Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicekoordinator

ASSA ABLOY ENTRANCE SYSTEMS, Hobro

Servicekoordinator - Vikariat til internt projekt

ASSA ABLOY Entrance Systems er Danmarks førende leverandør af automatiske indgangs- og udgangspartier, samt industrielle docking- og portløsninger - vi er også kendetegnede ved et højt aktivitets- og serviceniveau målrettet vores kunder som vores teknikere servicerer og besøger jævnligt. Hos ASSA ABLOY implementerer vi for tiden nyt ERP-system, og i den forbindelse har vi behov for ekstra ressourcer. Der er tale om et længerevarende vikariat hvor den endelige længde aftales ved ansættelse.

Vores nye servicekoordinator kommer til at indgå i et stærkt team, hvis primære arbejdsopgaver er koordinering af daglige serviceopgaver for vores teknikere. Her skal hverdagen optimeres og planlægges optimalt for at skabe værdi for såvel kunde som ASSA ABLOY og kollegaerne.

  • Er du typen der er mere detaljeorienteret end gennemsnittet?

  • Værdsætter du kvalitet og faglig ekspertise?

  • Formår du at skabe operativ effektivitet med skarp planlægning og overblik?

  • Så er det dig vi søger!

    Arbejdsopgaver 

  • Koordinering af servicejob

  • Koordinering af teknikere og akutte opgaver

  • Planlægning af ferie for egne teknikere

  • Bestille materialer 

  • Fakturering og kreditering

  • Vi forventer, at du

  • Er serviceminded med gode kommunikative færdigheder

  • Er detaljeorienteret og kan fokusere på løsninger i højt tempo - mens du leverer kvalitet

  • Indeholder masser af energi og godt humør

  • Er ansvarsbevidst og løsningsorienteret

  • Er superbruger af Office-pakken

  • Gerne erfaring med AS400 eller AX

  • Taler og skriver engelsk på et fornuftigt niveau 

  • Vi kan tilbyde dig 

  • Gode kolleger, som skaber resultater sammen

  • En international virksomhed i udvikling

  • Et godt arbejdsklima, med trygge rammer og en uformel omgangstone

  • Gode lønforhold, pensionsordning samt sundhedsforsikring

  • Mulighed for faglig og personlig udvikling

  • Vi indkalder løbende til samtaler og forventer at have fundet den rette kandidat hurtigst muligt

    Din arbejdsplads bliver på vores kontor i Hobro, og jobbet er på 37 timer pr. uge. 
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager, Kim Jakobsen, på tlf. 60330905.


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.