arbejdsmarkedet, uddannelsesforhold, jobmuligheder og beskæftigelseslovgivningen. Du byder ind med erfaring indenfor koordinering og især viden om strømninger på arbejdsmarkedet og det virksomhedsrettede arbejde. Et strategisk blik og evne til at omsætte det til operationelle metoder samt energi til at motivere, inspirere og understøtte virksomhedskonsulenterne i arbejdet med det virksomhedsopsøgende arbejde. Som person er du resultatorienteret, tillidsvækkende og troværdig, og du kan lide at arbejde med mennesker. Du er udadvendt med et højt drive, du er vedholdende, har gennemslagskraft og taler virksomhedernes sprog. Derfor skal du vælge os Beskæftigelsesområdet i Rudersdal Kommune er kendetegnet ved at være en dynamisk og udviklende arbejdsplads, hvor du får stor indflydelse på opgaveløsningen og mulighed for en fleksibel tilrettelæggelse af din arbejdstid. Vi værdsætter et godt arbejdsmiljø, der er højt til loftet og god energi i vores team. Vi udnytter hinandens kompetencer og du vil få dygtige og engagerede kollegaer og gode udviklingsmuligheder. Ansættelsesvilkår Stillingen er fast på 37 timer om ugen med flekstid.Løn forhandles efter gældende overenskomst og med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Om os Beskæftigelsesområdet i Rudersdal Kommune er kendetegnet ved at være en dynamisk og udviklende arbejdsplads, hvor du får stor indflydelse på opgaveløsningen og mulighed for en fleksibel tilrettelæggelse af din arbejdstid. Vi værdsætter et godt arbejdsmiljø, der er højt til loftet og god energi i vores team. Vi udnytter hinandens kompetencer og du vil få dygtige og engagerede kollegaer og gode udviklingsmuligheder. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Samtaler: Jobsamtaler forventes gennemført i uge 51.

Rudersdal kommune søger en virksomhedskoordinator der skal sikre samarbejdet med kommunens virksomheder, samt sikre at viden om virksomhedernes behov for arbejdskraft deles med alle relevante medarbejdere i Beskæftigelse.

Det er endvidere virksomhedskoordinatorens ansvar at tilbyde kollegial sparring til de øvrige virksomhedskonsulenter og medvirke i udviklingen af jobcenterets virksomhedsrettede indsatser i forhold til både jobparate og aktivitetsparate ledige.

Om jobbet

Stillingen er forankret i Rudersdal Rekruttering; en del af Beskæftigelse i Rudersdal Kommune, som professionelt og serviceorienteret arbejder målrettet på at finde de rigtige løsninger, så virksomhederne får opfyldt deres behov for rekruttering og rådgivning, og ledige borgere kommer i beskæftigelse.

Du vil være sparringspartner for ledelsen og indgå i et koordinatorforum på tværs af beskæftigelsesområdet og indgå i samarbejder på tværs af kommunens forvaltningsområder.

Som virksomhedskoordinator vil du blandt andet skulle være med til at understøtte implementeringen af Rudersdal Kommunes beskæftigelsesstrategi, men du vil også få ansvaret for en mindre portefølje af borgere, du skal kunne undervise og rådgive omkring CV og jobrettede planer. Som koordinator har du bl.a. ansvaret for at:

  • Koordinere og give sparring om virksomhedssamarbejde med hele Beskæftigelse

  • Give oplæg til og styre virksomhedsrettede tiltag og kampagner

  • Udvikle og systematisere den virksomhedsrettede indsats

  • Koordinere den opsøgende virksomhedsrettede indsats f.eks. i forbindelse med branchepakker

  • Udarbejde, implementere og vedligeholde arbejdsgange omkring den virksomhedsrettede indsats, herunder ift. ny lovgivning

  • Koordinere virksomhedsevents

  • Sikre tværfagligt samarbejde, f.eks. sammen med UU omkring arrangementer og virksomhedsrettede tiltag

  • Deltage i koordinerende møder og indsatser på tværs af kommunens forvaltningsområder

  • Arbejde sammen med kommunens Erhvervskoordinator

Din profil

Din uddannelse er ikke afgørende, men det er vigtigt, at du har erfaring indenfor området og evner at indgå i samarbejde med mange forskellige aktører og formår at være en stærk medspiller og samarbejdspartner både for virksomheder og borgere.

Du har et indgående kendskab til arbejdsmarkedet, uddannelsesforhold, jobmuligheder og beskæftigelseslovgivningen. Du byder ind med erfaring indenfor koordinering og især viden om strømninger på arbejdsmarkedet og det virksomhedsrettede arbejde. Et strategisk blik og evne til at omsætte det til operationelle metoder samt energi til at motivere, inspirere og understøtte virksomhedskonsulenterne i arbejdet med det virksomhedsopsøgende arbejde.

Som person er du resultatorienteret, tillidsvækkende og troværdig, og du kan lide at arbejde med mennesker. Du er udadvendt med et højt drive, du er vedholdende, har gennemslagskraft og taler virksomhedernes sprog.

Derfor skal du vælge os

Beskæftigelsesområdet i Rudersdal Kommune er kendetegnet ved at være en dynamisk og udviklende arbejdsplads, hvor du får stor indflydelse på opgaveløsningen og mulighed for en fleksibel tilrettelæggelse af din arbejdstid.

Vi værdsætter et godt arbejdsmiljø, der er højt til loftet og god energi i vores team. Vi udnytter hinandens kompetencer og du vil få dygtige og engagerede kollegaer og gode udviklingsmuligheder.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er fast på 37 timer om ugen med flekstid.Løn forhandles efter gældende overenskomst og med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Om os

Beskæftigelsesområdet i Rudersdal Kommune er kendetegnet ved at være en dynamisk og udviklende arbejdsplads, hvor du får stor indflydelse på opgaveløsningen og mulighed for en fleksibel tilrettelæggelse af din arbejdstid.

Vi værdsætter et godt arbejdsmiljø, der er højt til loftet og god energi i vores team. Vi udnytter hinandens kompetencer og du vil få dygtige og engagerede kollegaer og gode udviklingsmuligheder.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Samtaler: Jobsamtaler forventes gennemført i uge 51.

Rudersdal KommuneFuresø2018-12-03T00:00:002018-12-15T00:00:00
329915746Koordinator med læge- og forskerbaggrund til forskningsprojekt om personlig insulinpumpebehandlingRobot Har du klinisk og forskningsmæssig interesse i behandling af personer med type 1-diabetes med insulinpumpe, og er du interesseret i på sigt at etablere dig med egne forskningsområder inden for diabetes og teknologi, så er du måske vores nye kollega. Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger en forsker som er læge, gerne med postdoc erfaring til at koordinere et 4-årigt studium med flere trin. I studiet vil årsagen til, at ikke alle med insulinpumpe opnår optimal diabeteskontrol blive afdækket og forsøgt løst med metoder målrettet den enkelte. Stillingen er med tiltrædelse 1. januar 2019. Om forskningen på SDCC SDCC er et diabetescenter som foruden klinik, uddannelsesenhed og enhed for sundhedsfremme består af en forskningsenhed med flere grupper, der arbejder inden for hver sit forskningsfelt. Forskningsgruppen, Diabetes og Teknologi, er under etablering og har et forskningsteam, der undersøger forskellige måder at anvende teknologiske værktøjer som insulinpumper og glukose-sensorer til at optimere og udvikle diabetesbehandlingen. Forskningsprojektet er forankret i dette team. Om forskningsprojektet Forskningsprojektet foregår i samarbejde med enhed for sundhedsfremme, klinikere på Nordsjællands Hospital, Hillerød og SDCC samt uddannelsesenheden. Forskningsprojektet består af tre dele: På baggrund af indledende interviews skal der udvikles og valideres en tjekliste, som kan anvendes til at afdække den enkelte patients udfordringer og succesfulde handlinger under insulinpumpebehandling. Dernæst skal der udvikles forskellige værktøjer til at intervenere på områder, hvor der viser sig et behov. Det kan være mere undervisning, samtaler med psykologer etc. På baggrund heraf skal der designes et stort randomiseret studium, hvor en gruppe patienter får tilbudt den udviklede intervention og resultaterne sammenlignes med en kontrolgruppe, der får standardbehandling og en gruppe, som får den nyeste teknologi på markedet - en hybrid closed-loop pumpe. Forskningsprojektet foregår i et tæt samarbejde de beskrevne enheder på SDCC og med diabetesafdelingen på Nordsjællands Hospital, Hillerød. I den randomiserede del skal indgå 225 patienter af de i alt 1400 patienter, der behandles med insulinpumpe i de to afdelinger. Stillingsbeskrivelse Du vil være projektets koordinator og skal derfor være med til at supervisere 3 ph.d.-studerende, der forventes ansat og arbejde sammen med seniorforskere og klinikere i alle beskrevne afdelinger. Det forventes, at du anvender ca. 80 af din tid som koordinator af StenoTech T1D. De sidste 20 af din tid forventer vi, at du anvender til at skabe dig videreudvikle din egen selvstændige profil inden for forskning i Diabetes og Teknologi. Arbejdet starter februar 2019. Dine kvalifikationer Du har en kandidatgrad i medicin og taler flydende dansk. Har klinisk erfaring inden for behandling af voksne med type 1-diabetes og insulinpumpe Har forskningserfaring med ph.d. og evt. postdoc - gerne inden for Diabetes og Teknologi Kan anvende gængse databaser og statistik Har erfaring med supervision af ph.d.-studerende Derudover forventer vi, at du er god til at samarbejde og er en konsensussøgende teamspiller. Løn og arbejdsvilkår Stillingen er tidsbegrænset til fire år. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst mellem Yngre Læger og Danske Regioner. Det tilstræbes, at stillingen indplaceres i henhold til SDCCs stillingskatalog i kategorien Forsker . Krav til ansøgning Ansøgningen skal udfærdiges på enten dansk eller engelsk og skal som minimum indeholde: Motivation Curriculum vitae Dokumentation for lægeuddannelsen og din kliniske og forskningserfaring Spørgsmål Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder, overlæge dr.med. Kirsten Nørgaard, Diabetes Teknologi, tlf. 2713 1011. Ansøgningsfrist er 19.12.2018. Vi forventer at holde samtaler 20. og 21. december 2018. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.Har du klinisk og forskningsmæssig interesse i behandling af personer med type 1-diabetes med insulinpumpe, og er du interesseret i på sigt at etablere dig med egne forskningsområder inden for diabetes og teknologi, så er du måske vores nye kollega.

