Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicekoordinator

Servicekoordinator med kendskab til bilbranchen og IT-flair Vores kunde beliggende - Karlsunde Østsjælland- har rivende travlt og ønsker at styrke teamet med en dygtig og erfaren servicekoordinator til deres support- og serviceteam

Hvem er kunden?

Vores kunde har siden 2003 arbejdet med rensning eller udskiftning af partikelfiltre og katalysatorer. Som et af de ældste firmaer i branchen, er der oparbejdet en stor ekspertise indenfor rensning, reparation og udskiftning af katalysatorer og partikelfiltre.

Du bliver omgivet af et lille erfarne, engagerede og imødekommende team, der brænder for deres job og for at gøre en forskel. Du kan glæde dig til at arbejde i et uformelt miljø, hvor vi udover det faglige også har fokus på en uhøjtidelig og kollegial omgangstone.

Stillingen

Som servicekoordinator er det vigtigt at du har et kendskab fra bilbranchen. Gerne som reservedelsmand, mekaniker, værkfører eller lignede. Da alle kunder alene kommer fra bilbranchen, så vil den daglige kommunikationen foregå på et højt fagligt niveau og her er erfaring en nødvendighed.

Et andet område af vores forretning er formidling af vedligehold, nye produkter og lovgivning omkring partikelfiltre og partikelfilter. Derfor afholdes der gratis seminar om partikelfiltre og partikelfilter til lastbil. Det vil være en stor fordel, hvis du er er udadvendt person med lyst til formidling og afholdelse af foredrag i samarbejde med andre gode kollegaer.

Dine primære opgaver vil være:

  • Definere opgaver ud fra den diagnose, der stilles i telefonen
  • Modtage defekte filter og videregive opgaven til vores værksted
  • Finde en løsning med værkstedet for at løse opgaven
  • Koordinere/informere kunden om datelines
  • Sørge for vareforsendelse eller evt. levering til værksted for montering
  • Være til rådighed for vores tekniker i forbindelse med løsning af opgaven

Du skal dog:

  • Tæt på superbruger i Office pakken og gerne flair for installering af software og andet udstyr
  • Være lidt af en ”blæksprutte” og kan bruge dine hænder og holde hovedet ”koldt”, når vores teknikere har travlt og du skal kunne give en hånd med på værkstedet ved behov.

Personlige egenskaber:

Det vigtigste er, at du:

  • Finder stillingen interessant
  • Har kendskab til bilbranchen
  • Har lyst til at give god service i telefonen
  • Har holdånd

Din faglige baggrund kan være forskelligartet. Du kan være uddannet, men der er også mulighed for, at du er selvlært, og har erfaring med ovenstående opgaver

Ansøgning:

Har stillingen vagt din interesse, og har du kvalifikationer så send hurtigst mulig din ansøgning samt cv via ansøgningsknappen nederst i annoncen. Ved spørgsmål kan du kontakt Regionschef Marie-Louise Achton-Lyng på tlf. 25 23 46 19 hverdag 9-14

Lidt om os:

Medarbejderne ApS er et veldrevet rekrutteringsfirma, som med baggrund i en sund forretningsfilosofi og høj etisk standard er inde i en god og kontrolleret vækst. Vi har mere end 15 års erfaring med rekruttering på stort set alle niveauer og sætter en ære i at skabe kontakt mellem arbejdsgiver og arbejdstager.

Medarbejderne ApS er landsdækkende og repræsenteret med kontorer i Horsens, Vejle, Vejen, Viborg, Hobro, Hjørring, Herning, Struer, Middelfart, Odense, Aabenraa, Ringsted og Høje Taastrup. Vi har ingen ambition om at blive Danmarks største rekrutteringsfirma, men at være det bedste!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051092Phoenix-199fd10712019-07-01T00:00:00ServicekoordinatorServicekoordinator med kendskab til bilbranchen og IT-flair Vores kunde beliggende - Karlsunde Østsjælland- har rivende travlt og ønsker at styrke teamet med en dygtig og erfaren servicekoordinator til deres support- og serviceteam

Hvem er kunden?

Vores kunde har siden 2003 arbejdet med rensning eller udskiftning af partikelfiltre og katalysatorer. Som et af de ældste firmaer i branchen, er der oparbejdet en stor ekspertise indenfor rensning, reparation og udskiftning af katalysatorer og partikelfiltre.

Du bliver omgivet af et lille erfarne, engagerede og imødekommende team, der brænder for deres job og for at gøre en forskel. Du kan glæde dig til at arbejde i et uformelt miljø, hvor vi udover det faglige også har fokus på en uhøjtidelig og kollegial omgangstone.

Stillingen

Som servicekoordinator er det vigtigt at du har et kendskab fra bilbranchen. Gerne som reservedelsmand, mekaniker, værkfører eller lignede. Da alle kunder alene kommer fra bilbranchen, så vil den daglige kommunikationen foregå på et højt fagligt niveau og her er erfaring en nødvendighed.

Et andet område af vores forretning er formidling af vedligehold, nye produkter og lovgivning omkring partikelfiltre og partikelfilter. Derfor afholdes der gratis seminar om partikelfiltre og partikelfilter til lastbil. Det vil være en stor fordel, hvis du er er udadvendt person med lyst til formidling og afholdelse af foredrag i samarbejde med andre gode kollegaer.

Dine primære opgaver vil være:

  • Definere opgaver ud fra den diagnose, der stilles i telefonen
  • Modtage defekte filter og videregive opgaven til vores værksted
  • Finde en løsning med værkstedet for at løse opgaven
  • Koordinere/informere kunden om datelines
  • Sørge for vareforsendelse eller evt. levering til værksted for montering
  • Være til rådighed for vores tekniker i forbindelse med løsning af opgaven

Du skal dog:

  • Tæt på superbruger i Office pakken og gerne flair for installering af software og andet udstyr
  • Være lidt af en ”blæksprutte” og kan bruge dine hænder og holde hovedet ”koldt”, når vores teknikere har travlt og du skal kunne give en hånd med på værkstedet ved behov.