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger en forsker som er læge, gerne med postdoc erfaring til at koordinere et 4-årigt studium med flere trin. I studiet vil årsagen til, at ikke alle med insulinpumpe opnår optimal diabeteskontrol blive afdækket og forsøgt løst med metoder målrettet den enkelte. Stillingen er med tiltrædelse 1. januar 2019.

Om forskningen på SDCC
SDCC er et diabetescenter som foruden klinik, uddannelsesenhed og enhed for sundhedsfremme består af en forskningsenhed med flere grupper, der arbejder inden for hver sit forskningsfelt. Forskningsgruppen, Diabetes og Teknologi, er under etablering og har et forskningsteam, der undersøger forskellige måder at anvende teknologiske værktøjer som insulinpumper og glukose-sensorer til at optimere og udvikle diabetesbehandlingen. Forskningsprojektet er forankret i dette team.

Om forskningsprojektet
Forskningsprojektet foregår i samarbejde med enhed for sundhedsfremme, klinikere på Nordsjællands Hospital, Hillerød og SDCC samt uddannelsesenheden. Forskningsprojektet består af tre dele:
  1. På baggrund af indledende interviews skal der udvikles og valideres en tjekliste, som kan anvendes til at afdække den enkelte patients udfordringer og succesfulde handlinger under insulinpumpebehandling.
  2. Dernæst skal der udvikles forskellige værktøjer til at intervenere på områder, hvor der viser sig et behov. Det kan være mere undervisning, samtaler med psykologer etc.
  3. På baggrund heraf skal der designes et stort randomiseret studium, hvor en gruppe patienter får tilbudt den udviklede intervention og resultaterne sammenlignes med en kontrolgruppe, der får standardbehandling og en gruppe, som får den nyeste teknologi på markedet - en hybrid closed-loop pumpe.
Forskningsprojektet foregår i et tæt samarbejde de beskrevne enheder på SDCC og med diabetesafdelingen på Nordsjællands Hospital, Hillerød. I den randomiserede del skal indgå 225 patienter af de i alt 1400 patienter, der behandles med insulinpumpe i de to afdelinger.

Stillingsbeskrivelse
Du vil være projektets koordinator og skal derfor være med til at supervisere 3 ph.d.-studerende, der forventes ansat og arbejde sammen med seniorforskere og klinikere i alle beskrevne afdelinger. Det forventes, at du anvender ca. 80% af din tid som koordinator af StenoTech T1D. De sidste 20 % af din tid forventer vi, at du anvender til at skabe dig/videreudvikle din egen selvstændige profil inden for forskning i Diabetes og Teknologi.

Arbejdet starter februar 2019.

Dine kvalifikationer
Du har en kandidatgrad i medicin og taler flydende dansk.
  • Har klinisk erfaring inden for behandling af voksne med type 1-diabetes og insulinpumpe
  • Har forskningserfaring med ph.d. og evt. postdoc - gerne inden for Diabetes og Teknologi
  • Kan anvende gængse databaser og statistik
  • Har erfaring med supervision af ph.d.-studerende
Derudover forventer vi, at du er god til at samarbejde og er en konsensussøgende teamspiller.

Løn og arbejdsvilkår
Stillingen er tidsbegrænset til fire år. Løn­ og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst mellem Yngre Læger og Danske Regioner. Det tilstræbes, at stillingen indplaceres i henhold til SDCCs stillingskatalog i kategorien ”Forsker”.

Krav til ansøgning
Ansøgningen skal udfærdiges på enten dansk eller engelsk og skal som minimum indeholde:
  • Motivation
  • Curriculum vitae
  • Dokumentation for lægeuddannelsen og din kliniske og forskningserfaring
Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder, overlæge dr.med. Kirsten Nørgaard, Diabetes Teknologi, tlf. 2713 1011.

Ansøgningsfrist er 19.12.2018. Vi forventer at holde samtaler 20. og 21. december 2018.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen
Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Steno Diabetes Center CopenhagenGentofte2018-11-21T00:00:002018-12-19T00:00:00
329912163HSE COORDINATORRobot THE DEPARTMENT The QHSE department consists of 5 employees, working at our headquarters in Allerød and provide support and advice worldwide with regards to Quality Assurance, Quality Management and HSE Management. You will be a part of a well-functioning and dynamic team. THE POSITION The HSE Coordinator will be responsible for: Develop and maintain processes and other documentation compliant to ISO45001, ISO14001 and other applicable standards in the Management System Participate in internal and external audits (ISO 9001) Validates solutions and suggestions against standards and legislation Monitoring, reviewing and analysing all HSE related incidents including trend analysis Coordinate and assist in accident investigations Authoring reports Communicate and further develop HSE campaigns Train employees THE CANDIDATE The preferred candidate has the following profile: Formal HSE qualifications (working experience of 1-2 years) Lead Auditor in ISO45001 and or ISO14001, preferred Knowledge with the Danish Occupational Health and Safety Legislation Knowledge with environmental approvals according to Danish Legislation Good experience with Microsoft Office Team player with excellent communication skills Structured, detail oriented with analytical approach to the tasks at hand Self-driven Adaptable and flexible to changes WE OFFER An exciting job in the company of competent colleagues across national borders. With us, you also get good development opportunities, as we emphasize that the individual employee can influence his job. You will come to work in an innovative organization with a good working environment, flexible working conditions and training opportunities. THE PROCESS If you are interested and feel you match the qualifications for this position submit your resume and cover letter online, no later than 1 January 2019. For further information about the position, please contact Penny Grau at pggrau@welltec.com or 45 52138338 If you are interested in learning more about Welltec ® visit our website http: www.welltec.com eller følg os på LinkedIn. Please note, that we only accept applications through our online application system.

THE DEPARTMENT

The QHSE department consists of 5 employees, working at our headquarters in Allerød and provide support and advice worldwide with regards to Quality Assurance, Quality Management and HSE Management. You will be a part of a well-functioning and dynamic team.

THE POSITION

The HSE Coordinator will be responsible for:

  • Develop and maintain processes and other documentation compliant to ISO45001, ISO14001 and other applicable standards in the Management System
  • Participate in internal and external audits (ISO 9001)
  • Validates solutions and suggestions against standards and legislation
  • Monitoring, reviewing and analysing all HSE related incidents including trend analysis
  • Coordinate and assist in accident investigations
  • Authoring reports
  • Communicate and further develop HSE campaigns
  • Train employees

THE CANDIDATE

The preferred candidate has the following profile:

  • Formal HSE qualifications (working experience of 1-2 years)
  • Lead Auditor in ISO45001 and/or ISO14001, preferred
  • Knowledge with the Danish Occupational Health and Safety Legislation
  • Knowledge with environmental approvals according to Danish Legislation
  • Good experience with Microsoft Office
  • Team player with excellent communication skills
  • Structured, detail oriented with analytical approach to the tasks at hand
  • Self-driven
  • Adaptable and flexible to changes

WE OFFER

An exciting job in the company of competent colleagues across national borders. With us, you also get good development opportunities, as we emphasize that the individual employee can influence his job. You will come to work in an innovative organization with a good working environment, flexible working conditions and training opportunities.

THE PROCESS

If you are interested and feel you match the qualifications for this position submit your resume and cover letter online, no later than 1 January 2019.

For further information about the position, please contact Penny Grau at pggrau@welltec.com or +45 52138338

If you are interested in learning more about Welltec ® visit our website http://www.welltec.com eller følg os på LinkedIn.

Please note, that we only accept applications through our online application system.

WELLTEC A/SHillerød2018-11-14T00:00:002019-01-01T00:00:00
329911277PROJEKTANSVARLIGRobot Med baggrund som elektriker eller el-installatør Virksomhedsbeskrivelse:WAGO er markedsledende inden for skrueløs forbindelsesteknik baseret på fjederteknologi og er blandt de førende udbydere af forbindelsesmateriel og automationssystemer. Virksomhedens brede produktsortiment strækker sig over rækkeklemmer, installationsstikforbindelser, printklemmer, interface- og elektronikmoduler samt I O-bussystemer. Virksomheden er repræsenteret i alle dele af den industrialiserede verden og beskæftiger omkring 8.000 medarbejdere fordelt på salgsselskaber, herunder Danmark, og produktionssteder globalt.WAGO Denmark A S har hovedkontor i Værløse og beskæftiger 17 medarbejdere, herunder produktspecialister, interne og eksterne projekt- og salgsingeniører samt marketing- og salgskoordinatorer. Ud over levering af komponenter til installationsbranchen samt til bygnings- og industriautomation hjælper vi vores kunder med projektering, installations- og systemdesign, undervisning, programmering og teknisk support.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Som en del af virksomhedens WINSTA-afdeling, der beskæftiger sig med installationsstikforbindelser, arbejder du tæt sammen med projektingeniørerne og virksomhedens kunder i denne stilling, hvor din primære opgave bliver at stå for projektering og koordinering af el-installationsprojekter. Du kommer til at arbejde med projekter, som udføres i større kontorbygninger, butikker, shoppingcentre, skoler, hoteller, hospitaler og universiteter i hele landet, og får din base på virksomhedens kontor i Værløse. På baggrund af tegninger og en projektbeskrivelse, som du får fra kunderne, rådgiverne eller projektingeniørerne, står du for at projektere kabelføring, afgreningspunkter og distributionsbokse i lysinstallationer, installationskanaler, gulvbokse osv. for projekterne. Du udarbejder den grundlæggende projektering og sikrer, at alle relevante informationer er tilvejebragt og tilgængelige. Du laver styklister og beskrivelser, og på baggrund af dette udarbejder du et udkast til et tilbud, som projektingeniøren udsender til kunden. Du får et stort ansvar for opgavernes færdiggørelse til tiden, hvilket kræver, at du er fleksibel, idet du ofte arbejder med korte deadlines på de forskellige projekter. Derudover kommer du til at fungere som teknisk support ved kundeforespørgsler direkte til kontoret. Du får en bred kontaktflade både internt i organisationen og eksternt, hvor du løbende er i tæt dialog med supportfunktionerne i det tyske moderselskab, hvilket foregår på engelsk. Du vil i jobbet være ansvarlig for projektkoordinering, herunder at finde projekterne i relevante databaser og at koordinere indsatsen mellem projektingeniørerne.WAGO er i rivende udvikling og har som en af de førende aktører inden for sit felt forstået at positionere sig på det danske marked. Egenskaber:Du er en åben, empatisk og positiv person, der er omhyggelig og velstruktureret i din arbejdsform. Du er ansvarsbevidst og arbejder målrettet. Du er serviceminded og er både god til at arbejde selvstændigt og som en del af et team. Du er god til at læse plantegninger og funktionsbeskrivelser, og du har en god forståelse for teknik. Du tilbydes:En spændende stilling inden for et produktområde, der er i kraftig vækst. Du vil få mange udfordringer og kommer til at arbejde sammen med både dygtige og engagerede kolleger. Sprogkundskaber IT:Du er god til engelsk eller tysk (tysk er ikke et krav), så du kan begå dig i dialogen med supportfunktionen i Tyskland, og du er rutineret bruger af IT. Løn:Du tilbydes en god løn efter kvalifikationer samt pension og sundhedsforsikring. Erhvervserfaring:Du kan være nyuddannet eller erfaren, når blot du er samarbejdsorienteret, omhyggelig og stabil. Du har måske været selvstændig el-installatør, måske er du kørt træt i livet på byggepladser og ønsker dig et internt job, eller du har siddet i en tilbudsafdeling og har et ønske om nye udfordringer. Mulighederne er flere. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund som elektriker eller el-installatør.

Med baggrund som elektriker eller el-installatør

Virksomhedsbeskrivelse:
WAGO er markedsledende inden for skrueløs forbindelsesteknik baseret på fjederteknologi og er blandt de førende udbydere af forbindelsesmateriel og automationssystemer. Virksomhedens brede produktsortiment strækker sig over rækkeklemmer, installationsstikforbindelser, printklemmer, interface- og elektronikmoduler samt I/O-bussystemer. Virksomheden er repræsenteret i alle dele af den industrialiserede verden og beskæftiger omkring 8.000 medarbejdere fordelt på salgsselskaber, herunder Danmark, og produktionssteder globalt.

WAGO Denmark A/S har hovedkontor i Værløse og beskæftiger 17 medarbejdere, herunder produktspecialister, interne og eksterne projekt- og salgsingeniører samt marketing- og salgskoordinatorer. Ud over levering af komponenter til installationsbranchen samt til bygnings- og industriautomation hjælper vi vores kunder med projektering, installations- og systemdesign, undervisning, programmering og teknisk support.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Som en del af virksomhedens WINSTA-afdeling, der beskæftiger sig med installationsstikforbindelser, arbejder du tæt sammen med projektingeniørerne og virksomhedens kunder i denne stilling, hvor din primære opgave bliver at stå for projektering og koordinering af el-installationsprojekter. 
Du kommer til at arbejde med projekter, som udføres i større kontorbygninger, butikker, shoppingcentre, skoler, hoteller, hospitaler og universiteter i hele landet, og får din base på virksomhedens kontor i Værløse. 
På baggrund af tegninger og en projektbeskrivelse, som du får fra kunderne, rådgiverne eller projektingeniørerne, står du for at projektere kabelføring, afgreningspunkter og distributionsbokse i lysinstallationer, installationskanaler, gulvbokse osv. for projekterne. 
Du udarbejder den grundlæggende projektering og sikrer, at alle relevante informationer er tilvejebragt og tilgængelige. Du laver styklister og beskrivelser, og på baggrund af dette udarbejder du et udkast til et tilbud, som projektingeniøren udsender til kunden. 

Du får et stort ansvar for opgavernes færdiggørelse til tiden, hvilket kræver, at du er fleksibel, idet du ofte arbejder med korte deadlines på de forskellige projekter. Derudover kommer du til at fungere som teknisk support ved kundeforespørgsler direkte til kontoret. 
Du får en bred kontaktflade både internt i organisationen og eksternt, hvor du løbende er i tæt dialog med supportfunktionerne i det tyske moderselskab, hvilket foregår på engelsk. 
Du vil i jobbet være ansvarlig for projektkoordinering, herunder at finde projekterne i relevante databaser og at koordinere indsatsen mellem projektingeniørerne.
WAGO er i rivende udvikling og har som en af de førende aktører inden for sit felt forstået at positionere sig på det danske marked.

Egenskaber:
Du er en åben, empatisk og positiv person, der er omhyggelig og velstruktureret i din arbejdsform. 

Du er ansvarsbevidst og arbejder målrettet. Du er serviceminded og er både god til at arbejde selvstændigt og som en del af et team. 

Du er god til at læse plantegninger og funktionsbeskrivelser, og du har en god forståelse for teknik. 

Du tilbydes:
En spændende stilling inden for et produktområde, der er i kraftig vækst. Du vil få mange udfordringer og kommer til at arbejde sammen med både dygtige og engagerede kolleger.

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til engelsk eller tysk (tysk er ikke et krav), så du kan begå dig i dialogen med supportfunktionen i Tyskland, og du er rutineret bruger af IT.

Løn:
Du tilbydes en god løn efter kvalifikationer samt pension og sundhedsforsikring.

Erhvervserfaring:
Du kan være nyuddannet eller erfaren, når blot du er samarbejdsorienteret, omhyggelig og stabil. Du har måske været selvstændig el-installatør, måske er du kørt træt i livet på byggepladser og ønsker dig et internt job, eller du har siddet i en tilbudsafdeling og har et ønske om nye udfordringer. Mulighederne er flere.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som elektriker eller el-installatør.

PROFILPARTNERS ApSGladsaxe2018-11-13T00:00:002019-01-08T00:00:00
329918243KOORDINATOR MED POTENTIALERobot Der trives med en omskiftelig hverdag med mange forskellige typer opgaver Virksomhedsbeskrivelse:Neff Lagerhotel, som er en del af H. Essers, er specialiseret i løsninger til medicinal- og fødevareindustrien, men kan håndtere oplagring og håndtering af varer næsten uanset type og særlige krav. Som lagerhotel kan Neff tilbyde konvertering af faste lageromkostninger til variabel lagerleje, hvor der kun afregnes for den udnyttede kapacitet fra dag til dag. Neff Lagerhotel har en række certificeringer til opbevaring af lægemidler, fødevarer m.v. og kan tilbyde opbevaring af varer under forskellige temperaturer. Virksomheden er i rivende udvikling og søger derfor en dynamisk koordinator. Stillingsbeskrivelse:Du kommer til at arbejde med mange forskellige arbejdsopgaver, som spænder lige fra ordrebehandling til fakturering og lønadministration. Derudover kommer du også til at sidde med opgaver inden for kvalitet. Du arbejder tæt sammen med en kollega, der sidder på kontoret, og du har også meget kontakt til den kvalitetsansvarlige. Derudover arbejder du sammen med et andet team på kontoret bestående af 4 personer samt kollegaer på lageret. Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:- Kundeservice, hvor du vil være i daglig kontakt med kunderne, som ringer eller mailer ordrer ind - Ordrebehandling herunder oprettelse og opfølgning - Oprettelse af transporter herunder ekspedition af vognmænd samt koordinering med lager - Fakturering (Navision Dynamics) - Lønadministration - Kvalitetsstyring herunder opfølgning, indrapportering og løbende opdateringer m.v. Du er medvirkende til løbende at optimere og videreudvikle arbejdsprocedurer, metoder og systemer og bidrager i det daglige til et godt arbejdsmiljø, hvor der både arbejdes meget selvstændigt og samarbejdsorienteret.I det daglige refererer du til administrationschefen, men når du har bevist dit værd og dine gode evner som teamleder, vil der være gode muligheder for at få teamleder-ansvaret på sig. Egenskaber:Du er en meget selvstændig, initiativtagende person, der er serviceminded og åben for mange forskellige opgaver. Du engagerer dig i de ting, du beskæftiger dig med, og hjælper gerne dine kolleger, hvor du kan. Derudover er du meget omhyggelig og struktureret i dit arbejde, og laver derfor sjældent fejl. Du tilbydes:En meget selvstændig stilling i en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor du vil få gode muligheder for at være med til at sætte dit præg på virksomheden og dens udvikling. Sprogkundskaber IT:Du er god til dansk retskrivning og kan begå dig på engelsk i skrift og tale. Du er vant til at arbejde med IT og, har du kendskab til Navision Dynamics, er det en stor fordel. Løn:Du får en fornuftig fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet meget selvstændigt med mange forskellige opgaver. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Der trives med en omskiftelig hverdag med mange forskellige typer opgaver

Virksomhedsbeskrivelse:
Neff Lagerhotel, som er en del af H. Essers, er specialiseret i løsninger til medicinal- og fødevareindustrien, men kan håndtere oplagring og håndtering af varer – næsten uanset type og særlige krav. Som lagerhotel kan Neff tilbyde konvertering af faste lageromkostninger til variabel lagerleje, hvor der kun afregnes for den udnyttede kapacitet fra dag til dag. Neff Lagerhotel har en række certificeringer til opbevaring af lægemidler, fødevarer m.v. og kan tilbyde opbevaring af varer under forskellige temperaturer. Virksomheden er i rivende udvikling og søger derfor en dynamisk koordinator.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at arbejde med mange forskellige arbejdsopgaver, som spænder lige fra ordrebehandling til fakturering og lønadministration. Derudover kommer du også til at sidde med opgaver inden for kvalitet. 

Du arbejder tæt sammen med en kollega, der sidder på kontoret, og du har også meget kontakt til den kvalitetsansvarlige. Derudover arbejder du sammen med et andet team på kontoret bestående af 4 personer samt kollegaer på lageret. 

Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:

- Kundeservice, hvor du vil være i daglig kontakt med kunderne, som ringer eller mailer ordrer ind 

- Ordrebehandling herunder oprettelse og opfølgning 

- Oprettelse af transporter herunder ekspedition af vognmænd samt koordinering med lager 

- Fakturering (Navision Dynamics) 

- Lønadministration 

- Kvalitetsstyring herunder opfølgning, indrapportering og løbende opdateringer m.v. 

Du er medvirkende til løbende at optimere og videreudvikle arbejdsprocedurer, metoder og systemer og bidrager i det daglige til et godt arbejdsmiljø, hvor der både arbejdes meget selvstændigt og samarbejdsorienteret.

I det daglige refererer du til administrationschefen, men når du har bevist dit værd og dine gode evner som teamleder, vil der være gode muligheder for at få teamleder-ansvaret på sig. 

Egenskaber:
Du er en meget selvstændig, initiativtagende person, der er serviceminded og åben for mange forskellige opgaver. 

Du engagerer dig i de ting, du beskæftiger dig med, og hjælper gerne dine kolleger, hvor du kan. Derudover er du meget omhyggelig og struktureret i dit arbejde, og laver derfor sjældent fejl. 

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling i en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor du vil få gode muligheder for at være med til at sætte dit præg på virksomheden og dens udvikling.

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til dansk retskrivning og kan begå dig på engelsk i skrift og tale. Du er vant til at arbejde med IT og, har du kendskab til Navision Dynamics, er det en stor fordel.

Løn:
Du får en fornuftig fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet meget selvstændigt med mange forskellige opgaver.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

PROFILPARTNERS ApSHillerød2018-11-26T00:00:002019-01-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig Virksomhedskoordinator søges til Rudersdal Rekruttering

Rudersdal Kommune

Furesø
Rudersdal kommune søger en virksomhedskoordinator der skal sikre samarbejdet med kommunens virksomheder, samt sikre at viden om virksomhedernes behov for arbejdskraft deles med alle relevante medarbejdere i Beskæftigelse. Det er endvidere virksomhed...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:15. december 2018

Koordinator med læge- og forskerbaggrund til forskningsprojekt om personlig insulinpumpebehandling

Steno Diabetes Center Copenhagen

Gentofte
Har du klinisk og forskningsmæssig interesse i behandling af personer med type 1-diabetes med insulinpumpe, og er du interesseret i på sigt at etablere dig med egne forskningsområder inden for diabetes og teknologi, så er du måske vores nye kollega....
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:19. december 2018

HSE COORDINATOR

WELLTEC A/S

Hillerød
THE DEPARTMENT The QHSE department consists of 5 employees, working at our headquarters in Allerød and provide support and advice worldwide with regards to Quality Assurance, Quality Management and HSE Management. You will be a part of a well-functi...
Indrykket:14. november 2018
Udløbsdato:1. januar 2019

PROJEKTANSVARLIG

PROFILPARTNERS ApS

Gladsaxe
Med baggrund som elektriker eller el-installatør Virksomhedsbeskrivelse:WAGO er markedsledende inden for skrueløs forbindelsesteknik baseret på fjederteknologi og er blandt de førende udbydere af forbindelsesmateriel og automationssystemer. Virksomh...
Indrykket:13. november 2018
Udløbsdato:8. januar 2019

KOORDINATOR MED POTENTIALE

PROFILPARTNERS ApS

Hillerød
Der trives med en omskiftelig hverdag med mange forskellige typer opgaver Virksomhedsbeskrivelse:Neff Lagerhotel, som er en del af H. Essers, er specialiseret i løsninger til medicinal- og fødevareindustrien, men kan håndtere oplagring og håndtering...
Indrykket:26. november 2018
Udløbsdato:21. januar 2019