Personlige egenskaber:

Det vigtigste er, at du:

  • Finder stillingen interessant
  • Har kendskab til bilbranchen
  • Har lyst til at give god service i telefonen
  • Har holdånd

Din faglige baggrund kan være forskelligartet. Du kan være uddannet, men der er også mulighed for, at du er selvlært, og har erfaring med ovenstående opgaver

Ansøgning:

Har stillingen vagt din interesse, og har du kvalifikationer så send hurtigst mulig din ansøgning samt cv via ansøgningsknappen nederst i annoncen. Ved spørgsmål kan du kontakt Regionschef Marie-Louise Achton-Lyng på tlf. 25 23 46 19 hverdag 9-14

Lidt om os:

Medarbejderne ApS er et veldrevet rekrutteringsfirma, som med baggrund i en sund forretningsfilosofi og høj etisk standard er inde i en god og kontrolleret vækst. Vi har mere end 15 års erfaring med rekruttering på stort set alle niveauer og sætter en ære i at skabe kontakt mellem arbejdsgiver og arbejdstager.

Medarbejderne ApS er landsdækkende og repræsenteret med kontorer i Horsens, Vejle, Vejen, Viborg, Hobro, Hjørring, Herning, Struer, Middelfart, Odense, Aabenraa, Ringsted og Høje Taastrup. Vi har ingen ambition om at blive Danmarks største rekrutteringsfirma, men at være det bedste!

2019-07-28T00:50:25.097 Servicekoordinator med kendskab til bilbranchen og IT-flair Vores kunde beliggende - Karlsunde Østsjælland- har rivende travlt og ønsker at styrke teamet med en dygtig og erfaren servicekoordinator til deres support- og serviceteam Hvem er kunden? Vores kunde har siden 2003 arbejdet med rensning eller udskiftning af partikelfiltre og katalysatorer. Som et af de ældste firmaer i branchen, er der oparbejdet en stor ekspertise indenfor rensning, reparation og udskiftning af katalysatorer og partikelfiltre. Du bliver omgivet af et lille erfarne, engagerede og imødekommende team, der brænder for deres job og for at gøre en forskel. Du kan glæde dig til at arbejde i et uformelt miljø, hvor vi udover det faglige også har fokus på en uhøjtidelig og kollegial omgangstone. Stillingen Som servicekoordinator er det vigtigt at du har et kendskab fra bilbranchen. Gerne som reservedelsmand, mekaniker, værkfører eller lignede. Da alle kunder alene kommer fra bilbranchen, så vil den daglige kommunikationen foregå på et højt fagligt niveau og her er erfaring en nødvendighed. Et andet område af vores forretning er formidling af vedligehold, nye produkter og lovgivning omkring partikelfiltre og partikelfilter. Derfor afholdes der gratis seminar om partikelfiltre og partikelfilter til lastbil. Det vil være en stor fordel, hvis du er er udadvendt person med lyst til formidling og afholdelse af foredrag i samarbejde med andre gode kollegaer. Dine primære opgaver vil være: Definere opgaver ud fra den diagnose, der stilles i telefonen Modtage defekte filter og videregive opgaven til vores værksted Finde en løsning med værkstedet for at løse opgaven Koordinere informere kunden om datelines Sørge for vareforsendelse eller evt. levering til værksted for montering Være til rådighed for vores tekniker i forbindelse med løsning af opgaven Du skal dog: Tæt på superbruger i Office pakken og gerne flair for installering af software og andet udstyr Være lidt af en blæksprutte og kan bruge dine hænder og holde hovedet koldt , når vores teknikere har travlt og du skal kunne give en hånd med på værkstedet ved behov. Personlige egenskaber: Det vigtigste er, at du: Finder stillingen interessant Har kendskab til bilbranchen Har lyst til at give god service i telefonen Har holdånd Din faglige baggrund kan være forskelligartet. Du kan være uddannet, men der er også mulighed for, at du er selvlært, og har erfaring med ovenstående opgaver Ansøgning: Har stillingen vagt din interesse, og har du kvalifikationer så send hurtigst mulig din ansøgning samt cv via ansøgningsknappen nederst i annoncen. Ved spørgsmål kan du kontakt Regionschef Marie-Louise Achton-Lyng på tlf. 25 23 46 19 hverdag 9-14 Lidt om os: Medarbejderne ApS er et veldrevet rekrutteringsfirma, som med baggrund i en sund forretningsfilosofi og høj etisk standard er inde i en god og kontrolleret vækst. Vi har mere end 15 års erfaring med rekruttering på stort set alle niveauer og sætter en ære i at skabe kontakt mellem arbejdsgiver og arbejdstager. Medarbejderne ApS er landsdækkende og repræsenteret med kontorer i Horsens, Vejle, Vejen, Viborg, Hobro, Hjørring, Herning, Struer, Middelfart, Odense, Aabenraa, Ringsted og Høje Taastrup. Vi har ingen ambition om at blive Danmarks største rekrutteringsfirma, men at være det bedste!11jobnet199fd107100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-27T00:00:000000http://medarbejderne.dk/kandidat/ledige-stillinger?hr=show-job/456380EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3554438Medarbejderne ApS11Mælkevejen 12690KarlslundeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent784792JobNet5010904501090410027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=199fd107https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=199fd107https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=199fd107&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=199fd107&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgServicekoordinator12008001Dansk3Læse/ tale933435Servicekoordinator2Salg362154302noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK